a 888-tól a Pangiale-ig minden superbike
Avatar
 RSVRocky
#22474
dino74 írta: 4 years ago én azért javaslom, hogy vedd ki a másik csőből is a katalizátort mert így most az egyik hengert fojtod
Heló,
pont ezt kérdeztem anno, ha visszaolvasol kicsit.
Okoz ez bármilyen problémát?
Avatar
 dino74
#22464
én azért javaslom, hogy vedd ki a másik csőből is a katalizátort mert így most az egyik hengert fojtod
Avatar
 RSVRocky
#22463
Sziasztok, csak felkerültek a Dominator végdobok 8-)
Jól szól, jól néz ki, bár az összekötő csövek és a hátsó lámpa tartó konzol minőségével nem vagyok elégedett. Viszont ez a legolcsóbb nem kínai dob a piacon, szóval valamennyire el lehet neki nézni.
Az elektronika nem lett hozzá állítva, benn maradt az első henger katalizátora is. Egyelőre még tesztelgetem, de most úgy tűnik nem változott a teljesítményleadás, vagy az alapjárat.

 PETTI
#8675
Köszi Petti!
Olyasmire gondolok, hogy nem e tesz kárt a motorban, elszáll a hengerek közti szinkron, vagy ilyesmi.
Nem csinál olyat, a befecskendezést, gyújtást az ecu vezérli, max nem lesz hatékony, nem fog jobban menni, ha nincs utánaállítás a gyújtástérképen.
Ez így nem teljesen igaz, felső fordulatszám tartományban erősödhet, de pl simán lehet, hogy alul vesztesz nem kevés lóerőt, nyomatékot a gyárihoz képest. Utána kell húzni, ez a lényeg, akkor lesz az igazi.
A kérdés az volt, hogy kárt tesz e a motorban, az, hogy ténylegesen mit tesz, egy padozáson derülne ki.
Avatar
 Kajakman
#8674
Halo, nekem katalizátor nélkül van, de szerintem mindegy, hogy benne van vagy nincs, addig, amíg az ecu, vagy egy powercommander nincs ráállítva a rendszerre.
Köszi Petti!
Olyasmire gondolok, hogy nem e tesz kárt a motorban, elszáll a hengerek közti szinkron, vagy ilyesmi.
Nem csinál olyat, a befecskendezést, gyújtást az ecu vezérli, max nem lesz hatékony, nem fog jobban menni, ha nincs utánaállítás a gyújtástérképen.
Ez így nem teljesen igaz, felső fordulatszám tartományban erősödhet, de pl simán lehet, hogy alul vesztesz nem kevés lóerőt, nyomatékot a gyárihoz képest. Utána kell húzni, ez a lényeg, akkor lesz az igazi.
 PETTI
#8673
Sziasztok!
999 kipufogócsere ügyben lenne egy kérdésem:
Mekkora probléma, ha bennhagyom az első henger katalizátorát?
Ha jól gondolom a hátsó henger katalizátora a gyári kipufogó dobban van, de így hogy felment a 2 slip-on, csak az első henger kap fojtást.
Halo, nekem katalizátor nélkül van, de szerintem mindegy, hogy benne van vagy nincs, addig, amíg az ecu, vagy egy powercommander nincs ráállítva a rendszerre.
Köszi Petti!
Olyasmire gondolok, hogy nem e tesz kárt a motorban, elszáll a hengerek közti szinkron, vagy ilyesmi.
Nem csinál olyat, a befecskendezést, gyújtást az ecu vezérli, max nem lesz hatékony, nem fog jobban menni, ha nincs utánaállítás a gyújtástérképen.
Avatar
 RSVRocky
#8672
Sziasztok!
999 kipufogócsere ügyben lenne egy kérdésem:
Mekkora probléma, ha bennhagyom az első henger katalizátorát?
Ha jól gondolom a hátsó henger katalizátora a gyári kipufogó dobban van, de így hogy felment a 2 slip-on, csak az első henger kap fojtást.
Halo, nekem katalizátor nélkül van, de szerintem mindegy, hogy benne van vagy nincs, addig, amíg az ecu, vagy egy powercommander nincs ráállítva a rendszerre.
Köszi Petti!
Olyasmire gondolok, hogy nem e tesz kárt a motorban, elszáll a hengerek közti szinkron, vagy ilyesmi.
 PETTI
#8671
Sziasztok!
999 kipufogócsere ügyben lenne egy kérdésem:
Mekkora probléma, ha bennhagyom az első henger katalizátorát?
