- 6 years ago
#5861
Szevasztok,
friss vagyok, most regisztráltam. Motornak ugyan kiválasztottam egy Monster 620-ast, mert nem lehetett választás nélkül regisztrálni, de még nincs motorom.
Mindenképp Monster-t szeretnék, de dilemmázok kicsit, hogy egy 620-as elég gyengécske lesz-e?
Ugyan első "nagy" motorom lesz, de volt pár erős autóm, amik 6mp alatt 100-on voltak, de persze hamar megszokja az ember, és onnantól kevés... nem szeretnék csalódni már az elején.
Persze elsősorban jó állapotú használt motort szeretnék venni, de nem lenne baj, ha visítanék is rajta A Monsterek kinézete, V hangja nagyon megfogott, másban nem is nagyon gondolkozom.
Első nagy motornál mindenki óvogat, hogy 600 fölé ne menjek, mert sok lesz elszállok stb. Én végig robogóztam a gyerekkoromat mindenféle felfúrt vasakkal, estem is néha (ki nem), azt gondolom, hogy 38 évesen van már bennem annyi tisztelet és félelem a vasak iránt, hogy ne húzgáljam oda ész nélkül. Szóval akinek van tapasztalata 620-től fölfele, mire lehet számítani? Nagyon megérezni a teljesítmény különbségeket? Pl. egy 620 és egy 800 között? Neadjisten mégfeljebb? Szia! Nagyban attól függ, hogy elég-e a 600-as, hogy mire akarod használni, azaz hol akarsz vele motorozni.
Az autópályán nagyon kevés lesz, a Bükkben meg még 2 év múlva is sok (kivéve, ha sokat nyomod szűk, kanyargós utakon). Dönsd el, hogy milyen irányba mozdulsz ês próbálj ki különböző vasakat.
Nem az autópálya az elsődleges cél, és nem a 160 fölötti motorozás, akkor valami speed motort néznék. Alapvetően túrázásra, és városi ride-okra kellene, de azért jó lenne, ha egyenes szakaszokon nagyobb tempóról is ki lehetne ugrani 1-1 előzésre.
- 6 years ago
#5860
Szevasztok,
friss vagyok, most regisztráltam. Motornak ugyan kiválasztottam egy Monster 620-ast, mert nem lehetett választás nélkül regisztrálni, de még nincs motorom.
Mindenképp Monster-t szeretnék, de dilemmázok kicsit, hogy egy 620-as elég gyengécske lesz-e?
Ugyan első "nagy" motorom lesz, de volt pár erős autóm, amik 6mp alatt 100-on voltak, de persze hamar megszokja az ember, és onnantól kevés... nem szeretnék csalódni már az elején.
Persze elsősorban jó állapotú használt motort szeretnék venni, de nem lenne baj, ha visítanék is rajta A Monsterek kinézete, V hangja nagyon megfogott, másban nem is nagyon gondolkozom.
Első nagy motornál mindenki óvogat, hogy 600 fölé ne menjek, mert sok lesz elszállok stb. Én végig robogóztam a gyerekkoromat mindenféle felfúrt vasakkal, estem is néha (ki nem), azt gondolom, hogy 38 évesen van már bennem annyi tisztelet és félelem a vasak iránt, hogy ne húzgáljam oda ész nélkül. Szóval akinek van tapasztalata 620-től fölfele, mire lehet számítani? Nagyon megérezni a teljesítmény különbségeket? Pl. egy 620 és egy 800 között? Neadjisten mégfeljebb? Szia! Nagyban attól függ, hogy elég-e a 600-as, hogy mire akarod használni, azaz hol akarsz vele motorozni.
Az autópályán nagyon kevés lesz, a Bükkben meg még 2 év múlva is sok (kivéve, ha sokat nyomod szűk, kanyargós utakon). Dönsd el, hogy milyen irányba mozdulsz ês próbálj ki különböző vasakat.
- 6 years ago
#5859
Szevasztok,
friss vagyok, most regisztráltam. Motornak ugyan kiválasztottam egy Monster 620-ast, mert nem lehetett választás nélkül regisztrálni, de még nincs motorom.
Mindenképp Monster-t szeretnék, de dilemmázok kicsit, hogy egy 620-as elég gyengécske lesz-e?
Ugyan első "nagy" motorom lesz, de volt pár erős autóm, amik 6mp alatt 100-on voltak, de persze hamar megszokja az ember, és onnantól kevés... nem szeretnék csalódni már az elején.
Persze elsősorban jó állapotú használt motort szeretnék venni, de nem lenne baj, ha visítanék is rajta A Monsterek kinézete, V hangja nagyon megfogott, másban nem is nagyon gondolkozom.
