- 5 years ago
#6411
Sziasztok!
Olyan ötletem támadt pár napja, hogy le sem merem írni...
Viszont ennek kapcsán tennék fel már megint kérdéseket.
Tudja esetleg valaki, hogy a 620-as tankba épített benzin pumpája mekkora nyomással küldi a naftát?
Illetve a 600-asban mi az üzemi olajnyomás és olajhőmérséklet?
itt böven olvashatsz a kerdesedre, forditgatni se igazan kell ertehtöen irja a gyerek
van masik Duc Forum is, ha meg tajekozodni akasrz
Tömören: 0,5 Bar alapjaraton--Olaj Viskozitas is befolyasolo
1100-1300 rpm - 2,5 bar
3500-4000 rpm - 5,0 bar
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Öldruck bei kaltem Motor:
1100-1300 U/min = 2,5bar
3500-4000 U/min = 4,9bar
Öldruck bei warmem Motor:
1100-1300 U/min = 1,5 bar
3500-4000 U/min = 4,0 bar
Olajhö max 120 C° felette csökken az olajfilm-
Benzinpumpe nyomasrol nem talaltam Infot, de ugy gondolom 1 Bar lehet
Googlezd ki , raersz , keresgelj , masnak is idöbe tellik a keresgeles ))
- 5 years ago
#6410
Sziasztok!
Olyan ötletem támadt pár napja, hogy le sem merem írni...
Viszont ennek kapcsán tennék fel már megint kérdéseket.
Tudja esetleg valaki, hogy a 620-as tankba épített benzin pumpája mekkora nyomással küldi a naftát?
Illetve a 600-asban mi az üzemi olajnyomás és olajhőmérséklet?
Ennyire ne tolakodjatok....
- 5 years ago
#6409
Sziasztok!
Olyan ötletem támadt pár napja, hogy le sem merem írni...
Viszont ennek kapcsán tennék fel már megint kérdéseket.
Tudja esetleg valaki, hogy a 620-as tankba épített benzin pumpája mekkora nyomással küldi a naftát?
Illetve a 600-asban mi az üzemi olajnyomás és olajhőmérséklet?
Olyan ötletem támadt pár napja, hogy le sem merem írni...
Viszont ennek kapcsán tennék fel már megint kérdéseket.
Tudja esetleg valaki, hogy a 620-as tankba épített benzin pumpája mekkora nyomással küldi a naftát?
Illetve a 600-asban mi az üzemi olajnyomás és olajhőmérséklet?
- 5 years ago
#6408
Sziasztok, hány fokon kellene bekapcsolni a hűtő ventilátoroknak (Monster S4R)? A 104 vagy a 107 rémlik nekem, de megmondom őszintén elég ritkán volt rá alkalom. (az is nyáron városban max) Ok, köszi, akkor még kiengedem 107-ig Nem biztos, hogy jó ötlet csak úgy tesztelgetni, forralni a vizet. Mi van ha egyszerűen elhiszed, hogy akkor kapcsol és kész? Nekem 2 ducatival kb 40.000 km alatt 2x kellett bekapcsolnia a hűtőnek, de az biztos nem használ a motornak, olajnak. Ígyekeztem kerülni azokat a helyzeteket, ezzel nem károsítani a motort, motorolajat.
- 5 years ago
#6407
Sziasztok, hány fokon kellene bekapcsolni a hűtő ventilátoroknak (Monster S4R)? A 104 vagy a 107 rémlik nekem, de megmondom őszintén elég ritkán volt rá alkalom. (az is nyáron városban max) Ok, köszi, akkor még kiengedem 107-ig
- 5 years ago
#6406
Sziasztok, hány fokon kellene bekapcsolni a hűtő ventilátoroknak (Monster S4R)? Az S4 asszem 104°C-on kapcsolja mindkettőt egyszerre, talán az R is ugyanannyin.
A felhasználók közt megtalálod Köszi! Majdnem eladtam a gépet az időhiány miatt, de végül úgy döntött én, hogy 2 évig még megtartom. Az első telók rugózásával nem voltam megelégedve. Elvittem a villákat Wilbers rugó cserére. Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz? Valakinek van tapasztalata a Wilbers futómű tuninggal? Nm Oké köszi, nekem tegnap bemelegedett 103-ra de nem indult még be a hűtés.
