- 9 years ago
#4262
Sziasztok!
Lehet, hogy rosszkor regisztráltam, mert ahogy olvastam vissza a forumot, pont jött a szokásos új tagtól a segítségkérés...De sajnos még én is ebben a hajóban evezek (csak még annyi motoros tapasztalatom sincs mint Mandalore-nak).
Tehát szeretném kérni a segítségeteket, hogy egy optimális döntést hozhassak, amellyel remélhetőleg se rövid, se hosszútávon nem fogok pórul járni. Monstert szeretnék vásárolni a 2016-os szezonkezdet előtt, remélhetőleg még télen, A keret 1,2-1,3 millió + átírás, esetleg honosítás (ruházat vásárlását már elindítottam ezen felül). Amiben gondolkoznék: Monster 696, S2R 800, S2R 1000. A költségek ha lejjebb mennek nem probléma, ezt gondolom nem kell magyarázzam.
Két motor van most, amit találtam a hirdetésekben és a keretbe belefér. Szerintetek melyik a jobb választás egy kezdő motorosnak, van-e esetleg valami gyárilag kódolt hibaforrás valamelyik motornál? (a 696-nak eléggé utána olvastam, de az s2r800 és s2r1000-nek annyira nem és ismerős sincs aki tudna ezekről nekem használható infót adni, sajnos.). Használat célja: igazából mindennagy túrák, kis túrák, egy kis munkába járás stb. (az országot szeretném bejárni).
Akkor a két motor:
http://www.jofogas.hu/szabolcs_szatmar_ ... 782620.htm
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 96-9428808
Köszönöm, aki foglalkozik a témával! Egy jövőbeni klubtalálkozón vagy túrán mindenképp a vendégem egy kávéra vagy sörre![]()
Üdv,
Sanyi Szia!
Véleményem,tanácsom: ha Tök kezdő vagy 696, ha már van tapasztalatod mindegy..., javasolnám kipróbálni mindegyiket
A 696 kicsivel fiatalabb konstrukció és típushibáról nem nagyon hallottam, a 800-1000 is eléggé kiforrott technika már, minimális jellemző nyűgje lehet nekik.
Vásárláskor az állapot a döntő, ha van rá lehetőség, hozzáértő emberke legyen veled a vásárláskor.
A szervizköltség (amivel riogatnak a japó motorosok és mindent tudó szakik) nem sokkal több, mint egy japónál, kis hozzáértéssel sok minden otthon is megoldható, bár az egy másik topic.
Olvasgasd az itteni fórumot (visszafelé is), sok okosság található.
ja és jó döntés, nem fogod megbánni...
Na én igazán nem szeretnék ebbe beleszólni, mert épp árulok egy motort, de szerintem nézd meg azt a fekete 696 csodát.Itt mindenki ismeri a gépet, az elmúlt két évben nem sokat ment, és teljes szervizen volt, mikor megvette öcsém. Szervizben is le tudod informálni.
A többit rád bízom vagy keress privátban....
Zs
- 9 years ago
#4261
A régi monster kényelmesebb mint az új,ezt is vedd számításba!
Ha 170-180 tempó neked elég akkor jó lehet a 696!
Szerpentineken a 160 gumi csodákra képes!
De ha 696 veszel vegyél rá egy termi kittet,jobb lesz kell neki.(vagy írd át az elektronikát,vegyél légszűrő és dobot ha más markát szeretnél).33000km Raktam bele.
Ha 170-180 tempó neked elég akkor jó lehet a 696!
Szerpentineken a 160 gumi csodákra képes!
De ha 696 veszel vegyél rá egy termi kittet,jobb lesz kell neki.(vagy írd át az elektronikát,vegyél légszűrő és dobot ha más markát szeretnél).33000km Raktam bele.
- 9 years ago
#4260
Köszönöm azoknak, akik eddig írtak a segítségkérésemmel kapcsolatosan!
@Angel911: Az állapot a döntő, én is ezt tartom elsődlegesnek, nem azt, hogy a motorban 40.000. vagy 19.000 km van. Egy közeli városban megnéztem egy 696-ost, kevés km-el volt hirdetve, de nem annyira fogott meg. Jött velem az oktatóm (aki szerelő is egyébként) , mert akkor még javában tanuló voltam. Eszembe se jutott volna a motor alá nézni és a csavarokat nézegetni, de Ő a motor átnézése után gyorsan megjegyezte, hogy só által mart a blokk alja és pár csavar is, elég csúnyán... Nem tudom, hogy ez mennyire befolyásolja a motor használhatóságát (valószínűleg semennyire), de mindig is értékcsökkentő tényező marad, így inkább hagytam ezt a motort. Ebből kiindulva soha nem mennék el egyedül motort venni
Az oktatóm is tanácsolta, hogy annyi motort próbáljak amennyit csak tudok. Pont Neki köszönhetem, hogy a V2-őt megismerhettem, mert az egyik napon a tanulós cb600 helyett a saját SV650-vel mehettem, innen kezdődik szerintem a V korszakom...