Első nagy motornál mindenki óvogat, hogy 600 fölé ne menjek, mert sok lesz elszállok stb. Én végig robogóztam a gyerekkoromat mindenféle felfúrt vasakkal, estem is néha (ki nem), azt gondolom, hogy 38 évesen van már bennem annyi tisztelet és félelem a vasak iránt, hogy ne húzgáljam oda ész nélkül. Szóval akinek van tapasztalata 620-től fölfele, mire lehet számítani? Nagyon megérezni a teljesítmény különbségeket? Pl. egy 620 és egy 800 között? Neadjisten mégfeljebb? Szia.
Ha 600ccm környéken én a 695 ajánlanám,kezes és a 160 hátsó gumi Eger fele csak + jelent.
Ha valóban van önkontroll akkor az s2r1000-et.
Viszont szerintem abból jót nem könnyű beszerezni.
Új monsterbol meg mehet a legerősebb,az Xbox mindent megold!
- 6 years ago
#5858
Szevasztok,
friss vagyok, most regisztráltam. Motornak ugyan kiválasztottam egy Monster 620-ast, mert nem lehetett választás nélkül regisztrálni, de még nincs motorom.
Mindenképp Monster-t szeretnék, de dilemmázok kicsit, hogy egy 620-as elég gyengécske lesz-e?
Ugyan első "nagy" motorom lesz, de volt pár erős autóm, amik 6mp alatt 100-on voltak, de persze hamar megszokja az ember, és onnantól kevés... nem szeretnék csalódni már az elején.
Persze elsősorban jó állapotú használt motort szeretnék venni, de nem lenne baj, ha visítanék is rajta A Monsterek kinézete, V hangja nagyon megfogott, másban nem is nagyon gondolkozom.
Első nagy motornál mindenki óvogat, hogy 600 fölé ne menjek, mert sok lesz elszállok stb. Én végig robogóztam a gyerekkoromat mindenféle felfúrt vasakkal, estem is néha (ki nem), azt gondolom, hogy 38 évesen van már bennem annyi tisztelet és félelem a vasak iránt, hogy ne húzgáljam oda ész nélkül. Szóval akinek van tapasztalata 620-től fölfele, mire lehet számítani? Nagyon megérezni a teljesítmény különbségeket? Pl. egy 620 és egy 800 között? Neadjisten mégfeljebb?
friss vagyok, most regisztráltam. Motornak ugyan kiválasztottam egy Monster 620-ast, mert nem lehetett választás nélkül regisztrálni, de még nincs motorom.
Mindenképp Monster-t szeretnék, de dilemmázok kicsit, hogy egy 620-as elég gyengécske lesz-e?
Ugyan első "nagy" motorom lesz, de volt pár erős autóm, amik 6mp alatt 100-on voltak, de persze hamar megszokja az ember, és onnantól kevés... nem szeretnék csalódni már az elején.
Persze elsősorban jó állapotú használt motort szeretnék venni, de nem lenne baj, ha visítanék is rajta A Monsterek kinézete, V hangja nagyon megfogott, másban nem is nagyon gondolkozom.
Első nagy motornál mindenki óvogat, hogy 600 fölé ne menjek, mert sok lesz elszállok stb. Én végig robogóztam a gyerekkoromat mindenféle felfúrt vasakkal, estem is néha (ki nem), azt gondolom, hogy 38 évesen van már bennem annyi tisztelet és félelem a vasak iránt, hogy ne húzgáljam oda ész nélkül. Szóval akinek van tapasztalata 620-től fölfele, mire lehet számítani? Nagyon megérezni a teljesítmény különbségeket? Pl. egy 620 és egy 800 között? Neadjisten mégfeljebb?
- 6 years ago
#5857
Sziasztok!
Van a 620-amon egy majdnem egyenes kormány. Elég vaddisznó így, de hosszú úton azért már nyögök rajta . Kipróbálnék egy gyárit is, ha lenne valakinek eladó...
üdv
Balage
Van a 620-amon egy majdnem egyenes kormány. Elég vaddisznó így, de hosszú úton azért már nyögök rajta . Kipróbálnék egy gyárit is, ha lenne valakinek eladó...
üdv
Balage
- 6 years ago
#5856
Sziasztok! Monster 821-re vett esetleg már valaki sport kipufogót? érdekelne,hogy megéri-e,mert így is bitang hangja van,de ugye sosem elég az ami van ha van rá keret, akkor megéri Termi, Db killer nélkül
- 6 years ago
#5855
Sziasztok! Monster 821-re vett esetleg már valaki sport kipufogót? érdekelne,hogy megéri-e,mert így is bitang hangja van,de ugye sosem elég az ami van
- 6 years ago
#5854
Hello. Ki mivel vedi a motorjat lopas ellen? Pesten ki mennyire hagyja magara a motorjat? Azt is hallottam, hogy a ducatikat nem niagyon lopjak, de nem szeretnek bukosisakban hazametrozni..
