- 7 years ago
#5962
Darabosra tört a csuklóm de egesz jol osszeraktak, hnap ki is engednek. Viszont buntetoeljaras indul az autos ellen, iden ebbol motor nem lesz....
ez sajnos ilyen, mivel gondatlanságból követett el személyi sérülést....
ez már BTK
Ilyen esetben el lehet kerülni a bíróságot, amennyiben egy közvetítőn keresztül megegyeztek, amennyiben van kárigényed....
- 7 years ago
#5961
Darabosra tört a csuklóm de egesz jol osszeraktak, hnap ki is engednek. Viszont buntetoeljaras indul az autos ellen, iden ebbol motor nem lesz.... Mielőbbi gyógyulást!!
- 7 years ago
#5960
Darabosra tört a csuklóm de egesz jol osszeraktak, hnap ki is engednek. Viszont buntetoeljaras indul az autos ellen, iden ebbol motor nem lesz.... Jobbulást kívánok!!!
- 7 years ago
#5959
Darabosra tört a csuklóm de egesz jol osszeraktak, hnap ki is engednek. Viszont buntetoeljaras indul az autos ellen, iden ebbol motor nem lesz....
- 7 years ago
#5958
Sziasztok, friss tag vagyok. Abban szeretném véleményeteket kérni, hogy melyik slip-onnal szól legjobban (szubjektív) a 821-es? Van köztetek valaki, akinek esetleg Termin kívül más van a Monsteren? Sc project Cr-t és Competition werkes ami leginkább izgat, hadd énekeljen nem erre ugye? de de erre
- 7 years ago
#5957
nem erre ugye? ez nem s4r sztem... 821-es, és Ő volt sajna...csuklótörés, amúgy jól van Bazzz! Szerencsétlen! Jobbulást!
- 7 years ago
#5956
821-es, és Ő volt sajna...csuklótörés, amúgy jól van
mi történt? eléfordultak...
A szokásos .... Pff ....
- 7 years ago
#5955
ez nem s4r sztem... 821-es, és Ő volt sajna...csuklótörés, amúgy jól van
mi történt? eléfordultak...
- 7 years ago
#5954
nem erre ugye? ez nem s4r sztem... 821-es, és Ő volt sajna...csuklótörés, amúgy jól van
mi történt?
- 7 years ago
#5952
Sziasztok, friss tag vagyok. Abban szeretném véleményeteket kérni, hogy melyik slip-onnal szól legjobban (szubjektív) a 821-es? Van köztetek valaki, akinek esetleg Termin kívül más van a Monsteren? Sc project Cr-t és Competition werkes ami leginkább izgat, hadd énekeljen nem erre ugye? ez nem s4r sztem... 821-es, és Ő volt sajna...csuklótörés, amúgy jól van
- 7 years ago
#5951
Sziasztok, friss tag vagyok. Abban szeretném véleményeteket kérni, hogy melyik slip-onnal szól legjobban (szubjektív) a 821-es? Van köztetek valaki, akinek esetleg Termin kívül más van a Monsteren? Sc project Cr-t és Competition werkes ami leginkább izgat, hadd énekeljen nem erre ugye? ez nem s4r sztem...
- 7 years ago
#5950
Sziasztok, friss tag vagyok. Abban szeretném véleményeteket kérni, hogy melyik slip-onnal szól legjobban (szubjektív) a 821-es? Van köztetek valaki, akinek esetleg Termin kívül más van a Monsteren? Sc project Cr-t és Competition werkes ami leginkább izgat, hadd énekeljen nem erre ugye?Csatolmányok:
20621872_1092507284213113_1189976181734974633_n.jpg (306.39 KiB) Megtekintve 15857 alkalommal
- 7 years ago
#5949
Sziasztok, friss tag vagyok. Abban szeretném véleményeteket kérni, hogy melyik slip-onnal szól legjobban (szubjektív) a 821-es? Van köztetek valaki, akinek esetleg Termin kívül más van a Monsteren? Sc project Cr-t és Competition werkes ami leginkább izgat, hadd énekeljen
- 7 years ago
#5948
Sziasztok,
Szükségem lenne egy s4r(996) víz hűtő radiatorra és egy első lampára.. Lehet, h még egy fejidom is érdekelne..( még nem tudom, h javítható)
Ebay és subito-n túl vagyok... Mi történt? sérült. Nekimentem egy ároknak
- 7 years ago
#5947
Sziasztok,
Szükségem lenne egy s4r(996) víz hűtő radiatorra és egy első lampára.. Lehet, h még egy fejidom is érdekelne..( még nem tudom, h javítható)
Ebay és subito-n túl vagyok... Mi történt?