- 5 years ago
#6405
Sziasztok, hány fokon kellene bekapcsolni a hűtő ventilátoroknak (Monster S4R)? A 104 vagy a 107 rémlik nekem, de megmondom őszintén elég ritkán volt rá alkalom. (az is nyáron városban max)
- 5 years ago
#6404
Eltüntettem a Desmo doki számát. Egyeztetni akarok vele egy nagy szervízt. Fel tudnátok dobni az elérhetőségét? Köszi. A felhasználók közt megtalálod Köszi! Majdnem eladtam a gépet az időhiány miatt, de végül úgy döntött én, hogy 2 évig még megtartom. Az első telók rugózásával nem voltam megelégedve. Elvittem a villákat Wilbers rugó cserére. Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz? Valakinek van tapasztalata a Wilbers futómű tuninggal? személyes tapasztalat nincs, de csak jót hallottam róla. majd valaki hátha ír személyeset is, de csak ajánlotta eddig mindenki.
- 5 years ago
#6403
Sziasztok, hány fokon kellene bekapcsolni a hűtő ventilátoroknak (Monster S4R)? Az S4 asszem 104°C-on kapcsolja mindkettőt egyszerre, talán az R is ugyanannyin.
Eltüntettem a Desmo doki számát. Egyeztetni akarok vele egy nagy szervízt. Fel tudnátok dobni az elérhetőségét? Köszi. A felhasználók közt megtalálod Köszi! Majdnem eladtam a gépet az időhiány miatt, de végül úgy döntött én, hogy 2 évig még megtartom. Az első telók rugózásával nem voltam megelégedve. Elvittem a villákat Wilbers rugó cserére. Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz? Valakinek van tapasztalata a Wilbers futómű tuninggal? Nm
- 5 years ago
#6401
Eltüntettem a Desmo doki számát. Egyeztetni akarok vele egy nagy szervízt. Fel tudnátok dobni az elérhetőségét? Köszi. A felhasználók közt megtalálod Köszi! Majdnem eladtam a gépet az időhiány miatt, de végül úgy döntött én, hogy 2 évig még megtartom. Az első telók rugózásával nem voltam megelégedve. Elvittem a villákat Wilbers rugó cserére. Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz? Valakinek van tapasztalata a Wilbers futómű tuninggal?
- 5 years ago
#6400
Eltüntettem a Desmo doki számát. Egyeztetni akarok vele egy nagy szervízt. Fel tudnátok dobni az elérhetőségét? Köszi. A felhasználók közt megtalálodCsatolmányok:
img_20181014_123759.png (512.42 KiB) Megtekintve 13548 alkalommal
- 5 years ago
#6399
Eltüntettem a Desmo doki számát. Egyeztetni akarok vele egy nagy szervízt. Fel tudnátok dobni az elérhetőségét? Köszi.
- 5 years ago
#6398
Sziasztok,
nem tudjátok véletlenül, hogy 620-ason hogyan lehet törölni a kötelező karbantartás esedékességét jelző "MAINT" figyelmeztetést? Természetesen a gép már megkapta, ami járt neki!
Köszi a segítséget! Elvileg: Tartsd lenyomva a bal oldali gombot a műszerfalon, add rá a gyújtást, várj addig míg el nem tűnik a MAINT felirat, engedd fel a gombot, vedd le a gyújtást. Ha így nem megy próbáld meg a másik gombbal, ha így sem megy akkor a tiédnél nem ez a megoldás, rá kell dugni gépre. Köszi, csekkolom!
- 5 years ago
#6397
Sziasztok,
nem tudjátok véletlenül, hogy 620-ason hogyan lehet törölni a kötelező karbantartás esedékességét jelző "MAINT" figyelmeztetést? Természetesen a gép már megkapta, ami járt neki!
