Avatar
 stafford
#6591
tessék mekkora a különbség a felhasználók között! Vodka,Dino,Fox és nalam 2 hátsó 1 elso!
Na de ti jártok pályázni is. Egy pályanapon többet kopik nálatok a hátsó gumi mint nálam a teljes szezonban. :D
Én olyan Jipii-féle Cafe Racer stílusban nyomom. :)
Ezért is fogom most majd a Pirelli Angel GT-t kipróbálni.
A Jipii àll! :)
Sot, forditva kell felszerelni neki mert hatrafele tobbet megy :)))
Avatar
 76
#6590
Ember legyen a talpán aki kikísérletezgeti, hogy melyik gumikombinációk lehetnek a legjobbak.
Anno a Pirelli Diablo nálam aránylag egyszerre kopott el elől, és hátul is. Most az M5-nél a hátsó egy kicsit hamarabb, de így sincs sok különbség, az első lehet 500-700 km-rel többet bírna.
tessék mekkora a különbség a felhasználók között! Vodka,Dino,Fox és nalam 2 hátsó 1 elso!
Na de ti jártok pályázni is. Egy pályanapon többet kopik nálatok a hátsó gumi mint nálam a teljes szezonban. :D
Én olyan Jipii-féle Cafe Racer stílusban nyomom. :)
Ezért is fogom most majd a Pirelli Angel GT-t kipróbálni.
A Jipii àll! :)
Avatar
 Ringu84
#6589
Ezen gondolkodtam múltkor, hogy megcsinálhatod-e ezt. Alapvetően ha fel is teszel ugyanazon típusú gumit, azok tuti nem egyszerre fognak megcsúszni, mivel egy motorozás alatt csak nagyon csekély az az időtartam, amikor pontosan ugyanott van az első és hátsó keréknek a csúszáshatára (ráeső terhelés mértéke gyorsulás/lassulás/egyenletes haladás kanyarban,stb, két abroncs(első,hátsó) eltérő, aszfalttal érintkező felületének a nagysága, stb.) Eddig én is csak 1 típust használtam elől-hátul, de alapjába véve csak megszokást kéne hogy igényeljen a dolog, óvatosan keresgeted a határait, utána ha ezekkel tisztában vagy, lehet elől tapadósabb gumi, a hátsó csúszása kevésbé veszélyes, könnyebben korrigálható, és nem bazi nagy hülyeség. Mit gondoltok? Többiek, tapasztalat?
Ember legyen a talpán aki kikísérletezgeti, hogy melyik gumikombinációk lehetnek a legjobbak.
Anno a Pirelli Diablo nálam aránylag egyszerre kopott el elől, és hátul is. Most az M5-nél a hátsó egy kicsit hamarabb, de így sincs sok különbség, az első lehet 500-700 km-rel többet bírna.
tessék mekkora a különbség a felhasználók között! Vodka,Dino,Fox és nalam 2 hátsó 1 elso!
Na de ti jártok pályázni is. Egy pályanapon többet kopik nálatok a hátsó gumi mint nálam a teljes szezonban. :D
Én olyan Jipii-féle Cafe Racer stílusban nyomom. :)
Ezért is fogom most majd a Pirelli Angel GT-t kipróbálni.
Avatar
 dani104
#6588
Ezen gondolkodtam múltkor, hogy megcsinálhatod-e ezt. Alapvetően ha fel is teszel ugyanazon típusú gumit, azok tuti nem egyszerre fognak megcsúszni, mivel egy motorozás alatt csak nagyon csekély az az időtartam, amikor pontosan ugyanott van az első és hátsó keréknek a csúszáshatára (ráeső terhelés mértéke gyorsulás/lassulás/egyenletes haladás kanyarban,stb, két abroncs(első,hátsó) eltérő, aszfalttal érintkező felületének a nagysága, stb.) Eddig én is csak 1 típust használtam elől-hátul, de alapjába véve csak megszokást kéne hogy igényeljen a dolog, óvatosan keresgeted a határait, utána ha ezekkel tisztában vagy, lehet elől tapadósabb gumi, a hátsó csúszása kevésbé veszélyes, könnyebben korrigálható, és nem bazi nagy hülyeség. Mit gondoltok? Többiek, tapasztalat?
Ember legyen a talpán aki kikísérletezgeti, hogy melyik gumikombinációk lehetnek a legjobbak.
Anno a Pirelli Diablo nálam aránylag egyszerre kopott el elől, és hátul is. Most az M5-nél a hátsó egy kicsit hamarabb, de így sincs sok különbség, az első lehet 500-700 km-rel többet bírna.
tessék mekkora a különbség a felhasználók között! Vodka,Dino,Fox és nalam 2 hátsó 1 elso!