Nem napi szinten hagynam utcan es nem is mindig ugyanott, csak idonkent ha el kell intezni valamit vagy moziba megyek akkor szivesen mennek motorrral. Szoval eleg egy 10ezres tarcsazar? Mozgaserzekelos riaszto? (Ugyse hallom, masok meg leszarjak) Gps nyomkoveto? A lanc/ulakat nem igazan tetszik, mert baromi nehez, taska kell neki es lepisaljak a kutyak. Én rendszeresen használom Bp-en, de nekem melóban is van zárt parkoló. Akkor hagyom utcán, ha rálátok vagy ha csak egy-két órára kell bemennem valahová. Tárcsazárat használok, láncokat én sem tudom hova tenni. A tárcsazárból viszont simát (Abus), nincs benne riasztó, az sztem fölösleges.
- 6 years ago
#5853
Hello. Ki mivel vedi a motorjat lopas ellen? Pesten ki mennyire hagyja magara a motorjat? Azt is hallottam, hogy a ducatikat nem niagyon lopjak, de nem szeretnek bukosisakban hazametrozni..
Nem napi szinten hagynam utcan es nem is mindig ugyanott, csak idonkent ha el kell intezni valamit vagy moziba megyek akkor szivesen mennek motorrral. Szoval eleg egy 10ezres tarcsazar? Mozgaserzekelos riaszto? (Ugyse hallom, masok meg leszarjak) Gps nyomkoveto? A lanc/ulakat nem igazan tetszik, mert baromi nehez, taska kell neki es lepisaljak a kutyak. nem tudom, merre laksz, meg merre jársz, a belvárosban (konkrétabban, a "bulinegyedben") én biztos nem hagynám kinn az utcán éjszaka... mondjuk máshol se. Nappal azért néhány órára nem gáz szerintem, de azért tárcsafékzárral minimum és olyan helyen, ahol nem özönlenek a bulituristák (ez az én saját parám, hallottam már ezt-azt a legénybúcsúzó ifjakról, meg napi szinten kerülgetem a nyomaikat). Ha moziba mész, akkor meg állj be a bevásárlóközpont parkolójába
- 6 years ago
#5852
Hello. Ki mivel vedi a motorjat lopas ellen? Pesten ki mennyire hagyja magara a motorjat? Azt is hallottam, hogy a ducatikat nem niagyon lopjak, de nem szeretnek bukosisakban hazametrozni..
Nem napi szinten hagynam utcan es nem is mindig ugyanott, csak idonkent ha el kell intezni valamit vagy moziba megyek akkor szivesen mennek motorrral. Szoval eleg egy 10ezres tarcsazar? Mozgaserzekelos riaszto? (Ugyse hallom, masok meg leszarjak) Gps nyomkoveto? A lanc/ulakat nem igazan tetszik, mert baromi nehez, taska kell neki es lepisaljak a kutyak.
Nem napi szinten hagynam utcan es nem is mindig ugyanott, csak idonkent ha el kell intezni valamit vagy moziba megyek akkor szivesen mennek motorrral. Szoval eleg egy 10ezres tarcsazar? Mozgaserzekelos riaszto? (Ugyse hallom, masok meg leszarjak) Gps nyomkoveto? A lanc/ulakat nem igazan tetszik, mert baromi nehez, taska kell neki es lepisaljak a kutyak.
- 6 years ago
#5851
Sziasztok!
695-ös Monster hasidomot szeretnék felrakni, de konzolon nincs...4 lemezecske + 4 csavar...
Tudtok valakit ahonnan be lehet szerezni?
Vagy tudjátok a műszaki paramétereit (legyártatom öcsémmel legrosszabb esetben - de inkább vennék...)
Köszönöm előre is a segítséget!
Üdv
Pohi A nagyobb furatba egy M6-os szegecsanyát kell húzni
Ezer köszönet! Megy is gyártásba!
A kisebb furatba milyen rögzítő való? Az megy a blokk megfelelő csavarjához, ott pedig lerögzíted.
- 7 years ago
#5850
Sziasztok!
695-ös Monster hasidomot szeretnék felrakni, de konzolon nincs...4 lemezecske + 4 csavar...
Tudtok valakit ahonnan be lehet szerezni?
Vagy tudjátok a műszaki paramétereit (legyártatom öcsémmel legrosszabb esetben - de inkább vennék...)
Köszönöm előre is a segítséget!