Ha jól gondolom a hátsó henger katalizátora a gyári kipufogó dobban van, de így hogy felment a 2 slip-on, csak az első henger kap fojtást.
Halo, nekem katalizátor nélkül van, de szerintem mindegy, hogy benne van vagy nincs, addig, amíg az ecu, vagy egy powercommander nincs ráállítva a rendszerre.
Avatar
 RSVRocky
#8670
Sziasztok!
999 kipufogócsere ügyben lenne egy kérdésem:
Mekkora probléma, ha bennhagyom az első henger katalizátorát?
Ha jól gondolom a hátsó henger katalizátora a gyári kipufogó dobban van, de így hogy felment a 2 slip-on, csak az első henger kap fojtást.
Csatolmányok:
kepkivagas.jpg
kepkivagas.jpg (270.16 KiB) Megtekintve 16836 alkalommal
Avatar
 uszokrepper
#8669
Sziasztok. Az mennyire normális hogy 4000alatt nem megy majdhogynem rángat a 848am? Nem rég vettem, előtte egy gsxr 600-am volt. Nyilván most ismerkedek a géppel de azt vettem észre hogy körforgalomba se tudok vele menni 4000alatt. Ez normális lehet?
Avatar
 dino74
#8668
Te ajánlottad az AGO-t power commander miatt én meg fogattam a tanácsodat és oda vittem!! voltam a PROPTECH-nél is!Háát nem tudom ég és föld a kettö között a külömbség!!
nem mondtam, hogy az Ago szar, csak a lóerőversenyben mindig ő nyer amit más padok nem támasztják alá :D Proptech reálisabban mér
Avatar
 Troy77
#8667
Te ajánlottad az AGO-t power commander miatt én meg fogattam a tanácsodat és oda vittem!! voltam a PROPTECH-nél is!Háát nem tudom ég és föld a kettö között a külömbség!!
Avatar
 dino74
#8666
Szia!PROPTECH-hez semmiképpen ne vidd!!!AGOMOTOR nagyon értik a dolgukat és komoly a felszerelésük is!neke mult héten raktak be egy power commandert és nagyon elégedett vagyok velük!igaz nem 999 van hanem monster s4r testastretta,de a blokk ugyan az!!
gondolom semilyen tapasztalatod nincs a proptech-el. Ismerem az Ago-t és az enyémet is ő csinálta, de ajánlom vidd el máshova is és méresd meg ott is, majd csodálkozni fogsz
Avatar
 EchoPeti1
#8665
Szia!PROPTECH-hez semmiképpen ne vidd!!!AGOMOTOR nagyon értik a dolgukat és komoly a felszerelésük is!neke mult héten raktak be egy power commandert és nagyon elégedett vagyok velük!igaz nem 999 van hanem monster s4r testastretta,de a blokk ugyan az!!
Proptech-el mi a baj?
Avatar
 Troy77
#8664
Szia!PROPTECH-hez semmiképpen ne vidd!!!AGOMOTOR nagyon értik a dolgukat és komoly a felszerelésük is!neke mult héten raktak be egy power commandert és nagyon elégedett vagyok velük!igaz nem 999 van hanem monster s4r testastretta,de a blokk ugyan az!!
Avatar
 RSVRocky
#8663
Nekem slip on van, katalizátor nélkül, működik rendesen, de vettem hozzá egy powercommandert. Ingyenes, gyári térképpel lefulladt a motor, de amíg ment, kb 30 km ert, sokkal egyenletesebben húzott, jobb volt mint a sima ecuval. Sajnos csak budapesten padozzák a motort, egyszer el akartam vinni, de nem tudtam velük időpontot egyeztetni, ugyhogy hagytam. Ha kell eladó.
Akkor jól értem, hogy most katalizátorok nélkül, slip-onnal és gyári ecuval nyomod? Így nem fullad le? Jó az alapjárat? Nem csinál furcsaságokat? Én még csak a tervezgetésnél tartok, a vétel még kérdéses :D
Néha városba lefullad nagy melegben pirosnál :D de amúgy fasza....Esztergom se esik útba :D
Köszi az infót :)
 PETTI
#8662
Sziasztok!
Érdeklődnék mi a pontos teendő, ha 999 gyári kipufogót teljesen nyitott rendszerre cserélném? Anno valahol olvastam, hogy a 999 elektronikája írható, vagy power commander kell?
