#21888
Na èn is így gondoltam a cserèt.
Igazából nem èrdekel ha költeni kell a motorra. Ez a hobbim, csak a fölösleges kiadásokat nem szeretem. A hètköznapi motorosnak van egy videója ahol egy cagiva endurót szerelnek amibe monster blokk van, ès ott mondja el, hogy abba valami honda accord szíja való. Gates powergrip család tagja, ugyan az mint a gyári ducati, csak a szöveg színe más. 4500Ft tán darabja. Ennek szeretnèk utánajárni, itt is van-e ilyen alternatíva.
Szerintem csak olyan szíjat tegyél fel, ami erre van méretezve. Dayco elvileg van Ducatihoz való, meg van Flennor (német márka) is. Állítólag a Gates gyártja a gyári Ducatit, de olyan szerződéssel, hogy saját maga saját márkanéven nem árulhatja.
#21887
Na èn is így gondoltam a cserèt.
Igazából nem èrdekel ha költeni kell a motorra. Ez a hobbim, csak a fölösleges kiadásokat nem szeretem. A hètköznapi motorosnak van egy videója ahol egy cagiva endurót szerelnek amibe monster blokk van, ès ott mondja el, hogy abba valami honda accord szíja való. Gates powergrip család tagja, ugyan az mint a gyári ducati, csak a szöveg színe más. 4500Ft tán darabja. Ennek szeretnèk utánajárni, itt is van-e ilyen alternatíva.
#21886
Ez eszembe se jutott.
Vezérlés alkatrészeket, honnan veszitek? Szíjból mi a gyári megfelelője? Ha jól tudom kisebb ducatikra van a gyárival azonos de csak pár ezer Ft-os változat. 1100-es blokkra is létezik? Vezérlésrögzítő szükséges a cseréhez, vagy valami extre?

Én a téli szíjcseréhez az oemparts-ról vettem a gyári szíjakat. Talan Dayco-ból van erre megfelelő is. De, hogy az mennyire azonos minőség az már kérdéses...ezt csak az tudná megmondani aki használta már egy csereintervallumot... Én a cserét megoldom magam, de a szíjból csakis gyárit teszek fel.
36e volt a két szíj, nem kevés az tény, de ha úgy nézem, hogy csak 20e km-ként kell akkor ki lehet bírni.

A cseréhez egyébként nem kell csak pár imbuszkulcs és egy jelölőfilc.
Youtubon van fent számos videó is róla.
#21885
Ez eszembe se jutott.
Vezérlés alkatrészeket, honnan veszitek? Szíjból mi a gyári megfelelője? Ha jól tudom kisebb ducatikra van a gyárival azonos de csak pár ezer Ft-os változat. 1100-es blokkra is létezik? Vezérlésrögzítő szükséges a cseréhez, vagy valami extre?
#21884
Egyik kollegám eredetileg műszerèsz, ő már ránèzett. Szerinte is beázás lehetett, volt benne szakadás is, meg hibás led. Ezeket javította meg kitakarította. Règebbi kèpet nèzve valamivel jobb is lett, de nem nagy a változás. Szerinte az átvezető grafitos szilikonos csík a ludas ami a nyák ès a kijelző kapcsolatát biztosítja. Elvileg megèr mègegy takarítást. Ha nem jön be felkeresem a pixel kft-t. Attól tartok a csere se csak egy csatlakozó. Kell valamit tanítani is igaz?
Plusz egy örök magyarázkodás a későbbiekben, miért is cseréltél műszerfalat. Ha így döntesz minimum videóval dokumentálnám miért cseréltem ki, úgy, hogy az eredeti alkatrész még a helyén van, és működik
Az a baj a műszerfal csere dolog már most is gyanús, mert csak 3 karakter jelenik meg gyújtás ráadáskor, márpedig az 1100 az 4 karakter.
Mondjuk azt a hármat se tudom elolvasni.
Lehet csak lemarad az eleje.

Egyèbkènt az adatokat nem a motorvezèrlő tárolja, ès a műszerfal csak megjeleníti?
Szerintem a műszerfal tárolja, mivel sokan kicserélik a motorvezérlőt kipufogó rendszer cserekor, így ha az tárolna mindent logikusan nullázódna a km. :D
#21883
Keresd meg a Pixelfix Kft-t. Autók kijelzőinek javításával foglalkoznak, persze attól is függ itt milyen technológiával jut el a jel a szegmensekhez. Lehet, hogy egy egyszerű szétszedés és tisztítás segíthet, csak csínján kell bánni a vezető felületekkel, mert a legjobb szándékkal is le lehet kapni a vezető felületet tisztítás helyett. Ha epoxi alapú a cucc, akkor azt cserélni kell, azt házilag nem lehet.
Egyik kollegám eredetileg műszerèsz, ő már ránèzett. Szerinte is beázás lehetett, volt benne szakadás is, meg hibás led. Ezeket javította meg kitakarította. Règebbi kèpet nèzve valamivel jobb is lett, de nem nagy a változás. Szerinte az átvezető grafitos szilikonos csík a ludas ami a nyák ès a kijelző kapcsolatát biztosítja. Elvileg megèr mègegy takarítást. Ha nem jön be felkeresem a pixel kft-t. Attól tartok a csere se csak egy csatlakozó. Kell valamit tanítani is igaz?
Plusz egy örök magyarázkodás a későbbiekben, miért is cseréltél műszerfalat. Ha így döntesz minimum videóval dokumentálnám miért cseréltem ki, úgy, hogy az eredeti alkatrész még a helyén van, és működik
Az a baj a műszerfal csere dolog már most is gyanús, mert csak 3 karakter jelenik meg gyújtás ráadáskor, márpedig az 1100 az 4 karakter.
Mondjuk azt a hármat se tudom elolvasni.
Lehet csak lemarad az eleje.

