- 10 years ago
#6691
Köszi a válaszokat maradok a gyári méretnél csak még azon hezitálok, hogy Rosso Corsa vagy Rosso II legyen! Szerintetek érezni fogok bármit is ha elöl marad a Corsa hátra pedig kap egy új Rosso II-t? Nem az árkülönbség miatt hanem a kisebb kopás miatt szívesen kipróbálnám a Rosso II-t! szerintem meg nem éri meg, ha a rosso corsával elmentél 6ezret akkor a rosso II fog tudni 8ezret. Nem olyan nagy difi viszont ott van benne a tartalék
Különben meg minden tisztességes motoros azonos típusú gumit használ a rosso II az,amelyik középen kemény,a szélein meg puhább keverékkel készül? mindegyik olyan, csak az egyik széle a másik közepe
tehát az egyik közepes-lágy, a másik lágy-szuperlágy belülről kifele
- 10 years ago
#6690
Köszi a válaszokat maradok a gyári méretnél csak még azon hezitálok, hogy Rosso Corsa vagy Rosso II legyen! Szerintetek érezni fogok bármit is ha elöl marad a Corsa hátra pedig kap egy új Rosso II-t? Nem az árkülönbség miatt hanem a kisebb kopás miatt szívesen kipróbálnám a Rosso II-t! szerintem meg nem éri meg, ha a rosso corsával elmentél 6ezret akkor a rosso II fog tudni 8ezret. Nem olyan nagy difi viszont ott van benne a tartalék
Különben meg minden tisztességes motoros azonos típusú gumit használ a rosso II az,amelyik középen kemény,a szélein meg puhább keverékkel készül?
- 10 years ago
#6689
Köszi a válaszokat maradok a gyári méretnél csak még azon hezitálok, hogy Rosso Corsa vagy Rosso II legyen! Szerintetek érezni fogok bármit is ha elöl marad a Corsa hátra pedig kap egy új Rosso II-t? Nem az árkülönbség miatt hanem a kisebb kopás miatt szívesen kipróbálnám a Rosso II-t! szerintem meg nem éri meg, ha a rosso corsával elmentél 6ezret akkor a rosso II fog tudni 8ezret. Nem olyan nagy difi viszont ott van benne a tartalék
Különben meg minden tisztességes motoros azonos típusú gumit használ Ez mondatod kurvára megmaradt bennem, "minden tisztességes motoros azonos típusú gumit használ". Ma is elnyalt egy srác egy új R6-at a képzésen, rakta volna már le lassan a térdét, aztán laza kigyorsításnál elment a hátulja a 'csába. Az okosok nem vágták mi volt. Elől szupersport gumija volt (pilot power), hátul új pirelli angel túra. Na ná, hogy ahol az első kerék még vígan tapadt, a hátuljának már túl sok volt. előre is a angel kellett volna!
- 10 years ago
#6688
Köszi a válaszokat maradok a gyári méretnél csak még azon hezitálok, hogy Rosso Corsa vagy Rosso II legyen! Szerintetek érezni fogok bármit is ha elöl marad a Corsa hátra pedig kap egy új Rosso II-t? Nem az árkülönbség miatt hanem a kisebb kopás miatt szívesen kipróbálnám a Rosso II-t! szerintem meg nem éri meg, ha a rosso corsával elmentél 6ezret akkor a rosso II fog tudni 8ezret. Nem olyan nagy difi viszont ott van benne a tartalék
Különben meg minden tisztességes motoros azonos típusú gumit használ Ez mondatod kurvára megmaradt bennem, "minden tisztességes motoros azonos típusú gumit használ". Ma is elnyalt egy srác egy új R6-at a képzésen, rakta volna már le lassan a térdét, aztán laza kigyorsításnál elment a hátulja a 'csába. Az okosok nem vágták mi volt. Elől szupersport gumija volt (pilot power), hátul új pirelli angel túra. Na ná, hogy ahol az első kerék még vígan tapadt, a hátuljának már túl sok volt.
- 10 years ago
#6687
Köszi a válaszokat maradok a gyári méretnél csak még azon hezitálok, hogy Rosso Corsa vagy Rosso II legyen! Szerintetek érezni fogok bármit is ha elöl marad a Corsa hátra pedig kap egy új Rosso II-t? Nem az árkülönbség miatt hanem a kisebb kopás miatt szívesen kipróbálnám a Rosso II-t! szerintem meg nem éri meg, ha a rosso corsával elmentél 6ezret akkor a rosso II fog tudni 8ezret. Nem olyan nagy difi viszont ott van benne a tartalék
Különben meg minden tisztességes motoros azonos típusú gumit használ
- 10 years ago
#6686
Köszi a válaszokat maradok a gyári méretnél csak még azon hezitálok, hogy Rosso Corsa vagy Rosso II legyen! Szerintetek érezni fogok bármit is ha elöl marad a Corsa hátra pedig kap egy új Rosso II-t? Nem az árkülönbség miatt hanem a kisebb kopás miatt szívesen kipróbálnám a Rosso II-t! nyugodtan tedd fel hátra a Rosso ll-t
- 10 years ago
#6685
Köszi a válaszokat maradok a gyári méretnél csak még azon hezitálok, hogy Rosso Corsa vagy Rosso II legyen! Szerintetek érezni fogok bármit is ha elöl marad a Corsa hátra pedig kap egy új Rosso II-t? Nem az árkülönbség miatt hanem a kisebb kopás miatt szívesen kipróbálnám a Rosso II-t! szerintem tökéletes,mert a puhabb lesz elől,hatul meg ott a Dtc.
- 10 years ago
#6684
Köszi a válaszokat maradok a gyári méretnél csak még azon hezitálok, hogy Rosso Corsa vagy Rosso II legyen! Szerintetek érezni fogok bármit is ha elöl marad a Corsa hátra pedig kap egy új Rosso II-t? Nem az árkülönbség miatt hanem a kisebb kopás miatt szívesen kipróbálnám a Rosso II-t!
