- 5 years ago
#6462
Sziasztok,
motoros navigáció vételén gondolkodom, hogy bővíteni tudjam a lehetséges túraútvonalaim számát.
A kérdésem az lenne az érintettek felé, hogy ti hogyan oldottátok meg a gps tápforrását?
2004-es 620-as Monsterem van, ami ugye sajna gyárilag még nincs felkészítve ilyesmire...
Köszi a tippeket! Én egy USB aljzatot használok (direkt akksira lehet kötni, van biztosítéka is, és a motor akksiját is tudod tölteni a SAE csatlakozón keresztül, link: https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 1815173666 ) Navigálni a telefonnal szoktam, amit egy ilyen tokba teszek: https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 2648505421 A tokba maximum 6 colos telefon fér, de 5-5,5 col felett derékszögű csatis micro USB kábel kell. A SAE csatlakozónak hála moduláris a töltő aljzat, lehet hozzá dupla USB-t is kapni, akár feszültség kijelzéssel is, van hosszabbító és elosztó is, úgyhogy a lehetőségek szinte határtalanok. A szivargyújtónál biztosabb, egy kontakttal kevesebb van, és sokkal kisebb eséllyel rázódik ki, mint a szivargyújtóból a töltőfej.
Ennek a telefontoknak a rögzítése mennyire stabil? Nagyobb tempónál nem cibálja nagyon a menetszél? Vagy neked fejidom mögött van? Ahogy elnézem, egy laposabb powerbank simán befér még a telefon alá a tokba, nem?
- 5 years ago
#6461
Sziasztok,
motoros navigáció vételén gondolkodom, hogy bővíteni tudjam a lehetséges túraútvonalaim számát.
A kérdésem az lenne az érintettek felé, hogy ti hogyan oldottátok meg a gps tápforrását?
2004-es 620-as Monsterem van, ami ugye sajna gyárilag még nincs felkészítve ilyesmire...
Köszi a tippeket! Én egy USB aljzatot használok (direkt akksira lehet kötni, van biztosítéka is, és a motor akksiját is tudod tölteni a SAE csatlakozón keresztül, link: https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 1815173666 ) Navigálni a telefonnal szoktam, amit egy ilyen tokba teszek: https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 2648505421 A tokba maximum 6 colos telefon fér, de 5-5,5 col felett derékszögű csatis micro USB kábel kell. A SAE csatlakozónak hála moduláris a töltő aljzat, lehet hozzá dupla USB-t is kapni, akár feszültség kijelzéssel is, van hosszabbító és elosztó is, úgyhogy a lehetőségek szinte határtalanok. A szivargyújtónál biztosabb, egy kontakttal kevesebb van, és sokkal kisebb eséllyel rázódik ki, mint a szivargyújtóból a töltőfej.
Ez nagyon praktikus megoldásnak tűnik - és nem utolsó sorban még pénztárca-barát is! Köszi a tippet!
- 5 years ago
#6460
Sziasztok,
motoros navigáció vételén gondolkodom, hogy bővíteni tudjam a lehetséges túraútvonalaim számát.
A kérdésem az lenne az érintettek felé, hogy ti hogyan oldottátok meg a gps tápforrását?
2004-es 620-as Monsterem van, ami ugye sajna gyárilag még nincs felkészítve ilyesmire...
Köszi a tippeket! Én egy USB aljzatot használok (direkt akksira lehet kötni, van biztosítéka is, és a motor akksiját is tudod tölteni a SAE csatlakozón keresztül, link: https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 1815173666 ) Navigálni a telefonnal szoktam, amit egy ilyen tokba teszek: https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 2648505421 A tokba maximum 6 colos telefon fér, de 5-5,5 col felett derékszögű csatis micro USB kábel kell. A SAE csatlakozónak hála moduláris a töltő aljzat, lehet hozzá dupla USB-t is kapni, akár feszültség kijelzéssel is, van hosszabbító és elosztó is, úgyhogy a lehetőségek szinte határtalanok. A szivargyújtónál biztosabb, egy kontakttal kevesebb van, és sokkal kisebb eséllyel rázódik ki, mint a szivargyújtóból a töltőfej.
- 5 years ago
#6459
Sziasztok,
motoros navigáció vételén gondolkodom, hogy bővíteni tudjam a lehetséges túraútvonalaim számát.
A kérdésem az lenne az érintettek felé, hogy ti hogyan oldottátok meg a gps tápforrását?
2004-es 620-as Monsterem van, ami ugye sajna gyárilag még nincs felkészítve ilyesmire...
Köszi a tippeket! Leveszel valahonnan 12 voltot ahol csak gyújtás ráadás után van áram, oda bekötsz egy szivargyújtót és kész, vagy rákötöd direktben az akksira egy köztes kapcsolóval, így álló helyzetben is tudsz tölteni! Pofon egyszerű! (persze mindkét esetben ajánlott egy biztosíték is közé);)
Köszi!
- 5 years ago
#6458
Egyszerűen csak lejárt a hirdetés, nem figyeltem... Most pedig azért nem teszem vissza mert egy-két hónapra el leszek havazva más miatt, nem lesz időm erre. Ha újra beindul a műanyagozás, akkor felteszem ide is megint a termékeimet. Majomkának még legyártom a cuccot, megtalált.