Ez nálam is így van (2 hátsó=1 első) , pedig én nem vagyok egy nagy gumizabálópályaördöge...

(lehet hogy pont azért? ;) :D )
Avatar
 76
#6587
Ne az olcsosag miatt hanem a futofelulet miatt tegyel elore-hatra ugyanolyant. Az egyik meg tapad amikor a masik mar nem, aztan joval dragabb lesz a perec utani javitas mint a plusz egy gumi
Ezen gondolkodtam múltkor, hogy megcsinálhatod-e ezt. Alapvetően ha fel is teszel ugyanazon típusú gumit, azok tuti nem egyszerre fognak megcsúszni, mivel egy motorozás alatt csak nagyon csekély az az időtartam, amikor pontosan ugyanott van az első és hátsó keréknek a csúszáshatára (ráeső terhelés mértéke gyorsulás/lassulás/egyenletes haladás kanyarban,stb, két abroncs(első,hátsó) eltérő, aszfalttal érintkező felületének a nagysága, stb.) Eddig én is csak 1 típust használtam elől-hátul, de alapjába véve csak megszokást kéne hogy igényeljen a dolog, óvatosan keresgeted a határait, utána ha ezekkel tisztában vagy, lehet elől tapadósabb gumi, a hátsó csúszása kevésbé veszélyes, könnyebben korrigálható, és nem bazi nagy hülyeség. Mit gondoltok? Többiek, tapasztalat?
Ember legyen a talpán aki kikísérletezgeti, hogy melyik gumikombinációk lehetnek a legjobbak.
Anno a Pirelli Diablo nálam aránylag egyszerre kopott el elől, és hátul is. Most az M5-nél a hátsó egy kicsit hamarabb, de így sincs sok különbség, az első lehet 500-700 km-rel többet bírna.
tessék mekkora a különbség a felhasználók között! Vodka,Dino,Fox és nalam 2 hátsó 1 elso!
Avatar
 Ringu84
#6586
Ne az olcsosag miatt hanem a futofelulet miatt tegyel elore-hatra ugyanolyant. Az egyik meg tapad amikor a masik mar nem, aztan joval dragabb lesz a perec utani javitas mint a plusz egy gumi
Ezen gondolkodtam múltkor, hogy megcsinálhatod-e ezt. Alapvetően ha fel is teszel ugyanazon típusú gumit, azok tuti nem egyszerre fognak megcsúszni, mivel egy motorozás alatt csak nagyon csekély az az időtartam, amikor pontosan ugyanott van az első és hátsó keréknek a csúszáshatára (ráeső terhelés mértéke gyorsulás/lassulás/egyenletes haladás kanyarban,stb, két abroncs(első,hátsó) eltérő, aszfalttal érintkező felületének a nagysága, stb.) Eddig én is csak 1 típust használtam elől-hátul, de alapjába véve csak megszokást kéne hogy igényeljen a dolog, óvatosan keresgeted a határait, utána ha ezekkel tisztában vagy, lehet elől tapadósabb gumi, a hátsó csúszása kevésbé veszélyes, könnyebben korrigálható, és nem bazi nagy hülyeség. Mit gondoltok? Többiek, tapasztalat?
Ember legyen a talpán aki kikísérletezgeti, hogy melyik gumikombinációk lehetnek a legjobbak.
Anno a Pirelli Diablo nálam aránylag egyszerre kopott el elől, és hátul is. Most az M5-nél a hátsó egy kicsit hamarabb, de így sincs sok különbség, az első lehet 500-700 km-rel többet bírna.
Avatar
 Ringu84
#6585
Tesokam M5 használ,azt mondja nincs vele gond! :D
Azért szegénynek szóljon már valaki, hogy az nem M5. ;) :D
M550d
Így már egyből másképp néz ki. :)
Avatar
 kopi
#6584
A közútjaink minősége pedig leírhatatlan , méterről méterre változik . Nincs az a gyártó aki tudna rá való gumit gyártani .
Avatar
 76
#6583
Mi közúton olyan halvány teljesítményt nyújtunk,hogy szinte kar is a gumi határairól beszélni! A társaság nagy része fordítva ül a motoron,a másik része meg menetközben állítja a kormanytelot!gumirol véleményt alkotni csak egy független versenyző tudna,mi max az elettartamrol tudunk nyilatkozni!
Avatar
 Kajakman
#6582
Ne az olcsosag miatt hanem a futofelulet miatt tegyel elore-hatra ugyanolyant. Az egyik meg tapad amikor a masik mar nem, aztan joval dragabb lesz a perec utani javitas mint a plusz egy gumi
Ezen gondolkodtam múltkor, hogy megcsinálhatod-e ezt. Alapvetően ha fel is teszel ugyanazon típusú gumit, azok tuti nem egyszerre fognak megcsúszni, mivel egy motorozás alatt csak nagyon csekély az az időtartam, amikor pontosan ugyanott van az első és hátsó keréknek a csúszáshatára (ráeső terhelés mértéke gyorsulás/lassulás/egyenletes haladás kanyarban,stb, két abroncs(első,hátsó) eltérő, aszfalttal érintkező felületének a nagysága, stb.) Eddig én is csak 1 típust használtam elől-hátul, de alapjába véve csak megszokást kéne hogy igényeljen a dolog, óvatosan keresgeted a határait, utána ha ezekkel tisztában vagy, lehet elől tapadósabb gumi, a hátsó csúszása kevésbé veszélyes, könnyebben korrigálható, és nem bazi nagy hülyeség. Mit gondoltok? Többiek, tapasztalat?
Avatar
 76
#6581
Tesokam M5 használ,azt mondja nincs vele gond! :D
Azért szegénynek szóljon már valaki, hogy az nem M5. ;) :D
M550d
Avatar
 Nantuyou
#6580
Üdv.
SHINKO márkáról mit tudtok?Esetleg hol forgalmazzák?
Konkrétan 160/60-16 Shinko SR881 kellene.
Avatar
 Ringu84
#6579
Tesokam M5 használ,azt mondja nincs vele gond! :D
Azért szegénynek szóljon már valaki, hogy az nem M5. ;) :D
Avatar
 TorzsiMTS
#6578
Ne az olcsosag miatt hanem a futofelulet miatt tegyel elore-hatra ugyanolyant. Az egyik meg tapad amikor a masik mar nem, aztan joval dragabb lesz a perec utani javitas mint a plusz egy gumi
A keverékbeli különbségnek van igazságtartalma,hál istennek én nem tapasztaltam rossz oldalát az SV-n anno :) Conti Sport elől-Road Attack hátul és Conti Race elől-Sport Attack hátul párossal is mentem pár 10 000 km :D
Avatar
 ricsi
#6577
Ne az olcsosag miatt hanem a futofelulet miatt tegyel elore-hatra ugyanolyant. Az egyik meg tapad amikor a masik mar nem, aztan joval dragabb lesz a perec utani javitas mint a plusz egy gumi
Avatar
 996s
#6576
Köszönöm uraim akkor megpróbálom az m3-t!
Hülye kérdés,de előre is akkor azt vegyek vagy...?
Érdemes párban,úgy olcsóbban tudod megvenni. Nagyon esetleges opció: márkán belül,előre egy tapadósabbat pl.: M5 elől,M3 hátul