Köszi a segítséget! Elvileg: Tartsd lenyomva a bal oldali gombot a műszerfalon, add rá a gyújtást, várj addig míg el nem tűnik a MAINT felirat, engedd fel a gombot, vedd le a gyújtást. Ha így nem megy próbáld meg a másik gombbal, ha így sem megy akkor a tiédnél nem ez a megoldás, rá kell dugni gépre.
- 5 years ago
#6396
Sziasztok,
nem tudjátok véletlenül, hogy 620-ason hogyan lehet törölni a kötelező karbantartás esedékességét jelző "MAINT" figyelmeztetést? Természetesen a gép már megkapta, ami járt neki!
Köszi a segítséget!
nem tudjátok véletlenül, hogy 620-ason hogyan lehet törölni a kötelező karbantartás esedékességét jelző "MAINT" figyelmeztetést? Természetesen a gép már megkapta, ami járt neki!
Köszi a segítséget!
- 5 years ago
#6395
Koszonom a valaszokat.
Kiprobalok egyet. Mivel a dark hoz en sem lattam gyari kiegeszitot, ezert gondolom eleg butan fog kinezni egy sima fekete.
De a kommentek alapjan akkor nem varok nagy valtozast. Albumomban van egy képem a régi fekete 600-as Darkom fejidommal. 100ig semmi difi, felette a mellkasomra nem ment szél, de a fejemre sokkal több. Be kellett volna bújni mögé. de az nekem nem ment, nem fértem el rajta, mögötte. Szerintem jobban is nézett ki nélküle.
- 5 years ago
#6394
Sziasztok! Gyári színkódokat hol tudok nézni? Az én kisMonsterem a 797 fehérjére van festve, matt fekete vázzal...most az üléspúpot is hozzá fújatnám. Ha jól emlékszem a szerelési manualt ajánlottátok...esetleg van kimondott színtáblázat valakinél? Köszi, üdv! a gyári szervízkönyvben csak a piros és a szürke színkódjai vannak bent
- 5 years ago
#6393
Sziasztok! Gyári színkódokat hol tudok nézni? Az én kisMonsterem a 797 fehérjére van festve, matt fekete vázzal...most az üléspúpot is hozzá fújatnám. Ha jól emlékszem a szerelési manualt ajánlottátok...esetleg van kimondott színtáblázat valakinél? Köszi, üdv!
- 5 years ago
#6392
Bejönne még a feketére szinterezett első villa, meg a 796/1100 egyoldalú hátsóvillája is, ezek mennyire költséges és bonyolult átalakítások?
- 5 years ago
#6391
Sziasztok!
Már 5 éve meg van a 696-osom, gondolkodtam, hogy lecserélem, de annyira rendben van, hibamentes (csak kopó dolgokat kellett eddig cserélnem, lekopogom), hogy inkább megtartom! Viszont kicsit csiszolnék a megjelenésén! Új fékkarok, olajtartályok, indexek, hátsó lámpa, stb. Most piros-piros a gép, de a piros váz, fekete tank és a piros váz, fehér tank kombó is nagyon bejön! Szerintetek? Amúgy honnan érdemes az új kütyüket beszerezni? Főleg a műanyagborításokat találom nehéz ügynek! Idomokat az ebayen nézz. az utángyártott kinai idom vajon mennyire méretpontos?, valakinek tapasztalat?
- 5 years ago
#6390
Sziasztok!
Már 5 éve meg van a 696-osom, gondolkodtam, hogy lecserélem, de annyira rendben van, hibamentes (csak kopó dolgokat kellett eddig cserélnem, lekopogom), hogy inkább megtartom! Viszont kicsit csiszolnék a megjelenésén! Új fékkarok, olajtartályok, indexek, hátsó lámpa, stb. Most piros-piros a gép, de a piros váz, fekete tank és a piros váz, fehér tank kombó is nagyon bejön! Szerintetek? Amúgy honnan érdemes az új kütyüket beszerezni? Főleg a műanyagborításokat találom nehéz ügynek! Idomokat az ebayen nézz.
- 5 years ago
#6389
Sziasztok!
