- 5 years ago
#6361
ua van az s4en mint a 600on az zsír,de attól még horribilis az ára... Ha volt pénz majomra, banánra is legyen bocs csak viccelek Olcsó volt a majom is...
- 5 years ago
#6360
Sziasztok! Milyen fékbetétet ajánlotok? Kellene venni lassan... 600-as Monster. Brembo, pl Làng Kft. köszi. Megy a Brembo előre-hátra, a motoralkatresz.eu-tól..ha jól olvastam, ott még kedvezményünk is van. Akár!
- 5 years ago
#6359
fura hogy egy ilyen "tomegmodell" - re ilyen draga. Mert ugye nem egy S4 hanem egy kis 600-as. De azert lehet mert uszo tarcsa... ua van az s4en mint a 600on az zsír,de attól még horribilis az ára... Ha volt pénz majomra, banánra is legyen bocs csak viccelek
- 5 years ago
#6358
Sziasztok! Milyen fékbetétet ajánlotok? Kellene venni lassan... 600-as Monster. Brembo, pl Làng Kft. köszi. Megy a Brembo előre-hátra, a motoralkatresz.eu-tól..ha jól olvastam, ott még kedvezményünk is van.
- 5 years ago
#6357
oemparts-on 32 ezer az első
https://oem-parts.hu/hu/parts/ducati/19 ... ront-wheel fura hogy egy ilyen "tomegmodell" - re ilyen draga. Mert ugye nem egy S4 hanem egy kis 600-as. De azert lehet mert uszo tarcsa... ua van az s4en mint a 600on az zsír,de attól még horribilis az ára...
- 5 years ago
#6356
Sziasztok! Milyen fékbetétet ajánlotok? Kellene venni lassan... 600-as Monster. Én hátra most Ferodo SinterGrip-et vettem,jó,nem sikít meg semmi ilyesmi..
- 5 years ago
#6355
Sziasztok! Milyen fékbetétet ajánlotok? Kellene venni lassan... 600-as Monster. Brembo, pl Làng Kft.
- 5 years ago
#6354
Üdv!
Első féktárcsát ki honnan szokott rendelni? Olyan érdekel ahol reális áron van:) A 60-80 ezer forintosak horribilisek... oemparts-on 32 ezer az első
https://oem-parts.hu/hu/parts/ducati/19 ... ront-wheel fura hogy egy ilyen "tomegmodell" - re ilyen draga. Mert ugye nem egy S4 hanem egy kis 600-as. De azert lehet mert uszo tarcsa... ua van az s4en mint a 600on
- 5 years ago
#6352
Üdv!
Első féktárcsát ki honnan szokott rendelni? Olyan érdekel ahol reális áron van:) A 60-80 ezer forintosak horribilisek... oemparts-on 32 ezer az első
https://oem-parts.hu/hu/parts/ducati/19 ... ront-wheel fura hogy egy ilyen "tomegmodell" - re ilyen draga. Mert ugye nem egy S4 hanem egy kis 600-as. De azert lehet mert uszo tarcsa...
- 5 years ago
#6351
Üdv!
Első féktárcsát ki honnan szokott rendelni? Olyan érdekel ahol reális áron van:) A 60-80 ezer forintosak horribilisek... oemparts-on 32 ezer az első
https://oem-parts.hu/hu/parts/ducati/19 ... ront-wheel Az a hátsó, az első ~66e tényleg akkor ebay
- 5 years ago
#6350
Üdv!
Első féktárcsát ki honnan szokott rendelni? Olyan érdekel ahol reális áron van:) A 60-80 ezer forintosak horribilisek... oemparts-on 32 ezer az első
https://oem-parts.hu/hu/parts/ducati/19 ... ront-wheel Az a hátsó, az első ~66e
- 5 years ago
#6349
Üdv!
Első féktárcsát ki honnan szokott rendelni? Olyan érdekel ahol reális áron van:) A 60-80 ezer forintosak horribilisek... oemparts-on 32 ezer az első
https://oem-parts.hu/hu/parts/ducati/19 ... ront-wheel
- 5 years ago
#6348
Üdv!
Első féktárcsát ki honnan szokott rendelni? Olyan érdekel ahol reális áron van:) A 60-80 ezer forintosak horribilisek... próbáld meg ebay ről, eu n belül nincs vám.
- 5 years ago
#6347
Üdv!
Első féktárcsát ki honnan szokott rendelni? Olyan érdekel ahol reális áron van:) A 60-80 ezer forintosak horribilisek...
Első féktárcsát ki honnan szokott rendelni? Olyan érdekel ahol reális áron van:) A 60-80 ezer forintosak horribilisek...
- 5 years ago
#6346
Sziasztok!
SOS segítség kellene... reggel elmentem egy helyre, ahonnan kijövet látom, hogy a Monsterem az oldalán fekszik... az oldalsztendert rögzítő lábtartó tört el illetve mivel az olajdeknire is rá van rögzítve (?????) ott is tört a dolog... valószínűleg fáradásos törés volt mert nem úgy nézett ki, hogy bárki is neki ment a motornak...
A kérdésem az lenne, hogy honnan tudnék gyorsan beszerezni alkatrészeket hogy javítsam (lábtartó), illetve, hogy a blokkal történtek javítása egyáltalán hogy fog történni??
MotoRosso-kat felhívtam, rajta vannak az ügyön, hogy gyorsan meglegyen a történet de ha negatív választ kapok akkor akár hónapokig nem tudom a motort parkoltatni ...
Minden segítséget, ötletet elfogadok!
Köszönöm előre is!
Ui: veletek történt már ilyen?
Illetve melyik olasz pöcs mérnök tervezte oda a sztendert a blokkhoz... - erre ne válaszoljatok...