- 7 years ago
#5946
Sziasztok,
Szükségem lenne egy s4r(996) víz hűtő radiatorra és egy első lampára.. Lehet, h még egy fejidom is érdekelne..( még nem tudom, h javítható)
Ebay és subito-n túl vagyok...
Szükségem lenne egy s4r(996) víz hűtő radiatorra és egy első lampára.. Lehet, h még egy fejidom is érdekelne..( még nem tudom, h javítható)
Ebay és subito-n túl vagyok...
- 7 years ago
#5945
Persze mindenképp, hiába volt vezetett szervízkönyve sajna csak összeg van ráírva(a legutolsó szervízelésre) meg annyi, hogy motorszerelési költség, ebből sajnos nem tudtam kideríteni mit szervízeltek rajta 10e km-el ezelőtt. Esetleg még annyit informálódnék, hogy mennyi lehet így a szervíz költsége a vezérlés cserének ? Mert ha jól láttam 32ezer körül van a szíj így hátha kitudom következtetni mit cserélhettek rajta de mindenképp megnézetem! sztem kb. egy 100 körül olajcserével együtt. De majd a többiek megerősítik vagy cáfolják. Az enyém eddig a Rossoban javult, most egy kicsit más a helyzet, így a pontos árat nem tudom, de kb. ennyit mindenképp tegyél rá félre.
- 7 years ago
#5944
Persze mindenképp, hiába volt vezetett szervízkönyve sajna csak összeg van ráírva(a legutolsó szervízelésre) meg annyi, hogy motorszerelési költség, ebből sajnos nem tudtam kideríteni mit szervízeltek rajta 10e km-el ezelőtt. Esetleg még annyit informálódnék, hogy mennyi lehet így a szervíz költsége a vezérlés cserének ? Mert ha jól láttam 32ezer körül van a szíj így hátha kitudom következtetni mit cserélhettek rajta de mindenképp megnézetem!
- 7 years ago
#5943
@gonosz Az olajszinten nem érzékelhető, legalábbis nem láttam változást mióta elhoztam(azóta 300km-t raktam bele), a motor alatt nincs olajfolt. Többször is ellenőriztem már azóta, a biztonság kedvéért vettem hozzá olajat. Holnap letakarítom az egészet és akkor már pontosabban fogom látni a mennyiségét az olajnak. Azóta utána néztem és a hengertalp tömítésnél szivárog, ezzel a problémával mindenképp szerelőhöz viszem mivel a blokkot én saját kezűleg nem akarom megbontani. De a kérdésem még mindig fenn áll, hogy hagyjam pihenni vagy használhatom még így 2 hétig ? én nem izgulnék a helyedben. Gondolom vezérlést cserélni fogsz, azt mindenképp kell, ha csak nem ismerőstől vetted és tudod, hogy valóban milyen sűrűn lett cserélve, így a tömítést is lecseréltetheted egyhuzamban, ha már úgy is szervizben lesz.
- 7 years ago
#5942
@gonosz Az olajszinten nem érzékelhető, legalábbis nem láttam változást mióta elhoztam(azóta 300km-t raktam bele), a motor alatt nincs olajfolt. Többször is ellenőriztem már azóta, a biztonság kedvéért vettem hozzá olajat. Holnap letakarítom az egészet és akkor már pontosabban fogom látni a mennyiségét az olajnak. Azóta utána néztem és a hengertalp tömítésnél szivárog, ezzel a problémával mindenképp szerelőhöz viszem mivel a blokkot én saját kezűleg nem akarom megbontani. De a kérdésem még mindig fenn áll, hogy hagyjam pihenni vagy használhatom még így 2 hétig ?