Már 5 éve meg van a 696-osom, gondolkodtam, hogy lecserélem, de annyira rendben van, hibamentes (csak kopó dolgokat kellett eddig cserélnem, lekopogom), hogy inkább megtartom! Viszont kicsit csiszolnék a megjelenésén! Új fékkarok, olajtartályok, indexek, hátsó lámpa, stb. Most piros-piros a gép, de a piros váz, fekete tank és a piros váz, fehér tank kombó is nagyon bejön! Szerintetek? Amúgy honnan érdemes az új kütyüket beszerezni? Főleg a műanyagborításokat találom nehéz ügynek!
Már 5 éve meg van a 696-osom, gondolkodtam, hogy lecserélem, de annyira rendben van, hibamentes (csak kopó dolgokat kellett eddig cserélnem, lekopogom), hogy inkább megtartom! Viszont kicsit csiszolnék a megjelenésén! Új fékkarok, olajtartályok, indexek, hátsó lámpa, stb. Most piros-piros a gép, de a piros váz, fekete tank és a piros váz, fehér tank kombó is nagyon bejön! Szerintetek? Amúgy honnan érdemes az új kütyüket beszerezni? Főleg a műanyagborításokat találom nehéz ügynek!
- 5 years ago
#6388
Sziasztok! Mi a véleményetek erről a szettről? https://m.ebay.com/itm/DUCATI-S4-MONSTE ... SwR2RaFYpl DiD 525 HV a gyári szerelés S4-re a kezelési szerint.
Köszi az infót!
- 5 years ago
#6387
Sziasztok! Mi a véleményetek erről a szettről? https://m.ebay.com/itm/DUCATI-S4-MONSTE ... SwR2RaFYpl DiD 525 HV a gyári szerelés S4-re a kezelési szerint.
- 5 years ago
#6386
Sziasztok! Mi a véleményetek erről a szettről? https://m.ebay.com/itm/DUCATI-S4-MONSTE ... SwR2RaFYpl
- 5 years ago
#6385
160 alatt én semmi különbséget nem veszek észre, de afölött már szeretek bebújni mögé. 200 fölött meg örülök neki, hogy van valami előttem.
- 5 years ago
#6384
Koszonom a valaszokat.
Kiprobalok egyet. Mivel a dark hoz en sem lattam gyari kiegeszitot, ezert gondolom eleg butan fog kinezni egy sima fekete.
De a kommentek alapjan akkor nem varok nagy valtozast. Ha nem vagy 185 feletti, szerintem igenis sokkal komfortosabb, elsősorban autópályán 160 felett. és sokkal rondább is
- 5 years ago
#6383
Koszonom a valaszokat.
Kiprobalok egyet. Mivel a dark hoz en sem lattam gyari kiegeszitot, ezert gondolom eleg butan fog kinezni egy sima fekete.
De a kommentek alapjan akkor nem varok nagy valtozast. Ha nem vagy 185 feletti, szerintem igenis sokkal komfortosabb, elsősorban autópályán 160 felett. Akkor itt lehet a kutya elásva, én 192 vagyok
- 5 years ago
#6382
Koszonom a valaszokat.
Kiprobalok egyet. Mivel a dark hoz en sem lattam gyari kiegeszitot, ezert gondolom eleg butan fog kinezni egy sima fekete.
De a kommentek alapjan akkor nem varok nagy valtozast. Ha nem vagy 185 feletti, szerintem igenis sokkal komfortosabb, elsősorban autópályán 160 felett.
- 5 years ago
#6381
Koszonom a valaszokat.
Kiprobalok egyet. Mivel a dark hoz en sem lattam gyari kiegeszitot, ezert gondolom eleg butan fog kinezni egy sima fekete.
De a kommentek alapjan akkor nem varok nagy valtozast.
Kiprobalok egyet. Mivel a dark hoz en sem lattam gyari kiegeszitot, ezert gondolom eleg butan fog kinezni egy sima fekete.
De a kommentek alapjan akkor nem varok nagy valtozast.