SOS segítség kellene... reggel elmentem egy helyre, ahonnan kijövet látom, hogy a Monsterem az oldalán fekszik... az oldalsztendert rögzítő lábtartó tört el illetve mivel az olajdeknire is rá van rögzítve (?????) ott is tört a dolog... valószínűleg fáradásos törés volt mert nem úgy nézett ki, hogy bárki is neki ment a motornak...
A kérdésem az lenne, hogy honnan tudnék gyorsan beszerezni alkatrészeket hogy javítsam (lábtartó), illetve, hogy a blokkal történtek javítása egyáltalán hogy fog történni??
MotoRosso-kat felhívtam, rajta vannak az ügyön, hogy gyorsan meglegyen a történet de ha negatív választ kapok akkor akár hónapokig nem tudom a motort parkoltatni ...
Minden segítséget, ötletet elfogadok!
Köszönöm előre is!
Ui: veletek történt már ilyen?
Illetve melyik olasz pöcs mérnök tervezte oda a sztendert a blokkhoz... - erre ne válaszoljatok...
Csatolmányok:
img_6584.jpg (423.22 KiB) Megtekintve 12093 alkalommal
img_6582.jpg (479.1 KiB) Megtekintve 12093 alkalommal
img_6581.jpg (490.07 KiB) Megtekintve 12093 alkalommal
img_6580.jpg (385.97 KiB) Megtekintve 12093 alkalommal
img_6579.jpg (401.65 KiB) Megtekintve 12093 alkalommal
img_6578.jpg (614 KiB) Megtekintve 12093 alkalommal
- 5 years ago
#6345
sziasztok!
pls help! lenne valaki annyira jo fej, hogy ha all otthon egy monster gyari(!) ducati felirattal a tankon, akkor lemeri nekem a betuk meretet!?
620-hoz kellene, de gondolom ugyanakkora az osszes elso monsteren..
pls help! lenne valaki annyira jo fej, hogy ha all otthon egy monster gyari(!) ducati felirattal a tankon, akkor lemeri nekem a betuk meretet!?
620-hoz kellene, de gondolom ugyanakkora az osszes elso monsteren..
- 5 years ago
#6344
Hali! Valakinek van esetleg tapasztalata a témával kapcsolatban? Terv: Monster S4R+DynoJet III+Prop Tech-nél Esztergomban beállítás fékpadon. A motoron most rajta van egy K&N légszűrő+nyitott légszűrő ház és egy GPR teljes rendszer, az elektronika gyári. Kíváncsi lennék, hogy így milyen lenne a motor. Vélemény?
- 5 years ago
#6343
@Laczkó85
Köszönöm neked is,ez tényleg jó árban van. Megnézem nálam hogy van a felfüggesztés aztán sztem meg is rendelem. De szerintem úgy van ahogy nálad. elvileg az való a tiedre Akkor hazaértem munkából meg is rendelem. Talán még megkapom a héten.
- 5 years ago
#6342
@Laczkó85
Köszönöm neked is,ez tényleg jó árban van. Megnézem nálam hogy van a felfüggesztés aztán sztem meg is rendelem. De szerintem úgy van ahogy nálad. elvileg az való a tiedre
- 5 years ago
#6341
@Laczkó85
Köszönöm neked is,ez tényleg jó árban van. Megnézem nálam hogy van a felfüggesztés aztán sztem meg is rendelem. De szerintem úgy van ahogy nálad.
Köszönöm neked is,ez tényleg jó árban van. Megnézem nálam hogy van a felfüggesztés aztán sztem meg is rendelem. De szerintem úgy van ahogy nálad.
- 5 years ago
#6340
Köszönöm mindkettőtöknek a segítséget.
Akkor az a sárvédő nem nyert.Szeretnék rá,mert nekem azzal jobban is tetszik meg nehogy esőkor olyan helyre verje a kerék a vizet ahova nem kéne.És akkor a szivatókar állítását meg majd begyakorlom.És egyenlőre a futóművet se birizgálom,hisz alig 100 km-t vezettem csak eddig.Hátha az is csak a xar gumik miatt tűnt olyannak,amilyen.Nincs messze tőlem a Pannónia-Ring ott meg van Ducati szerviz is a Ducati-Plázábban.Bár mondták készüljek fel az osztrák szervizdíjjak szintjére.
Szívesen hajtanám most is,de ezekkel a gumikkal inkább nem.Meg láttam van olajos fórum is itt,majd azt is végignyálazom olaj-ügyben.
Még esetleg annyit,hogy akkor az indexnek hogy kellene működni rendesen?Mint írtam,sokszor az van hogy jobbra-balra indexelek mire ki tudom kapcsolni az indexet.Miután irányba kapcsolom visszaugrik ugye középállásba.Japán gépnél középen benyomom és kialszik.Nálam az ellentétes irányba kell nyomnom egy minimálisat,hogy kialudjon.De ha már egy hangyányit túlnyomom akkor másik irányba kezd el villogni.Persze itt sincs még túl sok tapasztalatom,mivel csak egyszer mentem a géppel.Lehet csak én bénázom el a dolgot.Bár elindulás előtt mondtam az eladónak,de ő sem tudott (kereskedő) rá semmit mondani,hogy ennek hogy kellene rendesen működnie.
Köszönöm még egyszer is. Szia. Pannonia ringen már nincs Ducati szervíz/Ducati Plaza! Köszi hogy szóltál,na a Google se a a barátom többé . Őszerinte még van
.