@Steev: Valóban így lehet, hogy sor4-es km-ek után az L2 teljesen más lenne
így lehet jobb is lesz egy ilyenen kezdjek (esetleg egy 800-on).
@dino74: Hívtam a fehér s2r 1000-es tulaját. Nagyjából összefoglalva, amit mondott: hátsó gumi 70%, fékek cserélve, motor átfestve feketéről gyöngyházfehérre (mert neki ez tetszett), s4r-hez való termi kipufogó, csak túrázott szinte vele. Márciusig kivonva ideiglenesen a forgalomból és márciusig van rajta műszaki is. Gondoltam ezek még beleférhetnek, de kértem, hogy még ha valamit fontosnak tart mondja el a motorról. Ekkor említette, hogy egyszer menet közben a lánc elszakad, amely belemart a lengőkarba és most úgy néz ki mintha "medve karmolta volna meg", azt hiszem valahogy így fogalmazott... hú mondom az nem túl jó. De kértem most képeket még a motorról, ha kapok feldobom a fórumra.
Köszi!!
Üdv,
szilvalé
@Angel911: Az állapot a döntő, én is ezt tartom elsődlegesnek, nem azt, hogy a motorban 40.000. vagy 19.000 km van. Egy közeli városban megnéztem egy 696-ost, kevés km-el volt hirdetve, de nem annyira fogott meg. Jött velem az oktatóm (aki szerelő is egyébként) , mert akkor még javában tanuló voltam. Eszembe se jutott volna a motor alá nézni és a csavarokat nézegetni, de Ő a motor átnézése után gyorsan megjegyezte, hogy só által mart a blokk alja és pár csavar is, elég csúnyán... Nem tudom, hogy ez mennyire befolyásolja a motor használhatóságát (valószínűleg semennyire), de mindig is értékcsökkentő tényező marad, így inkább hagytam ezt a motort. Ebből kiindulva soha nem mennék el egyedül motort venni

Az oktatóm is tanácsolta, hogy annyi motort próbáljak amennyit csak tudok. Pont Neki köszönhetem, hogy a V2-őt megismerhettem, mert az egyik napon a tanulós cb600 helyett a saját SV650-vel mehettem, innen kezdődik szerintem a V korszakom...

@Steev: Valóban így lehet, hogy sor4-es km-ek után az L2 teljesen más lenne

@dino74: Hívtam a fehér s2r 1000-es tulaját. Nagyjából összefoglalva, amit mondott: hátsó gumi 70%, fékek cserélve, motor átfestve feketéről gyöngyházfehérre (mert neki ez tetszett), s4r-hez való termi kipufogó, csak túrázott szinte vele. Márciusig kivonva ideiglenesen a forgalomból és márciusig van rajta műszaki is. Gondoltam ezek még beleférhetnek, de kértem, hogy még ha valamit fontosnak tart mondja el a motorról. Ekkor említette, hogy egyszer menet közben a lánc elszakad, amely belemart a lengőkarba és most úgy néz ki mintha "medve karmolta volna meg", azt hiszem valahogy így fogalmazott... hú mondom az nem túl jó. De kértem most képeket még a motorról, ha kapok feldobom a fórumra.
Köszi!!
Üdv,
szilvalé
- 9 years ago
#4259
Sziasztok!
Lehet, hogy rosszkor regisztráltam, mert ahogy olvastam vissza a forumot, pont jött a szokásos új tagtól a segítségkérés...De sajnos még én is ebben a hajóban evezek (csak még annyi motoros tapasztalatom sincs mint Mandalore-nak).
Tehát szeretném kérni a segítségeteket, hogy egy optimális döntést hozhassak, amellyel remélhetőleg se rövid, se hosszútávon nem fogok pórul járni. Monstert szeretnék vásárolni a 2016-os szezonkezdet előtt, remélhetőleg még télen, A keret 1,2-1,3 millió + átírás, esetleg honosítás (ruházat vásárlását már elindítottam ezen felül). Amiben gondolkoznék: Monster 696, S2R 800, S2R 1000. A költségek ha lejjebb mennek nem probléma, ezt gondolom nem kell magyarázzam.
