Avatar
 Areteosz
#22608
Tènyleg olyan mint ha olajozott vasdarabokat nyomnèk a tárcsához aztán amikor elèg erősen nyomom ès kiszorul az olaj akkor meg satu... Pedig hát ránèzèsre fizikailag megvannak az adottságok a harapós fèkhez.
ricsi írta: 4 years ago nekem 1200-n patika, de a korábbi modelleken valóban eléggé lószart sem ér
Areteosz írta: 4 years ago Sziasztok!

Ti mennyire vagytok elègedettek a hátsó fèkkel? Èn mondhatni kicsit sem. Betètet nem cserèltem mèg ezèrt is kèrdezem, hogy másnak harap-e rendesen, mert akkor csere lesz.
Avatar
 ricsi
#22607
nekem 1200-n patika, de a korábbi modelleken valóban eléggé lószart sem ér
Areteosz írta: 4 years ago Sziasztok!

Ti mennyire vagytok elègedettek a hátsó fèkkel? Èn mondhatni kicsit sem. Betètet nem cserèltem mèg ezèrt is kèrdezem, hogy másnak harap-e rendesen, mert akkor csere lesz.
Avatar
 Areteosz
#22600
Sziasztok!

Ti mennyire vagytok elègedettek a hátsó fèkkel? Èn mondhatni kicsit sem. Betètet nem cserèltem mèg ezèrt is kèrdezem, hogy másnak harap-e rendesen, mert akkor csere lesz.
Avatar
 ricsi
#22586
Roll83 írta: 4 years ago Sziasztok!

Nálam időnként felmerül, hogy szeretnék egy Multistrada 1200-t venni. A költségvetésben csak a facelift elötti darabok férnek be. Ezzel kapcsolatban sajnos olvastam a hengerfejhez kapcsolódó típushibáról. Ha kifogok egyet, amin nem csinálták meg garanciában és nálam előjön a probléma az hány száz ezres mutatvány? Illetve mennyibe kerül a 2 évente esedékes vezérléscsere? Olajfogyasztás mennyire jellemző ezekre a gépekre? Köszi a válaszokat!
szia,

tippre (erős sacc/kb) ilyen 200-300 ezerre lőném be.
a vezérléscsere 100-120 magassága, munkadíjjal.
az enyém 30ezer km és 6 év alatt egyszer sem kért olajat az éves cserék mellett.
Avatar
 Roll83
#22584
Sziasztok!

Nálam időnként felmerül, hogy szeretnék egy Multistrada 1200-t venni. A költségvetésben csak a facelift elötti darabok férnek be. Ezzel kapcsolatban sajnos olvastam a hengerfejhez kapcsolódó típushibáról. Ha kifogok egyet, amin nem csinálták meg garanciában és nálam előjön a probléma az hány száz ezres mutatvány? Illetve mennyibe kerül a 2 évente esedékes vezérléscsere? Olajfogyasztás mennyire jellemző ezekre a gépekre? Köszi a válaszokat!
Avatar
 Areteosz
#22480
Üdv!
1100-es multistradára szeretnèk venni bontott műszerfalat. Csak a kijelző ès az átvezető szilikon csík állapota számít, ha a többi rèsze sèrült, se problèma. Tippeket is szivesen fogadok, hogy hol keressek.
Köszönöm!
Avatar
 Areteosz
#22416
Sziasztok!

1100-es multistradába hol találok a gyárival megegyező szivacs légszűrőt nem 30 ezerFt-ért? Ezt bevallom, nem fogok érte 30ezret adni :D
Most a gyárit vettem ki belőle elérett a szűrőszivacs teljesen. Ha más nem veszek 2 rétegű táblás szivacsot és azt teszem bele. Szerintem az nem volna egy szar megoldás. Vélemény?
#22400
Sziasztok!