Szia,
Jól értem, hogy minden a felszereléshez szükséges konzol-egységgel együtt adod? Azért kérdezem, mert eddig mindig azért bántam ki magam a gondolatból, hogy vegyek én is egyet, mert nem voltak meg hozzá a szerelvények. Viszont ha a tied komplett, azaz nem kell nekem semmit sem barkácsolgatnom ahhoz, hogy felszerelhető legyen, akkor én is vevő lennék egyre 620-as Monsteremhez!
Köszi! A Monster-nek van a legegyszerűbb konzolja. 4 egyforma, még hajlítani sem kell. Rozsdamentes, 1,5mm-es lemezből csinálom, a nagyobbik furatba szegecs anyát húzok. A régi bevált hasidomon újítottam kicsit, a légbeömlő nyílás más. Most ezeket gyártom, de ha valaki ragaszkodik a régihez, tudok abból is adni.
És mennyiért is lenne nekem is 1 üléspúpom?
- 5 years ago
#6457
Sziasztok,
motoros navigáció vételén gondolkodom, hogy bővíteni tudjam a lehetséges túraútvonalaim számát.
A kérdésem az lenne az érintettek felé, hogy ti hogyan oldottátok meg a gps tápforrását?
2004-es 620-as Monsterem van, ami ugye sajna gyárilag még nincs felkészítve ilyesmire...
Köszi a tippeket! Leveszel valahonnan 12 voltot ahol csak gyújtás ráadás után van áram, oda bekötsz egy szivargyújtót és kész, vagy rákötöd direktben az akksira egy köztes kapcsolóval, így álló helyzetben is tudsz tölteni! Pofon egyszerű! (persze mindkét esetben ajánlott egy biztosíték is közé);)
- 5 years ago
#6456
Sziasztok,
motoros navigáció vételén gondolkodom, hogy bővíteni tudjam a lehetséges túraútvonalaim számát.
A kérdésem az lenne az érintettek felé, hogy ti hogyan oldottátok meg a gps tápforrását?
2004-es 620-as Monsterem van, ami ugye sajna gyárilag még nincs felkészítve ilyesmire...
Köszi a tippeket!
motoros navigáció vételén gondolkodom, hogy bővíteni tudjam a lehetséges túraútvonalaim számát.
A kérdésem az lenne az érintettek felé, hogy ti hogyan oldottátok meg a gps tápforrását?
2004-es 620-as Monsterem van, ami ugye sajna gyárilag még nincs felkészítve ilyesmire...
Köszi a tippeket!
- 5 years ago
#6455
Azóta leszedte, jófogáson is árul, ő lesz az: https://auto.jofogas.hu/bekes/Ducati_Mo ... 017019.htm Egyszerűen csak lejárt a hirdetés, nem figyeltem... Most pedig azért nem teszem vissza mert egy-két hónapra el leszek havazva más miatt, nem lesz időm erre. Ha újra beindul a műanyagozás, akkor felteszem ide is megint a termékeimet. Majomkának még legyártom a cuccot, megtalált.
Szia,
Jól értem, hogy minden a felszereléshez szükséges konzol-egységgel együtt adod? Azért kérdezem, mert eddig mindig azért bántam ki magam a gondolatból, hogy vegyek én is egyet, mert nem voltak meg hozzá a szerelvények. Viszont ha a tied komplett, azaz nem kell nekem semmit sem barkácsolgatnom ahhoz, hogy felszerelhető legyen, akkor én is vevő lennék egyre 620-as Monsteremhez!
Köszi! A Monster-nek van a legegyszerűbb konzolja. 4 egyforma, még hajlítani sem kell. Rozsdamentes, 1,5mm-es lemezből csinálom, a nagyobbik furatba szegecs anyát húzok. A régi bevált hasidomon újítottam kicsit, a légbeömlő nyílás más. Most ezeket gyártom, de ha valaki ragaszkodik a régihez, tudok abból is adni.Csatolmányok:
ducati_monster_uj_1.jpg (1.26 MiB) Megtekintve 47192 alkalommalducati_monster_uj.jpg (1.25 MiB) Megtekintve 47192 alkalommalbellypan_holder_0.jpg (122.08 KiB) Megtekintve 47192 alkalommal
- 5 years ago
#6454
Azóta leszedte, jófogáson is árul, ő lesz az: https://auto.jofogas.hu/bekes/Ducati_Mo ... 017019.htm Egyszerűen csak lejárt a hirdetés, nem figyeltem... Most pedig azért nem teszem vissza mert egy-két hónapra el leszek havazva más miatt, nem lesz időm erre. Ha újra beindul a műanyagozás, akkor felteszem ide is megint a termékeimet. Majomkának még legyártom a cuccot, megtalált.
Szia,
Jól értem, hogy minden a felszereléshez szükséges konzol-egységgel együtt adod? Azért kérdezem, mert eddig mindig azért bántam ki magam a gondolatból, hogy vegyek én is egyet, mert nem voltak meg hozzá a szerelvények. Viszont ha a tied komplett, azaz nem kell nekem semmit sem barkácsolgatnom ahhoz, hogy felszerelhető legyen, akkor én is vevő lennék egyre 620-as Monsteremhez!
Köszi!
Nekem konzolokkal jön.
- 5 years ago
#6453
Köszi!
Végigpörgettem de sajnos ilyet nem találtam.
EBay marad?
