- 4 years ago
#22662
JAMAL írta: ↑4 years ago Csao!"minden gond nélkül" - lehet cserélni, kell gyártott alkatrész + bontott cuccok. a 750 még olajos volt, 900tól indultak a szárazak egyébként. kb 300e a nagyságrend, amibe az átalakítás fáj, ha találsz rá szakit
A napokban vettem egy 2003as évjáratú befecskendezéses 620ie SS Ducatit. Srácok két kérdésem lenne.
Az egyik az, hogy milyen olajat rakjak bele? A gyári ajánlás 10w40.. az előző tulaj 15w50nel használta. Én 10w50re gondoltam motul 7100asbol (ezt használom a 600RR-embe, pályázás Hungaroringen, szerpentinezes vadulas és tökéletesen bírja a kiképzést)
A másik kérdésem, jól értelmezem itt a lejjebbi hozzászólásokat, hogy a csorgó kígyót meg az olajos kuplungot csak így ki lehet cserélni lényegében minden gond nélkül? Sajnos az én blokkom olajos de egy száraz kuplungert bármit megadnek.. feltételezem kell venni komplett én egy száraz kuplungot, meg ehhez való dekni csere? Vagy ennél a 620ie-nel nem működik csak újabbnal? Bár azt kétlem mert a 750 már csorgó kígyó volt és konkrétan majden ugyanaz a blokk csak 8mm-rel nagyobb a furat.
Előre is köszi