- 5 years ago
#6380
A gyári nagyjából semmit sem ér, de jól néz ki legalább
én nekem performance karbon volt, azt utáltam
hangosabb lett a menetzaj
nem akarok hülyeséget mondani, de szerintem a Dark-hoz nem is volt gyári, színre fújt Nekem a sima gyári van, néha felrakom, néha leszedem, az égvilágon semmi különbséget nem vettem észre.
gondolom test magasság függő
- 5 years ago
#6379
Sziasztok!
Elgondolkodtam, hogy a praktikumot reszesitem elonyben a szepseggel szemben, es fejidomot teszek a monsteremre (800 dark).
Tapasztalatok, velemenyek erdekelnenek.
Amiket aktualisan talalltam, azokrol nem vagyok biztos, hogy legalabb kozepesen jol mutatnanak. Ha van idomod a monstereden, kerlek kuldj egy kepet. Jo lenne latnom az osszkepet.
Az adott temaban eleg szukos a felhozatal. Ha van valakinek tippje, hogy kitol erdemes venni, azt szivesen fogadom.
Ha eppen eladnad vmiert...
koszi:
Peter A gyári nagyjából semmit sem ér, de jól néz ki legalább
én nekem performance karbon volt, azt utáltam
hangosabb lett a menetzaj
nem akarok hülyeséget mondani, de szerintem a Dark-hoz nem is volt gyári, színre fújt Nekem a sima gyári van, néha felrakom, néha leszedem, az égvilágon semmi különbséget nem vettem észre.
- 5 years ago
#6378
Sziasztok!
Elgondolkodtam, hogy a praktikumot reszesitem elonyben a szepseggel szemben, es fejidomot teszek a monsteremre (800 dark).
Tapasztalatok, velemenyek erdekelnenek.
Amiket aktualisan talalltam, azokrol nem vagyok biztos, hogy legalabb kozepesen jol mutatnanak. Ha van idomod a monstereden, kerlek kuldj egy kepet. Jo lenne latnom az osszkepet.
Az adott temaban eleg szukos a felhozatal. Ha van valakinek tippje, hogy kitol erdemes venni, azt szivesen fogadom.
Ha eppen eladnad vmiert...
koszi:
Peter A gyári nagyjából semmit sem ér, de jól néz ki legalább
én nekem performance karbon volt, azt utáltam
hangosabb lett a menetzaj
nem akarok hülyeséget mondani, de szerintem a Dark-hoz nem is volt gyári, színre fújt
- 5 years ago
#6377
Sziasztok!
Elgondolkodtam, hogy a praktikumot reszesitem elonyben a szepseggel szemben, es fejidomot teszek a monsteremre (800 dark).
Tapasztalatok, velemenyek erdekelnenek.
Amiket aktualisan talalltam, azokrol nem vagyok biztos, hogy legalabb kozepesen jol mutatnanak. Ha van idomod a monstereden, kerlek kuldj egy kepet. Jo lenne latnom az osszkepet.
Az adott temaban eleg szukos a felhozatal. Ha van valakinek tippje, hogy kitol erdemes venni, azt szivesen fogadom.
Ha eppen eladnad vmiert...
koszi:
Peter A gyári nagyjából semmit sem ér, de jól néz ki legalább
- 5 years ago
#6376
Sziasztok!
Elgondolkodtam, hogy a praktikumot reszesitem elonyben a szepseggel szemben, es fejidomot teszek a monsteremre (800 dark).
Tapasztalatok, velemenyek erdekelnenek.
Amiket aktualisan talalltam, azokrol nem vagyok biztos, hogy legalabb kozepesen jol mutatnanak. Ha van idomod a monstereden, kerlek kuldj egy kepet. Jo lenne latnom az osszkepet.
Az adott temaban eleg szukos a felhozatal. Ha van valakinek tippje, hogy kitol erdemes venni, azt szivesen fogadom.
Ha eppen eladnad vmiert...
koszi:
Peter
Elgondolkodtam, hogy a praktikumot reszesitem elonyben a szepseggel szemben, es fejidomot teszek a monsteremre (800 dark).
Tapasztalatok, velemenyek erdekelnenek.
Amiket aktualisan talalltam, azokrol nem vagyok biztos, hogy legalabb kozepesen jol mutatnanak. Ha van idomod a monstereden, kerlek kuldj egy kepet. Jo lenne latnom az osszkepet.
