Avatar
 Dani
#22475
Dani írta: 5 years ago
Dani írta: 5 years ago
Kajakman írta: 5 years ago

Most ezt nem bántásból mondom de ez jellemző az elmúlt ~5 évre, hogy valaki bekérdez, hogy milyen gumit ajánlanak, melyik lenne a legjobb számára, aztán megveszi azt amelyik éppen akciós/ olcsóbb :D Amivel nincs semmi baj, csak akkor minek megkérdezni, ha úgyis az ára a legmeghatározóbb.
Angel GT II lesz :D

Sejtettem, hogy kapok valami hasonló beszólást. :roll:
Csak kíváncsi vagyok, hogy van e valakinek itt tapasztalata.
Tegnap ajánlották a Rossoban, hogy van már II-es is, de forgalomban marad a sima GT is.
Még filóztam rajta, hogy melyik legyen, de mivel a simával meg vagyok elégedve, ezért nem éreztem késztetést a II-re.

Az árkülönbség 20%. Ami azért meggondolandó.
Avatar
 Dani
#22428
Dani írta: 5 years ago
Kajakman írta: 5 years ago
Dani írta: 5 years ago anyagi okok miatt a másik mellett döntöttem

most volt tavaszi szervizben 60k
és most lesz 15 ezres szerviz + vezérlés csere 120k
gumi + csere 80k

és még csak 600km-t gurultam idén, Sry..... :roll:
Most ezt nem bántásból mondom de ez jellemző az elmúlt ~5 évre, hogy valaki bekérdez, hogy milyen gumit ajánlanak, melyik lenne a legjobb számára, aztán megveszi azt amelyik éppen akciós/ olcsóbb :D Amivel nincs semmi baj, csak akkor minek megkérdezni, ha úgyis az ára a legmeghatározóbb.

Sejtettem, hogy kapok valami hasonló beszólást. :roll:
Csak kíváncsi vagyok, hogy van e valakinek itt tapasztalata.
Tegnap ajánlották a Rossoban, hogy van már II-es is, de forgalomban marad a sima GT is.
Még filóztam rajta, hogy melyik legyen, de mivel a simával meg vagyok elégedve, ezért nem éreztem késztetést a II-re.

Az árkülönbség 20%. Ami azért meggondolandó.
Avatar
 Dani
#22427
Kajakman írta: 5 years ago
Dani írta: 5 years ago anyagi okok miatt a másik mellett döntöttem

most volt tavaszi szervizben 60k
és most lesz 15 ezres szerviz + vezérlés csere 120k
gumi + csere 80k

és még csak 600km-t gurultam idén, Sry..... :roll:
Most ezt nem bántásból mondom de ez jellemző az elmúlt ~5 évre, hogy valaki bekérdez, hogy milyen gumit ajánlanak, melyik lenne a legjobb számára, aztán megveszi azt amelyik éppen akciós/ olcsóbb :D Amivel nincs semmi baj, csak akkor minek megkérdezni, ha úgyis az ára a legmeghatározóbb.

Sejtettem, hogy kapok valami hasonló beszólást. :roll:
Csak kíváncsi vagyok, hogy van e valakinek itt tapasztalata.
Tegnap ajánlották a Rossoban, hogy van már II-es is, de forgalomban marad a sima GT is.
Még filóztam rajta, hogy melyik legyen, de mivel a simával meg vagyok elégedve, ezért nem éreztem késztetést a II-re.
Avatar
 Kajakman
#22426
Dani írta: 5 years ago anyagi okok miatt a másik mellett döntöttem

most volt tavaszi szervizben 60k
és most lesz 15 ezres szerviz + vezérlés csere 120k
gumi + csere 80k

és még csak 600km-t gurultam idén, Sry..... :roll:
Most ezt nem bántásból mondom de ez jellemző az elmúlt ~5 évre, hogy valaki bekérdez, hogy milyen gumit ajánlanak, melyik lenne a legjobb számára, aztán megveszi azt amelyik éppen akciós/ olcsóbb :D Amivel nincs semmi baj, csak akkor minek megkérdezni, ha úgyis az ára a legmeghatározóbb.
Avatar
 Dani
#22425
anyagi okok miatt a másik mellett döntöttem

most volt tavaszi szervizben 60k
és most lesz 15 ezres szerviz + vezérlés csere 120k
gumi + csere 80k

