- 9 years ago
#8379
Nálam ugye szombaton kellett feszszabályzót cserélni, és amikor jó volt 14V felett lehetett mérni. A feszszabályzó pont azt figyeli, hogy a töltés olyan 14-14,3 között legyen.
A 12-13V szerintem csak az akksiról megy, és nincs töltés. A 14-14,3V az jobban hangzik!!! a 999 az aksi feszkót nézi nem a töltést ezért nem írtam 14et mert úgy annyi nem lehet Jogos a két pont!
- 9 years ago
#8378
Nálam ugye szombaton kellett feszszabályzót cserélni, és amikor jó volt 14V felett lehetett mérni. A feszszabályzó pont azt figyeli, hogy a töltés olyan 14-14,3 között legyen.
A 12-13V szerintem csak az akksiról megy, és nincs töltés. A 14-14,3V az jobban hangzik!!! a 999 az aksi feszkót nézi nem a töltést ezért nem írtam 14et mert úgy annyi nem lehet
- 9 years ago
#8377
Gugli: Töltőfeszültség, amit a jármű feszültségszabályozója állít be 2,3-2,37 V/cella ( 13,8-14,2 V, 27,6-28,4 V ) közötti legyen. ( Ezért készülnek névlegesen 13,8 V-os feszültségre a mobil készülékek ).
- 9 years ago
#8376
Nálam ugye szombaton kellett feszszabályzót cserélni, és amikor jó volt 14V felett lehetett mérni. A feszszabályzó pont azt figyeli, hogy a töltés olyan 14-14,3 között legyen.
A 12-13V szerintem csak az akksiról megy, és nincs töltés. A 14-14,3V az jobban hangzik!!!
- 9 years ago
#8375
Nálam ugye szombaton kellett feszszabályzót cserélni, és amikor jó volt 14V felett lehetett mérni. A feszszabályzó pont azt figyeli, hogy a töltés olyan 14-14,3 között legyen.
A 12-13V szerintem csak az akksiról megy, és nincs töltés.
A 12-13V szerintem csak az akksiról megy, és nincs töltés.
- 9 years ago
#8374
Szerintem aksi csere megoldja. Nekem is hasonlót szokott produkálni, amikor meghal az aksi.
Az a tapasztalatom, hogy a 12-15 ezres Banner kb. 2-3 évet bír, ha nem pátyolgatom (csepptöltőzöm stb.) télen, a gyári 26-30 ezres YUASA 4-5 évet. (YUASA-t találsz a Klub/Partnereink között http://motoralkatresz.eu/termekek/Yuasa ... kumulator/ oldalon, pár napja 26 ezerért láttam)
Az olcsóbb aksit is el lehet húzni 3-4 évet, csak akkor 2-3 hét állás után már töltőre kell tenni, különben egyre romlik az állapota.
Ha a műszerfalon gyújtásra már csak 11,9 és 12,1 V körül mutat, akkor már gyengélkedik az aksi tapasztalatom szerint, de még beindítja valahogy (12,2 és 12,5 között mutat erős aksinál). 11,8-nál már be sem indítja. Ha neked a 2005 utáni modell van (az Avatarodból gondolom), akkor még plusz cumi, hogy nem lehet kikapcsolni a világítást gyújtásra, ami még inkább szopatja az aksit az amúgy is "nehéz" indítózás előtt.
Olyan egyébként szokott lenni, hogy magas Volt értéket mutat, de indítófeszültsége már nincs az aksinak és én úgy tudom, hogy a nagy cm3-s két hengeres motoroknál pont ez a lényeg. (Ha sima gyújtásra mutat 13,7-8-at, az nekem soknak tűnik, de ha járó motornál, akkor viszont kevés, mert akkor 14,1 - 14,3 között szokott nekem mutatni és akkor valami nem stimmel a töltéseddel)
Szerintem ki kellene próbálnod egy jó aksival és ha ugyanezt produkálja, akkor lehet hogy valami érintkezési probléma lesz, esetleg töltés (vagy fesz.szabályzó???), de azt majd nálam tapasztaltabbak megmondják. Tegnap megjött az új aksi, könnyen indult, bár próbaútra nem tudtam menni az eső miatt. Melegítéskor 13,6V körül mutatott. Szerintem valami nincs rendben a töltéseddel, meg kellene nézetned. Én úgy tudom, hogy az autók is (és az én 9-esem is), kicsivel 14 V fölött töltenek.
Lehet, hogy ez vágta gajra az előző aksidat is vagy az is lehet hogy nincs is baja, csak indítás után nem kapott ugyanígy rendes visszatöltést. 2,2v/cellax6 az 13,2 szerintem, picit felette szabályoz a fesszabalyzo
- 9 years ago
#8373
Sziasztok, SOS!
