- 6 years ago
#21788
Nos, letakarítottam a láncot. Ez eddig nem volt nehéz művelet, csak koszos. Nademost. Ráfújtam a lánckenő spréből 2 kört. Vagyis kétszer ment körbe a lánc miközben fújtam rá azt a vackot. Belső oldalon, ahogy elő van írva, meg persze úgy nehezebb is hozzáférni. Ez volt tegnap. Ma ránéztem. Megtapicskoltam az újammal. Nem vagyok biztos, hogy ez így jó. Alig maszatoltam össze magam. Vagy ez így jó? Végül is tiszta, és van rajta valami kence maradvány a fújkálás után. Kinek mennyi spré szokott elfogyni egy alapos lánckenésre? ja és nem az oldalára kell, hanem a tetejére nagyoneloirasszeruen csinaltam. meg kartonpapirt is raktam oda, hogy ne fujjak ossze mindent. A fiam is segitet. 7 eves, focit jobban szereti, de nagyon szakszeru lett. figyelj nekem 16 ezret megy el a fújom, ha nem fújom akkor is 16ezret megy el, akkor most wtf?
- 6 years ago
#21787
Nos, letakarítottam a láncot. Ez eddig nem volt nehéz művelet, csak koszos. Nademost. Ráfújtam a lánckenő spréből 2 kört. Vagyis kétszer ment körbe a lánc miközben fújtam rá azt a vackot. Belső oldalon, ahogy elő van írva, meg persze úgy nehezebb is hozzáférni. Ez volt tegnap. Ma ránéztem. Megtapicskoltam az újammal. Nem vagyok biztos, hogy ez így jó. Alig maszatoltam össze magam. Vagy ez így jó? Végül is tiszta, és van rajta valami kence maradvány a fújkálás után. Kinek mennyi spré szokott elfogyni egy alapos lánckenésre? 1 kör is elég belőle,ha olyan mint a 72es Tátra tea! Elsore a duplatengelyes hajtaslanc ötven eve bennehagyott trutyijara gondoltam, de aztan rajottem(kigoogliztam), hogy masra gondolhatsz. Inkabb azt rakom be a topboxba, mint a lancspret , ha valasztani kell
- 6 years ago
#21786
Nos, letakarítottam a láncot. Ez eddig nem volt nehéz művelet, csak koszos. Nademost. Ráfújtam a lánckenő spréből 2 kört. Vagyis kétszer ment körbe a lánc miközben fújtam rá azt a vackot. Belső oldalon, ahogy elő van írva, meg persze úgy nehezebb is hozzáférni. Ez volt tegnap. Ma ránéztem. Megtapicskoltam az újammal. Nem vagyok biztos, hogy ez így jó. Alig maszatoltam össze magam. Vagy ez így jó? Végül is tiszta, és van rajta valami kence maradvány a fújkálás után. Kinek mennyi spré szokott elfogyni egy alapos lánckenésre? nekem kb 5 éve meg van egy valvoline, most van kb félig. Az a trükk, hogy otthon nem fújom mindig csak túrákon, oda viszont nem viszem el en is ugy terveztem, hogy majd meg a melohelyen rafujok, ha esetleg ugy ertekelem, de siman otthon hagytam. Mi a f...sznak rakjak ezt ekkora dobozba? De ugy latom, a megfelelo hozzaallas az, hogy jo lesz az igy, ahogy van. Vegul is nem csikorog.
- 6 years ago
#21785
Nos, letakarítottam a láncot. Ez eddig nem volt nehéz művelet, csak koszos. Nademost. Ráfújtam a lánckenő spréből 2 kört. Vagyis kétszer ment körbe a lánc miközben fújtam rá azt a vackot. Belső oldalon, ahogy elő van írva, meg persze úgy nehezebb is hozzáférni. Ez volt tegnap. Ma ránéztem. Megtapicskoltam az újammal. Nem vagyok biztos, hogy ez így jó. Alig maszatoltam össze magam. Vagy ez így jó? Végül is tiszta, és van rajta valami kence maradvány a fújkálás után. Kinek mennyi spré szokott elfogyni egy alapos lánckenésre? ja és nem az oldalára kell, hanem a tetejére nagyoneloirasszeruen csinaltam. meg kartonpapirt is raktam oda, hogy ne fujjak ossze mindent. A fiam is segitet. 7 eves, focit jobban szereti, de nagyon szakszeru lett.
- 6 years ago
#21784
Nos, letakarítottam a láncot. Ez eddig nem volt nehéz művelet, csak koszos. Nademost. Ráfújtam a lánckenő spréből 2 kört. Vagyis kétszer ment körbe a lánc miközben fújtam rá azt a vackot. Belső oldalon, ahogy elő van írva, meg persze úgy nehezebb is hozzáférni. Ez volt tegnap. Ma ránéztem. Megtapicskoltam az újammal. Nem vagyok biztos, hogy ez így jó. Alig maszatoltam össze magam. Vagy ez így jó? Végül is tiszta, és van rajta valami kence maradvány a fújkálás után. Kinek mennyi spré szokott elfogyni egy alapos lánckenésre? 1 kör is elég belőle,ha olyan mint a 72es Tátra tea! egy faszt! iszól!
