- 6 years ago
#9965
Hello.Milyen akksit érdemes vennem a motorban!?Màrka, tìpus stb.... általában toplite-ot szoktunk ajánlani, ez yuasa almárkája, olcsóbb de hasonlóan jó Köszönöm
- 6 years ago
#9964
Sziasztok!
Télen szoktátok járatni a mocikat? Mert VFR800-as ismerősöm minden 2.hétben megjáratja míg a ventilátor el nem indul-sőt ha olyan idő van gurul az utcában is. Én meg úgy vagyok vele, hogy szerintem jobb, ha nem melegítgetem, mert csak felesleges kondenzáció és pára keletkezik a kipufogóban. Talán a motornak sem tenne jót...igaz Motul 5100 van benne 5C-os a garázs, viszont hideg motor és környezet, benzinben dús keverék, olajhígulás....
Ki hogyan csinálja? Ír valamit erre szakzsargon? Olyan ez mint a bejgli, ahany haz, annyi szokas. Meg a foci/auto, azokhoz is ert mindenki . De ha el tudsz vonatkoztatni a szerves rendszerektol, akkor kezd kicsit mas lenni. Mi a feneert kellene jaratni tobb darab fem/gumi/muanyag-bol osszerakott valamit, csak mert hidegebb van. Telen azert nem motorozol mert neked van hideg. A motornak mindegy volna. A fent nevezett gumi/muanyag dolgok persze ra tudnak tapadni a femekre, es akkor az nem tesz jot, de az nem egy teli szezon alatt tapad ugy oda, hogy az elso mozditasnal folytonossagi hiany keletkezzen. Egy jol karbantartott motornak semmi baja nem lesz, ha vegigall egy telet minden mozgatas nelkul. De ugy gondolom, vallasi haborut nem erdemes inditani ezzel a velemenymmel, szoval szivesen elhiszem barkinek az egyeb iranyu tapasztalatait Ez a teória: a motor a veszteséghőtől melegszik ami terhelésnél az optimális. Ha alapjáraton járatod lassan melegszik (a léghűtéses alig), közben lecsapódik benne a pára, a dúsító, szivató, (netalán még meg is rángatod neki) miatt a keverék dúsabb, a sok benzin hígítja az olajat. Majd 10 perc múlva leállítod a szerinted meleg motort és újra lecsapódik a pára és kerül a benzinnel hígult olajba. Gyakoralitalg meg mindegy mert évente úgy is olajat cserél az ember Egyetertunk. En arra a reszre koncentraltam, hogy egyaltalan telen be kell-e inditani rendszeres idokozonkent. Szerintem tok folosleges. De ha mar beinditod, akkor tudok azonosulni az elmelettel, hogy csak rontunk az olaj allapotan, ha nem megyunk vele eleget. A melegitesi fazis mikentjere meg ki sem tertem, mert az is egy vallasi haboru alapja lehetne. Mondjuk a Voupity Egyhaz megtargyalhatnà
- 6 years ago
#9963
Sziasztok!
Télen szoktátok járatni a mocikat? Mert VFR800-as ismerősöm minden 2.hétben megjáratja míg a ventilátor el nem indul-sőt ha olyan idő van gurul az utcában is. Én meg úgy vagyok vele, hogy szerintem jobb, ha nem melegítgetem, mert csak felesleges kondenzáció és pára keletkezik a kipufogóban. Talán a motornak sem tenne jót...igaz Motul 5100 van benne 5C-os a garázs, viszont hideg motor és környezet, benzinben dús keverék, olajhígulás....
Ki hogyan csinálja? Ír valamit erre szakzsargon? Olyan ez mint a bejgli, ahany haz, annyi szokas. Meg a foci/auto, azokhoz is ert mindenki . De ha el tudsz vonatkoztatni a szerves rendszerektol, akkor kezd kicsit mas lenni. Mi a feneert kellene jaratni tobb darab fem/gumi/muanyag-bol osszerakott valamit, csak mert hidegebb van. Telen azert nem motorozol mert neked van hideg. A motornak mindegy volna. A fent nevezett gumi/muanyag dolgok persze ra tudnak tapadni a femekre, es akkor az nem tesz jot, de az nem egy teli szezon alatt tapad ugy oda, hogy az elso mozditasnal folytonossagi hiany keletkezzen. Egy jol karbantartott motornak semmi baja nem lesz, ha vegigall egy telet minden mozgatas nelkul. De ugy gondolom, vallasi haborut nem erdemes inditani ezzel a velemenymmel, szoval szivesen elhiszem barkinek az egyeb iranyu tapasztalatait Ez a teória: a motor a veszteséghőtől melegszik ami terhelésnél az optimális. Ha alapjáraton járatod lassan melegszik (a léghűtéses alig), közben lecsapódik benne a pára, a dúsító, szivató, (netalán még meg is rángatod neki) miatt a keverék dúsabb, a sok benzin hígítja az olajat. Majd 10 perc múlva leállítod a szerinted meleg motort és újra lecsapódik a pára és kerül a benzinnel hígult olajba. Gyakoralitalg meg mindegy mert évente úgy is olajat cserél az ember
- 6 years ago
#9962
Sziasztok!
Télen szoktátok járatni a mocikat? Mert VFR800-as ismerősöm minden 2.hétben megjáratja míg a ventilátor el nem indul-sőt ha olyan idő van gurul az utcában is. Én meg úgy vagyok vele, hogy szerintem jobb, ha nem melegítgetem, mert csak felesleges kondenzáció és pára keletkezik a kipufogóban. Talán a motornak sem tenne jót...igaz Motul 5100 van benne 5C-os a garázs, viszont hideg motor és környezet, benzinben dús keverék, olajhígulás....