Egyèbkènt az adatokat nem a motorvezèrlő tárolja, ès a műszerfal csak megjeleníti?
#21882
Üdv!
Találkoztatok már hasonló problèmával?
Mi a megoldás?
Keresd meg a Pixelfix Kft-t. Autók kijelzőinek javításával foglalkoznak, persze attól is függ itt milyen technológiával jut el a jel a szegmensekhez. Lehet, hogy egy egyszerű szétszedés és tisztítás segíthet, csak csínján kell bánni a vezető felületekkel, mert a legjobb szándékkal is le lehet kapni a vezető felületet tisztítás helyett. Ha epoxi alapú a cucc, akkor azt cserélni kell, azt házilag nem lehet.
Egyik kollegám eredetileg műszerèsz, ő már ránèzett. Szerinte is beázás lehetett, volt benne szakadás is, meg hibás led. Ezeket javította meg kitakarította. Règebbi kèpet nèzve valamivel jobb is lett, de nem nagy a változás. Szerinte az átvezető grafitos szilikonos csík a ludas ami a nyák ès a kijelző kapcsolatát biztosítja. Elvileg megèr mègegy takarítást. Ha nem jön be felkeresem a pixel kft-t. Attól tartok a csere se csak egy csatlakozó. Kell valamit tanítani is igaz?
Ha a szilikoncsík vezeti át a jelet, akkor azt lehet cserélni, ha gáz, bár takarítani is lehet. Tanítani szerintem nem kell semmit, mert ha kiszereled az akkut utána is működik minden. Lehet egy kis kontaktspray-s simogatást megér, ha beázástól lett ilyen, akkor az esetleges koszt, maradék vízkövet az leszedi, de ha a beázástól sérült az elektronika azon nem fog segíteni sajnos.
#21881
Üdv!
Találkoztatok már hasonló problèmával?
Mi a megoldás?
Keresd meg a Pixelfix Kft-t. Autók kijelzőinek javításával foglalkoznak, persze attól is függ itt milyen technológiával jut el a jel a szegmensekhez. Lehet, hogy egy egyszerű szétszedés és tisztítás segíthet, csak csínján kell bánni a vezető felületekkel, mert a legjobb szándékkal is le lehet kapni a vezető felületet tisztítás helyett. Ha epoxi alapú a cucc, akkor azt cserélni kell, azt házilag nem lehet.
Egyik kollegám eredetileg műszerèsz, ő már ránèzett. Szerinte is beázás lehetett, volt benne szakadás is, meg hibás led. Ezeket javította meg kitakarította. Règebbi kèpet nèzve valamivel jobb is lett, de nem nagy a változás. Szerinte az átvezető grafitos szilikonos csík a ludas ami a nyák ès a kijelző kapcsolatát biztosítja. Elvileg megèr mègegy takarítást. Ha nem jön be felkeresem a pixel kft-t. Attól tartok a csere se csak egy csatlakozó. Kell valamit tanítani is igaz?
Plusz egy örök magyarázkodás a későbbiekben, miért is cseréltél műszerfalat. Ha így döntesz minimum videóval dokumentálnám miért cseréltem ki, úgy, hogy az eredeti alkatrész még a helyén van, és működik
#21880
Üdv!
Találkoztatok már hasonló problèmával?
Mi a megoldás?
Keresd meg a Pixelfix Kft-t. Autók kijelzőinek javításával foglalkoznak, persze attól is függ itt milyen technológiával jut el a jel a szegmensekhez. Lehet, hogy egy egyszerű szétszedés és tisztítás segíthet, csak csínján kell bánni a vezető felületekkel, mert a legjobb szándékkal is le lehet kapni a vezető felületet tisztítás helyett. Ha epoxi alapú a cucc, akkor azt cserélni kell, azt házilag nem lehet.
Egyik kollegám eredetileg műszerèsz, ő már ránèzett. Szerinte is beázás lehetett, volt benne szakadás is, meg hibás led. Ezeket javította meg kitakarította. Règebbi kèpet nèzve valamivel jobb is lett, de nem nagy a változás. Szerinte az átvezető grafitos szilikonos csík a ludas ami a nyák ès a kijelző kapcsolatát biztosítja. Elvileg megèr mègegy takarítást. Ha nem jön be felkeresem a pixel kft-t. Attól tartok a csere se csak egy csatlakozó. Kell valamit tanítani is igaz?
#21879
Üdv!
Találkoztatok már hasonló problèmával?
Mi a megoldás?
Keresd meg a Pixelfix Kft-t. Autók kijelzőinek javításával foglalkoznak, persze attól is függ itt milyen technológiával jut el a jel a szegmensekhez. Lehet, hogy egy egyszerű szétszedés és tisztítás segíthet, csak csínján kell bánni a vezető felületekkel, mert a legjobb szándékkal is le lehet kapni a vezető felületet tisztítás helyett. Ha epoxi alapú a cucc, akkor azt cserélni kell, azt házilag nem lehet.
#21878
Sziasztok! Szeretném átfesteni a nyomólapot, illetve a rugókat. Van tapasztalata ezzel valakinek? Illetve milyen festék ajánlott?
#21876
Üdv!
Találkoztatok már hasonló problèmával?
Mi a megoldás?