Szeretném megcsinálni ennek a folytatását

Multikkal, amihez szereplőket keresek. :)
Kinek volna kedve részt venni benne?
Avatar
 ricsi
#10203
Sziasztok! 1000-es Multival próbált már valaki ilyen bójakerülgetős vezetéstechnikai tréningen részt venni? Mennyire "szereti" a léghűtéses blokk illetve a száraz kuplung ezt a fajta terhelést?
én hyperrel voltam, és abszolút semmi para.
Avatar
 dudu
#10202
Sziasztok! 1000-es Multival próbált már valaki ilyen bójakerülgetős vezetéstechnikai tréningen részt venni? Mennyire "szereti" a léghűtéses blokk illetve a száraz kuplung ezt a fajta terhelést?
Avatar
 pzsolti
#10201
Sziasztok!

ULW-636, piros 1200-es Multi. Szentendre felől Megyeri híd aztán M0 most az előbb. Ketten voltak (voltatok).
Szerintem lapos a hátsó kerék!
szia! Köszi :) megnézem :)
Avatar
 Endriju
#10200
Sziasztok!

ULW-636, piros 1200-es Multi. Szentendre felől Megyeri híd aztán M0 most az előbb. Ketten voltak (voltatok).
Szerintem lapos a hátsó kerék!
 Vendég
#10199
Sziasztok!

2003-as Multistrada 1000-hez keresnék hátsó sárvédőt, ami a rugó és a kerék között helyezkedik el!

Valamint a hozzáértőktől érdeklődnék, hogy a műszerfal folyadékkristályos részét javítja-e valaki.

06203342020

Köszi!

Üdv.!
Avatar
 Trade7
#10198
A Leo Vince decat + slip onról még nem csináltam videót, ma pótoltam, így most akit érdekel, egy kis képi és hang anyag:
Jó kis videó!
#10197
A Leo Vince decat + slip onról még nem csináltam videót, ma pótoltam, így most akit érdekel, egy kis képi és hang anyag:

Jó lett a videó, csak a stoppie-kat hiányoltam, úgy jobban kijött volna hanghatás! :-)
Avatar
 Kajakman
#10196
A Leo Vince decat + slip onról még nem csináltam videót, ma pótoltam, így most akit érdekel, egy kis képi és hang anyag:
Avatar
 Lendvai
#10195
Sziasztok! Multistrada 1260S-hez keresek szervizkönyvet (nem a pecsételős fajtát, hanem a javításhoz, karbantartáshoz szükséges kézikönyvet). 1200-hoz megvan, de azért van néhány változás az újabb modellen. Ha valaki tud segíteni azt előre is köszönöm.
Avatar
 otCat
#10193
Üdv,
Multistrada 1000 DS hez legalább hátsó doboz tartót lehet beszerezni értelmes áron?
Dobozt egyszerű, de a motorspecifikus tartó?

Gondolom az oldalso tartók és dobozok azok fehér holló illetve aranyáron lehetnek?

Más:
Kuplung "nyitása" gondolom nemcsak a nyitott fedél felszerelèsèből áll? Komplett egység kell hozzá ami más mint amikor zárt a fedél?
A nyitott fedèlnèl a sár- homok is bejut... Az nem tud gondot okozni?

Bocsánat ha trivialis dolgokra kérdezek, de nem találtam ezirányú válaszokat még...
Kösz kösz...
Cat

Hali nem ezt kerestem de bele futottam
https://www.ebay.com/itm/Kit-valige-lat ... rk:19:pf:0

pár hirdetéssel lejjebb külön árulja a tartó is hozzá

Nekem egy amerikai cucc van fent anno 3 éve kb 120.000 volt vám és postával mire ide ért itt a link. https://dynamicmotorcycleaccessories.co ... -case-rack

az oldalsó tartók soha nem voltak fent csak próba erejéig a hátsó long doboztartó van fent! Ha érdekel akkor megosztom a tapasztalatom róla vannak előnyei és hátrányai is bár utóbbit két filléres megoldással ki küszöböltem így szerintem kényelmesebb lett mint a gyári
Üdv
Természetesen érdekel minden tapasztalat.
Köszi az infókat.
Avatar
 Szmoli
#10192
Üdv,
Multistrada 1000 DS hez legalább hátsó doboz tartót lehet beszerezni értelmes áron?
Dobozt egyszerű, de a motorspecifikus tartó?