Amit szeretnék:
- üléspúp
- hasidom
- ledes hátsólámpa Azóta leszedte, jófogáson is árul, ő lesz az: https://auto.jofogas.hu/bekes/Ducati_Mo ... 017019.htm Egyszerűen csak lejárt a hirdetés, nem figyeltem... Most pedig azért nem teszem vissza mert egy-két hónapra el leszek havazva más miatt, nem lesz időm erre. Ha újra beindul a műanyagozás, akkor felteszem ide is megint a termékeimet. Majomkának még legyártom a cuccot, megtalált.
Szia,
Jól értem, hogy minden a felszereléshez szükséges konzol-egységgel együtt adod? Azért kérdezem, mert eddig mindig azért bántam ki magam a gondolatból, hogy vegyek én is egyet, mert nem voltak meg hozzá a szerelvények. Viszont ha a tied komplett, azaz nem kell nekem semmit sem barkácsolgatnom ahhoz, hogy felszerelhető legyen, akkor én is vevő lennék egyre 620-as Monsteremhez!
Köszi!
- 5 years ago
#6452
Itt is van az aprók között, ha jól rémlik, egyik srác gyárt hozzá üvegszálasat.
Köszi!
Végigpörgettem de sajnos ilyet nem találtam.
EBay marad?
Amit szeretnék:
- üléspúp
- hasidom
- ledes hátsólámpa Azóta leszedte, jófogáson is árul, ő lesz az: https://auto.jofogas.hu/bekes/Ducati_Mo ... 017019.htm Egyszerűen csak lejárt a hirdetés, nem figyeltem... Most pedig azért nem teszem vissza mert egy-két hónapra el leszek havazva más miatt, nem lesz időm erre. Ha újra beindul a műanyagozás, akkor felteszem ide is megint a termékeimet. Majomkának még legyártom a cuccot, megtalált.
- 5 years ago
#6450
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy Monster 600hoz (2000év) üléspúpot, hasidomot hol lehet/ célszerű kapni/ rendelni?
Előre is köszi! Itt is van az aprók között, ha jól rémlik, egyik srác gyárt hozzá üvegszálasat.
Köszi!
Végigpörgettem de sajnos ilyet nem találtam.
EBay marad?
Amit szeretnék:
- üléspúp
- hasidom
- ledes hátsólámpa Itt van a púp is, egyébként én tőle vettem anno hasidomot és púpot is, hibátlan volt mindkettő!
https://auto.jofogas.hu/bekes/Ducati_Mo ... 041065.htm
Ebay-en találsz LED-es hátsó lámpákat pl füst színűt is, igaz E jelzés nincs mindegyikben és nekem pl 2 év alatt széthullott.
https://www.ebay.com/itm/For-Ducati-Mon ... :rk:3:pf:1
- 5 years ago
#6449
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy Monster 600hoz (2000év) üléspúpot, hasidomot hol lehet/ célszerű kapni/ rendelni?
Előre is köszi! Itt is van az aprók között, ha jól rémlik, egyik srác gyárt hozzá üvegszálasat.
Köszi!
Végigpörgettem de sajnos ilyet nem találtam.
EBay marad?
Amit szeretnék:
- üléspúp
- hasidom
- ledes hátsólámpa Azóta leszedte, jófogáson is árul, ő lesz az: https://auto.jofogas.hu/bekes/Ducati_Mo ... 017019.htm
- 5 years ago
#6448
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy Monster 600hoz (2000év) üléspúpot, hasidomot hol lehet/ célszerű kapni/ rendelni?
Előre is köszi! Itt is van az aprók között, ha jól rémlik, egyik srác gyárt hozzá üvegszálasat.
Köszi!
Végigpörgettem de sajnos ilyet nem találtam.
EBay marad?
Amit szeretnék:
- üléspúp
- hasidom
- ledes hátsólámpa http://www.ducatiklub.hu/aprohirdetes/l ... monsterhez
- 5 years ago
#6447
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy Monster 600hoz (2000év) üléspúpot, hasidomot hol lehet/ célszerű kapni/ rendelni?
Előre is köszi! Itt is van az aprók között, ha jól rémlik, egyik srác gyárt hozzá üvegszálasat.
Köszi!
Végigpörgettem de sajnos ilyet nem találtam.
EBay marad?
Amit szeretnék:
- üléspúp
- hasidom
- ledes hátsólámpa
- 5 years ago
#6446
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy Monster 600hoz (2000év) üléspúpot, hasidomot hol lehet/ célszerű kapni/ rendelni?
Előre is köszi! Itt is van az aprók között, ha jól rémlik, egyik srác gyárt hozzá üvegszálasat.
- 5 years ago
#6445
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy Monster 600hoz (2000év) üléspúpot, hasidomot hol lehet/ célszerű kapni/ rendelni?
Előre is köszi!
Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy Monster 600hoz (2000év) üléspúpot, hasidomot hol lehet/ célszerű kapni/ rendelni?
Előre is köszi!
- 5 years ago
#6444
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy a Ducati S2R 800-hoz van-e jó minőségű utángyártott vezérműszíj? Érdemes-e ezzel spórolni? Ha igen, hol lehet utánanézni? Hali! Elvileg van, gyakorlatilag pedig nem ajánlott.
- 5 years ago
#6443
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy a Ducati S2R 800-hoz van-e jó minőségű utángyártott vezérműszíj? Érdemes-e ezzel spórolni? Ha igen, hol lehet utánanézni?