Köszi
Avatar
 TorzsiMTS
#6575
Köszönöm uraim akkor megpróbálom az m3-t!
Hülye kérdés,de előre is akkor azt vegyek vagy...?
Érdemes párban,úgy olcsóbban tudod megvenni. Nagyon esetleges opció: márkán belül,előre egy tapadósabbat pl.: M5 elől,M3 hátul
Avatar
 996s
#6574
Köszönöm uraim akkor megpróbálom az m3-t!
Hülye kérdés,de előre is akkor azt vegyek vagy...?
Avatar
 76
#6572
A rosso corsa egy tizessel dragabb mint az M5, szoval annyira nem olcso (mint en hittem)
tobbet bír kb 1500-el!nalunk+mintáját nézve szerintem jobb lehet az M5 vizelvezetese+szebb gumi! :)
Pályára en is a rossocorsanak adom a +
Avatar
 ricsi
#6571
A rosso corsa egy tizessel dragabb mint az M5, szoval annyira nem olcso (mint en hittem)
Avatar
 76
#6570
Tesokam M5 használ,azt mondja nincs vele gond! :D
Csatolmányok:
image.jpg
image.jpg (443.39 KiB) Megtekintve 11225 alkalommal
Avatar
 76
#6569
Nekem érdekes volt az M3 mert kettőt vettem hatra meg régen a 696ra az egyik csuszkalt es szerintem nem volt jobb a sportattacknal viszont egy árban volt, a másikkal semmi baj nem volt. Egyik se volt tultarolt! Az volt a baj,hogy nem voltunk a gozben! ;)
Avatar
 TorzsiMTS
#6567
Nekem is kellene egy szett új gumi 120/70 és 180/55 a 996s-ra!
Ki milyet ajánlana nekem és honnan?Még sosem vettem gumikat szóval nem tudom,hogy hol érdemes megvenni őket!Nem pályáznék velük csak túrázásra és utcai használatra lesznek!