Ducati 999 mennyire érzékeny az aksira? Immáron 1500 kilométert levezettem, amikor egyszercsak nem akart indulni. Bebikáztuk kocsiról, utána 1-2szer még tekerte, aztán újra semmi. A gond az, hogy el sem kezdi tekerni, csak ilyen sípolás-szerű hang, aztán villog az akufeszültség, vagy reseteli a műszerfalat. Feltöltöttem az aksit, másnap gond nélkül mente, aztán nagyjából 50 kilométer és 5-ödik újraindítás után újra feladta. Bebikáz, gond nélkül hazavezet . . . Zselés aksi van benne döntve, 3 éves, töltést rendben mutatja 13,7-8V-ra. Az aksi biztosan csereérett, hamar esik a feszültsége, csak nekem gyanús hogy nem is próbál tekerni. Volt valakinek ilyesmi tapasztalata? Esetleg tippek? Szerintem aksi csere megoldja. Nekem is hasonlót szokott produkálni, amikor meghal az aksi.
Az a tapasztalatom, hogy a 12-15 ezres Banner kb. 2-3 évet bír, ha nem pátyolgatom (csepptöltőzöm stb.) télen, a gyári 26-30 ezres YUASA 4-5 évet. (YUASA-t találsz a Klub/Partnereink között http://motoralkatresz.eu/termekek/Yuasa ... kumulator/ oldalon, pár napja 26 ezerért láttam)
Az olcsóbb aksit is el lehet húzni 3-4 évet, csak akkor 2-3 hét állás után már töltőre kell tenni, különben egyre romlik az állapota.
Ha a műszerfalon gyújtásra már csak 11,9 és 12,1 V körül mutat, akkor már gyengélkedik az aksi tapasztalatom szerint, de még beindítja valahogy (12,2 és 12,5 között mutat erős aksinál). 11,8-nál már be sem indítja. Ha neked a 2005 utáni modell van (az Avatarodból gondolom), akkor még plusz cumi, hogy nem lehet kikapcsolni a világítást gyújtásra, ami még inkább szopatja az aksit az amúgy is "nehéz" indítózás előtt.
Olyan egyébként szokott lenni, hogy magas Volt értéket mutat, de indítófeszültsége már nincs az aksinak és én úgy tudom, hogy a nagy cm3-s két hengeres motoroknál pont ez a lényeg. (Ha sima gyújtásra mutat 13,7-8-at, az nekem soknak tűnik, de ha járó motornál, akkor viszont kevés, mert akkor 14,1 - 14,3 között szokott nekem mutatni és akkor valami nem stimmel a töltéseddel)
Szerintem ki kellene próbálnod egy jó aksival és ha ugyanezt produkálja, akkor lehet hogy valami érintkezési probléma lesz, esetleg töltés (vagy fesz.szabályzó???), de azt majd nálam tapasztaltabbak megmondják. Tegnap megjött az új aksi, könnyen indult, bár próbaútra nem tudtam menni az eső miatt. Melegítéskor 13,6V körül mutatott. Szerintem valami nincs rendben a töltéseddel, meg kellene nézetned. Én úgy tudom, hogy az autók is (és az én 9-esem is), kicsivel 14 V fölött töltenek.
Lehet, hogy ez vágta gajra az előző aksidat is vagy az is lehet hogy nincs is baja, csak indítás után nem kapott ugyanígy rendes visszatöltést.
- 9 years ago
#8372
Sziasztok, SOS!
Ducati 999 mennyire érzékeny az aksira? Immáron 1500 kilométert levezettem, amikor egyszercsak nem akart indulni. Bebikáztuk kocsiról, utána 1-2szer még tekerte, aztán újra semmi. A gond az, hogy el sem kezdi tekerni, csak ilyen sípolás-szerű hang, aztán villog az akufeszültség, vagy reseteli a műszerfalat. Feltöltöttem az aksit, másnap gond nélkül mente, aztán nagyjából 50 kilométer és 5-ödik újraindítás után újra feladta. Bebikáz, gond nélkül hazavezet . . . Zselés aksi van benne döntve, 3 éves, töltést rendben mutatja 13,7-8V-ra. Az aksi biztosan csereérett, hamar esik a feszültsége, csak nekem gyanús hogy nem is próbál tekerni. Volt valakinek ilyesmi tapasztalata? Esetleg tippek? Szerintem aksi csere megoldja. Nekem is hasonlót szokott produkálni, amikor meghal az aksi.