- 5 years ago
#6442
Sziasztok! Motoromnak sérült az eleje (lámpa, lámpa felfogatás, kilométeróra). 2015-ös Monster 821 lenne szó. Tudtok esetleg valamit arról hogy kilométeróra cserénél nullázódik a kilométer állás vagy marad a régi ? És hogy olyan egyszerű-e a művelet: törött óra le új óra fel vagy a NASA-tól kell célszerszámot és aktiválási kódot kérni hozzá?
Abban van az inditásgátló (egy része), hozzá kell tanítani teszterrel a kulcsokat. Ezt otthon nem tudod megcsinálni. A szervíz majd az új műszerfalba beírja a régi km-óra állást. Köszönöm a választ!
- 5 years ago
#6441
Sziasztok! Motoromnak sérült az eleje (lámpa, lámpa felfogatás, kilométeróra). 2015-ös Monster 821 lenne szó. Tudtok esetleg valamit arról hogy kilométeróra cserénél nullázódik a kilométer állás vagy marad a régi ? És hogy olyan egyszerű-e a művelet: törött óra le új óra fel vagy a NASA-tól kell célszerszámot és aktiválási kódot kérni hozzá?
Abban van az inditásgátló (egy része), hozzá kell tanítani teszterrel a kulcsokat. Ezt otthon nem tudod megcsinálni. A szervíz majd az új műszerfalba beírja a régi km-óra állást.
- 5 years ago
#6440
Sziasztok! Motoromnak sérült az eleje (lámpa, lámpa felfogatás, kilométeróra). 2015-ös Monster 821 lenne szó. Tudtok esetleg valamit arról hogy kilométeróra cserénél nullázódik a kilométer állás vagy marad a régi ? És hogy olyan egyszerű-e a művelet: törött óra le új óra fel vagy a NASA-tól kell célszerszámot és aktiválási kódot kérni hozzá?
- 5 years ago
#6439
Mindenkinek köszi az infót a tankmatricával kapcsolatban!
Most még közben bejött az is, hogy a tank alatt lévő hővédő szivacsos vacak elporladt, azt is reprodukálni kell, mert a gyárinak vicces ára van....
Most még közben bejött az is, hogy a tank alatt lévő hővédő szivacsos vacak elporladt, azt is reprodukálni kell, mert a gyárinak vicces ára van....
- 5 years ago
#6438
Helló mindenki!
Januárban szeretném újrafényeztetni a tankot. Valakinek van tippje, hogy az OEMparts-on kívül honnan lehet venni lakkozható matricát? Vagy csak nálam csúszik a kuplung, hogy sokallom a két matricáért a 11 ropit? hello!nekem éppen van két gyári ezüst elado
Köszi, sajna nekem fehér kell
- 5 years ago
#6437
Helló mindenki!
Januárban szeretném újrafényeztetni a tankot. Valakinek van tippje, hogy az OEMparts-on kívül honnan lehet venni lakkozható matricát? Vagy csak nálam csúszik a kuplung, hogy sokallom a két matricáért a 11 ropit? Én lemértem a gyári matrica méreteit és a helyi dekor cégnél megcsináltattam, kb 1000 forint lehetett 2 db. Mennyire lett pontos? Még a fényezés előtt összemérted az eredetivel? Felmerült egy projekt, aminek része lenne a tank fóliázása, ebben az esetben a fóliára ragasztanék feliratot az eredeti fölé. Fényezésnél akár mm-es eltérés is belefér, ebben az esetben viszont nem nagyon. Teljesen pontos lett, lemértem a gyárit, elküldtem az adatait, volt nekik már alapból vektorosan felirat, megcsinálták a megfelelő méretben, festés után felragasztottam az eredeti helyére majd jött rá a lakk. Nem lehet megmondani róla, hogy nem gyári, max abból, hogy piros.
- 5 years ago
#6436
Helló mindenki!
Januárban szeretném újrafényeztetni a tankot. Valakinek van tippje, hogy az OEMparts-on kívül honnan lehet venni lakkozható matricát? Vagy csak nálam csúszik a kuplung, hogy sokallom a két matricáért a 11 ropit? hello!nekem éppen van két gyári ezüst elado
- 5 years ago
#6435
Helló mindenki!
Januárban szeretném újrafényeztetni a tankot. Valakinek van tippje, hogy az OEMparts-on kívül honnan lehet venni lakkozható matricát? Vagy csak nálam csúszik a kuplung, hogy sokallom a két matricáért a 11 ropit? Én lemértem a gyári matrica méreteit és a helyi dekor cégnél megcsináltattam, kb 1000 forint lehetett 2 db. Mennyire lett pontos? Még a fényezés előtt összemérted az eredetivel? Felmerült egy projekt, aminek része lenne a tank fóliázása, ebben az esetben a fóliára ragasztanék feliratot az eredeti fölé. Fényezésnél akár mm-es eltérés is belefér, ebben az esetben viszont nem nagyon.
- 5 years ago
#6434
Helló mindenki!
Januárban szeretném újrafényeztetni a tankot. Valakinek van tippje, hogy az OEMparts-on kívül honnan lehet venni lakkozható matricát? Vagy csak nálam csúszik a kuplung, hogy sokallom a két matricáért a 11 ropit? Én lemértem a gyári matrica méreteit és a helyi dekor cégnél megcsináltattam, kb 1000 forint lehetett 2 db.
- 5 years ago
#6433
Helló mindenki!