Az adott temaban eleg szukos a felhozatal. Ha van valakinek tippje, hogy kitol erdemes venni, azt szivesen fogadom.
Ha eppen eladnad vmiert...
koszi:
Peter
- 5 years ago
#6375
Sziasztok,900-as már injektoros monstrremmel akadt egy kis gondom. Szóval néha vacakol az alapjárat,hajlamos lefulladni ha lámpánál állok vagy kis fordulattal lassan kanyarodok illetve egyszer dadogott menet közben is. De olyan egyszer jó egyszer nem. Valakinek nem volt hasonló problémája?
- 5 years ago
#6374
Üdv Urak!
Valaki nem tudja véletlenül hogy a 600-as kismonstereket milyen elsővillákkal szerelték?
El van csesződve a km-óra meghajtóm és akarok hozzá venni egy megfelelőt.
Elvileg ez a vastagvillás.
A vékonyabbé egyáltallán nem kompatibilis a naggyal? és mi annak a mérete?
Csak hogy megtudjam különböztetni és ne vásároljak félre.
Kösz a helpet! Bár az enyém 750-es én az alkatrészek cikkszámait innen szoktam levenni. Évjárat-típus szerint megkeresheted a robbantott ábrán az alkatrészt:
https://oem-parts.hu/hu/
Rendeltem is tőlük kilométeróra spirált nemrég, plug&play volt a cucc, hibátlanul passzolt, nem volt dráma az ára sem.
- 5 years ago
#6373
Üdv Urak!
Valaki nem tudja véletlenül hogy a 600-as kismonstereket milyen elsővillákkal szerelték?
El van csesződve a km-óra meghajtóm és akarok hozzá venni egy megfelelőt.
Elvileg ez a vastagvillás.
A vékonyabbé egyáltallán nem kompatibilis a naggyal? és mi annak a mérete?
Csak hogy megtudjam különböztetni és ne vásároljak félre.
Kösz a helpet!
Valaki nem tudja véletlenül hogy a 600-as kismonstereket milyen elsővillákkal szerelték?
El van csesződve a km-óra meghajtóm és akarok hozzá venni egy megfelelőt.
Elvileg ez a vastagvillás.
A vékonyabbé egyáltallán nem kompatibilis a naggyal? és mi annak a mérete?
Csak hogy megtudjam különböztetni és ne vásároljak félre.
Kösz a helpet!
- 5 years ago
#6372
Sziasztok, keresem azt a fórumtársat, aki az LSL csőkormányhoz való felső villahidat árulta, sajnos nem emlékszek a nevére.
- 5 years ago
#6371
796 Nekem 696 van egykarossal!!!! De Zoltan azt irta 696-ot vett, de nem Elbastarinóztam:-D =)/-os Csupa nagy betűvel:-D
- 5 years ago
#6370
Izlések és pofonok, én 696-ot vettem, mert szerelem volt az első látásra. Azt vedd ami tetszik! Azon jobban fogod magad érezni.
Nálam az egy oldali lengő villa volt amiről nem tudtam levenni a szemem. 796 Nekem 696 van egykarossal!!!! De Zoltan azt irta 696-ot vett, de nem
- 5 years ago
#6369
@Pohi
Köszönöm a válaszokat én is ezen a véleményen vagyok. 695 felé húzok nagyon, mert a 696 nem jobb annyival, mint amennyivel drágább. Ráadásul a 695 formai világa jobban bejön. Izlések és pofonok, én 696-ot vettem, mert szerelem volt az első látásra. Azt vedd ami tetszik! Azon jobban fogod magad érezni.
Nálam az egy oldali lengő villa volt amiről nem tudtam levenni a szemem. 796 Nekem 696 van egykarossal!!!!
- 5 years ago
#6367
@Pohi
Köszönöm a válaszokat én is ezen a véleményen vagyok. 695 felé húzok nagyon, mert a 696 nem jobb annyival, mint amennyivel drágább. Ráadásul a 695 formai világa jobban bejön. Izlések és pofonok, én 696-ot vettem, mert szerelem volt az első látásra. Azt vedd ami tetszik! Azon jobban fogod magad érezni.