Ki hogyan csinálja? Ír valamit erre szakzsargon? Olyan ez mint a bejgli, ahany haz, annyi szokas. Meg a foci/auto, azokhoz is ert mindenki . De ha el tudsz vonatkoztatni a szerves rendszerektol, akkor kezd kicsit mas lenni. Mi a feneert kellene jaratni tobb darab fem/gumi/muanyag-bol osszerakott valamit, csak mert hidegebb van. Telen azert nem motorozol mert neked van hideg. A motornak mindegy volna. A fent nevezett gumi/muanyag dolgok persze ra tudnak tapadni a femekre, es akkor az nem tesz jot, de az nem egy teli szezon alatt tapad ugy oda, hogy az elso mozditasnal folytonossagi hiany keletkezzen. Egy jol karbantartott motornak semmi baja nem lesz, ha vegigall egy telet minden mozgatas nelkul. De ugy gondolom, vallasi haborut nem erdemes inditani ezzel a velemenymmel, szoval szivesen elhiszem barkinek az egyeb iranyu tapasztalatait
- 6 years ago
#9961
Sziasztok!
Télen szoktátok járatni a mocikat? Mert VFR800-as ismerősöm minden 2.hétben megjáratja míg a ventilátor el nem indul-sőt ha olyan idő van gurul az utcában is. Én meg úgy vagyok vele, hogy szerintem jobb, ha nem melegítgetem, mert csak felesleges kondenzáció és pára keletkezik a kipufogóban. Talán a motornak sem tenne jót...igaz Motul 5100 van benne 5C-os a garázs, viszont hideg motor és környezet, benzinben dús keverék, olajhígulás....
Ki hogyan csinálja? Ír valamit erre szakzsargon? Ha beindítom az azt jelenti, hogy 10 fok van és napsütés, ami úgy néz ki holnap aktuális lesz Egy biztos, akkor megyek legalább fél órát. Nekem biztos jót tesz ha neked már jót tesz az már jó!
- 6 years ago
#9960
Sziasztok!
Télen szoktátok járatni a mocikat? Mert VFR800-as ismerősöm minden 2.hétben megjáratja míg a ventilátor el nem indul-sőt ha olyan idő van gurul az utcában is. Én meg úgy vagyok vele, hogy szerintem jobb, ha nem melegítgetem, mert csak felesleges kondenzáció és pára keletkezik a kipufogóban. Talán a motornak sem tenne jót...igaz Motul 5100 van benne 5C-os a garázs, viszont hideg motor és környezet, benzinben dús keverék, olajhígulás....
Ki hogyan csinálja? Ír valamit erre szakzsargon? Ha beindítom az azt jelenti, hogy 10 fok van és napsütés, ami úgy néz ki holnap aktuális lesz Egy biztos, akkor megyek legalább fél órát. Nekem biztos jót tesz
- 6 years ago
#9959
Sziasztok!
Télen szoktátok járatni a mocikat? Mert VFR800-as ismerősöm minden 2.hétben megjáratja míg a ventilátor el nem indul-sőt ha olyan idő van gurul az utcában is. Én meg úgy vagyok vele, hogy szerintem jobb, ha nem melegítgetem, mert csak felesleges kondenzáció és pára keletkezik a kipufogóban. Talán a motornak sem tenne jót...igaz Motul 5100 van benne 5C-os a garázs, viszont hideg motor és környezet, benzinben dús keverék, olajhígulás....
Ki hogyan csinálja? Ír valamit erre szakzsargon? én ha nem muszáj nem járatom pontosan a páralecspódás és a dús keverék miatt, de vitába nem szállnék senkivel mert ismerek olyat aki indítgatja és neki sem hullott még szét
- 6 years ago
#9958
Sziasztok!
Télen szoktátok járatni a mocikat? Mert VFR800-as ismerősöm minden 2.hétben megjáratja míg a ventilátor el nem indul-sőt ha olyan idő van gurul az utcában is. Én meg úgy vagyok vele, hogy szerintem jobb, ha nem melegítgetem, mert csak felesleges kondenzáció és pára keletkezik a kipufogóban. Talán a motornak sem tenne jót...igaz Motul 5100 van benne 5C-os a garázs, viszont hideg motor és környezet, benzinben dús keverék, olajhígulás....
Ki hogyan csinálja? Ír valamit erre szakzsargon?
Télen szoktátok járatni a mocikat? Mert VFR800-as ismerősöm minden 2.hétben megjáratja míg a ventilátor el nem indul-sőt ha olyan idő van gurul az utcában is. Én meg úgy vagyok vele, hogy szerintem jobb, ha nem melegítgetem, mert csak felesleges kondenzáció és pára keletkezik a kipufogóban. Talán a motornak sem tenne jót...igaz Motul 5100 van benne 5C-os a garázs, viszont hideg motor és környezet, benzinben dús keverék, olajhígulás....
Ki hogyan csinálja? Ír valamit erre szakzsargon?
- 6 years ago
#9957
Üdv! Nem ismerős valakinek ez a motor? Meg venném de nem tudok róla semmit beszámolt motor....esetleg vélemények erről a típusról? 620
Csatolmányok:
screenshot_20171222-214307.png (630.1 KiB) Megtekintve 10985 alkalommal
screenshot_20171222-213544.png (1.01 MiB) Megtekintve 10985 alkalommal
- 6 years ago
#9956
Hello.Milyen akksit érdemes vennem a motorban!?Màrka, tìpus stb.... általában toplite-ot szoktunk ajánlani, ez yuasa almárkája, olcsóbb de hasonlóan jó
- 6 years ago
#9954
megvettem a kereket...remélem megtudják csinálni...mert asztali dísznek nagy lenne és árban is sokallanám! A gyári kerékhez képest ez nagyon csini!
