- 7 years ago
#5761
Köszönöm a tanácsokat mindenkinek.
A lényeg, hogy gyári áttétellel tudnia kell a 620-nak 200 km/h környékén menni, illetve 4. fokozatban nem kellene 7000-es fordulatnál elfogynia, ha jól gondolom.
25 kw-ra van lepapírozva a motor, lehet,l hogy tényleg le van fojtva? Egyébként ami gyárilag 25 kw-os verzió, annál hogy oldották ezt meg? Na tudod te a megoldást... 25kW a válasz a kérdésere....
Át kelll flasheltetned az ECU-t gyári progival.
- 7 years ago
#5760
Köszönöm a tanácsokat mindenkinek.
A lényeg, hogy gyári áttétellel tudnia kell a 620-nak 200 km/h környékén menni, illetve 4. fokozatban nem kellene 7000-es fordulatnál elfogynia, ha jól gondolom.
25 kw-ra van lepapírozva a motor, lehet,l hogy tényleg le van fojtva? Egyébként ami gyárilag 25 kw-os verzió, annál hogy oldották ezt meg?
A lényeg, hogy gyári áttétellel tudnia kell a 620-nak 200 km/h környékén menni, illetve 4. fokozatban nem kellene 7000-es fordulatnál elfogynia, ha jól gondolom.
25 kw-ra van lepapírozva a motor, lehet,l hogy tényleg le van fojtva? Egyébként ami gyárilag 25 kw-os verzió, annál hogy oldották ezt meg?
- 7 years ago
#5759
Oláh Józsi szervizelte Debrecenben, 2 hete hoztam el tőle.
Rendbe rakott rajta mindent.
Ami a motort illeti: a teljes vezérlés le lett cserélve, szelephézagok ellenőrizve, pillangószelep hangolás, új gyertyák, friss olaj + az összes szűrő cserélve (olaj-, levegő-, benzin szűrő).
Szóval ez a része szerintem rendben van.
Kompressziót nem mértünk.
48.000 km-t mutat az óra, nem tudom, ez valós-e.
Könnyen indul a gép, nem füstöl, olajfogyás 500 km alatt nem látható, szerintem nagy baja nem lehet motorikusan.
A durrogást csak a nyitott dobbal csinálja (ez valami kisipari, teljesen nyitott dob), a gyárival teljesen rendben működik.
A lánckereket megnézem délután, hogy a gyári méretű-e.
Arra gondolok én is, hogy valami beállítás gondja lehet, azért nem akar magas fordulaton menni. 5-6 ezres fordulatig szépen tol, utána várnám, hogy meglódul még jobban, de inkább csak gyengül.
6 ezer fölött ezek a "kis" Monsterek inkább már gyengülnek mint meglódulnak! Ideális tartomány ahol nekem megy az 3500 és 6000 között van. Én ha jól emlékszem a sajátommal 170-nél nem mentem többet, ott már olyan lassan megy felfele az óra, hogy nem volt időm kivárni. Áttételen kívül én megnézném még a helyedben, hogy a gyárival megegyező gumik vannak-e rajta, mert ahol méri a sebességet és nagyobb a gumi méret akkor kevesebbet is mutathat 5-10 km/h-val az óra, persze csak ha a tiéd is ott mér ahol az én 600-asom.
Megnéztem a lánckereket: elől 15, hátul 46, úgyhogy ez akkor a gyári méret.
A gumi gyári méret szintén, de nem is az érdekel elsősorban, hogy mennyit mutat az óra, hanem hogy 4.-ikben nem akar 7000 fölé menni a fordulat, 5.-ikben meg pláne.
Valóban 3500-től 6000-ig szépen tol, nem is akarom én szétforgatni állandóan, csak ki akartam próbálni mit megy, aztán csodálkoztam, hogy nem akart menni. ha el van cseszve az áttétel akkor sem tudod leforgatni, mert nincs benne annyi erő
- 7 years ago
#5758
Megnéztem a lánckereket: elől 15, hátul 46, úgyhogy ez akkor a gyári méret.
A gumi gyári méret szintén, de nem is az érdekel elsősorban, hogy mennyit mutat az óra, hanem hogy 4.-ikben nem akar 7000 fölé menni a fordulat, 5.-ikben meg pláne.
Valóban 3500-től 6000-ig szépen tol, nem is akarom én szétforgatni állandóan, csak ki akartam próbálni mit megy, aztán csodálkoztam, hogy nem akart menni. Én óra szerint 220 at mendtem egyszer, 200 lazán mennie kell, valami nem kerek akkor.