Az a tapasztalatom, hogy a 12-15 ezres Banner kb. 2-3 évet bír, ha nem pátyolgatom (csepptöltőzöm stb.) télen, a gyári 26-30 ezres YUASA 4-5 évet. (YUASA-t találsz a Klub/Partnereink között http://motoralkatresz.eu/termekek/Yuasa ... kumulator/ oldalon, pár napja 26 ezerért láttam)
Az olcsóbb aksit is el lehet húzni 3-4 évet, csak akkor 2-3 hét állás után már töltőre kell tenni, különben egyre romlik az állapota.
Ha a műszerfalon gyújtásra már csak 11,9 és 12,1 V körül mutat, akkor már gyengélkedik az aksi tapasztalatom szerint, de még beindítja valahogy (12,2 és 12,5 között mutat erős aksinál). 11,8-nál már be sem indítja. Ha neked a 2005 utáni modell van (az Avatarodból gondolom), akkor még plusz cumi, hogy nem lehet kikapcsolni a világítást gyújtásra, ami még inkább szopatja az aksit az amúgy is "nehéz" indítózás előtt.
Olyan egyébként szokott lenni, hogy magas Volt értéket mutat, de indítófeszültsége már nincs az aksinak és én úgy tudom, hogy a nagy cm3-s két hengeres motoroknál pont ez a lényeg. (Ha sima gyújtásra mutat 13,7-8-at, az nekem soknak tűnik, de ha járó motornál, akkor viszont kevés, mert akkor 14,1 - 14,3 között szokott nekem mutatni és akkor valami nem stimmel a töltéseddel)
Szerintem ki kellene próbálnod egy jó aksival és ha ugyanezt produkálja, akkor lehet hogy valami érintkezési probléma lesz, esetleg töltés (vagy fesz.szabályzó???), de azt majd nálam tapasztaltabbak megmondják. Tegnap megjött az új aksi, könnyen indult, bár próbaútra nem tudtam menni az eső miatt. Melegítéskor 13,6V körül mutatott.
- 9 years ago
#8371
Sziasztok, SOS!
Ducati 999 mennyire érzékeny az aksira? Immáron 1500 kilométert levezettem, amikor egyszercsak nem akart indulni. Bebikáztuk kocsiról, utána 1-2szer még tekerte, aztán újra semmi. A gond az, hogy el sem kezdi tekerni, csak ilyen sípolás-szerű hang, aztán villog az akufeszültség, vagy reseteli a műszerfalat. Feltöltöttem az aksit, másnap gond nélkül mente, aztán nagyjából 50 kilométer és 5-ödik újraindítás után újra feladta. Bebikáz, gond nélkül hazavezet . . . Zselés aksi van benne döntve, 3 éves, töltést rendben mutatja 13,7-8V-ra. Az aksi biztosan csereérett, hamar esik a feszültsége, csak nekem gyanús hogy nem is próbál tekerni. Volt valakinek ilyesmi tapasztalata? Esetleg tippek? Szerintem aksi csere megoldja. Nekem is hasonlót szokott produkálni, amikor meghal az aksi.
Az a tapasztalatom, hogy a 12-15 ezres Banner kb. 2-3 évet bír, ha nem pátyolgatom (csepptöltőzöm stb.) télen, a gyári 26-30 ezres YUASA 4-5 évet. (YUASA-t találsz a Klub/Partnereink között http://motoralkatresz.eu/termekek/Yuasa ... kumulator/ oldalon, pár napja 26 ezerért láttam)
Az olcsóbb aksit is el lehet húzni 3-4 évet, csak akkor 2-3 hét állás után már töltőre kell tenni, különben egyre romlik az állapota.
Ha a műszerfalon gyújtásra már csak 11,9 és 12,1 V körül mutat, akkor már gyengélkedik az aksi tapasztalatom szerint, de még beindítja valahogy (12,2 és 12,5 között mutat erős aksinál). 11,8-nál már be sem indítja. Ha neked a 2005 utáni modell van (az Avatarodból gondolom), akkor még plusz cumi, hogy nem lehet kikapcsolni a világítást gyújtásra, ami még inkább szopatja az aksit az amúgy is "nehéz" indítózás előtt.