Köszi
http://www.r17.hu/977-bridgestone-motor ... ban-olcso/

BT016Pro 57e+szállítás :)
azt írta, hogy nem pályázni, hanem túrázni teee :D
Akkor M5 :D Az M3 bár tudom,hogy Sanci kedvelte,egy barátom az 1100XX-en leginkább utálta.
Avatar
 dino74
#6566
Nekem is kellene egy szett új gumi 120/70 és 180/55 a 996s-ra!
Ki milyet ajánlana nekem és honnan?Még sosem vettem gumikat szóval nem tudom,hogy hol érdemes megvenni őket!Nem pályáznék velük csak túrázásra és utcai használatra lesznek!

Köszi
http://www.r17.hu/977-bridgestone-motor ... ban-olcso/

BT016Pro 57e+szállítás :)
azt írta, hogy nem pályázni, hanem túrázni teee :D
Avatar
 dino74
#6565
Hozzáértők! Valaki megtudja mondani mi a különbség a supercorsa sp és V2 között?
Köszönöm.
semmi, az sp v2 az újabb, régebben sp volt és az a supercorsa "utcai" ami a panigalen van gyárlag. Nyugodtan rákérdezhettél volna tegnap este a gőzben
Avatar
 76
#6563
Hozzáértők! Valaki megtudja mondani mi a különbség a supercorsa sp és V2 között?
Köszönöm.
Avatar
 76
#6562
Nekem is kellene egy szett új gumi 120/70 és 180/55 a 996s-ra!
Ki milyet ajánlana nekem és honnan?Még sosem vettem gumikat szóval nem tudom,hogy hol érdemes megvenni őket!Nem pályáznék velük csak túrázásra és utcai használatra lesznek!

Köszi
M3,M5 amire neked kell bőven jó!vannak jobbak de azok drágábbak!
M3 62eft
M5 73eft +száll
Majergumi
Avatar
 996s
#6561
Nekem is kellene egy szett új gumi 120/70 és 180/55 a 996s-ra!
Ki milyet ajánlana nekem és honnan?Még sosem vettem gumikat szóval nem tudom,hogy hol érdemes megvenni őket!Nem pályáznék velük csak túrázásra és utcai használatra lesznek!