- 7 years ago
#5941
Sziasztok!
Péntek óta boldog tulajdonosa vagyok egy 600-as Monsternek
Olyan kérdésem lenne, hogy folyik az olaj a függőleges hengerház és a blokk közötti tömítésnél(remélem érthető mire gondolok, nagyon laikus vagyok:D), viszont szerelőhöz csak következő hónapba tud menni :/. Addig gondoltam bekenem tömítő pasztával, hogy azért járhassak a motorral, esetleg véleményeket tudnátok róla mondani, hogy ne csináljam, várjam meg a szerelőt vele vagy esetleg más dolog ?
Köszönöm előre is!
Üdv: Geri csak gyöngyözik vagy konkrétan folyik és érzékelhető az olajszinten?
- 7 years ago
#5940
Sziasztok!
Péntek óta boldog tulajdonosa vagyok egy 600-as Monsternek
Olyan kérdésem lenne, hogy folyik az olaj a függőleges hengerház és a blokk közötti tömítésnél(remélem érthető mire gondolok, nagyon laikus vagyok:D), viszont szerelőhöz csak következő hónapba tud menni :/. Addig gondoltam bekenem tömítő pasztával, hogy azért járhassak a motorral, esetleg véleményeket tudnátok róla mondani, hogy ne csináljam, várjam meg a szerelőt vele vagy esetleg más dolog ?
Köszönöm előre is!
Üdv: Geri
Péntek óta boldog tulajdonosa vagyok egy 600-as Monsternek
Olyan kérdésem lenne, hogy folyik az olaj a függőleges hengerház és a blokk közötti tömítésnél(remélem érthető mire gondolok, nagyon laikus vagyok:D), viszont szerelőhöz csak következő hónapba tud menni :/. Addig gondoltam bekenem tömítő pasztával, hogy azért járhassak a motorral, esetleg véleményeket tudnátok róla mondani, hogy ne csináljam, várjam meg a szerelőt vele vagy esetleg más dolog ?
Köszönöm előre is!
Üdv: Geri
- 7 years ago
#5939
Vízhűtéses motorban tudok csak gondolkodni . ott meg van valami specko hűtőfolyadék amitől nem melegszik úgy mint a sima fagyállóval,nevét sajnos nem tudom és azt se,hogy mennyivel maróbb hatású mint a sima,versenyzők biztos tudják a nevét.
+ mondjuk még pl a samco csövek ami még segíthetnek az ideális motorhőmérséklet eléréséhez pályán.
A legrosszabb hűtés az,ha a fagyálló már hűti az olajat! Megmondom én mi az a speckó folyadék: a sima víz. Az sokkal jobb hővezető, mint a fagyálló. Ezért írja azt a gyári könyv is, hogy 35-40% fagyálló és víz keverékét kell beletenni. Ez a speckó így együtt. Ezzel a 749 pályán 80 fokos, városban toporogva megy fel 102-re, amikor bekapcsol a második venti és egybesüti a lábamat a nadrággal, mert pont a vádlimra nyomja a forró levegőt. Nem szabad toporogni vele
- 7 years ago
#5938
Én 1 embert ismerek aki azért adta el az s2r1000 mert össze vissza melegedett,mondjuk nem tudtam neki elmagyarázni hogy az az olaj és nem a víz.
Az újabb monstereken a gyár már javított és nem a hőfokot csak a rublikakat látod így nincs ideg.
Nekem a 696 3-4 állt 33000km adtam el minden baj nélkül!
Tehát az 111-160 terjedő tartomány!
Rómába 40 fok felett se ment tovább!
Norbi hibátlan a motorod!
Amit esetleg megtehetsz az a jó olaj és annak is a 6000km cseréje. Vízhűtéses motorban tudok csak gondolkodni . ott meg van valami specko hűtőfolyadék amitől nem melegszik úgy mint a sima fagyállóval,nevét sajnos nem tudom és azt se,hogy mennyivel maróbb hatású mint a sima,versenyzők biztos tudják a nevét.