620-as Monsterrel mentél annyit? én 695össel mentem 2 személlyel 210-et
- 7 years ago
#5757
6 ezer fölött ezek a "kis" Monsterek inkább már gyengülnek mint meglódulnak! Ideális tartomány ahol nekem megy az 3500 és 6000 között van. Én ha jól emlékszem a sajátommal 170-nél nem mentem többet, ott már olyan lassan megy felfele az óra, hogy nem volt időm kivárni. Áttételen kívül én megnézném még a helyedben, hogy a gyárival megegyező gumik vannak-e rajta, mert ahol méri a sebességet és nagyobb a gumi méret akkor kevesebbet is mutathat 5-10 km/h-val az óra, persze csak ha a tiéd is ott mér ahol az én 600-asom.
Megnéztem a lánckereket: elől 15, hátul 46, úgyhogy ez akkor a gyári méret.
A gumi gyári méret szintén, de nem is az érdekel elsősorban, hogy mennyit mutat az óra, hanem hogy 4.-ikben nem akar 7000 fölé menni a fordulat, 5.-ikben meg pláne.
Valóban 3500-től 6000-ig szépen tol, nem is akarom én szétforgatni állandóan, csak ki akartam próbálni mit megy, aztán csodálkoztam, hogy nem akart menni. Én óra szerint 220 at mendtem egyszer, 200 lazán mennie kell, valami nem kerek akkor.
620-as Monsterrel mentél annyit?
- 7 years ago
#5756
Oláh Józsi szervizelte Debrecenben, 2 hete hoztam el tőle.
Rendbe rakott rajta mindent.
Ami a motort illeti: a teljes vezérlés le lett cserélve, szelephézagok ellenőrizve, pillangószelep hangolás, új gyertyák, friss olaj + az összes szűrő cserélve (olaj-, levegő-, benzin szűrő).
Szóval ez a része szerintem rendben van.
Kompressziót nem mértünk.
48.000 km-t mutat az óra, nem tudom, ez valós-e.
Könnyen indul a gép, nem füstöl, olajfogyás 500 km alatt nem látható, szerintem nagy baja nem lehet motorikusan.
A durrogást csak a nyitott dobbal csinálja (ez valami kisipari, teljesen nyitott dob), a gyárival teljesen rendben működik.
A lánckereket megnézem délután, hogy a gyári méretű-e.
Arra gondolok én is, hogy valami beállítás gondja lehet, azért nem akar magas fordulaton menni. 5-6 ezres fordulatig szépen tol, utána várnám, hogy meglódul még jobban, de inkább csak gyengül.
6 ezer fölött ezek a "kis" Monsterek inkább már gyengülnek mint meglódulnak! Ideális tartomány ahol nekem megy az 3500 és 6000 között van. Én ha jól emlékszem a sajátommal 170-nél nem mentem többet, ott már olyan lassan megy felfele az óra, hogy nem volt időm kivárni. Áttételen kívül én megnézném még a helyedben, hogy a gyárival megegyező gumik vannak-e rajta, mert ahol méri a sebességet és nagyobb a gumi méret akkor kevesebbet is mutathat 5-10 km/h-val az óra, persze csak ha a tiéd is ott mér ahol az én 600-asom.
Megnéztem a lánckereket: elől 15, hátul 46, úgyhogy ez akkor a gyári méret.
A gumi gyári méret szintén, de nem is az érdekel elsősorban, hogy mennyit mutat az óra, hanem hogy 4.-ikben nem akar 7000 fölé menni a fordulat, 5.-ikben meg pláne.
Valóban 3500-től 6000-ig szépen tol, nem is akarom én szétforgatni állandóan, csak ki akartam próbálni mit megy, aztán csodálkoztam, hogy nem akart menni. Én óra szerint 220 at mendtem egyszer, 200 lazán mennie kell, valami nem kerek akkor.
- 7 years ago
#5755
Ha már negyedikben sem pörög ki akkor elment a csúcst teljesítményed kirándulni.
Volt szervízben? Meg kéne nézni a szelephézagokat, szelep fokolás is elcsúszhatott. Kompressziót is nézess, lehet olaj nélkül használták stb...
Ha puffog durrog, akkor szegény a keverék azért nincs erőd, ennek meg rengeteg oka lehet...
Oláh Józsi szervizelte Debrecenben, 2 hete hoztam el tőle.
Rendbe rakott rajta mindent.
Ami a motort illeti: a teljes vezérlés le lett cserélve, szelephézagok ellenőrizve, pillangószelep hangolás, új gyertyák, friss olaj + az összes szűrő cserélve (olaj-, levegő-, benzin szűrő).
Szóval ez a része szerintem rendben van.
Kompressziót nem mértünk.
48.000 km-t mutat az óra, nem tudom, ez valós-e.
