Avatar
 Styka
#5711
Sziasztok! Keresek brembo ps12-es javító szettet kuplung munkahengerhez és gumiharangot, vagy jó áron komplett cylindert
Avatar
 pinteri
#5710
Sziasztok!
1998 évi 900S Monsterhez keresek gyári kuplung nyomólapot, ha valakinek van eladó, várom szíves ajánlatát.
Köszönöm.
Avatar
 robymonster
#5708
Ennyi az egész, se seeger gyürü, se lapocska (fenéklemez), a gumiharang szétmállot, abba van egy fémgyűrű ami bent tartja az egészet...
Így van ennyi csak , de ha az a gumigyűrű vagy az a kis gumiszoknya nem jól áll akkor szokót le levegősödni tisztítsd meg figyelmesen rakd össze és jo lesz
Avatar
 Styka
#5707
Ennyi az egész, se seeger gyürü, se lapocska (fenéklemez), a gumiharang szétmállot, abba van egy fémgyűrű ami bent tartja az egészet...
Csatolmányok:
dsc_0166.jpg
dsc_0166.jpg (1.21 MiB) Megtekintve 10652 alkalommal
Avatar
 Styka
#5706
Köszi! Szombaton ha engedi az idő megnézem, remélem szét tudom szedni a főhengert. Van esetleg valakinek valamiféle leírása vagy linkje a szétszedésről?
#5705
Helló!Próbálok segíteni.Minden főfék hengeren található egy úgynevezett fenékszelep,ami a dugattyú végén lévő karmantyú alatt van.Egy nagyon vékony lemez lapocska.Az lehet elkoszolódva vagy rongálódva.Működése:préseléskor,mikor behúzod a kart,ez a lemezke zárja az olajat.Visszafele mikor elengeded a kart a lemez nyitja az alatta lévő furatokat és az olaj nem lesz nyomás alatt.Ezt a lemezt általában csak a karmantyú tartja a helyén nagyon figyelj oda!
Avatar
 PistaFR
#5704
Esetleg valakinek egy kölcsön kuplung fő-munkahenger 1000eshez. Mert nem akar még mindig légtelenítődni...... :-(
alsó?
feső, az alsót leszedtem, gumigyürü a helyén, épen. Tesztelnem kellene hogy melyikkel van a gond.

.....esetleg ötlete valakinek.... ha finoman húzom a kart akkor semmi, ha hirtelen akkor felkeményedik, de 3-4 másodperc után felenged.
A főhenger dugattyújának a tömítése esetleg, főleg ha a munkahengernél nem láttál szivárgást. Típusismeretem nincs, csak ez tűnik logikusnak :)
Avatar
 Penge
#5703
Sziasztok, S4R "malac" kiömlő mérete megyegyezik a 2004 és a 2007? Lemérné valaki? 41mm a 2004.
mi az a nalac kiomlo? :)
Most úgy ertem magam mintha nagyon gaz lenne , hogy ezt a szekmai szleng kifejezst nem vágom :)
De talan akkor le tudom merni a malacot
Csatolmányok:
img_4355.png
img_4355.png (1.37 MiB) Megtekintve 11265 alkalommal
Avatar
 Styka
#5702
Esetleg valakinek egy kölcsön kuplung fő-munkahenger 1000eshez. Mert nem akar még mindig légtelenítődni...... :-(
alsó?
feső, az alsót leszedtem, gumigyürü a helyén, épen. Tesztelnem kellene hogy melyikkel van a gond.