- 10 years ago
#6683
szerintem ezzel már szépen mászkálhat. Ne tegyél fel más típust ha már ez van elöl, más méretet meg végképp ne. Ha nem számít annyira a pénz dobd le ne tekerd bele azt az 1000et amit még elmegy, mert ezzel már nem lehet nagy élvezet menni Nem érzek semmi változást szombaton kanyarogtam a hegyekben szépen lehetett döntögetni, kigyorsításkor sem éreztem semmi bizonytalanságot. Valószínű elkezdek keresgélni a gyári méretben Rosso Corsat vagy Rosso II-t csak azt nem tudom mi a különbség a kettő között? az R17-nél még nem nagyon találtam jobb árakat,ott lesz méret is. mbm gumi
- 10 years ago
#6682
Üdv!
Előre is szeretnék elnézést kérni mindenkitől de mivel gumi ügyben semmilyen tapasztalatom sincs feltennék pár "amatőr" kérdést! Visszaolvastam jó pár oldalt a fórumban de nem találtam választ úgyhogy ha korábban futott hasonló téma akkor előre is elnézést kérek! Szóval: 6000 km van a vasban ami egy Streetfighter 848 és a hátsó gumi közepe szépen elfogyott amint a képeken is látható! Kérdésem: ilyen mértékű kopással biztonságosan motorozható vagy azonnal cseréljem le? A gyári méret 180/60 ZR 17 viszont ez elég ritka mindenhol a 180/55 van sz@rásig, felrakható ez a méret is vagy maradjak a inkább gyárinál ami egyébként Pirelli Diablo Rosso Corsa? Az első gumin szinte nem látható kopás de párban elég jó árak vannak érdemes egyszerre cserélni? Azon is gondolkozom, hogy más márkával kellene próbálkozni de ez a gumi nagyon tetszik szinte sosem csúszott meg igaz nem vagyok egy versenyző típus pályán két év alatt egyszer voltam (euroring) inkább rövidebb túrákra szoktam menni ill. 2-3 alkalommal ha eljutok hegyvidéki szerpentinekre (Mátra, Mecsek)! Ha más márka akkor esetleg konkrét ötleteket (márka, típus) szívesen fogadok! szerintem ezzel már szépen mászkálhat. Ne tegyél fel más típust ha már ez van elöl, más méretet meg végképp ne. Ha nem számít annyira a pénz dobd le ne tekerd bele azt az 1000et amit még elmegy, mert ezzel már nem lehet nagy élvezet menni Nem érzek semmi változást szombaton kanyarogtam a hegyekben szépen lehetett döntögetni, kigyorsításkor sem éreztem semmi bizonytalanságot. Valószínű elkezdek keresgélni a gyári méretben Rosso Corsat vagy Rosso II-t csak azt nem tudom mi a különbség a kettő között? az R17-nél még nem nagyon találtam jobb árakat,ott lesz méret is.
- 10 years ago
#6681
szerintem ezzel már szépen mászkálhat. Ne tegyél fel más típust ha már ez van elöl, más méretet meg végképp ne. Ha nem számít annyira a pénz dobd le ne tekerd bele azt az 1000et amit még elmegy, mert ezzel már nem lehet nagy élvezet menni Nem érzek semmi változást szombaton kanyarogtam a hegyekben szépen lehetett döntögetni, kigyorsításkor sem éreztem semmi bizonytalanságot. Valószínű elkezdek keresgélni a gyári méretben Rosso Corsat vagy Rosso II-t csak azt nem tudom mi a különbség a kettő között? Közben megtaláltam idézem: "A kettő között a különbség, hogy a Rosso II szélei a Rosso Corsa középső részének keverékét kapták meg, a Rosso Corsa szélei pedig a Diablo Super Corsa versenygumi SC2-es keverékét. Így a Rosso II szárazon közel nem rendelkezik olyan tapadással, mint a Corsa, viszont sokkal tartósabb, hamarabb bemelegszik - ami az utcán nagyon fontos dolog -, és sokkal jobb képességekkel rendelkezik esőben." így van! Viszont ha nem mászkál ne vedd le, majd csak ha nyomvájúkban mászká, meg nehéz dönteni
- 10 years ago
#6680
Üdv!
Előre is szeretnék elnézést kérni mindenkitől de mivel gumi ügyben semmilyen tapasztalatom sincs feltennék pár "amatőr" kérdést! Visszaolvastam jó pár oldalt a fórumban de nem találtam választ úgyhogy ha korábban futott hasonló téma akkor előre is elnézést kérek! Szóval: 6000 km van a vasban ami egy Streetfighter 848 és a hátsó gumi közepe szépen elfogyott amint a képeken is látható! Kérdésem: ilyen mértékű kopással biztonságosan motorozható vagy azonnal cseréljem le? A gyári méret 180/60 ZR 17 viszont ez elég ritka mindenhol a 180/55 van sz@rásig, felrakható ez a méret is vagy maradjak a inkább gyárinál ami egyébként Pirelli Diablo Rosso Corsa? Az első gumin szinte nem látható kopás de párban elég jó árak vannak érdemes egyszerre cserélni? Azon is gondolkozom, hogy más márkával kellene próbálkozni de ez a gumi nagyon tetszik szinte sosem csúszott meg igaz nem vagyok egy versenyző típus pályán két év alatt egyszer voltam (euroring) inkább rövidebb túrákra szoktam menni ill. 2-3 alkalommal ha eljutok hegyvidéki szerpentinekre (Mátra, Mecsek)! Ha más márka akkor esetleg konkrét ötleteket (márka, típus) szívesen fogadok! szerintem ezzel már szépen mászkálhat. Ne tegyél fel más típust ha már ez van elöl, más méretet meg végképp ne. Ha nem számít annyira a pénz dobd le ne tekerd bele azt az 1000et amit még elmegy, mert ezzel már nem lehet nagy élvezet menni Nem érzek semmi változást szombaton kanyarogtam a hegyekben szépen lehetett döntögetni, kigyorsításkor sem éreztem semmi bizonytalanságot. Valószínű elkezdek keresgélni a gyári méretben Rosso Corsat vagy Rosso II-t csak azt nem tudom mi a különbség a kettő között? Közben megtaláltam idézem: "A kettő között a különbség, hogy a Rosso II szélei a Rosso Corsa középső részének keverékét kapták meg, a Rosso Corsa szélei pedig a Diablo Super Corsa versenygumi SC2-es keverékét. Így a Rosso II szárazon közel nem rendelkezik olyan tapadással, mint a Corsa, viszont sokkal tartósabb, hamarabb bemelegszik - ami az utcán nagyon fontos dolog -, és sokkal jobb képességekkel rendelkezik esőben."
