- 7 years ago
#5711
Sziasztok! Keresek brembo ps12-es javító szettet kuplung munkahengerhez és gumiharangot, vagy jó áron komplett cylindert
Ennyi az egész, se seeger gyürü, se lapocska (fenéklemez), a gumiharang szétmállot, abba van egy fémgyűrű ami bent tartja az egészet... Így van ennyi csak , de ha az a gumigyűrű vagy az a kis gumiszoknya nem jól áll akkor szokót le levegősödni tisztítsd meg figyelmesen rakd össze és jo lesz
Esetleg valakinek egy kölcsön kuplung fő-munkahenger 1000eshez. Mert nem akar még mindig légtelenítődni...... alsó? feső, az alsót leszedtem, gumigyürü a helyén, épen. Tesztelnem kellene hogy melyikkel van a gond.
.....esetleg ötlete valakinek.... ha finoman húzom a kart akkor semmi, ha hirtelen akkor felkeményedik, de 3-4 másodperc után felenged. A főhenger dugattyújának a tömítése esetleg, főleg ha a munkahengernél nem láttál szivárgást. Típusismeretem nincs, csak ez tűnik logikusnak
Sziasztok, S4R "malac" kiömlő mérete megyegyezik a 2004 és a 2007? Lemérné valaki? 41mm a 2004. mi az a nalac kiomlo?
Most úgy ertem magam mintha nagyon gaz lenne , hogy ezt a szekmai szleng kifejezst nem vágom
De talan akkor le tudom merni a malacotCsatolmányok:
img_4355.png (1.37 MiB) Megtekintve 12180 alkalommal
Esetleg valakinek egy kölcsön kuplung fő-munkahenger 1000eshez. Mert nem akar még mindig légtelenítődni...... alsó? feső, az alsót leszedtem, gumigyürü a helyén, épen. Tesztelnem kellene hogy melyikkel van a gond.
.....esetleg ötlete valakinek.... ha finoman húzom a kart akkor semmi, ha hirtelen akkor felkeményedik, de 3-4 másodperc után felenged.
Esetleg valakinek egy kölcsön kuplung fő-munkahenger 1000eshez. Mert nem akar még mindig légtelenítődni...... alsó? igen . A két db. Kiömlő . Ami egymas mellett van. Külső méret . Es ha tudod akkor a távolság is kellene..
Esetleg valakinek egy kölcsön kuplung fő-munkahenger 1000eshez. Mert nem akar még mindig légtelenítődni...... alsó?
Sziasztok, S4R "malac" kiömlő mérete megyegyezik a 2004 és a 2007? Lemérné valaki? 41mm a 2004. mi az a nalac kiomlo?
Most úgy ertem magam mintha nagyon gaz lenne , hogy ezt a szekmai szleng kifejezst nem vágom
De talan akkor le tudom merni a malacot
Sziasztok!Problémám a következő:Monster ezer kis gáznál rángatós 3500_ig akár hova állítom a tps-t,a H henger gyertyái hibátlan szürkék,a V henger-é pedig kormosak.Szelephézag ok. injektorok ok.benzinszűrő ok.Indul.Gyertyák újak.Előző gazdálya pályázott vele.Arra gondolta h. az ECU van esetleg elálítva.Lehet ez????Erősen gondolkozom hogy viszem a rosso-ba vagy Ceglédre ahonnan hoztam.Valaki Valami??!!Bármilyen mechanikai problémát megoldok,de az elektronikához nem értek.Van egy ebay.s ducati diag-om de az egy kalap sz....r,állandóan lefagy,és csak alap dolgokra jó.
Injektor szinkron
Sziasztok!
S4R-hez való hátsó emelő ha kallódik valakinél otthon és esetleg eladná, szóljon
Köszi Mi innen rendeltunk gizivel:
http://www.ebay.de/itm/RWEST-Einarm-Mon ... Swr81USQrw Köszi! Este megnézem, szerintem meg is rendelem
Sziasztok! Tegnap mentem előszőr a Monster 821-esemmel és azt figyeltem, hogy a hűtővíz hőmérséklete kb. 63-75 fok között ingadozott, de általában 70 alatt maradt. A levegő 13-18 fok között volt. Normális ez az alacsony motorhőmérséklet vagy rossz a termosztát és nyitva maradt? Eddig csak léghűtéses Monsterem volt, vizessel még nincs tapasztalatom. Megosztanátok, hogy nektek mennyi szokott lenni? Nekem is új 821-em van, kb ezeket mutatja nekem is.