.....esetleg ötlete valakinek.... ha finoman húzom a kart akkor semmi, ha hirtelen akkor felkeményedik, de 3-4 másodperc után felenged.
Avatar
 Penge
#5701
Esetleg valakinek egy kölcsön kuplung fő-munkahenger 1000eshez. Mert nem akar még mindig légtelenítődni...... :-(
alsó?
igen . A két db. Kiömlő . Ami egymas mellett van. Külső méret . Es ha tudod akkor a távolság is kellene..
Avatar
 dino74
#5700
Esetleg valakinek egy kölcsön kuplung fő-munkahenger 1000eshez. Mert nem akar még mindig légtelenítődni...... :-(
alsó?
Avatar
 Styka
#5699
Esetleg valakinek egy kölcsön kuplung fő-munkahenger 1000eshez. Mert nem akar még mindig légtelenítődni...... :-(
Avatar
 negga
#5698
Sziasztok, S4R "malac" kiömlő mérete megyegyezik a 2004 és a 2007? Lemérné valaki? 41mm a 2004.
mi az a nalac kiomlo? :)
Most úgy ertem magam mintha nagyon gaz lenne , hogy ezt a szekmai szleng kifejezst nem vágom :)
De talan akkor le tudom merni a malacot
Avatar
 Penge
#5697
Sziasztok, S4R "malac" kiömlő mérete megyegyezik a 2004 és a 2007? Lemérné valaki? 41mm a 2004.
Avatar
 lion-st2-
#5696
Sziasztok!Problémám a következő:Monster ezer kis gáznál rángatós 3500_ig akár hova állítom a tps-t,a H henger gyertyái hibátlan szürkék,a V henger-é pedig kormosak.Szelephézag ok. injektorok ok.benzinszűrő ok.Indul.Gyertyák újak.Előző gazdálya pályázott vele.Arra gondolta h. az ECU van esetleg elálítva.Lehet ez????Erősen gondolkozom hogy viszem a rosso-ba vagy Ceglédre ahonnan hoztam.Valaki Valami??!!Bármilyen mechanikai problémát megoldok,de az elektronikához nem értek.Van egy ebay.s ducati diag-om de az egy kalap sz....r,állandóan lefagy,és csak alap dolgokra jó.

Injektor szinkron
#5695
Sziasztok!Problémám a következő:Monster ezer kis gáznál rángatós 3500_ig akár hova állítom a tps-t,a H henger gyertyái hibátlan szürkék,a V henger-é pedig kormosak.Szelephézag ok. injektorok ok.benzinszűrő ok.Indul.Gyertyák újak.Előző gazdálya pályázott vele.Arra gondolta h. az ECU van esetleg elálítva.Lehet ez????Erősen gondolkozom hogy viszem a rosso-ba vagy Ceglédre ahonnan hoztam.Valaki Valami??!!Bármilyen mechanikai problémát megoldok,de az elektronikához nem értek.Van egy ebay.s ducati diag-om de az egy kalap sz....r,állandóan lefagy,és csak alap dolgokra jó.
Avatar
 LM
#5693
Sziasztok! Tegnap mentem előszőr a Monster 821-esemmel és azt figyeltem, hogy a hűtővíz hőmérséklete kb. 63-75 fok között ingadozott, de általában 70 alatt maradt. A levegő 13-18 fok között volt. Normális ez az alacsony motorhőmérséklet vagy rossz a termosztát és nyitva maradt? Eddig csak léghűtéses Monsterem volt, vizessel még nincs tapasztalatom. Megosztanátok, hogy nektek mennyi szokott lenni?
Nekem is új 821-em van, kb ezeket mutatja nekem is.
Hidegebb időben még kevesebbet is tudott mutatni. Én is rákétdeztem a szervízben, mondták normális.
Tegnap 23 fok körül volt, a belvárosban is jöttem-mentem lámpától lámpáig, akkor 102 fokig is fölment.
Köszönöm! Közben én is érdeklődtem a szervízben, ők is ezt mondták.
Avatar
 hegyesgabor
#5691
Sziasztok! Tegnap mentem előszőr a Monster 821-esemmel és azt figyeltem, hogy a hűtővíz hőmérséklete kb. 63-75 fok között ingadozott, de általában 70 alatt maradt. A levegő 13-18 fok között volt. Normális ez az alacsony motorhőmérséklet vagy rossz a termosztát és nyitva maradt? Eddig csak léghűtéses Monsterem volt, vizessel még nincs tapasztalatom. Megosztanátok, hogy nektek mennyi szokott lenni?
Nekem is új 821-em van, kb ezeket mutatja nekem is.
Hidegebb időben még kevesebbet is tudott mutatni. Én is rákétdeztem a szervízben, mondták normális.
Tegnap 23 fok körül volt, a belvárosban is jöttem-mentem lámpától lámpáig, akkor 102 fokig is fölment.
Avatar
 qweras
#5690
Sziasztok!
S4R-hez való hátsó emelő ha kallódik valakinél otthon és esetleg eladná, szóljon :-)
Köszi :-)
Avatar
 imike
#5689
A lambda szonda emulátorok, mint pl a fat duc o2 manipulator deaktiválják a check engine lámpát, amit a lambda szenzor hiánya okoz?