- 10 years ago
#6679
Üdv!
Előre is szeretnék elnézést kérni mindenkitől de mivel gumi ügyben semmilyen tapasztalatom sincs feltennék pár "amatőr" kérdést! Visszaolvastam jó pár oldalt a fórumban de nem találtam választ úgyhogy ha korábban futott hasonló téma akkor előre is elnézést kérek! Szóval: 6000 km van a vasban ami egy Streetfighter 848 és a hátsó gumi közepe szépen elfogyott amint a képeken is látható! Kérdésem: ilyen mértékű kopással biztonságosan motorozható vagy azonnal cseréljem le? A gyári méret 180/60 ZR 17 viszont ez elég ritka mindenhol a 180/55 van sz@rásig, felrakható ez a méret is vagy maradjak a inkább gyárinál ami egyébként Pirelli Diablo Rosso Corsa? Az első gumin szinte nem látható kopás de párban elég jó árak vannak érdemes egyszerre cserélni? Azon is gondolkozom, hogy más márkával kellene próbálkozni de ez a gumi nagyon tetszik szinte sosem csúszott meg igaz nem vagyok egy versenyző típus pályán két év alatt egyszer voltam (euroring) inkább rövidebb túrákra szoktam menni ill. 2-3 alkalommal ha eljutok hegyvidéki szerpentinekre (Mátra, Mecsek)! Ha más márka akkor esetleg konkrét ötleteket (márka, típus) szívesen fogadok! szerintem ezzel már szépen mászkálhat. Ne tegyél fel más típust ha már ez van elöl, más méretet meg végképp ne. Ha nem számít annyira a pénz dobd le ne tekerd bele azt az 1000et amit még elmegy, mert ezzel már nem lehet nagy élvezet menni Nem érzek semmi változást szombaton kanyarogtam a hegyekben szépen lehetett döntögetni, kigyorsításkor sem éreztem semmi bizonytalanságot. Valószínű elkezdek keresgélni a gyári méretben Rosso Corsat vagy Rosso II-t csak azt nem tudom mi a különbség a kettő között?
- 10 years ago
#6678
Üdv!
Előre is szeretnék elnézést kérni mindenkitől de mivel gumi ügyben semmilyen tapasztalatom sincs feltennék pár "amatőr" kérdést! Visszaolvastam jó pár oldalt a fórumban de nem találtam választ úgyhogy ha korábban futott hasonló téma akkor előre is elnézést kérek! Szóval: 6000 km van a vasban ami egy Streetfighter 848 és a hátsó gumi közepe szépen elfogyott amint a képeken is látható! Kérdésem: ilyen mértékű kopással biztonságosan motorozható vagy azonnal cseréljem le? A gyári méret 180/60 ZR 17 viszont ez elég ritka mindenhol a 180/55 van sz@rásig, felrakható ez a méret is vagy maradjak a inkább gyárinál ami egyébként Pirelli Diablo Rosso Corsa? Az első gumin szinte nem látható kopás de párban elég jó árak vannak érdemes egyszerre cserélni? Azon is gondolkozom, hogy más márkával kellene próbálkozni de ez a gumi nagyon tetszik szinte sosem csúszott meg igaz nem vagyok egy versenyző típus pályán két év alatt egyszer voltam (euroring) inkább rövidebb túrákra szoktam menni ill. 2-3 alkalommal ha eljutok hegyvidéki szerpentinekre (Mátra, Mecsek)! Ha más márka akkor esetleg konkrét ötleteket (márka, típus) szívesen fogadok! Amíg nincs kopásjelzőn,addig nem kell aggódni,a gumid még szerintem kibír majdnem 1000km-t,ha nem nyúzod túlzottan,az első gumid pedig még ki fog bírni még egy hátsót simán.Én a helyedben csak hátsót vennék,abból is a Rosso 2-t vagy a Rosso Corsa-t.Mivel elmondásod alapján nem nagyon nyüstölöd ész nélkül,az előbbit választanám (kedvezőbb az ára) és maradnék a 180/60-as méretnél.
Utánanéztem gyorsan pár külföldi fórumon.Azt írták 17mm az átmérőbeli különbség a 180/55 és a 180/60 között. Nem egy gyakori méret az tény,de ha esetleg 180/55-öt teszel fel,akkor a sebességmérőd is mást fog mutatni(ha nem tévedek az SF is a hátsó kerékről veszi a jelet). 180/55-nél változik a motor geometriája,a hátulja lentebb kerül kb 1 cm-rel. Kb ennyit tudok hozzátenni,a többiek még besegítenek ha használod a dtc-t ne tegyél fel 55/öst mert mem fog jól szuperálni az én DTC-m a csuklómban van
- 10 years ago
#6677
Üdv!