és még csak 600km-t gurultam idén, Sry..... :roll:
Avatar
 ricsi
#7383
de ha jól sejtem más túragumival nem nagyon mentél :D
volt bridgestone is, de érdekel a téma ezért egy kazal tesztet nézek, olvasok, márkatársak tapasztalatai + saját :) A Z8 tudtommal keverékben ekvivales a GT-vel, csak a minta más.
mentem gt-vel könnyű motorn és azt kell, hogy mondjam nem volt az a biztonságérzetem mint a nagy multin. A multin kétségtelenül a legjobb volt, bár gt-n kívül michelin pilot road 4 meg valami bridgestone-t próbáltam. 1000es multin z6, z8 meg vmi pirelli de nem tudom milyen volt, a z8 nagyon faszcsi volt, a z6-al sem volt bajom, csak nagyon bizonytalan mikor elkopik, viszont kurva sokat elmegy. A z8 nem megy el annyit, kb mint a gt
a multin a GT tökéeltes, nem akarok semmi mást. a monsterre is azt raktam, most hogy így mondja dino lehet értem amit mond.
Avatar
 dino74
#7382
Angel GT. kb 3 éve ajánlom itt, hidegben-melegben is nagyon jól tapad, a sportgumik közül a legtúrásabb, a túrasport gumik között a legsportosabb. Angel ST-t felejtsd el, az mellett egyetlen érv szól csak, az ára.
de ha jól sejtem más túragumival nem nagyon mentél :D
volt bridgestone is, de érdekel a téma ezért egy kazal tesztet nézek, olvasok, márkatársak tapasztalatai + saját :) A Z8 tudtommal keverékben ekvivales a GT-vel, csak a minta más.
mentem gt-vel könnyű motorn és azt kell, hogy mondjam nem volt az a biztonságérzetem mint a nagy multin. A multin kétségtelenül a legjobb volt, bár gt-n kívül michelin pilot road 4 meg valami bridgestone-t próbáltam. 1000es multin z6, z8 meg vmi pirelli de nem tudom milyen volt, a z8 nagyon faszcsi volt, a z6-al sem volt bajom, csak nagyon bizonytalan mikor elkopik, viszont kurva sokat elmegy. A z8 nem megy el annyit, kb mint a gt
Avatar
 76
#7381
Angel GT. kb 3 éve ajánlom itt, hidegben-melegben is nagyon jól tapad, a sportgumik közül a legtúrásabb, a túrasport gumik között a legsportosabb. Angel ST-t felejtsd el, az mellett egyetlen érv szól csak, az ára.
de ha jól sejtem más túragumival nem nagyon mentél :D
volt bridgestone is, de érdekel a téma ezért egy kazal tesztet nézek, olvasok, márkatársak tapasztalatai + saját :) A Z8 tudtommal keverékben ekvivales a GT-vel, csak a minta más.
ekvivalens vagy egy más-ik forumon?
:)
Avatar
 Kajakman
#7380
Valamit biztosan értenem kellene, de nem sejtem ...
Angel GT. kb 3 éve ajánlom itt, hidegben-melegben is nagyon jól tapad, a sportgumik közül a legtúrásabb, a túrasport gumik között a legsportosabb. Angel ST-t felejtsd el, az mellett egyetlen érv szól csak, az ára.
de ha jól sejtem más túragumival nem nagyon mentél :D
volt bridgestone is, de érdekel a téma ezért egy kazal tesztet nézek, olvasok, márkatársak tapasztalatai + saját :) A Z8 tudtommal keverékben ekvivales a GT-vel, csak a minta más.
Avatar
 dino74
#7379
Ha hidegben is jó tapadás kell, akkor sejted mit ajánlanánk a multira ;) (egyik sem a felsoroltak közül)
Valamit biztosan értenem kellene, de nem sejtem ...
Angel GT. kb 3 éve ajánlom itt, hidegben-melegben is nagyon jól tapad, a sportgumik közül a legtúrásabb, a túrasport gumik között a legsportosabb. Angel ST-t felejtsd el, az mellett egyetlen érv szól csak, az ára.
de ha jól sejtem más túragumival nem nagyon mentél :D
Avatar
 Multi17
#7378
Ha hidegben is jó tapadás kell, akkor sejted mit ajánlanánk a multira ;) (egyik sem a felsoroltak közül)
Valamit biztosan értenem kellene, de nem sejtem ...
Angel GT. kb 3 éve ajánlom itt, hidegben-melegben is nagyon jól tapad, a sportgumik közül a legtúrásabb, a túrasport gumik között a legsportosabb. Angel ST-t felejtsd el, az mellett egyetlen érv szól csak, az ára.
Kösz a választ, így már értem:-)
Üdv
Avatar
 Kajakman
#7377
Sziasztok!