Januárban szeretném újrafényeztetni a tankot. Valakinek van tippje, hogy az OEMparts-on kívül honnan lehet venni lakkozható matricát? Vagy csak nálam csúszik a kuplung, hogy sokallom a két matricáért a 11 ropit? Itt 16€ 1 darab, és nem is biztos, hogy az, ami neked kell... https://www.ducatiaufklebershop.de/Mons ... :5671.html
- 5 years ago
#6432
Helló mindenki!
Januárban szeretném újrafényeztetni a tankot. Valakinek van tippje, hogy az OEMparts-on kívül honnan lehet venni lakkozható matricát? Vagy csak nálam csúszik a kuplung, hogy sokallom a két matricáért a 11 ropit?
Januárban szeretném újrafényeztetni a tankot. Valakinek van tippje, hogy az OEMparts-on kívül honnan lehet venni lakkozható matricát? Vagy csak nálam csúszik a kuplung, hogy sokallom a két matricáért a 11 ropit?
- 5 years ago
#6431
Szevasztok!
Valakinek nincs véletlenül nyomatéktáblázata? A csavarok meghúzási nyomatékaira gondolok Monsterhez (600) kellene. Még mielőtt szétszednék pár dolgot, nem ártana tudni, mennyire kell visszahúzni azokat Előre is köszi. Az alábbi képek Monster 400/620 -hoz (2004) kiadott dokisból vannak, gondolom többé-kevésbé jó lehet 600-ashoz is. köszönöm!!!
- 5 years ago
#6430
Szevasztok!
Valakinek nincs véletlenül nyomatéktáblázata? A csavarok meghúzási nyomatékaira gondolok Monsterhez (600) kellene. Még mielőtt szétszednék pár dolgot, nem ártana tudni, mennyire kell visszahúzni azokat Előre is köszi. Az alábbi képek Monster 400/620 -hoz (2004) kiadott dokisból vannak, gondolom többé-kevésbé jó lehet 600-ashoz is.Csatolmányok:
monstertorquespecspg7.jpg (196.68 KiB) Megtekintve 18857 alkalommalmonstertorquespecspg6.jpg (323.52 KiB) Megtekintve 18857 alkalommalmonstertorquespecspg5.jpg (390.05 KiB) Megtekintve 18857 alkalommalmonstertorquespecspg4.jpg (347.44 KiB) Megtekintve 18857 alkalommalmonstertorquespecspg3.jpg (323.91 KiB) Megtekintve 18857 alkalommalmonstertorquespecspg2.jpg (342.91 KiB) Megtekintve 18857 alkalommalmonstertorquespecspg1.jpg (310.15 KiB) Megtekintve 18857 alkalommal
- 5 years ago
#6429
Szevasztok!
Valakinek nincs véletlenül nyomatéktáblázata? A csavarok meghúzási nyomatékaira gondolok Monsterhez (600) kellene. Még mielőtt szétszednék pár dolgot, nem ártana tudni, mennyire kell visszahúzni azokat Előre is köszi.
Valakinek nincs véletlenül nyomatéktáblázata? A csavarok meghúzási nyomatékaira gondolok Monsterhez (600) kellene. Még mielőtt szétszednék pár dolgot, nem ártana tudni, mennyire kell visszahúzni azokat Előre is köszi.
- 5 years ago
#6428
Hogy oldottátok meg az üléspúp felrakását abban az esetben, ha vágott a váz vége és az indexet is szeretnétek megtartani? Ha nem gyárilag a toldott hátsóval vagy a rendszámtartóval van egybeépítve, akkor ugyanis útban van az üléspúpnak...kigondolok rá valamit, de ha már van megoldás, nem ügyeskednék. Az egyik feladat így már megvan télre Nekem az előző motoron ez volt az első prototípus, a második is ilyen lett csak vastagabb anyagból mert nem bírta a rázkódást. Alulra ment a rendszám, felette két szélen a hátsó lámpa, oldalra pedig 1-1 index és elfért tőle az ülés és ülés púp is, amit a második és harmadik képen láthatsz is! ( Azt a f*s hátsó lámpát ne nézd, azzal vettem) XD Köszi! Van hozzá méretes rajzod? Sajnos nincs, de ha lebontod az egész hátsó részt, akkor pár mérés és kész is van!
- 5 years ago
#6427
Hogy oldottátok meg az üléspúp felrakását abban az esetben, ha vágott a váz vége és az indexet is szeretnétek megtartani? Ha nem gyárilag a toldott hátsóval vagy a rendszámtartóval van egybeépítve, akkor ugyanis útban van az üléspúpnak...kigondolok rá valamit, de ha már van megoldás, nem ügyeskednék. Az egyik feladat így már megvan télre Nekem az előző motoron ez volt az első prototípus, a második is ilyen lett csak vastagabb anyagból mert nem bírta a rázkódást. Alulra ment a rendszám, felette két szélen a hátsó lámpa, oldalra pedig 1-1 index és elfért tőle az ülés és ülés púp is, amit a második és harmadik képen láthatsz is! ( Azt a f*s hátsó lámpát ne nézd, azzal vettem) XD Köszi! Van hozzá méretes rajzod?