Tényleg Veszprém, Szfvár környékén tud valaki céget aki foglalkozik (és nem kontár) felni javítással? köszi Engem érdekel a gyári kerék, ha majd ez bejön, és lecserélted, de ha ez nem jön be, akkor meg ez érdekel. Az indoklás az, hogy miután majd már megtanultam motorozni a 620-st, ki kellene cserélni a hátsó lengővillát egyoldalúra. És ahhoz kell másik kerék és egyebek is. Méretezéshez pont jó lenne. Az indoklás pedig az, hogy bal kanyarban a váltó alá "szoruló" lábfej miatt a cipőm orra pont leér az aszfaltra. Tudom, nevetséges, de akkor is. Tehát vagy nem tudok motorozni, és bénán tartom a lábfejem, vagy túl alacsony a gép. Az 1000-s geometriája kissé magasabb. Az kell nekem, csak a kisebb motorral, mert az a mániám, hogy a kevesebb több. Elméletileg csütörtökön lesz időm elvinni a felnit és majd a gumiszerelés után felrakom.
Szerintem felesleges lesz a régi és ha 1x eladom akkor szólok.
- 6 years ago
#9953
Engem érdekel a gyári kerék, ha majd ez bejön, és lecserélted, de ha ez nem jön be, akkor meg ez érdekel. Az indoklás az, hogy miután majd már megtanultam motorozni a 620-st, ki kellene cserélni a hátsó lengővillát egyoldalúra. És ahhoz kell másik kerék és egyebek is. Méretezéshez pont jó lenne. Az indoklás pedig az, hogy bal kanyarban a váltó alá "szoruló" lábfej miatt a cipőm orra pont leér az aszfaltra. Tudom, nevetséges, de akkor is. Tehát vagy nem tudok motorozni, és bénán tartom a lábfejem, vagy túl alacsony a gép. Az 1000-s geometriája kissé magasabb. Az kell nekem, csak a kisebb motorral, mert az a mániám, hogy a kevesebb több. Kíváncsi vagyok 1 év múlva még mindig így fogod-e gondolni Ha tippelni kéne, később simán rá fogsz menni egy jó állapotú ezresre, aztán majd kiderült az idő kit igazol Az ezres nyomatékába nagyon bele lehet szerelmesedni, de ezt majd csak ~1 év múlva Egyelőre azon vagyok, hogy az első év lemenjen mondjuk fél év alatt, mert ugyan esőben nem, de hidegben simán "szokjuk egymást" . Amúgy ez a hideg érdekes dolog. Az ember nem tudhatja, hogy a hideg rázza, vagy a Duc. Pénteken ebédidőben fölmentem a szomszéd hegyre, jő időt ünnepelni. A nagy szembe napsütésben pont nem láttam meg egy keresztbordát vagy ilyesmit. Azt hittem kitépi a kezemből a kormányt. Csodálatos egy jármű. Eddig jól meg vagyunk. Azt ugyan nem értem, miért jó ez a hirtelen gázreakció, amit nem tudom, hogyan kellene jól kezelni. Férfias, az biztos, és egyelőre vigyorogva szállok le "Amúgy ez a hideg érdekes dolog. Az ember nem tudhatja, hogy a hideg rázza, vagy a Duc." – ez qrva jó
- 6 years ago
#9952
megvettem a kereket...remélem megtudják csinálni...mert asztali dísznek nagy lenne és árban is sokallanám! A gyári kerékhez képest ez nagyon csini!
Tényleg Veszprém, Szfvár környékén tud valaki céget aki foglalkozik (és nem kontár) felni javítással? köszi Engem érdekel a gyári kerék, ha majd ez bejön, és lecserélted, de ha ez nem jön be, akkor meg ez érdekel. Az indoklás az, hogy miután majd már megtanultam motorozni a 620-st, ki kellene cserélni a hátsó lengővillát egyoldalúra. És ahhoz kell másik kerék és egyebek is. Méretezéshez pont jó lenne. Az indoklás pedig az, hogy bal kanyarban a váltó alá "szoruló" lábfej miatt a cipőm orra pont leér az aszfaltra. Tudom, nevetséges, de akkor is. Tehát vagy nem tudok motorozni, és bénán tartom a lábfejem, vagy túl alacsony a gép. Az 1000-s geometriája kissé magasabb. Az kell nekem, csak a kisebb motorral, mert az a mániám, hogy a kevesebb több. Kíváncsi vagyok 1 év múlva még mindig így fogod-e gondolni Ha tippelni kéne, később simán rá fogsz menni egy jó állapotú ezresre, aztán majd kiderült az idő kit igazol Az ezres nyomatékába nagyon bele lehet szerelmesedni, de ezt majd csak ~1 év múlva Egyelőre azon vagyok, hogy az első év lemenjen mondjuk fél év alatt, mert ugyan esőben nem, de hidegben simán "szokjuk egymást" . Amúgy ez a hideg érdekes dolog. Az ember nem tudhatja, hogy a hideg rázza, vagy a Duc. Pénteken ebédidőben fölmentem a szomszéd hegyre, jő időt ünnepelni. A nagy szembe napsütésben pont nem láttam meg egy keresztbordát vagy ilyesmit. Azt hittem kitépi a kezemből a kormányt. Csodálatos egy jármű. Eddig jól meg vagyunk. Azt ugyan nem értem, miért jó ez a hirtelen gázreakció, amit nem tudom, hogyan kellene jól kezelni. Férfias, az biztos, és egyelőre vigyorogva szállok le
- 6 years ago
#9951
megvettem a kereket...remélem megtudják csinálni...mert asztali dísznek nagy lenne és árban is sokallanám! A gyári kerékhez képest ez nagyon csini!