Az ezres Multimon tervezek gumit cserélni. Jelenleg Metzeller Z6 van rajta, de inkább a Pirelli felé hajlok. Elsősorban a jó tapadás a cél, csak másodsorban a tartósság. Angel St az jól tapad, a rossoII-III érdemben jobban, vagy menjen a corsa, de azt egy normál menettempó felmelegíti eléggé? Dinamikusan járok, de nem vagyok lábtartó karcolós és nem pályázok. Megköszönnék néhány tapasztalaton alapuló javaslatot!
Üdv
Ha hidegben is jó tapadás kell, akkor sejted mit ajánlanánk a multira ;) (egyik sem a felsoroltak közül)
Valamit biztosan értenem kellene, de nem sejtem ...
Angel GT. kb 3 éve ajánlom itt, hidegben-melegben is nagyon jól tapad, a sportgumik közül a legtúrásabb, a túrasport gumik között a legsportosabb. Angel ST-t felejtsd el, az mellett egyetlen érv szól csak, az ára.
Avatar
 Multi17
#7376
Sziasztok!
Az ezres Multimon tervezek gumit cserélni. Jelenleg Metzeller Z6 van rajta, de inkább a Pirelli felé hajlok. Elsősorban a jó tapadás a cél, csak másodsorban a tartósság. Angel St az jól tapad, a rossoII-III érdemben jobban, vagy menjen a corsa, de azt egy normál menettempó felmelegíti eléggé? Dinamikusan járok, de nem vagyok lábtartó karcolós és nem pályázok. Megköszönnék néhány tapasztalaton alapuló javaslatot!
Üdv
Ha hidegben is jó tapadás kell, akkor sejted mit ajánlanánk a multira ;) (egyik sem a felsoroltak közül)
Valamit biztosan értenem kellene, de nem sejtem ...
Avatar
 Multi17
#7375
Sziasztok!
Az ezres Multimon tervezek gumit cserélni. Jelenleg Metzeller Z6 van rajta, de inkább a Pirelli felé hajlok. Elsősorban a jó tapadás a cél, csak másodsorban a tartósság. Angel St az jól tapad, a rossoII-III érdemben jobban, vagy menjen a corsa, de azt egy normál menettempó felmelegíti eléggé? Dinamikusan járok, de nem vagyok lábtartó karcolós és nem pályázok. Megköszönnék néhány tapasztalaton alapuló javaslatot!
Üdv
nekem z8 volt az 1000-es multin, és lettetem a térdem vele olaszországban. Mondjuk volt, hogy egyszerre mindkét tenyeremet is
Ok, megfontolom ezt a típust is.
Avatar
 Trade7
#7374
Sziasztok!
Az ezres Multimon tervezek gumit cserélni. Jelenleg Metzeller Z6 van rajta, de inkább a Pirelli felé hajlok. Elsősorban a jó tapadás a cél, csak másodsorban a tartósság. Angel St az jól tapad, a rossoII-III érdemben jobban, vagy menjen a corsa, de azt egy normál menettempó felmelegíti eléggé? Dinamikusan járok, de nem vagyok lábtartó karcolós és nem pályázok. Megköszönnék néhány tapasztalaton alapuló javaslatot!
Üdv
nekem z8 volt az 1000-es multin, és lettetem a térdem vele olaszországban. Mondjuk volt, hogy egyszerre mindkét tenyeremet is
Bocs, hogy csak most válaszolok, de nem működött a feltöltés. Kakucson mentünk, 1,9 bar nyomással. Korábban mentem én is 1,7-el, de akkor még jobban bordásodott, és nagyon gyorsan kopott. Amúgy igen, S21 a gumi :)
Avatar
 dino74
#7373
Sziasztok!
Az ezres Multimon tervezek gumit cserélni. Jelenleg Metzeller Z6 van rajta, de inkább a Pirelli felé hajlok. Elsősorban a jó tapadás a cél, csak másodsorban a tartósság. Angel St az jól tapad, a rossoII-III érdemben jobban, vagy menjen a corsa, de azt egy normál menettempó felmelegíti eléggé? Dinamikusan járok, de nem vagyok lábtartó karcolós és nem pályázok. Megköszönnék néhány tapasztalaton alapuló javaslatot!
Üdv
nekem z8 volt az 1000-es multin, és lettetem a térdem vele olaszországban. Mondjuk volt, hogy egyszerre mindkét tenyeremet is
Avatar
 Kajakman
#7372
Sziasztok!
Az ezres Multimon tervezek gumit cserélni. Jelenleg Metzeller Z6 van rajta, de inkább a Pirelli felé hajlok. Elsősorban a jó tapadás a cél, csak másodsorban a tartósság. Angel St az jól tapad, a rossoII-III érdemben jobban, vagy menjen a corsa, de azt egy normál menettempó felmelegíti eléggé? Dinamikusan járok, de nem vagyok lábtartó karcolós és nem pályázok. Megköszönnék néhány tapasztalaton alapuló javaslatot!