Honnan tudom biztosan, hogy az ECU a nyitott kipufogóhoz van igazítva? Egyik korábbi tulaj tett a motorra nyitott Leo vince-t és állítólag hozzá lett igazítva az ECU. DP sportlégszűrőt is kapott (Kingdragon AL 3228), de a légszűrő fedél nem lett levágva.

Ha a motor puffog, pattog, és megycsuklik bizonyos kis fordulatokon és kékül a kupuf leömlő, akkor szegény keverékkel mész, tehát nincs "igazítva"
Ha lehúzod a lambda szondát és hibát kapsz, akkor szintén valószínű, hogy nincs megírva az ECU nyitott kipufogós programmal.
Lambda emulátorokról megoszlanak a vélemények. Legjobb eredményt DP ECU-val vagy ilyen programmal megflashelt gyari ECU-val érhetsz el.
csak ha gyorsan elcsukom a gázt, motorféken durrog. Egyébként nem. A leömlő valóban színeződik egy kicsit. A lambda szonda ki van kötve, a CEL folyamatosan világít. Gyári ECU flash lesz akkor belőle.

Idén kicseréltem a DP sportlégszűrőt papírra és ezzel eddig nem durrog, ahogy észrevettem.

Ha fel szeretném húzni a jelenlegi dobokat az üléshez (695) akkor a dob és a leömlő közötti csövet kicseréltethetem? Arra gondoltam, hogy csináltatok egy megfelelő csövet egy kipufogó szakinál. Meg persze a dob felfogatását kell megváltoztatni. Van valami ajánlott kipufogó guru?

Szia!
Nekem ők csinálták.
http://kerneskern.hu/
Avatar
 ForumRider
#5688
A lambda szonda emulátorok, mint pl a fat duc o2 manipulator deaktiválják a check engine lámpát, amit a lambda szenzor hiánya okoz?

Honnan tudom biztosan, hogy az ECU a nyitott kipufogóhoz van igazítva? Egyik korábbi tulaj tett a motorra nyitott Leo vince-t és állítólag hozzá lett igazítva az ECU. DP sportlégszűrőt is kapott (Kingdragon AL 3228), de a légszűrő fedél nem lett levágva.

Ha a motor puffog, pattog, és megycsuklik bizonyos kis fordulatokon és kékül a kupuf leömlő, akkor szegény keverékkel mész, tehát nincs "igazítva"
Ha lehúzod a lambda szondát és hibát kapsz, akkor szintén valószínű, hogy nincs megírva az ECU nyitott kipufogós programmal.
Lambda emulátorokról megoszlanak a vélemények. Legjobb eredményt DP ECU-val vagy ilyen programmal megflashelt gyari ECU-val érhetsz el.
csak ha gyorsan elcsukom a gázt, motorféken durrog. Egyébként nem. A leömlő valóban színeződik egy kicsit. A lambda szonda ki van kötve, a CEL folyamatosan világít. Gyári ECU flash lesz akkor belőle.

Idén kicseréltem a DP sportlégszűrőt papírra és ezzel eddig nem durrog, ahogy észrevettem.

Ha fel szeretném húzni a jelenlegi dobokat az üléshez (695) akkor a dob és a leömlő közötti csövet kicseréltethetem? Arra gondoltam, hogy csináltatok egy megfelelő csövet egy kipufogó szakinál. Meg persze a dob felfogatását kell megváltoztatni. Van valami ajánlott kipufogó guru?
Avatar
 negga
#5687
A lambda szonda emulátorok, mint pl a fat duc o2 manipulator deaktiválják a check engine lámpát, amit a lambda szenzor hiánya okoz?

Honnan tudom biztosan, hogy az ECU a nyitott kipufogóhoz van igazítva? Egyik korábbi tulaj tett a motorra nyitott Leo vince-t és állítólag hozzá lett igazítva az ECU. DP sportlégszűrőt is kapott (Kingdragon AL 3228), de a légszűrő fedél nem lett levágva.