+ mondjuk még pl a samco csövek ami még segíthetnek az ideális motorhőmérséklet eléréséhez pályán.
A legrosszabb hűtés az,ha a fagyálló már hűti az olajat! Megmondom én mi az a speckó folyadék: a sima víz. Az sokkal jobb hővezető, mint a fagyálló. Ezért írja azt a gyári könyv is, hogy 35-40% fagyálló és víz keverékét kell beletenni. Ez a speckó így együtt.
- 7 years ago
#5937
Igen, én is mindenhol 10w40et találtam, külföldi fúrumokon és gyári könyvben is.
Majd elválik, beszámolok amint lesz módom tesztelni, nyilván nem szó szerint csodákat várok:)
Csak annyi, hogy ne melegedjen már 110fölé autópályán autópálya tempóban. Ha autopalyan 110 fok felett.kozlekedsz akkor ott valami nincs rendben. En nem jartam levegis monsterrel de ez kurva sok. Hosszu tavon mechanikailag karositod a motort. Tuti fix hogy egy masik olajjal nem fogsz 10-20 fokkal kevesebbel jarni.
Nem.jarsz nagyon szegeny keverekkel? Nem.puffog, durrog idonkent? Esetleg szar hofokszenzor.
Nem szerencsére nem durrog sem a légszűrő házba vissza, sem a sportdob nem rendetlenkedik(még db killer nélkül is ok a Termi Shorty-val)
Hétvégén a végére járok, a meleg környezeti hőmérséklet adott lesz egy jó kis olaj melegedés teszthez:)
- 7 years ago
#5936
Én 1 embert ismerek aki azért adta el az s2r1000 mert össze vissza melegedett,mondjuk nem tudtam neki elmagyarázni hogy az az olaj és nem a víz.
Az újabb monstereken a gyár már javított és nem a hőfokot csak a rublikakat látod így nincs ideg.
Nekem a 696 3-4 állt 33000km adtam el minden baj nélkül!
Tehát az 111-160 terjedő tartomány!
Rómába 40 fok felett se ment tovább!
Norbi hibátlan a motorod!
Amit esetleg megtehetsz az a jó olaj és annak is a 6000km cseréje. Vízhűtéses motorban tudok csak gondolkodni . ott meg van valami specko hűtőfolyadék amitől nem melegszik úgy mint a sima fagyállóval,nevét sajnos nem tudom és azt se,hogy mennyivel maróbb hatású mint a sima,versenyzők biztos tudják a nevét.
+ mondjuk még pl a samco csövek ami még segíthetnek az ideális motorhőmérséklet eléréséhez pályán.
A legrosszabb hűtés az,ha a fagyálló már hűti az olajat!
- 7 years ago
#5935
Én 1 embert ismerek aki azért adta el az s2r1000 mert össze vissza melegedett,mondjuk nem tudtam neki elmagyarázni hogy az az olaj és nem a víz.
Az újabb monstereken a gyár már javított és nem a hőfokot csak a rublikakat látod így nincs ideg.
Nekem a 696 3-4 állt 33000km adtam el minden baj nélkül!
Tehát az 111-160 terjedő tartomány!
Rómába 40 fok felett se ment tovább!
Norbi hibátlan a motorod!
Amit esetleg megtehetsz az a jó olaj és annak is a 6000km cseréje. Vízhűtéses motorban tudok csak gondolkodni .
- 7 years ago
#5934
Én 1 embert ismerek aki azért adta el az s2r1000 mert össze vissza melegedett,mondjuk nem tudtam neki elmagyarázni hogy az az olaj és nem a víz.
Az újabb monstereken a gyár már javított és nem a hőfokot csak a rublikakat látod így nincs ideg.
Nekem a 696 3-4 állt 33000km adtam el minden baj nélkül!
Tehát az 111-160 terjedő tartomány!
Rómába 40 fok felett se ment tovább!
Norbi hibátlan a motorod!
Amit esetleg megtehetsz az a jó olaj és annak is a 6000km cseréje.
Az újabb monstereken a gyár már javított és nem a hőfokot csak a rublikakat látod így nincs ideg.