Tényleg Veszprém, Szfvár környékén tud valaki céget aki foglalkozik (és nem kontár) felni javítással? köszi Engem érdekel a gyári kerék, ha majd ez bejön, és lecserélted, de ha ez nem jön be, akkor meg ez érdekel. Az indoklás az, hogy miután majd már megtanultam motorozni a 620-st, ki kellene cserélni a hátsó lengővillát egyoldalúra. És ahhoz kell másik kerék és egyebek is. Méretezéshez pont jó lenne. Az indoklás pedig az, hogy bal kanyarban a váltó alá "szoruló" lábfej miatt a cipőm orra pont leér az aszfaltra. Tudom, nevetséges, de akkor is. Tehát vagy nem tudok motorozni, és bénán tartom a lábfejem, vagy túl alacsony a gép. Az 1000-s geometriája kissé magasabb. Az kell nekem, csak a kisebb motorral, mert az a mániám, hogy a kevesebb több. Kíváncsi vagyok 1 év múlva még mindig így fogod-e gondolni Ha tippelni kéne, később simán rá fogsz menni egy jó állapotú ezresre, aztán majd kiderült az idő kit igazol Az ezres nyomatékába nagyon bele lehet szerelmesedni, de ezt majd csak ~1 év múlva
- 6 years ago
#9950
megvettem a kereket...remélem megtudják csinálni...mert asztali dísznek nagy lenne és árban is sokallanám! A gyári kerékhez képest ez nagyon csini!
Tényleg Veszprém, Szfvár környékén tud valaki céget aki foglalkozik (és nem kontár) felni javítással? köszi Engem érdekel a gyári kerék, ha majd ez bejön, és lecserélted, de ha ez nem jön be, akkor meg ez érdekel. Az indoklás az, hogy miután majd már megtanultam motorozni a 620-st, ki kellene cserélni a hátsó lengővillát egyoldalúra. És ahhoz kell másik kerék és egyebek is. Méretezéshez pont jó lenne. Az indoklás pedig az, hogy bal kanyarban a váltó alá "szoruló" lábfej miatt a cipőm orra pont leér az aszfaltra. Tudom, nevetséges, de akkor is. Tehát vagy nem tudok motorozni, és bénán tartom a lábfejem, vagy túl alacsony a gép. Az 1000-s geometriája kissé magasabb. Az kell nekem, csak a kisebb motorral, mert az a mániám, hogy a kevesebb több.
- 6 years ago
#9949
megvettem a kereket...remélem megtudják csinálni...mert asztali dísznek nagy lenne és árban is sokallanám! A gyári kerékhez képest ez nagyon csini!
Tényleg Veszprém, Szfvár környékén tud valaki céget aki foglalkozik (és nem kontár) felni javítással? köszi http://www.jaratudas.hu/8800006/
Nem kontár. ezt találtam én is, de nem ismerem őket!
Köszi, megkeresem őket!
- 6 years ago
#9948
megvettem a kereket...remélem megtudják csinálni...mert asztali dísznek nagy lenne és árban is sokallanám! A gyári kerékhez képest ez nagyon csini!
Tényleg Veszprém, Szfvár környékén tud valaki céget aki foglalkozik (és nem kontár) felni javítással? köszi http://www.jaratudas.hu/8800006/
Nem kontár.
- 6 years ago
#9947
megvettem a kereket...remélem megtudják csinálni...mert asztali dísznek nagy lenne és árban is sokallanám! A gyári kerékhez képest ez nagyon csini!
Tényleg Veszprém, Szfvár környékén tud valaki céget aki foglalkozik (és nem kontár) felni javítással? köszi
Tényleg Veszprém, Szfvár környékén tud valaki céget aki foglalkozik (és nem kontár) felni javítással? köszi
Csatolmányok:
wp_20171103_15_35_55_pro.jpg (937.77 KiB) Megtekintve 10985 alkalommal
- 6 years ago
#9946
Igen ezen én is gondolkoztam, árban nem rossz...viszont ha nem sikerülne, nem szívesen tenném fel, pláne adnám el nyugodt szívvel. Nem ismerem maga a technológiát, mekkora sérüléseket lehet vele biztosan javítani, szerintem a szakember is csak a művelet végén tud biztosan nyilatkozni, hogy ezek után van-e gari...ez kérdéses. láttam már görgőzött ducati felnit, ráadásul elsőt. Kutya baja sem volt kérdés mennyire volt az szétb@szcsizva...ha mégis megvenném és nem jönne össze, minek lehetne felhasználni? Virágtartónak?
Egyébként mennyibe fájna egy ilyen művelet? 5-10eFt? http://totalcar.hu/magazin/technika/201 ... ztulastol/
- 6 years ago
#9945
Mivel nem ismerjuk egymast, arra hagyatkozom, amit latok. Az albumodban latott kepek alapjan nem riadsz vissza attol, hogy koszos legyen a kezed. Igy gondolom, hogy magad is tudod, hogy a gorgozest vegzo ember is csak az utan mondja meg, hogy meg tudja-e csinalni, miutan megprobalta a gorgozest. Es meg az is elofordulhat, hogy miutan elkeszult vele, felrakod, es megnyulik valamilyen iranyba a guminyomastol. De ez azert nem nagyon fordul elo aluotvozettel. Lemezfelnivel inkabb("emlekszik" az anyag es visszaugrik). Szerintem az arat nezve nem vallasz tul nagy kockazatot egy probaval, es ha egyszer sikerul az egyengetes, nem tancol, vibral a centir gepen, akkor nem fog csak ugy szetrepulni 200-nal. Az aluotvozetek eleg jol alakithatoak es rugalmasak, ellenben a szilardsaguk is jo. Ezert gyartanak belole felnit(is). De nem okoskodasnak szantam, csak gondoltam, hozza szolok. En kiprobalnam a helyedben. Aztan ha nem jon be, meg mindig eladhatod nekem, mert maga a felni szep, en majd nezegetem itthon Igen ezen én is gondolkoztam, árban nem rossz...viszont ha nem sikerülne, nem szívesen tenném fel, pláne adnám el nyugodt szívvel. Nem ismerem maga a technológiát, mekkora sérüléseket lehet vele biztosan javítani, szerintem a szakember is csak a művelet végén tud biztosan nyilatkozni, hogy ezek után van-e gari...ez kérdéses. láttam már görgőzött ducati felnit, ráadásul elsőt. Kutya baja sem volt kérdés mennyire volt az szétb@szcsizva...ha mégis megvenném és nem jönne össze, minek lehetne felhasználni? Virágtartónak?