Üdv
Ha hidegben is jó tapadás kell, akkor sejted mit ajánlanánk a multira ;) (egyik sem a felsoroltak közül)
Avatar
 Multi17
#7371
Sziasztok!
Az ezres Multimon tervezek gumit cserélni. Jelenleg Metzeller Z6 van rajta, de inkább a Pirelli felé hajlok. Elsősorban a jó tapadás a cél, csak másodsorban a tartósság. Angel St az jól tapad, a rossoII-III érdemben jobban, vagy menjen a corsa, de azt egy normál menettempó felmelegíti eléggé? Dinamikusan járok, de nem vagyok lábtartó karcolós és nem pályázok. Megköszönnék néhány tapasztalaton alapuló javaslatot!
Üdv
Avatar
 dino74
#7370
Szerintetek ez nem rendellenes kopás?
szerintem okés, most nem vágom ezt a típust minta alapján, de gondolom több komponensű, és a szélén lévő puhább jobban tapad, de gyorsabban is kopik. Ezt csak pályán használjátok igaz?
A bal oldali képen jobban látszanak azok az apró kis barázdák amire gondolok. Olyan érzés, mintha túlmelegedne, és elkezd csúszni. Nem finoman,kontrollálhatóan, hanem hirtelen.
mennyi volt benne hidegen a nyomás? Mi 1,7 körül mentünk supercorsával a ringen ha elfelejtettem felfújni akkor utána utcán is :D
Avatar
 TorzsiMTS
#7369
Szerintetek ez nem rendellenes kopás?
szerintem okés, most nem vágom ezt a típust minta alapján, de gondolom több komponensű, és a szélén lévő puhább jobban tapad, de gyorsabban is kopik. Ezt csak pályán használjátok igaz?
Minta alapján S21 Bridgestone :D
Avatar
 TorzsiMTS
#7368
Szerintetek ez nem rendellenes kopás?
guminyomás? a bal oldal az túlmelegedés az biztos. Melyik pályán voltatok?
Avatar
 Kajakman
#7367
Szerintetek ez nem rendellenes kopás?
szerintem okés, most nem vágom ezt a típust minta alapján, de gondolom több komponensű, és a szélén lévő puhább jobban tapad, de gyorsabban is kopik. Ezt csak pályán használjátok igaz?
A bal oldali képen jobban látszanak azok az apró kis barázdák amire gondolok. Olyan érzés, mintha túlmelegedne, és elkezd csúszni. Nem finoman,kontrollálhatóan, hanem hirtelen.
valószínűleg túl is melegedik. Ilyenkor jön a következő lépés: slick + gumimelegítő kombó :)
Avatar
 Trade7
#7366
Szerintetek ez nem rendellenes kopás?
szerintem okés, most nem vágom ezt a típust minta alapján, de gondolom több komponensű, és a szélén lévő puhább jobban tapad, de gyorsabban is kopik. Ezt csak pályán használjátok igaz?
A bal oldali képen jobban látszanak azok az apró kis barázdák amire gondolok. Olyan érzés, mintha túlmelegedne, és elkezd csúszni. Nem finoman,kontrollálhatóan, hanem hirtelen.
Avatar
 Kajakman
#7365
Szerintetek ez nem rendellenes kopás?
szerintem okés, most nem vágom ezt a típust minta alapján, de gondolom több komponensű, és a szélén lévő puhább jobban tapad, de gyorsabban is kopik. Ezt csak pályán használjátok igaz?
Avatar
 Trade7
#7364
Szerintetek ez nem rendellenes kopás?
Csatolmányok:
cf37dcbe-04dd-4ce1-9e29-a5c2df1938b0.jpeg
cf37dcbe-04dd-4ce1-9e29-a5c2df1938b0.jpeg (1.34 MiB) Megtekintve 21296 alkalommal
c77b6b92-cd37-4063-b991-145ebbeb6f11.jpeg
c77b6b92-cd37-4063-b991-145ebbeb6f11.jpeg (1.38 MiB) Megtekintve 21296 alkalommal
Avatar
 Bali Beta
#7363
Egyrészt magasabb a gumi oldalfala, jöbb a csillapítása (németül eigendämpfung) és a profilja sem annyira lapos, tehát lejjebb tudod dönteni, vagy azonos szögnél több a tartaléka, de leginkább a csillapítás ami azonnal feltűnik, kanyarban jobban tolerálja az úthibát. Én így érzem
A hegyi túráról visszatérve (Triglav, Mangart, Grossglockner) meg tudom erősíteni mindkét megállapítást.
A 120/60-hoz képest a /70 lényegesen komfortosabb, sokkal jobban veszi az úthibákat. És dönteni is tovább lehet, amit abból vettem észre, hogy érzésre ugyanakkorákat döntöttem mint eddig, de szélesebb maradt az érintetlen felület a szélén...

