- 5 years ago
#7341
BMW nine t-re kell? Arra Angel GT-t szoktak pakolni ami tökéletesen illik is hozzá. Hamar melegszik, sokat elmegy. Ha valami oknál fogva nem szeretnél azt, akkor inkább Rosso 3-at javasolnék, azt itt sokan dícsérték itt a fórumon. https://www.google.hu/search?q=bmw+nine ... .25#imgrc=_ Igen a nine t-re kell. Olvastam én is erről..... főleg amerikai fórumokon favorizálják, de a helyzet az, hogy már volt (igaz nem az R9T-n), most valami mást szeretnék kipróbálni. Nézegettem még a Metzeler M7RR-t ( a BMW gyárilag Metzelerrel jön, persze nem M7RR-el), de a Rosso 3 mintázata nekem jobban tetszik.
Köszönöm az ajánlást. Nekem m7rr van, rosszat nem tudok mondani, esőben tényleg nagyon jó, melegben még jobb, hamar melegszik, két komponensű, szerintem vagy 5 ezret el tud menni a hátsó Köszi, hogy megosztottad velem a tapasztalataidat az M7RR-el kapcsolatban. A leírások alapján sejtettem azt, hogy a sport gumik közül esőben az egyik legjobb ( Man TT és Guy Martin mint teszt és fejlesztő sokat elmond a minőségről, már ha nem csak marketing ugye...), talán majd a következő szett. Meglátjuk.....
- 5 years ago
#7340
Hello,
Arra lennék kiváncsi, hogy valaki használt, vagy használ-e Michelin Power RS gumit és ha igen milyen tapasztalatokat szerzett vele?
Gumi csere előtt állok és vagy a michelin, vagy a pirelli diablo rosso 3-at fogom felrakni, de még nem döntöttem. Olvastam teszteket, kb ugyanazt tudja a két gumi ( az ujságírói tesztek szerint), a michelin tetszene, de kicsit elbizonytalanított az a teszt amit egy srác írt a Siófok Riders csapatból ( szerinte nem a magyar poros utakra való.... elég bizonytalan és nem kiszámítható a tapadás).
Az élettartam annyira nem szempont, cserélem ha kopik és kész max, 5000 km-t megyek egy szezonban, esőben már nem indulok el ( áztam fiatalon eleget), túrázni nem megyek, max hétvégén tudok egy- egy alkalommal motorozni ( Mátra és környéke). Pályára nem megyek ( tudom akkor miért veszek sport gumit.....csak, mert szeretem), már nem az én világom, csak szeretem ha olyan gumi van a motoromon ami jól tapad (ha kell) és még a mintázata is tetszik.
Köszi: István BMW nine t-re kell? Arra Angel GT-t szoktak pakolni ami tökéletesen illik is hozzá. Hamar melegszik, sokat elmegy. Ha valami oknál fogva nem szeretnél azt, akkor inkább Rosso 3-at javasolnék, azt itt sokan dícsérték itt a fórumon. https://www.google.hu/search?q=bmw+nine ... .25#imgrc=_ Igen a nine t-re kell. Olvastam én is erről..... főleg amerikai fórumokon favorizálják, de a helyzet az, hogy már volt (igaz nem az R9T-n), most valami mást szeretnék kipróbálni. Nézegettem még a Metzeler M7RR-t ( a BMW gyárilag Metzelerrel jön, persze nem M7RR-el), de a Rosso 3 mintázata nekem jobban tetszik.
Köszönöm az ajánlást. Nekem m7rr van, rosszat nem tudok mondani, esőben tényleg nagyon jó, melegben még jobb, hamar melegszik, két komponensű, szerintem vagy 5 ezret el tud menni a hátsó
- 5 years ago
#7339
Hello,
Arra lennék kiváncsi, hogy valaki használt, vagy használ-e Michelin Power RS gumit és ha igen milyen tapasztalatokat szerzett vele?
Gumi csere előtt állok és vagy a michelin, vagy a pirelli diablo rosso 3-at fogom felrakni, de még nem döntöttem. Olvastam teszteket, kb ugyanazt tudja a két gumi ( az ujságírói tesztek szerint), a michelin tetszene, de kicsit elbizonytalanított az a teszt amit egy srác írt a Siófok Riders csapatból ( szerinte nem a magyar poros utakra való.... elég bizonytalan és nem kiszámítható a tapadás).
Az élettartam annyira nem szempont, cserélem ha kopik és kész max, 5000 km-t megyek egy szezonban, esőben már nem indulok el ( áztam fiatalon eleget), túrázni nem megyek, max hétvégén tudok egy- egy alkalommal motorozni ( Mátra és környéke). Pályára nem megyek ( tudom akkor miért veszek sport gumit.....csak, mert szeretem), már nem az én világom, csak szeretem ha olyan gumi van a motoromon ami jól tapad (ha kell) és még a mintázata is tetszik.
Köszi: István Szia! Nekem volt már több Monsterem, mindig az akutális Rosso-t veszem rá, most természetesen a Rosso 3-at. Nekem nagyon bevált, én sem járok pályára csak szerpentinezni, így szépen, egyenletesen kopik. Tartósságról nem nyilatkoznék, mert az nagyban függ attól, hogy milyen erős a motor és mennyire agresszívan bánsz a gázzal, de tavaly a 821-en kb. 5e kilométert tartott a hátsó, hangsúlyozom főleg szerpentines csapatással. Másfelől nálam elvi kérdés, hogy olasz motorra olasz gumit teszek, nálam a Ducati = Pirelli. Szia! Köszönöm a véleményt, igen szempont az, hogy milyen erős a motor és az is, hogy mennyire keményen bánsz vele. De a tartósság annyira nem szempont nekem..... ha elkopik akkor cserélem. Az 5e km egy sport gumitól teljesen rendben van, de az sem baj ha csak 3e km-t megy el, ha cserébe jól tapad
Most (sajnos) nincs olasz motorom, tehát az elvek nem játszank. Talán ha majd lesz megint....
De azért Rosso 3 lesz szerintem a választás.
- 5 years ago
#7338
Hello,
Arra lennék kiváncsi, hogy valaki használt, vagy használ-e Michelin Power RS gumit és ha igen milyen tapasztalatokat szerzett vele?
Gumi csere előtt állok és vagy a michelin, vagy a pirelli diablo rosso 3-at fogom felrakni, de még nem döntöttem. Olvastam teszteket, kb ugyanazt tudja a két gumi ( az ujságírói tesztek szerint), a michelin tetszene, de kicsit elbizonytalanított az a teszt amit egy srác írt a Siófok Riders csapatból ( szerinte nem a magyar poros utakra való.... elég bizonytalan és nem kiszámítható a tapadás).