Két motor van most, amit találtam a hirdetésekben és a keretbe belefér. Szerintetek melyik a jobb választás egy kezdő motorosnak, van-e esetleg valami gyárilag kódolt hibaforrás valamelyik motornál? (a 696-nak eléggé utána olvastam, de az s2r800 és s2r1000-nek annyira nem és ismerős sincs aki tudna ezekről nekem használható infót adni, sajnos.). Használat célja: igazából mindennagy túrák, kis túrák, egy kis munkába járás stb. (az országot szeretném bejárni).
Akkor a két motor:
http://www.jofogas.hu/szabolcs_szatmar_ ... 782620.htm
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 96-9428808
Köszönöm, aki foglalkozik a témával! Egy jövőbeni klubtalálkozón vagy túrán mindenképp a vendégem egy kávéra vagy sörre![]()
Üdv,
Sanyi nekem ez az 1000es nem szimpatikus
- 9 years ago
#4258
Sracok!
koszonom amugy a hozzaszolasaitokat, nagyon hasznos volt.
Olvasgatok meg itt korben, es figyelem az oldalt.
ha vasarlas kozelebe leszek, akkor mindenkepp jelzem meg.
Es megegy kerdes:
Mekkora az ar kulonnseg szezon vegen es elejen ugyanazon a vason?
Mekkora az ar kulonnseg szezon vegen es elejen ugyanazon a vason?
minimális, elhanyagolható, ha egyátalán van
- 9 years ago
#4257
Sziasztok!
Lehet, hogy rosszkor regisztráltam, mert ahogy olvastam vissza a forumot, pont jött a szokásos új tagtól a segítségkérés...De sajnos még én is ebben a hajóban evezek (csak még annyi motoros tapasztalatom sincs mint Mandalore-nak).
Tehát szeretném kérni a segítségeteket, hogy egy optimális döntést hozhassak, amellyel remélhetőleg se rövid, se hosszútávon nem fogok pórul járni. Monstert szeretnék vásárolni a 2016-os szezonkezdet előtt, remélhetőleg még télen, A keret 1,2-1,3 millió + átírás, esetleg honosítás (ruházat vásárlását már elindítottam ezen felül). Amiben gondolkoznék: Monster 696, S2R 800, S2R 1000. A költségek ha lejjebb mennek nem probléma, ezt gondolom nem kell magyarázzam.
Két motor van most, amit találtam a hirdetésekben és a keretbe belefér. Szerintetek melyik a jobb választás egy kezdő motorosnak, van-e esetleg valami gyárilag kódolt hibaforrás valamelyik motornál? (a 696-nak eléggé utána olvastam, de az s2r800 és s2r1000-nek annyira nem és ismerős sincs aki tudna ezekről nekem használható infót adni, sajnos.). Használat célja: igazából mindennagy túrák, kis túrák, egy kis munkába járás stb. (az országot szeretném bejárni).
Akkor a két motor:
http://www.jofogas.hu/szabolcs_szatmar_ ... 782620.htm
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 96-9428808
Köszönöm, aki foglalkozik a témával! Egy jövőbeni klubtalálkozón vagy túrán mindenképp a vendégem egy kávéra vagy sörre![]()
Üdv,
Sanyi Üdv,
Egyértelműen az S2 1000...... már ha "igazi" Monstert akarsz. A levegő/olaj hűtés a klasszikus Ducati..... persze ez ízlés dolga. Meg ez csörög is a száraz kuplung miatt.....ami szinte kötelező egy Ducatinál.
Az pedig, hogy kezdő motoros vagy szerintem pont semmit nem számít...... nyugodtan gondolkodhatsz már kezdésnek egy "nagyobb" motorban, csak ésszel kell elkezdened használni.
Hiába lenne benned sok motoros sor4 kilométer, a Ducati L2 akkor is kezdő szintre "emelne"
- 9 years ago
#4256
Sracok!
koszonom amugy a hozzaszolasaitokat, nagyon hasznos volt.
Olvasgatok meg itt korben, es figyelem az oldalt.
ha vasarlas kozelebe leszek, akkor mindenkepp jelzem meg.
Es megegy kerdes:
Mekkora az ar kulonnseg szezon vegen es elejen ugyanazon a vason?
koszonom amugy a hozzaszolasaitokat, nagyon hasznos volt.
Olvasgatok meg itt korben, es figyelem az oldalt.
ha vasarlas kozelebe leszek, akkor mindenkepp jelzem meg.
Es megegy kerdes:
Mekkora az ar kulonnseg szezon vegen es elejen ugyanazon a vason?
