#17535
tudna nekem valaki fotoboltozni egy gt multit piros fej farok tankidommal?
igy jo?
baszki. ezt meg hogy csináltad?


bár az előző jobban tetszett :)
#17533
tudna nekem valaki fotoboltozni egy gt multit piros fej farok tankidommal?
igy jo?
Csatolmányok:
color_mts-1200-s-gt_red_01_1067x600.jpg
color_mts-1200-s-gt_red_01_1067x600.jpg (320.6 KiB) Megtekintve 17978 alkalommal
#17530
tudna nekem valaki fotoboltozni egy gt multit piros fej farok tankidommal?
Mindent beleadtam.. :)
szép munka. mintha vörös wc papírba lenne csomagolva. ki is találtam a típus nevét: Ducati Multistrada Rosso Klottyo :)

u.i: én sem tudnék szebbet :)
Hát igen, az effektekkel nem spóroltam :D
#17529
tudna nekem valaki fotoboltozni egy gt multit piros fej farok tankidommal?
Mindent beleadtam.. :)
szép munka. mintha vörös wc papírba lenne csomagolva. ki is találtam a típus nevét: Ducati Multistrada Rosso Klottyo :)

u.i: én sem tudnék szebbet :)
#17524
Szevasztok,

tudom, hogy volt már, de nem tudok napirendre térni, hogy mi lehet a biznic-modell, egy Diavel beállítva egy cipőbolt ablakába a Király utcában.

Ha ennyire jól megy a cipő üzlet, miért nem szóltak nekem is erről korábban, vagy nem értem, segítsetek :-)

Nem nézted véletlenül, hogy arra vonatkoznak-e az akciók? :)
zárva volt, de visszamegyek, ha kell :-)
#17523
Szevasztok,

tudom, hogy volt már, de nem tudok napirendre térni, hogy mi lehet a biznic-modell, egy Diavel beállítva egy cipőbolt ablakába a Király utcában.

Ha ennyire jól megy a cipő üzlet, miért nem szóltak nekem is erről korábban, vagy nem értem, segítsetek :-)

Nem nézted véletlenül, hogy arra vonatkoznak-e az akciók? :)
#17522
Szevasztok,

tudom, hogy volt már, de nem tudok napirendre térni, hogy mi lehet a biznic-modell, egy Diavel beállítva egy cipőbolt ablakába a Király utcában.

Ha ennyire jól megy a cipő üzlet, miért nem szóltak nekem is erről korábban, vagy nem értem, segítsetek :-)

Nem nézted véletlenül, hogy arra vonatkoznak-e az akciók? :)
#17521
Szevasztok,

tudom, hogy volt már, de nem tudok napirendre térni, hogy mi lehet a biznic-modell, egy Diavel beállítva egy cipőbolt ablakába a Király utcában.

Ha ennyire jól megy a cipő üzlet, miért nem szóltak nekem is erről korábban, vagy nem értem, segítsetek :-)

Csatolmányok:
dsc_0064.jpg
dsc_0064.jpg (95.42 KiB) Megtekintve 17978 alkalommal
#17520
én nagyon örültem, hoyg végre ABS-es motorom van, de nem vagyok annyira magabiztos. Jók ezek a videók, de:
- az a csávó ugyanúgy parasztféket húz, vagy adagolja?
- ha besatuznak előttem és reflexből rátépek, akkor sem esek pofára?
Az ABS tesztnél "parasztféket húzol", fontos, hogy ne pumpáld a féket (mint az mondjuk ABS nélkül tennéd), hanem konstans fékerőt alkalmazz, a többit teszi a technika :)

"- ha besatuznak előttem és reflexből rátépek, akkor sem esek pofára?"
A legegyszerűbb, ha tiszta környezetben kipróbálod hogyan viselkedik satufékre. Elvileg a rendszer képes arra, hogy egy bizonyos első/hátsó keréksebességkülönbségkor (konkrétan a hátsó, levegőbe emelkedő kerék nagy gradienssel belassul az elsőhöz képest), akkor elvesz fékerőt, hogy ne ess pofára. De simán lehet benne perdületszenzor, ami szintén érzékeli a motor előrebillenését --> szintén visszavesz a fékerőből.
Kurva jó dolgok ezek, csak beállítások kérdése, neked mi felel meg, nem véletlenül állítható a Ducati Traction Control is, ami ugye egy baromira elbaszott, DTC elnevezés, ami mindenhol máshol a járműiparban DTC, mint Diagnostic Trouble Codes ~ kvázi paraszthibakód, pl a check engine lámpa, valami leföldelődött, stb.
Mondjuk 2 éve voltak ezek a dolgok, azóta már sokat fejlődött minden, és én is rosszul emlékezhetek már :)
na majd biztos kipróbálom a satuféket :) 3.6 millió okom van rá, hogy tartsak az ilyen tesztektől :P