Az élettartam annyira nem szempont, cserélem ha kopik és kész max, 5000 km-t megyek egy szezonban, esőben már nem indulok el ( áztam fiatalon eleget), túrázni nem megyek, max hétvégén tudok egy- egy alkalommal motorozni ( Mátra és környéke). Pályára nem megyek ( tudom akkor miért veszek sport gumit.....csak, mert szeretem), már nem az én világom, csak szeretem ha olyan gumi van a motoromon ami jól tapad (ha kell) és még a mintázata is tetszik.
Köszi: István BMW nine t-re kell? Arra Angel GT-t szoktak pakolni ami tökéletesen illik is hozzá. Hamar melegszik, sokat elmegy. Ha valami oknál fogva nem szeretnél azt, akkor inkább Rosso 3-at javasolnék, azt itt sokan dícsérték itt a fórumon. https://www.google.hu/search?q=bmw+nine ... .25#imgrc=_ Igen a nine t-re kell. Olvastam én is erről..... főleg amerikai fórumokon favorizálják, de a helyzet az, hogy már volt (igaz nem az R9T-n), most valami mást szeretnék kipróbálni. Nézegettem még a Metzeler M7RR-t ( a BMW gyárilag Metzelerrel jön, persze nem M7RR-el), de a Rosso 3 mintázata nekem jobban tetszik.
Köszönöm az ajánlást.
- 5 years ago
#7337
Hello,
Arra lennék kiváncsi, hogy valaki használt, vagy használ-e Michelin Power RS gumit és ha igen milyen tapasztalatokat szerzett vele?
Gumi csere előtt állok és vagy a michelin, vagy a pirelli diablo rosso 3-at fogom felrakni, de még nem döntöttem. Olvastam teszteket, kb ugyanazt tudja a két gumi ( az ujságírói tesztek szerint), a michelin tetszene, de kicsit elbizonytalanított az a teszt amit egy srác írt a Siófok Riders csapatból ( szerinte nem a magyar poros utakra való.... elég bizonytalan és nem kiszámítható a tapadás).
Az élettartam annyira nem szempont, cserélem ha kopik és kész max, 5000 km-t megyek egy szezonban, esőben már nem indulok el ( áztam fiatalon eleget), túrázni nem megyek, max hétvégén tudok egy- egy alkalommal motorozni ( Mátra és környéke). Pályára nem megyek ( tudom akkor miért veszek sport gumit.....csak, mert szeretem), már nem az én világom, csak szeretem ha olyan gumi van a motoromon ami jól tapad (ha kell) és még a mintázata is tetszik.
Köszi: István Szia! Nekem volt már több Monsterem, mindig az akutális Rosso-t veszem rá, most természetesen a Rosso 3-at. Nekem nagyon bevált, én sem járok pályára csak szerpentinezni, így szépen, egyenletesen kopik. Tartósságról nem nyilatkoznék, mert az nagyban függ attól, hogy milyen erős a motor és mennyire agresszívan bánsz a gázzal, de tavaly a 821-en kb. 5e kilométert tartott a hátsó, hangsúlyozom főleg szerpentines csapatással. Másfelől nálam elvi kérdés, hogy olasz motorra olasz gumit teszek, nálam a Ducati = Pirelli.
- 5 years ago
#7336
Hello,
Arra lennék kiváncsi, hogy valaki használt, vagy használ-e Michelin Power RS gumit és ha igen milyen tapasztalatokat szerzett vele?
Gumi csere előtt állok és vagy a michelin, vagy a pirelli diablo rosso 3-at fogom felrakni, de még nem döntöttem. Olvastam teszteket, kb ugyanazt tudja a két gumi ( az ujságírói tesztek szerint), a michelin tetszene, de kicsit elbizonytalanított az a teszt amit egy srác írt a Siófok Riders csapatból ( szerinte nem a magyar poros utakra való.... elég bizonytalan és nem kiszámítható a tapadás).
Az élettartam annyira nem szempont, cserélem ha kopik és kész max, 5000 km-t megyek egy szezonban, esőben már nem indulok el ( áztam fiatalon eleget), túrázni nem megyek, max hétvégén tudok egy- egy alkalommal motorozni ( Mátra és környéke). Pályára nem megyek ( tudom akkor miért veszek sport gumit.....csak, mert szeretem), már nem az én világom, csak szeretem ha olyan gumi van a motoromon ami jól tapad (ha kell) és még a mintázata is tetszik.
Köszi: István BMW nine t-re kell? Arra Angel GT-t szoktak pakolni ami tökéletesen illik is hozzá. Hamar melegszik, sokat elmegy. Ha valami oknál fogva nem szeretnél azt, akkor inkább Rosso 3-at javasolnék, azt itt sokan dícsérték itt a fórumon. https://www.google.hu/search?q=bmw+nine ... .25#imgrc=_
- 5 years ago
#7335
Hello,
Arra lennék kiváncsi, hogy valaki használt, vagy használ-e Michelin Power RS gumit és ha igen milyen tapasztalatokat szerzett vele?
Gumi csere előtt állok és vagy a michelin, vagy a pirelli diablo rosso 3-at fogom felrakni, de még nem döntöttem. Olvastam teszteket, kb ugyanazt tudja a két gumi ( az ujságírói tesztek szerint), a michelin tetszene, de kicsit elbizonytalanított az a teszt amit egy srác írt a Siófok Riders csapatból ( szerinte nem a magyar poros utakra való.... elég bizonytalan és nem kiszámítható a tapadás).
Az élettartam annyira nem szempont, cserélem ha kopik és kész max, 5000 km-t megyek egy szezonban, esőben már nem indulok el ( áztam fiatalon eleget), túrázni nem megyek, max hétvégén tudok egy- egy alkalommal motorozni ( Mátra és környéke). Pályára nem megyek ( tudom akkor miért veszek sport gumit.....csak, mert szeretem), már nem az én világom, csak szeretem ha olyan gumi van a motoromon ami jól tapad (ha kell) és még a mintázata is tetszik.
Köszi: István
Arra lennék kiváncsi, hogy valaki használt, vagy használ-e Michelin Power RS gumit és ha igen milyen tapasztalatokat szerzett vele?
Gumi csere előtt állok és vagy a michelin, vagy a pirelli diablo rosso 3-at fogom felrakni, de még nem döntöttem. Olvastam teszteket, kb ugyanazt tudja a két gumi ( az ujságírói tesztek szerint), a michelin tetszene, de kicsit elbizonytalanított az a teszt amit egy srác írt a Siófok Riders csapatból ( szerinte nem a magyar poros utakra való.... elég bizonytalan és nem kiszámítható a tapadás).