Egyébként mennyibe fájna egy ilyen művelet? 5-10eFt?
- 6 years ago
#9944
Megvenném a Multimra:
https://auto.jofogas.hu/tolna/Ducati_ha ... 321213.htm
A kérdés az, hogy görgőzéssel javítható-e és befolyásolja-e ez a biztonságot? Mivel nem ismerjuk egymast, arra hagyatkozom, amit latok. Az albumodban latott kepek alapjan nem riadsz vissza attol, hogy koszos legyen a kezed. Igy gondolom, hogy magad is tudod, hogy a gorgozest vegzo ember is csak az utan mondja meg, hogy meg tudja-e csinalni, miutan megprobalta a gorgozest. Es meg az is elofordulhat, hogy miutan elkeszult vele, felrakod, es megnyulik valamilyen iranyba a guminyomastol. De ez azert nem nagyon fordul elo aluotvozettel. Lemezfelnivel inkabb("emlekszik" az anyag es visszaugrik). Szerintem az arat nezve nem vallasz tul nagy kockazatot egy probaval, es ha egyszer sikerul az egyengetes, nem tancol, vibral a centir gepen, akkor nem fog csak ugy szetrepulni 200-nal. Az aluotvozetek eleg jol alakithatoak es rugalmasak, ellenben a szilardsaguk is jo. Ezert gyartanak belole felnit(is). De nem okoskodasnak szantam, csak gondoltam, hozza szolok. En kiprobalnam a helyedben. Aztan ha nem jon be, meg mindig eladhatod nekem, mert maga a felni szep, en majd nezegetem itthon Igen ezen én is gondolkoztam, árban nem rossz...viszont ha nem sikerülne, nem szívesen tenném fel, pláne adnám el nyugodt szívvel. Nem ismerem maga a technológiát, mekkora sérüléseket lehet vele biztosan javítani, szerintem a szakember is csak a művelet végén tud biztosan nyilatkozni, hogy ezek után van-e gari...ez kérdéses. láttam már görgőzött ducati felnit, ráadásul elsőt. Kutya baja sem volt
- 6 years ago
#9943
Megvenném a Multimra:
https://auto.jofogas.hu/tolna/Ducati_ha ... 321213.htm
A kérdés az, hogy görgőzéssel javítható-e és befolyásolja-e ez a biztonságot? Mivel nem ismerjuk egymast, arra hagyatkozom, amit latok. Az albumodban latott kepek alapjan nem riadsz vissza attol, hogy koszos legyen a kezed. Igy gondolom, hogy magad is tudod, hogy a gorgozest vegzo ember is csak az utan mondja meg, hogy meg tudja-e csinalni, miutan megprobalta a gorgozest. Es meg az is elofordulhat, hogy miutan elkeszult vele, felrakod, es megnyulik valamilyen iranyba a guminyomastol. De ez azert nem nagyon fordul elo aluotvozettel. Lemezfelnivel inkabb("emlekszik" az anyag es visszaugrik). Szerintem az arat nezve nem vallasz tul nagy kockazatot egy probaval, es ha egyszer sikerul az egyengetes, nem tancol, vibral a centir gepen, akkor nem fog csak ugy szetrepulni 200-nal. Az aluotvozetek eleg jol alakithatoak es rugalmasak, ellenben a szilardsaguk is jo. Ezert gyartanak belole felnit(is). De nem okoskodasnak szantam, csak gondoltam, hozza szolok. En kiprobalnam a helyedben. Aztan ha nem jon be, meg mindig eladhatod nekem, mert maga a felni szep, en majd nezegetem itthon Igen ezen én is gondolkoztam, árban nem rossz...viszont ha nem sikerülne, nem szívesen tenném fel, pláne adnám el nyugodt szívvel. Nem ismerem maga a technológiát, mekkora sérüléseket lehet vele biztosan javítani, szerintem a szakember is csak a művelet végén tud biztosan nyilatkozni, hogy ezek után van-e gari...ez kérdéses.
