Avatar
 Kajakman
#7191
Zsír új Michelin Pilot Road4 van a 749-en, eddig csak száraz közúton mentem vele, kiváncsi vagyok milyen lesz más körülmények között is. Volt valakinek jó/rossz tapasztalata ezzel a gumival?
Erre mondják, hogy "AZ" esőgumi. Nyugodtan keress rá youtube-on, rengeteg jót fogsz látni/hallani róla
Avatar
 XGab
#7190
Zsír új Michelin Pilot Road4 van a 749-en, eddig csak száraz közúton mentem vele, kiváncsi vagyok milyen lesz más körülmények között is. Volt valakinek jó/rossz tapasztalata ezzel a gumival?
Avatar
 dino74
#7189
nem veszik le a gumit, kívülröl belerak egy javító cuccot.
Gumikukacos javítóm nekem is van, de ahhoz a gombostűnyi lyukat fel kell fúrni/dörzsárazni nagyra... Na ezt inkább nem szeretném :-( Inkább rakatnék bele egy fasza gombát belülről... Valamiért tartok a kukac hosszú távú használatától...
jobb a kukac mint a folt
A kukac követi a gumi hőtágulását, a folt nem. Magyarul a folttal kaphatsz durrdefektet a kukaccal nem, de foltot egy hozzáértő gumis nem is ragaszt bele
Avatar
 dino74
#7188
Sziasztok! Segítség kellene :-) Vagyis infó... :
Bp és környékén keresek olyan gumist, aki az S4R-emen rendesen tudja javítani a gátsó gumira kapott defektet (nagyon kis csavar, éppen hogy ereszt...).
Szóval olyat keresek, akit már próbáltatok, látott ilyet, meg tudja emelni, (az én emelőm még úton van...), és nem tépi szét a kerékanyát... (kulcs is érkezik...)
(Apropó: annak mennyi a meghúzásija? :-) )
Köszi előre is!
nem veszik le a gumit, kívülröl belerak egy javító cuccot.
Gumikukacos javítóm nekem is van, de ahhoz a gombostűnyi lyukat fel kell fúrni/dörzsárazni nagyra... Na ezt inkább nem szeretném :-( Inkább rakatnék bele egy fasza gombát belülről... Valamiért tartok a kukac hosszú távú használatától...
jobb a kukac mint a folt
 PETTI
#7187
Szerintetek metzeler m7rr vagy pirelli diablo rosso 3 közül melyik a jobb választás? Árban ugyanaz, 80 e. párban

Ezt végignyálazhatod ha van kedved:
http://ducatiforum.co.uk/threads/m7rr-o ... iii.41349/

ha kísérleteznél, feltehetnéd az M7RR-t, legalább lesz róla is vélemény a klubban, nagyon rosszul nem járhatsz vele.

Esőben állítólag az RR a jobb valamivel.
Már fent van a gumó a motoron, majd jelentem milyen :D
 angel911
#7186
nem veszik le a gumit, kívülröl belerak egy javító cuccot.
Gumikukacos javítóm nekem is van, de ahhoz a gombostűnyi lyukat fel kell fúrni/dörzsárazni nagyra... Na ezt inkább nem szeretném :-( Inkább rakatnék bele egy fasza gombát belülről... Valamiért tartok a kukac hosszú távú használatától...
A belülről történő lyuk bérlakás szerintem sem működik. A kívülről berakott gomba tökéletesen működik, nem kell félni tőle. Nekem egyszer túra közben javították gombával.... utána el is felejtettem róla. Nem volt vele gond. Ennek ellenére a legbiztonságosabb egy új gumi, főleg, ha valaki nagyon tolja neki.
van aki el sem vállalja, cserét javasolják...
Avatar
 Bandita
#7185
Sziasztok! Segítség kellene :-) Vagyis infó... :
Bp és környékén keresek olyan gumist, aki az S4R-emen rendesen tudja javítani a gátsó gumira kapott defektet (nagyon kis csavar, éppen hogy ereszt...).