- 5 years ago
#6339
Ja és el is felejtettem, kellene egy hátsó sárvédő,ha valaki tud valahol olcsóba
Ez jó lenne hozzá?
https://www.ebay.com/itm/Ducati-Monster ... SwBNtbBp5N Az enyém 99-es, a tiéd 2000 évjárat, de az enyémen 3 furat van, 3 csavarral rögzül, 1-1 kétoldalt, egy pedig középen a villához (függőleges tengelyű imbuszok).
Nem tudom a többieknek milyen tapasztalatai vannak a most következő céggel, nem akarom őket reklámozni, de ők elvileg árulnak ilyesmit, és elfogadható az áruk, legalábbis sárvédőre elfogadható (22 alkatrész):
https://oem-parts.hu/hu/parts/ducati/20 ... -swing-arm
Én tegnap rendeltem tőlük kilométeróra spirált, ha megjön akkor tudok jelezni, hogy korrektek-e, de szerintem nem lesz velük baj.
- 5 years ago
#6338
Köszönöm mindkettőtöknek a segítséget.
Akkor az a sárvédő nem nyert.Szeretnék rá,mert nekem azzal jobban is tetszik meg nehogy esőkor olyan helyre verje a kerék a vizet ahova nem kéne.És akkor a szivatókar állítását meg majd begyakorlom.És egyenlőre a futóművet se birizgálom,hisz alig 100 km-t vezettem csak eddig.Hátha az is csak a xar gumik miatt tűnt olyannak,amilyen.Nincs messze tőlem a Pannónia-Ring ott meg van Ducati szerviz is a Ducati-Plázábban.Bár mondták készüljek fel az osztrák szervizdíjjak szintjére.
Szívesen hajtanám most is,de ezekkel a gumikkal inkább nem.Meg láttam van olajos fórum is itt,majd azt is végignyálazom olaj-ügyben.
Még esetleg annyit,hogy akkor az indexnek hogy kellene működni rendesen?Mint írtam,sokszor az van hogy jobbra-balra indexelek mire ki tudom kapcsolni az indexet.Miután irányba kapcsolom visszaugrik ugye középállásba.Japán gépnél középen benyomom és kialszik.Nálam az ellentétes irányba kell nyomnom egy minimálisat,hogy kialudjon.De ha már egy hangyányit túlnyomom akkor másik irányba kezd el villogni.Persze itt sincs még túl sok tapasztalatom,mivel csak egyszer mentem a géppel.Lehet csak én bénázom el a dolgot.Bár elindulás előtt mondtam az eladónak,de ő sem tudott (kereskedő) rá semmit mondani,hogy ennek hogy kellene rendesen működnie.
Köszönöm még egyszer is. Szia. Pannonia ringen már nincs Ducati szervíz/Ducati Plaza!
- 5 years ago
#6337
Köszönöm mindkettőtöknek a segítséget.
Akkor az a sárvédő nem nyert.Szeretnék rá,mert nekem azzal jobban is tetszik meg nehogy esőkor olyan helyre verje a kerék a vizet ahova nem kéne.És akkor a szivatókar állítását meg majd begyakorlom.És egyenlőre a futóművet se birizgálom,hisz alig 100 km-t vezettem csak eddig.Hátha az is csak a xar gumik miatt tűnt olyannak,amilyen.Nincs messze tőlem a Pannónia-Ring ott meg van Ducati szerviz is a Ducati-Plázábban.Bár mondták készüljek fel az osztrák szervizdíjjak szintjére.
Szívesen hajtanám most is,de ezekkel a gumikkal inkább nem.Meg láttam van olajos fórum is itt,majd azt is végignyálazom olaj-ügyben.
Még esetleg annyit,hogy akkor az indexnek hogy kellene működni rendesen?Mint írtam,sokszor az van hogy jobbra-balra indexelek mire ki tudom kapcsolni az indexet.Miután irányba kapcsolom visszaugrik ugye középállásba.Japán gépnél középen benyomom és kialszik.Nálam az ellentétes irányba kell nyomnom egy minimálisat,hogy kialudjon.De ha már egy hangyányit túlnyomom akkor másik irányba kezd el villogni.Persze itt sincs még túl sok tapasztalatom,mivel csak egyszer mentem a géppel.Lehet csak én bénázom el a dolgot.Bár elindulás előtt mondtam az eladónak,de ő sem tudott (kereskedő) rá semmit mondani,hogy ennek hogy kellene rendesen működnie.
Köszönöm még egyszer is. Az indexel kapcsolatban elméletileg ennek is csak meg kell nyomni és kikapcsol . Legalább is nekem így működik . Üdv.Na nálam nem ezt csinálta,hanem mikor benyomtam középre beragadt a gomb és az index villogott tovább.És csak két ujjal nehezen tudtam kihúzni.De az én készülékemben volt a hiba,kitisztítottam és azóta működik rendesen és nem ragad be.
- 5 years ago
#6336
Köszönöm mindkettőtöknek a segítséget.
Akkor az a sárvédő nem nyert.Szeretnék rá,mert nekem azzal jobban is tetszik meg nehogy esőkor olyan helyre verje a kerék a vizet ahova nem kéne.És akkor a szivatókar állítását meg majd begyakorlom.És egyenlőre a futóművet se birizgálom,hisz alig 100 km-t vezettem csak eddig.Hátha az is csak a xar gumik miatt tűnt olyannak,amilyen.Nincs messze tőlem a Pannónia-Ring ott meg van Ducati szerviz is a Ducati-Plázábban.Bár mondták készüljek fel az osztrák szervizdíjjak szintjére.
Szívesen hajtanám most is,de ezekkel a gumikkal inkább nem.Meg láttam van olajos fórum is itt,majd azt is végignyálazom olaj-ügyben.