Előre is szeretnék elnézést kérni mindenkitől de mivel gumi ügyben semmilyen tapasztalatom sincs feltennék pár "amatőr" kérdést! Visszaolvastam jó pár oldalt a fórumban de nem találtam választ úgyhogy ha korábban futott hasonló téma akkor előre is elnézést kérek! Szóval: 6000 km van a vasban ami egy Streetfighter 848 és a hátsó gumi közepe szépen elfogyott amint a képeken is látható! Kérdésem: ilyen mértékű kopással biztonságosan motorozható vagy azonnal cseréljem le? A gyári méret 180/60 ZR 17 viszont ez elég ritka mindenhol a 180/55 van sz@rásig, felrakható ez a méret is vagy maradjak a inkább gyárinál ami egyébként Pirelli Diablo Rosso Corsa? Az első gumin szinte nem látható kopás de párban elég jó árak vannak érdemes egyszerre cserélni? Azon is gondolkozom, hogy más márkával kellene próbálkozni de ez a gumi nagyon tetszik szinte sosem csúszott meg igaz nem vagyok egy versenyző típus pályán két év alatt egyszer voltam (euroring) inkább rövidebb túrákra szoktam menni ill. 2-3 alkalommal ha eljutok hegyvidéki szerpentinekre (Mátra, Mecsek)! Ha más márka akkor esetleg konkrét ötleteket (márka, típus) szívesen fogadok! szerintem ezzel már szépen mászkálhat. Ne tegyél fel más típust ha már ez van elöl, más méretet meg végképp ne. Ha nem számít annyira a pénz dobd le ne tekerd bele azt az 1000et amit még elmegy, mert ezzel már nem lehet nagy élvezet menni
- 10 years ago
#6676
Üdv!
Előre is szeretnék elnézést kérni mindenkitől de mivel gumi ügyben semmilyen tapasztalatom sincs feltennék pár "amatőr" kérdést! Visszaolvastam jó pár oldalt a fórumban de nem találtam választ úgyhogy ha korábban futott hasonló téma akkor előre is elnézést kérek! Szóval: 6000 km van a vasban ami egy Streetfighter 848 és a hátsó gumi közepe szépen elfogyott amint a képeken is látható! Kérdésem: ilyen mértékű kopással biztonságosan motorozható vagy azonnal cseréljem le? A gyári méret 180/60 ZR 17 viszont ez elég ritka mindenhol a 180/55 van sz@rásig, felrakható ez a méret is vagy maradjak a inkább gyárinál ami egyébként Pirelli Diablo Rosso Corsa? Az első gumin szinte nem látható kopás de párban elég jó árak vannak érdemes egyszerre cserélni? Azon is gondolkozom, hogy más márkával kellene próbálkozni de ez a gumi nagyon tetszik szinte sosem csúszott meg igaz nem vagyok egy versenyző típus pályán két év alatt egyszer voltam (euroring) inkább rövidebb túrákra szoktam menni ill. 2-3 alkalommal ha eljutok hegyvidéki szerpentinekre (Mátra, Mecsek)! Ha más márka akkor esetleg konkrét ötleteket (márka, típus) szívesen fogadok! Amíg nincs kopásjelzőn,addig nem kell aggódni,a gumid még szerintem kibír majdnem 1000km-t,ha nem nyúzod túlzottan,az első gumid pedig még ki fog bírni még egy hátsót simán.Én a helyedben csak hátsót vennék,abból is a Rosso 2-t vagy a Rosso Corsa-t.Mivel elmondásod alapján nem nagyon nyüstölöd ész nélkül,az előbbit választanám (kedvezőbb az ára) és maradnék a 180/60-as méretnél.
Utánanéztem gyorsan pár külföldi fórumon.Azt írták 17mm az átmérőbeli különbség a 180/55 és a 180/60 között. Nem egy gyakori méret az tény,de ha esetleg 180/55-öt teszel fel,akkor a sebességmérőd is mást fog mutatni(ha nem tévedek az SF is a hátsó kerékről veszi a jelet). 180/55-nél változik a motor geometriája,a hátulja lentebb kerül kb 1 cm-rel. Kb ennyit tudok hozzátenni,a többiek még besegítenek ha használod a dtc-t ne tegyél fel 55/öst mert mem fog jól szuperálni
- 10 years ago
#6674
Üdv!
Előre is szeretnék elnézést kérni mindenkitől de mivel gumi ügyben semmilyen tapasztalatom sincs feltennék pár "amatőr" kérdést! Visszaolvastam jó pár oldalt a fórumban de nem találtam választ úgyhogy ha korábban futott hasonló téma akkor előre is elnézést kérek! Szóval: 6000 km van a vasban ami egy Streetfighter 848 és a hátsó gumi közepe szépen elfogyott amint a képeken is látható! Kérdésem: ilyen mértékű kopással biztonságosan motorozható vagy azonnal cseréljem le? A gyári méret 180/60 ZR 17 viszont ez elég ritka mindenhol a 180/55 van sz@rásig, felrakható ez a méret is vagy maradjak a inkább gyárinál ami egyébként Pirelli Diablo Rosso Corsa? Az első gumin szinte nem látható kopás de párban elég jó árak vannak érdemes egyszerre cserélni? Azon is gondolkozom, hogy más márkával kellene próbálkozni de ez a gumi nagyon tetszik szinte sosem csúszott meg igaz nem vagyok egy versenyző típus pályán két év alatt egyszer voltam (euroring) inkább rövidebb túrákra szoktam menni ill. 2-3 alkalommal ha eljutok hegyvidéki szerpentinekre (Mátra, Mecsek)! Ha más márka akkor esetleg konkrét ötleteket (márka, típus) szívesen fogadok! Amíg nincs kopásjelzőn,addig nem kell aggódni,a gumid még szerintem kibír majdnem 1000km-t,ha nem nyúzod túlzottan,az első gumid pedig még ki fog bírni még egy hátsót simán.Én a helyedben csak hátsót vennék,abból is a Rosso 2-t vagy a Rosso Corsa-t.Mivel elmondásod alapján nem nagyon nyüstölöd ész nélkül,az előbbit választanám (kedvezőbb az ára) és maradnék a 180/60-as méretnél.