Nagy eséllyel beázott vmikor. Nem tudom mennyire javítható. Egy cseredarab szemmel jól látható összegbe fáj az tuti.
#21875
Üdv!
Találkoztatok már hasonló problèmával?
Mi a megoldás?
Nem mostad le mostanában?
Hát még most került hozzám a motor. Lekérdezve rendszám alapján ilyen egy pár éve. Most lett kitakarítva, egy műszerész álltal, volt is benne retek bőven, de nem javult meg sajnos.
#21873
Üdv!
Találkoztatok már hasonló problèmával?
Mi a megoldás?
Csatolmányok:
20190225_174621_006_01.jpg
20190225_174621_006_01.jpg (948.82 KiB) Megtekintve 12880 alkalommal
20190225_174343.jpg
20190225_174343.jpg (862.07 KiB) Megtekintve 12880 alkalommal
#21871
Monster 600-hoz tudja valaki a gyari benzinszűrő csonk- és benzincső belső átmérőjét? Tudom, hogy megnézni a legkönnyebb, de egy hétig nincs rá lehetőségem.
Teló szimeringet hol kapok? Se a maleducatin, de az oem-n, se a motoralkatresz.eu-n nem találok. :/
Maráczi Zsolt (MaleDucati) tuti be tudja szerezni, írj neki itt fórumon, vagy egy emailt esetleg hívd fel! :)

Köszi! Ez jó, mert minden oldalon vagy ez hiányzik vagy az.
#21870
Monster 600-hoz tudja valaki a gyari benzinszűrő csonk- és benzincső belső átmérőjét? Tudom, hogy megnézni a legkönnyebb, de egy hétig nincs rá lehetőségem.
Teló szimeringet hol kapok? Se a maleducatin, de az oem-n, se a motoralkatresz.eu-n nem találok. :/
Maráczi Zsolt (MaleDucati) tuti be tudja szerezni, írj neki itt fórumon, vagy egy emailt esetleg hívd fel! :)
#21869
Monster 600-hoz tudja valaki a gyari benzinszűrő csonk- és benzincső belső átmérőjét? Tudom, hogy megnézni a legkönnyebb, de egy hétig nincs rá lehetőségem.
Teló szimeringet hol kapok? Se a maleducatin, de az oem-n, se a motoralkatresz.eu-n nem találok. :/
a benzincső illetve csonk 8-as.
#21868
Sziasztok, a generátor és a feszszabályzó (vagy fesszabályzó?) közti csati meg van égve. Mit lehet/érdemes/kell ellenőrizni, és hogy érdemes javítani? Forrasztás? Vagy van valami bevált csatlakozó típus, ami könnyen és olcsón beszerezhető?
PistaFR, mindennemű elektromos csatlakozó akkor ég meg, ha nagy áramot ereszt át, de a kontaktus elszennyeződött, így folyamatosan áthúzásos ívekkel tud csak az áram továbbjutni. Vagy ha a kelleténél jóval nagyobb áram folyik (zárlat valahol, de az nem annyira gyakori és észrevennéd, mert olyankor valami általában nem működik). Semmi extra, bárhol előfordulhat, ilyenkor ha lecseréli az ember a csatlakozót biztosítani kell, hogy ne korrodáljon (pl. szilikonzsír, vagy erre specializált zsírok) de persze nem közvetlenül az érintkező felületekre, hanem a csatlakozás után köré), illetve legyen felület (ha rugalmas a csatlakozás, akkor fokozni az érintkező felületeknél az erőt).
Köszi. Az új stekkert gyakrabban fogom ellenőrizni.
#21867
Monster 600-hoz tudja valaki a gyari benzinszűrő csonk- és benzincső belső átmérőjét? Tudom, hogy megnézni a legkönnyebb, de egy hétig nincs rá lehetőségem.
Teló szimeringet hol kapok? Se a maleducatin, de az oem-n, se a motoralkatresz.eu-n nem találok. :/
#21866
Sziasztok, a generátor és a feszszabályzó (vagy fesszabályzó?) közti csati meg van égve. Mit lehet/érdemes/kell ellenőrizni, és hogy érdemes javítani? Forrasztás? Vagy van valami bevált csatlakozó típus, ami könnyen és olcsón beszerezhető?
PistaFR, mindennemű elektromos csatlakozó akkor ég meg, ha nagy áramot ereszt át, de a kontaktus elszennyeződött, így folyamatosan áthúzásos ívekkel tud csak az áram továbbjutni. Vagy ha a kelleténél jóval nagyobb áram folyik (zárlat valahol, de az nem annyira gyakori és észrevennéd, mert olyankor valami általában nem működik). Semmi extra, bárhol előfordulhat, ilyenkor ha lecseréli az ember a csatlakozót biztosítani kell, hogy ne korrodáljon (pl. szilikonzsír, vagy erre specializált zsírok) de persze nem közvetlenül az érintkező felületekre, hanem a csatlakozás után köré), illetve legyen felület (ha rugalmas a csatlakozás, akkor fokozni az érintkező felületeknél az erőt).
#21865