- 9 years ago
#4255
Sziasztok!
Lehet, hogy rosszkor regisztráltam, mert ahogy olvastam vissza a forumot, pont jött a szokásos új tagtól a segítségkérés...De sajnos még én is ebben a hajóban evezek (csak még annyi motoros tapasztalatom sincs mint Mandalore-nak).
Tehát szeretném kérni a segítségeteket, hogy egy optimális döntést hozhassak, amellyel remélhetőleg se rövid, se hosszútávon nem fogok pórul járni. Monstert szeretnék vásárolni a 2016-os szezonkezdet előtt, remélhetőleg még télen, A keret 1,2-1,3 millió + átírás, esetleg honosítás (ruházat vásárlását már elindítottam ezen felül). Amiben gondolkoznék: Monster 696, S2R 800, S2R 1000. A költségek ha lejjebb mennek nem probléma, ezt gondolom nem kell magyarázzam.
Két motor van most, amit találtam a hirdetésekben és a keretbe belefér. Szerintetek melyik a jobb választás egy kezdő motorosnak, van-e esetleg valami gyárilag kódolt hibaforrás valamelyik motornál? (a 696-nak eléggé utána olvastam, de az s2r800 és s2r1000-nek annyira nem és ismerős sincs aki tudna ezekről nekem használható infót adni, sajnos.). Használat célja: igazából mindennagy túrák, kis túrák, egy kis munkába járás stb. (az országot szeretném bejárni).
Akkor a két motor:
http://www.jofogas.hu/szabolcs_szatmar_ ... 782620.htm
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 96-9428808
Köszönöm, aki foglalkozik a témával! Egy jövőbeni klubtalálkozón vagy túrán mindenképp a vendégem egy kávéra vagy sörre![]()
Üdv,
Sanyi Szia!
Véleményem,tanácsom: ha Tök kezdő vagy 696, ha már van tapasztalatod mindegy..., javasolnám kipróbálni mindegyiket
A 696 kicsivel fiatalabb konstrukció és típushibáról nem nagyon hallottam, a 800-1000 is eléggé kiforrott technika már, minimális jellemző nyűgje lehet nekik.
Vásárláskor az állapot a döntő, ha van rá lehetőség, hozzáértő emberke legyen veled a vásárláskor.
A szervizköltség (amivel riogatnak a japó motorosok és mindent tudó szakik) nem sokkal több, mint egy japónál, kis hozzáértéssel sok minden otthon is megoldható, bár az egy másik topic.
Olvasgasd az itteni fórumot (visszafelé is), sok okosság található.
ja és jó döntés, nem fogod megbánni...
- 9 years ago
#4254
Sziasztok!
Lehet, hogy rosszkor regisztráltam, mert ahogy olvastam vissza a forumot, pont jött a szokásos új tagtól a segítségkérés...
De sajnos még én is ebben a hajóban evezek (csak még annyi motoros tapasztalatom sincs mint Mandalore-nak).
Tehát szeretném kérni a segítségeteket, hogy egy optimális döntést hozhassak, amellyel remélhetőleg se rövid, se hosszútávon nem fogok pórul járni. Monstert szeretnék vásárolni a 2016-os szezonkezdet előtt, remélhetőleg még télen, A keret 1,2-1,3 millió + átírás, esetleg honosítás (ruházat vásárlását már elindítottam ezen felül). Amiben gondolkoznék: Monster 696, S2R 800, S2R 1000. A költségek ha lejjebb mennek nem probléma, ezt gondolom nem kell magyarázzam
.
Két motor van most, amit találtam a hirdetésekben és a keretbe belefér. Szerintetek melyik a jobb választás egy kezdő motorosnak, van-e esetleg valami gyárilag kódolt hibaforrás valamelyik motornál? (a 696-nak eléggé utána olvastam, de az s2r800 és s2r1000-nek annyira nem és ismerős sincs aki tudna ezekről nekem használható infót adni, sajnos.). Használat célja: igazából minden
nagy túrák, kis túrák, egy kis munkába járás stb. (az országot szeretném bejárni).
Akkor a két motor:
http://www.jofogas.hu/szabolcs_szatmar_ ... 782620.htm
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 96-9428808
Köszönöm, aki foglalkozik a témával! Egy jövőbeni klubtalálkozón vagy túrán mindenképp a vendégem egy kávéra vagy sörre
Üdv,
Sanyi
Lehet, hogy rosszkor regisztráltam, mert ahogy olvastam vissza a forumot, pont jött a szokásos új tagtól a segítségkérés...