Még esetleg annyit,hogy akkor az indexnek hogy kellene működni rendesen?Mint írtam,sokszor az van hogy jobbra-balra indexelek mire ki tudom kapcsolni az indexet.Miután irányba kapcsolom visszaugrik ugye középállásba.Japán gépnél középen benyomom és kialszik.Nálam az ellentétes irányba kell nyomnom egy minimálisat,hogy kialudjon.De ha már egy hangyányit túlnyomom akkor másik irányba kezd el villogni.Persze itt sincs még túl sok tapasztalatom,mivel csak egyszer mentem a géppel.Lehet csak én bénázom el a dolgot.Bár elindulás előtt mondtam az eladónak,de ő sem tudott (kereskedő) rá semmit mondani,hogy ennek hogy kellene rendesen működnie.
Köszönöm még egyszer is. Az indexel kapcsolatban elméletileg ennek is csak meg kell nyomni és kikapcsol . Legalább is nekem így működik .
- 5 years ago
#6335
Köszönöm mindkettőtöknek a segítséget.
Akkor az a sárvédő nem nyert.Szeretnék rá,mert nekem azzal jobban is tetszik meg nehogy esőkor olyan helyre verje a kerék a vizet ahova nem kéne.És akkor a szivatókar állítását meg majd begyakorlom.És egyenlőre a futóművet se birizgálom,hisz alig 100 km-t vezettem csak eddig.Hátha az is csak a xar gumik miatt tűnt olyannak,amilyen.Nincs messze tőlem a Pannónia-Ring ott meg van Ducati szerviz is a Ducati-Plázábban.Bár mondták készüljek fel az osztrák szervizdíjjak szintjére.
Szívesen hajtanám most is,de ezekkel a gumikkal inkább nem.Meg láttam van olajos fórum is itt,majd azt is végignyálazom olaj-ügyben.
Még esetleg annyit,hogy akkor az indexnek hogy kellene működni rendesen?Mint írtam,sokszor az van hogy jobbra-balra indexelek mire ki tudom kapcsolni az indexet.Miután irányba kapcsolom visszaugrik ugye középállásba.Japán gépnél középen benyomom és kialszik.Nálam az ellentétes irányba kell nyomnom egy minimálisat,hogy kialudjon.De ha már egy hangyányit túlnyomom akkor másik irányba kezd el villogni.Persze itt sincs még túl sok tapasztalatom,mivel csak egyszer mentem a géppel.Lehet csak én bénázom el a dolgot.Bár elindulás előtt mondtam az eladónak,de ő sem tudott (kereskedő) rá semmit mondani,hogy ennek hogy kellene rendesen működnie.
Köszönöm még egyszer is.
Akkor az a sárvédő nem nyert.Szeretnék rá,mert nekem azzal jobban is tetszik meg nehogy esőkor olyan helyre verje a kerék a vizet ahova nem kéne.És akkor a szivatókar állítását meg majd begyakorlom.És egyenlőre a futóművet se birizgálom,hisz alig 100 km-t vezettem csak eddig.Hátha az is csak a xar gumik miatt tűnt olyannak,amilyen.Nincs messze tőlem a Pannónia-Ring ott meg van Ducati szerviz is a Ducati-Plázábban.Bár mondták készüljek fel az osztrák szervizdíjjak szintjére.
Szívesen hajtanám most is,de ezekkel a gumikkal inkább nem.Meg láttam van olajos fórum is itt,majd azt is végignyálazom olaj-ügyben.
Még esetleg annyit,hogy akkor az indexnek hogy kellene működni rendesen?Mint írtam,sokszor az van hogy jobbra-balra indexelek mire ki tudom kapcsolni az indexet.Miután irányba kapcsolom visszaugrik ugye középállásba.Japán gépnél középen benyomom és kialszik.Nálam az ellentétes irányba kell nyomnom egy minimálisat,hogy kialudjon.De ha már egy hangyányit túlnyomom akkor másik irányba kezd el villogni.Persze itt sincs még túl sok tapasztalatom,mivel csak egyszer mentem a géppel.Lehet csak én bénázom el a dolgot.Bár elindulás előtt mondtam az eladónak,de ő sem tudott (kereskedő) rá semmit mondani,hogy ennek hogy kellene rendesen működnie.
Köszönöm még egyszer is.
- 5 years ago
#6334
Ja és el is felejtettem, kellene egy hátsó sárvédő,ha valaki tud valahol olcsóba
Ez jó lenne hozzá?
https://www.ebay.com/itm/Ducati-Monster ... SwBNtbBp5N nem jó hozzá, a te hátsó felföggesztésed még segédkeretes és nem kutyacsontos
- 5 years ago
#6333
Hali!
- Tükörrel sokat játszottam, volt fent két kínai kormányvég, a kerek és a szögletes verzió és egy motorosboltban vásárolt design cucc. Most a gyári van fent. Ha veszel rá tükröt keress olyat ami nem síktükör. A gyári nem kerek tükör nekem bejött csak kicsit bumszli ezért akartam cserélni, de a használhatóság nyert hosszú távon.
- A szivató érdekes és motoronként egyedi. Egyszer valaki javasolta hogy indítsam úgy a motort hogy a start gombbal folyamatosan húzom rá a szívatót, ahol beugrik ott hagyjam a kart. Plusz saját megfigyelés, szoktam neki kis gázt adni ott hogy felpörögjön a Motor. Amig dzseki sisak feljön addig melegszik, utána indulok óvatosan. Kb 1,5-2városi kilométer alatt bemelegszik, érzem a combomon pirosnál hogy visszamehet fokozatosan a szívató. De ez nyilván függ hőmérséklettől is.