Üdv
Pohi A nagyobb furatba egy M6-os szegecsanyát kell húzni
Ezer köszönet! Megy is gyártásba!
A kisebb furatba milyen rögzítő való?
- 7 years ago
#5849
Sziasztok!
695-ös Monster hasidomot szeretnék felrakni, de konzolon nincs...4 lemezecske + 4 csavar...
Tudtok valakit ahonnan be lehet szerezni?
Vagy tudjátok a műszaki paramétereit (legyártatom öcsémmel legrosszabb esetben - de inkább vennék...)
Köszönöm előre is a segítséget!
Üdv
Pohi A nagyobb furatba egy M6-os szegecsanyát kell húzni
Csatolmányok:
bellypan_holder.jpg (121.02 KiB) Megtekintve 13228 alkalommal
- 7 years ago
#5848
shox Most hogy látom a kormány leszorító pántodat amin van egy nyíl felvetődött bennem a kérdés, hogy annak magad felé vagy előre kell-e mutatnia? tök mindegy merre mutat, az a lényeg, hogy amerre a nyíl van azt kell koppra húzni a másikat meg nyomatékra. Nekem 3 gyári új monsterem volt, mindkettőn felém mutatott. Gondolom nem a részegeknek találták ki, hogy tudják merre van a motor eleje Kösz a felvilágosítást . Bevallom tegnap úgy helyben hagyott két gixxeres gyerek Dobogokőn hogy kellett néznem a nyilat, hogy mere van az eleje meg a hátulja. Egyébként vigyázzatok mert kibasztak egy piros lampat is hajtűkanyar közepére a munkások.
- 7 years ago
#5847
Hello. Uj vagyok meg, van esetleg arra valami bevalt megoldas hogyan rogzitsek telefont (es toltot) egy 620ra? Vagy tetszoleges masszivnak tuno kormanyra szerelheto tokot vegyek meg, es varazsoljak oda egy 12voltos usb-t?
Van jobb megoldas? Mondjuk tanktaska meg egy powerbank? Ahhoz nem kell kendacsolni.. shox Most hogy látom a kormány leszorító pántodat amin van egy nyíl felvetődött bennem a kérdés, hogy annak magad felé vagy előre kell-e mutatnia? tök mindegy merre mutat, az a lényeg, hogy amerre a nyíl van azt kell koppra húzni a másikat meg nyomatékra. Nekem 3 gyári új monsterem volt, mindkettőn felém mutatott. Gondolom nem a részegeknek találták ki, hogy tudják merre van a motor eleje
- 7 years ago
#5846
Sziasztok!
695-ös Monster hasidomot szeretnék felrakni, de konzolon nincs...4 lemezecske + 4 csavar...
Tudtok valakit ahonnan be lehet szerezni?
Vagy tudjátok a műszaki paramétereit (legyártatom öcsémmel legrosszabb esetben - de inkább vennék...)
Köszönöm előre is a segítséget!
Üdv
Pohi Gál Tomi, Cegléd.
Köszi, elérhetőséget tudsz küldeni?
- 7 years ago
#5845
shox Azt lehet tudni, hogy a két ránézésre azonos töltő közt mi a különbség? A tiéd melyik?
http://www.shox.hu/csatlakozo-kabel-tolto Semmi különbség , a drágábbat vedd mert az jobb Ha nincs különbség, akkor kizárt... 4 sör ára...
- 7 years ago
#5844
Hello. Uj vagyok meg, van esetleg arra valami bevalt megoldas hogyan rogzitsek telefont (es toltot) egy 620ra? Vagy tetszoleges masszivnak tuno kormanyra szerelheto tokot vegyek meg, es varazsoljak oda egy 12voltos usb-t?
Van jobb megoldas? Mondjuk tanktaska meg egy powerbank? Ahhoz nem kell kendacsolni.. shox Azt lehet tudni, hogy a két ránézésre azonos töltő közt mi a különbség? A tiéd melyik?
http://www.shox.hu/csatlakozo-kabel-tolto Semmi különbség , a drágábbat vedd mert az jobb
- 7 years ago
#5843
1000-es Monster hátsó kerék csavarját mekkora nyomatékkal kell lehúzni? Kérdeztem már, elfelejtettem, vissza keresni nem lehet.
- 7 years ago
#5842
Hello. Uj vagyok meg, van esetleg arra valami bevalt megoldas hogyan rogzitsek telefont (es toltot) egy 620ra? Vagy tetszoleges masszivnak tuno kormanyra szerelheto tokot vegyek meg, es varazsoljak oda egy 12voltos usb-t?