Könnyen indul a gép, nem füstöl, olajfogyás 500 km alatt nem látható, szerintem nagy baja nem lehet motorikusan.
A durrogást csak a nyitott dobbal csinálja (ez valami kisipari, teljesen nyitott dob), a gyárival teljesen rendben működik.
A lánckereket megnézem délután, hogy a gyári méretű-e.
Arra gondolok én is, hogy valami beállítás gondja lehet, azért nem akar magas fordulaton menni. 5-6 ezres fordulatig szépen tol, utána várnám, hogy meglódul még jobban, de inkább csak gyengül.
6 ezer fölött ezek a "kis" Monsterek inkább már gyengülnek mint meglódulnak! Ideális tartomány ahol nekem megy az 3500 és 6000 között van. Én ha jól emlékszem a sajátommal 170-nél nem mentem többet, ott már olyan lassan megy felfele az óra, hogy nem volt időm kivárni. Áttételen kívül én megnézném még a helyedben, hogy a gyárival megegyező gumik vannak-e rajta, mert ahol méri a sebességet és nagyobb a gumi méret akkor kevesebbet is mutathat 5-10 km/h-val az óra, persze csak ha a tiéd is ott mér ahol az én 600-asom.
Megnéztem a lánckereket: elől 15, hátul 46, úgyhogy ez akkor a gyári méret.
A gumi gyári méret szintén, de nem is az érdekel elsősorban, hogy mennyit mutat az óra, hanem hogy 4.-ikben nem akar 7000 fölé menni a fordulat, 5.-ikben meg pláne.
Valóban 3500-től 6000-ig szépen tol, nem is akarom én szétforgatni állandóan, csak ki akartam próbálni mit megy, aztán csodálkoztam, hogy nem akart menni.
- 7 years ago
#5754
Tudom, hogy van 5. fokozat is. Sőt, kerestem volna a 6.-at is.
De 4.-ben sem akar 7000 felé menni a fordulat, 5.-ben meg aztán pláne nem gyorsul semmit, ha felváltok. Ha már negyedikben sem pörög ki akkor elment a csúcst teljesítményed kirándulni.
Volt szervízben? Meg kéne nézni a szelephézagokat, szelep fokolás is elcsúszhatott. Kompressziót is nézess, lehet olaj nélkül használták stb...
Ha puffog durrog, akkor szegény a keverék azért nincs erőd, ennek meg rengeteg oka lehet...
Oláh Józsi szervizelte Debrecenben, 2 hete hoztam el tőle.
Rendbe rakott rajta mindent.
Ami a motort illeti: a teljes vezérlés le lett cserélve, szelephézagok ellenőrizve, pillangószelep hangolás, új gyertyák, friss olaj + az összes szűrő cserélve (olaj-, levegő-, benzin szűrő).
Szóval ez a része szerintem rendben van.
Kompressziót nem mértünk.
48.000 km-t mutat az óra, nem tudom, ez valós-e.
Könnyen indul a gép, nem füstöl, olajfogyás 500 km alatt nem látható, szerintem nagy baja nem lehet motorikusan.
A durrogást csak a nyitott dobbal csinálja (ez valami kisipari, teljesen nyitott dob), a gyárival teljesen rendben működik.
A lánckereket megnézem délután, hogy a gyári méretű-e.
Arra gondolok én is, hogy valami beállítás gondja lehet, azért nem akar magas fordulaton menni. 5-6 ezres fordulatig szépen tol, utána várnám, hogy meglódul még jobban, de inkább csak gyengül.
6 ezer fölött ezek a "kis" Monsterek inkább már gyengülnek mint meglódulnak! Ideális tartomány ahol nekem megy az 3500 és 6000 között van. Én ha jól emlékszem a sajátommal 170-nél nem mentem többet, ott már olyan lassan megy felfele az óra, hogy nem volt időm kivárni. Áttételen kívül én megnézném még a helyedben, hogy a gyárival megegyező gumik vannak-e rajta, mert ahol méri a sebességet és nagyobb a gumi méret akkor kevesebbet is mutathat 5-10 km/h-val az óra, persze csak ha a tiéd is ott mér ahol az én 600-asom.
- 7 years ago
#5753
5 ?
Tudom, hogy van 5. fokozat is. Sőt, kerestem volna a 6.-at is.
De 4.-ben sem akar 7000 felé menni a fordulat, 5.-ben meg aztán pláne nem gyorsul semmit, ha felváltok. Ha már negyedikben sem pörög ki akkor elment a csúcst teljesítményed kirándulni.
Volt szervízben? Meg kéne nézni a szelephézagokat, szelep fokolás is elcsúszhatott. Kompressziót is nézess, lehet olaj nélkül használták stb...