A Metzeler Roadtec 01 pedig nagyon tetszik. Jobb mint a Angel ST, nem volt azzal sem gondom, de ez stabilabb, kanyarban olyan érzés mintha sinen menne, egyszer sem volt bizonytalan. Jó az is, hogy ennél azt érzem többet tud még. Az Angel ST-nél nem mindig volt meg az az érzés, hogy van még benne tartalék, lehetne még forszírozni, ennél viszont igen.
Esetleg annyi lehet az ST javára, hogy tisztán hátsóval fékezve mintha jobban lassult volna a motor, mint a Roadtec-kel.
Avatar
 baseldon
#7362
Egyrészt magasabb a gumi oldalfala, jöbb a csillapítása (németül eigendämpfung) és a profilja sem annyira lapos, tehát lejjebb tudod dönteni, vagy azonos szögnél több a tartaléka, de leginkább a csillapítás ami azonnal feltűnik, kanyarban jobban tolerálja az úthibát. Én így érzem
Ha mar az oncsillapitast emlited, ezek szerint a 60-as zajosabb is lehet, ha jol ertem. Szemely szerint nagyon zavar, amikor egy mas minosegu aszfaltra gurulok, es hallhatoan folerosodik a futomuzaj elol. Van olyan gumi, ami kevesbe zajos?
Nincs, sajnos ez ilyen. Gondolom nekem az 1000es Multin Metzeler z8 volt fent, az 1200eseken meg Angel GT ezek nem voltak feltőnően gangosak
Az enyem csak kis multi 620-s, valami Michelin Pilot Power van rajta. Eleg zajos. Bar nincs osszehasonlitasi alapom. Az is lehet, hogy ez szuper csendes, csak en erzem zajosnak :)
Avatar
 dino74
#7361
Egyrészt magasabb a gumi oldalfala, jöbb a csillapítása (németül eigendämpfung) és a profilja sem annyira lapos, tehát lejjebb tudod dönteni, vagy azonos szögnél több a tartaléka, de leginkább a csillapítás ami azonnal feltűnik, kanyarban jobban tolerálja az úthibát. Én így érzem
Ha mar az oncsillapitast emlited, ezek szerint a 60-as zajosabb is lehet, ha jol ertem. Szemely szerint nagyon zavar, amikor egy mas minosegu aszfaltra gurulok, es hallhatoan folerosodik a futomuzaj elol. Van olyan gumi, ami kevesbe zajos?
Nincs, sajnos ez ilyen. Gondolom nekem az 1000es Multin Metzeler z8 volt fent, az 1200eseken meg Angel GT ezek nem voltak feltőnően gangosak
Avatar
 baseldon
#7360
Egyrészt magasabb a gumi oldalfala, jöbb a csillapítása (németül eigendämpfung) és a profilja sem annyira lapos, tehát lejjebb tudod dönteni, vagy azonos szögnél több a tartaléka, de leginkább a csillapítás ami azonnal feltűnik, kanyarban jobban tolerálja az úthibát. Én így érzem
Ha mar az oncsillapitast emlited, ezek szerint a 60-as zajosabb is lehet, ha jol ertem. Szemely szerint nagyon zavar, amikor egy mas minosegu aszfaltra gurulok, es hallhatoan folerosodik a futomuzaj elol. Van olyan gumi, ami kevesbe zajos?
Avatar
 baseldon
#7359
Egyrészt magasabb a gumi oldalfala, jöbb a csillapítása (németül eigendämpfung) és a profilja sem annyira lapos, tehát lejjebb tudod dönteni, vagy azonos szögnél több a tartaléka, de leginkább a csillapítás ami azonnal feltűnik, kanyarban jobban tolerálja az úthibát. Én így érzem
Nekem az tunt fel, hogy a hatson elfogyott a hely a tovabb dontesre az ängststreife szinte a futofelulet szeleig megy ki, elol viszont meg van 10-11 mm (tartalek). Valojaban nem ertettem, hogy ez hogy lehet, de igy valamelyest ertheto.
Avatar
 dino74
#7358
Egyrészt magasabb a gumi oldalfala, jöbb a csillapítása (németül eigendämpfung) és a profilja sem annyira lapos, tehát lejjebb tudod dönteni, vagy azonos szögnél több a tartaléka, de leginkább a csillapítás ami azonnal feltűnik, kanyarban jobban tolerálja az úthibát. Én így érzem
Avatar
 baseldon
#7357
Köszönöm a válaszokat, mind jogos amit írtatok. Örülök, hogy feltettem a kérdést, most már csak az az egy kérdés maradt, hogy jöv. vasárnapig ezt le tudom-e rendezni.
Egyébként tényleg meg vagyok az ST-vel elégedve, nemrég voltam a Besszádokban, ott is igensok jó kanyar van, meg az odavezető utakon is, és prímán viselkedett.
De most szívesen kipróbálok vmi mást, bár ár-kategóriát nem akarnék ugrani.