http://www.ducatisuite.com/belttension.html

A linken némi angoltudással részletesen elolvashatod a feszítés módját.

Röviden annyi a lényeg, hogy a vezetőgörgő és a szíj közé betolod az 5 ill. 6-os imbuszkulcsot. Passzosan kell beférjen, ha befér egyel nagyobb akkor laza lesz, ha nem fér be csak kisebb akkor pedig feszes. A fekvő hengernél 5 mm, az állónál pedig 6mm a nagyobb hőterhelés miatt.
A régi szíjat ami herzre volt beállítva megnéztem a leszerelés előtt ezzel a módszerrel és szerintem simán használható a módszer. Ha olvasol külföldi fórumokat ott is megtalálható több helyen is.

Bár lehet megköveznek majd páran ezért, hogy nem a NASA-hoz vittem szíjcserére....
Ha a leszerelés előtt megnéztél egy (elvileg) kb 20e-t futott szíjat, az nem sokat bizonyít. Ennyi futás utan tuti lazább volt, mint amikor a szerelő beállította pontosaan, a szíj is nyúlik, stb. A kétszelepesek karbantartási kézikönyvét nem szoktam olvasni, de gyanítom azok szíjfeszességét is kell ellenőrizni (illetve szükség esetén újra beállítani) féltávnál, nem véletlenül.

Tisztában vagyok vele, hogy kell ellenőrizni és utána állítani ha szükséges. Ez megtörtént a lecserélt szíjnál is az előző tulajnál 3e km ezelőtt, ekkor lett beállítva szervízben..... és ezt ellenőriztem le leszerelés előtt.
Ok, a részletek ismerete nélkül írtam, amit írtam.
#21864

Szia!
Az imbuszkulcsos módszer alatt mit értesz? Azért kérdezem mert ma biztonsagkedveert raneztem a szijakra hogy mig idopontot kapok szervizben legalabb tudjam elmehetek e odaig. Mindket szijam szep, es latszik csereltek, minden jelolve, de az egyik lazabb volt latgatoan valamivel. Tudsz vmi megoldast a megfelelo feszitesre?


http://www.ducatisuite.com/belttension.html

A linken némi angoltudással részletesen elolvashatod a feszítés módját.

Röviden annyi a lényeg, hogy a vezetőgörgő és a szíj közé betolod az 5 ill. 6-os imbuszkulcsot. Passzosan kell beférjen, ha befér egyel nagyobb akkor laza lesz, ha nem fér be csak kisebb akkor pedig feszes. A fekvő hengernél 5 mm, az állónál pedig 6mm a nagyobb hőterhelés miatt.
A régi szíjat ami herzre volt beállítva megnéztem a leszerelés előtt ezzel a módszerrel és szerintem simán használható a módszer. Ha olvasol külföldi fórumokat ott is megtalálható több helyen is.

Bár lehet megköveznek majd páran ezért, hogy nem a NASA-hoz vittem szíjcserére....


Nagyon köszi! Sok videóban láttam ezt. Megosztó a felhasználók között ez biztos. De az is, hogy az enyémnél szerintem egy 8as imbusz is befért volna.. így örülök, hogy beállítottam a leírásod szerint.
Igazán nincs mit, örülök, hogy tudtam egy kis infot adni.
Nagyon megosztó téma a házi szerelés az tény. Ki mire esküszik... Szerelési tapasztalattal azért rá lehet jönni, hogy ez sem földönkívüli technológia.
De hozzáteszem mindenképp, hogy saját felelősségünk tudatában cselekszünk!
#21863

Szia!
Az imbuszkulcsos módszer alatt mit értesz? Azért kérdezem mert ma biztonsagkedveert raneztem a szijakra hogy mig idopontot kapok szervizben legalabb tudjam elmehetek e odaig. Mindket szijam szep, es latszik csereltek, minden jelolve, de az egyik lazabb volt latgatoan valamivel. Tudsz vmi megoldast a megfelelo feszitesre?


http://www.ducatisuite.com/belttension.html

A linken némi angoltudással részletesen elolvashatod a feszítés módját.