- 6 years ago
#21783
Nos, letakarítottam a láncot. Ez eddig nem volt nehéz művelet, csak koszos. Nademost. Ráfújtam a lánckenő spréből 2 kört. Vagyis kétszer ment körbe a lánc miközben fújtam rá azt a vackot. Belső oldalon, ahogy elő van írva, meg persze úgy nehezebb is hozzáférni. Ez volt tegnap. Ma ránéztem. Megtapicskoltam az újammal. Nem vagyok biztos, hogy ez így jó. Alig maszatoltam össze magam. Vagy ez így jó? Végül is tiszta, és van rajta valami kence maradvány a fújkálás után. Kinek mennyi spré szokott elfogyni egy alapos lánckenésre? nekem kb 5 éve meg van egy valvoline, most van kb félig. Az a trükk, hogy otthon nem fújom mindig csak túrákon, oda viszont nem viszem el
- 6 years ago
#21782
Nos, letakarítottam a láncot. Ez eddig nem volt nehéz művelet, csak koszos. Nademost. Ráfújtam a lánckenő spréből 2 kört. Vagyis kétszer ment körbe a lánc miközben fújtam rá azt a vackot. Belső oldalon, ahogy elő van írva, meg persze úgy nehezebb is hozzáférni. Ez volt tegnap. Ma ránéztem. Megtapicskoltam az újammal. Nem vagyok biztos, hogy ez így jó. Alig maszatoltam össze magam. Vagy ez így jó? Végül is tiszta, és van rajta valami kence maradvány a fújkálás után. Kinek mennyi spré szokott elfogyni egy alapos lánckenésre? ja és nem az oldalára kell, hanem a tetejére
- 6 years ago
#21781
Nos, letakarítottam a láncot. Ez eddig nem volt nehéz művelet, csak koszos. Nademost. Ráfújtam a lánckenő spréből 2 kört. Vagyis kétszer ment körbe a lánc miközben fújtam rá azt a vackot. Belső oldalon, ahogy elő van írva, meg persze úgy nehezebb is hozzáférni. Ez volt tegnap. Ma ránéztem. Megtapicskoltam az újammal. Nem vagyok biztos, hogy ez így jó. Alig maszatoltam össze magam. Vagy ez így jó? Végül is tiszta, és van rajta valami kence maradvány a fújkálás után. Kinek mennyi spré szokott elfogyni egy alapos lánckenésre? 1 kör is elég belőle,ha olyan mint a 72es Tátra tea!
- 6 years ago
#21780
Nos, letakarítottam a láncot. Ez eddig nem volt nehéz művelet, csak koszos. Nademost. Ráfújtam a lánckenő spréből 2 kört. Vagyis kétszer ment körbe a lánc miközben fújtam rá azt a vackot. Belső oldalon, ahogy elő van írva, meg persze úgy nehezebb is hozzáférni. Ez volt tegnap. Ma ránéztem. Megtapicskoltam az újammal. Nem vagyok biztos, hogy ez így jó. Alig maszatoltam össze magam. Vagy ez így jó? Végül is tiszta, és van rajta valami kence maradvány a fújkálás után. Kinek mennyi spré szokott elfogyni egy alapos lánckenésre?
Csatolmányok:
s100-dry-lube-kettenspray-louis-80-10038326_970_fr_18.jpg (19.73 KiB) Megtekintve 26000 alkalommal
- 6 years ago
#21779
Na, akkor legalabb most mar utolerted magad es a TMK is csak megtortent a szerelo altal Sajnos nem... Már újra folyik az olaj, eddig tartott a hibamentesség. Veszek XXL Tena Ladyt és ráapplikálom a blokkra:) Teljesen tanácstalan vagyok:S Leírnád pontosan,honnan folyik az olaj?Esetleg egy fotó? a generátorfedél és a blokk csatlakozásánál, alulról. Új a fedél, na jó bontott, de az új felismerés hogy nem mindig folyik. Pl ma nem folyt.
- 6 years ago
#21778
Ha a tervszerű megelőző karbantartást érted a TMK alatt, akkor sajnos az én gépem esetében nem segített. gyakorlatilag olyan ütemben estek be a problémák, hogy nem tudtam lépést tartani velük, aztán egyszer csak elvittem a szokásos szerelőhöz, aki sokkal nagyobb hozzáértéssel, megfelelő tapasztalattal, egyáltalán műhelyben és nem az utcán főállásban ezzel foglalkozik. Sajnos leterhelt volt így sokáig tartott. Megelőző karbantartás során nem gondol az ember rá, hogy elszakad a kilométeróra spirál, hogy lehet letérdel a fesszabi, kinyírja az akkut, hogy egyszer csak elindul az olaj a blokk oldalából, majd a kuplung munkahengerből is. És mindez 2 hét alatt kb. Nevezzük ezt csak pechszériának. Na, akkor legalabb most mar utolerted magad es a TMK is csak megtortent a szerelo altal Sajnos nem... Már újra folyik az olaj, eddig tartott a hibamentesség. Veszek XXL Tena Ladyt és ráapplikálom a blokkra:) Teljesen tanácstalan vagyok:S Leírnád pontosan,honnan folyik az olaj?Esetleg egy fotó?