Szóval olyat keresek, akit már próbáltatok, látott ilyet, meg tudja emelni, (az én emelőm még úton van...), és nem tépi szét a kerékanyát... (kulcs is érkezik...)
(Apropó: annak mennyi a meghúzásija? :-) )
Köszi előre is!
nem veszik le a gumit, kívülröl belerak egy javító cuccot.
Gumikukacos javítóm nekem is van, de ahhoz a gombostűnyi lyukat fel kell fúrni/dörzsárazni nagyra... Na ezt inkább nem szeretném :-( Inkább rakatnék bele egy fasza gombát belülről... Valamiért tartok a kukac hosszú távú használatától...
A belülről történő lyuk bérlakás szerintem sem működik. A kívülről berakott gomba tökéletesen működik, nem kell félni tőle. Nekem egyszer túra közben javították gombával.... utána el is felejtettem róla. Nem volt vele gond. Ennek ellenére a legbiztonságosabb egy új gumi, főleg, ha valaki nagyon tolja neki.
Avatar
 Kajakman
#7184
Szerintetek metzeler m7rr vagy pirelli diablo rosso 3 közül melyik a jobb választás? Árban ugyanaz, 80 e. párban
én azért is M7!
Itt mindenki rosso3 fog mondani,csak valakinek ki kene már próbálni a Pirellin kívül valami mást is!
Valszeg egyikkel se nyulsz melle.
De nehéz dolgod van mert a legfőbb szempont a szépsége és szerintem mindkettő szép,bár mintha az M7 szebb lenne! :)
Sanci gyorsabban ír :)
Avatar
 Kajakman
#7183
Szerintetek metzeler m7rr vagy pirelli diablo rosso 3 közül melyik a jobb választás? Árban ugyanaz, 80 e. párban

Ezt végignyálazhatod ha van kedved:
http://ducatiforum.co.uk/threads/m7rr-o ... iii.41349/

ha kísérleteznél, feltehetnéd az M7RR-t, legalább lesz róla is vélemény a klubban, nagyon rosszul nem járhatsz vele.

Esőben állítólag az RR a jobb valamivel.
 PETTI
#7182
Szerintetek metzeler m7rr vagy pirelli diablo rosso 3 közül melyik a jobb választás? Árban ugyanaz, 80 e. párban
én azért is M7!
Itt mindenki rosso3 fog mondani,csak valakinek ki kene már próbálni a Pirellin kívül valami mást is!
Valszeg egyikkel se nyulsz melle.
De nehéz dolgod van mert a legfőbb szempont a szépsége és szerintem mindkettő szép,bár mintha az M7 szebb lenne! :)
M7 nekem is szimpatikusabb, az lesz akkor :P, esetleg nem tudjátok, hogy ha gyárilag 190/50 van írva, de helyette 190/55 raknék fel, változna valami?
Avatar
 76
#7181
Szerintetek metzeler m7rr vagy pirelli diablo rosso 3 közül melyik a jobb választás? Árban ugyanaz, 80 e. párban
én azért is M7!
Itt mindenki rosso3 fog mondani,csak valakinek ki kene már próbálni a Pirellin kívül valami mást is!
Valszeg egyikkel se nyulsz melle.
De nehéz dolgod van mert a legfőbb szempont a szépsége és szerintem mindkettő szép,bár mintha az M7 szebb lenne! :)
 PETTI
#7180
Szerintetek metzeler m7rr vagy pirelli diablo rosso 3 közül melyik a jobb választás? Árban ugyanaz, 80 e. párban
Avatar
 negga
#7179
Sziasztok! Segítség kellene :-) Vagyis infó... :
Bp és környékén keresek olyan gumist, aki az S4R-emen rendesen tudja javítani a gátsó gumira kapott defektet (nagyon kis csavar, éppen hogy ereszt...).