Az élettartam annyira nem szempont, cserélem ha kopik és kész max, 5000 km-t megyek egy szezonban, esőben már nem indulok el ( áztam fiatalon eleget), túrázni nem megyek, max hétvégén tudok egy- egy alkalommal motorozni ( Mátra és környéke). Pályára nem megyek ( tudom akkor miért veszek sport gumit.....csak, mert szeretem), már nem az én világom, csak szeretem ha olyan gumi van a motoromon ami jól tapad (ha kell) és még a mintázata is tetszik.
Köszi: István
- 5 years ago
#7334
A zinterneten nezegettem az egyik jutyub motoros ember gumi ajanlatat.
Egyebek mellett ezt is ajanlja
pilot road 4 trail
Latott mar valaki ilyet kozelrol?
Vagy barakarmi velemeny?
Link :
Egyebek mellett ezt is ajanlja
pilot road 4 trail
Latott mar valaki ilyet kozelrol?
Vagy barakarmi velemeny?
Link :
- 5 years ago
#7333
Képek alapján viszont még jó a gumi! Felesleges lecserélni....(még a túra előtt) Azért minimum odaírnám az ilyen mondatom végére, hogy "szerintem". Igaz, szerény véleményem szerint
- 5 years ago
#7332
Nekem a
Gt ~8000
M3,M5 ~6500
Rosso corsa 5-6000 km mentek el olyan tempónál amit élvezek is........
Ha maradt is a gt-n akkor is kockasodott,és az már nem az igazi.
Jó gumi,de szerintem drága.
És a legfontosabb dolog,nem olyan szép!
A Rosso corsa tetszett a legjobban.
Gt ~8000
M3,M5 ~6500
Rosso corsa 5-6000 km mentek el olyan tempónál amit élvezek is........
Ha maradt is a gt-n akkor is kockasodott,és az már nem az igazi.
Jó gumi,de szerintem drága.
És a legfontosabb dolog,nem olyan szép!
A Rosso corsa tetszett a legjobban.
- 5 years ago
#7331
Köszönöm a válaszokat, mind jogos amit írtatok. Örülök, hogy feltettem a kérdést, most már csak az az egy kérdés maradt, hogy jöv. vasárnapig ezt le tudom-e rendezni.
Egyébként tényleg meg vagyok az ST-vel elégedve, nemrég voltam a Besszádokban, ott is igensok jó kanyar van, meg az odavezető utakon is, és prímán viselkedett.
De most szívesen kipróbálok vmi mást, bár ár-kategóriát nem akarnék ugrani.
Én nem teszem el télre a motort, így bármikor van értelme a cserének (bár persze jóval kevesebbet megyek télen). Idén már egy csinos kézvédővel is készülök a hidegre, meg markolatfűtéssel...
Na, a lényeg, hogy akkor most keresek gumit!
Nem hittem volna, hogy ennyi kilométert elmegy az ST. Én tavaly vettem GT-t a Monsteremre, akkor azt mondták az R17-nél, hogy tapadósabb, mint az ST, ennek ellenére kicsivel tartósabb is.
Szóval ha az ST tetszett, akkor a GT még jobban fog tetszeni "szerintem", Igaz, hogy kb. 20.000-el drágább a GT párban, de legalább akkor mi is megtudnánk, hogy tényleg tartósabb-e az ST-nél.
- 5 years ago
#7330
Képek alapján viszont még jó a gumi! Felesleges lecserélni....(még a túra előtt) Azért minimum odaírnám az ilyen mondatom végére, hogy "szerintem".
- 5 years ago
#7329
Képek alapján viszont még jó a gumi! Felesleges lecserélni....(még a túra előtt)
- 5 years ago
#7328
Köszönöm a válaszokat, mind jogos amit írtatok. Örülök, hogy feltettem a kérdést, most már csak az az egy kérdés maradt, hogy jöv. vasárnapig ezt le tudom-e rendezni.
Egyébként tényleg meg vagyok az ST-vel elégedve, nemrég voltam a Besszádokban, ott is igensok jó kanyar van, meg az odavezető utakon is, és prímán viselkedett.
De most szívesen kipróbálok vmi mást, bár ár-kategóriát nem akarnék ugrani.
Én nem teszem el télre a motort, így bármikor van értelme a cserének (bár persze jóval kevesebbet megyek télen). Idén már egy csinos kézvédővel is készülök a hidegre, meg markolatfűtéssel...
Na, a lényeg, hogy akkor most keresek gumit!
Egyébként tényleg meg vagyok az ST-vel elégedve, nemrég voltam a Besszádokban, ott is igensok jó kanyar van, meg az odavezető utakon is, és prímán viselkedett.
De most szívesen kipróbálok vmi mást, bár ár-kategóriát nem akarnék ugrani.
Én nem teszem el télre a motort, így bármikor van értelme a cserének (bár persze jóval kevesebbet megyek télen). Idén már egy csinos kézvédővel is készülök a hidegre, meg markolatfűtéssel...
Na, a lényeg, hogy akkor most keresek gumit!
- 5 years ago
#7327
Sziasztok!
Elsősorban információként írom ezt, talán hasznos ha valakinél az Angel ST szóba jön.
620 i.e., nagyon nagy részt országút, kicsi város, szolidabb vezetési stílus, semmi extrém fékezés. Versenypályán nem voltam vele.
Elsőben 24.000 km, hátsóban 18.500 km van eddig.
A következőre valami mást szeretnék kipróbálni, de gondom/problémám nincs ezzel a gumival, sőt. Lassú kanyarban, körforgalomban csúszott meg 2-3 alkalommal az eleje, de tapasztalatom szerint ezek tipikusan csúszósabbak, olajosabbak mint máshol.
Nem én döntök a legnagyobbat, de szerpentinen, tempósabb kanyarokban tapad jól, egyszer sem volt bizonytalan.
Talán azt is lehetne írni, hogy hamar bemelegszik, de valszeg ezt nem tudom jól megítélni.
A futásteljesítmény szerintem remek.
Fényképek a gumikról:
Le a gumival!
Gumi le elrak és ha jön egy kosza gondolat a haverokkal gumi vissza és el kell füstöltetni arra pont jó még
Én ha kopott ha kezd csere érett lenni a gumi és hosszabb túrára megyek biztosan előtt cserélem le.
Azzal is az élvezeti faktort növelem hisz ég és föld a motor viselkedése kanyarokban egy kockás lejárt gumival mint ami új és szépen megvan még a gumi profil
Egy saját tapasztalat!
Brno MotoGP re mentem ki kopott gumival kb 700 km autó pályán oda vissza.