Köszi
Avatar
 TorzsiMTS
#6559
Pár kép a BT-ről Kajakman számára. Az első kettő kép Kakucs és 6000km után,a harmadik már 6500-700 között a vége felé,a bal oldal gyakorlatilag elfogyott :D
megtaláltam, 0km-es gumi volt mindkettő
Király! Az a második annyira aljas :D
Avatar
 dino74
#6558
Pár kép a BT-ről Kajakman számára. Az első kettő kép Kakucs és 6000km után,a harmadik már 6500-700 között a vége felé,a bal oldal gyakorlatilag elfogyott :D
megtaláltam, 0km-es gumi volt mindkettő
Csatolmányok:
970604_559142367441593_129043314_n.jpg
970604_559142367441593_129043314_n.jpg (111.03 KiB) Megtekintve 11225 alkalommal
165399_551793341509829_1552587716_n.jpg
165399_551793341509829_1552587716_n.jpg (110.38 KiB) Megtekintve 11225 alkalommal
Avatar
 Kajakman
#6556
Pár kép a BT-ről Kajakman számára. Az első kettő kép Kakucs és 6000km után,a harmadik már 6500-700 között a vége felé,a bal oldal gyakorlatilag elfogyott :D
Holnap hozza a futár a szettet :) Köszi a képeket!
Avatar
 TorzsiMTS
#6555
Pár kép a BT-ről Kajakman számára. Az első kettő kép Kakucs és 6000km után,a harmadik már 6500-700 között a vége felé,a bal oldal gyakorlatilag elfogyott :D
Csatolmányok:
2013-09-20_11.33.40.jpg
2013-09-20_11.33.40.jpg (1.42 MiB) Megtekintve 11225 alkalommal
2013-09-06_06.38.17.jpg
2013-09-06_06.38.17.jpg (713.33 KiB) Megtekintve 11225 alkalommal
2013-09-06_06.38.09.jpg
2013-09-06_06.38.09.jpg (707.76 KiB) Megtekintve 11225 alkalommal
Avatar
 Másszi
#6553
Ez nem járt pályát de nincs rajta elefánt, a közepét meg megette a "rendszám"

nagyon durva aszfalt van arra feletek..... :-)
Avatar
 TorzsiMTS
#6552
Ez nem járt pályát de nincs rajta elefánt, a közepét meg megette a "rendszám"
Lépéselőnyöd van Lóri,házhoz mennek a kanyarok :D
Avatar
 Kisfeher
#6551
Ez nem járt pályát de nincs rajta elefánt, a közepét meg megette a "rendszám"
Csatolmányok:
image.jpg
image.jpg (881.98 KiB) Megtekintve 11225 alkalommal
Avatar
 Kisfeher
#6549
És a sport túra? :)
Átmenet vagy alakváltó?
az a sportos túra gumi meg a túrás sportgumi ;)
Aha,tehát ha kifordítom akkor úgy is használható?

Van egy pár rosso II eladó,1800km van benne,sf méret,érdekel valakit?
No akor az már használhatatlan ( nincs rajta minta sehol)
Avatar
 76
#6547
nem okvetlen, a sportgumi nem csak keverékében hanem profiljában is különbözik a túragumitól ;)
És a sport túra? :)
Átmenet vagy alakváltó?
az a sportos túra gumi meg a túrás sportgumi ;)
Aha,tehát ha kifordítom akkor úgy is használható?

Van egy pár rosso II eladó,1800km van benne,sf méret,érdekel valakit?
Avatar
 dino74
#6546
Csak egy kérdés,ha egy túra gumin fejlesztenek az nem sport gumi lesz? :)
nem okvetlen, a sportgumi nem csak keverékében hanem profiljában is különbözik a túragumitól ;)
És a sport túra? :)
Átmenet vagy alakváltó?
az a sportos túra gumi meg a túrás sportgumi ;)
Avatar
 TorzsiMTS
#6545
Csak egy kérdés,ha egy túra gumin fejlesztenek az nem sport gumi lesz? :)
nem okvetlen, a sportgumi nem csak keverékében hanem profiljában is különbözik a túragumitól ;)
És a sport túra? :)
Átmenet vagy alakváltó?
Transformer :D
Avatar
 76
#6544
Csak egy kérdés,ha egy túra gumin fejlesztenek az nem sport gumi lesz? :)
nem okvetlen, a sportgumi nem csak keverékében hanem profiljában is különbözik a túragumitól ;)
És a sport túra? :)
Átmenet vagy alakváltó?
Avatar
 dino74
#6543
Köszi!És az 1000 i.e is!?
igen azon is Michelin volt !!!
Köszi!Én azt hittem csak Pirelli kell szerelték a ducatikat! Most is Michelin pilot power van rajta nekem nagyon nem jött be..szerintem nagyon csuszik még melegen is!Most készülök a cseréjükre ezért érdeklödtem...Ezeket néztem ki http://www.r17.hu/382-180/55-17-motorgu ... rban-olcs/ Vélemények!!?? Köszi elöre is!
András ne gecizz tegyél fel M5-öt az jól bírja és az ára is ok
Avatar
 dino74
#6542
Csak egy kérdés,ha egy túra gumin fejlesztenek az nem sport gumi lesz? :)
nem okvetlen, a sportgumi nem csak keverékében hanem profiljában is különbözik a túragumitól ;)
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]