- 9 years ago
#9069
Ezzel csak engem tisztelt meg a sors, vagy másnál is van / volt hasonló probléma?
streetfighter, 999 ugyanez Szuper
Mivel én ezeket a dolgokat nem nagyon tudom elviselni, így inkább megrendelem a Performance fedeleket. Remélem azokat nem eszi meg az olaj... azt nem mert elox
- 9 years ago
#9068
Ezzel csak engem tisztelt meg a sors, vagy másnál is van / volt hasonló probléma?
streetfighter, 999 ugyanez Szuper
Mivel én ezeket a dolgokat nem nagyon tudom elviselni, így inkább megrendelem a Performance fedeleket. Remélem azokat nem eszi meg az olaj...Csatolmányok:
96800210a.jpg (123.45 KiB) Megtekintve 10681 alkalommal
- 9 years ago
#9067
Ezzel csak engem tisztelt meg a sors, vagy másnál is van / volt hasonló probléma?
streetfighter, 999 ugyanez
- 9 years ago
#9066
Ezzel csak engem tisztelt meg a sors, vagy másnál is van / volt hasonló probléma?
Csatolmányok:
dsc_1608.jpg (261.26 KiB) Megtekintve 10416 alkalommal
dsc_1609.jpg (229.94 KiB) Megtekintve 10416 alkalommal
dsc_1610.jpg (269.66 KiB) Megtekintve 10416 alkalommal
dsc_1612.jpg (235.72 KiB) Megtekintve 10416 alkalommal
- 9 years ago
#9065
Diavel 6000 Euró alatt valakinek ) ?
http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... ORT&noec=1#Csatolmányok:
61853786.jpg (81.31 KiB) Megtekintve 10416 alkalommal
- 9 years ago
#9064
Diavel 6000 Euró alatt valakinek ) ?
http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... ORT&noec=1# Nagyon cép.
- 9 years ago
#9063
- 9 years ago
#9062
1. Ducati Performance touring seat (+4cm magasság)
2. Ducati Diavel 2015 stock seat
és melyik a kényelmesebb? Hétvégén lesz egy ~250Km-es karika, utána tudok nyiltakozi. Egyenlőre még csak nagyon rövid etapokat tudtam menni, az pedig messze nem mérvadó.
A 2013-as gyári ülésem is az első 50Km-en nagyon kényelmes volt, utána meg úgy megfájdult mindenem, hogy alig tudtam leszállni a motorról Az emelt magasságú Performnce ülés egyébként baromi kényelmes, de azt sokkal jobban szeretem 2 személlyel használni. Remélem a 2015-ös verzió hosszútávon is kényelmes lesz és akkor nem kell tovább keresgélni Na, a 250Km-ből lett 330, így még inkább helytálló a hosszútávú teszt. A végeredményt nagyon röviden tudom mondani: qrva jó!!!!
Kényelmes (még az én magasságommal / súlyommal együtt is) baromi jó az üléspozíció és nincs, az állandó előre - hátra csúszkálás, a kialakítás miatt, mint az eredeti ülésnél. Szóval ez a csere nagyon megérte!
- 9 years ago
#9061
1. Ducati Performance touring seat (+4cm magasság)
2. Ducati Diavel 2015 stock seat
és melyik a kényelmesebb? Hétvégén lesz egy ~250Km-es karika, utána tudok nyiltakozi. Egyenlőre még csak nagyon rövid etapokat tudtam menni, az pedig messze nem mérvadó.
A 2013-as gyári ülésem is az első 50Km-en nagyon kényelmes volt, utána meg úgy megfájdult mindenem, hogy alig tudtam leszállni a motorról Az emelt magasságú Performnce ülés egyébként baromi kényelmes, de azt sokkal jobban szeretem 2 személlyel használni. Remélem a 2015-ös verzió hosszútávon is kényelmes lesz és akkor nem kell tovább keresgélni
- 9 years ago
#9060
1. Ducati Performance touring seat (+4cm magasság)
2. Ducati Diavel 2015 stock seat
és melyik a kényelmesebb?