Tehát szeretném kérni a segítségeteket, hogy egy optimális döntést hozhassak, amellyel remélhetőleg se rövid, se hosszútávon nem fogok pórul járni. Monstert szeretnék vásárolni a 2016-os szezonkezdet előtt, remélhetőleg még télen, A keret 1,2-1,3 millió + átírás, esetleg honosítás (ruházat vásárlását már elindítottam ezen felül). Amiben gondolkoznék: Monster 696, S2R 800, S2R 1000. A költségek ha lejjebb mennek nem probléma, ezt gondolom nem kell magyarázzam

Két motor van most, amit találtam a hirdetésekben és a keretbe belefér. Szerintetek melyik a jobb választás egy kezdő motorosnak, van-e esetleg valami gyárilag kódolt hibaforrás valamelyik motornál? (a 696-nak eléggé utána olvastam, de az s2r800 és s2r1000-nek annyira nem és ismerős sincs aki tudna ezekről nekem használható infót adni, sajnos.). Használat célja: igazából minden

Akkor a két motor:
http://www.jofogas.hu/szabolcs_szatmar_ ... 782620.htm
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 96-9428808
Köszönöm, aki foglalkozik a témával! Egy jövőbeni klubtalálkozón vagy túrán mindenképp a vendégem egy kávéra vagy sörre

Üdv,
Sanyi
- 9 years ago
#4253
Egyik hirdetésben olvastam a könnyített lendkerékről. Van érezhető haszna? érezhető de, hogy hasznos e nem tudom, nekem volt és érzésre sokkal jobban ugrott a paripa, viszont váltogatni kellett hogy menjen
- 9 years ago
#4251
S4 es S4R kozott mi a kulonbseg? S4: 916-os blokk, ketkaru hatso villa
S4R: 996 (2007-tol 998 blokk + radialis fekek) blokk, egykaru lengokar meg pár milliméter ülésmagasság és sokkal sportosabb üléspozíció meg sokkal faszosabb kinézet "sokkal faszosabb kinézet" - igen, a lenyeget elfelejtettem
- 9 years ago
#4250
S4 es S4R kozott mi a kulonbseg? S4: 916-os blokk, ketkaru hatso villa
S4R: 996 (2007-tol 998 blokk + radialis fekek) blokk, egykaru lengokar meg pár milliméter ülésmagasság és sokkal sportosabb üléspozíció meg sokkal faszosabb kinézet
- 9 years ago
#4249
S4 es S4R kozott mi a kulonbseg? S4: 916-os blokk, ketkaru hatso villa
S4R: 996 (2007-tol 998 blokk + radialis fekek) blokk, egykaru lengokar
- 9 years ago
#4247
Sziasztok!
Biztos unjatok a kerdest: momstert szeretnek venni. Jo reg motoroztam, akkor is 250 es pannonia, 350 Java, es egy 400 as Kawa volt.
Mindig csodaltam a Ducati Monstert, es eljott az ido, hogy vegyek egyet.
Linkelem a kepet, amihez hasonlot szeretnek kihozni az atalakitassal.
Lathato, h nem a sebesseg a fontos.
Egy igazi Szornyet akarok. Megjelenesre, Uvoltesre, teljes karakterisztikaval. Olyan 6-800.000 kozott adnek az alapgepert, es utana koltenek.
Kerdes az, hogy mekkorat lenne erdemes? 620/750/900
Karbis vagy injektoros?
Mindenkepp szarazkuplungost szeretnek, h amikor valahova megerkezem, akkor ne kelljen bemutatkoznom, hanem a motor megtegye mar 1 kmrol
Varok minden velemenyt, kritikat! ha szárazkuplung, akkor csak 900-asok és felette levőek jöhetnek szóba. én is arra szavazok, hogy próbálj meg egykarút, mert átépíteni drágább lesz később
- 9 years ago
#4246
Sziasztok!
Biztos unjatok a kerdest: momstert szeretnek venni. Jo reg motoroztam, akkor is 250 es pannonia, 350 Java, es egy 400 as Kawa volt.
Mindig csodaltam a Ducati Monstert, es eljott az ido, hogy vegyek egyet.
Linkelem a kepet, amihez hasonlot szeretnek kihozni az atalakitassal.
Lathato, h nem a sebesseg a fontos.
Egy igazi Szornyet akarok. Megjelenesre, Uvoltesre, teljes karakterisztikaval. Olyan 6-800.000 kozott adnek az alapgepert, es utana koltenek.
Kerdes az, hogy mekkorat lenne erdemes? 620/750/900
Karbis vagy injektoros?