Szóval olyat keresek, akit már próbáltatok, látott ilyet, meg tudja emelni, (az én emelőm még úton van...), és nem tépi szét a kerékanyát... (kulcs is érkezik...)
(Apropó: annak mennyi a meghúzásija? :-) )
Köszi előre is!
Rajta van a keréken a meghúzási nyomaték, le tudod olvasni. Hátsó asszem 174 Nm.
A kérdés egyébként ugyan ez nálam is. Korrekt gumi szerelőt én is keresek. Legutóbb xbike nem tudta leszedni a hátsó kerékanyát kis légkulccsal, mert annyira rá volt húzva. Egy teherautós atom légkulccsal jött csak le a harmadik gumisnál.
Azóta CNC racing eloxált anya van hátul,ami szarul nézne ki, ha így megtépnék.
Avatar
 Warpig
#7178
Sziasztok! Segítség kellene :-) Vagyis infó... :
Bp és környékén keresek olyan gumist, aki az S4R-emen rendesen tudja javítani a gátsó gumira kapott defektet (nagyon kis csavar, éppen hogy ereszt...).
Szóval olyat keresek, akit már próbáltatok, látott ilyet, meg tudja emelni, (az én emelőm még úton van...), és nem tépi szét a kerékanyát... (kulcs is érkezik...)
(Apropó: annak mennyi a meghúzásija? :-) )
Köszi előre is!
nem veszik le a gumit, kívülröl belerak egy javító cuccot.
Gumikukacos javítóm nekem is van, de ahhoz a gombostűnyi lyukat fel kell fúrni/dörzsárazni nagyra... Na ezt inkább nem szeretném :-( Inkább rakatnék bele egy fasza gombát belülről... Valamiért tartok a kukac hosszú távú használatától...
Azt ne engedd, belülről foltozza meg.
Avatar
 qweras
#7177
Sziasztok! Segítség kellene :-) Vagyis infó... :
Bp és környékén keresek olyan gumist, aki az S4R-emen rendesen tudja javítani a gátsó gumira kapott defektet (nagyon kis csavar, éppen hogy ereszt...).
Szóval olyat keresek, akit már próbáltatok, látott ilyet, meg tudja emelni, (az én emelőm még úton van...), és nem tépi szét a kerékanyát... (kulcs is érkezik...)
(Apropó: annak mennyi a meghúzásija? :-) )
Köszi előre is!
nem veszik le a gumit, kívülröl belerak egy javító cuccot.
Gumikukacos javítóm nekem is van, de ahhoz a gombostűnyi lyukat fel kell fúrni/dörzsárazni nagyra... Na ezt inkább nem szeretném :-( Inkább rakatnék bele egy fasza gombát belülről... Valamiért tartok a kukac hosszú távú használatától...
 PETTI
#7176
Sziasztok! Segítség kellene :-) Vagyis infó... :
Bp és környékén keresek olyan gumist, aki az S4R-emen rendesen tudja javítani a gátsó gumira kapott defektet (nagyon kis csavar, éppen hogy ereszt...).
Szóval olyat keresek, akit már próbáltatok, látott ilyet, meg tudja emelni, (az én emelőm még úton van...), és nem tépi szét a kerékanyát... (kulcs is érkezik...)
(Apropó: annak mennyi a meghúzásija? :-) )
Köszi előre is!
nem veszik le a gumit, kívülröl belerak egy javító cuccot.
Avatar
 qweras
#7175
Sziasztok! Segítség kellene :-) Vagyis infó... :
Bp és környékén keresek olyan gumist, aki az S4R-emen rendesen tudja javítani a gátsó gumira kapott defektet (nagyon kis csavar, éppen hogy ereszt...).
Szóval olyat keresek, akit már próbáltatok, látott ilyet, meg tudja emelni, (az én emelőm még úton van...), és nem tépi szét a kerékanyát... (kulcs is érkezik...)
(Apropó: annak mennyi a meghúzásija? :-) )
Köszi előre is!