Hidegebb időben még kevesebbet is tudott mutatni. Én is rákétdeztem a szervízben, mondták normális.
Tegnap 23 fok körül volt, a belvárosban is jöttem-mentem lámpától lámpáig, akkor 102 fokig is fölment. Köszönöm! Közben én is érdeklődtem a szervízben, ők is ezt mondták.
Sziasztok!
S4R-hez való hátsó emelő ha kallódik valakinél otthon és esetleg eladná, szóljon
Köszi Mi innen rendeltunk gizivel:
http://www.ebay.de/itm/RWEST-Einarm-Mon ... Swr81USQrw
Sziasztok! Tegnap mentem előszőr a Monster 821-esemmel és azt figyeltem, hogy a hűtővíz hőmérséklete kb. 63-75 fok között ingadozott, de általában 70 alatt maradt. A levegő 13-18 fok között volt. Normális ez az alacsony motorhőmérséklet vagy rossz a termosztát és nyitva maradt? Eddig csak léghűtéses Monsterem volt, vizessel még nincs tapasztalatom. Megosztanátok, hogy nektek mennyi szokott lenni? Nekem is új 821-em van, kb ezeket mutatja nekem is.
Hidegebb időben még kevesebbet is tudott mutatni. Én is rákétdeztem a szervízben, mondták normális.
Tegnap 23 fok körül volt, a belvárosban is jöttem-mentem lámpától lámpáig, akkor 102 fokig is fölment.
A lambda szonda emulátorok, mint pl a fat duc o2 manipulator deaktiválják a check engine lámpát, amit a lambda szenzor hiánya okoz?
Honnan tudom biztosan, hogy az ECU a nyitott kipufogóhoz van igazítva? Egyik korábbi tulaj tett a motorra nyitott Leo vince-t és állítólag hozzá lett igazítva az ECU. DP sportlégszűrőt is kapott (Kingdragon AL 3228), de a légszűrő fedél nem lett levágva.
Ha a motor puffog, pattog, és megycsuklik bizonyos kis fordulatokon és kékül a kupuf leömlő, akkor szegény keverékkel mész, tehát nincs "igazítva"
Ha lehúzod a lambda szondát és hibát kapsz, akkor szintén valószínű, hogy nincs megírva az ECU nyitott kipufogós programmal.
Lambda emulátorokról megoszlanak a vélemények. Legjobb eredményt DP ECU-val vagy ilyen programmal megflashelt gyari ECU-val érhetsz el. csak ha gyorsan elcsukom a gázt, motorféken durrog. Egyébként nem. A leömlő valóban színeződik egy kicsit. A lambda szonda ki van kötve, a CEL folyamatosan világít. Gyári ECU flash lesz akkor belőle.
Idén kicseréltem a DP sportlégszűrőt papírra és ezzel eddig nem durrog, ahogy észrevettem.
Ha fel szeretném húzni a jelenlegi dobokat az üléshez (695) akkor a dob és a leömlő közötti csövet kicseréltethetem? Arra gondoltam, hogy csináltatok egy megfelelő csövet egy kipufogó szakinál. Meg persze a dob felfogatását kell megváltoztatni. Van valami ajánlott kipufogó guru?
Szia!
Nekem ők csinálták.
http://kerneskern.hu/
A lambda szonda emulátorok, mint pl a fat duc o2 manipulator deaktiválják a check engine lámpát, amit a lambda szenzor hiánya okoz?
Honnan tudom biztosan, hogy az ECU a nyitott kipufogóhoz van igazítva? Egyik korábbi tulaj tett a motorra nyitott Leo vince-t és állítólag hozzá lett igazítva az ECU. DP sportlégszűrőt is kapott (Kingdragon AL 3228), de a légszűrő fedél nem lett levágva.
Ha a motor puffog, pattog, és megycsuklik bizonyos kis fordulatokon és kékül a kupuf leömlő, akkor szegény keverékkel mész, tehát nincs "igazítva"
Ha lehúzod a lambda szondát és hibát kapsz, akkor szintén valószínű, hogy nincs megírva az ECU nyitott kipufogós programmal.