Én nem teszem el télre a motort, így bármikor van értelme a cserének (bár persze jóval kevesebbet megyek télen). Idén már egy csinos kézvédővel is készülök a hidegre, meg markolatfűtéssel...

Na, a lényeg, hogy akkor most keresek gumit!
A tervezett túra már inkább a 2000 km-hez közelít a terveim szerint, úgyhogy ma lecseréltem mind az elsőt mind a hátsót az MBM Guminál Érden.
Végül a Metzeler Roadtec 01-et választottam.
Annyi variálással, hogy előre 120/70 a gyári 120/60 helyett... Nem tudom, mennyire volt jó döntés vagy sem. Annyit már érzek, hogy komfortosabb a rossz utakon, de kanyarba döntés nagyon más, bár itt még az új gumi élmény is bejátszhat.
a 70-es kötelező a 60-as helyett
Nekem is 70 van a 60 helyett, de miert jobb az? Jo, tudom, googlizzam ki...
Avatar
 dino74
#7356
Köszönöm a válaszokat, mind jogos amit írtatok. Örülök, hogy feltettem a kérdést, most már csak az az egy kérdés maradt, hogy jöv. vasárnapig ezt le tudom-e rendezni.
Egyébként tényleg meg vagyok az ST-vel elégedve, nemrég voltam a Besszádokban, ott is igensok jó kanyar van, meg az odavezető utakon is, és prímán viselkedett.
De most szívesen kipróbálok vmi mást, bár ár-kategóriát nem akarnék ugrani.