Röviden annyi a lényeg, hogy a vezetőgörgő és a szíj közé betolod az 5 ill. 6-os imbuszkulcsot. Passzosan kell beférjen, ha befér egyel nagyobb akkor laza lesz, ha nem fér be csak kisebb akkor pedig feszes. A fekvő hengernél 5 mm, az állónál pedig 6mm a nagyobb hőterhelés miatt.
A régi szíjat ami herzre volt beállítva megnéztem a leszerelés előtt ezzel a módszerrel és szerintem simán használható a módszer. Ha olvasol külföldi fórumokat ott is megtalálható több helyen is.

Bár lehet megköveznek majd páran ezért, hogy nem a NASA-hoz vittem szíjcserére....
Ha a leszerelés előtt megnéztél egy (elvileg) kb 20e-t futott szíjat, az nem sokat bizonyít. Ennyi futás utan tuti lazább volt, mint amikor a szerelő beállította pontosaan, a szíj is nyúlik, stb. A kétszelepesek karbantartási kézikönyvét nem szoktam olvasni, de gyanítom azok szíjfeszességét is kell ellenőrizni (illetve szükség esetén újra beállítani) féltávnál, nem véletlenül.

Tisztában vagyok vele, hogy kell ellenőrizni és utána állítani ha szükséges. Ez megtörtént a lecserélt szíjnál is az előző tulajnál 3e km ezelőtt, ekkor lett beállítva szervízben..... és ezt ellenőriztem le leszerelés előtt.
#21862

Meglesem majd, egy próbát megér, úgy is kell majd ellenőrizni pár 100 km után.
Csere után az imbuszkulcsos módszerrel lett beállítva a feszesség a végén. Jónak tűnt a módszer.

Szia!
Az imbuszkulcsos módszer alatt mit értesz? Azért kérdezem mert ma biztonsagkedveert raneztem a szijakra hogy mig idopontot kapok szervizben legalabb tudjam elmehetek e odaig. Mindket szijam szep, es latszik csereltek, minden jelolve, de az egyik lazabb volt latgatoan valamivel. Tudsz vmi megoldast a megfelelo feszitesre?


http://www.ducatisuite.com/belttension.html

A linken némi angoltudással részletesen elolvashatod a feszítés módját.

Röviden annyi a lényeg, hogy a vezetőgörgő és a szíj közé betolod az 5 ill. 6-os imbuszkulcsot. Passzosan kell beférjen, ha befér egyel nagyobb akkor laza lesz, ha nem fér be csak kisebb akkor pedig feszes. A fekvő hengernél 5 mm, az állónál pedig 6mm a nagyobb hőterhelés miatt.
A régi szíjat ami herzre volt beállítva megnéztem a leszerelés előtt ezzel a módszerrel és szerintem simán használható a módszer. Ha olvasol külföldi fórumokat ott is megtalálható több helyen is.

Bár lehet megköveznek majd páran ezért, hogy nem a NASA-hoz vittem szíjcserére....


Nagyon köszi! Sok videóban láttam ezt. Megosztó a felhasználók között ez biztos. De az is, hogy az enyémnél szerintem egy 8as imbusz is befért volna.. így örülök, hogy beállítottam a leírásod szerint.
#21861

Meglesem majd, egy próbát megér, úgy is kell majd ellenőrizni pár 100 km után.
Csere után az imbuszkulcsos módszerrel lett beállítva a feszesség a végén. Jónak tűnt a módszer.

Szia!
Az imbuszkulcsos módszer alatt mit értesz? Azért kérdezem mert ma biztonsagkedveert raneztem a szijakra hogy mig idopontot kapok szervizben legalabb tudjam elmehetek e odaig. Mindket szijam szep, es latszik csereltek, minden jelolve, de az egyik lazabb volt latgatoan valamivel. Tudsz vmi megoldast a megfelelo feszitesre?


http://www.ducatisuite.com/belttension.html

A linken némi angoltudással részletesen elolvashatod a feszítés módját.

Röviden annyi a lényeg, hogy a vezetőgörgő és a szíj közé betolod az 5 ill. 6-os imbuszkulcsot. Passzosan kell beférjen, ha befér egyel nagyobb akkor laza lesz, ha nem fér be csak kisebb akkor pedig feszes. A fekvő hengernél 5 mm, az állónál pedig 6mm a nagyobb hőterhelés miatt.
A régi szíjat ami herzre volt beállítva megnéztem a leszerelés előtt ezzel a módszerrel és szerintem simán használható a módszer. Ha olvasol külföldi fórumokat ott is megtalálható több helyen is.

Bár lehet megköveznek majd páran ezért, hogy nem a NASA-hoz vittem szíjcserére....
Ha a leszerelés előtt megnéztél egy (elvileg) kb 20e-t futott szíjat, az nem sokat bizonyít. Ennyi futás utan tuti lazább volt, mint amikor a szerelő beállította pontosaan, a szíj is nyúlik, stb. A kétszelepesek karbantartási kézikönyvét nem szoktam olvasni, de gyanítom azok szíjfeszességét is kell ellenőrizni (illetve szükség esetén újra beállítani) féltávnál, nem véletlenül.
#21860
Egy youtube videón a Musical Tuner v1.2 alkalmazással ellenőrizték a szíjfeszességet.