Lambda emulátorokról megoszlanak a vélemények. Legjobb eredményt DP ECU-val vagy ilyen programmal megflashelt gyari ECU-val érhetsz el. csak ha gyorsan elcsukom a gázt, motorféken durrog. Egyébként nem. A leömlő valóban színeződik egy kicsit. A lambda szonda ki van kötve, a CEL folyamatosan világít. Gyári ECU flash lesz akkor belőle.
Idén kicseréltem a DP sportlégszűrőt papírra és ezzel eddig nem durrog, ahogy észrevettem.
Ha fel szeretném húzni a jelenlegi dobokat az üléshez (695) akkor a dob és a leömlő közötti csövet kicseréltethetem? Arra gondoltam, hogy csináltatok egy megfelelő csövet egy kipufogó szakinál. Meg persze a dob felfogatását kell megváltoztatni. Van valami ajánlott kipufogó guru?
A lambda szonda emulátorok, mint pl a fat duc o2 manipulator deaktiválják a check engine lámpát, amit a lambda szenzor hiánya okoz?
Honnan tudom biztosan, hogy az ECU a nyitott kipufogóhoz van igazítva? Egyik korábbi tulaj tett a motorra nyitott Leo vince-t és állítólag hozzá lett igazítva az ECU. DP sportlégszűrőt is kapott (Kingdragon AL 3228), de a légszűrő fedél nem lett levágva.
Ha a motor puffog, pattog, és megycsuklik bizonyos kis fordulatokon és kékül a kupuf leömlő, akkor szegény keverékkel mész, tehát nincs "igazítva"
Ha lehúzod a lambda szondát és hibát kapsz, akkor szintén valószínű, hogy nincs megírva az ECU nyitott kipufogós programmal.
Lambda emulátorokról megoszlanak a vélemények. Legjobb eredményt DP ECU-val vagy ilyen programmal megflashelt gyari ECU-val érhetsz el.
Sziasztok! Tegnap mentem előszőr a Monster 821-esemmel és azt figyeltem, hogy a hűtővíz hőmérséklete kb. 63-75 fok között ingadozott, de általában 70 alatt maradt. A levegő 13-18 fok között volt. Normális ez az alacsony motorhőmérséklet vagy rossz a termosztát és nyitva maradt? Eddig csak léghűtéses Monsterem volt, vizessel még nincs tapasztalatom. Megosztanátok, hogy nektek mennyi szokott lenni? Nekem nálam ugyanez a helyzet, 70 fok körül mozog normál esetben.
töki elhagyta a rossot, itt olvastam a fórumon, de gyanús volt mert nem tudtam elérni őket 4 napon át, levélre semmi válasz azóta sem... Erről tudtam, de csak nem áll meg az élet... :/
Lacit kell keresni, ő - ha néha nehezen is - de elérhető. Fent van a száma a honlapjukon. Van egy új kollégája, ketten nyomják. Én nemrég voltam náluk szervízen. Végül visszahívtak, megy a biznisz!
Milyen fennforgás? Hamarosan kellene vinnem a gépet.. töki elhagyta a rossot, itt olvastam a fórumon, de gyanús volt mert nem tudtam elérni őket 4 napon át, levélre semmi válasz azóta sem... Erről tudtam, de csak nem áll meg az élet... :/
Lacit kell keresni, ő - ha néha nehezen is - de elérhető. Fent van a száma a honlapjukon. Van egy új kollégája, ketten nyomják. Én nemrég voltam náluk szervízen.
sziasztok, a kis szervíz alkatrészeit honnan érdemes beszerezni? (légsz.,benzinsz.,olajsz.olaj,gyertyák ha jól tudom ennyi) - Rossoéknál most fennforgás van szóval muszáj másik irányba indulnom...köszi! Milyen fennforgás? Hamarosan kellene vinnem a gépet.. töki elhagyta a rossot, itt olvastam a fórumon, de gyanús volt mert nem tudtam elérni őket 4 napon át, levélre semmi válasz azóta sem... Erről tudtam, de csak nem áll meg az élet... :/
sziasztok, a kis szervíz alkatrészeit honnan érdemes beszerezni? (légsz.,benzinsz.,olajsz.olaj,gyertyák ha jól tudom ennyi) - Rossoéknál most fennforgás van szóval muszáj másik irányba indulnom...köszi! Milyen fennforgás? Hamarosan kellene vinnem a gépet.. töki elhagyta a rossot, itt olvastam a fórumon, de gyanús volt mert nem tudtam elérni őket 4 napon át, levélre semmi válasz azóta sem...