- 9 years ago
#9059
1. Ducati Performance touring seat (+4cm magasság)
2. Ducati Diavel 2015 stock seat
2. Ducati Diavel 2015 stock seat
Csatolmányok:
diavel_seat.jpg (1000.67 KiB) Megtekintve 10416 alkalommal
- 9 years ago
#9058
A gondom az hogy most fogom tanulni a motort és igazából nem szeretnék totózni inkább a tutira mennék . Ha jól értem akkor neked van magyar nyelvüd?
Csatolmányok:
image.jpg (312.08 KiB) Megtekintve 10416 alkalommal
- 9 years ago
#9057
Üdv.
Kettő hónspja vásáróltam egy diavel carbont 2011
7400 kilométerrel. Igaz kaptam hozzá üzemeltető könyvet de az francia és olasz nyelven van.
Na az nekem egyik sem megy . Az előző gazdája semmit nem tudott elmondani róla szinte. A kérdésem az lenne létezik e valahol valakinek magyarra fordított gépkönyve?
Olajat kellene cserélni ! Kérdésem hól van az a szervíz ahol korrekten és lelkiismeretesen dolgoznak?
Ha tudnátok segíteni pár jó tanáccsal nagyon megköszönném. Magyar nyelvű kezelésit ne is keress, olyan szerintem nincs. Nekem egyik motoromhoz sem adtak, pedig magyarországi volt mindegyik. A ducati oldalan vannak fent manualok angol, német nyelven is, le tudod tölteni.
Szervizből én is a motorosso-t ajánlom. Diavelhez van magyar nyelvű. Én is kaptam hozzá
Bár a ducati.com -ról online nem letölthető ez igaz... Nekem csak a szervizkönyvbe jutott a magyar nyelvből.
- 9 years ago
#9056
Üdv.
Kettő hónspja vásáróltam egy diavel carbont 2011
7400 kilométerrel. Igaz kaptam hozzá üzemeltető könyvet de az francia és olasz nyelven van.
Na az nekem egyik sem megy . Az előző gazdája semmit nem tudott elmondani róla szinte. A kérdésem az lenne létezik e valahol valakinek magyarra fordított gépkönyve?
Olajat kellene cserélni ! Kérdésem hól van az a szervíz ahol korrekten és lelkiismeretesen dolgoznak?
Ha tudnátok segíteni pár jó tanáccsal nagyon megköszönném. Magyar nyelvű kezelésit ne is keress, olyan szerintem nincs. Nekem egyik motoromhoz sem adtak, pedig magyarországi volt mindegyik. A ducati oldalan vannak fent manualok angol, német nyelven is, le tudod tölteni.
Szervizből én is a motorosso-t ajánlom. Diavelhez van magyar nyelvű. Én is kaptam hozzá
Bár a ducati.com -ról online nem letölthető ez igaz...
- 9 years ago
#9055
Üdv.
Kettő hónspja vásáróltam egy diavel carbont 2011
7400 kilométerrel. Igaz kaptam hozzá üzemeltető könyvet de az francia és olasz nyelven van.
Na az nekem egyik sem megy . Az előző gazdája semmit nem tudott elmondani róla szinte. A kérdésem az lenne létezik e valahol valakinek magyarra fordított gépkönyve?
Olajat kellene cserélni ! Kérdésem hól van az a szervíz ahol korrekten és lelkiismeretesen dolgoznak?
Ha tudnátok segíteni pár jó tanáccsal nagyon megköszönném. Magyar nyelvű kezelésit ne is keress, olyan szerintem nincs. Nekem egyik motoromhoz sem adtak, pedig magyarországi volt mindegyik. A ducati oldalan vannak fent manualok angol, német nyelven is, le tudod tölteni.
Szervizből én is a motorosso-t ajánlom.
- 9 years ago
#9054
Üdv.