Mindenkepp szarazkuplungost szeretnek, h amikor valahova megerkezem, akkor ne kelljen bemutatkoznom, hanem a motor megtegye mar 1 kmrol
Varok minden velemenyt, kritikat! mindenképpen szárazkuplungost 800ig a 900as vagy s4 fér bele. Nem tudom mennyi amit ráköltenél, de én inkább skippelném és inkább vennék egy félkarú s4r-t most van 1milla felett picivel. Az az übermonster
- 9 years ago
#4245
Sziasztok!
Biztos unjatok a kerdest: momstert szeretnek venni. Jo reg motoroztam, akkor is 250 es pannonia, 350 Java, es egy 400 as Kawa volt.
Mindig csodaltam a Ducati Monstert, es eljott az ido, hogy vegyek egyet.
Linkelem a kepet, amihez hasonlot szeretnek kihozni az atalakitassal.
Lathato, h nem a sebesseg a fontos.
Egy igazi Szornyet akarok. Megjelenesre, Uvoltesre, teljes karakterisztikaval. Olyan 6-800.000 kozott adnek az alapgepert, es utana koltenek.
Kerdes az, hogy mekkorat lenne erdemes? 620/750/900
Karbis vagy injektoros?
Mindenkepp szarazkuplungost szeretnek, h amikor valahova megerkezem, akkor ne kelljen bemutatkoznom, hanem a motor megtegye mar 1 kmrol
Varok minden velemenyt, kritikat! ha csörgőset akarsz, akkor a 900-as lenne a cél gondolom...azzal már a teljesítmény is magasabb,,,
- 9 years ago
#4244
60900d1340857119-oz-monster-custom-thingy-456272_228858887225703_293253861_o.jpg (1.23 MiB) Megtekintve 17214 alkalommal
Sziasztok!
Biztos unjatok a kerdest: momstert szeretnek venni. Jo reg motoroztam, akkor is 250 es pannonia, 350 Java, es egy 400 as Kawa volt.
Mindig csodaltam a Ducati Monstert, es eljott az ido, hogy vegyek egyet.
Linkelem a kepet, amihez hasonlot szeretnek kihozni az atalakitassal.
Lathato, h nem a sebesseg a fontos.
Egy igazi Szornyet akarok. Megjelenesre, Uvoltesre, teljes karakterisztikaval. Olyan 6-800.000 kozott adnek az alapgepert, es utana koltenek.
Kerdes az, hogy mekkorat lenne erdemes? 620/750/900
Karbis vagy injektoros?
Mindenkepp szarazkuplungost szeretnek, h amikor valahova megerkezem, akkor ne kelljen bemutatkoznom, hanem a motor megtegye mar 1 kmrol
Varok minden velemenyt, kritikat!
Biztos unjatok a kerdest: momstert szeretnek venni. Jo reg motoroztam, akkor is 250 es pannonia, 350 Java, es egy 400 as Kawa volt.
Mindig csodaltam a Ducati Monstert, es eljott az ido, hogy vegyek egyet.
Linkelem a kepet, amihez hasonlot szeretnek kihozni az atalakitassal.
Lathato, h nem a sebesseg a fontos.
Egy igazi Szornyet akarok. Megjelenesre, Uvoltesre, teljes karakterisztikaval. Olyan 6-800.000 kozott adnek az alapgepert, es utana koltenek.
Kerdes az, hogy mekkorat lenne erdemes? 620/750/900
Karbis vagy injektoros?
Mindenkepp szarazkuplungost szeretnek, h amikor valahova megerkezem, akkor ne kelljen bemutatkoznom, hanem a motor megtegye mar 1 kmrol

Varok minden velemenyt, kritikat!
Csatolmányok:
- 9 years ago
#4243
Valaki árulja már el, hogy a régebbi Monstereken / 600-750-900 / az ülés takarót alul az üléshez lehet csavarozni? Vagy a vázon van ott valami furat? Igy mukodik:
http://corbin.com/ducati/dm97f_base.jpg Tenkjúveriamacskát. Ha lesz egy kis időm, akkor majd legyártok pár cuccot, lefényképezem és felteszem ide hirdetésben. Van 3 féle Monster hasidom, első sárvédők, hátsó pálya idomok, 749-999, 748, 1098... asszem az üléstakaró régóta hiánycikk... rögtön a LED indexek, ponyva, hátsó motortartó állvány, akku, lácszett után, az új műszerfal előttre be is van táblázva. Na de tényleg minden kisMonsteres (is) keresi, uh kelleni fog!