Ha a motor puffog, pattog, és megycsuklik bizonyos kis fordulatokon és kékül a kupuf leömlő, akkor szegény keverékkel mész, tehát nincs "igazítva"
Ha lehúzod a lambda szondát és hibát kapsz, akkor szintén valószínű, hogy nincs megírva az ECU nyitott kipufogós programmal.
Lambda emulátorokról megoszlanak a vélemények. Legjobb eredményt DP ECU-val vagy ilyen programmal megflashelt gyari ECU-val érhetsz el.
Avatar
 Csöri
#5686
Sziasztok! Tegnap mentem előszőr a Monster 821-esemmel és azt figyeltem, hogy a hűtővíz hőmérséklete kb. 63-75 fok között ingadozott, de általában 70 alatt maradt. A levegő 13-18 fok között volt. Normális ez az alacsony motorhőmérséklet vagy rossz a termosztát és nyitva maradt? Eddig csak léghűtéses Monsterem volt, vizessel még nincs tapasztalatom. Megosztanátok, hogy nektek mennyi szokott lenni?
Nekem nálam ugyanez a helyzet, 70 fok körül mozog normál esetben.
Avatar
 LM
#5685
Sziasztok! Tegnap mentem előszőr a Monster 821-esemmel és azt figyeltem, hogy a hűtővíz hőmérséklete kb. 63-75 fok között ingadozott, de általában 70 alatt maradt. A levegő 13-18 fok között volt. Normális ez az alacsony motorhőmérséklet vagy rossz a termosztát és nyitva maradt? Eddig csak léghűtéses Monsterem volt, vizessel még nincs tapasztalatom. Megosztanátok, hogy nektek mennyi szokott lenni?
Avatar
 ForumRider
#5684
A lambda szonda emulátorok, mint pl a fat duc o2 manipulator deaktiválják a check engine lámpát, amit a lambda szenzor hiánya okoz?

Honnan tudom biztosan, hogy az ECU a nyitott kipufogóhoz van igazítva? Egyik korábbi tulaj tett a motorra nyitott Leo vince-t és állítólag hozzá lett igazítva az ECU. DP sportlégszűrőt is kapott (Kingdragon AL 3228), de a légszűrő fedél nem lett levágva.
Avatar
 balage
#5683
töki elhagyta a rossot, itt olvastam a fórumon, de gyanús volt mert nem tudtam elérni őket 4 napon át, levélre semmi válasz azóta sem...
Erről tudtam, de csak nem áll meg az élet... :/

Lacit kell keresni, ő - ha néha nehezen is - de elérhető. Fent van a száma a honlapjukon. Van egy új kollégája, ketten nyomják. Én nemrég voltam náluk szervízen.
Végül visszahívtak, megy a biznisz! :)
Avatar
 LM
#5682
Milyen fennforgás? Hamarosan kellene vinnem a gépet..
töki elhagyta a rossot, itt olvastam a fórumon, de gyanús volt mert nem tudtam elérni őket 4 napon át, levélre semmi válasz azóta sem...
Erről tudtam, de csak nem áll meg az élet... :/

Lacit kell keresni, ő - ha néha nehezen is - de elérhető. Fent van a száma a honlapjukon. Van egy új kollégája, ketten nyomják. Én nemrég voltam náluk szervízen.
Avatar
 balage
#5681
sziasztok, a kis szervíz alkatrészeit honnan érdemes beszerezni? (légsz.,benzinsz.,olajsz.olaj,gyertyák ha jól tudom ennyi) - Rossoéknál most fennforgás van szóval muszáj másik irányba indulnom...köszi!
Milyen fennforgás? Hamarosan kellene vinnem a gépet..
töki elhagyta a rossot, itt olvastam a fórumon, de gyanús volt mert nem tudtam elérni őket 4 napon át, levélre semmi válasz azóta sem...
Erről tudtam, de csak nem áll meg az élet... :/
Avatar
 gruppensax
#5680
sziasztok, a kis szervíz alkatrészeit honnan érdemes beszerezni? (légsz.,benzinsz.,olajsz.olaj,gyertyák ha jól tudom ennyi) - Rossoéknál most fennforgás van szóval muszáj másik irányba indulnom...köszi!
Milyen fennforgás? Hamarosan kellene vinnem a gépet..
töki elhagyta a rossot, itt olvastam a fórumon, de gyanús volt mert nem tudtam elérni őket 4 napon át, levélre semmi válasz azóta sem...
Avatar
 LM
#5679
sziasztok, a kis szervíz alkatrészeit honnan érdemes beszerezni? (légsz.,benzinsz.,olajsz.olaj,gyertyák ha jól tudom ennyi) - Rossoéknál most fennforgás van szóval muszáj másik irányba indulnom...köszi!