Mire hazaértem az utolsó 100 km-en rettegve jöttem mert hirtelen annyira elkezdett fogyni a gumi 2-3 cm szélességben már a szövet is kilátszott. Szerencsére megúsztam defekt és baleset nélkül. Soha többet ilyet azóta nem megyek cserére szoruló gumival túrára. (Bár sport puha gumi volt) nem ér annyit az életem inkább benne hagyom azt az 1000 km et a gumiban.
- 5 years ago
#7326
Sziasztok!
Elsősorban információként írom ezt, talán hasznos ha valakinél az Angel ST szóba jön.
620 i.e., nagyon nagy részt országút, kicsi város, szolidabb vezetési stílus, semmi extrém fékezés. Versenypályán nem voltam vele.
Elsőben 24.000 km, hátsóban 18.500 km van eddig.
A következőre valami mást szeretnék kipróbálni, de gondom/problémám nincs ezzel a gumival, sőt. Lassú kanyarban, körforgalomban csúszott meg 2-3 alkalommal az eleje, de tapasztalatom szerint ezek tipikusan csúszósabbak, olajosabbak mint máshol.
Nem én döntök a legnagyobbat, de szerpentinen, tempósabb kanyarokban tapad jól, egyszer sem volt bizonytalan.
Talán azt is lehetne írni, hogy hamar bemelegszik, de valszeg ezt nem tudom jól megítélni.
A futásteljesítmény szerintem remek.
Fényképek a gumikról:
nekem most Angel GT van fenn, amit így pár ezer km után már meg is szoktam
szerintem, ha a mostani abronccsal meg vagy elégedve, akkor újra érdemes ezt a típust, vagy az újabb GT-t felrakni, hisz már ismered, tudod, hogy hogy videlkedik
- 5 years ago
#7325
A tapasztaltabbakat azért megkérdezném, hogy a hátsó gumi kopottságáról mi a véleményetek?
Látom én is, hogy középen már nagyon közelít a kopásjelzőhöz.
Cserélnétek?
Egy hosszabb túra előtt vagyok, és igazából utána cserélném...
Menet közben nem érzem, hogy a végét járná, bár esőben pl. nem mentem vele sokat mostanában. Ha a hosszabb túra kb max 1000km én még rajta hagynám. Köszi, Peti. Én is így gondolnám, viszont annál kicsit több lesz valszeg, 1500 km körül. Ha nem lenne a túra, kényelmesen koptatnám tovább, de így hezitálok (és majd kifutok az időből, és csak túra után cserélem...) Ég és föld az új gumival, persze hogy nem érzel semmit mert folyamatosan hozzászoktál. És egyébként meg mikor tenne fel az ember új gumit ha nem egy hosszú túra előtt? Vagy inkább majd ősszel, hogy azon álljon télen?
- 5 years ago
#7324
Sziasztok!
Elsősorban információként írom ezt, talán hasznos ha valakinél az Angel ST szóba jön.
620 i.e., nagyon nagy részt országút, kicsi város, szolidabb vezetési stílus, semmi extrém fékezés. Versenypályán nem voltam vele.
Elsőben 24.000 km, hátsóban 18.500 km van eddig.
A következőre valami mást szeretnék kipróbálni, de gondom/problémám nincs ezzel a gumival, sőt. Lassú kanyarban, körforgalomban csúszott meg 2-3 alkalommal az eleje, de tapasztalatom szerint ezek tipikusan csúszósabbak, olajosabbak mint máshol.
Nem én döntök a legnagyobbat, de szerpentinen, tempósabb kanyarokban tapad jól, egyszer sem volt bizonytalan.
Talán azt is lehetne írni, hogy hamar bemelegszik, de valszeg ezt nem tudom jól megítélni.
A futásteljesítmény szerintem remek.
Fényképek a gumikról:
A tapasztaltabbakat azért megkérdezném, hogy a hátsó gumi kopottságáról mi a véleményetek?
Látom én is, hogy középen már nagyon közelít a kopásjelzőhöz.
Cserélnétek?
Egy hosszabb túra előtt vagyok, és igazából utána cserélném...
Menet közben nem érzem, hogy a végét járná, bár esőben pl. nem mentem vele sokat mostanában. Ha a hosszabb túra kb max 1000km én még rajta hagynám. Köszi, Peti. Én is így gondolnám, viszont annál kicsit több lesz valszeg, 1500 km körül. Ha nem lenne a túra, kényelmesen koptatnám tovább, de így hezitálok (és majd kifutok az időből, és csak túra után cserélem...)
- 5 years ago
#7323
Sziasztok!
Elsősorban információként írom ezt, talán hasznos ha valakinél az Angel ST szóba jön.
620 i.e., nagyon nagy részt országút, kicsi város, szolidabb vezetési stílus, semmi extrém fékezés. Versenypályán nem voltam vele.
Elsőben 24.000 km, hátsóban 18.500 km van eddig.
A következőre valami mást szeretnék kipróbálni, de gondom/problémám nincs ezzel a gumival, sőt. Lassú kanyarban, körforgalomban csúszott meg 2-3 alkalommal az eleje, de tapasztalatom szerint ezek tipikusan csúszósabbak, olajosabbak mint máshol.
Nem én döntök a legnagyobbat, de szerpentinen, tempósabb kanyarokban tapad jól, egyszer sem volt bizonytalan.
Talán azt is lehetne írni, hogy hamar bemelegszik, de valszeg ezt nem tudom jól megítélni.
A futásteljesítmény szerintem remek.
Fényképek a gumikról:
A tapasztaltabbakat azért megkérdezném, hogy a hátsó gumi kopottságáról mi a véleményetek?
Látom én is, hogy középen már nagyon közelít a kopásjelzőhöz.
Cserélnétek?
Egy hosszabb túra előtt vagyok, és igazából utána cserélném...
Menet közben nem érzem, hogy a végét járná, bár esőben pl. nem mentem vele sokat mostanában. Ha a hosszabb túra kb max 1000km én még rajta hagynám.
- 5 years ago
#7322
Sziasztok!
Elsősorban információként írom ezt, talán hasznos ha valakinél az Angel ST szóba jön.
620 i.e., nagyon nagy részt országút, kicsi város, szolidabb vezetési stílus, semmi extrém fékezés. Versenypályán nem voltam vele.
Elsőben 24.000 km, hátsóban 18.500 km van eddig.
A következőre valami mást szeretnék kipróbálni, de gondom/problémám nincs ezzel a gumival, sőt. Lassú kanyarban, körforgalomban csúszott meg 2-3 alkalommal az eleje, de tapasztalatom szerint ezek tipikusan csúszósabbak, olajosabbak mint máshol.
Nem én döntök a legnagyobbat, de szerpentinen, tempósabb kanyarokban tapad jól, egyszer sem volt bizonytalan.