Avatar
 dino74
#7174
Milyen első gumit ajánlotok Monster 1100-ra? Jelenleg Pirelli diablo rosso corsa sp van rajta.
leginkább olyat ami hátul van rajta ;)
Avatar
 wolvesmonster93
#7173
én elgondolkodnék a rosso 3-on is. (Sanci az mégszebb ;) )Ha egyedül mennék többet,akkor olyanom lenne. Bár ha az Angel GT-vel is tudok térden fordulni a híresen csúszós Euroringen, akkor minek. Az most engem már nem érdekel, hogy mennyi a köridő, csak az élményre megyek rá :) Amúgy euroringre szervezhetnénk egy közös napot valamelyik nap, tőlem lehet akár hétköznap is. Kakucs is játszik, nekem mindegy. Sanci? Többiek?
Nekem Rosso 3 van, és áprilisban mindenképp megyek a Kakucsra, eddig egyedül. Szóljak???
Ha addig összeáll a technika, mennék én is :)
Naná hogy... :D
Avatar
 pzsolti
#7172
Milyen első gumit ajánlotok Monster 1100-ra? Jelenleg Pirelli diablo rosso corsa sp van rajta.
Avatar
 TorzsiMTS
#7171
ugyanannyi,de a gt szebb! ;)
azt hittem szettben olcsobb egy 10-el
én elgondolkodnék a rosso 3-on is. (Sanci az mégszebb ;) )Ha egyedül mennék többet,akkor olyanom lenne. Bár ha az Angel GT-vel is tudok térden fordulni a híresen csúszós Euroringen, akkor minek. Az most engem már nem érdekel, hogy mennyi a köridő, csak az élményre megyek rá :) Amúgy euroringre szervezhetnénk egy közös napot valamelyik nap, tőlem lehet akár hétköznap is. Kakucs is játszik, nekem mindegy. Sanci? Többiek?
Nekem Rosso 3 van, és áprilisban mindenképp megyek a Kakucsra, eddig egyedül. Szóljak???
Ha addig összeáll a technika, mennék én is :)
Avatar
 jaws46
#7170
Helló.Gumi csere előtt vagyok,de nagy a dilemma Pirelli Angel gt vagy Metzeler roadtec 01.Vélemény javaslat tapasztalat?
megnéztem a 01árát,Gt!
Gt lett
Üdv a klubban!!! :)
Én is azt tetttem a Monsteremre!!!
Avatar
 Gyurma
#7169
Helló.Gumi csere előtt vagyok,de nagy a dilemma Pirelli Angel gt vagy Metzeler roadtec 01.Vélemény javaslat tapasztalat?
megnéztem a 01árát,Gt!
Gt lett
Csatolmányok:
img_20170318_092955.jpg
img_20170318_092955.jpg (602.72 KiB) Megtekintve 10464 alkalommal
Avatar
 76
#7168
én elgondolkodnék a rosso 3-on is. (Sanci az mégszebb ;) )Ha egyedül mennék többet,akkor olyanom lenne. Bár ha az Angel GT-vel is tudok térden fordulni a híresen csúszós Euroringen, akkor minek. Az most engem már nem érdekel, hogy mennyi a köridő, csak az élményre megyek rá :) Amúgy euroringre szervezhetnénk egy közös napot valamelyik nap, tőlem lehet akár hétköznap is. Kakucs is játszik, nekem mindegy. Sanci? Többiek?
nincs hozzá ruhám,de szívesen megneznelek hátha úgy is tudok fejlődni! :)

A Gt is akkor éri meg,ha legalább elmegy 8000km kockasodas nélkül.
Nálam valszeg a Rosso III. 6000km bír(90eft/pár)
Nekem teljesen jó volt az M3 6000km bírt,(54eft/pár)
Én értem,hogy új fejlesztés de kell a pénz kokszra! :D
Én 71-ért vetten a rosso 3-at Sanci :D

Majernal néztem,jó szokott lenni,nála ennyi.