Gondolom az oldalso tartók és dobozok azok fehér holló illetve aranyáron lehetnek?

Más:
Kuplung "nyitása" gondolom nemcsak a nyitott fedél felszerelèsèből áll? Komplett egység kell hozzá ami más mint amikor zárt a fedél?
A nyitott fedèlnèl a sár- homok is bejut... Az nem tud gondot okozni?

Bocsánat ha trivialis dolgokra kérdezek, de nem találtam ezirányú válaszokat még...
Kösz kösz...
Cat

Hali nem ezt kerestem de bele futottam
https://www.ebay.com/itm/Kit-valige-lat ... rk:19:pf:0

pár hirdetéssel lejjebb külön árulja a tartó is hozzá

Nekem egy amerikai cucc van fent anno 3 éve kb 120.000 volt vám és postával mire ide ért itt a link. https://dynamicmotorcycleaccessories.co ... -case-rack

az oldalsó tartók soha nem voltak fent csak próba erejéig a hátsó long doboztartó van fent! Ha érdekel akkor megosztom a tapasztalatom róla vannak előnyei és hátrányai is bár utóbbit két filléres megoldással ki küszöböltem így szerintem kényelmesebb lett mint a gyári
#10190
Sziasztok!
Multistrada 620 hoz keresek a képen szereplő alkatrészt (ha minden igaz km/hjelzo és szelterelő tarto)
Ha van valakinek jelezze kérem vagy , hogy kit keressek ezügyben .

Koszonom
Csatolmányok:
cc50697e-f6d1-4c7a-9773-63046ce0d937.jpeg
cc50697e-f6d1-4c7a-9773-63046ce0d937.jpeg (278.25 KiB) Megtekintve 58710 alkalommal
Avatar
 Kajakman
#10189
Üdv,
Multistrada 1000 DS hez legalább hátsó doboz tartót lehet beszerezni értelmes áron?
Dobozt egyszerű, de a motorspecifikus tartó?

Gondolom az oldalso tartók és dobozok azok fehér holló illetve aranyáron lehetnek?

Más:
Kuplung "nyitása" gondolom nemcsak a nyitott fedél felszerelèsèből áll? Komplett egység kell hozzá ami más mint amikor zárt a fedél?
A nyitott fedèlnèl a sár- homok is bejut... Az nem tud gondot okozni?

Bocsánat ha trivialis dolgokra kérdezek, de nem találtam ezirányú válaszokat még...
Kösz kösz...
Cat
Szia, kuplung nyitásnál csak fedélt kell cserélned, illetve a gyári nyomólapot valami szebbre cserélni. Ha angol nyelvvel boldogulsz, itt olvashatsz még utána, egyébként meg nyitni kell mindenképpen! :) Pont, hogy tisztább lesz

https://www.ducati.ms/forums/138-street ... con-s.html
Avatar
 otCat
#10188
Üdv,
Multistrada 1000 DS hez legalább hátsó doboz tartót lehet beszerezni értelmes áron?
Dobozt egyszerű, de a motorspecifikus tartó?

Gondolom az oldalso tartók és dobozok azok fehér holló illetve aranyáron lehetnek?

Más:
Kuplung "nyitása" gondolom nemcsak a nyitott fedél felszerelèsèből áll? Komplett egység kell hozzá ami más mint amikor zárt a fedél?
A nyitott fedèlnèl a sár- homok is bejut... Az nem tud gondot okozni?