-Hátsó sárvédőt most szedtem le kísérletképpen, de egyelőre nem adom, nekem valami kisebb ügyesenn kéne helyette.
-Futóművel nekem nem volt bajom, abban nem tudok segíteni.
Sok balesetmentes kilométert az új géphez!
- Tükörrel sokat játszottam, volt fent két kínai kormányvég, a kerek és a szögletes verzió és egy motorosboltban vásárolt design cucc. Most a gyári van fent. Ha veszel rá tükröt keress olyat ami nem síktükör. A gyári nem kerek tükör nekem bejött csak kicsit bumszli ezért akartam cserélni, de a használhatóság nyert hosszú távon.
- A szivató érdekes és motoronként egyedi. Egyszer valaki javasolta hogy indítsam úgy a motort hogy a start gombbal folyamatosan húzom rá a szívatót, ahol beugrik ott hagyjam a kart. Plusz saját megfigyelés, szoktam neki kis gázt adni ott hogy felpörögjön a Motor. Amig dzseki sisak feljön addig melegszik, utána indulok óvatosan. Kb 1,5-2városi kilométer alatt bemelegszik, érzem a combomon pirosnál hogy visszamehet fokozatosan a szívató. De ez nyilván függ hőmérséklettől is.
-Hátsó sárvédőt most szedtem le kísérletképpen, de egyelőre nem adom, nekem valami kisebb ügyesenn kéne helyette.
-Futóművel nekem nem volt bajom, abban nem tudok segíteni.
Sok balesetmentes kilométert az új géphez!
- 5 years ago
#6332
Ja és el is felejtettem, kellene egy hátsó sárvédő,ha valaki tud valahol olcsóba
Ez jó lenne hozzá?
https://www.ebay.com/itm/Ducati-Monster ... SwBNtbBp5N
Ez jó lenne hozzá?
https://www.ebay.com/itm/Ducati-Monster ... SwBNtbBp5N
- 5 years ago
#6331
Szép napot.A héten lettem boldog tulaja egy 2000-s évjáratú 750-s Monster-nak.Lenne is pár észrevételem/kérdésem vele kapcsolatban.
-Tudnátok ajánlani valamilyen jobb fajta visszapillantó tükröt.Kormányvégre is lehet.A mostani kb. semmire sem jó,mindegy merre forgatom főképp csak magamat látom.Vagy lehet csak le kéne fogynom ?
-Sokat nem mentem vele,csak mikor haza jöttem.De az első villa rugózás nagyon kemény szerintem,legalábbis a korábbi chopperemhez képest.Persze az más kategória.Esetleg más olajjal lehetne puhábbra csinálni?Vagy komolyabb átalakítás kell?
-És azért nem mentem vele sokat,mivel haza felé menet (100 km volt az út) sokáig kacsázott a motor hátulja.Csak olyan 50 km után volt valamiféle tapadása a guminak.Addig mint a nyálkás hal a vödör takonyban .Ja és a gumik dátuma 2012-s,profil sem a legjobb már.De úton van egy szett Michelin Pilot Road 2.Az talán jó lesz.
-Szivató kar.Már a kereskedés tulaja is mondta,hogy "játszani" kell vele egy kicsit míg bemelegszik.Nekem ez eddig nem nagyon ment,vagy nagyon felpörög vagy túl kevés és leáll.Van valami technikája,vagy ez ilyen és csak gyakorolni kell vele?
-index kapcsoló.Japán gépeken irányba nyomom,majd ugye visszaugrik középre és benyomom középállásban hogy kikapcsoljam.Legalábbis ez a jellemző.Itt meg irányba nyomom majd visszaugrik középre.De hogy kikapcsoljam,az ellentétes irányba kell minimálisan elnyomnom a kart.Ami menet közben nem mindig sikerül,inkább átkapcsolom az indexet jobbról balra.Ennek így kell működnie vagy nézessem meg?Középállásban benyomva a kapcsolót nem történik semmi csak beragad a gomb.
-milyen olajat ajánlanátok bele?Szűrőket,gyertyákat,szíjakat megrendeltem,olajat még nem.
Egyenlőre ennyi.Köszönöm előre a válaszokat,ha valami eszembe jutna még beírom
-Tudnátok ajánlani valamilyen jobb fajta visszapillantó tükröt.Kormányvégre is lehet.A mostani kb. semmire sem jó,mindegy merre forgatom főképp csak magamat látom.Vagy lehet csak le kéne fogynom ?
-Sokat nem mentem vele,csak mikor haza jöttem.De az első villa rugózás nagyon kemény szerintem,legalábbis a korábbi chopperemhez képest.Persze az más kategória.Esetleg más olajjal lehetne puhábbra csinálni?Vagy komolyabb átalakítás kell?
-És azért nem mentem vele sokat,mivel haza felé menet (100 km volt az út) sokáig kacsázott a motor hátulja.Csak olyan 50 km után volt valamiféle tapadása a guminak.Addig mint a nyálkás hal a vödör takonyban .Ja és a gumik dátuma 2012-s,profil sem a legjobb már.De úton van egy szett Michelin Pilot Road 2.Az talán jó lesz.
-Szivató kar.Már a kereskedés tulaja is mondta,hogy "játszani" kell vele egy kicsit míg bemelegszik.Nekem ez eddig nem nagyon ment,vagy nagyon felpörög vagy túl kevés és leáll.Van valami technikája,vagy ez ilyen és csak gyakorolni kell vele?