Meglesem majd, egy próbát megér, úgy is kell majd ellenőrizni pár 100 km után.
Csere után az imbuszkulcsos módszerrel lett beállítva a feszesség a végén. Jónak tűnt a módszer.

Szia!
Az imbuszkulcsos módszer alatt mit értesz? Azért kérdezem mert ma biztonsagkedveert raneztem a szijakra hogy mig idopontot kapok szervizben legalabb tudjam elmehetek e odaig. Mindket szijam szep, es latszik csereltek, minden jelolve, de az egyik lazabb volt latgatoan valamivel. Tudsz vmi megoldast a megfelelo feszitesre?


http://www.ducatisuite.com/belttension.html

A linken némi angoltudással részletesen elolvashatod a feszítés módját.

Röviden annyi a lényeg, hogy a vezetőgörgő és a szíj közé betolod az 5 ill. 6-os imbuszkulcsot. Passzosan kell beférjen, ha befér egyel nagyobb akkor laza lesz, ha nem fér be csak kisebb akkor pedig feszes. A fekvő hengernél 5 mm, az állónál pedig 6mm a nagyobb hőterhelés miatt.
A régi szíjat ami herzre volt beállítva megnéztem a leszerelés előtt ezzel a módszerrel és szerintem simán használható a módszer. Ha olvasol külföldi fórumokat ott is megtalálható több helyen is.

Bár lehet megköveznek majd páran ezért, hogy nem a NASA-hoz vittem szíjcserére....
#21859
Sziasztok!
Szíjfeszesség mérésnél használta már valaki a Gates Carbon Drive programot? Külföldi fórumokon dícs
érték, én kipróbáltam ma de semmire se jutottam vele 40 hz-től mértem 230 hz-ig elég sokféle értéket...

Van vele tapasztalata vkinek?
Egy youtube videón a Musical Tuner v1.2 alkalmazással ellenőrizték a szíjfeszességet.

Meglesem majd, egy próbát megér, úgy is kell majd ellenőrizni pár 100 km után.
Csere után az imbuszkulcsos módszerrel lett beállítva a feszesség a végén. Jónak tűnt a módszer.

Szia!
Az imbuszkulcsos módszer alatt mit értesz? Azért kérdezem mert ma biztonsagkedveert raneztem a szijakra hogy mig idopontot kapok szervizben legalabb tudjam elmehetek e odaig. Mindket szijam szep, es latszik csereltek, minden jelolve, de az egyik lazabb volt latgatoan valamivel. Tudsz vmi megoldast a megfelelo feszitesre?
#21858
Még mindig én vagyok a Monster 600al. Az volna a kérdésem, hogy létezik, hogy ha sokaig van felnyitva a tank - és vele együtt a benzinszűrő, gondolom az - akkor utána nehezebben indul?
#21857
Sziasztok!

Tudja valaki, hogy Monster 600 (2000) mocihoz milyen láncszettet kell venni? OEM-en az első-hátsó lánckereket megtaláltam, de láncot nem. Itt mondjuk jóval drágább a gyári lánckerék, mint pl google találatok. Hány szemes lánc kell?
Előre is köszi!

https://motoralkatresz.eu/motorok/ducat ... _600/2000/

520-as 102 szemű a gyári áttételhez.

Én is innen rendeltem nemrég a multira a teljes láncszettet. Minden klappolt.

Köszi!
Idekolbászoltam véletlenül magamtól is mert az OEMen nem volt minden. Ennek jó a tematikus keresője, innen rendeltem :)
én is több dolgot rendeltem már tőlük, minden ok velük. Még talán kedvezményünk is van ott...
#21856
Sziasztok!

Tudja valaki, hogy Monster 600 (2000) mocihoz milyen láncszettet kell venni? OEM-en az első-hátsó lánckereket megtaláltam, de láncot nem. Itt mondjuk jóval drágább a gyári lánckerék, mint pl google találatok. Hány szemes lánc kell?
Előre is köszi!

https://motoralkatresz.eu/motorok/ducat ... _600/2000/

520-as 102 szemű a gyári áttételhez.

Én is innen rendeltem nemrég a multira a teljes láncszettet. Minden klappolt.

Köszi!
Idekolbászoltam véletlenül magamtól is mert az OEMen nem volt minden. Ennek jó a tematikus keresője, innen rendeltem :)
#21855
Sziasztok!

Tudja valaki, hogy Monster 600 (2000) mocihoz milyen láncszettet kell venni? OEM-en az első-hátsó lánckereket megtaláltam, de láncot nem. Itt mondjuk jóval drágább a gyári lánckerék, mint pl google találatok. Hány szemes lánc kell?
Előre is köszi!

https://motoralkatresz.eu/motorok/ducat ... _600/2000/

520-as 102 szemű a gyári áttételhez.