Utánanéztem gyorsan pár külföldi fórumon.Azt írták 17mm az átmérőbeli különbség a 180/55 és a 180/60 között. Nem egy gyakori méret az tény,de ha esetleg 180/55-öt teszel fel,akkor a sebességmérőd is mást fog mutatni(ha nem tévedek az SF is a hátsó kerékről veszi a jelet). 180/55-nél változik a motor geometriája,a hátulja lentebb kerül kb 1 cm-rel. Kb ennyit tudok hozzátenni,a többiek még besegítenek
- 10 years ago
#6673
Üdv!
Előre is szeretnék elnézést kérni mindenkitől de mivel gumi ügyben semmilyen tapasztalatom sincs feltennék pár "amatőr" kérdést! Visszaolvastam jó pár oldalt a fórumban de nem találtam választ úgyhogy ha korábban futott hasonló téma akkor előre is elnézést kérek! Szóval: 6000 km van a vasban ami egy Streetfighter 848 és a hátsó gumi közepe szépen elfogyott amint a képeken is látható! Kérdésem: ilyen mértékű kopással biztonságosan motorozható vagy azonnal cseréljem le? A gyári méret 180/60 ZR 17 viszont ez elég ritka mindenhol a 180/55 van sz@rásig, felrakható ez a méret is vagy maradjak a inkább gyárinál ami egyébként Pirelli Diablo Rosso Corsa? Az első gumin szinte nem látható kopás de párban elég jó árak vannak érdemes egyszerre cserélni? Azon is gondolkozom, hogy más márkával kellene próbálkozni de ez a gumi nagyon tetszik szinte sosem csúszott meg igaz nem vagyok egy versenyző típus pályán két év alatt egyszer voltam (euroring) inkább rövidebb túrákra szoktam menni ill. 2-3 alkalommal ha eljutok hegyvidéki szerpentinekre (Mátra, Mecsek)! Ha más márka akkor esetleg konkrét ötleteket (márka, típus) szívesen fogadok!
Előre is szeretnék elnézést kérni mindenkitől de mivel gumi ügyben semmilyen tapasztalatom sincs feltennék pár "amatőr" kérdést! Visszaolvastam jó pár oldalt a fórumban de nem találtam választ úgyhogy ha korábban futott hasonló téma akkor előre is elnézést kérek! Szóval: 6000 km van a vasban ami egy Streetfighter 848 és a hátsó gumi közepe szépen elfogyott amint a képeken is látható! Kérdésem: ilyen mértékű kopással biztonságosan motorozható vagy azonnal cseréljem le? A gyári méret 180/60 ZR 17 viszont ez elég ritka mindenhol a 180/55 van sz@rásig, felrakható ez a méret is vagy maradjak a inkább gyárinál ami egyébként Pirelli Diablo Rosso Corsa? Az első gumin szinte nem látható kopás de párban elég jó árak vannak érdemes egyszerre cserélni? Azon is gondolkozom, hogy más márkával kellene próbálkozni de ez a gumi nagyon tetszik szinte sosem csúszott meg igaz nem vagyok egy versenyző típus pályán két év alatt egyszer voltam (euroring) inkább rövidebb túrákra szoktam menni ill. 2-3 alkalommal ha eljutok hegyvidéki szerpentinekre (Mátra, Mecsek)! Ha más márka akkor esetleg konkrét ötleteket (márka, típus) szívesen fogadok!
Csatolmányok:
wp_20140630_002.jpg (179.71 KiB) Megtekintve 11993 alkalommal
wp_20140630_004.jpg (193.65 KiB) Megtekintve 11993 alkalommal
wp_20140630_003.jpg (344.91 KiB) Megtekintve 11993 alkalommal
- 10 years ago
#6672
Ezt raktam fel:
120/70-17 & 180/55-17 Michelin Pilot Road4
Eddig tetszik!
120/70-17 & 180/55-17 Michelin Pilot Road4
Eddig tetszik!
Csatolmányok:
michelin2.jpg (75.59 KiB) Megtekintve 11993 alkalommal
- 10 years ago
#6671
Sziasztok!
Első abroncsra lenne szükségem a Monster 600-ra.
120/70R17 ugyebár. Eddig Diablok voltak fenn és maradnék is ennél, vagy esetleg BT023F?
Első sorban városban, másod sorban túrázni, illetve ősszel is szeretnék még menni hűvösebb, nedvesebb időkben.
Melyiket válasszam? A Diablo már egy elavult guminak számít szerintem,nekem volt fenn és nem szerettem,hamar el is kopott...ár-érték arányban nem jó.
A 023 vagy a T30 jobb választás a Bridgestone-ból.
- 10 years ago
#6670
Sziasztok!
Első abroncsra lenne szükségem a Monster 600-ra.
120/70R17 ugyebár. Eddig Diablok voltak fenn és maradnék is ennél, vagy esetleg BT023F?
Első sorban városban, másod sorban túrázni, illetve ősszel is szeretnék még menni hűvösebb, nedvesebb időkben.
Melyiket válasszam?
Első abroncsra lenne szükségem a Monster 600-ra.
120/70R17 ugyebár. Eddig Diablok voltak fenn és maradnék is ennél, vagy esetleg BT023F?
Első sorban városban, másod sorban túrázni, illetve ősszel is szeretnék még menni hűvösebb, nedvesebb időkben.
Melyiket válasszam?
- 10 years ago
#6669
Sziasztok.
Bridgestone BT023R gumival kapcsolatban van valakinek, jó vagy rossz tapasztalata? Közvetlen tapasztalatom nincs vele,de jókat olvastam róla! Nekem 016r Pro van fent jelenleg,a hátsó kb 1000km-t bír utána csere T30-ra.
A T30 egy újabb fejlesztés,amit Rossi is tesztelt Ugyan ez marketing,de nem hangzik rosszul
A T30-on nagyobbak a slick felületek,de mindkettő remekül teljesített vizes teszteken.