Ha puffog durrog, akkor szegény a keverék azért nincs erőd, ennek meg rengeteg oka lehet...
Oláh Józsi szervizelte Debrecenben, 2 hete hoztam el tőle.
Rendbe rakott rajta mindent.
Ami a motort illeti: a teljes vezérlés le lett cserélve, szelephézagok ellenőrizve, pillangószelep hangolás, új gyertyák, friss olaj + az összes szűrő cserélve (olaj-, levegő-, benzin szűrő).
Szóval ez a része szerintem rendben van.
Kompressziót nem mértünk.
48.000 km-t mutat az óra, nem tudom, ez valós-e.
Könnyen indul a gép, nem füstöl, olajfogyás 500 km alatt nem látható, szerintem nagy baja nem lehet motorikusan.
A durrogást csak a nyitott dobbal csinálja (ez valami kisipari, teljesen nyitott dob), a gyárival teljesen rendben működik.
A lánckereket megnézem délután, hogy a gyári méretű-e.
Arra gondolok én is, hogy valami beállítás gondja lehet, azért nem akar magas fordulaton menni. 5-6 ezres fordulatig szépen tol, utána várnám, hogy meglódul még jobban, de inkább csak gyengül.
- 7 years ago
#5752
Sziasztok!
A 620-as monster leírásában a végsebességnél 185 km/h szerepel. Az enyém 160-nál nem megy többet (óra szerint). Ha rendben van a gép, tudnia kellene a gyári értéket?
A 3.-at szépen leforogja, 140-nél elváltom, 4.-ben gyorsul 160-ig, (kb. 7000-es fordulatig) innen viszont nem akar tovább menni. Próbáltam magam összehúzni, ráhasalni a tankra, de ez sem segít.
Raktam fel egy napra nyitott dobokat, de ezekkel még rosszabb lett a helyzet: 150-nél nem ment többet, de legálább durrogott is hozzá elég rendesen 5 ?
Tudom, hogy van 5. fokozat is. Sőt, kerestem volna a 6.-at is.
De 4.-ben sem akar 7000 felé menni a fordulat, 5.-ben meg aztán pláne nem gyorsul semmit, ha felváltok. Ha már negyedikben sem pörög ki akkor elment a csúcst teljesítményed kirándulni.
Volt szervízben? Meg kéne nézni a szelephézagokat, szelep fokolás is elcsúszhatott. Kompressziót is nézess, lehet olaj nélkül használták stb...
Ha puffog durrog, akkor szegény a keverék azért nincs erőd, ennek meg rengeteg oka lehet...
- 7 years ago
#5751
Sziasztok!
A 620-as monster leírásában a végsebességnél 185 km/h szerepel. Az enyém 160-nál nem megy többet (óra szerint). Ha rendben van a gép, tudnia kellene a gyári értéket?
A 3.-at szépen leforogja, 140-nél elváltom, 4.-ben gyorsul 160-ig, (kb. 7000-es fordulatig) innen viszont nem akar tovább menni. Próbáltam magam összehúzni, ráhasalni a tankra, de ez sem segít.
Raktam fel egy napra nyitott dobokat, de ezekkel még rosszabb lett a helyzet: 150-nél nem ment többet, de legálább durrogott is hozzá elég rendesen 5 ?
Tudom, hogy van 5. fokozat is. Sőt, kerestem volna a 6.-at is.
De 4.-ben sem akar 7000 felé menni a fordulat, 5.-ben meg aztán pláne nem gyorsul semmit, ha felváltok. Nem lehet, hogy nem gyári a lánckerék méret? 15/46 a gyári
- 7 years ago
#5750
Sziasztok!
A 620-as monster leírásában a végsebességnél 185 km/h szerepel. Az enyém 160-nál nem megy többet (óra szerint). Ha rendben van a gép, tudnia kellene a gyári értéket?
A 3.-at szépen leforogja, 140-nél elváltom, 4.-ben gyorsul 160-ig, (kb. 7000-es fordulatig) innen viszont nem akar tovább menni. Próbáltam magam összehúzni, ráhasalni a tankra, de ez sem segít.
Raktam fel egy napra nyitott dobokat, de ezekkel még rosszabb lett a helyzet: 150-nél nem ment többet, de legálább durrogott is hozzá elég rendesen 5 ?
Tudom, hogy van 5. fokozat is. Sőt, kerestem volna a 6.-at is.
De 4.-ben sem akar 7000 felé menni a fordulat, 5.-ben meg aztán pláne nem gyorsul semmit, ha felváltok.
- 7 years ago
#5749
Sziasztok!
A 620-as monster leírásában a végsebességnél 185 km/h szerepel. Az enyém 160-nál nem megy többet (óra szerint). Ha rendben van a gép, tudnia kellene a gyári értéket?