Én is innen rendeltem nemrég a multira a teljes láncszettet. Minden klappolt.
#21854
Sziasztok!

Tudja valaki, hogy Monster 600 (2000) mocihoz milyen láncszettet kell venni? OEM-en az első-hátsó lánckereket megtaláltam, de láncot nem. Itt mondjuk jóval drágább a gyári lánckerék, mint pl google találatok. Hány szemes lánc kell?
Előre is köszi!


Esetleg 520-as és 102?
az attól is függ, hogy gyári fogaskerekek vannak-e fönn vagy esetleg lett cserélve másra, de én 520-as DID-t használok, ha jól emlékszem az 100-as. De valaki anno azt írta itt, amikor ugyanezt kérdeztem, ha tuti biztosra akarsz menni: számold meg. :)

még csak holnap jön haza a paci, én meg türelmetlen vagyok =)
fogaskerekekkel együtt cserélem természetesen, gyári méretűekkel

Köszi
#21853
Sziasztok!

Tudja valaki, hogy Monster 600 (2000) mocihoz milyen láncszettet kell venni? OEM-en az első-hátsó lánckereket megtaláltam, de láncot nem. Itt mondjuk jóval drágább a gyári lánckerék, mint pl google találatok. Hány szemes lánc kell?
Előre is köszi!


Esetleg 520-as és 102?
az attól is függ, hogy gyári fogaskerekek vannak-e fönn vagy esetleg lett cserélve másra, de én 520-as DID-t használok, ha jól emlékszem az 100-as. De valaki anno azt írta itt, amikor ugyanezt kérdeztem, ha tuti biztosra akarsz menni: számold meg. :)
#21852
Sziasztok!

Tudja valaki, hogy Monster 600 (2000) mocihoz milyen láncszettet kell venni? OEM-en az első-hátsó lánckereket megtaláltam, de láncot nem. Itt mondjuk jóval drágább a gyári lánckerék, mint pl google találatok. Hány szemes lánc kell?
Előre is köszi!


Esetleg 520-as és 102?
Én anno tőlük rendeltem a komplett szettet: http://www.ekchain.hu/ (Klubbtagoknak 10%-kedvezmény is volt :) )

520 SRX / 102 szemes lánc kellett (Bár az én motorom 2001-es volt, de gondolom nincs különbség.)
#21851
Sziasztok!

Tudja valaki, hogy Monster 600 (2000) mocihoz milyen láncszettet kell venni? OEM-en az első-hátsó lánckereket megtaláltam, de láncot nem. Itt mondjuk jóval drágább a gyári lánckerék, mint pl google találatok. Hány szemes lánc kell?
Előre is köszi!


Esetleg 520-as és 102?
#21850
Sziasztok!

Tudja valaki, hogy Monster 600 (2000) mocihoz milyen láncszettet kell venni? OEM-en az első-hátsó lánckereket megtaláltam, de láncot nem. Itt mondjuk jóval drágább a gyári lánckerék, mint pl google találatok. Hány szemes lánc kell?
Előre is köszi!
#21849
Én akkor vettem észre, hogy megvan égve, amikor elment a töltésem, majd kiderült, hogy a tekercsem lett zárlatos (a tekercs kivezetései és a test között zárlatot mérsz). Amikor visszaszereltem újratekercselés után, ezt a csatlakozót egy erős és jó minőségű sorkapocsra cseréltem. Beválni látszik, nem melegszik.
Köszi. :) Az önindító és a szabadonfutó állapotának akarok utánajárni, ehhez ugye le kell venni a generátor fedelet, amiatt került elő ez a stekker. Töltés problémám nem volt (szerintem), mert aktîv használat mellett indult a gép rendesen. A sorkapocs jó ötletnek tűnik, nem gondoltam rá, pedig a fixen összeforrasztás után egyből a legegyszerűbb :) Le is szigetelted valahogy?
Nem találtam ki semmi jó megodlást erre, de arra gondoltam, hogy legalább körbetekerem szigszalaggal, de még nem tettem meg ezt sem (az elején figyeltem melegszik-e, utána meg már így maradt...)
Amikor vettem a sorkapcsot, azt javasolták, hogy 30A legyen, és olyan kivitel amiben egy fémlapka van a csavarok alatt, hogy az nyomja a vezetékeket, de direktbe a csavar.
Közben elvégeztem pár mérést, azok alapján a generátor és a szabályzó is rendben van.

Köszi a választ, szerintem ilyet keresek majd én is. 20$+horror szállításért találtam olyan csatlakozót, mint a gyári, de azt nagyon sokallom. A sorkapocs jónak tűnik, tuti stabilabb a kontakt, de megmarad a szerelhetőség is.