Van jobb megoldas? Mondjuk tanktaska meg egy powerbank? Ahhoz nem kell kendacsolni.. shox Azt lehet tudni, hogy a két ránézésre azonos töltő közt mi a különbség? A tiéd melyik?
http://www.shox.hu/csatlakozo-kabel-tolto
- 7 years ago
#5841
Sziasztok!
695-ös Monster hasidomot szeretnék felrakni, de konzolon nincs...4 lemezecske + 4 csavar...
Tudtok valakit ahonnan be lehet szerezni?
Vagy tudjátok a műszaki paramétereit (legyártatom öcsémmel legrosszabb esetben - de inkább vennék...)
Köszönöm előre is a segítséget!
Üdv
Pohi Gál Tomi, Cegléd.
- 7 years ago
#5840
Sziasztok!
695-ös Monster hasidomot szeretnék felrakni, de konzolon nincs...4 lemezecske + 4 csavar...
Tudtok valakit ahonnan be lehet szerezni?
Vagy tudjátok a műszaki paramétereit (legyártatom öcsémmel legrosszabb esetben - de inkább vennék...)
Köszönöm előre is a segítséget!
Üdv
Pohi
695-ös Monster hasidomot szeretnék felrakni, de konzolon nincs...4 lemezecske + 4 csavar...
Tudtok valakit ahonnan be lehet szerezni?
Vagy tudjátok a műszaki paramétereit (legyártatom öcsémmel legrosszabb esetben - de inkább vennék...)
Köszönöm előre is a segítséget!
Üdv
Pohi
Csatolmányok:
s-l1600.jpg (678.89 KiB) Megtekintve 13228 alkalommal
- 7 years ago
#5839
Hello. Uj vagyok meg, van esetleg arra valami bevalt megoldas hogyan rogzitsek telefont (es toltot) egy 620ra? Vagy tetszoleges masszivnak tuno kormanyra szerelheto tokot vegyek meg, es varazsoljak oda egy 12voltos usb-t?
Van jobb megoldas? Mondjuk tanktaska meg egy powerbank? Ahhoz nem kell kendacsolni.. shox Most hogy látom a kormány leszorító pántodat amin van egy nyíl felvetődött bennem a kérdés, hogy annak magad felé vagy előre kell-e mutatnia?
- 7 years ago
#5838
Hello. Uj vagyok meg, van esetleg arra valami bevalt megoldas hogyan rogzitsek telefont (es toltot) egy 620ra? Vagy tetszoleges masszivnak tuno kormanyra szerelheto tokot vegyek meg, es varazsoljak oda egy 12voltos usb-t?
Van jobb megoldas? Mondjuk tanktaska meg egy powerbank? Ahhoz nem kell kendacsolni.. Szia! Nézz szét biciklis boltokban is, ott is vannak víz6lan telefon tartó tokot. pl: ridebike.hu
Jóval olcsóbban, mint a motoros boltokban.
Ilyet használok már kb 3 éve, hibátlan.
- 7 years ago
#5837
2-300eft telefont nem szívesen tennék olcsó motoros ki tudja milyen tokba,azért ez nem fólia!
- 7 years ago
#5836
Es egy ilyen ali expresszes tok mennyire megbizhato? Amit eddig kinabol rendeltem azok minosege altalaban hagyott nemi kivanni valot maga mogott. akkor miért nem sétálsz el a shox-ba és veszed meg ott?
- 7 years ago
#5835
Veletlenul ketszer kuldte el.
Szoval nem szeretnem ha egy bukkanonal elhagynam a telefont..
12V-ra gondoltam mert hogy az akksi 12Vos. Azt hittem hogy a kis usb ketyere csinal belole majd 5-ot. Ezek szerint ezek 5Voltosak es ha az akksira kotom akkor megsutom a telefonom:) 12V-os hálózatra kötöd rá, USB kimeneten 5V-ot ad le. Vegyél akkor itthon motoros boltban, ott segítenek is szívesen hogyan/hova kösd be.
- 7 years ago
#5834
Es egy ilyen ali expresszes tok mennyire megbizhato? Amit eddig kinabol rendeltem azok minosege altalaban hagyott nemi kivanni valot maga mogott.
- 7 years ago
#5833
Veletlenul ketszer kuldte el.
Szoval nem szeretnem ha egy bukkanonal elhagynam a telefont..
12V-ra gondoltam mert hogy az akksi 12Vos. Azt hittem hogy a kis usb ketyere csinal belole majd 5-ot. Ezek szerint ezek 5Voltosak es ha az akksira kotom akkor megsutom a telefonom:)
Szoval nem szeretnem ha egy bukkanonal elhagynam a telefont..