Olyan egyébként szokott lenni, hogy magas Volt értéket mutat, de indítófeszültsége már nincs az aksinak és én úgy tudom, hogy a nagy cm3-s két hengeres motoroknál pont ez a lényeg. (Ha sima gyújtásra mutat 13,7-8-at, az nekem soknak tűnik, de ha járó motornál, akkor viszont kevés, mert akkor 14,1 - 14,3 között szokott nekem mutatni és akkor valami nem stimmel a töltéseddel)
Szerintem ki kellene próbálnod egy jó aksival és ha ugyanezt produkálja, akkor lehet hogy valami érintkezési probléma lesz, esetleg töltés (vagy fesz.szabályzó???), de azt majd nálam tapasztaltabbak megmondják. Kösz Rigo, az új aksit már várom. Mivel csak pár hete vettem a motort, nem tudhatom hogyan bántak az aksival, így azt rögtön megrendeltem a hiba megjelenésekor. A 13,8-at járó motorral gondoltam, e fölé nem szokott menni, kíváncsi vagyok mit mutat majd az új aksival.
Angol fórumokon is eléggé keresett téma, remélem hamar megoldódik . . .
Jól láttad egyébként, 2005-ös modell, világít állandóan
- 9 years ago
#8370
Sziasztok, SOS!
Ducati 999 mennyire érzékeny az aksira? Immáron 1500 kilométert levezettem, amikor egyszercsak nem akart indulni. Bebikáztuk kocsiról, utána 1-2szer még tekerte, aztán újra semmi. A gond az, hogy el sem kezdi tekerni, csak ilyen sípolás-szerű hang, aztán villog az akufeszültség, vagy reseteli a műszerfalat. Feltöltöttem az aksit, másnap gond nélkül mente, aztán nagyjából 50 kilométer és 5-ödik újraindítás után újra feladta. Bebikáz, gond nélkül hazavezet . . . Zselés aksi van benne döntve, 3 éves, töltést rendben mutatja 13,7-8V-ra. Az aksi biztosan csereérett, hamar esik a feszültsége, csak nekem gyanús hogy nem is próbál tekerni. Volt valakinek ilyesmi tapasztalata? Esetleg tippek? Szerintem aksi csere megoldja. Nekem is hasonlót szokott produkálni, amikor meghal az aksi.
Az a tapasztalatom, hogy a 12-15 ezres Banner kb. 2-3 évet bír, ha nem pátyolgatom (csepptöltőzöm stb.) télen, a gyári 26-30 ezres YUASA 4-5 évet. (YUASA-t találsz a Klub/Partnereink között http://motoralkatresz.eu/termekek/Yuasa ... kumulator/ oldalon, pár napja 26 ezerért láttam)
Az olcsóbb aksit is el lehet húzni 3-4 évet, csak akkor 2-3 hét állás után már töltőre kell tenni, különben egyre romlik az állapota.
Ha a műszerfalon gyújtásra már csak 11,9 és 12,1 V körül mutat, akkor már gyengélkedik az aksi tapasztalatom szerint, de még beindítja valahogy (12,2 és 12,5 között mutat erős aksinál). 11,8-nál már be sem indítja. Ha neked a 2005 utáni modell van (az Avatarodból gondolom), akkor még plusz cumi, hogy nem lehet kikapcsolni a világítást gyújtásra, ami még inkább szopatja az aksit az amúgy is "nehéz" indítózás előtt.
Olyan egyébként szokott lenni, hogy magas Volt értéket mutat, de indítófeszültsége már nincs az aksinak és én úgy tudom, hogy a nagy cm3-s két hengeres motoroknál pont ez a lényeg. (Ha sima gyújtásra mutat 13,7-8-at, az nekem soknak tűnik, de ha járó motornál, akkor viszont kevés, mert akkor 14,1 - 14,3 között szokott nekem mutatni és akkor valami nem stimmel a töltéseddel)
Szerintem ki kellene próbálnod egy jó aksival és ha ugyanezt produkálja, akkor lehet hogy valami érintkezési probléma lesz, esetleg töltés (vagy fesz.szabályzó???), de azt majd nálam tapasztaltabbak megmondják.
- 9 years ago
#8369
Sziasztok, SOS!
Ducati 999 mennyire érzékeny az aksira? Immáron 1500 kilométert levezettem, amikor egyszercsak nem akart indulni. Bebikáztuk kocsiról, utána 1-2szer még tekerte, aztán újra semmi. A gond az, hogy el sem kezdi tekerni, csak ilyen sípolás-szerű hang, aztán villog az akufeszültség, vagy reseteli a műszerfalat. Feltöltöttem az aksit, másnap gond nélkül mente, aztán nagyjából 50 kilométer és 5-ödik újraindítás után újra feladta. Bebikáz, gond nélkül hazavezet . . . Zselés aksi van benne döntve, 3 éves, töltést rendben mutatja 13,7-8V-ra. Az aksi biztosan csereérett, hamar esik a feszültsége, csak nekem gyanús hogy nem is próbál tekerni. Volt valakinek ilyesmi tapasztalata? Esetleg tippek?