Talán azt is lehetne írni, hogy hamar bemelegszik, de valszeg ezt nem tudom jól megítélni.
A futásteljesítmény szerintem remek.
Fényképek a gumikról:
A tapasztaltabbakat azért megkérdezném, hogy a hátsó gumi kopottságáról mi a véleményetek?
Látom én is, hogy középen már nagyon közelít a kopásjelzőhöz.
Cserélnétek?
Egy hosszabb túra előtt vagyok, és igazából utána cserélném...
Menet közben nem érzem, hogy a végét járná, bár esőben pl. nem mentem vele sokat mostanában.
- 5 years ago
#7321
Sziasztok!
Elsősorban információként írom ezt, talán hasznos ha valakinél az Angel ST szóba jön.
620 i.e., nagyon nagy részt országút, kicsi város, szolidabb vezetési stílus, semmi extrém fékezés. Versenypályán nem voltam vele.
Elsőben 24.000 km, hátsóban 18.500 km van eddig.
A következőre valami mást szeretnék kipróbálni, de gondom/problémám nincs ezzel a gumival, sőt. Lassú kanyarban, körforgalomban csúszott meg 2-3 alkalommal az eleje, de tapasztalatom szerint ezek tipikusan csúszósabbak, olajosabbak mint máshol.
Nem én döntök a legnagyobbat, de szerpentinen, tempósabb kanyarokban tapad jól, egyszer sem volt bizonytalan.
Talán azt is lehetne írni, hogy hamar bemelegszik, de valszeg ezt nem tudom jól megítélni.
A futásteljesítmény szerintem remek.
Fényképek a gumikról:
Elsősorban információként írom ezt, talán hasznos ha valakinél az Angel ST szóba jön.
620 i.e., nagyon nagy részt országút, kicsi város, szolidabb vezetési stílus, semmi extrém fékezés. Versenypályán nem voltam vele.
Elsőben 24.000 km, hátsóban 18.500 km van eddig.
A következőre valami mást szeretnék kipróbálni, de gondom/problémám nincs ezzel a gumival, sőt. Lassú kanyarban, körforgalomban csúszott meg 2-3 alkalommal az eleje, de tapasztalatom szerint ezek tipikusan csúszósabbak, olajosabbak mint máshol.
Nem én döntök a legnagyobbat, de szerpentinen, tempósabb kanyarokban tapad jól, egyszer sem volt bizonytalan.
Talán azt is lehetne írni, hogy hamar bemelegszik, de valszeg ezt nem tudom jól megítélni.
A futásteljesítmény szerintem remek.
Fényképek a gumikról:
Csatolmányok:
hatso.png (1.55 MiB) Megtekintve 15589 alkalommal
elso.png (1.4 MiB) Megtekintve 15589 alkalommal
- 6 years ago
#7320
Angel GT elsőt most cseréltem 3000km el bírt többet mint a hátsó, de már semmi nem maradt rajta. Valószínűleg ezért voltak gondjaim az Alpokban. Megszűnt a bizonytalanságérzés...
kék holdnál szereltettem. Picit drágábbak, de megéri. Aprólékos, figyelmes szerelés, feljegyzett, nyomatékra húzott csavarok, ellenőrzött csapágyak és fékek. Fekete felnire fekete keréksúly .
Ezzel szemben Majernel nincs félkaru emelőjük, a nyomatékkulcsot nem ismerik és kicsit lehúzták a festéket gumi felpattintásnál, mert nem zsirozták meg rendesen, vagy kopott a gumizó gépük... :S
kék holdnál szereltettem. Picit drágábbak, de megéri. Aprólékos, figyelmes szerelés, feljegyzett, nyomatékra húzott csavarok, ellenőrzött csapágyak és fékek. Fekete felnire fekete keréksúly .
Ezzel szemben Majernel nincs félkaru emelőjük, a nyomatékkulcsot nem ismerik és kicsit lehúzták a festéket gumi felpattintásnál, mert nem zsirozták meg rendesen, vagy kopott a gumizó gépük... :S
- 6 years ago
#7319
Köszi!
Látom, hogy más meretű paplan kell a 160/60-as gumira, de szted nem lehet felmelegíteni a 180/55-os paplannal? Ahogy én elképzelem, befedi, csak jobban lelóg. Vagy ez bonyolultabb? Nem lenne ez így sok alkalom. 1. Érdemes méretet venni mert, feleslegesen fűtenéd a felnit, és nem biztos, hogy megfelelő helyen a gumit.
2. Jó az alap is, akár a 175 euróst is megveheted.Az árkülönbözet, a méret és a tudásbeli különbséget mutatja.
3. Olvass bele, leírják az eltéréseket!Nem haragudj, de én most nem böngészem át +azt is nézzük,hogy 180 helyett 160 fűtesz,és az már rezsicsokkentes! Így igaz!
- 6 years ago
#7318
http://www.carpimoto.it/en-HU/Track/Tyre-Warmers/Page_1
Köszi!
Látom, hogy más meretű paplan kell a 160/60-as gumira, de szted nem lehet felmelegíteni a 180/55-os paplannal? Ahogy én elképzelem, befedi, csak jobban lelóg. Vagy ez bonyolultabb? Nem lenne ez így sok alkalom. 1. Érdemes méretet venni mert, feleslegesen fűtenéd a felnit, és nem biztos, hogy megfelelő helyen a gumit.
2. Jó az alap is, akár a 175 euróst is megveheted.Az árkülönbözet, a méret és a tudásbeli különbséget mutatja.
3. Olvass bele, leírják az eltéréseket!Nem haragudj, de én most nem böngészem át +azt is nézzük,hogy 180 helyett 160 fűtesz,és az már rezsicsokkentes!
- 6 years ago
#7317
s
Segítsetek légyszi! Köszi http://www.carpimoto.it/en-HU/Track/Tyre-Warmers/Page_1
Köszi!
Látom, hogy más meretű paplan kell a 160/60-as gumira, de szted nem lehet felmelegíteni a 180/55-os paplannal? Ahogy én elképzelem, befedi, csak jobban lelóg. Vagy ez bonyolultabb? Nem lenne ez így sok alkalom. 1. Érdemes méretet venni mert, feleslegesen fűtenéd a felnit, és nem biztos, hogy megfelelő helyen a gumit.
2. Jó az alap is, akár a 175 euróst is megveheted.Az árkülönbözet, a méret és a tudásbeli különbséget mutatja.
3. Olvass bele, leírják az eltéréseket!Nem haragudj, de én most nem böngészem át
- 6 years ago
#7316
Sziasztok!