sziasztok, a kis szervíz alkatrészeit honnan érdemes beszerezni? (légsz.,benzinsz.,olajsz.olaj,gyertyák ha jól tudom ennyi) - Rossoéknál most fennforgás van szóval muszáj másik irányba indulnom...köszi!
Shell olaj, olajszűrő, gyertyákat innen tudod kedvező áron (már ha ragaszkodsz a Shellhez - én mindig azt használom)
www.olajforras.hu
sziasztok, a kis szervíz alkatrészeit honnan érdemes beszerezni? (légsz.,benzinsz.,olajsz.olaj,gyertyák ha jól tudom ennyi) - Rossoéknál most fennforgás van szóval muszáj másik irányba indulnom...köszi! Milyen fennforgás? Hamarosan kellene vinnem a gépet..
sziasztok, a kis szervíz alkatrészeit honnan érdemes beszerezni? (légsz.,benzinsz.,olajsz.olaj,gyertyák ha jól tudom ennyi) - Rossoéknál most fennforgás van szóval muszáj másik irányba indulnom...köszi! a gyaertyák lehet nincsenek is a kicsiben, de lehet rosszul emlékszem.
Full Gas?
Ilyen vagy ilyesmi íves láncvédőt 695-re fel lehet applikálni?
http://www.ducatiklub.hu/sites/default/ ... k=0KRwGM0X ha lengőkart cserélsz simán az fasza.. egyelőre nem tervezem, de azért köszi
Ilyen vagy ilyesmi íves láncvédőt 695-re fel lehet applikálni?
http://www.ducatiklub.hu/sites/default/ ... k=0KRwGM0X ha lengőkart cserélsz simán
A csavokam jo kis gepet rakott ossze, nem?
Carbon tank meg stb...
http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... 500&page=3 Nézegettem már ezt a típusú dobot... Néha vagyok olyan hangulatban, hogy a formája egészen tetszik, de borzasztó igénytelen a kivitelezése, elsősorban a hegesztések. és a hangjától sem ájulnál el
A csavokam jo kis gepet rakott ossze, nem?
Carbon tank meg stb...
http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... 500&page=3 Nézegettem már ezt a típusú dobot... Néha vagyok olyan hangulatban, hogy a formája egészen tetszik, de borzasztó igénytelen a kivitelezése, elsősorban a hegesztések.
A csavokam jo kis gepet rakott ossze, nem?
Carbon tank meg stb...
http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... 500&page=3 csak ne jobbkormányos lenne
Arra a képre gondoltam, amit Bosco rakott be a 3675-ös hsz-hez. nekem most is ilyen van---ha jól látom---, szerintem teljesen jó
Nem takarja a karod a kilátást hátrafelé? nem, sőt, az előző - sima - tükrökkel pont ez volt a bajom, azért cseréltem le.
Ezekhez belsős gumi kell? Úgy rémlik, láttam korábban ebay-en kb ugyanilyen áron. Ott írták, hogy tubeless gumihoz, de nem figyeltem, hogy peremküllős-e. Másrész a Sport CLassic-hoz való (vagy a Sport Classic gyárija) jó a régebbi Monsterekbe? a gyári sportcalssic felnik belsősek, a drága alpina-k nem. egyébként a gyári ducati-t ez a cég gyártja http://www.excel-rim.com ,ha nem a ducatitól rendeled akkor negyedannyiba kerül.
és igen, jó a régebbi monsterekbe, egyik klubpajtás a 620-át alakította szárazkuplungosra és SC külőskerekűre nekem csak az árát mondd meg kérlek egy "alap szettnek" ha tudod. A google jó barátom, de valahogy mégsem bukkantam olyan Excelre ami menne a 600-as monsteremre, árat meg végképp nem.