-index kapcsoló.Japán gépeken irányba nyomom,majd ugye visszaugrik középre és benyomom középállásban hogy kikapcsoljam.Legalábbis ez a jellemző.Itt meg irányba nyomom majd visszaugrik középre.De hogy kikapcsoljam,az ellentétes irányba kell minimálisan elnyomnom a kart.Ami menet közben nem mindig sikerül,inkább átkapcsolom az indexet jobbról balra.Ennek így kell működnie vagy nézessem meg?Középállásban benyomva a kapcsolót nem történik semmi csak beragad a gomb.
-milyen olajat ajánlanátok bele?Szűrőket,gyertyákat,szíjakat megrendeltem,olajat még nem.
Egyenlőre ennyi.Köszönöm előre a válaszokat,ha valami eszembe jutna még beírom
Csatolmányok:
dsc_0496.jpg (1.42 MiB) Megtekintve 12092 alkalommal
- 5 years ago
#6330
Tegnap áthívott a szomszéd, hogy segítsek felvinni az emeletre az újonnan vásárolt kanapét, és a szomszéd történetesen vizsgabiztos. Ha már ott voltam, nyilván rákérdeztem ezekre a dolgokra. Azt mondta, hogy nála minden olyan változtatás ami engedéllyel rendelkezik (e szám), és közlekedésbiztonsági szempontból az ő véleménye szerint megfelel, azt simán átengedi. Nem ragaszkodik a műbizonylathoz sem, ha e szám van, és nem gányolt az átalakítás. Ha engedélyezett a tükör, simán mehet rá, ha e jellel rendelkező kipufogód van (és nyilván nem ordenáré hangos) akkor mehet az is, bár tud veszprémben is olyan állomást mondani, ahol nem foglalkoznak a hanggal sem. Ha pl fogod magad és beszereltetsz xenont a halogén helyére, akkor viszont biztos lehetsz benne, hogy nem engedi át a járművet. Persze azt is mondta, hogy a megyei előírásoknak is meg kell felelniük, tehát nem mindegy melyik megyében vizsgáztatod a járművel.
Amit én leszűrtem, hogy ez az egész vizsga szubjektívitáson alapul, nincs nekik annyira megkötve a kezük, mint hinnénk, ha egy vizsgaállomáson nagyon vaskalaposak, akkor keresni kell egy másikat és kész.
Ha így lenne mindenhol akkor jó lenne. Mindegy mert fél óra alatt átcseréltem mindent, de az üléspúpot tényleg nem értettem...
Azért írtam le ezt, hogyha valaki "szépítené, hangosítaná a gépet" nehogy eladja a gyári cuccokat, mert egyszer még beszaladhat ebbe.
Azt nem értem az autónál miért nem kérik akkor a gyári felniket?:-DDDD
Elvégre azzal jött ki a gyárból....Az autós rizskályhákon sokszor a dob is más...lsd Honda Fanok...
- 6 years ago
#6329
Sziasztok!
Ha valakinek vizsga kellene, budapesten tudok segíteni... Nem kell semmit levenni, kicserélni stb a motoron;)
70/9474020 Ákos
Ha valakinek vizsga kellene, budapesten tudok segíteni... Nem kell semmit levenni, kicserélni stb a motoron;)
70/9474020 Ákos
- 6 years ago
#6328
esetemben a tükröt sem kellett levenni (kormányvég), bajban is lennék, mert már régen eladtam... persze a gyári dobnak vissza kell menni, azt szerintem sehol nem nézik el. erre ne fogadjál.... na nekem rizoma tükör, race only rendszer, no problem, de a púpot levetették mondjuk én nem a KPM-ről beszélek.....
- 6 years ago
#6327
esetemben a tükröt sem kellett levenni (kormányvég), bajban is lennék, mert már régen eladtam... persze a gyári dobnak vissza kell menni, azt szerintem sehol nem nézik el. erre ne fogadjál.... na nekem rizoma tükör, race only rendszer, no problem, de a púpot levetették Nekem nem vetették le. Megkérdezték, hogy van-e alatta ülés a lábtartóhoz, mondtam, hogy aha. Nem kételkedtek az igazmondásomban
- 6 years ago
#6326
Tegnap áthívott a szomszéd, hogy segítsek felvinni az emeletre az újonnan vásárolt kanapét, és a szomszéd történetesen vizsgabiztos. Ha már ott voltam, nyilván rákérdeztem ezekre a dolgokra. Azt mondta, hogy nála minden olyan változtatás ami engedéllyel rendelkezik (e szám), és közlekedésbiztonsági szempontból az ő véleménye szerint megfelel, azt simán átengedi. Nem ragaszkodik a műbizonylathoz sem, ha e szám van, és nem gányolt az átalakítás. Ha engedélyezett a tükör, simán mehet rá, ha e jellel rendelkező kipufogód van (és nyilván nem ordenáré hangos) akkor mehet az is, bár tud veszprémben is olyan állomást mondani, ahol nem foglalkoznak a hanggal sem. Ha pl fogod magad és beszereltetsz xenont a halogén helyére, akkor viszont biztos lehetsz benne, hogy nem engedi át a járművet. Persze azt is mondta, hogy a megyei előírásoknak is meg kell felelniük, tehát nem mindegy melyik megyében vizsgáztatod a járművel.
Amit én leszűrtem, hogy ez az egész vizsga szubjektívitáson alapul, nincs nekik annyira megkötve a kezük, mint hinnénk, ha egy vizsgaállomáson nagyon vaskalaposak, akkor keresni kell egy másikat és kész.
Amit én leszűrtem, hogy ez az egész vizsga szubjektívitáson alapul, nincs nekik annyira megkötve a kezük, mint hinnénk, ha egy vizsgaállomáson nagyon vaskalaposak, akkor keresni kell egy másikat és kész.