12V-ra gondoltam mert hogy az akksi 12Vos. Azt hittem hogy a kis usb ketyere csinal belole majd 5-ot. Ezek szerint ezek 5Voltosak es ha az akksira kotom akkor megsutom a telefonom:)
- 7 years ago
#5832
Hello. Uj vagyok meg, van esetleg arra valami bevalt megoldas hogyan rogzitsek telefont (es toltot) egy 620ra? Vagy tetszoleges masszivnak tuno kormanyra szerelheto tokot vegyek meg, es varazsoljak oda egy 12voltos usb-t?
Van jobb megoldas? Mondjuk tanktaska meg egy powerbank? Ahhoz nem kell kendacsolni.. shoxCsatolmányok:
img_6286.jpg (1.05 MiB) Megtekintve 13228 alkalommalimg_6284.jpg (1.28 MiB) Megtekintve 13228 alkalommalimg_6283.jpg (1.17 MiB) Megtekintve 13228 alkalommal
- 7 years ago
#5831
Hello. Uj vagyok meg, van esetleg arra valami bevalt megoldas hogyan rogzitsek telefont (es toltot) egy 620ra? Vagy tetszoleges masszivnak tuno kormanyra szerelheto tokot vegyek meg, es varazsoljak oda egy 12voltos usb-t?
Van jobb megoldas? Mondjuk tanktaska meg egy powerbank? Ahhoz nem kell kendacsolni.. hali
ilyeneket nézz: Nekem mindkét féléből volt, tette a dolgát. Az USB töltőt én a monster lámpa helyzetjelzőjének lábára kötöttem, mert ott nem kellett forrasztani, ennél mondjuk csak jobb megoldás van, de ez is működött
https://www.aliexpress.com/item/Adjusta ... fc23d13f79
töltőnél gondolom 5V-ra gondolhattál, mert az az USB szabvány
https://www.aliexpress.com/item/Waterpr ... 8a3f84c261
- 7 years ago
#5830
Hello. Uj vagyok meg, van esetleg arra valami bevalt megoldas hogyan rogzitsek telefont (es toltot) egy 620ra? Vagy tetszoleges masszivnak tuno kormanyra szerelheto tokot vegyek meg, es varazsoljak oda egy 12voltos usb-t?
Van jobb megoldas? Mondjuk tanktaska meg egy powerbank? Ahhoz nem kell kendacsolni..
Van jobb megoldas? Mondjuk tanktaska meg egy powerbank? Ahhoz nem kell kendacsolni..
- 7 years ago
#5829
Hol lehet utánanézni, hogy melyik modellekből volt gyárilag?
Szerk.: Megnéztem a 2001-es S4 kezelésit, abban írja a Sennát, de a kódja nem stimmel azzal, ami a korábban csatolt képnél van. Másrészt szerintük ezen kívül anniversary red, metallized yellow és metallized black szerepel, viszont az én 2001-es S4-em tuti nem fekete. Annyira nem, hogy gyakorlatilag megegyezik (vagy legalábbis nagyon közel van) a színe Peti S4R-ével. Utóbbiban elég biztos vagyok, láttam a két motort egymás mellett.
Senna modellek:
916 Senna (1994)
748S Senna (2002)
1199S Senna (2014) a 748 nem volt Senna, csak 916 volt limitált Senna kiadás meg mv agusta 750 meg talán 1000 valoban, azt beneztem
- 7 years ago
#5828
Hol lehet utánanézni, hogy melyik modellekből volt gyárilag?
Szerk.: Megnéztem a 2001-es S4 kezelésit, abban írja a Sennát, de a kódja nem stimmel azzal, ami a korábban csatolt képnél van. Másrészt szerintük ezen kívül anniversary red, metallized yellow és metallized black szerepel, viszont az én 2001-es S4-em tuti nem fekete. Annyira nem, hogy gyakorlatilag megegyezik (vagy legalábbis nagyon közel van) a színe Peti S4R-ével. Utóbbiban elég biztos vagyok, láttam a két motort egymás mellett.
Senna modellek:
916 Senna (1994)
748S Senna (2002)
1199S Senna (2014) a 748 nem volt Senna, csak 916 volt limitált Senna kiadás meg mv agusta 750 meg talán 1000 Senna színkombó volt monster 620, 800, s4, s4r, 748, st4
- 7 years ago
#5827
Igaz, hogy Monsterből nincs hivatalos Senna verzió! Hol lehet utánanézni, hogy melyik modellekből volt gyárilag?
Szerk.: Megnéztem a 2001-es S4 kezelésit, abban írja a Sennát, de a kódja nem stimmel azzal, ami a korábban csatolt képnél van. Másrészt szerintük ezen kívül anniversary red, metallized yellow és metallized black szerepel, viszont az én 2001-es S4-em tuti nem fekete. Annyira nem, hogy gyakorlatilag megegyezik (vagy legalábbis nagyon közel van) a színe Peti S4R-ével. Utóbbiban elég biztos vagyok, láttam a két motort egymás mellett.