Gumimelegítőt akarok venni. Tudnátok ajánlani olyat ami megbízható? Illetve ha veszek 180/55-ös méretűt, azt fel tudom rakni 160/60-es gumira? Még ilyen van, de jövőre szinte biztos, hogy más motorom lesz, nem akarnék újra venni. Meg kellene 120/70-es is. Előre is köszi! s
Segítsetek légyszi! Köszi http://www.carpimoto.it/en-HU/Track/Tyre-Warmers/Page_1
Érdemes venni drágábbat, vagy jó a 235€-s is?
Miben más a 298 ill a 380€-s?
- 6 years ago
#7315
Sziasztok!
Gumimelegítőt akarok venni. Tudnátok ajánlani olyat ami megbízható? Illetve ha veszek 180/55-ös méretűt, azt fel tudom rakni 160/60-es gumira? Még ilyen van, de jövőre szinte biztos, hogy más motorom lesz, nem akarnék újra venni. Meg kellene 120/70-es is. Előre is köszi! s
Segítsetek légyszi! Köszi http://www.carpimoto.it/en-HU/Track/Tyre-Warmers/Page_1
Köszi!
Látom, hogy más meretű paplan kell a 160/60-as gumira, de szted nem lehet felmelegíteni a 180/55-os paplannal? Ahogy én elképzelem, befedi, csak jobban lelóg. Vagy ez bonyolultabb? Nem lenne ez így sok alkalom.
- 6 years ago
#7314
Sziasztok!
Gumimelegítőt akarok venni. Tudnátok ajánlani olyat ami megbízható? Illetve ha veszek 180/55-ös méretűt, azt fel tudom rakni 160/60-es gumira? Még ilyen van, de jövőre szinte biztos, hogy más motorom lesz, nem akarnék újra venni. Meg kellene 120/70-es is. Előre is köszi! s
Segítsetek légyszi! Köszi http://www.carpimoto.it/en-HU/Track/Tyre-Warmers/Page_1
- 6 years ago
#7313
Sziasztok!
Gumimelegítőt akarok venni. Tudnátok ajánlani olyat ami megbízható? Illetve ha veszek 180/55-ös méretűt, azt fel tudom rakni 160/60-es gumira? Még ilyen van, de jövőre szinte biztos, hogy más motorom lesz, nem akarnék újra venni. Meg kellene 120/70-es is. Előre is köszi! s
Segítsetek légyszi! Köszi
- 6 years ago
#7312
Sziasztok!
Gumimelegítőt akarok venni. Tudnátok ajánlani olyat ami megbízható? Illetve ha veszek 180/55-ös méretűt, azt fel tudom rakni 160/60-es gumira? Még ilyen van, de jövőre szinte biztos, hogy más motorom lesz, nem akarnék újra venni. Meg kellene 120/70-es is. Előre is köszi!
Gumimelegítőt akarok venni. Tudnátok ajánlani olyat ami megbízható? Illetve ha veszek 180/55-ös méretűt, azt fel tudom rakni 160/60-es gumira? Még ilyen van, de jövőre szinte biztos, hogy más motorom lesz, nem akarnék újra venni. Meg kellene 120/70-es is. Előre is köszi!
- 6 years ago
#7311
Hol van ez elkopva???Látszi a két komponens választóvonala, naés?! Elkopva még nagyon nincs, ez rendben van, csak kezdő vagyok, és ráparáztam, hogy érezhető is (mármint ahogy húzom rajta az ujjam, nem motorozás közben). Nem tűnt valahogy normálisnak.
Én erről beszéltem: http://www.ducatiklub.hu/sites/default/ ... ok=fte9QRZ_
A gumi széle jobban megkopott, mint a közepe. A tiéd még majdnem újszerű, és az van amit Gizi írt és teljesen normális. Remélem az enyém nem lesz olyan, de csak ezért tuti nem szokok rá az autópályázásra
Ezzel még egy szezont le lehet húzni a Kakucson, 10-ért átveszem... Nem adom, kíváncsi vagyok, milyen lesz később A tapasztalat útján szerzett tudás a legjobb
Amúgy... Ma nézegettem kollégám motorján (Yamaha MT-07, A2-re fojtva, 12e km május óta) a hátsó gumit (Bridgestone BT-023), ami szintén ilyen felépítésű szerintem (a Bridgestone magyar honlapján azt írják, hogy az első gumi ilyen, a többi nyelven nem írják, de szerintem baromság, tuti a hátsónál használnak különböző keménységű sávokat), egyáltalán nem látszik a határ, viszont a közepe eléggé lapos neki. Elképzelhető, hogy nem kanyarog annyit sem, mint én, sőt, szinte biztos, de azért figyelem azt is.
Ja, és köszi a válaszokat, megnyugodtam Legjobb tudomásom szerint az utcai gumiknál az első gumi mindig egy keverék. Én is így tudom, ezért is koppant az állam a laptopon, amikor elolvastam.
"3LC
3 RÉTEGŰ ÖSSZETÉTEL
A Bridgestone fejlett 3 rétegű technológiája az első abroncsoknál. A két komponensű gumikeverékből a keményebb biztosítja a futófelület közepén, hogy nagyobb legyen a fékezési stabilitás, kiváló az egyenesfutás és magasabb a futásteljesítmény. A lágyabb keverék a vállakon a maximális tapadást és ezáltal a nagyobb kanyarstabilitást segíti."
http://www.bridgestone.hu/motorkerekpar ... ax/bt-023/
A technológiáknál a jobb oldalon kattints a kis 3LC ikonra
- 6 years ago
#7310
Hol van ez elkopva???Látszi a két komponens választóvonala, naés?! Elkopva még nagyon nincs, ez rendben van, csak kezdő vagyok, és ráparáztam, hogy érezhető is (mármint ahogy húzom rajta az ujjam, nem motorozás közben). Nem tűnt valahogy normálisnak.
Bocs, kicsit elhúzódott a fotózás Én erről beszéltem: http://www.ducatiklub.hu/sites/default/ ... ok=fte9QRZ_
A gumi széle jobban megkopott, mint a közepe. A tiéd még majdnem újszerű, és az van amit Gizi írt és teljesen normális. Remélem az enyém nem lesz olyan, de csak ezért tuti nem szokok rá az autópályázásra
Bocs, kicsit elhúzódott a fotózás Ezzel még egy szezont le lehet húzni a Kakucson, 10-ért átveszem... Nem adom, kíváncsi vagyok, milyen lesz később A tapasztalat útján szerzett tudás a legjobb
Amúgy... Ma nézegettem kollégám motorján (Yamaha MT-07, A2-re fojtva, 12e km május óta) a hátsó gumit (Bridgestone BT-023), ami szintén ilyen felépítésű szerintem (a Bridgestone magyar honlapján azt írják, hogy az első gumi ilyen, a többi nyelven nem írják, de szerintem baromság, tuti a hátsónál használnak különböző keménységű sávokat), egyáltalán nem látszik a határ, viszont a közepe eléggé lapos neki. Elképzelhető, hogy nem kanyarog annyit sem, mint én, sőt, szinte biztos, de azért figyelem azt is.