Bocsánat ha trivialis dolgokra kérdezek, de nem találtam ezirányú válaszokat még...
Kösz kösz...
Cat
Avatar
 baseldon
#10186
Sziasztok, a napokban hozzájuthatok egy Ducati multistrada 1000 ds oldaldoboz tartó konzolhoz (szeretnék megvenni egy szettet de nem adják el csak együt, konzol + dobozok) és érdeklődnék, hogy itt lenne -e rá igény.
Az jo az enyemre? 620-ra? Ha jol ertem, a konzol valik feleslegesse
Avatar
 gindele
#10185
Sziasztok, a napokban hozzájuthatok egy Ducati multistrada 1000 ds oldaldoboz tartó konzolhoz (szeretnék megvenni egy szettet de nem adják el csak együt, konzol + dobozok) és érdeklődnék, hogy itt lenne -e rá igény.
Avatar
 dino74
#10184


Tömören a lényeg:
Nagyon elégedettek a motorral.
Mind motorikusan, mind pedig megbízhatóság szempontjából jelesre vizsgázott a kis Multi. Két "problémát" vettek észre. A hideg motor kemény, nehézkes(ebb) váltást eredményez egészen amíg be nem melegszik. A másik a megnövekedett olajfogyasztás. Mely akár a 4dl/1000km-t is elérte. Persze ezt angol feliratozással ellátva fordítottam, ami nem igazán pontos, de igyekeztem összerakni amilyen hitelesen csak tudtam az infokat.
Jesszus, az a 4 deci 1000-enként nem nagyon sok? :-O
mástól is hallottam, hogy pl DVT nagymulti is szereti az olajat.
enyém is kajálta
#10183


ha valaki tud németül ....


Tömören a lényeg:
Nagyon elégedettek a motorral.
Mind motorikusan, mind pedig megbízhatóság szempontjából jelesre vizsgázott a kis Multi. Két "problémát" vettek észre. A hideg motor kemény, nehézkes(ebb) váltást eredményez egészen amíg be nem melegszik. A másik a megnövekedett olajfogyasztás. Mely akár a 4dl/1000km-t is elérte. Persze ezt angol feliratozással ellátva fordítottam, ami nem igazán pontos, de igyekeztem összerakni amilyen hitelesen csak tudtam az infokat.


tudok németül ;)

csak érdekességképpen linkeltem be

Csak azért írtam meg röviden a lényeget, hátha valaki nem tud németül, mint én :)
Apropó
Ha már tudsz németül...

Amit leírtam az teljesen fedi a valóságot vagy volt más említésreméltó is? Bevallom nehéz volt az idióta autófordító után magyarítanom a szöveget.
Avatar
 Kajakman
#10182


ha valaki tud németül ....


Tömören a lényeg:
Nagyon elégedettek a motorral.
Mind motorikusan, mind pedig megbízhatóság szempontjából jelesre vizsgázott a kis Multi. Két "problémát" vettek észre. A hideg motor kemény, nehézkes(ebb) váltást eredményez egészen amíg be nem melegszik. A másik a megnövekedett olajfogyasztás. Mely akár a 4dl/1000km-t is elérte. Persze ezt angol feliratozással ellátva fordítottam, ami nem igazán pontos, de igyekeztem összerakni amilyen hitelesen csak tudtam az infokat.
Jesszus, az a 4 deci 1000-enként nem nagyon sok? :-O
mástól is hallottam, hogy pl DVT nagymulti is szereti az olajat.
Avatar
 Dani
#10181


ha valaki tud németül ....


Tömören a lényeg:
Nagyon elégedettek a motorral.
Mind motorikusan, mind pedig megbízhatóság szempontjából jelesre vizsgázott a kis Multi. Két "problémát" vettek észre. A hideg motor kemény, nehézkes(ebb) váltást eredményez egészen amíg be nem melegszik. A másik a megnövekedett olajfogyasztás. Mely akár a 4dl/1000km-t is elérte. Persze ezt angol feliratozással ellátva fordítottam, ami nem igazán pontos, de igyekeztem összerakni amilyen hitelesen csak tudtam az infokat.


tudok németül ;)

csak érdekességképpen linkeltem be
Avatar
 PistaFR
#10180


ha valaki tud németül ....