Senna modellek:
916 Senna (1994)
748S Senna (2002)
1199S Senna (2014) a 748 nem volt Senna, csak 916 volt limitált Senna kiadás meg mv agusta 750 meg talán 1000
- 7 years ago
#5826
Azt hiszem, megvan a válasz. Metallized dark grey PPG0017
https://www.manualslib.com/manual/61727 ... =73#manual Tehát akkor az S4R létezik Senna szín összeállításban de mégsem Senna. Köszönöm! Nem, az S4 létezik Senna színben, de nem Senna. Az S4R csak hasonló, más a szürke is és a kerék pirosa is a kezelési szerint. Köszönöm! Tehát szinte úgy néz ki mint egy Senna, de másak az árnyalatok és csak egy sima S4R. Nem baj nekem Senna.
- 7 years ago
#5825
Ezt már én is láttam, de nem tudom, hogy az enyém melyik. Azt hiszem, megvan a válasz. Metallized dark grey PPG0017
https://www.manualslib.com/manual/61727 ... =73#manual Tehát akkor az S4R létezik Senna szín összeállításban de mégsem Senna. Köszönöm! Nem, az S4 létezik Senna színben, de nem Senna. Az S4R csak hasonló, más a szürke is és a kerék pirosa is a kezelési szerint.
- 7 years ago
#5824
Sziasztok!
A következő probléma felderítésében kérném a segítségeteket : A kuplung teljesen felkeményedett. Melegen alig emel ki. Hidegen még működik, de már ott sem lehet teljesen behúzni. Ez a hiba kb. 1 hónapja jelentkezett és folyamatosan romlik a helyzet. Létezhet hogy a lamellák koptak el?
Előre is köszönöm a segítséget.
Bocsánat azt elfelejtettem írni,, hogy egy 750-es olajos kuplungos monsterről lenne szó
- 7 years ago
#5823
Sziasztok!
A következő probléma felderítésében kérném a segítségeteket : A kuplung teljesen felkeményedett. Melegen alig emel ki. Hidegen még működik, de már ott sem lehet teljesen behúzni. Ez a hiba kb. 1 hónapja jelentkezett és folyamatosan romlik a helyzet. Létezhet hogy a lamellák koptak el?
Előre is köszönöm a segítséget.
A következő probléma felderítésében kérném a segítségeteket : A kuplung teljesen felkeményedett. Melegen alig emel ki. Hidegen még működik, de már ott sem lehet teljesen behúzni. Ez a hiba kb. 1 hónapja jelentkezett és folyamatosan romlik a helyzet. Létezhet hogy a lamellák koptak el?
Előre is köszönöm a segítséget.
- 7 years ago
#5822
Egy ilyet találtam még korábban a fórumon. Ezt már én is láttam, de nem tudom, hogy az enyém melyik. Azt hiszem, megvan a válasz. Metallized dark grey PPG0017
https://www.manualslib.com/manual/61727 ... =73#manual Tehát akkor az S4R létezik Senna szín összeállításban de mégsem Senna. Köszönöm!
- 7 years ago
#5821
Köszi! Még egy kérdés, honnan tudhatnám meg a motorom színének kódját? Ilyen színű az enyém. Egy ilyet találtam még korábban a fórumon. Ezt már én is láttam, de nem tudom, hogy az enyém melyik. Azt hiszem, megvan a válasz. Metallized dark grey PPG0017
https://www.manualslib.com/manual/61727 ... =73#manual
- 7 years ago
#5820
Hol lehet utánanézni, hogy melyik modellekből volt gyárilag?
Szerk.: Megnéztem a 2001-es S4 kezelésit, abban írja a Sennát, de a kódja nem stimmel azzal, ami a korábban csatolt képnél van. Másrészt szerintük ezen kívül anniversary red, metallized yellow és metallized black szerepel, viszont az én 2001-es S4-em tuti nem fekete. Annyira nem, hogy gyakorlatilag megegyezik (vagy legalábbis nagyon közel van) a színe Peti S4R-ével. Utóbbiban elég biztos vagyok, láttam a két motort egymás mellett.
Senna modellek:
916 Senna (1994)
748S Senna (2002)
1199S Senna (2014) Akkor az S4 csak létezett abban a színben, de nem volt Senna?
https://www.manualslib.com/manual/61727 ... =63#manual hivatalos Senna verziot nem adtak ki. Monsterbol Foggy volt csak.
- 7 years ago
#5819
Igaz, hogy Monsterből nincs hivatalos Senna verzió! Hol lehet utánanézni, hogy melyik modellekből volt gyárilag?