Én nem teszem el télre a motort, így bármikor van értelme a cserének (bár persze jóval kevesebbet megyek télen). Idén már egy csinos kézvédővel is készülök a hidegre, meg markolatfűtéssel...

Na, a lényeg, hogy akkor most keresek gumit!
A tervezett túra már inkább a 2000 km-hez közelít a terveim szerint, úgyhogy ma lecseréltem mind az elsőt mind a hátsót az MBM Guminál Érden.
Végül a Metzeler Roadtec 01-et választottam.
Annyi variálással, hogy előre 120/70 a gyári 120/60 helyett... Nem tudom, mennyire volt jó döntés vagy sem. Annyit már érzek, hogy komfortosabb a rossz utakon, de kanyarba döntés nagyon más, bár itt még az új gumi élmény is bejátszhat.
a 70-es kötelező a 60-as helyett
Avatar
 Bali Beta
#7354
Köszönöm a válaszokat, mind jogos amit írtatok. Örülök, hogy feltettem a kérdést, most már csak az az egy kérdés maradt, hogy jöv. vasárnapig ezt le tudom-e rendezni.
Egyébként tényleg meg vagyok az ST-vel elégedve, nemrég voltam a Besszádokban, ott is igensok jó kanyar van, meg az odavezető utakon is, és prímán viselkedett.
De most szívesen kipróbálok vmi mást, bár ár-kategóriát nem akarnék ugrani.

Én nem teszem el télre a motort, így bármikor van értelme a cserének (bár persze jóval kevesebbet megyek télen). Idén már egy csinos kézvédővel is készülök a hidegre, meg markolatfűtéssel...

Na, a lényeg, hogy akkor most keresek gumit!
A tervezett túra már inkább a 2000 km-hez közelít a terveim szerint, úgyhogy ma lecseréltem mind az elsőt mind a hátsót az MBM Guminál Érden.
Végül a Metzeler Roadtec 01-et választottam.
Annyi variálással, hogy előre 120/70 a gyári 120/60 helyett... Nem tudom, mennyire volt jó döntés vagy sem. Annyit már érzek, hogy komfortosabb a rossz utakon, de kanyarba döntés nagyon más, bár itt még az új gumi élmény is bejátszhat.
Avatar
 wolvesmonster93
#7351
Köszönöm a véleményt, biztos jó gumi, de nekem nem tetszik a mintázat :-)
vegyél slick-et és abba olyan mintát vághatsz ami tetszik :D
....hogy ez eddig nekem nem jutott eszembe.....nem is értem... de ezzel az a baj, hogy hirtelen nem is tudom, hogy a népi motívum ( matyó vagy tulipán?), vagy esetleg a nonfiguratív mintázat tetszik-e jobban.

Neked mi a tapasztalatod, melyik a szebb ? :-)... segíts nekem, mert még nem csináltam ilyet, melyik a jó irány? Gondolom neked van tapasztalatod ha ezt ajánlottad.....

Nagyon hasznos tanács volt ...köszönöm :-)
Hát attól függ hol motorozol többet, itthon mehet a matyó, de pl. olaszországban, inkább a régi római domborművek mintái tapadnak jobban...
Avatar
 dino74
#7350
Köszönöm a véleményt, biztos jó gumi, de nekem nem tetszik a mintázat :-)
vegyél slick-et és abba olyan mintát vághatsz ami tetszik :D
....hogy ez eddig nekem nem jutott eszembe.....nem is értem... de ezzel az a baj, hogy hirtelen nem is tudom, hogy a népi motívum ( matyó vagy tulipán?), vagy esetleg a nonfiguratív mintázat tetszik-e jobban.

Neked mi a tapasztalatod, melyik a szebb ? :-)... segíts nekem, mert még nem csináltam ilyet, melyik a jó irány? Gondolom neked van tapasztalatod ha ezt ajánlottad.....

Nagyon hasznos tanács volt ...köszönöm :-)
én kopaszon szeretm https://www.pirelli.com/tyre/ww/en/news ... bike_5.jpg
Avatar
 Steev.
#7349
Üdv nekem metzeler roadtec 01 van és meg vagyok elégedve.
Köszönöm a véleményt, biztos jó gumi, de nekem nem tetszik a mintázat :-)
vegyél slick-et és abba olyan mintát vághatsz ami tetszik :D
....hogy ez eddig nekem nem jutott eszembe.....nem is értem... de ezzel az a baj, hogy hirtelen nem is tudom, hogy a népi motívum ( matyó vagy tulipán?), vagy esetleg a nonfiguratív mintázat tetszik-e jobban.

Neked mi a tapasztalatod, melyik a szebb ? :-)... segíts nekem, mert még nem csináltam ilyet, melyik a jó irány? Gondolom neked van tapasztalatod ha ezt ajánlottad.....