Kettő hónspja vásáróltam egy diavel carbont 2011
7400 kilométerrel. Igaz kaptam hozzá üzemeltető könyvet de az francia és olasz nyelven van.
Na az nekem egyik sem megy . Az előző gazdája semmit nem tudott elmondani róla szinte. A kérdésem az lenne létezik e valahol valakinek magyarra fordított gépkönyve?
Olajat kellene cserélni ! Kérdésem hól van az a szervíz ahol korrekten és lelkiismeretesen dolgoznak?
Ha tudnátok segíteni pár jó tanáccsal nagyon megköszönném. hali,
ilyen kevés kilométerrel nem nagyon kell aggódnod, nem hiszem, hogy sok gond lesz majd vele.
felhasznalói könyvet a ducati.com-ról tudsz letölteni: http://ducati.com/services/maintenance/index.do
szerviznek a motorosso-t vagy a pannóniaringi motogroup-ot tudom ajánlani
- 9 years ago
#9053
Üdv.
Kettő hónspja vásáróltam egy diavel carbont 2011
7400 kilométerrel. Igaz kaptam hozzá üzemeltető könyvet de az francia és olasz nyelven van.
Na az nekem egyik sem megy . Az előző gazdája semmit nem tudott elmondani róla szinte. A kérdésem az lenne létezik e valahol valakinek magyarra fordított gépkönyve?
Olajat kellene cserélni ! Kérdésem hól van az a szervíz ahol korrekten és lelkiismeretesen dolgoznak?
Ha tudnátok segíteni pár jó tanáccsal nagyon megköszönném. Ez a fránya G.B.! Pár hete mentem a vassal, fasza nagyon, vigyázz rá!
Szervíz: motorosso.hu
- 9 years ago
#9052
Üdv.
Kettő hónspja vásáróltam egy diavel carbont 2011
7400 kilométerrel. Igaz kaptam hozzá üzemeltető könyvet de az francia és olasz nyelven van.
Na az nekem egyik sem megy . Az előző gazdája semmit nem tudott elmondani róla szinte. A kérdésem az lenne létezik e valahol valakinek magyarra fordított gépkönyve?
Olajat kellene cserélni ! Kérdésem hól van az a szervíz ahol korrekten és lelkiismeretesen dolgoznak?
Ha tudnátok segíteni pár jó tanáccsal nagyon megköszönném.
Kettő hónspja vásáróltam egy diavel carbont 2011
7400 kilométerrel. Igaz kaptam hozzá üzemeltető könyvet de az francia és olasz nyelven van.
Na az nekem egyik sem megy . Az előző gazdája semmit nem tudott elmondani róla szinte. A kérdésem az lenne létezik e valahol valakinek magyarra fordított gépkönyve?
Olajat kellene cserélni ! Kérdésem hól van az a szervíz ahol korrekten és lelkiismeretesen dolgoznak?
Ha tudnátok segíteni pár jó tanáccsal nagyon megköszönném.
Csatolmányok:
image.jpg (1.44 MiB) Megtekintve 10416 alkalommal
image.jpg (1.27 MiB) Megtekintve 10416 alkalommal
- 9 years ago
#9051
Hát zanzásítva:
qrva sok cuccot leszedett a motorról mire rájött az egyszerűbb módszerre és hogy hol van a légszűrő. Szervízkönyv szerint le kell venni mindkét oldali légbeömlőtt és a teljes tankborítást.