- 6 years ago
#21777
TMK nem oldja meg az ilyeneket? Ha a tervszerű megelőző karbantartást érted a TMK alatt, akkor sajnos az én gépem esetében nem segített. gyakorlatilag olyan ütemben estek be a problémák, hogy nem tudtam lépést tartani velük, aztán egyszer csak elvittem a szokásos szerelőhöz, aki sokkal nagyobb hozzáértéssel, megfelelő tapasztalattal, egyáltalán műhelyben és nem az utcán főállásban ezzel foglalkozik. Sajnos leterhelt volt így sokáig tartott. Megelőző karbantartás során nem gondol az ember rá, hogy elszakad a kilométeróra spirál, hogy lehet letérdel a fesszabi, kinyírja az akkut, hogy egyszer csak elindul az olaj a blokk oldalából, majd a kuplung munkahengerből is. És mindez 2 hét alatt kb. Nevezzük ezt csak pechszériának. Na, akkor legalabb most mar utolerted magad es a TMK is csak megtortent a szerelo altal Sajnos nem... Már újra folyik az olaj, eddig tartott a hibamentesség. Veszek XXL Tena Ladyt és ráapplikálom a blokkra:) Teljesen tanácstalan vagyok:S
- 6 years ago
#21776
Nekem a fesszabi hiba miatt forrt de az folyt is izomból. Amúgy visszakaptam a gépet a szerelőtől, ezer hála és köszönet érte, most patika minden rajta. Nem folyik, csöpög semmi, indul is szépen, világít, dudál kanyarodik. Kár azért a majd 4 hétért amíg nélkülöztem szezon közepén, de talán még elcsípek pár szép motorozós napot. TMK nem oldja meg az ilyeneket? Ha a tervszerű megelőző karbantartást érted a TMK alatt, akkor sajnos az én gépem esetében nem segített. gyakorlatilag olyan ütemben estek be a problémák, hogy nem tudtam lépést tartani velük, aztán egyszer csak elvittem a szokásos szerelőhöz, aki sokkal nagyobb hozzáértéssel, megfelelő tapasztalattal, egyáltalán műhelyben és nem az utcán főállásban ezzel foglalkozik. Sajnos leterhelt volt így sokáig tartott. Megelőző karbantartás során nem gondol az ember rá, hogy elszakad a kilométeróra spirál, hogy lehet letérdel a fesszabi, kinyírja az akkut, hogy egyszer csak elindul az olaj a blokk oldalából, majd a kuplung munkahengerből is. És mindez 2 hét alatt kb. Nevezzük ezt csak pechszériának. Na, akkor legalabb most mar utolerted magad es a TMK is csak megtortent a szerelo altal
- 6 years ago
#21775
úgy lesz, köszi! Nekem a fesszabi hiba miatt forrt de az folyt is izomból. Amúgy visszakaptam a gépet a szerelőtől, ezer hála és köszönet érte, most patika minden rajta. Nem folyik, csöpög semmi, indul is szépen, világít, dudál kanyarodik. Kár azért a majd 4 hétért amíg nélkülöztem szezon közepén, de talán még elcsípek pár szép motorozós napot. TMK nem oldja meg az ilyeneket? Ha a tervszerű megelőző karbantartást érted a TMK alatt, akkor sajnos az én gépem esetében nem segített. gyakorlatilag olyan ütemben estek be a problémák, hogy nem tudtam lépést tartani velük, aztán egyszer csak elvittem a szokásos szerelőhöz, aki sokkal nagyobb hozzáértéssel, megfelelő tapasztalattal, egyáltalán műhelyben és nem az utcán főállásban ezzel foglalkozik. Sajnos leterhelt volt így sokáig tartott. Megelőző karbantartás során nem gondol az ember rá, hogy elszakad a kilométeróra spirál, hogy lehet letérdel a fesszabi, kinyírja az akkut, hogy egyszer csak elindul az olaj a blokk oldalából, majd a kuplung munkahengerből is. És mindez 2 hét alatt kb. Nevezzük ezt csak pechszériának.
- 6 years ago
#21774
úgy lesz, köszi! Nekem a fesszabi hiba miatt forrt de az folyt is izomból. Amúgy visszakaptam a gépet a szerelőtől, ezer hála és köszönet érte, most patika minden rajta. Nem folyik, csöpög semmi, indul is szépen, világít, dudál kanyarodik. Kár azért a majd 4 hétért amíg nélkülöztem szezon közepén, de talán még elcsípek pár szép motorozós napot. Két éves Varta akksi van benne, ellenőriztem a szinteket, minimumnál voltak, volt, ahol alatta. Mindet feltöltöttem maxra, azóta ma mentem vele, eddig minden ok (kopp-kopp). Gyanítom, hogy jövőre kell egy új akksi. Örülök, hogy meggyógyult a vas, remélem élvezni fogod a kanyarokat még a szezonban! Nekem is Varta van a gépben, érdekes darab. Ez a 3. szezonja, és bírja. Az elsőt, az előző tulajnál töltötte, annak a végén került hozzám a motor, köv. tavaszig se töltő, se motorozás, elsőre indult (aztán sajnos lefulladtam vele, nem volt ideje visszatölteni, úgyhogy másodikra már nem), aztán kb a szezon közepéig nem nagyon motoroztam, a második felében viszont rendszeresen. Ősszel kezdett riogatni, hűvösebb időben 1 hét állás után már nem indult be, csak forgatott. Vettem is hirtelen egy aksit, de nem került be a motorba. A telet a lakásban töltötte a Varta, tavasszal betettem a gépbe, és azóta is az van benne Az idei telet még nem tudom, hogy hol tölti, de kíváncsi vagyok, mit fog produkálni ősszel, meg következő tavasszal.