- 6 years ago
#6325
Tudom, mindenki máshova viszi vizsgára, de egy tapasztalat:
Pénteken vizsgázott a gépen, még az üléspúpot is levetették velem, hogy a gyári fotóval egyezzen a rendszerben. Persze gyári dobbal, azt előre mondták mindegy nekik milyen e-betűs dob, nem fog átmenni. Gyári tükör dettó....
8 eFt volt ellenben a vizsga. esetemben a tükröt sem kellett levenni (kormányvég), bajban is lennék, mert már régen eladtam... persze a gyári dobnak vissza kell menni, azt szerintem sehol nem nézik el. erre ne fogadjál.... na nekem rizoma tükör, race only rendszer, no problem, de a púpot levetették
- 6 years ago
#6324
Tudom, mindenki máshova viszi vizsgára, de egy tapasztalat:
Pénteken vizsgázott a gépen, még az üléspúpot is levetették velem, hogy a gyári fotóval egyezzen a rendszerben. Persze gyári dobbal, azt előre mondták mindegy nekik milyen e-betűs dob, nem fog átmenni. Gyári tükör dettó....
8 eFt volt ellenben a vizsga. esetemben a tükröt sem kellett levenni (kormányvég), bajban is lennék, mert már régen eladtam... persze a gyári dobnak vissza kell menni, azt szerintem sehol nem nézik el. erre ne fogadjál....
- 6 years ago
#6323
Tudom, mindenki máshova viszi vizsgára, de egy tapasztalat:
Pénteken vizsgázott a gépen, még az üléspúpot is levetették velem, hogy a gyári fotóval egyezzen a rendszerben. Persze gyári dobbal, azt előre mondták mindegy nekik milyen e-betűs dob, nem fog átmenni. Gyári tükör dettó....
8 eFt volt ellenben a vizsga. esetemben a tükröt sem kellett levenni (kormányvég), bajban is lennék, mert már régen eladtam... persze a gyári dobnak vissza kell menni, azt szerintem sehol nem nézik el.
- 6 years ago
#6322
@dino74
Csatlakoztam egy szektához és fogadalmat tettem, hogy nyílvános helyen nem fogok többé szerepelni. De a hitem elszállt és a fogadalmam megszegtem....
Illetve, amióta látom az Észbontók című műsorban, hogy vannak nálam hülyébbek, csak azóta merem újra nyíltan vállalni a tudatlanságomat, az adott újra önbizalmat a szereplésre.
Hiányoztam? itt vár a Vp egyház,menekülj!
- 6 years ago
#6321
Tudom, mindenki máshova viszi vizsgára, de egy tapasztalat:
Pénteken vizsgázott a gépen, még az üléspúpot is levetették velem, hogy a gyári fotóval egyezzen a rendszerben. Persze gyári dobbal, azt előre mondták mindegy nekik milyen e-betűs dob, nem fog átmenni. Gyári tükör dettó....
8 eFt volt ellenben a vizsga. Még a gyári dobot és tükröket megértem, de az, hogy gyári kiegészítőket is esetleg le kell enni, na ez már túlzás... Nálunk Hajdú-Biharban is mindennek gyárinak kell lennie, de azért a púpot és fejidomot nem kell levenni...
- 6 years ago
#6320
Tudom, mindenki máshova viszi vizsgára, de egy tapasztalat:
Pénteken vizsgázott a gépen, még az üléspúpot is levetették velem, hogy a gyári fotóval egyezzen a rendszerben. Persze gyári dobbal, azt előre mondták mindegy nekik milyen e-betűs dob, nem fog átmenni. Gyári tükör dettó....
8 eFt volt ellenben a vizsga.
Pénteken vizsgázott a gépen, még az üléspúpot is levetették velem, hogy a gyári fotóval egyezzen a rendszerben. Persze gyári dobbal, azt előre mondták mindegy nekik milyen e-betűs dob, nem fog átmenni. Gyári tükör dettó....
8 eFt volt ellenben a vizsga.
- 6 years ago
#6319
Sziasztok!
900-as Monstert keresek,ha valaki tud egy szép eladó darabot,az ne kíméljen
900-as Monstert keresek,ha valaki tud egy szép eladó darabot,az ne kíméljen
- 6 years ago
#6318
@dino74
Csatlakoztam egy szektához és fogadalmat tettem, hogy nyílvános helyen nem fogok többé szerepelni. De a hitem elszállt és a fogadalmam megszegtem....
Illetve, amióta látom az Észbontók című műsorban, hogy vannak nálam hülyébbek, csak azóta merem újra nyíltan vállalni a tudatlanságomat, az adott újra önbizalmat a szereplésre.
Hiányoztam? nagyon
- 6 years ago
#6317
@dino74
Csatlakoztam egy szektához és fogadalmat tettem, hogy nyílvános helyen nem fogok többé szerepelni. De a hitem elszállt és a fogadalmam megszegtem....
Illetve, amióta látom az Észbontók című műsorban, hogy vannak nálam hülyébbek, csak azóta merem újra nyíltan vállalni a tudatlanságomat, az adott újra önbizalmat a szereplésre.
Hiányoztam?
Csatlakoztam egy szektához és fogadalmat tettem, hogy nyílvános helyen nem fogok többé szerepelni. De a hitem elszállt és a fogadalmam megszegtem....
Illetve, amióta látom az Észbontók című műsorban, hogy vannak nálam hülyébbek, csak azóta merem újra nyíltan vállalni a tudatlanságomat, az adott újra önbizalmat a szereplésre.
Hiányoztam?