Amit a srác javasol: Jobboldali légbeömlő leszed és elvileg ekkor hozzáférhető a légszűrő, további elemek bontása nélkül. Kell egy hosszú T csavarhúzó (4mm-es) 3 csavar kiszabadításával már hozzáférhető és kivehető a légszűrő... a többi a rizsa
/Ez az én esetemben valahogy így nézett ki.../
Nagyon köszönöm a sgítséged.a takaró meg nagyon jó,nincs ilyen óriási akció még egy? Nem tudok róla, hogy lenne. Ha érdekes lehet, akkor utána kérdezek, hátha... Ha megtennéd,hogy megkérdezed,az óriási volna.Persze jó volna tudni mennyibe is kerül így ebben a formában.Ha a gyári árára nézek,az azért egy picit sok egy szar takaróért.Köszönöm
- 9 years ago
#9050
Esetleg akkor ezt a szöveget magyarra fordítva is meg tudnád mutatni?Úgy valószínüleg könnyebb lesz ha értek is egy szót .Egyébként mit ír elő a gyár a levegőszűrő csereperiódusára? Hát zanzásítva:
qrva sok cuccot leszedett a motorról mire rájött az egyszerűbb módszerre és hogy hol van a légszűrő. Szervízkönyv szerint le kell venni mindkét oldali légbeömlőtt és a teljes tankborítást.
Amit a srác javasol: Jobboldali légbeömlő leszed és elvileg ekkor hozzáférhető a légszűrő, további elemek bontása nélkül. Kell egy hosszú T csavarhúzó (4mm-es) 3 csavar kiszabadításával már hozzáférhető és kivehető a légszűrő... a többi a rizsa
/Ez az én esetemben valahogy így nézett ki.../
Nagyon köszönöm a sgítséged.a takaró meg nagyon jó,nincs ilyen óriási akció még egy? Nem tudok róla, hogy lenne. Ha érdekes lehet, akkor utána kérdezek, hátha...
- 9 years ago
#9049
Azt sajnos hiába Nincs olyan kép, ami sokat segíteni rajtad, átnéztem őket... Esetleg akkor ezt a szöveget magyarra fordítva is meg tudnád mutatni?Úgy valószínüleg könnyebb lesz ha értek is egy szót .Egyébként mit ír elő a gyár a levegőszűrő csereperiódusára? Hát zanzásítva:
qrva sok cuccot leszedett a motorról mire rájött az egyszerűbb módszerre és hogy hol van a légszűrő. Szervízkönyv szerint le kell venni mindkét oldali légbeömlőtt és a teljes tankborítást.
Amit a srác javasol: Jobboldali légbeömlő leszed és elvileg ekkor hozzáférhető a légszűrő, további elemek bontása nélkül. Kell egy hosszú T csavarhúzó (4mm-es) 3 csavar kiszabadításával már hozzáférhető és kivehető a légszűrő... a többi a rizsa
/Ez az én esetemben valahogy így nézett ki.../
Nagyon köszönöm a sgítséged.a takaró meg nagyon jó,nincs ilyen óriási akció még egy?
- 9 years ago
#9047
Pókhálósodás ellen nem véd, de legalább poros nem lesz a garázsban
ezek szerint sikerült talán olcsósított ponyvát? Maradjuk annyiban, hogy az eredeti árhoz képest, nagyon jó áron sikerült megoldani a kérdést
- 9 years ago
#9046
Pókhálósodás ellen nem véd, de legalább poros nem lesz a garázsban
ezek szerint sikerült talán olcsósított ponyvát?
- 9 years ago
#9045
Pókhálósodás ellen nem véd, de legalább poros nem lesz a garázsban
Csatolmányok:
img_2866.jpg (500.45 KiB) Megtekintve 10416 alkalommal
img_2863.jpg (465.8 KiB) Megtekintve 10416 alkalommal
img_2852.jpg (543.28 KiB) Megtekintve 10416 alkalommal
img_2849.jpg (520.51 KiB) Megtekintve 10416 alkalommal
- 9 years ago
#9044
Köszönöm,inkább megvárnám a képes dokumentációt. Azt sajnos hiába Nincs olyan kép, ami sokat segíteni rajtad, átnéztem őket... Esetleg akkor ezt a szöveget magyarra fordítva is meg tudnád mutatni?Úgy valószínüleg könnyebb lesz ha értek is egy szót .Egyébként mit ír elő a gyár a levegőszűrő csereperiódusára? Hát zanzásítva:
qrva sok cuccot leszedett a motorról mire rájött az egyszerűbb módszerre és hogy hol van a légszűrő. Szervízkönyv szerint le kell venni mindkét oldali légbeömlőtt és a teljes tankborítást.