- 5 years ago
#6426
Nekem az előző motoron ez volt az első prototípus, a második is ilyen lett csak vastagabb anyagból mert nem bírta a rázkódást. Alulra ment a rendszám, felette két szélen a hátsó lámpa, oldalra pedig 1-1 index és elfért tőle az ülés és ülés púp is, amit a második és harmadik képen láthatsz is! ( Azt a f*s hátsó lámpát ne nézd, azzal vettem) XD A két képen nem ugyanaz a hátsó lámpa van, ugye? Amelyik az utolsón van, azt már te vetted? Meg tudod mondani, hogy mihez való? Vágatlan farra fordítva felszerelve szerintem nagyon jól néz ki. A két képen különböző lámpa van, amelyiket te mondod azzal vettem a gépet, így nem tudom honnan van sajnos. Talán ez lehet az:
https://www.ebay.com/itm/10-LED-Motorcy ... rk:67:pf:0 Köszi. Probáltam megkeresni párszor, de nem találtam hasonlót. Külsőleg ez ugyanolyannak tűnik, belül kicsit más, de ez nem baj.
- 5 years ago
#6425
Hogy oldottátok meg az üléspúp felrakását abban az esetben, ha vágott a váz vége és az indexet is szeretnétek megtartani? Ha nem gyárilag a toldott hátsóval vagy a rendszámtartóval van egybeépítve, akkor ugyanis útban van az üléspúpnak...kigondolok rá valamit, de ha már van megoldás, nem ügyeskednék. Az egyik feladat így már megvan télre Nekem az előző motoron ez volt az első prototípus, a második is ilyen lett csak vastagabb anyagból mert nem bírta a rázkódást. Alulra ment a rendszám, felette két szélen a hátsó lámpa, oldalra pedig 1-1 index és elfért tőle az ülés és ülés púp is, amit a második és harmadik képen láthatsz is! ( Azt a f*s hátsó lámpát ne nézd, azzal vettem) XD A két képen nem ugyanaz a hátsó lámpa van, ugye? Amelyik az utolsón van, azt már te vetted? Meg tudod mondani, hogy mihez való? Vágatlan farra fordítva felszerelve szerintem nagyon jól néz ki. A két képen különböző lámpa van, amelyiket te mondod azzal vettem a gépet, így nem tudom honnan van sajnos. Talán ez lehet az:
https://www.ebay.com/itm/10-LED-Motorcy ... rk:67:pf:0
- 5 years ago
#6424
Hogy oldottátok meg az üléspúp felrakását abban az esetben, ha vágott a váz vége és az indexet is szeretnétek megtartani? Ha nem gyárilag a toldott hátsóval vagy a rendszámtartóval van egybeépítve, akkor ugyanis útban van az üléspúpnak...kigondolok rá valamit, de ha már van megoldás, nem ügyeskednék. Az egyik feladat így már megvan télre Nekem az előző motoron ez volt az első prototípus, a második is ilyen lett csak vastagabb anyagból mert nem bírta a rázkódást. Alulra ment a rendszám, felette két szélen a hátsó lámpa, oldalra pedig 1-1 index és elfért tőle az ülés és ülés púp is, amit a második és harmadik képen láthatsz is! ( Azt a f*s hátsó lámpát ne nézd, azzal vettem) XD A két képen nem ugyanaz a hátsó lámpa van, ugye? Amelyik az utolsón van, azt már te vetted? Meg tudod mondani, hogy mihez való? Vágatlan farra fordítva felszerelve szerintem nagyon jól néz ki.Csatolmányok:
img_20181119_171502.jpg (544.68 KiB) Megtekintve 18857 alkalommal
- 5 years ago
#6423
Hogy oldottátok meg az üléspúp felrakását abban az esetben, ha vágott a váz vége és az indexet is szeretnétek megtartani? Ha nem gyárilag a toldott hátsóval vagy a rendszámtartóval van egybeépítve, akkor ugyanis útban van az üléspúpnak...kigondolok rá valamit, de ha már van megoldás, nem ügyeskednék. Az egyik feladat így már megvan télre Nekem az előző motoron ez volt az első prototípus, a második is ilyen lett csak vastagabb anyagból mert nem bírta a rázkódást. Alulra ment a rendszám, felette két szélen a hátsó lámpa, oldalra pedig 1-1 index és elfért tőle az ülés és ülés púp is, amit a második és harmadik képen láthatsz is! ( Azt a f*s hátsó lámpát ne nézd, azzal vettem) XDCsatolmányok:
12528498_1177646668930313_54484931_o.jpg (528.47 KiB) Megtekintve 18857 alkalommal12767978_1209383365756643_1742175974_o.jpg (710.63 KiB) Megtekintve 18857 alkalommal12398630_1165389490156031_1872370059_o.jpg (492.07 KiB) Megtekintve 18858 alkalommal
- 5 years ago
#6422
Hogy oldottátok meg az üléspúp felrakását abban az esetben, ha vágott a váz vége és az indexet is szeretnétek megtartani? Ha nem gyárilag a toldott hátsóval vagy a rendszámtartóval van egybeépítve, akkor ugyanis útban van az üléspúpnak...kigondolok rá valamit, de ha már van megoldás, nem ügyeskednék. Az egyik feladat így már megvan télre
- 5 years ago
#6421
Igen, azokat nézegettem én is, de horror áron vannak. Elsősorban nekem is a "pakolhatósággal" van bajom, meg jobban néz ki a klasszikus kormány, főleg, ha nincs rajta a motoron a fejidom. Írtam üzenetet de szerintem nem olvastad. Barátomnak van egy eladó ABM szettje 900SS-ről, csak azt kéne megtudnod, hogy kompatibilis-e. A szett tartalmazza a villahidat, befogót, kormányt, és hosszabb fékcsövet ahogy a képen is láthatod. A Monsteren a felső villahídra van részben (vagy egeszben?) szerelve a műszercsoport, ezen annak nincs meg a helye.