Nem Termignoni rendszer, az újonnan is elérhető árú Dominator kipufogók lennének, katalizátor nélkül.
Nekem slip on van, katalizátor nélkül, működik rendesen, de vettem hozzá egy powercommandert. Ingyenes, gyári térképpel lefulladt a motor, de amíg ment, kb 30 km ert, sokkal egyenletesebben húzott, jobb volt mint a sima ecuval. Sajnos csak budapesten padozzák a motort, egyszer el akartam vinni, de nem tudtam velük időpontot egyeztetni, ugyhogy hagytam. Ha kell eladó.
Akkor jól értem, hogy most katalizátorok nélkül, slip-onnal és gyári ecuval nyomod? Így nem fullad le? Jó az alapjárat? Nem csinál furcsaságokat? Én még csak a tervezgetésnél tartok, a vétel még kérdéses :D
Néha városba lefullad nagy melegben pirosnál :D de amúgy fasza....Esztergom se esik útba :D
Avatar
 RSVRocky
#8661
Sziasztok!
Érdeklődnék mi a pontos teendő, ha 999 gyári kipufogót teljesen nyitott rendszerre cserélném? Anno valahol olvastam, hogy a 999 elektronikája írható, vagy power commander kell?
Nem Termignoni rendszer, az újonnan is elérhető árú Dominator kipufogók lennének, katalizátor nélkül.
Nekem slip on van, katalizátor nélkül, működik rendesen, de vettem hozzá egy powercommandert. Ingyenes, gyári térképpel lefulladt a motor, de amíg ment, kb 30 km ert, sokkal egyenletesebben húzott, jobb volt mint a sima ecuval. Sajnos csak budapesten padozzák a motort, egyszer el akartam vinni, de nem tudtam velük időpontot egyeztetni, ugyhogy hagytam. Ha kell eladó.
Akkor jól értem, hogy most katalizátorok nélkül, slip-onnal és gyári ecuval nyomod? Így nem fullad le? Jó az alapjárat? Nem csinál furcsaságokat? Én még csak a tervezgetésnél tartok, a vétel még kérdéses :D
Avatar
 EchoPeti1
#8660
Sziasztok!
Érdeklődnék mi a pontos teendő, ha 999 gyári kipufogót teljesen nyitott rendszerre cserélném? Anno valahol olvastam, hogy a 999 elektronikája írható, vagy power commander kell?
Nem Termignoni rendszer, az újonnan is elérhető árú Dominator kipufogók lennének, katalizátor nélkül.
Nekem slip on van, katalizátor nélkül, működik rendesen, de vettem hozzá egy powercommandert. Ingyenes, gyári térképpel lefulladt a motor, de amíg ment, kb 30 km ert, sokkal egyenletesebben húzott, jobb volt mint a sima ecuval. Sajnos csak budapesten padozzák a motort, egyszer el akartam vinni, de nem tudtam velük időpontot egyeztetni, ugyhogy hagytam. Ha kell eladó.
Esztergomban a Proptechnél is padozzák és írják! ;)
 PETTI
#8659
Sziasztok!
Érdeklődnék mi a pontos teendő, ha 999 gyári kipufogót teljesen nyitott rendszerre cserélném? Anno valahol olvastam, hogy a 999 elektronikája írható, vagy power commander kell?
Nem Termignoni rendszer, az újonnan is elérhető árú Dominator kipufogók lennének, katalizátor nélkül.
Nekem slip on van, katalizátor nélkül, működik rendesen, de vettem hozzá egy powercommandert. Ingyenes, gyári térképpel lefulladt a motor, de amíg ment, kb 30 km ert, sokkal egyenletesebben húzott, jobb volt mint a sima ecuval. Sajnos csak budapesten padozzák a motort, egyszer el akartam vinni, de nem tudtam velük időpontot egyeztetni, ugyhogy hagytam. Ha kell eladó.
Avatar
 RSVRocky
#8658
Sziasztok!
Érdeklődnék mi a pontos teendő, ha 999 gyári kipufogót teljesen nyitott rendszerre cserélném? Anno valahol olvastam, hogy a 999 elektronikája írható, vagy power commander kell?
Nem Termignoni rendszer, az újonnan is elérhető árú Dominator kipufogók lennének, katalizátor nélkül.
Csatolmányok:
dominator.jpg
dominator.jpg (30.45 KiB) Megtekintve 16836 alkalommal
Avatar
 XGab
#8657
na most pont -5 itt...