Amit a srác javasol: Jobboldali légbeömlő leszed és elvileg ekkor hozzáférhető a légszűrő, további elemek bontása nélkül. Kell egy hosszú T csavarhúzó (4mm-es) 3 csavar kiszabadításával már hozzáférhető és kivehető a légszűrő... a többi a rizsa
/Ez az én esetemben valahogy így nézett ki.../
Csatolmányok:
20140629_131728.jpg (963.62 KiB) Megtekintve 10416 alkalommal20140629_131709.jpg (307.92 KiB) Megtekintve 10416 alkalommal20140629_131134.jpg (312.96 KiB) Megtekintve 10416 alkalommal
- 9 years ago
#9041
képes dokumentáció is lesz ha hazaértem, de addig is rövid leírás a Diavel fórumról, hátha ez is segít:
I've been taking a lot of things apart on my bike and I can see where the air filter is located. The service manual suggests you need to remove the air intakes and all the tank covers. I would start by removing the right side air intake cover and see if you can access the filter without taking off all the cover pieces. The plastic air intake tube needs to be removed. Once you can see where that fits you will need a long T-handle allen wrench (4mm- not sure on this) and you'll have to remove 3 screws and then you should have access to it. The filter is like a tube that slides into a slot behind the air intake assembly. Because I was not going in merely to replace the filter I'm not sure how much stuff you actually have to remove. It's a bit of a job and you do need that long allen wrench. Köszönöm,inkább megvárnám a képes dokumentációt. Azt sajnos hiába Nincs olyan kép, ami sokat segíteni rajtad, átnéztem őket... Esetleg akkor ezt a szöveget magyarra fordítva is meg tudnád mutatni?Úgy valószínüleg könnyebb lesz ha értek is egy szót .Egyébként mit ír elő a gyár a levegőszűrő csereperiódusára?
- 9 years ago
#9040
sziasztok,egy kérdést szeretnék feltenni.Diavel levegőszűrőt szedett már ki valaki?Ha szedett,kérem mondja el mi a menete.Köszönöm képes dokumentáció is lesz ha hazaértem, de addig is rövid leírás a Diavel fórumról, hátha ez is segít:
I've been taking a lot of things apart on my bike and I can see where the air filter is located. The service manual suggests you need to remove the air intakes and all the tank covers. I would start by removing the right side air intake cover and see if you can access the filter without taking off all the cover pieces. The plastic air intake tube needs to be removed. Once you can see where that fits you will need a long T-handle allen wrench (4mm- not sure on this) and you'll have to remove 3 screws and then you should have access to it. The filter is like a tube that slides into a slot behind the air intake assembly. Because I was not going in merely to replace the filter I'm not sure how much stuff you actually have to remove. It's a bit of a job and you do need that long allen wrench. Köszönöm,inkább megvárnám a képes dokumentációt. Azt sajnos hiába Nincs olyan kép, ami sokat segíteni rajtad, átnéztem őket...
- 9 years ago
#9039
sziasztok,egy kérdést szeretnék feltenni.Diavel levegőszűrőt szedett már ki valaki?Ha szedett,kérem mondja el mi a menete.Köszönöm képes dokumentáció is lesz ha hazaértem, de addig is rövid leírás a Diavel fórumról, hátha ez is segít:
I've been taking a lot of things apart on my bike and I can see where the air filter is located. The service manual suggests you need to remove the air intakes and all the tank covers. I would start by removing the right side air intake cover and see if you can access the filter without taking off all the cover pieces. The plastic air intake tube needs to be removed. Once you can see where that fits you will need a long T-handle allen wrench (4mm- not sure on this) and you'll have to remove 3 screws and then you should have access to it. The filter is like a tube that slides into a slot behind the air intake assembly. Because I was not going in merely to replace the filter I'm not sure how much stuff you actually have to remove. It's a bit of a job and you do need that long allen wrench. Köszönöm,inkább megvárnám a képes dokumentációt.