Nekem a 696 3-4 állt 33000km adtam el minden baj nélkül!
Tehát az 111-160 terjedő tartomány!
Rómába 40 fok felett se ment tovább!
Norbi hibátlan a motorod!
Amit esetleg megtehetsz az a jó olaj és annak is a 6000km cseréje.
Csatolmányok:
img_6521.png (198.76 KiB) Megtekintve 15857 alkalommal
img_6522.png (183.03 KiB) Megtekintve 15857 alkalommal
- 7 years ago
#5933
Igen, én is mindenhol 10w40et találtam, külföldi fúrumokon és gyári könyvben is.
Majd elválik, beszámolok amint lesz módom tesztelni, nyilván nem szó szerint csodákat várok:)
Csak annyi, hogy ne melegedjen már 110fölé autópályán autópálya tempóban. Ha autopalyan 110 fok felett.kozlekedsz akkor ott valami nincs rendben. En nem jartam levegis monsterrel de ez kurva sok. Hosszu tavon mechanikailag karositod a motort. Tuti fix hogy egy masik olajjal nem fogsz 10-20 fokkal kevesebbel jarni.
Nem.jarsz nagyon szegeny keverekkel? Nem.puffog, durrog idonkent? Esetleg szar hofokszenzor.
- 7 years ago
#5932
Igen, én is mindenhol 10w40et találtam, külföldi fúrumokon és gyári könyvben is.
Majd elválik, beszámolok amint lesz módom tesztelni, nyilván nem szó szerint csodákat várok:)
Csak annyi, hogy ne melegedjen már 110fölé autópályán autópálya tempóban.
Majd elválik, beszámolok amint lesz módom tesztelni, nyilván nem szó szerint csodákat várok:)
Csak annyi, hogy ne melegedjen már 110fölé autópályán autópálya tempóban.
- 7 years ago
#5931
105-110 c szoktam mérni!
Köszi a választ. Annyira beáll fixre? nekem ment volna 112fölé is mikor hoztam elő, bár valami 10w50es Repsol olaj volt benne, amit most Motul 7100 10w40re cseréltem. Ettöl csodákat várok majd, csak legyen időm kipróbálni:) Én speciel nem tudom miféle csodára vársz az új olajtól Némi különbséget tapasztalhatsz majd, de inkább "nüansznyi", mintsem "csoda" jelzőt prognosztizálok, de majd számolj be azért Hát csodákat tényleg nincs értelme várni . Nekem előző tulaj 15W50-el használta, én 10w40-el. Az volt a városi legenda hogy a gyárival majd szarabb lesz a váltó, de semmit nem éreztem .
Annyi hogy 30k-nál szelephézagot kellett állítani,ami elég ritka dolog, de ez pont 15-50 es olajnál történt. Lehet persze véletlen egybeesés, de lehet direkt hatás is.
Én tuti maradok a gyárinál ezentúl. 90 fok fölé most már nem is tudom szinte fel tolni a motort, felesleges a nagyobb fokozat...
- 7 years ago
#5930
léghűtésesbe áll 15-50 ír a gyár.
r6 tapasztalat pályán vízhőfok alacsonyabb pár fokkal ha motult használsz,pringen ajánlották és úgy is van!
Nekem castrolhoz képest!
r6 tapasztalat pályán vízhőfok alacsonyabb pár fokkal ha motult használsz,pringen ajánlották és úgy is van!
Nekem castrolhoz képest!
- 7 years ago
#5929
Sziasztok, Sikerült szert tennem egy Monster S2R 1000-re. Olyan kérdésem volna, hogy a kijelző szerinti milyen olajhőmérséklet még az elfogadható?
105-110 c szoktam mérni!
Köszi a választ. Annyira beáll fixre? nekem ment volna 112fölé is mikor hoztam elő, bár valami 10w50es Repsol olaj volt benne, amit most Motul 7100 10w40re cseréltem. Ettöl csodákat várok majd, csak legyen időm kipróbálni:) Én speciel nem tudom miféle csodára vársz az új olajtól Némi különbséget tapasztalhatsz majd, de inkább "nüansznyi", mintsem "csoda" jelzőt prognosztizálok, de majd számolj be azért
- 7 years ago
#5928
Sziasztok, Sikerült szert tennem egy Monster S2R 1000-re. Olyan kérdésem volna, hogy a kijelző szerinti milyen olajhőmérséklet még az elfogadható?