Shell olaj, olajszűrő, gyertyákat innen tudod kedvező áron (már ha ragaszkodsz a Shellhez - én mindig azt használom)
www.olajforras.hu
Avatar
 balage
#5678
sziasztok, a kis szervíz alkatrészeit honnan érdemes beszerezni? (légsz.,benzinsz.,olajsz.olaj,gyertyák ha jól tudom ennyi) - Rossoéknál most fennforgás van szóval muszáj másik irányba indulnom...köszi!
Milyen fennforgás? Hamarosan kellene vinnem a gépet..
Avatar
 ricsi
#5677
sziasztok, a kis szervíz alkatrészeit honnan érdemes beszerezni? (légsz.,benzinsz.,olajsz.olaj,gyertyák ha jól tudom ennyi) - Rossoéknál most fennforgás van szóval muszáj másik irányba indulnom...köszi!
a gyaertyák lehet nincsenek is a kicsiben, de lehet rosszul emlékszem.
Full Gas?
Avatar
 gruppensax
#5676
sziasztok, a kis szervíz alkatrészeit honnan érdemes beszerezni? (légsz.,benzinsz.,olajsz.olaj,gyertyák ha jól tudom ennyi) - Rossoéknál most fennforgás van szóval muszáj másik irányba indulnom...köszi!
Avatar
 hanzi320
#5668
Sziasztok.

Érdeklődnék, hogy valaki képben van-e műszerfal ügyben.
Szeretnék fordulatszám mérős műszerfalat 600-as Monster-emre.( Enyém még fordulatszám mérő nélküli verzió).
Valakinek van tapasztalata ez ügyben?
A segítséget előre is köszönöm!
Szép napot mindenkinek! :-)
Avatar
 Bosco
#5667
Köszönöm a segítséget! A közel 3000 Eurót azért soknak tartom érte! Főleg így, hogy lassan itthon lesz a 1098 is! :D De nem adom fel nyomozok valami megfelelő megoldás vagy szakemberke után! De azért tényleg köszönöm! ;)
Avatar
 Bosco
#5666
Szia! Bocsi, hogy csak most válaszolok!
Én ezeket a tükröket 2 éve vásároltam a Louis-ban! Egy pár tükör volt 28.000 Ft ha jól emlékszem de kormányvégsúlyt külön esztergáltattam rá! Az a kormányvégsúly ami elvileg passzolt volna hozzá egy picivel nagyobb volt! :/ Ennyit a szabványméretről :D De visszatérve az összes eddig használt tükröket nézve nekem ez a leghasználhatóbb! Nagyon jó látóteret biztosít! Nem takarja ki a kezem mivel magát a tükröt egy gömbcsuklón állíthatod aztán fixre húzhatod!
Remélem tudtam segíteni! ;)
Avatar
 gonosz
#5665

Arra a képre gondoltam, amit Bosco rakott be a 3675-ös hsz-hez.
nekem most is ilyen van---ha jól látom---, szerintem teljesen jó

Nem takarja a karod a kilátást hátrafelé?
nem, sőt, az előző - sima - tükrökkel pont ez volt a bajom, azért cseréltem le.
Avatar
 Szmoli
#5664
Ezekhez belsős gumi kell? Úgy rémlik, láttam korábban ebay-en kb ugyanilyen áron. Ott írták, hogy tubeless gumihoz, de nem figyeltem, hogy peremküllős-e. Másrész a Sport CLassic-hoz való (vagy a Sport Classic gyárija) jó a régebbi Monsterekbe?
a gyári sportcalssic felnik belsősek, a drága alpina-k nem. egyébként a gyári ducati-t ez a cég gyártja http://www.excel-rim.com ,ha nem a ducatitól rendeled akkor negyedannyiba kerül.

és igen, jó a régebbi monsterekbe, egyik klubpajtás a 620-át alakította szárazkuplungosra és SC külőskerekűre
nekem csak az árát mondd meg kérlek egy "alap szettnek" ha tudod. A google jó barátom, de valahogy mégsem bukkantam olyan Excelre ami menne a 600-as monsteremre, árat meg végképp nem.