- 6 years ago
#9942
Megvenném a Multimra:
https://auto.jofogas.hu/tolna/Ducati_ha ... 321213.htm
A kérdés az, hogy görgőzéssel javítható-e és befolyásolja-e ez a biztonságot? Mivel nem ismerjuk egymast, arra hagyatkozom, amit latok. Az albumodban latott kepek alapjan nem riadsz vissza attol, hogy koszos legyen a kezed. Igy gondolom, hogy magad is tudod, hogy a gorgozest vegzo ember is csak az utan mondja meg, hogy meg tudja-e csinalni, miutan megprobalta a gorgozest. Es meg az is elofordulhat, hogy miutan elkeszult vele, felrakod, es megnyulik valamilyen iranyba a guminyomastol. De ez azert nem nagyon fordul elo aluotvozettel. Lemezfelnivel inkabb("emlekszik" az anyag es visszaugrik). Szerintem az arat nezve nem vallasz tul nagy kockazatot egy probaval, es ha egyszer sikerul az egyengetes, nem tancol, vibral a centir gepen, akkor nem fog csak ugy szetrepulni 200-nal. Az aluotvozetek eleg jol alakithatoak es rugalmasak, ellenben a szilardsaguk is jo. Ezert gyartanak belole felnit(is). De nem okoskodasnak szantam, csak gondoltam, hozza szolok. En kiprobalnam a helyedben. Aztan ha nem jon be, meg mindig eladhatod nekem, mert maga a felni szep, en majd nezegetem itthon
- 6 years ago
#9941
Megvenném a Multimra:
https://auto.jofogas.hu/tolna/Ducati_ha ... 321213.htm
A kérdés az, hogy görgőzéssel javítható-e és befolyásolja-e ez a biztonságot?
https://auto.jofogas.hu/tolna/Ducati_ha ... 321213.htm
A kérdés az, hogy görgőzéssel javítható-e és befolyásolja-e ez a biztonságot?
- 6 years ago
#9940
Sziasztok!
Üdvözlök mindenkit, mint új Ducatis!
Én vettem meg a "Csontinál" árult 1000DS-t még a nyár közepén, miután átnézettem a Rosso-s fiúkkal!
Mindent rendben találtak!
Megkapta a nagyszervízt, és egy új láncszettet is!
Egy picit emeltek az alapjáraton, de ezen kívül mást nem kellet rajta bütykölni!
Szuper a gép nagyon, de sajna még csak cca. 1200km-ert tudtam menni vele.
És már el is tettem télire.... Szia! Valaki 800km-t ment a gépeddel a tudtodon kívül az adatalpod szerint (1200 vs 2000). Amúgy üdv!
Valóban, sajnos a kevesebb az igaz, tegnap utána néztem!
De már nem javítom, max. kiveszem a garázsból és gyorsan beleteszek 800-at!
- 6 years ago
#9939
Sziasztok!
Üdvözlök mindenkit, mint új Ducatis!
Én vettem meg a "Csontinál" árult 1000DS-t még a nyár közepén, miután átnézettem a Rosso-s fiúkkal!
Mindent rendben találtak!
Megkapta a nagyszervízt, és egy új láncszettet is!
Egy picit emeltek az alapjáraton, de ezen kívül mást nem kellet rajta bütykölni!
Szuper a gép nagyon, de sajna még csak cca. 1200km-ert tudtam menni vele.
És már el is tettem télire.... Szia! Valaki 800km-t ment a gépeddel a tudtodon kívül az adatalpod szerint (1200 vs 2000). Amúgy üdv!
- 6 years ago
#9938
Sziasztok!
Üdvözlök mindenkit, mint új Ducatis!
Én vettem meg a "Csontinál" árult 1000DS-t még a nyár közepén, miután átnézettem a Rosso-s fiúkkal!
Mindent rendben találtak!
Megkapta a nagyszervízt, és egy új láncszettet is!
Egy picit emeltek az alapjáraton, de ezen kívül mást nem kellet rajta bütykölni!
Szuper a gép nagyon, de sajna még csak cca. 1200km-ert tudtam menni vele.
És már el is tettem télire....
Üdvözlök mindenkit, mint új Ducatis!
Én vettem meg a "Csontinál" árult 1000DS-t még a nyár közepén, miután átnézettem a Rosso-s fiúkkal!
Mindent rendben találtak!
Megkapta a nagyszervízt, és egy új láncszettet is!
Egy picit emeltek az alapjáraton, de ezen kívül mást nem kellet rajta bütykölni!
Szuper a gép nagyon, de sajna még csak cca. 1200km-ert tudtam menni vele.
És már el is tettem télire....
- 6 years ago
#9935
Sziasztok!
1200-as 2011-es multistradahoz szeretnék kulcsot másoltatni (chip-et nem), tudjátok esetleg hol lehet?
Budapest,Pest-megye vonzáskörzetében érdekelne.
Előre is köszi.
Üdv.
1200-as 2011-es multistradahoz szeretnék kulcsot másoltatni (chip-et nem), tudjátok esetleg hol lehet?
Budapest,Pest-megye vonzáskörzetében érdekelne.
Előre is köszi.
Üdv.
- 6 years ago
#9934
Sziasztok!
Pár napja cseréltem le a 750-es Monsterem egy Multistrada 1000Ds-re.
Eddig nagyon tetszik!
A multinál érdemes a kuplung fedelet nyitottra cserélni? Mi a tapasztalat?
Illetve ha igen, akkor a nyitottat honnan érdemes beszerezni?
Van néhány hibára vonatkozó kérdésem amit az otthoni szerelők topikban feltettem. Ha esetleg megtennétek, hogy benéztek, hátha valamelyikőtök tudna nekem segíteni.
Üdvözlettel,
eizol Ugyan úgy érdemes mint bármelyik más típusnál! Fedelet pedig találsz akár az ebay-en is már kb 12 ezer forinttól!
Pl.: http://www.ebay.com/itm/Titanium-Billet ... i2&vxp=mtr
- 6 years ago
#9933
Sziasztok!
Markolat fűtést használ valaki?
Én az oxforddal szemezek.
Esetleg valakinek valamilyen tapasztalata van vele?
Illetve 3 típusszámmal is kapható belőle.
Ha jól sejtem akkor a Multira az OF690 való.
Markolat fűtést használ valaki?
Én az oxforddal szemezek.
Esetleg valakinek valamilyen tapasztalata van vele?
Illetve 3 típusszámmal is kapható belőle.
Ha jól sejtem akkor a Multira az OF690 való.