- 6 years ago
#21773
Ajánlom hogy töltsd fel desztillált vízzel ha nem gondozás mentes aksid van . Olyankor hallatszik forrás szerű hang ha a lé nem fedi el a cellákat . Mielőbb orvosold mert az aksid bánja . úgy lesz, köszi! Nekem a fesszabi hiba miatt forrt de az folyt is izomból. Amúgy visszakaptam a gépet a szerelőtől, ezer hála és köszönet érte, most patika minden rajta. Nem folyik, csöpög semmi, indul is szépen, világít, dudál kanyarodik. Kár azért a majd 4 hétért amíg nélkülöztem szezon közepén, de talán még elcsípek pár szép motorozós napot. Két éves Varta akksi van benne, ellenőriztem a szinteket, minimumnál voltak, volt, ahol alatta. Mindet feltöltöttem maxra, azóta ma mentem vele, eddig minden ok (kopp-kopp). Gyanítom, hogy jövőre kell egy új akksi. Örülök, hogy meggyógyult a vas, remélem élvezni fogod a kanyarokat még a szezonban!
- 6 years ago
#21772
Ajánlom hogy töltsd fel desztillált vízzel ha nem gondozás mentes aksid van . Olyankor hallatszik forrás szerű hang ha a lé nem fedi el a cellákat . Mielőbb orvosold mert az aksid bánja . úgy lesz, köszi! Nekem a fesszabi hiba miatt forrt de az folyt is izomból. Amúgy visszakaptam a gépet a szerelőtől, ezer hála és köszönet érte, most patika minden rajta. Nem folyik, csöpög semmi, indul is szépen, világít, dudál kanyarodik. Kár azért a majd 4 hétért amíg nélkülöztem szezon közepén, de talán még elcsípek pár szép motorozós napot. TMK nem oldja meg az ilyeneket?
- 6 years ago
#21771
Sziasztok! Az normális, h letámasztás után hallom, h forr az akksiban a sav? Tudom, h fura kérdés, de a savszint rendben, sav nem folyik ki, töltés rendben, szóval nem tudom, h ezt eddig nem vettem észre és normális vagy nem az... Ajánlom hogy töltsd fel desztillált vízzel ha nem gondozás mentes aksid van . Olyankor hallatszik forrás szerű hang ha a lé nem fedi el a cellákat . Mielőbb orvosold mert az aksid bánja . úgy lesz, köszi! Nekem a fesszabi hiba miatt forrt de az folyt is izomból. Amúgy visszakaptam a gépet a szerelőtől, ezer hála és köszönet érte, most patika minden rajta. Nem folyik, csöpög semmi, indul is szépen, világít, dudál kanyarodik. Kár azért a majd 4 hétért amíg nélkülöztem szezon közepén, de talán még elcsípek pár szép motorozós napot.
- 6 years ago
#21770
Sziasztok! Az normális, h letámasztás után hallom, h forr az akksiban a sav? Tudom, h fura kérdés, de a savszint rendben, sav nem folyik ki, töltés rendben, szóval nem tudom, h ezt eddig nem vettem észre és normális vagy nem az... Ajánlom hogy töltsd fel desztillált vízzel ha nem gondozás mentes aksid van . Olyankor hallatszik forrás szerű hang ha a lé nem fedi el a cellákat . Mielőbb orvosold mert az aksid bánja . úgy lesz, köszi!
- 6 years ago
#21769
Sziasztok! Az normális, h letámasztás után hallom, h forr az akksiban a sav? Tudom, h fura kérdés, de a savszint rendben, sav nem folyik ki, töltés rendben, szóval nem tudom, h ezt eddig nem vettem észre és normális vagy nem az... Ajánlom hogy töltsd fel desztillált vízzel ha nem gondozás mentes aksid van . Olyankor hallatszik forrás szerű hang ha a lé nem fedi el a cellákat . Mielőbb orvosold mert az aksid bánja .
- 6 years ago
#21768
Sziasztok! Az normális, h letámasztás után hallom, h forr az akksiban a sav? Tudom, h fura kérdés, de a savszint rendben, sav nem folyik ki, töltés rendben, szóval nem tudom, h ezt eddig nem vettem észre és normális vagy nem az...
- 6 years ago
#21767
Sziasztok!
Nincs keresési opció, így nem lelem a kéerdésemre a választ. Töltő szerint fullon van az aksim, 12,6-ot ír. Az egészséges aksit jelent vagy kuka?
ez nem jelent semmit
normál (nem járó motor mellett) állapotban ezt kell mutatnia
járó motornál kb 13,5-14V körül kell lennie (generátor tölt ennyivel)
indításnál meg ne essen le 10V alá
ha indításnál pl 6V, akkor cellahibás ha cellazárlatos akkor nem mutat 12,6-ot, különben 2,2 volt egy cella, és 6 cellából áll, akkor ki tudod számolni, hogy jó e
- 6 years ago
#21766
Sziasztok!
Nincs keresési opció, így nem lelem a kéerdésemre a választ. Töltő szerint fullon van az aksim, 12,6-ot ír. Az egészséges aksit jelent vagy kuka?
ez nem jelent semmit
normál (nem járó motor mellett) állapotban ezt kell mutatnia
járó motornál kb 13,5-14V körül kell lennie (generátor tölt ennyivel)
indításnál meg ne essen le 10V alá
ha indításnál pl 6V, akkor cellahibás
- 6 years ago
#21765
Sziasztok!