Ducati 999 mennyire érzékeny az aksira? Immáron 1500 kilométert levezettem, amikor egyszercsak nem akart indulni. Bebikáztuk kocsiról, utána 1-2szer még tekerte, aztán újra semmi. A gond az, hogy el sem kezdi tekerni, csak ilyen sípolás-szerű hang, aztán villog az akufeszültség, vagy reseteli a műszerfalat. Feltöltöttem az aksit, másnap gond nélkül mente, aztán nagyjából 50 kilométer és 5-ödik újraindítás után újra feladta. Bebikáz, gond nélkül hazavezet . . . Zselés aksi van benne döntve, 3 éves, töltést rendben mutatja 13,7-8V-ra. Az aksi biztosan csereérett, hamar esik a feszültsége, csak nekem gyanús hogy nem is próbál tekerni. Volt valakinek ilyesmi tapasztalata? Esetleg tippek?
- 9 years ago
#8368
Sajnos nem egy Drag-bike Kettétört a lengőkar... elvileg nem baleset miatt. Állítólag van valamilyen visszahívás (forrás: Facebook).
Csatolmányok:
panigale_swingarm_fail.jpg (122.87 KiB) Megtekintve 12696 alkalommal
- 10 years ago
#8367
A villák közötti távolságra... gondolom én... a villák és a kormány nyak közti táv. Valahol egyszer a Gergővel néztúk Az csak a 749R-nél nem stimmel, én is összeraktam a 996 felső kiflit a 999R alsóval okés
- 10 years ago
#8366
Milyen offset-re gondolsz? A villák közötti távolságra... gondolom én... a villák és a kormány nyak közti táv. Valahol egyszer a Gergővel néztúk Az csak a 749R-nél nem stimmel, én is összeraktam a 996 felső kiflit a 999R alsóval
- 10 years ago
#8365
Erre gondoltam
Csatolmányok:
image.jpg (15.82 KiB) Megtekintve 12696 alkalommal
- 10 years ago
#8364
r-esnek még talán az offset is más Milyen offset-re gondolsz? A villák közötti távolságra... gondolom én... a villák és a kormány nyak közti táv. Valahol egyszer a Gergővel néztúk
- 10 years ago
#8363
nem ugyanaz, S és R 56 mm a sima 53 mm r-esnek még talán az offset is más Milyen offset-re gondolsz? A villák közötti távolságra... gondolom én...
- 10 years ago
#8362
Nem igazán ide tartozik, de azt valaki meg tudná mondani, hogy egy 2003-as sima 999-esnek ugyan olyan a villahídja, mint az S vagy R modellnek? Arra gondolok, hogy a teleszkópok mérete ugyanaz, csak Showa helyett Öhlins van a drágábbik modelleken? nem ugyanaz, S és R 56 mm a sima 53 mm r-esnek még talán az offset is más Milyen offset-re gondolsz?
- 10 years ago
#8361
Nem igazán ide tartozik, de azt valaki meg tudná mondani, hogy egy 2003-as sima 999-esnek ugyan olyan a villahídja, mint az S vagy R modellnek? Arra gondolok, hogy a teleszkópok mérete ugyanaz, csak Showa helyett Öhlins van a drágábbik modelleken? nem ugyanaz, S és R 56 mm a sima 53 mm Köszönöm az infót.
- 10 years ago
#8360
Nem igazán ide tartozik, de azt valaki meg tudná mondani, hogy egy 2003-as sima 999-esnek ugyan olyan a villahídja, mint az S vagy R modellnek? Arra gondolok, hogy a teleszkópok mérete ugyanaz, csak Showa helyett Öhlins van a drágábbik modelleken? nem ugyanaz, S és R 56 mm a sima 53 mm r-esnek még talán az offset is más
- 10 years ago
#8359
Nem igazán ide tartozik, de azt valaki meg tudná mondani, hogy egy 2003-as sima 999-esnek ugyan olyan a villahídja, mint az S vagy R modellnek? Arra gondolok, hogy a teleszkópok mérete ugyanaz, csak Showa helyett Öhlins van a drágábbik modelleken? nem ugyanaz, S és R 56 mm a sima 53 mm
- 10 years ago
#8358
Nem igazán ide tartozik, de azt valaki meg tudná mondani, hogy egy 2003-as sima 999-esnek ugyan olyan a villahídja, mint az S vagy R modellnek? Arra gondolok, hogy a teleszkópok mérete ugyanaz, csak Showa helyett Öhlins van a drágábbik modelleken? ugy tudom ugyanaz, de rigo majd megerosit, o cserelt telokat
- 10 years ago
#8357
Nem igazán ide tartozik, de azt valaki meg tudná mondani, hogy egy 2003-as sima 999-esnek ugyan olyan a villahídja, mint az S vagy R modellnek? Arra gondolok, hogy a teleszkópok mérete ugyanaz, csak Showa helyett Öhlins van a drágábbik modelleken?