105-110 c szoktam mérni!
Köszi a választ. Annyira beáll fixre? nekem ment volna 112fölé is mikor hoztam elő, bár valami 10w50es Repsol olaj volt benne, amit most Motul 7100 10w40re cseréltem. Ettöl csodákat várok majd, csak legyen időm kipróbálni:) Én speciel a léghűtésesbe legalább 50-es olajat tennék/tettem.
- 7 years ago
#5927
Sziasztok, Sikerült szert tennem egy Monster S2R 1000-re. Olyan kérdésem volna, hogy a kijelző szerinti milyen olajhőmérséklet még az elfogadható?
105-110 c szoktam mérni!
Köszi a választ. Annyira beáll fixre? nekem ment volna 112fölé is mikor hoztam elő, bár valami 10w50es Repsol olaj volt benne, amit most Motul 7100 10w40re cseréltem. Ettöl csodákat várok majd, csak legyen időm kipróbálni:) nagyon függ az időjárástól meg a használattól, városban felmegy, hegyekben lemegy, esőben meg pláne.
- 7 years ago
#5926
Sziasztok, Sikerült szert tennem egy Monster S2R 1000-re. Olyan kérdésem volna, hogy a kijelző szerinti milyen olajhőmérséklet még az elfogadható?
105-110 c szoktam mérni!
Köszi a választ. Annyira beáll fixre? nekem ment volna 112fölé is mikor hoztam elő, bár valami 10w50es Repsol olaj volt benne, amit most Motul 7100 10w40re cseréltem. Ettöl csodákat várok majd, csak legyen időm kipróbálni:)
- 7 years ago
#5925
Sziasztok, Sikerült szert tennem egy Monster S2R 1000-re. Olyan kérdésem volna, hogy a kijelző szerinti milyen olajhőmérséklet még az elfogadható?
105-110 c szoktam mérni!
- 7 years ago
#5924
Sziasztok, Sikerült szert tennem egy Monster S2R 1000-re. Olyan kérdésem volna, hogy a kijelző szerinti milyen olajhőmérséklet még az elfogadható?
- 7 years ago
#5923
köszi az infókat! végül egy csepeli mesterhez, Szabolcshoz vittem el. Profi munkát végez, alapos, lelkiismeretes és kedvező áron dolgozik!
- 7 years ago
#5922
Sikerült lerúgnom a hátsó indexet.... :-/ tudtok ajánlani műanyagost aki megjavítja, hegeszti Bp-n?
Akik Hajokat javitanak - Csonakhaz ? valahol a Dunan, ott mügyantaznak egesz biztos .
Vagy Google A műgyanta egy idő után leválik erről a fajta műanyagról . Ezt olyan szakemberhez kell vinni aki hegeszti a műanyagot .
- 7 years ago
#5921
Sikerült lerúgnom a hátsó indexet.... :-/ tudtok ajánlani műanyagost aki megjavítja, hegeszti Bp-n? Hüllő kft Pesterzsébeten vagy Angyalföldön.
- 7 years ago
#5920
Sikerült lerúgnom a hátsó indexet.... :-/ tudtok ajánlani műanyagost aki megjavítja, hegeszti Bp-n?
Akik Hajokat javitanak - Csonakhaz ? valahol a Dunan, ott mügyantaznak egesz biztos .
Vagy Google
- 7 years ago
#5919
Sikerült lerúgnom a hátsó indexet.... :-/ tudtok ajánlani műanyagost aki megjavítja, hegeszti Bp-n?
- 7 years ago
#5918
Hello MDK tagok.