Hoppá! Találtam Kínából gyárival megegyező kivitelűt, 3 párat rendeltem, $3-ért :D
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 2454539657
#21848
Sziasztok, a generátor és a feszszabályzó (vagy fesszabályzó?) közti csati meg van égve. Mit lehet/érdemes/kell ellenőrizni, és hogy érdemes javítani? Forrasztás? Vagy van valami bevált csatlakozó típus, ami könnyen és olcsón beszerezhető?
Én akkor vettem észre, hogy megvan égve, amikor elment a töltésem, majd kiderült, hogy a tekercsem lett zárlatos (a tekercs kivezetései és a test között zárlatot mérsz). Amikor visszaszereltem újratekercselés után, ezt a csatlakozót egy erős és jó minőségű sorkapocsra cseréltem. Beválni látszik, nem melegszik.
Köszi. :) Az önindító és a szabadonfutó állapotának akarok utánajárni, ehhez ugye le kell venni a generátor fedelet, amiatt került elő ez a stekker. Töltés problémám nem volt (szerintem), mert aktîv használat mellett indult a gép rendesen. A sorkapocs jó ötletnek tűnik, nem gondoltam rá, pedig a fixen összeforrasztás után egyből a legegyszerűbb :) Le is szigetelted valahogy?
Nem találtam ki semmi jó megodlást erre, de arra gondoltam, hogy legalább körbetekerem szigszalaggal, de még nem tettem meg ezt sem (az elején figyeltem melegszik-e, utána meg már így maradt...)
Amikor vettem a sorkapcsot, azt javasolták, hogy 30A legyen, és olyan kivitel amiben egy fémlapka van a csavarok alatt, hogy az nyomja a vezetékeket, de direktbe a csavar.
#21847
Sziasztok, a generátor és a feszszabályzó (vagy fesszabályzó?) közti csati meg van égve. Mit lehet/érdemes/kell ellenőrizni, és hogy érdemes javítani? Forrasztás? Vagy van valami bevált csatlakozó típus, ami könnyen és olcsón beszerezhető?
Én akkor vettem észre, hogy megvan égve, amikor elment a töltésem, majd kiderült, hogy a tekercsem lett zárlatos (a tekercs kivezetései és a test között zárlatot mérsz). Amikor visszaszereltem újratekercselés után, ezt a csatlakozót egy erős és jó minőségű sorkapocsra cseréltem. Beválni látszik, nem melegszik.
Köszi. :) Az önindító és a szabadonfutó állapotának akarok utánajárni, ehhez ugye le kell venni a generátor fedelet, amiatt került elő ez a stekker. Töltés problémám nem volt (szerintem), mert aktîv használat mellett indult a gép rendesen. A sorkapocs jó ötletnek tűnik, nem gondoltam rá, pedig a fixen összeforrasztás után egyből a legegyszerűbb :) Le is szigetelted valahogy?
#21846
Sziasztok, a generátor és a feszszabályzó (vagy fesszabályzó?) közti csati meg van égve. Mit lehet/érdemes/kell ellenőrizni, és hogy érdemes javítani? Forrasztás? Vagy van valami bevált csatlakozó típus, ami könnyen és olcsón beszerezhető?
Én akkor vettem észre, hogy megvan égve, amikor elment a töltésem, majd kiderült, hogy a tekercsem lett zárlatos (a tekercs kivezetései és a test között zárlatot mérsz). Amikor visszaszereltem újratekercselés után, ezt a csatlakozót egy erős és jó minőségű sorkapocsra cseréltem. Beválni látszik, nem melegszik.
#21845
Sziasztok, a generátor és a feszszabályzó (vagy fesszabályzó?) közti csati meg van égve. Mit lehet/érdemes/kell ellenőrizni, és hogy érdemes javítani? Forrasztás? Vagy van valami bevált csatlakozó típus, ami könnyen és olcsón beszerezhető?
#21843
Vezérműszíjat ki honnan szokott venni?

Én is az oem-parts -ról rendeltem januárban. Gyorsan megjött, gyári és jó árban is volt. Maleducati, stb helyeken csak drágábban találtam a gyári szíjakat a multira...
Ja és mindent le tudtam rendelni egy helyről a szervízhez. (kivéve olaj)
#21842
Sziasztok!
Szíjfeszesség mérésnél használta már valaki a Gates Carbon Drive programot? Külföldi fórumokon dícs
érték, én kipróbáltam ma de semmire se jutottam vele 40 hz-től mértem 230 hz-ig elég sokféle értéket...

Van vele tapasztalata vkinek?
Egy youtube videón a Musical Tuner v1.2 alkalmazással ellenőrizték a szíjfeszességet.

Meglesem majd, egy próbát megér, úgy is kell majd ellenőrizni pár 100 km után.
Csere után az imbuszkulcsos módszerrel lett beállítva a feszesség a végén. Jónak tűnt a módszer.
#21839
Sziasztok!
Szíjfeszesség mérésnél használta már valaki a Gates Carbon Drive programot? Külföldi fórumokon dícs
érték, én kipróbáltam ma de semmire se jutottam vele 40 hz-től mértem 230 hz-ig elég sokféle értéket...

Van vele tapasztalata vkinek?
Egy youtube videón a Musical Tuner v1.2 alkalmazással ellenőrizték a szíjfeszességet.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 61

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]