Nincs keresési opció, így nem lelem a kéerdésemre a választ. Töltő szerint fullon van az aksim, 12,6-ot ír. Az egészséges aksit jelent vagy kuka?
Nincs keresési opció, így nem lelem a kéerdésemre a választ. Töltő szerint fullon van az aksim, 12,6-ot ír. Az egészséges aksit jelent vagy kuka?
- 6 years ago
#21764
csak a fordulatszámmérő mutatott hülyeséget? igen. előbb mentem vele egy rövid kört, hibamentes volt. holnap húzok vele haza Budapestre, meglátjuk
nekem anno az S2R csinálta olyat párás időben, vagy motor mosás után, hogy a km óra nem mutatta az aktuális sebességet
pár csatit szétszedtem, kis kontakt spray és rendben volt Minden OK, hiba nélkül hazarepültem vele. Azért majd megnézem a csatikat
- 6 years ago
#21763
sziasztok, leszaladtam a 749-el a Balatonhoz múlt héten, menet közben sima motorfék lassításkor RPM nulla lett de a motor ment szépen. Gyorsításkor felugrott 5000felett rendesen mutatott, párszor eljátszotta. Kedden megyek haza, kiváncsi leszek ismétli e. hmmm
csak a fordulatszámmérő mutatott hülyeséget? igen. előbb mentem vele egy rövid kört, hibamentes volt. holnap húzok vele haza Budapestre, meglátjuk
nekem anno az S2R csinálta olyat párás időben, vagy motor mosás után, hogy a km óra nem mutatta az aktuális sebességet
pár csatit szétszedtem, kis kontakt spray és rendben volt
- 6 years ago
#21762
sziasztok, leszaladtam a 749-el a Balatonhoz múlt héten, menet közben sima motorfék lassításkor RPM nulla lett de a motor ment szépen. Gyorsításkor felugrott 5000felett rendesen mutatott, párszor eljátszotta. Kedden megyek haza, kiváncsi leszek ismétli e. hmmm Nekem akkor hülyéskedett durván a fordulatszámmérö és mutatott mindent összevissza, amikor ment el a töltésem. Végül a tekercs volt az esetemben a ludas (zárlatos) de lehet hogy a töltés-kör más pontjának a meghibásodása, vagy csak egy rossz csatlakozás is okozhat ilyet.
Esetleg érdemes lehet kimérni a tekercset megy a fesszabot. Annak idején a neten kerestem és találtam jó videókat erre. Köszi a tippet. Majd otthon megpróbálom kinyomozni
- 6 years ago
#21761
sziasztok, leszaladtam a 749-el a Balatonhoz múlt héten, menet közben sima motorfék lassításkor RPM nulla lett de a motor ment szépen. Gyorsításkor felugrott 5000felett rendesen mutatott, párszor eljátszotta. Kedden megyek haza, kiváncsi leszek ismétli e. hmmm
csak a fordulatszámmérő mutatott hülyeséget? igen. előbb mentem vele egy rövid kört, hibamentes volt. holnap húzok vele haza Budapestre, meglátjuk
- 6 years ago
#21760
sziasztok, leszaladtam a 749-el a Balatonhoz múlt héten, menet közben sima motorfék lassításkor RPM nulla lett de a motor ment szépen. Gyorsításkor felugrott 5000felett rendesen mutatott, párszor eljátszotta. Kedden megyek haza, kiváncsi leszek ismétli e. hmmm Nekem akkor hülyéskedett durván a fordulatszámmérö és mutatott mindent összevissza, amikor ment el a töltésem. Végül a tekercs volt az esetemben a ludas (zárlatos) de lehet hogy a töltés-kör más pontjának a meghibásodása, vagy csak egy rossz csatlakozás is okozhat ilyet.
Esetleg érdemes lehet kimérni a tekercset megy a fesszabot. Annak idején a neten kerestem és találtam jó videókat erre. most ugrott be, hogy nekem inkább a km óra hülyült (vagy mindkettő), mert rémlik egy olyan, hogy le akartam fényképezni hogy az óra szerint 220-szal megyek...
Lehet ezért kérdezi Dani, h csak a fordulatszámmérövel van-e gond.
- 6 years ago
#21759
sziasztok, leszaladtam a 749-el a Balatonhoz múlt héten, menet közben sima motorfék lassításkor RPM nulla lett de a motor ment szépen. Gyorsításkor felugrott 5000felett rendesen mutatott, párszor eljátszotta. Kedden megyek haza, kiváncsi leszek ismétli e. hmmm Nekem akkor hülyéskedett durván a fordulatszámmérö és mutatott mindent összevissza, amikor ment el a töltésem. Végül a tekercs volt az esetemben a ludas (zárlatos) de lehet hogy a töltés-kör más pontjának a meghibásodása, vagy csak egy rossz csatlakozás is okozhat ilyet.
Esetleg érdemes lehet kimérni a tekercset megy a fesszabot. Annak idején a neten kerestem és találtam jó videókat erre.
- 6 years ago
#21758
sziasztok, leszaladtam a 749-el a Balatonhoz múlt héten, menet közben sima motorfék lassításkor RPM nulla lett de a motor ment szépen. Gyorsításkor felugrott 5000felett rendesen mutatott, párszor eljátszotta. Kedden megyek haza, kiváncsi leszek ismétli e. hmmm
csak a fordulatszámmérő mutatott hülyeséget?