A 3.-at szépen leforogja, 140-nél elváltom, 4.-ben gyorsul 160-ig, (kb. 7000-es fordulatig) innen viszont nem akar tovább menni. Próbáltam magam összehúzni, ráhasalni a tankra, de ez sem segít.
Raktam fel egy napra nyitott dobokat, de ezekkel még rosszabb lett a helyzet: 150-nél nem ment többet, de legálább durrogott is hozzá elég rendesen 5 ?
- 7 years ago
#5748
Sziasztok!
A 620-as monster leírásában a végsebességnél 185 km/h szerepel. Az enyém 160-nál nem megy többet (óra szerint). Ha rendben van a gép, tudnia kellene a gyári értéket?
A 3.-at szépen leforogja, 140-nél elváltom, 4.-ben gyorsul 160-ig, (kb. 7000-es fordulatig) innen viszont nem akar tovább menni. Próbáltam magam összehúzni, ráhasalni a tankra, de ez sem segít.
Raktam fel egy napra nyitott dobokat, de ezekkel még rosszabb lett a helyzet: 150-nél nem ment többet, de legálább durrogott is hozzá elég rendesen
A 620-as monster leírásában a végsebességnél 185 km/h szerepel. Az enyém 160-nál nem megy többet (óra szerint). Ha rendben van a gép, tudnia kellene a gyári értéket?
A 3.-at szépen leforogja, 140-nél elváltom, 4.-ben gyorsul 160-ig, (kb. 7000-es fordulatig) innen viszont nem akar tovább menni. Próbáltam magam összehúzni, ráhasalni a tankra, de ez sem segít.
Raktam fel egy napra nyitott dobokat, de ezekkel még rosszabb lett a helyzet: 150-nél nem ment többet, de legálább durrogott is hozzá elég rendesen
- 7 years ago
#5747
Sziasztok. A Monster markolata kicsit kényelmetlen nekem, feltételezem mert relatív nagy a mancsom. Arra gondoltam, hogy vaskosabb markolatokkal jobb lenne. Van valakinek a témában tapasztalata? vastagabb nincs, nekem progrip volt ami puhább és tapadósabb de elmorzsolódik 2 szezon alatt És a kesztyűt is szétbassza, én visszaálltam gyárira... ha kötöttkesztyűben tolod....
- 7 years ago
#5746
Sziasztok. A Monster markolata kicsit kényelmetlen nekem, feltételezem mert relatív nagy a mancsom. Arra gondoltam, hogy vaskosabb markolatokkal jobb lenne. Van valakinek a témában tapasztalata? vastagabb nincs, nekem progrip volt ami puhább és tapadósabb de elmorzsolódik 2 szezon alatt És a kesztyűt is szétbassza, én visszaálltam gyárira...
- 7 years ago
#5745
Sziasztok. A Monster markolata kicsit kényelmetlen nekem, feltételezem mert relatív nagy a mancsom. Arra gondoltam, hogy vaskosabb markolatokkal jobb lenne. Van valakinek a témában tapasztalata? vastagabb nincs, nekem progrip volt ami puhább és tapadósabb de elmorzsolódik 2 szezon alatt Csopper boltban van vastagabb. Azért koponyást meg vaskeresztest nem szeretnék Lehet azok közt, ami jó a Ducatira? Nem tudom, hogy vannak ezek a markolatok, gondolom nem egyencucc mind.
- 7 years ago
#5744
Sziasztok. A Monster markolata kicsit kényelmetlen nekem, feltételezem mert relatív nagy a mancsom. Arra gondoltam, hogy vaskosabb markolatokkal jobb lenne. Van valakinek a témában tapasztalata? vastagabb nincs, nekem progrip volt ami puhább és tapadósabb de elmorzsolódik 2 szezon alatt Csopper boltban van vastagabb.
- 7 years ago
#5743
Sziasztok. A Monster markolata kicsit kényelmetlen nekem, feltételezem mert relatív nagy a mancsom. Arra gondoltam, hogy vaskosabb markolatokkal jobb lenne. Van valakinek a témában tapasztalata? vastagabb nincs, nekem progrip volt ami puhább és tapadósabb de elmorzsolódik 2 szezon alatt Ez nem hangzik jól. Köszi a választ.
- 7 years ago
#5742
Sziasztok. A Monster markolata kicsit kényelmetlen nekem, feltételezem mert relatív nagy a mancsom. Arra gondoltam, hogy vaskosabb markolatokkal jobb lenne. Van valakinek a témában tapasztalata? vastagabb nincs, nekem progrip volt ami puhább és tapadósabb de elmorzsolódik 2 szezon alatt
- 7 years ago
#5741
Sziasztok. A Monster markolata kicsit kényelmetlen nekem, feltételezem mert relatív nagy a mancsom. Arra gondoltam, hogy vaskosabb markolatokkal jobb lenne. Van valakinek a témában tapasztalata?