Szerk.: Megnéztem a 2001-es S4 kezelésit, abban írja a Sennát, de a kódja nem stimmel azzal, ami a korábban csatolt képnél van. Másrészt szerintük ezen kívül anniversary red, metallized yellow és metallized black szerepel, viszont az én 2001-es S4-em tuti nem fekete. Annyira nem, hogy gyakorlatilag megegyezik (vagy legalábbis nagyon közel van) a színe Peti S4R-ével. Utóbbiban elég biztos vagyok, láttam a két motort egymás mellett.
Senna modellek:
916 Senna (1994)
748S Senna (2002)
1199S Senna (2014) Akkor az S4 csak létezett abban a színben, de nem volt Senna?
https://www.manualslib.com/manual/61727 ... =63#manual
- 7 years ago
#5818
Gyanús hogy a Senna... Igaz, hogy Monsterből nincs hivatalos Senna verzió! Hol lehet utánanézni, hogy melyik modellekből volt gyárilag?
Szerk.: Megnéztem a 2001-es S4 kezelésit, abban írja a Sennát, de a kódja nem stimmel azzal, ami a korábban csatolt képnél van. Másrészt szerintük ezen kívül anniversary red, metallized yellow és metallized black szerepel, viszont az én 2001-es S4-em tuti nem fekete. Annyira nem, hogy gyakorlatilag megegyezik (vagy legalábbis nagyon közel van) a színe Peti S4R-ével. Utóbbiban elég biztos vagyok, láttam a két motort egymás mellett.
Senna modellek:
916 Senna (1994)
748S Senna (2002)
1199S Senna (2014)
- 7 years ago
#5817
Ezt már én is láttam, de nem tudom, hogy az enyém melyik. Gyanús hogy a Senna... Igaz, hogy Monsterből nincs hivatalos Senna verzió! Hol lehet utánanézni, hogy melyik modellekből volt gyárilag?
Szerk.: Megnéztem a 2001-es S4 kezelésit, abban írja a Sennát, de a kódja nem stimmel azzal, ami a korábban csatolt képnél van. Másrészt szerintük ezen kívül anniversary red, metallized yellow és metallized black szerepel, viszont az én 2001-es S4-em tuti nem fekete. Annyira nem, hogy gyakorlatilag megegyezik (vagy legalábbis nagyon közel van) a színe Peti S4R-ével. Utóbbiban elég biztos vagyok, láttam a két motort egymás mellett.Csatolmányok:
img_3698_0.jpg (596.26 KiB) Megtekintve 13230 alkalommal
- 7 years ago
#5816
Egy ilyet találtam még korábban a fórumon. Ezt már én is láttam, de nem tudom, hogy az enyém melyik. Gyanús hogy a Senna... Igaz, hogy Monsterből nincs hivatalos Senna verzió!
- 7 years ago
#5815
Köszi! Még egy kérdés, honnan tudhatnám meg a motorom színének kódját? Ilyen színű az enyém. Egy ilyet találtam még korábban a fórumon. Ezt már én is láttam, de nem tudom, hogy az enyém melyik. Ott a pont!
- 7 years ago
#5814
Köszi! Még egy kérdés, honnan tudhatnám meg a motorom színének kódját? Ilyen színű az enyém. Egy ilyet találtam még korábban a fórumon. Ezt már én is láttam, de nem tudom, hogy az enyém melyik. Gyanús hogy a Senna...
- 7 years ago
#5813
Szia, én márkaszervizben vettem, azthiszem olcsobb is volt mint az ebay-es változat.
Pár ezer forintból megvolt, ha jól emlékszem. Köszi! Még egy kérdés, honnan tudhatnám meg a motorom színének kódját? Ilyen színű az enyém. Egy ilyet találtam még korábban a fórumon. Ezt már én is láttam, de nem tudom, hogy az enyém melyik.
- 7 years ago
#5812
Üdv! Monster S4R-hez hol találok ülés takaró felfogató szettet? Az előző 600-asomhoz én csináltam hozzá otthon, de most nincs kedvem megint megcsinálni, pedig tudom, ugyan olyan mindkettőé.
Szia, én márkaszervizben vettem, azthiszem olcsobb is volt mint az ebay-es változat.
Pár ezer forintból megvolt, ha jól emlékszem. Köszi! Még egy kérdés, honnan tudhatnám meg a motorom színének kódját? Ilyen színű az enyém. Egy ilyet találtam még korábban a fórumon.Csatolmányok:
ducati_paint.jpg (163.24 KiB) Megtekintve 13230 alkalommal
The World Cup is one of the biggest football tourn[…]