A Bridgestone nekem annyira bevált,hogy a 2.szettet nyúzom a multin (pontosabban 2 első és 3 hátsó )
Szerintem nem bánod meg és az ára is barátibb a márkatársaktól,a legjobb forrás talán továbbra is az r17.
u.i.: a review készítői elég megbízható teszteket végeznek! 023-at vagy a T30-at megveheted szerintem nyugodtan!
Koszi.
- 10 years ago
#6668
Sziasztok.
Bridgestone BT023R gumival kapcsolatban van valakinek, jó vagy rossz tapasztalata? Közvetlen tapasztalatom nincs vele,de jókat olvastam róla! Nekem 016r Pro van fent jelenleg,a hátsó kb 1000km-t bír utána csere T30-ra.
A T30 egy újabb fejlesztés,amit Rossi is tesztelt Ugyan ez marketing,de nem hangzik rosszul
A T30-on nagyobbak a slick felületek,de mindkettő remekül teljesített vizes teszteken.
A Bridgestone nekem annyira bevált,hogy a 2.szettet nyúzom a multin (pontosabban 2 első és 3 hátsó )
Szerintem nem bánod meg és az ára is barátibb a márkatársaktól,a legjobb forrás talán továbbra is az r17.
u.i.: a review készítői elég megbízható teszteket végeznek! 023-at vagy a T30-at megveheted szerintem nyugodtan!
- 10 years ago
#6667
Sziasztok.
Bridgestone BT023R gumival kapcsolatban van valakinek, jó vagy rossz tapasztalata?
Bridgestone BT023R gumival kapcsolatban van valakinek, jó vagy rossz tapasztalata?
- 10 years ago
#6666
huh, inkább olvass utána a kérdésnek
fejfogós smájli
Kedves Papajohn,
a fejfogós szmájliddal sokra nem megyek, direkt kértem hogy az írjon, aki tényleg TUD segíteni. Nem arra voltam kíváncsi hogy adott esetben utána kell e olvasnom vagy nem, hanem TAPASZTALATOKRA!
de azért köszi az "értelmes" hozzászólást!
Ok, erre varrok gombot.
http://lmgtfy.com/?q=motorgumi+jel%C3%B6l%C3%A9sek A fórum azért van,hogy kérdezzen. Lehet fejeket fogni,mert google-ön utána tudna nézni,de attól még megkérdezheti...mindenkinek megvan a maga területe,amiben többet tud a másiknál.
Segítsük egymást,ne gyilkoljuk Peace
- 10 years ago
#6665
Es ramegy a gyari felnire?
huh, inkább olvass utána a kérdésnek
fejfogós smájli
Kedves Papajohn,
a fejfogós szmájliddal sokra nem megyek, direkt kértem hogy az írjon, aki tényleg TUD segíteni. Nem arra voltam kíváncsi hogy adott esetben utána kell e olvasnom vagy nem, hanem TAPASZTALATOKRA!
de azért köszi az "értelmes" hozzászólást!
Ok, erre varrok gombot.
http://lmgtfy.com/?q=motorgumi+jel%C3%B6l%C3%A9sek
- 10 years ago
#6663
120/70esnek van értelme
Es ramegy a gyari felnire?
huh, inkább olvass utána a kérdésnek
fejfogós smájli
Kedves Papajohn,
a fejfogós szmájliddal sokra nem megyek, direkt kértem hogy az írjon, aki tényleg TUD segíteni. Nem arra voltam kíváncsi hogy adott esetben utána kell e olvasnom vagy nem, hanem TAPASZTALATOKRA!
de azért köszi az "értelmes" hozzászólást!
- 10 years ago
#6662
Sziasztok!
Kerdes :
Mennyire erdemes elterni a gyari motorgumi merettöl? Mik a tapasztalatok?
Pl nagyon sok olyan gumit talalok ami parban akcios, es elöl 120/70 17"
620-as monsterem van, arra pedig ugye 120760 -as a gyari.
Hatsora erdemes nagyobbat venni?
köszi elöre is ha vki tud segiteni! 120/70esnek van értelme
Es ramegy a gyari felnire? aha felmegy csak a magassága változik a szélessége nem. Annyival jobb a /70 es, hogy magasabb az oldalfala jobban elnyeli az útegyenletlengéseket és lapon (bár itt csak NIT megy) több gumifelület találkozik az úttal +könnyebb irányítani. Hátra meg ahogy az előttem szóló fiatalember
- 10 years ago
#6661
Sziasztok!
Kerdes :
Mennyire erdemes elterni a gyari motorgumi merettöl? Mik a tapasztalatok?
Pl nagyon sok olyan gumit talalok ami parban akcios, es elöl 120/70 17"
620-as monsterem van, arra pedig ugye 120760 -as a gyari.
Hatsora erdemes nagyobbat venni?
köszi elöre is ha vki tud segiteni! 120/70esnek van értelme
Es ramegy a gyari felnire?
huh, inkább olvass utána a kérdésnek
fejfogós smájli
- 10 years ago
#6660
Sziasztok!
Kerdes :
Mennyire erdemes elterni a gyari motorgumi merettöl? Mik a tapasztalatok?
Pl nagyon sok olyan gumit talalok ami parban akcios, es elöl 120/70 17"
620-as monsterem van, arra pedig ugye 120760 -as a gyari.
Hatsora erdemes nagyobbat venni?
köszi elöre is ha vki tud segiteni! Előre a 120/70 gond nélkül felmegy,hátul maradj a 160/60-nál. Bármit is mondanak a szélesebb hátsó rontani fog a geometrián és a kezelhetőségen.
Nekem SV 650S volt a Multi előtt,azon is gyárilag 120/60 elől, 120/70-et tettem fel,jót tett
- 10 years ago
#6659
Sziasztok!
Kerdes :
Mennyire erdemes elterni a gyari motorgumi merettöl? Mik a tapasztalatok?
Pl nagyon sok olyan gumit talalok ami parban akcios, es elöl 120/70 17"
620-as monsterem van, arra pedig ugye 120760 -as a gyari.