- 7 years ago
#5740
Sziasztok, csak gondoltam, beköszönök
XGab régi 600as Monsterével barátkozom három hete.
Én voltam ma reggel, aki a Hungárián töketlenkedett és nem találta az M5-öt ) és egy kolléga egy szép piros 796? Monsterrel megállt megkérdezni, minden oké-e, ami ezúton is köszönök.
Na de, első jogosítvány, első motor, lesz ez még sokkal jobb is
Ügyes voltál és bátor! Főleg, hogy a Kakucson is be mertél menni a pályára kanyarogni vele! Csak így tovább... Kösziii
- 7 years ago
#5739
Sziasztok, csak gondoltam, beköszönök
XGab régi 600as Monsterével barátkozom három hete.
Én voltam ma reggel, aki a Hungárián töketlenkedett és nem találta az M5-öt ) és egy kolléga egy szép piros 796? Monsterrel megállt megkérdezni, minden oké-e, ami ezúton is köszönök.
Na de, első jogosítvány, első motor, lesz ez még sokkal jobb is
Ügyes voltál és bátor! Főleg, hogy a Kakucson is be mertél menni a pályára kanyarogni vele! Csak így tovább...
- 7 years ago
#5738
Sziasztok, csak gondoltam, beköszönök
XGab régi 600as Monsterével barátkozom három hete.
Én voltam ma reggel, aki a Hungárián töketlenkedett és nem találta az M5-öt ) és egy kolléga egy szép piros 796? Monsterrel megállt megkérdezni, minden oké-e, ami ezúton is köszönök.
Na de, első jogosítvány, első motor, lesz ez még sokkal jobb is
XGab régi 600as Monsterével barátkozom három hete.
Én voltam ma reggel, aki a Hungárián töketlenkedett és nem találta az M5-öt ) és egy kolléga egy szép piros 796? Monsterrel megállt megkérdezni, minden oké-e, ami ezúton is köszönök.
Na de, első jogosítvány, első motor, lesz ez még sokkal jobb is
- 7 years ago
#5737
Sziasztok,
Ma reggel elhányta magát a feszültségszabályzóm (1998 Monster 900S) Valakinek esetleg bontásból megmaradt cucc? Megyek érte bárhova, bármikor.... Előre is köszi..
Ma reggel elhányta magát a feszültségszabályzóm (1998 Monster 900S) Valakinek esetleg bontásból megmaradt cucc? Megyek érte bárhova, bármikor.... Előre is köszi..
- 7 years ago
#5736
Sziasztok!
Fényszóró üveget vagy fényszórót keresek 2001es 600as monsteremhez! Sajna az enyém betört, és kövi héten műszaki lesz!!
Ha van valakinek eladó írjon! Vagy ha tudtok olyat ahol érdemes érdeklődni azt is szívesen veszem!
Vagy ha más nem marad - tudom nagy kérés - műszaki idejére valaki kölcsönadná az övét, természetesen addig lerakom az árát, vagy kitalálnánk rá valamit! Székesfehérvár-Sárbogárd-Dunaújváros vonalon sokat mozgok!
Köszönöm!
Szerintem próbálkozz itt:
http://www.ducatiklub.hu/aprohirdetes/m ... 0-bontodik
- 7 years ago
#5735
Sziasztok!
Fényszóró üveget vagy fényszórót keresek 2001es 600as monsteremhez! Sajna az enyém betört, és kövi héten műszaki lesz!!
Ha van valakinek eladó írjon! Vagy ha tudtok olyat ahol érdemes érdeklődni azt is szívesen veszem!
Vagy ha más nem marad - tudom nagy kérés - műszaki idejére valaki kölcsönadná az övét, természetesen addig lerakom az árát, vagy kitalálnánk rá valamit! Székesfehérvár-Sárbogárd-Dunaújváros vonalon sokat mozgok!
Köszönöm!
Fényszóró üveget vagy fényszórót keresek 2001es 600as monsteremhez! Sajna az enyém betört, és kövi héten műszaki lesz!!
Ha van valakinek eladó írjon! Vagy ha tudtok olyat ahol érdemes érdeklődni azt is szívesen veszem!
Vagy ha más nem marad - tudom nagy kérés - műszaki idejére valaki kölcsönadná az övét, természetesen addig lerakom az árát, vagy kitalálnánk rá valamit! Székesfehérvár-Sárbogárd-Dunaújváros vonalon sokat mozgok!