Tömören a lényeg:
Nagyon elégedettek a motorral.
Mind motorikusan, mind pedig megbízhatóság szempontjából jelesre vizsgázott a kis Multi. Két "problémát" vettek észre. A hideg motor kemény, nehézkes(ebb) váltást eredményez egészen amíg be nem melegszik. A másik a megnövekedett olajfogyasztás. Mely akár a 4dl/1000km-t is elérte. Persze ezt angol feliratozással ellátva fordítottam, ami nem igazán pontos, de igyekeztem összerakni amilyen hitelesen csak tudtam az infokat.
Jesszus, az a 4 deci 1000-enként nem nagyon sok? :-O
#10179


ha valaki tud németül ....


Tömören a lényeg:
Nagyon elégedettek a motorral.
Mind motorikusan, mind pedig megbízhatóság szempontjából jelesre vizsgázott a kis Multi. Két "problémát" vettek észre. A hideg motor kemény, nehézkes(ebb) váltást eredményez egészen amíg be nem melegszik. A másik a megnövekedett olajfogyasztás. Mely akár a 4dl/1000km-t is elérte. Persze ezt angol feliratozással ellátva fordítottam, ami nem igazán pontos, de igyekeztem összerakni amilyen hitelesen csak tudtam az infokat.
#10177


Ráadásul egy decat beépítése akár gyári kipufogó mellett is eltérő map feltöltését eredményezi. Jól gondolom?

Arrow decatról egy kis hanganyag:
Fogalmam sincs mennyire tud kompenzálni a gyári szoftver. Mi arról beszéltünk, hogy a katalizátor mögötti kipufogóban lévő csappantyút átemelnénk, tehát a decatban is benne lenne. Igazándiból ez az egész egy hosszú játék, gondolom a 30. verzió lesz majd minden szempontból jó.
ha visszalapoztok ebben a topikban sokat írtunk a decat, remap témában.

Röviden:
-ha decatot raksz be, kell remap is. (mentem remap nélkül is sokat, de ég és föld, ajánlom egyből a remapot)
-ha cat mögé bármilyen slipont is beraksz, hangban nem sokat fogsz érzékelni, mert a csillapítás nagy részét a cat. végzi.
-decathoz kell sportszűrő is.
-decat mögé olyan dobot érdemes rakni amiben van db killer.

Igen, igazad van - Köszönöm!
Már tegnap elkezdtem visszalapozni és átnézten, illetve "ezer" fórumot meglátogattam és minél többet olvasok annál ellentmondóbb dolgokba űtközöm.
Sok helyen azt írják semmi szükség remapre, sport szűrőt sem írják... Ennek ellenére az emberkék másik fele alapból írja, hogy mindaz amit Te is soroltál szükséges.
Arra gondoltam, hogy ezt szerzem be:

Azt írják viszont erre a de-cat ra, hogy 250E Ft. Picit soknak tartom...

A decat mellé meghagyom a gyári kipufogót szépen.

Ezt követően már csak a remap kérdéses, hogy hol, kinél.
Avatar
 Kajakman
#10176


Német oldalakon több helyen is belefutottam, hogy olyan tulaj akinek ez van a motorján az cserélné Termignonira.
Gondolom ez nem véletlen.
Nem olcsó a gyári Termignoni, de az Akra se 2 fillér, szerintem a különbözetet érdemes alapból közé tenni és akkor később nem azon jár az agyad hogyan tudnád tovább cserélni.
Egyébként hangban nem számottevő a különbség a gyárihoz képest, nekem a 950-esen Termignoni volt, aztán tovább vándorolt az Endurora. Épp ma voltam a Sima műveknél, hogy tudunk e decat témában gondolkozni. Krisztián azt mondta simán meg lehet oldani.
Igazándiból az a gríz, hogy szerintem utána viszont ultra durva lenne a hangja, külföldön szerintem lelőnének vele.


Ráadásul egy decat beépítése akár gyári kipufogó mellett is eltérő map feltöltését eredményezi. Jól gondolom?

Arrow decatról egy kis hanganyag:
Fogalmam sincs mennyire tud kompenzálni a gyári szoftver. Mi arról beszéltünk, hogy a katalizátor mögötti kipufogóban lévő csappantyút átemelnénk, tehát a decatban is benne lenne. Igazándiból ez az egész egy hosszú játék, gondolom a 30. verzió lesz majd minden szempontból jó.
ha visszalapoztok ebben a topikban sokat írtunk a decat, remap témában.