- 6 years ago
#6316
Sziasztok! 98as évjáratú 600as monsterhez keresnék tankrögzítő csatot előre! Segítségeteket előre is köszönöm! Hali! Csak egy tipp, ha nem ragaszkodsz az újhoz. Jófogáson van egy Ducati, most bontódik, Szilasligeten, én arról vettem magamnak féklámpa kapcsolót, ha jól láttam akkor rajta van a csat, GLS-el küldik. Bár a gép 620-as 2004-es de szerintem a csatnak ugyanannak kéne lennie. Hello Laczkó85! Köszönöm szépen az infót, már úton van!
- 6 years ago
#6315
@Laczkó85
Szia!
Meg lehet csinálni úgyis a hátsó részt, hogy a vizsgára vissza lehessen rakni a levágott darabot, ha netán gond lenne belőle. Szerintem többenek is van Monster ilyen kialakítású hátsó résszel.
A levágott részt egy szűkítővel meg kell toldani, ami illeszkedik a fix hátsó csővázba, egy jól kialakított furattal -ami nincs szem előtt- és egy rögzítő csavarral/stifttel/stb pedig rögzíthető. te hol voltál eddig?
- 6 years ago
#6314
@Laczkó85
Szia!
Meg lehet csinálni úgyis a hátsó részt, hogy a vizsgára vissza lehessen rakni a levágott darabot, ha netán gond lenne belőle. Szerintem többenek is van Monster ilyen kialakítású hátsó résszel.
A levágott részt egy szűkítővel meg kell toldani, ami illeszkedik a fix hátsó csővázba, egy jól kialakított furattal -ami nincs szem előtt- és egy rögzítő csavarral/stifttel/stb pedig rögzíthető.
Szia!
Meg lehet csinálni úgyis a hátsó részt, hogy a vizsgára vissza lehessen rakni a levágott darabot, ha netán gond lenne belőle. Szerintem többenek is van Monster ilyen kialakítású hátsó résszel.
A levágott részt egy szűkítővel meg kell toldani, ami illeszkedik a fix hátsó csővázba, egy jól kialakított furattal -ami nincs szem előtt- és egy rögzítő csavarral/stifttel/stb pedig rögzíthető.
- 6 years ago
#6313
Nos, akkor belevágok, közben beszéltem a szerelőmmel, azt mondja ne izguljak, ha villog aminek villognia kell és világít akkor ő átviszi. Ha eláll az eső nekilátok a fűrészelésnek.
- 6 years ago
#6312
Eljött az idő, hogy kicsit kicsinosítsam a Monstert. Lassan 19 éves, és egy sima mosástól nem lesz az az igazi szépség, sajnos néhány csavar feje rozsdafoltos, az alumíniumok, kipufogók oxidáltak, nincs rossz állapotban, de az összkép nem szívderítő. Mivel elég nagy feladatnak tűnik, így sok kérdés merül fel, és a régóta dédelgetett "farok eltávolítást is megejteném". Egy két apró optikai dolgot már elkövettem, ledes hátsólámpa, ami egyben index is, illetve előre pici ledes indexet kapott. Ezekben E jelzés ugyan nincsen, de teszik a dolgukat, talán nem akadok meg a vizsgán, majd előre érdeklődök, vagy végső esetben egy napra visszapakolom, a gyáribb kinézetű, szintén jelzés nélküli cuccokat. (ezzel vettem anno, a kipufogómban sincs semmi jel, de eddig nem akadékoskodott senki).
A nagyobb kérdés a hátsó rész eltávolítása, mivel az egy irreverzibilis folyamat, nehéz visszaragasztani, azzal akadékoskodott valakinél a vizsgabiztos/rendőr?
A műszaki kérdés pedig a következő, szintén a hátsó részhez, nekem az ülésrögzítő bowdenje a farokban van elvezetve, hátrafelé, ha levágom, akkor vagy egy s kanyart-kell tennem vele az ülés alatt, vagy rövidebbet kell gyártatnom. Az újabb monsterek farokrész kialakítása nem érinti ezt a bowdent. Van aki már csinált ilyesmit, ötlet, javaslat a problémára? Hátha van egyszerű megoldás, csak nem jutott eszembe:) Saját tapasztalat: A levágott hátsó farokért senki nem szól egy szót sem még műszakin sem. Műszaki: Itt Hajdú-Biharban nálunk szívás van, mindennek gyárinak kell lennie, gyári index, gyári hátsó lámpa, gyári fék és kuplung kar, gyári kipufogó, zárt kuplung, gyári tükrök, rendszámtábla világítás és rendszám alá prizma, szóval minden kell. Hiába e betűs a ledes lámpád vagy indexed, ha anno nem ezzel jött ki azt sem engedik át... Az azért kemény, elnézve, hogy milyen munkásbuszok - Barkas állapotban - crúzolnak a városban, szomorú, hogy ilyesmikre pörögnek. Nyugaton meg olyan motorokat, autókat építenek, hogy ránézésre is életveszély egy egyszerű kanyar is velük, lásd pl. OCC chopperek olyan villaszöggel, hogy az első villa nem is húzásra kapja az igénybevételt, hanem kapásból hajlításra, hátul meg egyenesen merev vázas.
Kíváncsi lennék a reakciókra, mikor begördülök egy ilyen null kilométeres vassal a Mozaik utcába, hogy erre kérek tisztelettel egy vizsgát:) Az tény, hogy az USA-ban kicsit lazábbak a szabályok, ott négy kerékkel és egy kormánnyal is közlekedhetsz kb. Szerintem nálunk túl szigorú a szabályozás (ennek ellenére látok az utakon bontó szökevényeket), kint pedig talán túl laza. Hiába van esetleg jobb út kint, egy merev vázas motor olyan kormányszöggel nem egy élet biztosítás. (plusz az, hogy egyes államokban a bukó viselése sem kötelező)
The World Cup is one of the biggest football tourn[…]