Köszönöm!
- 7 years ago
#5734
Sziasztok! 2004es 1000S Monsterembe, az akksi fekvő állapotban van, az ülés alatt ugyebár. Tudtok ajánlani hozzá akksit, hogy milyent és hol érdemes venni, rendelni?! Ma nézegettük, és nagyon kevés olyan akksi van amelyik bírja a fekvő, /használatot. Segítségeket előre is köszi! http://vartamintabolt.hu/banner-motorke ... kp-agm-sla Köszi szépen!
- 7 years ago
#5733
Sziasztok! 2004es 1000S Monsterembe, az akksi fekvő állapotban van, az ülés alatt ugyebár. Tudtok ajánlani hozzá akksit, hogy milyent és hol érdemes venni, rendelni?! Ma nézegettük, és nagyon kevés olyan akksi van amelyik bírja a fekvő, /használatot. Segítségeket előre is köszi! http://vartamintabolt.hu/banner-motorke ... kp-agm-sla
- 7 years ago
#5732
Sziasztok! 2004es 1000S Monsterembe, az akksi fekvő állapotban van, az ülés alatt ugyebár. Tudtok ajánlani hozzá akksit, hogy milyent és hol érdemes venni, rendelni?! Ma nézegettük, és nagyon kevés olyan akksi van amelyik bírja a fekvő, /használatot. Segítségeket előre is köszi! Szia!Bármelyik gondozásmentes zárt rendszerü akksi jó erre a célra,zselés akksinak is mondják.Nekem 2003 as ezres van,tank alatt van az akkumulátor.JP moto a neve,tök jól működik. Köszönöm szépen!
- 7 years ago
#5731
Sziasztok! 2004es 1000S Monsterembe, az akksi fekvő állapotban van, az ülés alatt ugyebár. Tudtok ajánlani hozzá akksit, hogy milyent és hol érdemes venni, rendelni?! Ma nézegettük, és nagyon kevés olyan akksi van amelyik bírja a fekvő, /használatot. Segítségeket előre is köszi! Szia!Bármelyik gondozásmentes zárt rendszerü akksi jó erre a célra,zselés akksinak is mondják.Nekem 2003 as ezres van,tank alatt van az akkumulátor.JP moto a neve,tök jól működik.
- 7 years ago
#5730
Sziasztok! 2004es 1000S Monsterembe, az akksi fekvő állapotban van, az ülés alatt ugyebár. Tudtok ajánlani hozzá akksit, hogy milyent és hol érdemes venni, rendelni?! Ma nézegettük, és nagyon kevés olyan akksi van amelyik bírja a fekvő, /használatot. Segítségeket előre is köszi!
- 7 years ago
#5729
Sziasztok!
Egyik cimborám keres jó állapotú eladó Monster 696-ost, ha tudnátok ilyent ajánlani akkor mindenképp írjatok nekem, vagy ide a fórumba!
Előre is köszi!
Egyik cimborám keres jó állapotú eladó Monster 696-ost, ha tudnátok ilyent ajánlani akkor mindenképp írjatok nekem, vagy ide a fórumba!
Előre is köszi!
- 7 years ago
#5728
Sziasztok ... uj arc vok .... es vettem 1, 696 monstert ... alap kerdes , mert 3 verziot hallotam haveroktol ... milyen motorolaj kell bele ? 96.oldal 15w50
https://www.manualslib.com/manual/81048 ... r-696.html
- 7 years ago
#5727
Sziasztok ... uj arc vok .... es vettem 1, 696 monstert ... alap kerdes , mert 3 verziot hallotam haveroktol ... milyen motorolaj kell bele ? Vagy 15W50
- 7 years ago
#5726
olajshop.hu shell advence ultra 10w40 a ducati jóváhagyásával 2290ft/l.Én most rendeltem meg.
- 7 years ago
#5725
Sziasztok ... uj arc vok .... es vettem 1, 696 monstert ... alap kerdes , mert 3 verziot hallotam haveroktol ... milyen motorolaj kell bele ?
- 7 years ago
#5724
Valaki mondja már meg mi a francért "pókhálósodik" be a műszerek plexije???
Tavaly álltó helyben a fordulatszámmérő,most meg a km óra csíkozódott be!
Vagy ez is egy újabb típusbetegség? ezek ilyenek....
- 7 years ago
#5723
Valaki mondja már meg mi a francért "pókhálósodik" be a műszerek plexije???
Tavaly álltó helyben a fordulatszámmérő,most meg a km óra csíkozódott be!
Vagy ez is egy újabb típusbetegség? tűző nap pl. Én mindig ráraktam pl a kesztyűm, ha nem tudtam árnyékban parkolni, és meleg volt
- 7 years ago
#5722
Valaki mondja már meg mi a francért "pókhálósodik" be a műszerek plexije???