Nálam az egy oldali lengő villa volt amiről nem tudtam levenni a szemem. 796
- 5 years ago
#6366
@Pohi
Köszönöm a válaszokat én is ezen a véleményen vagyok. 695 felé húzok nagyon, mert a 696 nem jobb annyival, mint amennyivel drágább. Ráadásul a 695 formai világa jobban bejön. Izlések és pofonok, én 696-ot vettem, mert szerelem volt az első látásra. Azt vedd ami tetszik! Azon jobban fogod magad érezni.
Nálam az egy oldali lengő villa volt amiről nem tudtam levenni a szemem.
- 5 years ago
#6365
@Pohi
Köszönöm a válaszokat én is ezen a véleményen vagyok. 695 felé húzok nagyon, mert a 696 nem jobb annyival, mint amennyivel drágább. Ráadásul a 695 formai világa jobban bejön.
Köszönöm a válaszokat én is ezen a véleményen vagyok. 695 felé húzok nagyon, mert a 696 nem jobb annyival, mint amennyivel drágább. Ráadásul a 695 formai világa jobban bejön.
- 5 years ago
#6364
Sziasztok! 695-el mik a tapasztalatok? Érdemesebb ebben gondolkodni, mint mondjuk 600-620-ban? Gondolok itt az ár-érték arányra, illetve arra a plusz 12 lóerőre. 1-1200000 sok egy ilyen korú (2007-2008) motorért? Vagy akkor inkább már 696? A régebbi Monsterek formavilága tetszik jobban ( körlámpa, analóg óra), ezért nézegettem ezeket. S4R is lenne kicsivel többért, de nehezen szoknám meg a szárazkuplung hangját és egy kicsit erős lenne az a gép. Előre is köszönöm a válaszokat!
Szia Hobo!
Tavaly ugyan ebben a cipőben jártam mint te, de tényleg minden pontjában...
1. 600-620-695 --> egyértelműen 695! Ha találsz jót mert ez azért ritka Magyarországon szerintem, hát még ami jó... (nekem tavaly nagy mákom volt amikor kifogtam a saját 695-met).
2. 695 vs 696.. igen jó kérdés ... technológiiailag jobb a 696-os de nem annyival szerintem...
Ami nálam egyértelműen döntött:
- régi forma (szerintem sokkal szebb a 695-s mint a 696-os...)
- analóg műszerfal (ugye ezt nem kell magyaráznom)
- árban azért jobb (de sztem pont ezért mert kevesebb 695-s van az utakn ennek az ára jobban értéktartó lesz ha vigyázol rá)
Pár válasz még a kérdéseidre:
- ár: amit írtál szerintem abszolút nem sok, minden fillért megér!!! (tényleg)
- S4R sztem erős lenne neked ahogy így leveszem az írásodból a tapasztalatod de nagyon jó gép (fennt is van az apróban egy piros S4R Testastretta - nah az valami állat.. No1.)
Ha bármi kérdésed van még akkor szívesen írok!
- 5 years ago
#6363
Sziasztok! 695-el mik a tapasztalatok? Érdemesebb ebben gondolkodni, mint mondjuk 600-620-ban? Gondolok itt az ár-érték arányra, illetve arra a plusz 12 lóerőre. 1-1200000 sok egy ilyen korú (2007-2008) motorért? Vagy akkor inkább már 696? A régebbi Monsterek formavilága tetszik jobban ( körlámpa, analóg óra), ezért nézegettem ezeket. S4R is lenne kicsivel többért, de nehezen szoknám meg a szárazkuplung hangját és egy kicsit erős lenne az a gép. Előre is köszönöm a válaszokat!
- 5 years ago
#6362
Sziasztok műszakira kéne majd vinnem a 900 ast esetleg valakinek gyári dobja lenne kölibe Tatabánya környéke? Kicsit le kéne halkítanom a szörnyet. Előre is köszönöm.
The World Cup is one of the biggest football tourn[…]