Szezonzáró Phillip Island, egy gixxer 750-nel küzdöttem. Nektek meg ha minden igaz pont jön a jó idő, pályanapok... Vagy még mindig tél?
egyelőre szakad a hó és -10+ van
És idén se volt tavasz, hirtelen +28fok lett. Ideje felkelteni a téli álomból a paripát.
Avatar
 Pietro
#8656
Sziasztok!
Vettem egy 749-et de sajnos sok örömöt még nem okozott. Egyik nap még beindul, a következő nap nem, aztán pár nap múlva indul, aztán nem, és ezt játsszuk egy ideje. Találkozott már valaki a tünettel? Lehet, hogy rossz szervizbe vittem, hirtelen Ők tudták vállalni, de már vezérlés átugrással riogatnak.... Meg tudja valaki adni a ceglédi motorszerelő elérhetőségét?
Köszi előre is :)
http://ducaticegled.hu/elerhetoseg.html
Köszi
 PETTI
#8655
Sziasztok!
Vettem egy 749-et de sajnos sok örömöt még nem okozott. Egyik nap még beindul, a következő nap nem, aztán pár nap múlva indul, aztán nem, és ezt játsszuk egy ideje. Találkozott már valaki a tünettel? Lehet, hogy rossz szervizbe vittem, hirtelen Ők tudták vállalni, de már vezérlés átugrással riogatnak.... Meg tudja valaki adni a ceglédi motorszerelő elérhetőségét?
Köszi előre is :)
http://ducaticegled.hu/elerhetoseg.html
Avatar
 Pietro
#8654
Sziasztok!
Vettem egy 749-et de sajnos sok örömöt még nem okozott. Egyik nap még beindul, a következő nap nem, aztán pár nap múlva indul, aztán nem, és ezt játsszuk egy ideje. Találkozott már valaki a tünettel? Lehet, hogy rossz szervizbe vittem, hirtelen Ők tudták vállalni, de már vezérlés átugrással riogatnak.... Meg tudja valaki adni a ceglédi motorszerelő elérhetőségét?
Köszi előre is :)
 angel911
#8653
na most pont -5 itt...
Szezonzáró Phillip Island, egy gixxer 750-nel küzdöttem. Nektek meg ha minden igaz pont jön a jó idő, pályanapok... Vagy még mindig tél?
egyelőre szakad a hó és -10+ van
...és lassan jön a tavasz...
Csatolmányok:
marcius.jpg
marcius.jpg (159.36 KiB) Megtekintve 16836 alkalommal
Avatar
 ricsi
#8652
ne is mondd ma megint 35 fok volt.
na most pont -5 itt...
Szezonzáró Phillip Island, egy gixxer 750-nel küzdöttem. Nektek meg ha minden igaz pont jön a jó idő, pályanapok... Vagy még mindig tél?
egyelőre szakad a hó és -10+ van
Avatar
 gonzales
#8651
konkrétan a tél jött meg ma itt, Neked nagyon rossz lehet most ott!
ne is mondd ma megint 35 fok volt.
na most pont -5 itt...
Szezonzáró Phillip Island, egy gixxer 750-nel küzdöttem. Nektek meg ha minden igaz pont jön a jó idő, pályanapok... Vagy még mindig tél?
 angel911
#8650
Remélem jól telik ott nálatok az ősz, itt jön a szezon és lehet menni pályázni :p
konkrétan a tél jött meg ma itt, Neked nagyon rossz lehet most ott!
ne is mondd ma megint 35 fok volt.
na most pont -5 itt...
Avatar
 gonzales
#8649
Remélem jól telik ott nálatok az ősz, itt jön a szezon és lehet menni pályázni :p
konkrétan a tél jött meg ma itt, Neked nagyon rossz lehet most ott!
ne is mondd ma megint 35 fok volt.
 angel911
#8648
Remélem jól telik ott nálatok az ősz, itt jön a szezon és lehet menni pályázni :p
konkrétan a tél jött meg ma itt, Neked nagyon rossz lehet most ott!