Ja, és köszi a válaszokat, megnyugodtam Legjobb tudomásom szerint az utcai gumiknál az első gumi mindig egy keverék.
- 6 years ago
#7309
Hol van ez elkopva???Látszi a két komponens választóvonala, naés?! Elkopva még nagyon nincs, ez rendben van, csak kezdő vagyok, és ráparáztam, hogy érezhető is (mármint ahogy húzom rajta az ujjam, nem motorozás közben). Nem tűnt valahogy normálisnak.
jogos esetleg fotót rakj fel róla Bocs, kicsit elhúzódott a fotózás Én erről beszéltem: http://www.ducatiklub.hu/sites/default/ ... ok=fte9QRZ_
A gumi széle jobban megkopott, mint a közepe. A tiéd még majdnem újszerű, és az van amit Gizi írt és teljesen normális. Remélem az enyém nem lesz olyan, de csak ezért tuti nem szokok rá az autópályázásra
jogos esetleg fotót rakj fel róla Bocs, kicsit elhúzódott a fotózás Ezzel még egy szezont le lehet húzni a Kakucson, 10-ért átveszem... Nem adom, kíváncsi vagyok, milyen lesz később A tapasztalat útján szerzett tudás a legjobb
Amúgy... Ma nézegettem kollégám motorján (Yamaha MT-07, A2-re fojtva, 12e km május óta) a hátsó gumit (Bridgestone BT-023), ami szintén ilyen felépítésű szerintem (a Bridgestone magyar honlapján azt írják, hogy az első gumi ilyen, a többi nyelven nem írják, de szerintem baromság, tuti a hátsónál használnak különböző keménységű sávokat), egyáltalán nem látszik a határ, viszont a közepe eléggé lapos neki. Elképzelhető, hogy nem kanyarog annyit sem, mint én, sőt, szinte biztos, de azért figyelem azt is.
Ja, és köszi a válaszokat, megnyugodtam - 6 years ago #7308Jól működnek a Michelinek is, hidd el!Pár garnitúrát elkoptattam belőlük. jogosEzért írtam le a felhasználási módot is. Tapasztalat híján a különböző cikkekre, tesztekre hagyatkozva arra számítottam, hogy ilyen felhasználás mellett talán egyenletesen fog kopni, vagy a közepét terhelem még így is inkább. Ugyanilyen gumi volt rajta akkor is, amikor vettem a motort, annak a közepe messze jobban volt elkopva, mint a szélei. Nem gondolnám, hogy ennyire sportosan motoroznék... esetleg fotót rakj fel róla Bocs, kicsit elhúzódott a fotózás Ezzel még egy szezont le lehet húzni a Kakucson, 10-ért átveszem... - 6 years ago #7307Jól működnek a Michelinek is, hidd el!Pár garnitúrát elkoptattam belőlük. jogosEzért írtam le a felhasználási módot is. Tapasztalat híján a különböző cikkekre, tesztekre hagyatkozva arra számítottam, hogy ilyen felhasználás mellett talán egyenletesen fog kopni, vagy a közepét terhelem még így is inkább. Ugyanilyen gumi volt rajta akkor is, amikor vettem a motort, annak a közepe messze jobban volt elkopva, mint a szélei. Nem gondolnám, hogy ennyire sportosan motoroznék... esetleg fotót rakj fel róla Bocs, kicsit elhúzódott a fotózás Én erről beszéltem: http://www.ducatiklub.hu/sites/default/ ... ok=fte9QRZ_
A gumi széle jobban megkopott, mint a közepe. A tiéd még majdnem újszerű, és az van amit Gizi írt és teljesen normális. - 6 years ago #7305Nem véletlenül nem szokott Michelin gumit ajánlani senki itt. 1 kivétel a Pilot road 4 ami kategóriájában igen jónak számít. Jól működnek a Michelinek is, hidd el!Pár garnitúrát elkoptattam belőlük. jogosigen, mivel - meg fogsz lepődni - puhább Ezért írtam le a felhasználási módot is. Tapasztalat híján a különböző cikkekre, tesztekre hagyatkozva arra számítottam, hogy ilyen felhasználás mellett talán egyenletesen fog kopni, vagy a közepét terhelem még így is inkább. Ugyanilyen gumi volt rajta akkor is, amikor vettem a motort, annak a közepe messze jobban volt elkopva, mint a szélei. Nem gondolnám, hogy ennyire sportosan motoroznék... esetleg fotót rakj fel róla Bocs, kicsit elhúzódott a fotózásCsatolmányok:
2ct_03.jpg (509.39 KiB) Megtekintve 15589 alkalommal2ct_02.jpg (539.06 KiB) Megtekintve 15589 alkalommal2ct_01.jpg (546.46 KiB) Megtekintve 15589 alkalommal - 6 years ago #7303Köszönöm a válaszokat!
Típusok közül melyiket ajánljátok? (M695)
(Jelszó: tapadás mindenek felett
Köszi Angel gt fognak mondani.