Amúgy hétfőn szét lesz borítva a bicikli az utolsó csavarig.... kuplung csere, szelephézag, mindent átnézünk kívül-belül, kis faragás a vázon, festés itt-ott-amott, csutkák, kormányvég tükrök, csini vezérmű fedél, kipufogó, meg az apró pedig hozzáadásra kerülnek. Úgyhogy ha minden jól megy, jövő hétvégén kész lesz a bringa, remélhetőleg annyira, hogy már ne szégyelljek képet feltenni róla. :)
Én anno XT600 nál úgy oldottam meg a "supermotosítást" Hogy szereztem KTM kereket és azt raktam bele amihez kellet egy csomó minden pl. a láncvonal nem stimmelt ahhoz távtarot kellet gyártani plusz a szélesség is más volt az agynak így azt is új egyedileg gyártatott távvartokkal kellet megoldani! szóval macerás de nem lehetetlen
Avatar
 ricsi
#5663
Ezekhez belsős gumi kell? Úgy rémlik, láttam korábban ebay-en kb ugyanilyen áron. Ott írták, hogy tubeless gumihoz, de nem figyeltem, hogy peremküllős-e. Másrész a Sport CLassic-hoz való (vagy a Sport Classic gyárija) jó a régebbi Monsterekbe?
a gyári sportcalssic felnik belsősek, a drága alpina-k nem. egyébként a gyári ducati-t ez a cég gyártja http://www.excel-rim.com ,ha nem a ducatitól rendeled akkor negyedannyiba kerül.

és igen, jó a régebbi monsterekbe, egyik klubpajtás a 620-át alakította szárazkuplungosra és SC külőskerekűre
nekem csak az árát mondd meg kérlek egy "alap szettnek" ha tudod. A google jó barátom, de valahogy mégsem bukkantam olyan Excelre ami menne a 600-as monsteremre, árat meg végképp nem.

Amúgy hétfőn szét lesz borítva a bicikli az utolsó csavarig.... kuplung csere, szelephézag, mindent átnézünk kívül-belül, kis faragás a vázon, festés itt-ott-amott, csutkák, kormányvég tükrök, csini vezérmű fedél, kipufogó, meg az apró pedig hozzáadásra kerülnek. Úgyhogy ha minden jól megy, jövő hétvégén kész lesz a bringa, remélhetőleg annyira, hogy már ne szégyelljek képet feltenni róla. :)
sajna ötletem sincs. én csak egy ráfot vettem, KTM kereskedésen keresztül az exceltől,de hogy komplett kereket vajon mennyiért és milyen kódszám alatt találsz, azt nem tudom. akiket meg ismerek, hogy monstert átalakítottak, mind scportclassic bontott kerekeket vettek
Avatar
 dani_87
#5662
ha minden megoldás érdekel akkor www.alpina-wheels.com
Ezekhez belsős gumi kell? Úgy rémlik, láttam korábban ebay-en kb ugyanilyen áron. Ott írták, hogy tubeless gumihoz, de nem figyeltem, hogy peremküllős-e. Másrész a Sport CLassic-hoz való (vagy a Sport Classic gyárija) jó a régebbi Monsterekbe?
a gyári sportcalssic felnik belsősek, a drága alpina-k nem. egyébként a gyári ducati-t ez a cég gyártja http://www.excel-rim.com ,ha nem a ducatitól rendeled akkor negyedannyiba kerül.

és igen, jó a régebbi monsterekbe, egyik klubpajtás a 620-át alakította szárazkuplungosra és SC külőskerekűre
nekem csak az árát mondd meg kérlek egy "alap szettnek" ha tudod. A google jó barátom, de valahogy mégsem bukkantam olyan Excelre ami menne a 600-as monsteremre, árat meg végképp nem.

Amúgy hétfőn szét lesz borítva a bicikli az utolsó csavarig.... kuplung csere, szelephézag, mindent átnézünk kívül-belül, kis faragás a vázon, festés itt-ott-amott, csutkák, kormányvég tükrök, csini vezérmű fedél, kipufogó, meg az apró pedig hozzáadásra kerülnek. Úgyhogy ha minden jól megy, jövő hétvégén kész lesz a bringa, remélhetőleg annyira, hogy már ne szégyelljek képet feltenni róla. :)
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 91

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]