Avatar
 wolvesmonster93
#7167
ugyanannyi,de a gt szebb! ;)
azt hittem szettben olcsobb egy 10-el
én elgondolkodnék a rosso 3-on is. (Sanci az mégszebb ;) )Ha egyedül mennék többet,akkor olyanom lenne. Bár ha az Angel GT-vel is tudok térden fordulni a híresen csúszós Euroringen, akkor minek. Az most engem már nem érdekel, hogy mennyi a köridő, csak az élményre megyek rá :) Amúgy euroringre szervezhetnénk egy közös napot valamelyik nap, tőlem lehet akár hétköznap is. Kakucs is játszik, nekem mindegy. Sanci? Többiek?
nincs hozzá ruhám,de szívesen megneznelek hátha úgy is tudok fejlődni! :)

A Gt is akkor éri meg,ha legalább elmegy 8000km kockasodas nélkül.
Nálam valszeg a Rosso III. 6000km bír(90eft/pár)
Nekem teljesen jó volt az M3 6000km bírt,(54eft/pár)
Én értem,hogy új fejlesztés de kell a pénz kokszra! :D
Én 71-ért vetten a rosso 3-at Sanci :D
Avatar
 76
#7166
drága?
ugyanannyi,de a gt szebb! ;)
azt hittem szettben olcsobb egy 10-el
én elgondolkodnék a rosso 3-on is. (Sanci az mégszebb ;) )Ha egyedül mennék többet,akkor olyanom lenne. Bár ha az Angel GT-vel is tudok térden fordulni a híresen csúszós Euroringen, akkor minek. Az most engem már nem érdekel, hogy mennyi a köridő, csak az élményre megyek rá :) Amúgy euroringre szervezhetnénk egy közös napot valamelyik nap, tőlem lehet akár hétköznap is. Kakucs is játszik, nekem mindegy. Sanci? Többiek?
nincs hozzá ruhám,de szívesen megneznelek hátha úgy is tudok fejlődni! :)

A Gt is akkor éri meg,ha legalább elmegy 8000km kockasodas nélkül.
Nálam valszeg a Rosso III. 6000km bír(90eft/pár)
Nekem teljesen jó volt az M3 6000km bírt,(54eft/pár)
Én értem,hogy új fejlesztés de kell a pénz kokszra! :D
Avatar
 Kajakman
#7165
ugyanannyi,de a gt szebb! ;)
azt hittem szettben olcsobb egy 10-el
én elgondolkodnék a rosso 3-on is. (Sanci az mégszebb ;) )Ha egyedül mennék többet,akkor olyanom lenne. Bár ha az Angel GT-vel is tudok térden fordulni a híresen csúszós Euroringen, akkor minek. Az most engem már nem érdekel, hogy mennyi a köridő, csak az élményre megyek rá :) Amúgy euroringre szervezhetnénk egy közös napot valamelyik nap, tőlem lehet akár hétköznap is. Kakucs is játszik, nekem mindegy. Sanci? Többiek?
Nekem Rosso 3 van, és áprilisban mindenképp megyek a Kakucsra, eddig egyedül. Szóljak???
aha, majd a pályanapok topikba tolassad mindenképpen :)
Avatar
 wolvesmonster93
#7164
drága?
ugyanannyi,de a gt szebb! ;)
azt hittem szettben olcsobb egy 10-el
én elgondolkodnék a rosso 3-on is. (Sanci az mégszebb ;) )Ha egyedül mennék többet,akkor olyanom lenne. Bár ha az Angel GT-vel is tudok térden fordulni a híresen csúszós Euroringen, akkor minek. Az most engem már nem érdekel, hogy mennyi a köridő, csak az élményre megyek rá :) Amúgy euroringre szervezhetnénk egy közös napot valamelyik nap, tőlem lehet akár hétköznap is. Kakucs is játszik, nekem mindegy. Sanci? Többiek?
Nekem Rosso 3 van, és áprilisban mindenképp megyek a Kakucsra, eddig egyedül. Szóljak???