Amúgy hétfőn szét lesz borítva a bicikli az utolsó csavarig.... kuplung csere, szelephézag, mindent átnézünk kívül-belül, kis faragás a vázon, festés itt-ott-amott, csutkák, kormányvég tükrök, csini vezérmű fedél, kipufogó, meg az apró pedig hozzáadásra kerülnek. Úgyhogy ha minden jól megy, jövő hétvégén kész lesz a bringa, remélhetőleg annyira, hogy már ne szégyelljek képet feltenni róla. Én anno XT600 nál úgy oldottam meg a "supermotosítást" Hogy szereztem KTM kereket és azt raktam bele amihez kellet egy csomó minden pl. a láncvonal nem stimmelt ahhoz távtarot kellet gyártani plusz a szélesség is más volt az agynak így azt is új egyedileg gyártatott távvartokkal kellet megoldani! szóval macerás de nem lehetetlen
Ezekhez belsős gumi kell? Úgy rémlik, láttam korábban ebay-en kb ugyanilyen áron. Ott írták, hogy tubeless gumihoz, de nem figyeltem, hogy peremküllős-e. Másrész a Sport CLassic-hoz való (vagy a Sport Classic gyárija) jó a régebbi Monsterekbe? a gyári sportcalssic felnik belsősek, a drága alpina-k nem. egyébként a gyári ducati-t ez a cég gyártja http://www.excel-rim.com ,ha nem a ducatitól rendeled akkor negyedannyiba kerül.
és igen, jó a régebbi monsterekbe, egyik klubpajtás a 620-át alakította szárazkuplungosra és SC külőskerekűre nekem csak az árát mondd meg kérlek egy "alap szettnek" ha tudod. A google jó barátom, de valahogy mégsem bukkantam olyan Excelre ami menne a 600-as monsteremre, árat meg végképp nem.
Amúgy hétfőn szét lesz borítva a bicikli az utolsó csavarig.... kuplung csere, szelephézag, mindent átnézünk kívül-belül, kis faragás a vázon, festés itt-ott-amott, csutkák, kormányvég tükrök, csini vezérmű fedél, kipufogó, meg az apró pedig hozzáadásra kerülnek. Úgyhogy ha minden jól megy, jövő hétvégén kész lesz a bringa, remélhetőleg annyira, hogy már ne szégyelljek képet feltenni róla. sajna ötletem sincs. én csak egy ráfot vettem, KTM kereskedésen keresztül az exceltől,de hogy komplett kereket vajon mennyiért és milyen kódszám alatt találsz, azt nem tudom. akiket meg ismerek, hogy monstert átalakítottak, mind scportclassic bontott kerekeket vettek
ha minden megoldás érdekel akkor www.alpina-wheels.com Ezekhez belsős gumi kell? Úgy rémlik, láttam korábban ebay-en kb ugyanilyen áron. Ott írták, hogy tubeless gumihoz, de nem figyeltem, hogy peremküllős-e. Másrész a Sport CLassic-hoz való (vagy a Sport Classic gyárija) jó a régebbi Monsterekbe? a gyári sportcalssic felnik belsősek, a drága alpina-k nem. egyébként a gyári ducati-t ez a cég gyártja http://www.excel-rim.com ,ha nem a ducatitól rendeled akkor negyedannyiba kerül.
és igen, jó a régebbi monsterekbe, egyik klubpajtás a 620-át alakította szárazkuplungosra és SC külőskerekűre nekem csak az árát mondd meg kérlek egy "alap szettnek" ha tudod. A google jó barátom, de valahogy mégsem bukkantam olyan Excelre ami menne a 600-as monsteremre, árat meg végképp nem.
Amúgy hétfőn szét lesz borítva a bicikli az utolsó csavarig.... kuplung csere, szelephézag, mindent átnézünk kívül-belül, kis faragás a vázon, festés itt-ott-amott, csutkák, kormányvég tükrök, csini vezérmű fedél, kipufogó, meg az apró pedig hozzáadásra kerülnek. Úgyhogy ha minden jól megy, jövő hétvégén kész lesz a bringa, remélhetőleg annyira, hogy már ne szégyelljek képet feltenni róla.
The World Cup is one of the biggest football tourn[…]