- 10 years ago
#8355
Fogarty így nyomja...
Csatolmányok:
10321675_667534849987953_1623760769326068230_o.jpg (635.82 KiB) Megtekintve 12696 alkalommal
- 10 years ago
#8354
<div id="fb-root"></div> <script>(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "//connect.facebook.net/hu_HU/all.js#xfbml=1"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'facebook-jssdk'));</script>
<div class="fb-post" data-href="" data-width="466"><div class="fb-xfbml-parse-ignore"><a href=" href="https://www.facebook.com/MotoCorsa">MotoCorsa</a> által</div></div>
<div class="fb-post" data-href="" data-width="466"><div class="fb-xfbml-parse-ignore"><a href=" href="https://www.facebook.com/MotoCorsa">MotoCorsa</a> által</div></div>
- 10 years ago
#8353
<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/ftBiXgZWci4" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> Most már tényleg el kell kezdenem lottózni, másképp úgyse tudnék ilyen motort szerezni.
- 10 years ago
#8352
<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/ftBiXgZWci4" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> a havert a munkája ÉS a motorozási tudása miatt is irigylem, de nagyon checa motorjat megpengetni, fasza elmeny lehetett
- 10 years ago
#8350
<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/ftBiXgZWci4" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
- 10 years ago
#8349
Ez vajon igaz lehet?!
http://www.jofogas.hu/budapest/Ez_ujsze ... 278489.htm ez a kecsó 749 testvere volt asszem, a barbiéknál állt Ha az akkor ezzel valaki nagyon jol fog járni!
- 10 years ago
#8348
Ez vajon igaz lehet?!
http://www.jofogas.hu/budapest/Ez_ujsze ... 278489.htm ez a kecsó 749 testvere volt asszem, a barbiéknál állt
- 10 years ago
#8346
az sf finoman mondva is skat csal gps néztem.
asszem 180=164-el!
de akkor már a Nit sehol sincs!
Pedig a hétvégén azt hallottam,hogy tartja az Andrást!
András és Füzi(de leginkább Füzi) lakott területen 60-al megy!Tehát van benne igazság! Tartom hogy tartom, de nem volt ott hogy meddig. Mondjuk 1 kanyar?
A viccet félretéve a múltkori autópályás gyorsulás alatt a tigris 224-et ment max (óra szerint) és akkor Dino nagyon, Rigo meg alig rosszabbul elment nekem még gyorsulni. Asszem ott is valami 290feletti tempót mondott a kopasz.
Az M7en próbáltam estefelé az 1000es Multit és a kiforgatva minden fokozatot az ment óra szerint 218-222 között, de 180 felett mint a lassított felvétel. Mivel az tudom hogy nagyon csal így jóindulattal tudhatott 195öt. hosszú nekifutással. Nyilván ha törpe lennék meg ha be lenne teljesen eresztve és ha hozzá pucsítanék talán több lenne, mondjuk 200...? Óra szerint 234-et mentem egyszer a rendszer segitett, az biztos!
- 10 years ago
#8345
az sf finoman mondva is skat csal gps néztem.
asszem 180=164-el!
de akkor már a Nit sehol sincs!
Pedig a hétvégén azt hallottam,hogy tartja az Andrást!
András és Füzi(de leginkább Füzi) lakott területen 60-al megy!Tehát van benne igazság! Tartom hogy tartom, de nem volt ott hogy meddig. Mondjuk 1 kanyar?
A viccet félretéve a múltkori autópályás gyorsulás alatt a tigris 224-et ment max (óra szerint) és akkor Dino nagyon, Rigo meg alig rosszabbul elment nekem még gyorsulni. Asszem ott is valami 290feletti tempót mondott a kopasz.