Nagyon hasznos tanács volt ...köszönöm :-)
Avatar
 dino74
#7347
Üdv nekem metzeler roadtec 01 van és meg vagyok elégedve.
Köszönöm a véleményt, biztos jó gumi, de nekem nem tetszik a mintázat :-)
vegyél slick-et és abba olyan mintát vághatsz ami tetszik :D
Avatar
 Steev.
#7345
Üdv nekem metzeler roadtec 01 van és meg vagyok elégedve.
Köszönöm a véleményt, biztos jó gumi, de nekem nem tetszik a mintázat :-)
Avatar
 Steev.
#7344
BMW nine t-re kell? Arra Angel GT-t szoktak pakolni ami tökéletesen illik is hozzá. Hamar melegszik, sokat elmegy. Ha valami oknál fogva nem szeretnél azt, akkor inkább Rosso 3-at javasolnék, azt itt sokan dícsérték itt a fórumon. https://www.google.hu/search?q=bmw+nine ... .25#imgrc=_
Igen a nine t-re kell. Olvastam én is erről..... főleg amerikai fórumokon favorizálják, de a helyzet az, hogy már volt (igaz nem az R9T-n), most valami mást szeretnék kipróbálni. Nézegettem még a Metzeler M7RR-t ( a BMW gyárilag Metzelerrel jön, persze nem M7RR-el), de a Rosso 3 mintázata nekem jobban tetszik.

Köszönöm az ajánlást.
Ha a mintázat szépsége a legfontosabb faktor, akkor nem értem miért kérdezed meg mit tegyél fel.
Nem figyeltél eléggé. Persze, hogy szempont a mintázat, ezt rögtön az elején írtam. Ahogyan azt is, hogy két gumi között hezitálok Michelin Power RS és Rosso 3, mert igen, ennek a két guminak a mintázata ( is! ) tetszik és a tesztek is amiket olvastam róluk.

Erre jöttek más típusú ajánlások, többek között tőled is, amelyeket én már valamilyen szempontból ( mondjuk mert nem tetszik a mintázat) ejtettem. Na erre válaszoltam.

Remélem már érted :-)
Avatar
 Kajakman
#7342
Hello,

Arra lennék kiváncsi, hogy valaki használt, vagy használ-e Michelin Power RS gumit és ha igen milyen tapasztalatokat szerzett vele?

Gumi csere előtt állok és vagy a michelin, vagy a pirelli diablo rosso 3-at fogom felrakni, de még nem döntöttem. Olvastam teszteket, kb ugyanazt tudja a két gumi ( az ujságírói tesztek szerint), a michelin tetszene, de kicsit elbizonytalanított az a teszt amit egy srác írt a Siófok Riders csapatból ( szerinte nem a magyar poros utakra való.... elég bizonytalan és nem kiszámítható a tapadás).

Az élettartam annyira nem szempont, cserélem ha kopik és kész max, 5000 km-t megyek egy szezonban, esőben már nem indulok el ( áztam fiatalon eleget), túrázni nem megyek, max hétvégén tudok egy- egy alkalommal motorozni ( Mátra és környéke). Pályára nem megyek ( tudom akkor miért veszek sport gumit.....csak, mert szeretem), már nem az én világom, csak szeretem ha olyan gumi van a motoromon ami jól tapad (ha kell) és még a mintázata is tetszik.

Köszi: István
BMW nine t-re kell? Arra Angel GT-t szoktak pakolni ami tökéletesen illik is hozzá. Hamar melegszik, sokat elmegy. Ha valami oknál fogva nem szeretnél azt, akkor inkább Rosso 3-at javasolnék, azt itt sokan dícsérték itt a fórumon. https://www.google.hu/search?q=bmw+nine ... .25#imgrc=_
Igen a nine t-re kell. Olvastam én is erről..... főleg amerikai fórumokon favorizálják, de a helyzet az, hogy már volt (igaz nem az R9T-n), most valami mást szeretnék kipróbálni. Nézegettem még a Metzeler M7RR-t ( a BMW gyárilag Metzelerrel jön, persze nem M7RR-el), de a Rosso 3 mintázata nekem jobban tetszik.

Köszönöm az ajánlást.
Ha a mintázat szépsége a legfontosabb faktor, akkor nem értem miért kérdezed meg mit tegyél fel.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 18

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]