Röviden:
-ha decatot raksz be, kell remap is. (mentem remap nélkül is sokat, de ég és föld, ajánlom egyből a remapot)
-ha cat mögé bármilyen slipont is beraksz, hangban nem sokat fogsz érzékelni, mert a csillapítás nagy részét a cat. végzi.
-decathoz kell sportszűrő is.
-decat mögé olyan dobot érdemes rakni amiben van db killer.
Avatar
 Endriju
#10175
Amúgy a múltkori témára picit visszakanyarodva, úgy néz ki az elmélet fasza volt, találtam egy fotót róla:
Csatolmányok:
screenshot_20181109-004135.jpg
screenshot_20181109-004135.jpg (735.6 KiB) Megtekintve 58710 alkalommal
Avatar
 Endriju
#10174
Erről a slip-onról bárkinek van véleménye?
https://www.akrapovic.com/en/moto/produ ... earId=4857

Bevallom számomra szép darab bár a hangját egy youtubeos videó nem adná vissza...

(Egyelőre decat nélkül kizárólag a slip-ont tenném majd fel aztán későbbikben max decat meg a többi ami ezzel jár...)


Német oldalakon több helyen is belefutottam, hogy olyan tulaj akinek ez van a motorján az cserélné Termignonira.
Gondolom ez nem véletlen.
Nem olcsó a gyári Termignoni, de az Akra se 2 fillér, szerintem a különbözetet érdemes alapból közé tenni és akkor később nem azon jár az agyad hogyan tudnád tovább cserélni.
Egyébként hangban nem számottevő a különbség a gyárihoz képest, nekem a 950-esen Termignoni volt, aztán tovább vándorolt az Endurora. Épp ma voltam a Sima műveknél, hogy tudunk e decat témában gondolkozni. Krisztián azt mondta simán meg lehet oldani.
Igazándiból az a gríz, hogy szerintem utána viszont ultra durva lenne a hangja, külföldön szerintem lelőnének vele.


Ráadásul egy decat beépítése akár gyári kipufogó mellett is eltérő map feltöltését eredményezi. Jól gondolom?

Arrow decatról egy kis hanganyag:
Fogalmam sincs mennyire tud kompenzálni a gyári szoftver. Mi arról beszéltünk, hogy a katalizátor mögötti kipufogóban lévő csappantyút átemelnénk, tehát a decatban is benne lenne. Igazándiból ez az egész egy hosszú játék, gondolom a 30. verzió lesz majd minden szempontból jó.
#10173
Erről a slip-onról bárkinek van véleménye?
https://www.akrapovic.com/en/moto/produ ... earId=4857

Bevallom számomra szép darab bár a hangját egy youtubeos videó nem adná vissza...

(Egyelőre decat nélkül kizárólag a slip-ont tenném majd fel aztán későbbikben max decat meg a többi ami ezzel jár...)


Német oldalakon több helyen is belefutottam, hogy olyan tulaj akinek ez van a motorján az cserélné Termignonira.
Gondolom ez nem véletlen.
Nem olcsó a gyári Termignoni, de az Akra se 2 fillér, szerintem a különbözetet érdemes alapból közé tenni és akkor később nem azon jár az agyad hogyan tudnád tovább cserélni.
Egyébként hangban nem számottevő a különbség a gyárihoz képest, nekem a 950-esen Termignoni volt, aztán tovább vándorolt az Endurora. Épp ma voltam a Sima műveknél, hogy tudunk e decat témában gondolkozni. Krisztián azt mondta simán meg lehet oldani.
Igazándiból az a gríz, hogy szerintem utána viszont ultra durva lenne a hangja, külföldön szerintem lelőnének vele.


Ráadásul egy decat beépítése akár gyári kipufogó mellett is eltérő map feltöltését eredményezi. Jól gondolom?