Én most vettem egy motorra Z8 58/szett 180 hatsóval(gt 82),szerintem teljesen jó lenne neked,persze 160 hatsoval
És természetesen mindkettő szép gumi! én is azt vettem most a multira - 6 years ago #7302Ezért írtam le a felhasználási módot is. Tapasztalat híján a különböző cikkekre, tesztekre hagyatkozva arra számítottam, hogy ilyen felhasználás mellett talán egyenletesen fog kopni, vagy a közepét terhelem még így is inkább. Ugyanilyen gumi volt rajta akkor is, amikor vettem a motort, annak a közepe messze jobban volt elkopva, mint a szélei. Nem gondolnám, hogy ennyire sportosan motoroznék... Nem véletlenül nem szokott Michelin gumit ajánlani senki itt. 1 kivétel a Pilot road 4 ami kategóriájában igen jónak számít. Jól működnek a Michelinek is, hidd el!Pár garnitúrát elkoptattam belőlük. jogosSziasztok. Két komponensű gumival tapasztalt valaki olyat, hogy a szélső puhább részek jobban fogynak? Michelin Pilot Power 3 az alany, a motor Monster S4, a pilóta meg én vagyok, mint kezdő motoros. Kb 4000 km az eddigi futás, legalább 30% autópálya vagy egyéb gyorsforgalmi út, 40% kanyargósabb alsóbbrendű út, a maradék sima országút vagy lakott terület. Tényleg kezdő vagyok, kanyarokban kb a kitáblázott sebességgel megyek, szóval a határok nagyon messze vannak még. igen, mivel - meg fogsz lepődni - puhább Ezért írtam le a felhasználási módot is. Tapasztalat híján a különböző cikkekre, tesztekre hagyatkozva arra számítottam, hogy ilyen felhasználás mellett talán egyenletesen fog kopni, vagy a közepét terhelem még így is inkább. Ugyanilyen gumi volt rajta akkor is, amikor vettem a motort, annak a közepe messze jobban volt elkopva, mint a szélei. Nem gondolnám, hogy ennyire sportosan motoroznék... esetleg fotót rakj fel róla - 6 years ago #7301igen, mivel - meg fogsz lepődni - puhább Ezért írtam le a felhasználási módot is. Tapasztalat híján a különböző cikkekre, tesztekre hagyatkozva arra számítottam, hogy ilyen felhasználás mellett talán egyenletesen fog kopni, vagy a közepét terhelem még így is inkább. Ugyanilyen gumi volt rajta akkor is, amikor vettem a motort, annak a közepe messze jobban volt elkopva, mint a szélei. Nem gondolnám, hogy ennyire sportosan motoroznék... Nem véletlenül nem szokott Michelin gumit ajánlani senki itt. 1 kivétel a Pilot road 4 ami kategóriájában igen jónak számít. Jól működnek a Michelinek is, hidd el!Pár garnitúrát elkoptattam belőlük. - 6 years ago #7300Sziasztok. Két komponensű gumival tapasztalt valaki olyat, hogy a szélső puhább részek jobban fogynak? Michelin Pilot Power 3 az alany, a motor Monster S4, a pilóta meg én vagyok, mint kezdő motoros. Kb 4000 km az eddigi futás, legalább 30% autópálya vagy egyéb gyorsforgalmi út, 40% kanyargósabb alsóbbrendű út, a maradék sima országút vagy lakott terület. Tényleg kezdő vagyok, kanyarokban kb a kitáblázott sebességgel megyek, szóval a határok nagyon messze vannak még. igen, mivel - meg fogsz lepődni - puhább Ezért írtam le a felhasználási módot is. Tapasztalat híján a különböző cikkekre, tesztekre hagyatkozva arra számítottam, hogy ilyen felhasználás mellett talán egyenletesen fog kopni, vagy a közepét terhelem még így is inkább. Ugyanilyen gumi volt rajta akkor is, amikor vettem a motort, annak a közepe messze jobban volt elkopva, mint a szélei. Nem gondolnám, hogy ennyire sportosan motoroznék... Nem véletlenül nem szokott Michelin gumit ajánlani senki itt. 1 kivétel a Pilot road 4 ami kategóriájában igen jónak számít. - 6 years ago #7299Sziasztok. Két komponensű gumival tapasztalt valaki olyat, hogy a szélső puhább részek jobban fogynak? Michelin Pilot Power 3 az alany, a motor Monster S4, a pilóta meg én vagyok, mint kezdő motoros. Kb 4000 km az eddigi futás, legalább 30% autópálya vagy egyéb gyorsforgalmi út, 40% kanyargósabb alsóbbrendű út, a maradék sima országút vagy lakott terület. Tényleg kezdő vagyok, kanyarokban kb a kitáblázott sebességgel megyek, szóval a határok nagyon messze vannak még. igen, mivel - meg fogsz lepődni - puhább Ezért írtam le a felhasználási módot is. Tapasztalat híján a különböző cikkekre, tesztekre hagyatkozva arra számítottam, hogy ilyen felhasználás mellett talán egyenletesen fog kopni, vagy a közepét terhelem még így is inkább. Ugyanilyen gumi volt rajta akkor is, amikor vettem a motort, annak a közepe messze jobban volt elkopva, mint a szélei. Nem gondolnám, hogy ennyire sportosan motoroznék... - 6 years ago #7298Sziasztok. Két komponensű gumival tapasztalt valaki olyat, hogy a szélső puhább részek jobban fogynak? Michelin Pilot Power 3 az alany, a motor Monster S4, a pilóta meg én vagyok, mint kezdő motoros. Kb 4000 km az eddigi futás, legalább 30% autópálya vagy egyéb gyorsforgalmi út, 40% kanyargósabb alsóbbrendű út, a maradék sima országút vagy lakott terület. Tényleg kezdő vagyok, kanyarokban kb a kitáblázott sebességgel megyek, szóval a határok nagyon messze vannak még. igen, mivel - meg fogsz lepődni - puhább - 6 years ago #7297Sziasztok!
Állapotra mit mondtok erre a gumira (hátsó és első).
Köszi válaszokat!
Üdvkuka é ezt a telet lenyomnám vele a minta úgyis csak vízelvezető, a havat bírja - 6 years ago #7296Köszönöm a válaszokat!
Típusok közül melyiket ajánljátok? (M695)
(Jelszó: tapadás mindenek felett
Köszi Angel gt fognak mondani.
Én most vettem egy motorra Z8 58/szett 180 hatsóval(gt 82),szerintem teljesen jó lenne neked,persze 160 hatsoval
És természetesen mindkettő szép gumi! - 6 years ago #7295Sziasztok. Két komponensű gumival tapasztalt valaki olyat, hogy a szélső puhább részek jobban fogynak? Michelin Pilot Power 3 az alany, a motor Monster S4, a pilóta meg én vagyok, mint kezdő motoros. Kb 4000 km az eddigi futás, legalább 30% autópálya vagy egyéb gyorsforgalmi út, 40% kanyargósabb alsóbbrendű út, a maradék sima országút vagy lakott terület. Tényleg kezdő vagyok, kanyarokban kb a kitáblázott sebességgel megyek, szóval a határok nagyon messze vannak még. - 6 years ago #7294Köszönöm a válaszokat!
Típusok közül melyiket ajánljátok? (M695)
(Jelszó: tapadás mindenek felett
Köszi Pirelli Angel.
- 6 years ago #7293Köszönöm a válaszokat!
Típusok közül melyiket ajánljátok? (M695)
(Jelszó: tapadás mindenek felett
Köszi - 6 years ago #7292Mit rakjak fel köv szezonra, mit javasoltok?
Nem pályáznék egyáltalán, csak város + országút (kanyarvadászat). Lényeg hogy kanyarban tartson úton
Jó minőségben gondolkodok csak. Köszi a javaslatokat!
Ui: mennyire keressek 2017-es gumit? Reális h kapok vagy ilyen 2015-ket fognak rámsózni de /70-est vegyél előreThe World Cup is one of the biggest football tourn[…]