Az M7en próbáltam estefelé az 1000es Multit és a kiforgatva minden fokozatot az ment óra szerint 218-222 között, de 180 felett mint a lassított felvétel. Mivel az tudom hogy nagyon csal így jóindulattal tudhatott 195öt. hosszú nekifutással. Nyilván ha törpe lennék meg ha be lenne teljesen eresztve és ha hozzá pucsítanék talán több lenne, mondjuk 200...? Óra szerint 234-et mentem egyszer
- 10 years ago
#8344
amugy miert is lett most hirtelen fontos a vegsebesseg? dinon kivul kit erdekel? ) Torzsi volt szomorú, mert hazafelé Debrecenbe lemaradt nagyon. Siettünk, egyszer majdnem 150-el is mentünk! Persze...Ábel nem ezt mondta Inkább tartós 200ról volt szó Ott ketté vált a csapat 100Le alatti levegős blokkosok (én,Peti és Kalász Krisztián)
Meg ti a vizes blokkos rettenetekkel (Ábel az XX-szel,te,Misi az RSV4-gyel és Menyus a Morinivel )
- 10 years ago
#8343
az sf finoman mondva is skat csal gps néztem.
asszem 180=164-el!
de akkor már a Nit sehol sincs!
Pedig a hétvégén azt hallottam,hogy tartja az Andrást!
András és Füzi(de leginkább Füzi) lakott területen 60-al megy!Tehát van benne igazság! Tartom hogy tartom, de nem volt ott hogy meddig. Mondjuk 1 kanyar?
A viccet félretéve a múltkori autópályás gyorsulás alatt a tigris 224-et ment max (óra szerint) és akkor Dino nagyon, Rigo meg alig rosszabbul elment nekem még gyorsulni. Asszem ott is valami 290feletti tempót mondott a kopasz.
Az M7en próbáltam estefelé az 1000es Multit és a kiforgatva minden fokozatot az ment óra szerint 218-222 között, de 180 felett mint a lassított felvétel. Mivel az tudom hogy nagyon csal így jóindulattal tudhatott 195öt. hosszú nekifutással. Nyilván ha törpe lennék meg ha be lenne teljesen eresztve és ha hozzá pucsítanék talán több lenne, mondjuk 200...? De Te így is pucsítasz! De csak neked! (mert ott jössz mindig mögöttem... )
- 10 years ago
#8342
az sf finoman mondva is skat csal gps néztem.
asszem 180=164-el!
de akkor már a Nit sehol sincs!
Pedig a hétvégén azt hallottam,hogy tartja az Andrást!
András és Füzi(de leginkább Füzi) lakott területen 60-al megy!Tehát van benne igazság! Tartom hogy tartom, de nem volt ott hogy meddig. Mondjuk 1 kanyar?
A viccet félretéve a múltkori autópályás gyorsulás alatt a tigris 224-et ment max (óra szerint) és akkor Dino nagyon, Rigo meg alig rosszabbul elment nekem még gyorsulni. Asszem ott is valami 290feletti tempót mondott a kopasz.
Az M7en próbáltam estefelé az 1000es Multit és a kiforgatva minden fokozatot az ment óra szerint 218-222 között, de 180 felett mint a lassított felvétel. Mivel az tudom hogy nagyon csal így jóindulattal tudhatott 195öt. hosszú nekifutással. Nyilván ha törpe lennék meg ha be lenne teljesen eresztve és ha hozzá pucsítanék talán több lenne, mondjuk 200...? De Te így is pucsítasz!
- 10 years ago
#8341
az sf finoman mondva is skat csal gps néztem.
asszem 180=164-el!
de akkor már a Nit sehol sincs!
Pedig a hétvégén azt hallottam,hogy tartja az Andrást!
András és Füzi(de leginkább Füzi) lakott területen 60-al megy!Tehát van benne igazság! Tartom hogy tartom, de nem volt ott hogy meddig. Mondjuk 1 kanyar?
A viccet félretéve a múltkori autópályás gyorsulás alatt a tigris 224-et ment max (óra szerint) és akkor Dino nagyon, Rigo meg alig rosszabbul elment nekem még gyorsulni. Asszem ott is valami 290feletti tempót mondott a kopasz.
Az M7en próbáltam estefelé az 1000es Multit és a kiforgatva minden fokozatot az ment óra szerint 218-222 között, de 180 felett mint a lassított felvétel. Mivel az tudom hogy nagyon csal így jóindulattal tudhatott 195öt. hosszú nekifutással. Nyilván ha törpe lennék meg ha be lenne teljesen eresztve és ha hozzá pucsítanék talán több lenne, mondjuk 200...?
- 10 years ago
#8340
az sf finoman mondva is skat csal gps néztem.
asszem 180=164-el!
de akkor már a Nit sehol sincs!
Pedig a hétvégén azt hallottam,hogy tartja az Andrást!
András és Füzi(de leginkább Füzi) lakott területen 60-al megy!Tehát van benne igazság!
asszem 180=164-el!
de akkor már a Nit sehol sincs!