Létezik még CNC Racing es LSL felső híd is (többek között?), előbbi majd' 500€, az LSL 300 alatt van (úgy rémlik, befogóval mindkettő). Nemrêg árult valaki használt LSL-t ST4-ről, elvileg ugyanaz, de azért fura, hogy az LSL-nél külön cikkszámon fut a Monster S4-hez és az ST4-hez való. Nálam is ez a terv, jobban is tetszik a csőkormány, és praktikusabb is, mert lehet rá szerelni egy csomó dolgot (kamera, telefon, gps,...) Igen, azokat nézegettem én is, de horror áron vannak. Elsősorban nekem is a "pakolhatósággal" van bajom, meg jobban néz ki a klasszikus kormány, főleg, ha nincs rajta a motoron a fejidom. A szervizesekkel (MotoroRosso, Gál Tamás,...) kellene beszélned, hogy melyik másik Monsteré jó rá egy az egyben, illetve hogy van-e nekik használható bontott darab. Ha jól tudom, itt is fent vannak, a tagok közt megtalálod őket, és az elerhetőségeiket. Akkor marad az S4R villahídja, vagy persze másik Monsteré amelyikkel kompatibilis.
- 5 years ago
#6420
Létezik még CNC Racing es LSL felső híd is (többek között?), előbbi majd' 500€, az LSL 300 alatt van (úgy rémlik, befogóval mindkettő). Nemrêg árult valaki használt LSL-t ST4-ről, elvileg ugyanaz, de azért fura, hogy az LSL-nél külön cikkszámon fut a Monster S4-hez és az ST4-hez való. Nálam is ez a terv, jobban is tetszik a csőkormány, és praktikusabb is, mert lehet rá szerelni egy csomó dolgot (kamera, telefon, gps,...) Igen, azokat nézegettem én is, de horror áron vannak. Elsősorban nekem is a "pakolhatósággal" van bajom, meg jobban néz ki a klasszikus kormány, főleg, ha nincs rajta a motoron a fejidom. Írtam üzenetet de szerintem nem olvastad. Barátomnak van egy eladó ABM szettje 900SS-ről, csak azt kéne megtudnod, hogy kompatibilis-e. A szett tartalmazza a villahidat, befogót, kormányt, és hosszabb fékcsövet ahogy a képen is láthatod. A Monsteren a felső villahídra van részben (vagy egeszben?) szerelve a műszercsoport, ezen annak nincs meg a helye.
Sziasztok! S4-en szeretnék kormányt cserélni (hagyományos Monster kormányra). Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata? Mert ahogy nézem, máshol vannak a felfogatások a hídon. Kell ehhez valami átalakító? Ha esetleg igen, milyen alkatrészeket kell beszerezni hozzá? Létezik még CNC Racing es LSL felső híd is (többek között?), előbbi majd' 500€, az LSL 300 alatt van (úgy rémlik, befogóval mindkettő). Nemrêg árult valaki használt LSL-t ST4-ről, elvileg ugyanaz, de azért fura, hogy az LSL-nél külön cikkszámon fut a Monster S4-hez és az ST4-hez való. Nálam is ez a terv, jobban is tetszik a csőkormány, és praktikusabb is, mert lehet rá szerelni egy csomó dolgot (kamera, telefon, gps,...) Igen, azokat nézegettem én is, de horror áron vannak. Elsősorban nekem is a "pakolhatósággal" van bajom, meg jobban néz ki a klasszikus kormány, főleg, ha nincs rajta a motoron a fejidom. A szervizesekkel (MotoroRosso, Gál Tamás,...) kellene beszélned, hogy melyik másik Monsteré jó rá egy az egyben, illetve hogy van-e nekik használható bontott darab. Ha jól tudom, itt is fent vannak, a tagok közt megtalálod őket, és az elerhetőségeiket.
- 5 years ago
#6419
Sziasztok! S4-en szeretnék kormányt cserélni (hagyományos Monster kormányra). Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata? Mert ahogy nézem, máshol vannak a felfogatások a hídon. Kell ehhez valami átalakító? Ha esetleg igen, milyen alkatrészeket kell beszerezni hozzá? Létezik még CNC Racing es LSL felső híd is (többek között?), előbbi majd' 500€, az LSL 300 alatt van (úgy rémlik, befogóval mindkettő). Nemrêg árult valaki használt LSL-t ST4-ről, elvileg ugyanaz, de azért fura, hogy az LSL-nél külön cikkszámon fut a Monster S4-hez és az ST4-hez való. Nálam is ez a terv, jobban is tetszik a csőkormány, és praktikusabb is, mert lehet rá szerelni egy csomó dolgot (kamera, telefon, gps,...) Igen, azokat nézegettem én is, de horror áron vannak. Elsősorban nekem is a "pakolhatósággal" van bajom, meg jobban néz ki a klasszikus kormány, főleg, ha nincs rajta a motoron a fejidom. Írtam üzenetet de szerintem nem olvastad. Barátomnak van egy eladó ABM szettje 900SS-ről, csak azt kéne megtudnod, hogy kompatibilis-e. A szett tartalmazza a villahidat, befogót, kormányt, és hosszabb fékcsövet ahogy a képen is láthatod.Csatolmányok:
45523861_504765456668186_2443779384323080192_n.jpg (647.44 KiB) Megtekintve 18858 alkalommal45581736_260500541279989_6250619210431463424_n.jpg (1.21 MiB) Megtekintve 18858 alkalommal45548025_285017738809486_8099053266387599360_n.jpg (589.32 KiB) Megtekintve 18858 alkalommal
- 5 years ago
#6418
Sziasztok! S4-en szeretnék kormányt cserélni (hagyományos Monster kormányra). Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata? Mert ahogy nézem, máshol vannak a felfogatások a hídon. Kell ehhez valami átalakító? Ha esetleg igen, milyen alkatrészeket kell beszerezni hozzá? Létezik még CNC Racing es LSL felső híd is (többek között?), előbbi majd' 500€, az LSL 300 alatt van (úgy rémlik, befogóval mindkettő). Nemrêg árult valaki használt LSL-t ST4-ről, elvileg ugyanaz, de azért fura, hogy az LSL-nél külön cikkszámon fut a Monster S4-hez és az ST4-hez való. Nálam is ez a terv, jobban is tetszik a csőkormány, és praktikusabb is, mert lehet rá szerelni egy csomó dolgot (kamera, telefon, gps,...) Igen, azokat nézegettem én is, de horror áron vannak. Elsősorban nekem is a "pakolhatósággal" van bajom, meg jobban néz ki a klasszikus kormány, főleg, ha nincs rajta a motoron a fejidom.