én vállalom hogy lúzer vagyok, a hyperrel úgy estem pofára, hogy nem adták meg az elsőbséget, besatuztam, a remek versenyfékek tették a dolgukat, és megállították az első kereket. a motor többi része nem így döntött, a kormány bebicsaklott én meg a testemmel védtem a motort, nehogy koszos legyen a földön.
ha lett volna abs-em lehet megúszom,v agy senki sem tudja mert én vagyok a balfasz
Na meg amikor televágott egy kék Monster, azt láttam, az sem volt semmi.... :D
#17519
én nagyon örültem, hoyg végre ABS-es motorom van, de nem vagyok annyira magabiztos. Jók ezek a videók, de:
- az a csávó ugyanúgy parasztféket húz, vagy adagolja?
- ha besatuznak előttem és reflexből rátépek, akkor sem esek pofára?
Az ABS tesztnél "parasztféket húzol", fontos, hogy ne pumpáld a féket (mint az mondjuk ABS nélkül tennéd), hanem konstans fékerőt alkalmazz, a többit teszi a technika :)

"- ha besatuznak előttem és reflexből rátépek, akkor sem esek pofára?"
A legegyszerűbb, ha tiszta környezetben kipróbálod hogyan viselkedik satufékre. Elvileg a rendszer képes arra, hogy egy bizonyos első/hátsó keréksebességkülönbségkor (konkrétan a hátsó, levegőbe emelkedő kerék nagy gradienssel belassul az elsőhöz képest), akkor elvesz fékerőt, hogy ne ess pofára. De simán lehet benne perdületszenzor, ami szintén érzékeli a motor előrebillenését --> szintén visszavesz a fékerőből.
Kurva jó dolgok ezek, csak beállítások kérdése, neked mi felel meg, nem véletlenül állítható a Ducati Traction Control is, ami ugye egy baromira elbaszott, DTC elnevezés, ami mindenhol máshol a járműiparban DTC, mint Diagnostic Trouble Codes ~ kvázi paraszthibakód, pl a check engine lámpa, valami leföldelődött, stb.
Mondjuk 2 éve voltak ezek a dolgok, azóta már sokat fejlődött minden, és én is rosszul emlékezhetek már :)
na majd biztos kipróbálom a satuféket :) 3.6 millió okom van rá, hogy tartsak az ilyen tesztektől :P

én vállalom hogy lúzer vagyok, a hyperrel úgy estem pofára, hogy nem adták meg az elsőbséget, besatuztam, a remek versenyfékek tették a dolgukat, és megállították az első kereket. a motor többi része nem így döntött, a kormány bebicsaklott én meg a testemmel védtem a motort, nehogy koszos legyen a földön.
ha lett volna abs-em lehet megúszom,v agy senki sem tudja mert én vagyok a balfasz
Semmi bajod nem lesz, nyugodtan satufékezz próbaként egyenesen haladva (Akár úgy, hogy próbaként egyre erősebbeket fékezel). Ha emelkedik vészesen a motor feneke, úgyis visszaveszed. Én az új rendőrségi BMW-n csináltam többször is, meglepően hülyebiztosak ezek a rendszerek :)

Láthatod a vizes videókon is milyen stabil marad a multi, száraz betonon meg főleg az lesz.
#17518
én nagyon örültem, hoyg végre ABS-es motorom van, de nem vagyok annyira magabiztos. Jók ezek a videók, de:
- az a csávó ugyanúgy parasztféket húz, vagy adagolja?
- ha besatuznak előttem és reflexből rátépek, akkor sem esek pofára?
Az ABS tesztnél "parasztféket húzol", fontos, hogy ne pumpáld a féket (mint az mondjuk ABS nélkül tennéd), hanem konstans fékerőt alkalmazz, a többit teszi a technika :)

"- ha besatuznak előttem és reflexből rátépek, akkor sem esek pofára?"
A legegyszerűbb, ha tiszta környezetben kipróbálod hogyan viselkedik satufékre. Elvileg a rendszer képes arra, hogy egy bizonyos első/hátsó keréksebességkülönbségkor (konkrétan a hátsó, levegőbe emelkedő kerék nagy gradienssel belassul az elsőhöz képest), akkor elvesz fékerőt, hogy ne ess pofára. De simán lehet benne perdületszenzor, ami szintén érzékeli a motor előrebillenését --> szintén visszavesz a fékerőből.
Kurva jó dolgok ezek, csak beállítások kérdése, neked mi felel meg, nem véletlenül állítható a Ducati Traction Control is, ami ugye egy baromira elbaszott, DTC elnevezés, ami mindenhol máshol a járműiparban DTC, mint Diagnostic Trouble Codes ~ kvázi paraszthibakód, pl a check engine lámpa, valami leföldelődött, stb.
Mondjuk 2 éve voltak ezek a dolgok, azóta már sokat fejlődött minden, és én is rosszul emlékezhetek már :)
na majd biztos kipróbálom a satuféket :) 3.6 millió okom van rá, hogy tartsak az ilyen tesztektől :P