Avatar
 Kajakman
#7163
megnéztem a 01árát,Gt!
drága?
ugyanannyi,de a gt szebb! ;)
azt hittem szettben olcsobb egy 10-el
én elgondolkodnék a rosso 3-on is. (Sanci az mégszebb ;) )Ha egyedül mennék többet,akkor olyanom lenne. Bár ha az Angel GT-vel is tudok térden fordulni a híresen csúszós Euroringen, akkor minek. Az most engem már nem érdekel, hogy mennyi a köridő, csak az élményre megyek rá :) Amúgy euroringre szervezhetnénk egy közös napot valamelyik nap, tőlem lehet akár hétköznap is. Kakucs is játszik, nekem mindegy. Sanci? Többiek?
Avatar
 76
#7162
Helló.Gumi csere előtt vagyok,de nagy a dilemma Pirelli Angel gt vagy Metzeler roadtec 01.Vélemény javaslat tapasztalat?
megnéztem a 01árát,Gt!
drága?
ugyanannyi,de a gt szebb! ;)
azt hittem szettben olcsobb egy 10-el
Avatar
 lion-st2-
#7161
Nekem a z6 z8 zeller is csalodas volt
Sztem dukira ha nem 3e km alatt jell h elkopjon
-dunlop roadsmart 2
-pirelli angel gt
-michelin pilot power3
Sportos gumik tapadnak lehet veluk mindent , es mind tobbet tud mint amennyire motorozni tudunk/szabad utcan
Avatar
 dino74
#7160
Helló.Gumi csere előtt vagyok,de nagy a dilemma Pirelli Angel gt vagy Metzeler roadtec 01.Vélemény javaslat tapasztalat?
megnéztem a 01árát,Gt!
drága?
Avatar
 76
#7159
Helló.Gumi csere előtt vagyok,de nagy a dilemma Pirelli Angel gt vagy Metzeler roadtec 01.Vélemény javaslat tapasztalat?
megnéztem a 01árát,Gt!
Avatar
 spz
#7158
Helló.Gumi csere előtt vagyok,de nagy a dilemma Pirelli Angel gt vagy Metzeler roadtec 01.Vélemény javaslat tapasztalat?
A gyári Pirelli Angel St után Pirelli Angel GT következett, most Michelin Pilot Road 4 van. Az Angel GT 12.000-t ment el, a Road 4-el 8.000 km-nél tartok. Szerintem ezzel is meglesz a 12.000. Nehéz dönteni, de a következő is Road 4-lesz nekem. A tesztek meggyőztek és nem bántam meg a választást.
Avatar
 76
#7157
Helló.Gumi csere előtt vagyok,de nagy a dilemma Pirelli Angel gt vagy Metzeler roadtec 01.Vélemény javaslat tapasztalat?
01,valaki próbálja már ki azt is!
Így elég egyoldaluak a tapasztalatok
Avatar
 G.B.
#7156
Helló.Gumi csere előtt vagyok,de nagy a dilemma Pirelli Angel gt vagy Metzeler roadtec 01.Vélemény javaslat tapasztalat?
Pirelli Angel gt
Avatar
 Gyurma
#7155
Helló.Gumi csere előtt vagyok,de nagy a dilemma Pirelli Angel gt vagy Metzeler roadtec 01.Vélemény javaslat tapasztalat?
Avatar
 dino74
#7154
Sziasztok!

620-as monsterre a 120/60 - 160/60 -as Angel GT jo valasztas? Vagy mi mast ajanlanatok?
legjobb
Avatar
 KERiii
#7153
Sziasztok!

620-as monsterre a 120/60 - 160/60 -as Angel GT jo valasztas? Vagy mi mast ajanlanatok?
Avatar
 Kajakman
#7151
Idei nyalánkságok a supersport szektorba.



Kíváncsi vagyok nektek mi a véleményetek, de ez a csávó szerintem elég jó review-kat csinál.