Avatar
 stafford
#8646
Sziasztok, van egy 748s-em, amivel most vannak problémáim, és lehetséges, hogy a sztenderérzékelő (nem tudom mi a pontos neve O.o, de arra a kis érzékelőre gondolok, ami nem enged ráindítani, ha a sztenderen van a motor) a hibás, és ezt szeretném kikötni, megszüntetni. Valaki leírja nekem dedós módon, hogy ezt legegyszerűbben hogyan tudom megtenni?
nem javaslom ezt. Inkabb probald meg megjavitani, javitattni. Nekem a kuplung van kikotve hyperen ideiglenesen es ez is okoz neha meglepetest :)
Avatar
 KNK97
#8645
Sziasztok, van egy 748s-em, amivel most vannak problémáim, és lehetséges, hogy a sztenderérzékelő (nem tudom mi a pontos neve O.o, de arra a kis érzékelőre gondolok, ami nem enged ráindítani, ha a sztenderen van a motor) a hibás, és ezt szeretném kikötni, megszüntetni. Valaki leírja nekem dedós módon, hogy ezt legegyszerűbben hogyan tudom megtenni?
Avatar
 gizi
#8643
Már nézegettem ezeket, amit linkeltem csak azért érdekes, mert leddel jelzi mikor kell váltani...de ha nincs info lehet marad ez a gipro. Ebből látom van 3 féle, ds, atre, x-type, a ds valyon működik 999 el? Nehéz bekötni?
http://www.agomotors.hu/webshop/categor ... ory=12&p=3

A vezeték eltejtése vette igénybe a legtöbb időt!
A bekötés pedig két elektromos csatlakozó összedugása.
A programozás akár álló helyzetben is elvégezhető, ha van megfelelő emelőd, de menet közben sem nagy kunszt!
Hova kell ezt bekötni? Hogy számolja ki a fokozatot?
http://www.agomotors.hu/download/healte ... ato_hu.pdf
Nekem ennyi volt.
 PETTI
#8642
Már nézegettem ezeket, amit linkeltem csak azért érdekes, mert leddel jelzi mikor kell váltani...de ha nincs info lehet marad ez a gipro. Ebből látom van 3 féle, ds, atre, x-type, a ds valyon működik 999 el? Nehéz bekötni?
http://www.agomotors.hu/webshop/categor ... ory=12&p=3

A vezeték eltejtése vette igénybe a legtöbb időt!
A bekötés pedig két elektromos csatlakozó összedugása.
A programozás akár álló helyzetben is elvégezhető, ha van megfelelő emelőd, de menet közben sem nagy kunszt!
Hova kell ezt bekötni? Hogy számolja ki a fokozatot?
Most, hogy jobban utánanéztem, kétféle van, 2008 tól kb elég csak a diag csatlakozóra dugni, onnan kapja az adatokat, 2008 előtti a fordulatszámból és a sebességből számolja ki.

http://www.agomotors.hu/download/healte ... ato_hu.pdf
Avatar
 Trade7
#8641
Már nézegettem ezeket, amit linkeltem csak azért érdekes, mert leddel jelzi mikor kell váltani...de ha nincs info lehet marad ez a gipro. Ebből látom van 3 féle, ds, atre, x-type, a ds valyon működik 999 el? Nehéz bekötni?
http://www.agomotors.hu/webshop/categor ... ory=12&p=3

A vezeték eltejtése vette igénybe a legtöbb időt!
A bekötés pedig két elektromos csatlakozó összedugása.
A programozás akár álló helyzetben is elvégezhető, ha van megfelelő emelőd, de menet közben sem nagy kunszt!
Hova kell ezt bekötni? Hogy számolja ki a fokozatot?
 PETTI
#8639
Már nézegettem ezeket, amit linkeltem csak azért érdekes, mert leddel jelzi mikor kell váltani...de ha nincs info lehet marad ez a gipro. Ebből látom van 3 féle, ds, atre, x-type, a ds valyon működik 999 el? Nehéz bekötni?
http://www.agomotors.hu/webshop/categor ... ory=12&p=3

A vezeték eltejtése vette igénybe a legtöbb időt!
A bekötés pedig két elektromos csatlakozó összedugása.
A programozás akár álló helyzetben is elvégezhető, ha van megfelelő emelőd, de menet közben sem nagy kunszt!
köszönöm
Avatar
 gizi
#8638
Már nézegettem ezeket, amit linkeltem csak azért érdekes, mert leddel jelzi mikor kell váltani...de ha nincs info lehet marad ez a gipro. Ebből látom van 3 féle, ds, atre, x-type, a ds valyon működik 999 el? Nehéz bekötni?
http://www.agomotors.hu/webshop/categor ... ory=12&p=3

A vezeték eltejtése vette igénybe a legtöbb időt!
A bekötés pedig két elektromos csatlakozó összedugása.
A programozás akár álló helyzetben is elvégezhető, ha van megfelelő emelőd, de menet közben sem nagy kunszt!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]