én vállalom hogy lúzer vagyok, a hyperrel úgy estem pofára, hogy nem adták meg az elsőbséget, besatuztam, a remek versenyfékek tették a dolgukat, és megállították az első kereket. a motor többi része nem így döntött, a kormány bebicsaklott én meg a testemmel védtem a motort, nehogy koszos legyen a földön.
ha lett volna abs-em lehet megúszom,v agy senki sem tudja mert én vagyok a balfasz
#17517
én nagyon örültem, hoyg végre ABS-es motorom van, de nem vagyok annyira magabiztos. Jók ezek a videók, de:
- az a csávó ugyanúgy parasztféket húz, vagy adagolja?
- ha besatuznak előttem és reflexből rátépek, akkor sem esek pofára?
Az ABS tesztnél "parasztféket húzol", fontos, hogy ne pumpáld a féket (mint az mondjuk ABS nélkül tennéd), hanem konstans fékerőt alkalmazz, a többit teszi a technika :)

"- ha besatuznak előttem és reflexből rátépek, akkor sem esek pofára?"
A legegyszerűbb, ha tiszta környezetben kipróbálod hogyan viselkedik satufékre. Elvileg a rendszer képes arra, hogy egy bizonyos első/hátsó keréksebességkülönbségkor (konkrétan a hátsó, levegőbe emelkedő kerék nagy gradienssel belassul az elsőhöz képest), akkor elvesz fékerőt, hogy ne ess pofára. De simán lehet benne perdületszenzor, ami szintén érzékeli a motor előrebillenését --> szintén visszavesz a fékerőből.
Kurva jó dolgok ezek, csak beállítások kérdése, neked mi felel meg, nem véletlenül állítható a Ducati Traction Control is, ami ugye egy baromira elbaszott, DTC elnevezés, ami mindenhol máshol a járműiparban DTC, mint Diagnostic Trouble Codes ~ kvázi paraszthibakód, pl a check engine lámpa, valami leföldelődött, stb.
Mondjuk 2 éve voltak ezek a dolgok, azóta már sokat fejlődött minden, és én is rosszul emlékezhetek már :)
#17516
A vizes úton meg főleg jó:
Kicsit más téma, de érdekes lehet annak aki nem vágja ezeket, ugyanez 4 kerékre. Még amikor Continál voltam, ezeket fejlesztettük, paraméteztük az újabb autókra.

Nekem a kedvecem az volt, mikor az autóval fél tengellyel aszfalton, másikkal pedig jégen ment a jármű (a jeget egy speciális, felvizezett kerámiával helyettesítettük, hasonló tapadási együtthatóval, mint amivel a jég rendelkezik)

<iframe width="420" height="315" src="//www.youtube.com/embed/MNbCLyqdVJA" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
#17515
én nagyon örültem, hoyg végre ABS-es motorom van, de nem vagyok annyira magabiztos. Jók ezek a videók, de:
- az a csávó ugyanúgy parasztféket húz, vagy adagolja?
- ha besatuznak előttem és reflexből rátépek, akkor sem esek pofára?
#17513
vélemény?:
enyémet ismered... mindig ABS-es motorom volt, így természetesen kapom majd, hogy soha nem tanultam meg igazán motorozni, ami igaz is, de nekem segitett már, persze meg kell szokni, hogy van. Lehet tévesen, de nekem ad egy plusz biztonság érzetet, de biztos elvesz valamiféle élmény-faktort, amit én soha nem is tapasztaltam meg, így szerencsés vagyok :-)
Jó dolog szerintem az ABS előre (nekem sajnos nincs)
De féktáv különbség jól látható:

#17512
vélemény?:
enyémet ismered... mindig ABS-es motorom volt, így természetesen kapom majd, hogy soha nem tanultam meg igazán motorozni, ami igaz is, de nekem segitett már, persze meg kell szokni, hogy van. Lehet tévesen, de nekem ad egy plusz biztonság érzetet, de biztos elvesz valamiféle élmény-faktort, amit én soha nem is tapasztaltam meg, így szerencsés vagyok :-)
#17505
Keresek egy jó lakatost. Arra gondoltam, hogy az Exploreremre fel tudnék rakni egy ugyanilyen motor szállítót. Egyszerűnek tunik. A vas lökhárítómon van a 2.5t-t biró vonóhorog most is, egy 200kg-s motort siman ki kell bírnia,raadasul létra alvazas az Expi, oda is lehetne rögzíteni konzolosan. Mondjuk en hátsó lámpát es rendszámot is raraknam mint a Thule bicikli szállítón van. Van erre valamilyen előírás? Nem láttam eddig itthon ilyent. Ti igen? Ha keszen leszek lefotozom ígérem :)
...azért ez elég meredek. Rendőrök célpontja lennél tuti mindenhol!
Ha nekik lehet...
csak nekik lehet, ez a bicajos megoldás is illegál nálunk :(
#17504
Keresek egy jó lakatost. Arra gondoltam, hogy az Exploreremre fel tudnék rakni egy ugyanilyen motor szállítót. Egyszerűnek tunik. A vas lökhárítómon van a 2.5t-t biró vonóhorog most is, egy 200kg-s motort siman ki kell bírnia,raadasul létra alvazas az Expi, oda is lehetne rögzíteni konzolosan. Mondjuk en hátsó lámpát es rendszámot is raraknam mint a Thule bicikli szállítón van. Van erre valamilyen előírás? Nem láttam eddig itthon ilyent. Ti igen? Ha keszen leszek lefotozom ígérem :)
...azért ez elég meredek. Rendőrök célpontja lennél tuti mindenhol!
Ha nekik lehet...
Csatolmányok:
img_1442.jpg
img_1442.jpg (179.47 KiB) Megtekintve 17978 alkalommal
#17502
Keresek egy jó lakatost. Arra gondoltam, hogy az Exploreremre fel tudnék rakni egy ugyanilyen motor szállítót. Egyszerűnek tunik. A vas lökhárítómon van a 2.5t-t biró vonóhorog most is, egy 200kg-s motort siman ki kell bírnia,raadasul létra alvazas az Expi, oda is lehetne rögzíteni konzolosan. Mondjuk en hátsó lámpát es rendszámot is raraknam mint a Thule bicikli szállítón van. Van erre valamilyen előírás? Nem láttam eddig itthon ilyent. Ti igen? Ha keszen leszek lefotozom ígérem :)
...azért ez elég meredek. Rendőrök célpontja lennél tuti mindenhol!
#17501
Keresek egy jó lakatost. Arra gondoltam, hogy az Exploreremre fel tudnék rakni egy ugyanilyen motor szállítót. Egyszerűnek tunik. A vas lökhárítómon van a 2.5t-t biró vonóhorog most is, egy 200kg-s motort siman ki kell bírnia,raadasul létra alvazas az Expi, oda is lehetne rögzíteni konzolosan. Mondjuk en hátsó lámpát es rendszámot is raraknam mint a Thule bicikli szállítón van. Van erre valamilyen előírás? Nem láttam eddig itthon ilyent. Ti igen? Ha keszen leszek lefotozom ígérem :)
azért ezzel majd europaban ne nagyon közlekedj ;)
#17500
Keresek egy jó lakatost. Arra gondoltam, hogy az Exploreremre fel tudnék rakni egy ugyanilyen motor szállítót. Egyszerűnek tunik. A vas lökhárítómon van a 2.5t-t biró vonóhorog most is, egy 200kg-s motort siman ki kell bírnia,raadasul létra alvazas az Expi, oda is lehetne rögzíteni konzolosan. Mondjuk en hátsó lámpát es rendszámot is raraknam mint a Thule bicikli szállítón van. Van erre valamilyen előírás? Nem láttam eddig itthon ilyent. Ti igen? Ha keszen leszek lefotozom ígérem :)
Csatolmányok:
image.jpg
image.jpg (105.5 KiB) Megtekintve 17978 alkalommal
#17492
Én meg Toscanaban az előző WDW-n. Még jó hogy egy lakókocsi pihenőbe hajtottam be 100-al.... így volt időm megállni... :)
meg a benzinkútról kihajtásnál is. azt hitted arra van az út, erre ott álltam a hyperrel :D
A szülinapos volt a hibás.... :D
#17491
Én meg Toscanaban az előző WDW-n. Még jó hogy egy lakókocsi pihenőbe hajtottam be 100-al.... így volt időm megállni... :)
meg a benzinkútról kihajtásnál is. azt hitted arra van az út, erre ott álltam a hyperrel :D
gyonyoru latvany volt ahogy a hutobol felcsapott a vizsugar :)))
#17490
Én meg Toscanaban az előző WDW-n. Még jó hogy egy lakókocsi pihenőbe hajtottam be 100-al.... így volt időm megállni... :)
meg a benzinkútról kihajtásnál is. azt hitted arra van az út, erre ott álltam a hyperrel :D
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 37

Tom Cruise's watch collection, through the silver […]

Essentially the most Overlooked Pilot's Watch of a[…]