- 5 years ago
#6417
Sziasztok! S4-en szeretnék kormányt cserélni (hagyományos Monster kormányra). Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata? Mert ahogy nézem, máshol vannak a felfogatások a hídon. Kell ehhez valami átalakító? Ha esetleg igen, milyen alkatrészeket kell beszerezni hozzá? Létezik még CNC Racing es LSL felső híd is (többek között?), előbbi majd' 500€, az LSL 300 alatt van (úgy rémlik, befogóval mindkettő). Nemrêg árult valaki használt LSL-t ST4-ről, elvileg ugyanaz, de azért fura, hogy az LSL-nél külön cikkszámon fut a Monster S4-hez és az ST4-hez való. Nálam is ez a terv, jobban is tetszik a csőkormány, és praktikusabb is, mert lehet rá szerelni egy csomó dolgot (kamera, telefon, gps,...)
- 5 years ago
#6415
Sziasztok! S4-en szeretnék kormányt cserélni (hagyományos Monster kormányra). Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata? Mert ahogy nézem, máshol vannak a felfogatások a hídon. Kell ehhez valami átalakító? Ha esetleg igen, milyen alkatrészeket kell beszerezni hozzá? Szerintem az alábbi dolgok kellenek hozzá: felső villahíd kormány befogóval és kormány. Legegyszerűbb lenne egy bontott S4R-ről megvenned, azon úgy emlékszem ugyan az a villa van, a többié nem tudom mennyire kompatibilis. Ezen kívül gyártanak is villahidat különböző gyártók, például ismerősöm 900SS-én csutka kormány helyett pont egyenes kormány lett berakva és cserélve lett a villahíd is.
- 5 years ago
#6414
Sziasztok! S4-en szeretnék kormányt cserélni (hagyományos Monster kormányra). Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata? Mert ahogy nézem, máshol vannak a felfogatások a hídon. Kell ehhez valami átalakító? Ha esetleg igen, milyen alkatrészeket kell beszerezni hozzá?
- 5 years ago
#6413
Sziasztok!
Olyan ötletem támadt pár napja, hogy le sem merem írni...
Viszont ennek kapcsán tennék fel már megint kérdéseket.
Tudja esetleg valaki, hogy a 620-as tankba épített benzin pumpája mekkora nyomással küldi a naftát?
Illetve a 600-asban mi az üzemi olajnyomás és olajhőmérséklet?
itt böven olvashatsz a kerdesedre, forditgatni se igazan kell ertehtöen irja a gyerek
van masik Duc Forum is, ha meg tajekozodni akasrz
Tömören: 0,5 Bar alapjaraton--Olaj Viskozitas is befolyasolo
1100-1300 rpm - 2,5 bar
3500-4000 rpm - 5,0 bar
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Öldruck bei kaltem Motor:
1100-1300 U/min = 2,5bar
3500-4000 U/min = 4,9bar
Öldruck bei warmem Motor:
1100-1300 U/min = 1,5 bar
3500-4000 U/min = 4,0 bar
Olajhö max 120 C° felette csökken az olajfilm-
Benzinpumpe nyomasrol nem talaltam Infot, de ugy gondolom 1 Bar lehet
Googlezd ki , raersz , keresgelj , masnak is idöbe tellik a keresgeles ))
Köszi az írottakat. Nyilván kerestem mielőtt kérdeztem, csak nem találtam értékelhető választ.
Csak reméltem, hogy hátha van itt valaki olyan aki talán tudja a választ "hirtelen". tudok valaszolni a Benzinpumpe nyomasra : 3; 3,5 bar Auto-nal )
Minden vasarnap 17 orakor a VOX -on van egy Motordoktoren müsor, ahol l olyan autokat filmeznek, amiket szakszervizek többezer Euros fizetes ellenwere sem tudtak kijavitani
Ma este egy KIA volt müsoron, es systematikusan a 2 krapek veginezi a hibalehetösegeket, Többek közt neztek a Benzinnyomast a Tankbol kijövet--3 Barral
Rad gondoltamnem felejtettelek el --ha ez segitett -Mototrnal ??? nem tudom . . . . .valami ilyesmi adat lehet
Yutubon 1000 film van roluk ,