- 6 years ago
#21757
sziasztok, leszaladtam a 749-el a Balatonhoz múlt héten, menet közben sima motorfék lassításkor RPM nulla lett de a motor ment szépen. Gyorsításkor felugrott 5000felett rendesen mutatott, párszor eljátszotta. Kedden megyek haza, kiváncsi leszek ismétli e. hmmm
- 6 years ago
#21756
Sziasztok,
nincs valakinek PDf formátumban workshop manuálja 900SS 1999es évjárathoz- injektoros.?
A weben csak ovners manualt találok.
nincs valakinek PDf formátumban workshop manuálja 900SS 1999es évjárathoz- injektoros.?
A weben csak ovners manualt találok.
- 6 years ago
#21755
Sziasztok. Meg tudnátok erősíteni, hogy az Adige DU-113 és DU-116 kopólamella készletek között csak annyi a különbség, hogy az utóbbi 1-gyel több darabot tartalmaz (8 vs 7)? 116-ot küldtek, a katalógus szerint meg 113 kell az S4-hez, gyors internetes kereséssel ennyi információt találtam.
Szerk.: Az hogy van, hogy ugyanazt a kosarat hozza eddig minden webshop, amit néztem az öszes száraz kuplungoshoz? Ha az újabb modellekben van plussz 1 kopó lamella, akkor a másikból is kell legyen még 1, az meg 4-5 mm együtt...
Szerk.: Az hogy van, hogy ugyanazt a kosarat hozza eddig minden webshop, amit néztem az öszes száraz kuplungoshoz? Ha az újabb modellekben van plussz 1 kopó lamella, akkor a másikból is kell legyen még 1, az meg 4-5 mm együtt...
- 6 years ago
#21754
A megbizhato szerelo esetleg megbizhato az alkatreszek beszerzesevel is. Talan ugy mindenki jobban jar. Nem? Persze tudom en, hogy ez ilyen naiv hozzaallas. én is úgy vagyok ezzel, hogy az étteremben én sem viszek húst, hogy azt rántsák ki A szerelőm fogja csinálni, és igen, ha az oem-partson jobb árat találunk akkor onnan rendeljük be együtt vele, tehát nem viszem oda az alkatrészeket egy idegen szerelőhöz, hogy rakja be azokat a motorba. Mivel most akciós pl 1098-hoz a szíj az oldalon, így még mindig az a kérdésem, hogy akkor ha innen rendelek akkor olyan alkatrészt kapok ami nem után gyártott stb.? gyári alkatrészt árulnak, ha nem az, odaírják
- 6 years ago
#21753
A megbizhato szerelo esetleg megbizhato az alkatreszek beszerzesevel is. Talan ugy mindenki jobban jar. Nem? Persze tudom en, hogy ez ilyen naiv hozzaallas. én is úgy vagyok ezzel, hogy az étteremben én sem viszek húst, hogy azt rántsák ki A szerelőm fogja csinálni, és igen, ha az oem-partson jobb árat találunk akkor onnan rendeljük be együtt vele, tehát nem viszem oda az alkatrészeket egy idegen szerelőhöz, hogy rakja be azokat a motorba. Mivel most akciós pl 1098-hoz a szíj az oldalon, így még mindig az a kérdésem, hogy akkor ha innen rendelek akkor olyan alkatrészt kapok ami nem után gyártott stb.? Szerintem ezt a kérdést az OEM Parts-nak kellene feltenned.
- 6 years ago
#21752
Dehogy! Ugyan úgy az eddigi megbízható szerelőm fogja csinálni, csak amúgy is rendelnem kell oem-parts-ról és akkor onnan rendelném meg a szükséges alkatrészeket a vezérléshez is mert jó árban van. Tehát az a kérdés, hogy ha a megfelelő alkatrészeket onnan megrendelem az tuti olyan minőségű mint ami kell és nem után gyártott vacak? A megbizhato szerelo esetleg megbizhato az alkatreszek beszerzesevel is. Talan ugy mindenki jobban jar. Nem? Persze tudom en, hogy ez ilyen naiv hozzaallas. én is úgy vagyok ezzel, hogy az étteremben én sem viszek húst, hogy azt rántsák ki A szerelőm fogja csinálni, és igen, ha az oem-partson jobb árat találunk akkor onnan rendeljük be együtt vele, tehát nem viszem oda az alkatrészeket egy idegen szerelőhöz, hogy rakja be azokat a motorba. Mivel most akciós pl 1098-hoz a szíj az oldalon, így még mindig az a kérdésem, hogy akkor ha innen rendelek akkor olyan alkatrészt kapok ami nem után gyártott stb.?