Arrow decatról egy kis hanganyag:
Avatar
 Endriju
#10172
Erről a slip-onról bárkinek van véleménye?
https://www.akrapovic.com/en/moto/produ ... earId=4857

Bevallom számomra szép darab bár a hangját egy youtubeos videó nem adná vissza...

(Egyelőre decat nélkül kizárólag a slip-ont tenném majd fel aztán későbbikben max decat meg a többi ami ezzel jár...)


Német oldalakon több helyen is belefutottam, hogy olyan tulaj akinek ez van a motorján az cserélné Termignonira.
Gondolom ez nem véletlen.
Nem olcsó a gyári Termignoni, de az Akra se 2 fillér, szerintem a különbözetet érdemes alapból közé tenni és akkor később nem azon jár az agyad hogyan tudnád tovább cserélni.
Egyébként hangban nem számottevő a különbség a gyárihoz képest, nekem a 950-esen Termignoni volt, aztán tovább vándorolt az Endurora. Épp ma voltam a Sima műveknél, hogy tudunk e decat témában gondolkozni. Krisztián azt mondta simán meg lehet oldani.
Igazándiból az a gríz, hogy szerintem utána viszont ultra durva lenne a hangja, külföldön szerintem lelőnének vele.
Avatar
 ricsi
#10170
Lenne még kérdésem...

Kültéri motorponyvára (csak szimplán dobozok nélkül)
Ti mit használtok/ajánlotok?
én egy primkó homasitást vettem, teljesen jól szolgált évekig, kiégettem kipufogóval meg fújta a szél mindenhova, de egész jó állapotban van még mindig.
#10168
És ez a felső pozíció, a gyáriak ezt szánták enduro mozgáshoz, amikor elvileg állva motorozol. Én utcán is így használom.


Úgy látom pont ilyenre lesz szükségem.
Korrekt
-Köszönöm mégegyszer!


Néha kompletten is elérhető:
https://www.ebay.de/itm/Ducati-Multistr ... rk:13:pf:0

Amúgy meg ha jól emlékszem Te is Dunakeszin vagy, ha megjön a motorod szólj rám és akkor összenézheted az enyémmel nehogy valami elkefélés legyen.


Keresni foglak mindenképpen.
Köszönöm előre is!
Avatar
 Endriju
#10167

Ezt találtam:

https://www.ducatiomaha.com/products/96280251a

Állítólag mindegyik Multihoz jó és mivel állítható lehet nyerő a dolog.
Te is erre gondoltál?
És ez a felső pozíció, a gyáriak ezt szánták enduro mozgáshoz, amikor elvileg állva motorozol. Én utcán is így használom.


Úgy látom pont ilyenre lesz szükségem.
Korrekt
-Köszönöm mégegyszer!


Néha kompletten is elérhető:
https://www.ebay.de/itm/Ducati-Multistr ... rk:13:pf:0

Amúgy meg ha jól emlékszem Te is Dunakeszin vagy, ha megjön a motorod szólj rám és akkor összenézheted az enyémmel nehogy valami elkefélés legyen.
#10166

Csao! Ugyanez volt a problémám a fékpedállal mint Neked. Megrendeltem hozzá az 1200 Enduro fékpedálját, elvileg ahogy néztük egy az egyben cserélhető. Ez a pedál már önmagában normálisabb pozícióban áll emellett a taposó rész magassága egy mp alatt átfordítható 2 magasság között.
Ülés témáról nem tudok nyilatkozni, max. annyit, hogy volt 700km fölötti napom és nem volt gáz.

Ezt találtam:

https://www.ducatiomaha.com/products/96280251a

Állítólag mindegyik Multihoz jó és mivel állítható lehet nyerő a dolog.
Te is erre gondoltál?
És ez a felső pozíció, a gyáriak ezt szánták enduro mozgáshoz, amikor elvileg állva motorozol. Én utcán is így használom.


Úgy látom pont ilyenre lesz szükségem.
Korrekt
-Köszönöm mégegyszer!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 19

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]

What is the 1X2 Asian Handicap bet? Is this type o[…]