- 6 years ago
#9932
Sziasztok!
Pár napja cseréltem le a 750-es Monsterem egy Multistrada 1000Ds-re.
Eddig nagyon tetszik!
A multinál érdemes a kuplung fedelet nyitottra cserélni? Mi a tapasztalat?
Illetve ha igen, akkor a nyitottat honnan érdemes beszerezni?
Van néhány hibára vonatkozó kérdésem amit az otthoni szerelők topikban feltettem. Ha esetleg megtennétek, hogy benéztek, hátha valamelyikőtök tudna nekem segíteni.
Üdvözlettel,
eizol Kötelező
- 6 years ago
#9931
Sziasztok!
Pár napja cseréltem le a 750-es Monsterem egy Multistrada 1000Ds-re.
Eddig nagyon tetszik!
A multinál érdemes a kuplung fedelet nyitottra cserélni? Mi a tapasztalat?
Illetve ha igen, akkor a nyitottat honnan érdemes beszerezni?
Van néhány hibára vonatkozó kérdésem amit az otthoni szerelők topikban feltettem. Ha esetleg megtennétek, hogy benéztek, hátha valamelyikőtök tudna nekem segíteni.
Üdvözlettel,
eizol
Pár napja cseréltem le a 750-es Monsterem egy Multistrada 1000Ds-re.
Eddig nagyon tetszik!
A multinál érdemes a kuplung fedelet nyitottra cserélni? Mi a tapasztalat?
Illetve ha igen, akkor a nyitottat honnan érdemes beszerezni?
Van néhány hibára vonatkozó kérdésem amit az otthoni szerelők topikban feltettem. Ha esetleg megtennétek, hogy benéztek, hátha valamelyikőtök tudna nekem segíteni.
Üdvözlettel,
eizol
- 6 years ago
#9930
Nem tudom hogy létezik-e egyáltalán, de van esetleg valakinek 1000-es Multihoz magyar nyelvű owner's manual, amit megosztana velem? Nem hiszem, hogy létezett.
- 6 years ago
#9929
Nem tudom hogy létezik-e egyáltalán, de van esetleg valakinek 1000-es Multihoz magyar nyelvű owner's manual, amit megosztana velem? nekem csak egy puha kofferszettem van
- 6 years ago
#9928
Nem tudom hogy létezik-e egyáltalán, de van esetleg valakinek 1000-es Multihoz magyar nyelvű owner's manual, amit megosztana velem?
- 6 years ago
#9927
Új Multi tulajdonosként üdvözlök minden Ducatist és minden motorost ill. fórumozót!
Vásároltam egy 2003-as évjáratú 1000DS Multistradát a múlt héten, és szükségem lenne tapasztalt Ducatisok válaszára néhány kérdésben.
Megálláskor pl. kereszteződésnél többször előfordul, hogy leáll, nem tartja az alapjáratot. Ez típusra jellemző, van valami gyógymód?
A vezérműszíjban 4000km van, de már öt éves. Meg kell ijedni és szaladni szervizbe, vagy nem szükséges azonnal?
13000 km van a motorban, és az utóbbi 4 évben csak 200 km-t ment, olajcserén kívül egyéb hasznos tanácsot szívesen fogadnék.
Köszönöm! Az alapjáratért a pótlevegőszelep a felelős. A két szívócső között van egy aluminium szelep 3 gumicsővel ( 1 légszürőház, 1-1 szívócső) és egy elekromos csatival. Vedd le a csöveket (hosszúcsőrü foogóval) és féktisztítóval (aceton mentessel, a Berneres nem jó megeheti a gumiszelepet) mosd ki. Jó helyen élsz, élvezd ki Sast. Kösz a tippet, megtisztítom és remélem nem lesz gond. Valóban jó helyen élek, hiszen ez Magyarország:-) !
- 6 years ago
#9926
Új Multi tulajdonosként üdvözlök minden Ducatist és minden motorost ill. fórumozót!
Vásároltam egy 2003-as évjáratú 1000DS Multistradát a múlt héten, és szükségem lenne tapasztalt Ducatisok válaszára néhány kérdésben.
Megálláskor pl. kereszteződésnél többször előfordul, hogy leáll, nem tartja az alapjáratot. Ez típusra jellemző, van valami gyógymód?
A vezérműszíjban 4000km van, de már öt éves. Meg kell ijedni és szaladni szervizbe, vagy nem szükséges azonnal?
13000 km van a motorban, és az utóbbi 4 évben csak 200 km-t ment, olajcserén kívül egyéb hasznos tanácsot szívesen fogadnék.
Köszönöm! Az alapjáratért a pótlevegőszelep a felelős. A két szívócső között van egy aluminium szelep 3 gumicsővel ( 1 légszürőház, 1-1 szívócső) és egy elekromos csatival. Vedd le a csöveket (hosszúcsőrü foogóval) és féktisztítóval (aceton mentessel, a Berneres nem jó megeheti a gumiszelepet) mosd ki. Jó helyen élsz, élvezd ki Sast.
- 6 years ago
#9925
Új Multi tulajdonosként üdvözlök minden Ducatist és minden motorost ill. fórumozót!
Vásároltam egy 2003-as évjáratú 1000DS Multistradát a múlt héten, és szükségem lenne tapasztalt Ducatisok válaszára néhány kérdésben.
Megálláskor pl. kereszteződésnél többször előfordul, hogy leáll, nem tartja az alapjáratot. Ez típusra jellemző, van valami gyógymód?
A vezérműszíjban 4000km van, de már öt éves. Meg kell ijedni és szaladni szervizbe, vagy nem szükséges azonnal?
13000 km van a motorban, és az utóbbi 4 évben csak 200 km-t ment, olajcserén kívül egyéb hasznos tanácsot szívesen fogadnék.