- 9 years ago
#9038
sziasztok,egy kérdést szeretnék feltenni.Diavel levegőszűrőt szedett már ki valaki?Ha szedett,kérem mondja el mi a menete.Köszönöm képes dokumentáció is lesz ha hazaértem, de addig is rövid leírás a Diavel fórumról, hátha ez is segít:
I've been taking a lot of things apart on my bike and I can see where the air filter is located. The service manual suggests you need to remove the air intakes and all the tank covers. I would start by removing the right side air intake cover and see if you can access the filter without taking off all the cover pieces. The plastic air intake tube needs to be removed. Once you can see where that fits you will need a long T-handle allen wrench (4mm- not sure on this) and you'll have to remove 3 screws and then you should have access to it. The filter is like a tube that slides into a slot behind the air intake assembly. Because I was not going in merely to replace the filter I'm not sure how much stuff you actually have to remove. It's a bit of a job and you do need that long allen wrench.
- 9 years ago
#9037
sziasztok,egy kérdést szeretnék feltenni.Diavel levegőszűrőt szedett már ki valaki?Ha szedett,kérem mondja el mi a menete.Köszönöm Bontani kell rendesen. A tankborítást le kell szedni és a tank alatt lesz. SKrisznek talán van képes dokumetációja is hozzá.
- 9 years ago
#9036
sziasztok,egy kérdést szeretnék feltenni.Diavel levegőszűrőt szedett már ki valaki?Ha szedett,kérem mondja el mi a menete.Köszönöm
- 9 years ago
#9035
....de de.....és ráadásul ez oficiál cucc nem? Stimm. Ducati Performance cuccos... Felszerelve így néz ki:
...mérget mertem volna venni rá... Öööööö... mire is kell mérget venni? Ennyit semmi nem ér meg. Vigyázzá' magadra!
- 9 years ago
#9034
Most mér'?
Qrvajól néz ki, nem? ....de de.....és ráadásul ez oficiál cucc nem? Stimm. Ducati Performance cuccos... Felszerelve így néz ki:
...mérget mertem volna venni rá...
- 9 years ago
#9033
....de de.....és ráadásul ez oficiál cucc nem? csak szerintem ez a 848, 1098, 1198 blokkra való Az oldal dekni kialakítása nem sokat változott a kis lánckerék oldalán,ha nincs útban a lábtartó,akkor felmegy egy Monsterre,de akár az 1000-es Multira is Szerintem ha meg ha meg ha de azt hiszem az 1100-es monsterre pont jó, a hyperre meg a multira nem tudom
- 9 years ago
#9032
Most mér'?
Qrvajól néz ki, nem? ....de de.....és ráadásul ez oficiál cucc nem? csak szerintem ez a 848, 1098, 1198 blokkra való Az oldal dekni kialakítása nem sokat változott a kis lánckerék oldalán,ha nincs útban a lábtartó,akkor felmegy egy Monsterre,de akár az 1000-es Multira is Szerintem
- 9 years ago
#9031
*lol*
Most mér'?
Qrvajól néz ki, nem? ....de de.....és ráadásul ez oficiál cucc nem? Stimm. Ducati Performance cuccos... Felszerelve így néz ki:
Csatolmányok:
img_2732.jpg (841.64 KiB) Megtekintve 10416 alkalommal
- 9 years ago
#9030
*lol*
Most mér'?
Qrvajól néz ki, nem? ....de de.....és ráadásul ez oficiál cucc nem? csak szerintem ez a 848, 1098, 1198 blokkra való
- 9 years ago
#9029
Mindenképpen.
*lol*
Most mér'?
Qrvajól néz ki, nem? ....de de.....és ráadásul ez oficiál cucc nem?
