- 5 years ago
#21688
Az akksi vásárlás egyértelmű volt, tekintve, hogy cellazárlatos lett és 2 órán keresztül nem tartotta a feszkót. A nyertes egy JP lett, feltöltöttem savval, ment a töltőre. Sajnos szinte utcán parkolok így a csepptöltő nehezen kivitelezhető.
Amíg töltődött megszüntettem az alsó kuplungmunkahenger folyást, újra, remélem véglegesen. A frissen vásárolt, felújított munkahenger falán lévő lerakódások miatt egyenetlen volt a felület, és szerintem eltartotta a tömítést. Kézzel fel lett csiszolva, amennyire lehetett, egy barázda sajnos visszamaradt egy korábbi sérülésből. Ha nem áll meg az olajfolyás, akkor ez a munkahenger is kuka.
Elvileg már csak a repedt oldaldekninél szivárog az olaj. Azt viszont szerintem meghagyom a szerelőnek, még megsértődik, hogy elveszem a munkáját.
Töltés után az akku bele is került a vasba, utána tudtam méréseket végezni, sajnos kihúzott sluszkulcs mellett mértem 100 mA áramszivárgást, ami még akkor is sok lenne, ha egy beriasztott autóról beszélnénk. Ma délután folytatódik a hibakeresés. Ha nem lesz meg akkor egy áramtalanító kapcsoló beépítése várható, addig marad a saru le-fel szerelése hosszabb megállásoknál.
Közben elszakadt amúgy a kilométeróra spirálom, és melegedőfélben lévő motorral piros lámpa előtt megállva lefullad a motor, ha nem vigyázok, és nehezen indul újra, de már csak nevetni tudok azon, hogy folyamatosan van valami a géppel, imádom a rohadékot:) Szeretek szerelgetni, de kezdek kicsit aggódni, hogy ez egy végeláthatatlan folyamat, 19 éves szegénykém, de jó lenne már egy hetet tökéletes géppel, problémamentesen motorozni.
Amíg töltődött megszüntettem az alsó kuplungmunkahenger folyást, újra, remélem véglegesen. A frissen vásárolt, felújított munkahenger falán lévő lerakódások miatt egyenetlen volt a felület, és szerintem eltartotta a tömítést. Kézzel fel lett csiszolva, amennyire lehetett, egy barázda sajnos visszamaradt egy korábbi sérülésből. Ha nem áll meg az olajfolyás, akkor ez a munkahenger is kuka.
Elvileg már csak a repedt oldaldekninél szivárog az olaj. Azt viszont szerintem meghagyom a szerelőnek, még megsértődik, hogy elveszem a munkáját.
Töltés után az akku bele is került a vasba, utána tudtam méréseket végezni, sajnos kihúzott sluszkulcs mellett mértem 100 mA áramszivárgást, ami még akkor is sok lenne, ha egy beriasztott autóról beszélnénk. Ma délután folytatódik a hibakeresés. Ha nem lesz meg akkor egy áramtalanító kapcsoló beépítése várható, addig marad a saru le-fel szerelése hosszabb megállásoknál.
Közben elszakadt amúgy a kilométeróra spirálom, és melegedőfélben lévő motorral piros lámpa előtt megállva lefullad a motor, ha nem vigyázok, és nehezen indul újra, de már csak nevetni tudok azon, hogy folyamatosan van valami a géppel, imádom a rohadékot:) Szeretek szerelgetni, de kezdek kicsit aggódni, hogy ez egy végeláthatatlan folyamat, 19 éves szegénykém, de jó lenne már egy hetet tökéletes géppel, problémamentesen motorozni.