- 9 years ago
#4242
Valaki árulja már el, hogy a régebbi Monstereken / 600-750-900 / az ülés takarót alul az üléshez lehet csavarozni? Vagy a vázon van ott valami furat? Igy mukodik:
http://corbin.com/ducati/dm97f_base.jpg Tenkjúveriamacskát. Ha lesz egy kis időm, akkor majd legyártok pár cuccot, lefényképezem és felteszem ide hirdetésben. Van 3 féle Monster hasidom, első sárvédők, hátsó pálya idomok, 749-999, 748, 1098...
- 9 years ago
#4241
Valaki árulja már el, hogy a régebbi Monstereken / 600-750-900 / az ülés takarót alul az üléshez lehet csavarozni? Vagy a vázon van ott valami furat? Igy mukodik:
http://corbin.com/ducati/dm97f_base.jpg
- 9 years ago
#4240
Valaki árulja már el, hogy a régebbi Monstereken / 600-750-900 / az ülés takarót alul az üléshez lehet csavarozni? Vagy a vázon van ott valami furat? Az üléshez, Köszi. Akkor már csak szereznem kell egy ülést.Gyártani fogom a takarót, csak úgy akarom adni, hogy egyből rögzíteni is lehessen.
- 9 years ago
#4239
Valaki árulja már el, hogy a régebbi Monstereken / 600-750-900 / az ülés takarót alul az üléshez lehet csavarozni? Vagy a vázon van ott valami furat? Az üléshez,
- 9 years ago
#4238
Valaki árulja már el, hogy a régebbi Monstereken / 600-750-900 / az ülés takarót alul az üléshez lehet csavarozni? Vagy a vázon van ott valami furat?
- 9 years ago
#4236
A Full-Gas oldalán már ott vannak az 1200R árak.
6,3m a piros a fekete 60 ezerrel több.
6,3m a piros a fekete 60 ezerrel több.
- 9 years ago
#4235
Felszereltem a termiket a 696-ra, meg az elektronikát is kicseréltem, a gyárihoz képest brutál lett a hang.
Három napja csináltam, utána beindítottam, pöc-röf indult, de mivel szakadt az eső, menni vele nem tudtam, ma gondoltam gurulok egyet, hát iszonyat nehezen indult, csak sokadikra kapta el!
Lehet összefüggés szerintetek?
Illetve ami még feltünt, hogy az egyik kipufogóból gyengébben jön a füst és hidegebb, mint a másikból, ez a gyárival sosem tünt fel! Az elektronika keresi egy darabig helyét és szerepét a Föld nevű bolygón.
A kipufogók tekergése és ahogy összetalálkoznak az oka, hogy nem biztos, hogy egyforma a nyomás a két csőben ezért lehet különbség.
- 9 years ago
#4234
Felszereltem a termiket a 696-ra, meg az elektronikát is kicseréltem, a gyárihoz képest brutál lett a hang.
Három napja csináltam, utána beindítottam, pöc-röf indult, de mivel szakadt az eső, menni vele nem tudtam, ma gondoltam gurulok egyet, hát iszonyat nehezen indult, csak sokadikra kapta el!
Lehet összefüggés szerintetek?
Illetve ami még feltünt, hogy az egyik kipufogóból gyengébben jön a füst és hidegebb, mint a másikból, ez a gyárival sosem tünt fel!
Három napja csináltam, utána beindítottam, pöc-röf indult, de mivel szakadt az eső, menni vele nem tudtam, ma gondoltam gurulok egyet, hát iszonyat nehezen indult, csak sokadikra kapta el!
Lehet összefüggés szerintetek?
Illetve ami még feltünt, hogy az egyik kipufogóból gyengébben jön a füst és hidegebb, mint a másikból, ez a gyárival sosem tünt fel!
- 9 years ago
#4233
M1200R ez hány paci?
http://www.ducati.com/bikes/monster/mon ... r/index.do http://www.ducatidibosco.hu/prodlist?grp=102_11759
Ára még nincs.
- 9 years ago
#4232
kösz! Gyönyörű gép. Tuti veszek egyet.. Csak megvárom míg 10 éves lesz..Igen,én is rakom már a malacperselyt... 1000ie megvan még? Szia, igen megvan és marad is még egy darabig.Jól teszi a dolgát!
- 9 years ago
#4231
Sziasztok! 696 monster villahid es felni kéne nekem. Valaki esetleg tudna segíteni 

- 9 years ago
#4230
http://www.ducati.com/bikes/monster/mon ... r/index.do kösz! Gyönyörű gép. Tuti veszek egyet.. Csak megvárom míg 10 éves lesz..Igen,én is rakom már a malacperselyt... 1000ie megvan még?