Tudnátok ajánlani bukógombát vagy más hasonló megoldást S4-eshez? Főleg a hűtőt féltem. Tapasztalatok? Köszi Itt van 2:
https://www.italo-shop.com/Parts-for-al ... 15:12.html
német bolt Köszi @hegysgabor . A sima kiálló hengerhez képest mennyivel jobb egy ilyen? https://www.italo-shop.com/Hypermotard/ ... :6155.html
Volt aki azt javasolta, hogy több ponton feltámaszkodót nézzek. mert az nem rongálja majd a vázat, ha eldől a motor. Ebből a több ponton felfekvőből viszont nem látok kifejeztten Monsterre valót. Vagy elég az, hogy csővázra való és akkor illeszkedni fog? Kérdezd meg őket. Nekem 1 óra alatt válaszoltak. Mármint a shoppot.
- 7 years ago
#5917
Hello MDK tagok.
Tudnátok ajánlani bukógombát vagy más hasonló megoldást S4-eshez? Főleg a hűtőt féltem. Tapasztalatok? Köszi Itt van 2:
https://www.italo-shop.com/Parts-for-al ... 15:12.html
német bolt Köszi @hegysgabor . A sima kiálló hengerhez képest mennyivel jobb egy ilyen? https://www.italo-shop.com/Hypermotard/ ... :6155.html
Volt aki azt javasolta, hogy több ponton feltámaszkodót nézzek. mert az nem rongálja majd a vázat, ha eldől a motor. Ebből a több ponton felfekvőből viszont nem látok kifejeztten Monsterre valót. Vagy elég az, hogy csővázra való és akkor illeszkedni fog? elméletileg ez azért jobb, mert nagyobb részen fekszik fel a vázra. a kiálló hengeressel az szokott lenni a para, hogyha eldobod a típust és csúszás közben beakad valahova, akkor szépen el tudja tekerni a vázat - és akkor nagyobb a kár mint amit megvédett.
hogy létezik-e monsterre ilyen, az jó kérdés.
- 7 years ago
#5916
Hello MDK tagok.
Tudnátok ajánlani bukógombát vagy más hasonló megoldást S4-eshez? Főleg a hűtőt féltem. Tapasztalatok? Köszi Itt van 2:
https://www.italo-shop.com/Parts-for-al ... 15:12.html
német bolt Köszi @hegysgabor . A sima kiálló hengerhez képest mennyivel jobb egy ilyen? https://www.italo-shop.com/Hypermotard/ ... :6155.html
Volt aki azt javasolta, hogy több ponton feltámaszkodót nézzek. mert az nem rongálja majd a vázat, ha eldől a motor. Ebből a több ponton felfekvőből viszont nem látok kifejeztten Monsterre valót. Vagy elég az, hogy csővázra való és akkor illeszkedni fog? nem értek hozzá, sorry
- 7 years ago
#5915
Hello MDK tagok.
Tudnátok ajánlani bukógombát vagy más hasonló megoldást S4-eshez? Főleg a hűtőt féltem. Tapasztalatok? Köszi Itt van 2:
https://www.italo-shop.com/Parts-for-al ... 15:12.html
német bolt Köszi @hegysgabor . A sima kiálló hengerhez képest mennyivel jobb egy ilyen? https://www.italo-shop.com/Hypermotard/ ... :6155.html
Volt aki azt javasolta, hogy több ponton feltámaszkodót nézzek. mert az nem rongálja majd a vázat, ha eldől a motor. Ebből a több ponton felfekvőből viszont nem látok kifejeztten Monsterre valót. Vagy elég az, hogy csővázra való és akkor illeszkedni fog?
- 7 years ago
#5914
Hello MDK tagok.
Tudnátok ajánlani bukógombát vagy más hasonló megoldást S4-eshez? Főleg a hűtőt féltem. Tapasztalatok? Köszi Itt van 2:
https://www.italo-shop.com/Parts-for-al ... 15:12.html
német bolt
- 7 years ago
#5913
Hello MDK tagok.
Tudnátok ajánlani bukógombát vagy más hasonló megoldást S4-eshez? Főleg a hűtőt féltem. Tapasztalatok? Köszi
Tudnátok ajánlani bukógombát vagy más hasonló megoldást S4-eshez? Főleg a hűtőt féltem. Tapasztalatok? Köszi