Avatar
 kopi
#7150
Nem kell semmi átalakítás felmegy a 180as gumi rá csak csúcsos lesz és elveszti azt jó tulajdonságát ami van neki / egyszerűen feküdni akar a motor a kanyarba a 160 gumival / Esztétikán kívül semmit nem nyersz vele sőt drágább is
Biztos felmegy, de a gyár sem, illetve a gumi gyártó sem véletlenül szereli / írja elő hozzá az egy collal szélesebb felnit :-D
Rohadtok hülyén nézhet ki, ha felfeszegeted azt a 180-as gumit arra keskeny felnire, szép alakja lehet :-)
Vagyis, mint te is írtad, elveszti a profilját, szar lesz vele menni, ezért kell a széles felni hozzá, hogy motorozható maradjon :-) Kell az az átalakítás.
összehúzza, nem is fog úgy kinézni mint egy 180as, ráadásul összehúzza nagyon a profilt és egy bizonyos szög után be akar majd billenni
Ezt tanúsíthatom ! Egy szezont mentem úgy hogy a 4,5 es felnin 180 as gumi volt és csak a következő év telén vettem 5,5 es felnit . El sem tudom mondani hogy mekkora volt a különbség .
Avatar
 dino74
#7149
Nem megy fel a hátsó, nem fér el a felnin, keskeny hozzá, pofára esés lesz belőle :-)
Ha szélesebb gumit szeretnél, át kell építened, hasonlóan mint nekem van a 750-es, magyarul kerékcsere!
Mit nyersz vele? Esztétikán kívül semmit :-) szerintem...
Nem kell semmi átalakítás felmegy a 180as gumi rá csak csúcsos lesz és elveszti azt jó tulajdonságát ami van neki / egyszerűen feküdni akar a motor a kanyarba a 160 gumival / Esztétikán kívül semmit nem nyersz vele sőt drágább is
Biztos felmegy, de a gyár sem, illetve a gumi gyártó sem véletlenül szereli / írja elő hozzá az egy collal szélesebb felnit :-D
Rohadtok hülyén nézhet ki, ha felfeszegeted azt a 180-as gumit arra keskeny felnire, szép alakja lehet :-)
Vagyis, mint te is írtad, elveszti a profilját, szar lesz vele menni, ezért kell a széles felni hozzá, hogy motorozható maradjon :-) Kell az az átalakítás.
összehúzza, nem is fog úgy kinézni mint egy 180as, ráadásul összehúzza nagyon a profilt és egy bizonyos szög után be akar majd billenni
Avatar
 qweras
#7148
Sziasztok! A Monster 600 M re a gyári gumiméret 120/60 17 + 160/60 17 szerintetek ha ezt a méretet tenném rá okozna valami problémát: Continental ContiMotion 120/70R17+180/55R17 ? Egyáltalán hátul elfér a 180-as? Ránézésre bőven van hely de érdekelne hogy valakinek van-e fent ilyen méret és hogy menettulajdonságban mit tapasztal. Köszi!!
Nem megy fel a hátsó, nem fér el a felnin, keskeny hozzá, pofára esés lesz belőle :-)
Ha szélesebb gumit szeretnél, át kell építened, hasonlóan mint nekem van a 750-es, magyarul kerékcsere!
Mit nyersz vele? Esztétikán kívül semmit :-) szerintem...
Nem kell semmi átalakítás felmegy a 180as gumi rá csak csúcsos lesz és elveszti azt jó tulajdonságát ami van neki / egyszerűen feküdni akar a motor a kanyarba a 160 gumival / Esztétikán kívül semmit nem nyersz vele sőt drágább is
Biztos felmegy, de a gyár sem, illetve a gumi gyártó sem véletlenül szereli / írja elő hozzá az egy collal szélesebb felnit :-D
Rohadtok hülyén nézhet ki, ha felfeszegeted azt a 180-as gumit arra keskeny felnire, szép alakja lehet :-)
Vagyis, mint te is írtad, elveszti a profilját, szar lesz vele menni, ezért kell a széles felni hozzá, hogy motorozható maradjon :-) Kell az az átalakítás.