- 9 years ago
#4229
ez hány paci?
http://www.ducati.com/bikes/monster/mon ... r/index.do kösz! Gyönyörű gép. Tuti veszek egyet.. Csak megvárom míg 10 éves lesz..Igen,én is rakom már a malacperselyt...
- 9 years ago
#4228
M1200R ez hány paci?
http://www.ducati.com/bikes/monster/mon ... r/index.do kösz! Gyönyörű gép. Tuti veszek egyet.. Csak megvárom míg 10 éves lesz..
- 9 years ago
#4227
ez milyen motor? Monster? Nagyon megy a pali..M1200R ez hány paci?
http://www.ducati.com/bikes/monster/mon ... r/index.do
- 9 years ago
#4225
Sziasztok.
Meg tudja valaki mondani honnan jön ez a nyikorgó hang?![]()
valaki töcsköl a hátsóülésen És akkor ez teljesen normális, gondolom.
Sziasztok.
Meg tudja valaki mondani honnan jön ez a nyikorgó hang?![]()
ezzel messzire ne induljPersze, pont emiatt toltam vissza a garázsba ma....
Na jó, persze nem, de melyik felfüggesztés elem lehet ez?
talán lengőkar szilent, vagy rugotól, esetleg csillapító.. De csak találgatok..
- 9 years ago
#4223
Sziasztok.
Meg tudja valaki mondani honnan jön ez a nyikorgó hang?![]()
valaki töcsköl a hátsóülésen És akkor ez teljesen normális, gondolom.
Sziasztok.
Meg tudja valaki mondani honnan jön ez a nyikorgó hang?![]()
ezzel messzire ne induljPersze, pont emiatt toltam vissza a garázsba ma....
Na jó, persze nem, de melyik felfüggesztés elem lehet ez?
![]()
- 9 years ago
#4221
Sziasztok.
Meg tudja valaki mondani honnan jön ez a nyikorgó hang?![]()
ezzel messzire ne indulj
- 9 years ago
#4220
Sziasztok.
Meg tudja valaki mondani honnan jön ez a nyikorgó hang?![]()
valaki töcsköl a hátsóülésen
- 9 years ago
#4216
amúgy nyakamat rá hogy ez nem 2007-es.. persze hogy nem, 2003-2004es gyártásúak voltak kékek 2006ban s4rs volt 2007ben meg testastretta s4r. Ezeket azt hiszem 2005ig gyártották pirosban meg feketében talán kösz a segitséget. Én nem értek hozzá túlságosan de nekem is igy rémlett hogy ekkor már testastretták voltak. Meg valoban, ilyen kéket még sosem láttam ilyen évjáratút hirdetni.. Akkor meg is válaszolodott hogy mért ennyi az ára..![]()
Csak kiugrott a szög a zsákból!!!!
Nem jártam utána ,de biztos voltam benne,hogy valami nem stimmel a géppel, hát ezért annyi az annyi !
Köszönjük dino74 a szakszerű véleményt!
- 9 years ago
#4215
- 9 years ago
#4214
Ez komoly?
2007-es s4r közel 2 gurigáért szokták árulni,feltéve ha nem cinkes a vas!
Ennyiért egy 1000 ie-t kapsz!
De legyen neked igazad! Én a témát lezártam! amúgy nyakamat rá hogy ez nem 2007-es.. persze hogy nem, 2003-2004es gyártásúak voltak kékek 2006ban s4rs volt 2007ben meg testastretta s4r. Ezeket azt hiszem 2005ig gyártották pirosban meg feketében talán kösz a segitséget. Én nem értek hozzá túlságosan de nekem is igy rémlett hogy ekkor már testastretták voltak. Meg valoban, ilyen kéket még sosem láttam ilyen évjáratút hirdetni.. Akkor meg is válaszolodott hogy mért ennyi az ára..
- 9 years ago
#4213
ezt pár napig árulta 1,1 millért is.. De még azt se mondanám olcsónak.. 1 mill alatt.. Az már alkalmi ár.
Ez komoly?
2007-es s4r közel 2 gurigáért szokták árulni,feltéve ha nem cinkes a vas!
Ennyiért egy 1000 ie-t kapsz!
De legyen neked igazad! Én a témát lezártam! amúgy nyakamat rá hogy ez nem 2007-es.. persze hogy nem, 2003-2004es gyártásúak voltak kékek 2006ban s4rs volt 2007ben meg testastretta s4r. Ezeket azt hiszem 2005ig gyártották pirosban meg feketében talán