- 6 years ago
#21751
te akarodkicserélni magadnak? Dehogy! Ugyan úgy az eddigi megbízható szerelőm fogja csinálni, csak amúgy is rendelnem kell oem-parts-ról és akkor onnan rendelném meg a szükséges alkatrészeket a vezérléshez is mert jó árban van. Tehát az a kérdés, hogy ha a megfelelő alkatrészeket onnan megrendelem az tuti olyan minőségű mint ami kell és nem után gyártott vacak? A megbizhato szerelo esetleg megbizhato az alkatreszek beszerzesevel is. Talan ugy mindenki jobban jar. Nem? Persze tudom en, hogy ez ilyen naiv hozzaallas. én is úgy vagyok ezzel, hogy az étteremben én sem viszek húst, hogy azt rántsák ki
- 6 years ago
#21750
A megbizhato szerelo esetleg megbizhato az alkatreszek beszerzesevel is. Talan ugy mindenki jobban jar. Nem? Persze tudom en, hogy ez ilyen naiv hozzaallas. Persze, csak például most az oldalon le van akciózva a szíj a 1098-hoz ami pedig barátomnak kéne, így letudnánk egyben minden rendelést, ezért lett volna kérdés. Ki a szerelőd? Debrecenben van? Igen Debrecenben, Oláh Józsi.
- 6 years ago
#21749
Dehogy! Ugyan úgy az eddigi megbízható szerelőm fogja csinálni, csak amúgy is rendelnem kell oem-parts-ról és akkor onnan rendelném meg a szükséges alkatrészeket a vezérléshez is mert jó árban van. Tehát az a kérdés, hogy ha a megfelelő alkatrészeket onnan megrendelem az tuti olyan minőségű mint ami kell és nem után gyártott vacak? A megbizhato szerelo esetleg megbizhato az alkatreszek beszerzesevel is. Talan ugy mindenki jobban jar. Nem? Persze tudom en, hogy ez ilyen naiv hozzaallas. Persze, csak például most az oldalon le van akciózva a szíj a 1098-hoz ami pedig barátomnak kéne, így letudnánk egyben minden rendelést, ezért lett volna kérdés. Ki a szerelőd? Debrecenben van?
- 6 years ago
#21748
te akarodkicserélni magadnak? Dehogy! Ugyan úgy az eddigi megbízható szerelőm fogja csinálni, csak amúgy is rendelnem kell oem-parts-ról és akkor onnan rendelném meg a szükséges alkatrészeket a vezérléshez is mert jó árban van. Tehát az a kérdés, hogy ha a megfelelő alkatrészeket onnan megrendelem az tuti olyan minőségű mint ami kell és nem után gyártott vacak? A megbizhato szerelo esetleg megbizhato az alkatreszek beszerzesevel is. Talan ugy mindenki jobban jar. Nem? Persze tudom en, hogy ez ilyen naiv hozzaallas. Persze, csak például most az oldalon le van akciózva a szíj a 1098-hoz ami pedig barátomnak kéne, így letudnánk egyben minden rendelést, ezért lett volna kérdés.
- 6 years ago
#21747
Kérdés: Vezérlés csere előtt állok. Mindenképpen a gyári alkatrészeket akarom a motorba rakni (Monster S4R). Körbenéztem a neten, Maráczinál a szíj szett ára kb 44.000 forint, ez reális is, de mivel túllépte a motor a 40.000 km-t így a csapágyakat is cserélni kell. Oem-parts oldalán meg is találtam őket, a fix csapágy ára 1.200Ft, míg a feszítőé 7.200Ft, ezt duplán számolva összesen kb 19.000 forint. Ilyen árban kell lennie? Nekem anno a szerelőm ennek a dupláját mondta, merthogy nem sima csapágy kell bele, hanem valami spéci. Vagy ilyenkor nem csak csapágyat kell cserélni hanem a "csigákat" is? Elnézést ha nem szakszavakat használtam! te akarodkicserélni magadnak? Dehogy! Ugyan úgy az eddigi megbízható szerelőm fogja csinálni, csak amúgy is rendelnem kell oem-parts-ról és akkor onnan rendelném meg a szükséges alkatrészeket a vezérléshez is mert jó árban van. Tehát az a kérdés, hogy ha a megfelelő alkatrészeket onnan megrendelem az tuti olyan minőségű mint ami kell és nem után gyártott vacak? A megbizhato szerelo esetleg megbizhato az alkatreszek beszerzesevel is. Talan ugy mindenki jobban jar. Nem? Persze tudom en, hogy ez ilyen naiv hozzaallas.
- 6 years ago
#21746
Kérdés: Vezérlés csere előtt állok. Mindenképpen a gyári alkatrészeket akarom a motorba rakni (Monster S4R). Körbenéztem a neten, Maráczinál a szíj szett ára kb 44.000 forint, ez reális is, de mivel túllépte a motor a 40.000 km-t így a csapágyakat is cserélni kell. Oem-parts oldalán meg is találtam őket, a fix csapágy ára 1.200Ft, míg a feszítőé 7.200Ft, ezt duplán számolva összesen kb 19.000 forint. Ilyen árban kell lennie? Nekem anno a szerelőm ennek a dupláját mondta, merthogy nem sima csapágy kell bele, hanem valami spéci. Vagy ilyenkor nem csak csapágyat kell cserélni hanem a "csigákat" is? Elnézést ha nem szakszavakat használtam! te akarodkicserélni magadnak? Dehogy! Ugyan úgy az eddigi megbízható szerelőm fogja csinálni, csak amúgy is rendelnem kell oem-parts-ról és akkor onnan rendelném meg a szükséges alkatrészeket a vezérléshez is mert jó árban van. Tehát az a kérdés, hogy ha a megfelelő alkatrészeket onnan megrendelem az tuti olyan minőségű mint ami kell és nem után gyártott vacak?