Avatar
 qweras
#7147
Köszi a jó tanácsokat akkor nem erőltetem! És 170-es?? :D:D
A 170-es a régi 900-as monsterek gyári gumija (volt), de a gyár azt is 5,5 colos felnire szerelte, nem 4,5-esre, mint ami a tiedben van...
Avatar
 robymonster
#7145
Sziasztok! A Monster 600 M re a gyári gumiméret 120/60 17 + 160/60 17 szerintetek ha ezt a méretet tenném rá okozna valami problémát: Continental ContiMotion 120/70R17+180/55R17 ? Egyáltalán hátul elfér a 180-as? Ránézésre bőven van hely de érdekelne hogy valakinek van-e fent ilyen méret és hogy menettulajdonságban mit tapasztal. Köszi!!
Nem megy fel a hátsó, nem fér el a felnin, keskeny hozzá, pofára esés lesz belőle :-)
Ha szélesebb gumit szeretnél, át kell építened, hasonlóan mint nekem van a 750-es, magyarul kerékcsere!
Mit nyersz vele? Esztétikán kívül semmit :-) szerintem...
Nem kell semmi átalakítás felmegy a 180as gumi rá csak csúcsos lesz és elveszti azt jó tulajdonságát ami van neki / egyszerűen feküdni akar a motor a kanyarba a 160 gumival / Esztétikán kívül semmit nem nyersz vele sőt drágább is
Avatar
 kopi
#7144
Sziasztok! A Monster 600 M re a gyári gumiméret 120/60 17 + 160/60 17 szerintetek ha ezt a méretet tenném rá okozna valami problémát: Continental ContiMotion 120/70R17+180/55R17 ? Egyáltalán hátul elfér a 180-as? Ránézésre bőven van hely de érdekelne hogy valakinek van-e fent ilyen méret és hogy menettulajdonságban mit tapasztal. Köszi!!
Nem megy fel a hátsó, nem fér el a felnin, keskeny hozzá, pofára esés lesz belőle :-)
Ha szélesebb gumit szeretnél, át kell építened, hasonlóan mint nekem van a 750-es, magyarul kerékcsere!
Mit nyersz vele? Esztétikán kívül semmit :-) szerintem...
Tanúsíthatom ! Csak esztétika , nekem is az van a 750 en de jól néz ki .
Avatar
 qweras
#7143
Sziasztok! A Monster 600 M re a gyári gumiméret 120/60 17 + 160/60 17 szerintetek ha ezt a méretet tenném rá okozna valami problémát: Continental ContiMotion 120/70R17+180/55R17 ? Egyáltalán hátul elfér a 180-as? Ránézésre bőven van hely de érdekelne hogy valakinek van-e fent ilyen méret és hogy menettulajdonságban mit tapasztal. Köszi!!
Nem megy fel a hátsó, nem fér el a felnin, keskeny hozzá, pofára esés lesz belőle :-)
Ha szélesebb gumit szeretnél, át kell építened, hasonlóan mint nekem van a 750-es, magyarul kerékcsere!
Mit nyersz vele? Esztétikán kívül semmit :-) szerintem...
Avatar
 PistaFR
#7142
Sziasztok! A Monster 600 M re a gyári gumiméret 120/60 17 + 160/60 17 szerintetek ha ezt a méretet tenném rá okozna valami problémát: Continental ContiMotion 120/70R17+180/55R17 ? Egyáltalán hátul elfér a 180-as? Ránézésre bőven van hely de érdekelne hogy valakinek van-e fent ilyen méret és hogy menettulajdonságban mit tapasztal. Köszi!!
Véletlen belefutottam ebbe: https://hegylakok.hu/2017/01/olvasoi-co ... tre-lehet/
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 18

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]