- 9 years ago
#9025
- 9 years ago
#9024
ebayen sem lesz nagy deal, szerintem tedd el, ha esetleg eladod le tudod venni az edtrákat Ahogy nézegettem az elmúlt hónapokban, amíg az elkészülétre vártam a vasnak, a komplett csomag 500Eur magasságában talál gazdára. Azért az nem rossz pénz szerintem.
Eladásnál a visszaszerelésnek nem hiszem, hogy nagy értelme lenne. Másik részről, az értéke nem lesz nagyobb, viszont az eladhatósága viszonylagosan jobb szerintem... Persze ez mind izlés dolga.
Készítettem fotókat a szerelési időszakról, illetve az összes cucc + motor is megvan egyben fotón, nehogy az legyen majd a kérdőjel, hogy biztos törött volt a vas, azért lett átszerelve... tuti nem adnám el, kivéve ha kajára kéne a pénz.. sokkal könnyebb lesz visszaszerelve eladnod a mocit, ami szerintem gyönyörű de mégis csak a Te ízlésedre lett átvariálva. Meg vagyok győzve Átgondoltam és igazat adtam nektek Szépen elcsomagoltam mindent és ment be a garázsba bedobozolva az összes cucc
Egyébként most is gyári a motor, mert egy darab nem official Ducati cucc sincs rajta. Kíváncsi vagyok, mikor lesz a gen 2. -nek Stripe Red verziója. Mert annak (elvileg) ugyanillyennek kell lennie, mint ami most lett kész nekem. Remélem figyelik a fórumot a gyáriak is
- 9 years ago
#9023
azt hittem, hogy vatera, olx, és hasonló haza oldalakon akarod eladni
itthon nehéz eladni reális áron bármit, ami használt, a fentebb felsorolt oldalakon ebayen sem lesz nagy deal, szerintem tedd el, ha esetleg eladod le tudod venni az edtrákat Ahogy nézegettem az elmúlt hónapokban, amíg az elkészülétre vártam a vasnak, a komplett csomag 500Eur magasságában talál gazdára. Azért az nem rossz pénz szerintem.
Eladásnál a visszaszerelésnek nem hiszem, hogy nagy értelme lenne. Másik részről, az értéke nem lesz nagyobb, viszont az eladhatósága viszonylagosan jobb szerintem... Persze ez mind izlés dolga.
Készítettem fotókat a szerelési időszakról, illetve az összes cucc + motor is megvan egyben fotón, nehogy az legyen majd a kérdőjel, hogy biztos törött volt a vas, azért lett átszerelve... tuti nem adnám el, kivéve ha kajára kéne a pénz.. sokkal könnyebb lesz visszaszerelve eladnod a mocit, ami szerintem gyönyörű de mégis csak a Te ízlésedre lett átvariálva.
- 9 years ago
#9022
a német Motorrad magazinnál az év motorja 2015 Chopper/Cruiser szavazáson a Diavel nyert
48118-an adták le szavazatukat
http://www.motorradonline.de/in-eigener ... 015/645728 Chopper / Cruiser? Pedighát...
ezek szerint Chopper
- 9 years ago
#9021
a német Motorrad magazinnál az év motorja 2015 Chopper/Cruiser szavazáson a Diavel nyert
48118-an adták le szavazatukat
http://www.motorradonline.de/in-eigener ... 015/645728 Chopper / Cruiser? Pedighát...
Csatolmányok:
maxresdefault.jpg (968.16 KiB) Megtekintve 10416 alkalommal
- 9 years ago
#9020
a német Motorrad magazinnál az év motorja 2015 Chopper/Cruiser szavazáson a Diavel nyert
48118-an adták le szavazatukat
http://www.motorradonline.de/in-eigener ... 015/645728
48118-an adták le szavazatukat
http://www.motorradonline.de/in-eigener ... 015/645728
The World Cup is one of the biggest football tourn[…]