Pedig a hétvégén azt hallottam,hogy tartja az Andrást!
András és Füzi(de leginkább Füzi) lakott területen 60-al megy!Tehát van benne igazság!
- 10 years ago
#8339
amugy miert is lett most hirtelen fontos a vegsebesseg? dinon kivul kit erdekel? ) az egy nagyon fontos dolog, ne becsüld alá a fontosságát kérlek
én mentem az sf-el 293at óra szerint este sötét plexiben en meg a Hringen mentem 1:53-at a rajtracs feletti ora szerint! ))
- 10 years ago
#8338
amugy miert is lett most hirtelen fontos a vegsebesseg? dinon kivul kit erdekel? ) az egy nagyon fontos dolog, ne becsüld alá a fontosságát kérlek
én mentem az sf-el 293at óra szerint este sötét plexiben
- 10 years ago
#8337
amugy miert is lett most hirtelen fontos a vegsebesseg? dinon kivul kit erdekel? ) Torzsi volt szomorú, mert hazafelé Debrecenbe lemaradt nagyon. Siettünk, egyszer majdnem 150-el is mentünk!
- 10 years ago
#8336
amugy miert is lett most hirtelen fontos a vegsebesseg? dinon kivul kit erdekel? )
- 10 years ago
#8335
Azért fizikából nem vagyok lemaradva srácok de tisztességes,hogy leszámítva a légellenállást,mire képes Leszámítva a légellenállást, én országútival metsző szembeszélben is negyvennel megyek, csak kurvára nem tudom leszámítani a légellenállást
Fékpadon a 600-as is megy nécccázzal is, csak tegyél előre hátra 10-es 10-es lánckereket
Elméletben lehet szimulálni a légellenállást fékpadon, exponenciálisan növelve a görgő ellenállását, csak pontosan belőni minden motorra az alaki tényezős légellenállási értéket mindenfajta turbulenciával... hát sok sikert. Akkora sebességnél már az is k sokat számít, hogy hány centi széles a térded, hátad, sisak, hány bubis a plexid, stb
- 10 years ago
#8334
Azért fizikából nem vagyok lemaradva srácok de tisztességes,hogy leszámítva a légellenállást,mire képes
- 10 years ago
#8333
Tittadili, Kopi, na pont ezért volt olyan gyanús az a Hondás történet.
És nyugi, nem felejtettem el a légellenállást, Monster-em van, nagyon is számolok vele. Rendesen menet közben a Panigale-ról is azt még elhiszem, hogy el lehet érni a 300-at, de sokkal fölé tuti nem tud menni.
És nyugi, nem felejtettem el a légellenállást, Monster-em van, nagyon is számolok vele. Rendesen menet közben a Panigale-ról is azt még elhiszem, hogy el lehet érni a 300-at, de sokkal fölé tuti nem tud menni.
- 10 years ago
#8332
Finomság Erről a videóról az jut az eszembe, hogy ma beszélgettem két érettségiző sráccal (az egyik most vett egy 600-as Monster-t) és azt kezdi el nekem magyarázni természetesen nem a Monster-es, hogy az apjának van egy 600-as Hondája, és múltkor 300-zal ment vele, de már nyomta neki 340-nel is. Inkább nem mondtam semmit.
Egy Panigale-ról még elhiszem, de egy 600-as Honda-ról már nem. Próbapadon vagy minek nevezzem menetszél nincs ezt nem szabad elfelejteni .
- 10 years ago
#8331
Finomság Erről a videóról az jut az eszembe, hogy ma beszélgettem két érettségiző sráccal (az egyik most vett egy 600-as Monster-t) és azt kezdi el nekem magyarázni természetesen nem a Monster-es, hogy az apjának van egy 600-as Hondája, és múltkor 300-zal ment vele, de már nyomta neki 340-nel is. Inkább nem mondtam semmit.
Egy Panigale-ról még elhiszem, de egy 600-as Honda-ról már nem. Mondjuk a fékpadon nem nő a légellenállás a sebesség négyzetével...
- 10 years ago
#8330
Finomság Erről a videóról az jut az eszembe, hogy ma beszélgettem két érettségiző sráccal (az egyik most vett egy 600-as Monster-t) és azt kezdi el nekem magyarázni természetesen nem a Monster-es, hogy az apjának van egy 600-as Hondája, és múltkor 300-zal ment vele, de már nyomta neki 340-nel is. Inkább nem mondtam semmit.
Egy Panigale-ról még elhiszem, de egy 600-as Honda-ról már nem.
The World Cup is one of the biggest football tourn[…]