- 6 years ago
#21745
Kérdés: Vezérlés csere előtt állok. Mindenképpen a gyári alkatrészeket akarom a motorba rakni (Monster S4R). Körbenéztem a neten, Maráczinál a szíj szett ára kb 44.000 forint, ez reális is, de mivel túllépte a motor a 40.000 km-t így a csapágyakat is cserélni kell. Oem-parts oldalán meg is találtam őket, a fix csapágy ára 1.200Ft, míg a feszítőé 7.200Ft, ezt duplán számolva összesen kb 19.000 forint. Ilyen árban kell lennie? Nekem anno a szerelőm ennek a dupláját mondta, merthogy nem sima csapágy kell bele, hanem valami spéci. Vagy ilyenkor nem csak csapágyat kell cserélni hanem a "csigákat" is? Elnézést ha nem szakszavakat használtam! te akarodkicserélni magadnak?
- 6 years ago
#21744
Kérdés: Vezérlés csere előtt állok. Mindenképpen a gyári alkatrészeket akarom a motorba rakni (Monster S4R). Körbenéztem a neten, Maráczinál a szíj szett ára kb 44.000 forint, ez reális is, de mivel túllépte a motor a 40.000 km-t így a csapágyakat is cserélni kell. Oem-parts oldalán meg is találtam őket, a fix csapágy ára 1.200Ft, míg a feszítőé 7.200Ft, ezt duplán számolva összesen kb 19.000 forint. Ilyen árban kell lennie? Nekem anno a szerelőm ennek a dupláját mondta, merthogy nem sima csapágy kell bele, hanem valami spéci. Vagy ilyenkor nem csak csapágyat kell cserélni hanem a "csigákat" is? Elnézést ha nem szakszavakat használtam! te akarodkicserélni magadnak?
- 6 years ago
#21743
Kérdés: Vezérlés csere előtt állok. Mindenképpen a gyári alkatrészeket akarom a motorba rakni (Monster S4R). Körbenéztem a neten, Maráczinál a szíj szett ára kb 44.000 forint, ez reális is, de mivel túllépte a motor a 40.000 km-t így a csapágyakat is cserélni kell. Oem-parts oldalán meg is találtam őket, a fix csapágy ára 1.200Ft, míg a feszítőé 7.200Ft, ezt duplán számolva összesen kb 19.000 forint. Ilyen árban kell lennie? Nekem anno a szerelőm ennek a dupláját mondta, merthogy nem sima csapágy kell bele, hanem valami spéci. Vagy ilyenkor nem csak csapágyat kell cserélni hanem a "csigákat" is? Elnézést ha nem szakszavakat használtam!
- 6 years ago
#21742
Ma voltam motorszerelőnél,gumit cseréltetni.A hátsó gumi már okés,elöl viszont nem.Mint a képen látható,egy csavar sehogy sem akart kijönni.Csak ez az 1...Elvileg jövő héten hétfőn ki tudják majd szedni,de addigra kellene egy ilyen csavar,mert mondták,hogy lehet visszarakják a régit de nem tudom annak mi értelme lenne. Valami ötlet,hogy honnan tudnék ilyen csavart szerezni?OEMparts.hu-n lehet rendelni,de olyan 10 nap mire ideér.
Ja igen,és 2000-s 750-s Monster vas-műszaki bolt vagy gazda bolt is lehet. imbusz csavar a neve.
- 6 years ago
#21741
Ma voltam motorszerelőnél,gumit cseréltetni.A hátsó gumi már okés,elöl viszont nem.Mint a képen látható,egy csavar sehogy sem akart kijönni.Csak ez az 1...Elvileg jövő héten hétfőn ki tudják majd szedni,de addigra kellene egy ilyen csavar,mert mondták,hogy lehet visszarakják a régit de nem tudom annak mi értelme lenne. Valami ötlet,hogy honnan tudnék ilyen csavart szerezni?OEMparts.hu-n lehet rendelni,de olyan 10 nap mire ideér.
Ja igen,és 2000-s 750-s Monster vas-műszaki bolt vagy gazda bolt is lehet. imbusz csavar a neve.
- 6 years ago
#21740
Ma voltam motorszerelőnél,gumit cseréltetni.A hátsó gumi már okés,elöl viszont nem.Mint a képen látható,egy csavar sehogy sem akart kijönni.Csak ez az 1...Elvileg jövő héten hétfőn ki tudják majd szedni,de addigra kellene egy ilyen csavar,mert mondták,hogy lehet visszarakják a régit de nem tudom annak mi értelme lenne. Valami ötlet,hogy honnan tudnék ilyen csavart szerezni?OEMparts.hu-n lehet rendelni,de olyan 10 nap mire ideér.
Ja igen,és 2000-s 750-s Monster unix, autóalkatrész boltok, stb
- 6 years ago
#21739
Ma voltam motorszerelőnél,gumit cseréltetni.A hátsó gumi már okés,elöl viszont nem.Mint a képen látható,egy csavar sehogy sem akart kijönni.Csak ez az 1...Elvileg jövő héten hétfőn ki tudják majd szedni,de addigra kellene egy ilyen csavar,mert mondták,hogy lehet visszarakják a régit de nem tudom annak mi értelme lenne. Valami ötlet,hogy honnan tudnék ilyen csavart szerezni?OEMparts.hu-n lehet rendelni,de olyan 10 nap mire ideér.
Ja igen,és 2000-s 750-s Monster pl csavarboltban árulnak csavart