Hatsora erdemes nagyobbat venni?
köszi elöre is ha vki tud segiteni! 120/70esnek van értelme
Es ramegy a gyari felnire?
- 10 years ago
#6658
Sziasztok!
Kerdes :
Mennyire erdemes elterni a gyari motorgumi merettöl? Mik a tapasztalatok?
Pl nagyon sok olyan gumit talalok ami parban akcios, es elöl 120/70 17"
620-as monsterem van, arra pedig ugye 120760 -as a gyari.
Hatsora erdemes nagyobbat venni?
köszi elöre is ha vki tud segiteni! 120/70esnek van értelme
- 10 years ago
#6657
Sziasztok!
Kerdes :
Mennyire erdemes elterni a gyari motorgumi merettöl? Mik a tapasztalatok?
Pl nagyon sok olyan gumit talalok ami parban akcios, es elöl 120/70 17"
620-as monsterem van, arra pedig ugye 120760 -as a gyari.
Hatsora erdemes nagyobbat venni?
köszi elöre is ha vki tud segiteni!
Kerdes :
Mennyire erdemes elterni a gyari motorgumi merettöl? Mik a tapasztalatok?
Pl nagyon sok olyan gumit talalok ami parban akcios, es elöl 120/70 17"
620-as monsterem van, arra pedig ugye 120760 -as a gyari.
Hatsora erdemes nagyobbat venni?
köszi elöre is ha vki tud segiteni!
- 10 years ago
#6656
Hmmm,a turan csak en mentem bele a szakadó esőbe Szilvásvárad fele! Legközelebb megyünk veled végig szorosan, mindig elfelejted, hogy mi is ott voltunk a Corsaroval, kicsit lemaradva
Megálltunk kb 3x a papírszűrő és vágott légszűrőház miatt aggódva, és azt lestük, hogy melyikünk műszerfala ázott be jobban
Hamarosan meglesz a "Káenden" szűrő, a múszerfal megkapta a fekete szigszalagot körbe, úgyhogy járhatjuk az esőtáncot!
- 10 years ago
#6655
Hmmm,a turan csak en mentem bele a szakadó esőbe Szilvásvárad fele! Valószínűleg igen, de mindegy, mert utána visszafelé is esett.
- 10 years ago
#6652
Valakinek tapasztalat M5 tel kapcsolatban/nem BMW/ nekem ez lesz az elsö szettem? Nekem tavaly az volt fent, én meg voltam vele elégedve, jól tapadt, mindig stabil volt, esőben is kiszámíthatóan viselkedett. 8000km után a hátsó közepén már a huzalozás kilátszott, és az elsőben se volt már pár száz km-nél több.
Az tény, hogy én nemigazán használtam ki a gumi lehetőségeit, ezért is váltottam idén Pirelli Angel GT-re, amivel viszont eddig nagyon meg vagyok elégedve, mert ugyanazt a tempót diktálom mint tavaly az M5-tel (nem száguldozós, de azért tempós haladás) és sokszor még stabilabbnak is érzem, esőben meg a pénteki túra után tutira mondhatom, hogy sokkal jobb.
Pályázásra viszont biztos az M5 a jobb.
- 10 years ago
#6651
Valakinek tapasztalat M5 tel kapcsolatban/nem BMW/ nekem ez lesz az elsö szettem? igen,jó!
- 10 years ago
#6650
Motorgumik szerintem a legjobb áron!
https://www.google.ie/url?sa=t&rct=j&q= ... 1022,d.ZGU en csak egy gumit neztem de az itt jobb volt
http://www.mbmgumi.hu/?oldal=motor
Viszont a hatso kerek szerelesuk egy botrány! mondjuk ez a szett annyira nem drága http://www.kerekcsere.hu/gumiabroncs/Br ... rban/31548 en csak egyedül az M5 hasonlitottam ossze sf méretben es volt kb 5eft kulonbseg
- 10 years ago
#6649
Valakinek tapasztalat M5 tel kapcsolatban/nem BMW/ nekem ez lesz az elsö szettem?
- 10 years ago
#6648
Motorgumik szerintem a legjobb áron!
https://www.google.ie/url?sa=t&rct=j&q= ... 1022,d.ZGU en csak egy gumit neztem de az itt jobb volt
http://www.mbmgumi.hu/?oldal=motor
Viszont a hatso kerek szerelesuk egy botrány! Én M5 náluk nem találtam amit én rendeltem a másiknál 58 e Ft ért párban szerintem jo ár!
- 10 years ago
#6647
Motorgumik szerintem a legjobb áron!
https://www.google.ie/url?sa=t&rct=j&q= ... 1022,d.ZGU en csak egy gumit neztem de az itt jobb volt
http://www.mbmgumi.hu/?oldal=motor
Viszont a hatso kerek szerelesuk egy botrány! mondjuk ez a szett annyira nem drága http://www.kerekcsere.hu/gumiabroncs/Br ... rban/31548
- 10 years ago
#6646
Motorgumik szerintem a legjobb áron!
https://www.google.ie/url?sa=t&rct=j&q= ... 1022,d.ZGU en csak egy gumit neztem de az itt jobb volt
http://www.mbmgumi.hu/?oldal=motor
Viszont a hatso kerek szerelesuk egy botrány!
- 10 years ago
#6645
- 10 years ago
#6644
Szevasztok!
Megtudnátok mondani,hogy mennyivel kell növelni a gumi nyomást,ha valakit szeretnék vinni a motoron?Valamint a hátsó gátlón mennyit állítsak (Öhlins)?
Köszönöm
Megtudnátok mondani,hogy mennyivel kell növelni a gumi nyomást,ha valakit szeretnék vinni a motoron?Valamint a hátsó gátlón mennyit állítsak (Öhlins)?
Köszönöm
- 10 years ago
#6643
Tegnap felkerültek a Torzsi által ajánlott BT016 Pro-k, és meg kell hogy mondjam igen f@szák Gyorsan be is koptattam őket, és már közben is igen jól tapadtak, meglátjuk mit mutatnak majd a vasárnapi "pályanapon" Gyulafirátót mellett a Ringen (Conti tesztpálya).