Tavaly álltó helyben a fordulatszámmérő,most meg a km óra csíkozódott be!
Vagy ez is egy újabb típusbetegség?
Tavaly álltó helyben a fordulatszámmérő,most meg a km óra csíkozódott be!
Vagy ez is egy újabb típusbetegség?
- 7 years ago
#5721
Üdv. Segítségre lenne szükségem. "Dark" Monster színkódját tudja valaki esetleg? Illetve matrica adattáblát hogy tudnám pótolni? (fele lekopott az idők során ami az ülés alatt a vázon található)
Előre is köszönöm ha valaki tudna segíteni. Üdv !
Hasonló problémával álltam szemben én is nekem a Nagy Laci segített ebben!!! (MOTOROSSO: 06705283852)
- 7 years ago
#5720
Sziasztok,segítségre lenne szükségem, bérelnék vagy ha olcsón van vásárolnék kettő gyári Kipufogó dobot 620 as monsteremre forgalomba helyezés ideéig. Nagyon nagy segítség lenne ha valaki tudná egy hétre mellőzni a garázsban porosodó Kipufogóit:D ezer hála előre is, főleg ha még budapesti is az illető. // Nem tudom törölni a bejegyzést szóval itt írom, Facebook ducatis csoportban kaptam segítséget szóval nem aktuális már a segítség kérésem
- 7 years ago
#5719
Üdv. Segítségre lenne szükségem. "Dark" Monster színkódját tudja valaki esetleg? Illetve matrica adattáblát hogy tudnám pótolni? (fele lekopott az idők során ami az ülés alatt a vázon található)
Előre is köszönöm ha valaki tudna segíteni.
Előre is köszönöm ha valaki tudna segíteni.
Csatolmányok:
20170325_100954.jpg (1.06 MiB) Megtekintve 9164 alkalommal
20170325_100748.jpg (1.09 MiB) Megtekintve 9164 alkalommal
- 7 years ago
#5718
http://www.telgesparts.de/brembo-oem-oe ... ]Sziasztok! Keresek brembo ps12-es javító szettet kuplung munkahengerhez és gumiharangot, vagy jó áron komplett cylindert köszi, igen itt már néztem (bár ha a kép a csomag tartalmát mutatja akkor köze nincs a most benne lévőhöz) sajnos gumiharangot itt sem találtam ezért gondoltam kellene egy komplett cylinder.[/quote] az hogy hogy néz ki szerintem mindegy lényeg hogy a méretek stimmeljenek
- 7 years ago
#5717
Sziasztok! Új vagyok itt,először is üdvözlök mindenkit! Monster 821-et szeretnék venni, tudnátok segíteni előnyök és hátrányok terén? Köszönöm menjünk át ide: http://www.ducatiklub.hu/forum/ducatit- ... -dontesben és folytassuk ott
- 7 years ago
#5716
Sziasztok! Új vagyok itt,először is üdvözlök mindenkit! Monster 821-et szeretnék venni, tudnátok segíteni előnyök és hátrányok terén? Köszönöm legfőbb hátránya, hogy gyengébb, mint az 1200-es
@Kajakman az nem baj,amúgy is kezdő vagyok még,3éve volt egy yamaha fz6-n s2-őm az is épp elég volt,viszont ez az olasz elrabolta a szívem!
- 7 years ago
#5715
Sziasztok! Új vagyok itt,először is üdvözlök mindenkit! Monster 821-et szeretnék venni, tudnátok segíteni előnyök és hátrányok terén? Köszönöm legfőbb hátránya, hogy gyengébb, mint az 1200-es
- 7 years ago
#5714
Sziasztok! Új vagyok itt,először is üdvözlök mindenkit! Monster 821-et szeretnék venni, tudnátok segíteni előnyök és hátrányok terén? Köszönöm
- 7 years ago
#5713
http://www.telgesparts.de/brembo-oem-oe ... ]Sziasztok! Keresek brembo ps12-es javító szettet kuplung munkahengerhez és gumiharangot, vagy jó áron komplett cylindert [/quote] köszi, igen itt már néztem (bár ha a kép a csomag tartalmát mutatja akkor köze nincs a most benne lévőhöz) sajnos gumiharangot itt sem találtam ezért gondoltam kellene egy komplett cylinder.
- 7 years ago
#5712
http://www.telgesparts.de/brembo-oem-oe ... ]Sziasztok! Keresek brembo ps12-es javító szettet kuplung munkahengerhez és gumiharangot, vagy jó áron komplett cylindert [/quote]
The World Cup is one of the biggest football tourn[…]