Köszönöm! szíj: határeset, nem rohannék de azért terveznák egy cserét a közeljövőben. mondjuk tavasszal
olajcserén kívül: érdemes a telókra ránézni, felujítani őket; érdemes a gumikat megnézni, milyen idősek, mennyit bírnak; esetleg lánc/lánckerék állapotát.
egyébkén az ezres blokk a legjobb, legkiforrottabb, nem nagyon szokott gond lenni vele. a lefulladásra a tulajok mondanak majd okosat, én ilyennel még nem találkoztam. Úgy lesz, köszönöm a gyors választ!
- 6 years ago
#9924
Új Multi tulajdonosként üdvözlök minden Ducatist és minden motorost ill. fórumozót!
Vásároltam egy 2003-as évjáratú 1000DS Multistradát a múlt héten, és szükségem lenne tapasztalt Ducatisok válaszára néhány kérdésben.
Megálláskor pl. kereszteződésnél többször előfordul, hogy leáll, nem tartja az alapjáratot. Ez típusra jellemző, van valami gyógymód?
A vezérműszíjban 4000km van, de már öt éves. Meg kell ijedni és szaladni szervizbe, vagy nem szükséges azonnal?
13000 km van a motorban, és az utóbbi 4 évben csak 200 km-t ment, olajcserén kívül egyéb hasznos tanácsot szívesen fogadnék.
Köszönöm! szíj: határeset, nem rohannék de azért terveznák egy cserét a közeljövőben. mondjuk tavasszal
olajcserén kívül: érdemes a telókra ránézni, felujítani őket; érdemes a gumikat megnézni, milyen idősek, mennyit bírnak; esetleg lánc/lánckerék állapotát.
egyébkén az ezres blokk a legjobb, legkiforrottabb, nem nagyon szokott gond lenni vele. a lefulladásra a tulajok mondanak majd okosat, én ilyennel még nem találkoztam.
- 6 years ago
#9923
Új Multi tulajdonosként üdvözlök minden Ducatist és minden motorost ill. fórumozót!
Vásároltam egy 2003-as évjáratú 1000DS Multistradát a múlt héten, és szükségem lenne tapasztalt Ducatisok válaszára néhány kérdésben.
Megálláskor pl. kereszteződésnél többször előfordul, hogy leáll, nem tartja az alapjáratot. Ez típusra jellemző, van valami gyógymód?
A vezérműszíjban 4000km van, de már öt éves. Meg kell ijedni és szaladni szervizbe, vagy nem szükséges azonnal?
13000 km van a motorban, és az utóbbi 4 évben csak 200 km-t ment, olajcserén kívül egyéb hasznos tanácsot szívesen fogadnék.
Köszönöm!
Vásároltam egy 2003-as évjáratú 1000DS Multistradát a múlt héten, és szükségem lenne tapasztalt Ducatisok válaszára néhány kérdésben.
Megálláskor pl. kereszteződésnél többször előfordul, hogy leáll, nem tartja az alapjáratot. Ez típusra jellemző, van valami gyógymód?
A vezérműszíjban 4000km van, de már öt éves. Meg kell ijedni és szaladni szervizbe, vagy nem szükséges azonnal?
13000 km van a motorban, és az utóbbi 4 évben csak 200 km-t ment, olajcserén kívül egyéb hasznos tanácsot szívesen fogadnék.
Köszönöm!
- 6 years ago
#9922
F4? VFR 800 vtec én egy 160le- multiról ültem egy 84le-s multira és nem unatkozom rajta. A nyomaték sokszor többet számít a lóerőnél .
- 6 years ago
#9921
Ez jól hangzik, csak hozzászoktam a 110 lóerőhöz a mostani motoromon és azt hittem, hogy az 1100-as közelebb van hozzá. F4? VFR 800 vtec én egy 160le- multiról ültem egy 84le-s multira és nem unatkozom rajta.
- 6 years ago
#9920
Ne a lóerőre vágyakozz, hanem az élvezetre!
Ez jól hangzik, csak hozzászoktam a 110 lóerőhöz a mostani motoromon és azt hittem, hogy az 1100-as közelebb van hozzá. F4? VFR 800 vtec
- 6 years ago
#9919
Köszi! Ezek szerint kár az 1100-asokat hajkurásznom a lóerők miatt. Ne a lóerőre vágyakozz, hanem az élvezetre!
Ez jól hangzik, csak hozzászoktam a 110 lóerőhöz a mostani motoromon és azt hittem, hogy az 1100-as közelebb van hozzá. F4?
- 6 years ago
#9918
86
Köszi! Ezek szerint kár az 1100-asokat hajkurásznom a lóerők miatt. Ne a lóerőre vágyakozz, hanem az élvezetre!
Ez jól hangzik, csak hozzászoktam a 110 lóerőhöz a mostani motoromon és azt hittem, hogy az 1100-as közelebb van hozzá.
- 6 years ago
#9917
Sziasztok!
Nézegetem az 1100-as Multistradakat is és valamiért kétféle lóerővel találom őket a hirdetésekben, tesztekben. Melyik az igaz a 86 vagy a 95? Köszi! 86
Köszi! Ezek szerint kár az 1100-asokat hajkurásznom a lóerők miatt. Ne a lóerőre vágyakozz, hanem az élvezetre!
- 6 years ago
#9916
Sziasztok!
Nézegetem az 1100-as Multistradakat is és valamiért kétféle lóerővel találom őket a hirdetésekben, tesztekben. Melyik az igaz a 86 vagy a 95? Köszi! 86
Köszi! Ezek szerint kár az 1100-asokat hajkurásznom a lóerők miatt.
The World Cup is one of the biggest football tourn[…]