A sokak által lenézett BT021 viszont nagyon kellemes meglepetés volt, az idei 5000km után még kb 60%-os, így ősszel vissza fognak kerülni, mert hűvösebb időben nekünk úgy tűnik, sokkal hamarabban bemelegszenek, mint a mindenki által istenített Rosso II. Egy barátomnak 160-as méretben van fent egy szett, és nagyon csúszkált vele Cseszneken a 15-20 fokban, míg én vidáman döntögettem a BT021-et. A Veszprémi Laci márkatársunk sem volt megelégedve az S4R-en velük a 180-as méretben, hozzáteszem szintén 15-20 fok körüli körülmények között.
Ha sokat mész tavasszal és ősszel, 10-20 fok "hidegben", akkor a hideg aszfalt miatti visszafogott tempó miatt jobb választás lehet. Már nem gyártják, ezért később valószínűleg az utódja, a BT023 kerül majd fel. Ha találtok addig is valahol 021-et elfekvőben, és túrásabb beállítottságúak vagytok, nem kell félni a 021-től, én meg voltam velük elégedve az S4R-en, mindig stabil volt, hamar melegedett hűvös időben is. Nyilván a nyári nagy belegben, a 40+ fokos aszfalton a Rosso II, és társai előnybe kerülnek majd. Egyedüli negatív vélemény róla, hogy "nem túl szép" a mintázata, ezzel pedig együtt lehet élni.
Csatolok egy képet, ahogy kb 4000 km után kinézett, valamint kettőt arról, hogy hogy kéne kinéznie egy pályanap után. A srác valszeg' nem a legjobb időt vitte haza a pályán, de a gumit elnézve biztosan jól szórakozott ki istenítette a rosso2-t?
- 10 years ago
#6642
Tegnap felkerültek a Torzsi által ajánlott BT016 Pro-k, és meg kell hogy mondjam igen f@szák Gyorsan be is koptattam őket, és már közben is igen jól tapadtak, meglátjuk mit mutatnak majd a vasárnapi "pályanapon" Gyulafirátót mellett a Ringen (Conti tesztpálya).
A sokak által lenézett BT021 viszont nagyon kellemes meglepetés volt, az idei 5000km után még kb 60%-os, így ősszel vissza fognak kerülni, mert hűvösebb időben nekünk úgy tűnik, sokkal hamarabban bemelegszenek, mint a mindenki által istenített Rosso II. Egy barátomnak 160-as méretben van fent egy szett, és nagyon csúszkált vele Cseszneken a 15-20 fokban, míg én vidáman döntögettem a BT021-et. A Veszprémi Laci márkatársunk sem volt megelégedve az S4R-en velük a 180-as méretben, hozzáteszem szintén 15-20 fok körüli körülmények között.
Ha sokat mész tavasszal és ősszel, 10-20 fok "hidegben", akkor a hideg aszfalt miatti visszafogott tempó miatt jobb választás lehet. Már nem gyártják, ezért később valószínűleg az utódja, a BT023 kerül majd fel. Ha találtok addig is valahol 021-et elfekvőben, és túrásabb beállítottságúak vagytok, nem kell félni a 021-től, én meg voltam velük elégedve az S4R-en, mindig stabil volt, hamar melegedett hűvös időben is. Nyilván a nyári nagy belegben, a 40+ fokos aszfalton a Rosso II, és társai előnybe kerülnek majd. Egyedüli negatív vélemény róla, hogy "nem túl szép" a mintázata, ezzel pedig együtt lehet élni.
Csatolok egy képet, ahogy kb 4000 km után kinézett, valamint kettőt arról, hogy hogy kéne kinéznie egy pályanap után. A srác valszeg' nem a legjobb időt vitte haza a pályán, de a gumit elnézve biztosan jól szórakozott
A sokak által lenézett BT021 viszont nagyon kellemes meglepetés volt, az idei 5000km után még kb 60%-os, így ősszel vissza fognak kerülni, mert hűvösebb időben nekünk úgy tűnik, sokkal hamarabban bemelegszenek, mint a mindenki által istenített Rosso II. Egy barátomnak 160-as méretben van fent egy szett, és nagyon csúszkált vele Cseszneken a 15-20 fokban, míg én vidáman döntögettem a BT021-et. A Veszprémi Laci márkatársunk sem volt megelégedve az S4R-en velük a 180-as méretben, hozzáteszem szintén 15-20 fok körüli körülmények között.
Ha sokat mész tavasszal és ősszel, 10-20 fok "hidegben", akkor a hideg aszfalt miatti visszafogott tempó miatt jobb választás lehet. Már nem gyártják, ezért később valószínűleg az utódja, a BT023 kerül majd fel. Ha találtok addig is valahol 021-et elfekvőben, és túrásabb beállítottságúak vagytok, nem kell félni a 021-től, én meg voltam velük elégedve az S4R-en, mindig stabil volt, hamar melegedett hűvös időben is. Nyilván a nyári nagy belegben, a 40+ fokos aszfalton a Rosso II, és társai előnybe kerülnek majd. Egyedüli negatív vélemény róla, hogy "nem túl szép" a mintázata, ezzel pedig együtt lehet élni.
Csatolok egy képet, ahogy kb 4000 km után kinézett, valamint kettőt arról, hogy hogy kéne kinéznie egy pályanap után. A srác valszeg' nem a legjobb időt vitte haza a pályán, de a gumit elnézve biztosan jól szórakozott
Csatolmányok:
dscf1222resize.jpg (63.28 KiB) Megtekintve 11993 alkalommal
dscf1220resize.jpg (87.44 KiB) Megtekintve 11993 alkalommal
20140315_123343.jpg (151.13 KiB) Megtekintve 11993 alkalommal
The World Cup is one of the biggest football tourn[…]