- 6 years ago
#21488
Kérdés: Kuplung fedő csavarjait anno valamelyik előző tulaj annyira szerette rácibálni, hogy megadta magát az egyik menet, mi ilyenkor a teendő? Talán egy kicsivel hosszabb csavar belefér még, már az egyik menetnél így megoldódott a probléma, de ha nem, marad még valami megoldás? Most a képen bekarikázott csavarhoz tartozó menet adta meg magát. Nekem is megadta magát már az egyik csavar. Loctite csavarrögzítő közepes éppen elég volt a problémára.
- 6 years ago
#21487
Ha jol emlekszem a csovon vagy a csatin van betujelzes de nekem csak annyi maradt meg, hogy az egyikben van egy M ) De ez se biztos 8 eve csereltem tankot, akkor en elbsztam es nem indult be forditva radugva (S4R). Köszi, még filózok rajta. nekem is régen volt de úgy rémlik fordítva nem indult be Az egyértelmű, hogy a szivattyúegységnek melyik a nyomóága. A manual-ban van ellentmondás. Első körben az első henger injektorához tartó vezetéket nevezem ki nyomó ágnak, szerintem úgy jó lesz.Csatolmányok:
img_0057.jpg (938.03 KiB) Megtekintve 12213 alkalommalimg_0056.jpg (447.04 KiB) Megtekintve 12213 alkalommalimg_0055.jpg (70.74 KiB) Megtekintve 12213 alkalommal
- 6 years ago
#21486
Kérdés: Kuplung fedő csavarjait anno valamelyik előző tulaj annyira szerette rácibálni, hogy megadta magát az egyik menet, mi ilyenkor a teendő? Talán egy kicsivel hosszabb csavar belefér még, már az egyik menetnél így megoldódott a probléma, de ha nem, marad még valami megoldás? Most a képen bekarikázott csavarhoz tartozó menet adta meg magát.
Csatolmányok:
img_5567.png (1.47 MiB) Megtekintve 12221 alkalommal
- 6 years ago
#21485
Az a baj, hogy a javítási doksiból nem derül ki egyértelműen hogy melyik melyik, a méret egyforma, a cső bármelyik csatlakozóhoz elér. Mivel az injektoroknál csak egy "T" elágazó van, nem mindegy melyik irányban megy a benzin? Ha jol emlekszem a csovon vagy a csatin van betujelzes de nekem csak annyi maradt meg, hogy az egyikben van egy M ) De ez se biztos 8 eve csereltem tankot, akkor en elbsztam es nem indult be forditva radugva (S4R). Köszi, még filózok rajta. nekem is régen volt de úgy rémlik fordítva nem indult be
- 6 years ago
#21484
fontos! Az a baj, hogy a javítási doksiból nem derül ki egyértelműen hogy melyik melyik, a méret egyforma, a cső bármelyik csatlakozóhoz elér. Mivel az injektoroknál csak egy "T" elágazó van, nem mindegy melyik irányban megy a benzin? Ha jol emlekszem a csovon vagy a csatin van betujelzes de nekem csak annyi maradt meg, hogy az egyikben van egy M ) De ez se biztos 8 eve csereltem tankot, akkor en elbsztam es nem indult be forditva radugva (S4R). Köszi, még filózok rajta.
- 6 years ago
#21483
Dino, nem tudod véletlenül, hogy van-e jelentősége a két cső sorrendjének ami a szivattyúra megy? A gyorscsatikra gondolok. Lényeges, hogy melyik a nyomó, illetve visszatérő ág? fontos! Az a baj, hogy a javítási doksiból nem derül ki egyértelműen hogy melyik melyik, a méret egyforma, a cső bármelyik csatlakozóhoz elér. Mivel az injektoroknál csak egy "T" elágazó van, nem mindegy melyik irányban megy a benzin? Ha jol emlekszem a csovon vagy a csatin van betujelzes de nekem csak annyi maradt meg, hogy az egyikben van egy M ) De ez se biztos 8 eve csereltem tankot, akkor en elbsztam es nem indult be forditva radugva (S4R).
- 6 years ago
#21482
Dino, nem tudod véletlenül, hogy van-e jelentősége a két cső sorrendjének ami a szivattyúra megy? A gyorscsatikra gondolok. Lényeges, hogy melyik a nyomó, illetve visszatérő ág? fontos! Az a baj, hogy a javítási doksiból nem derül ki egyértelműen hogy melyik melyik, a méret egyforma, a cső bármelyik csatlakozóhoz elér. Mivel az injektoroknál csak egy "T" elágazó van, nem mindegy melyik irányban megy a benzin?
- 6 years ago
#21481
Dino, nem tudod véletlenül, hogy van-e jelentősége a két cső sorrendjének ami a szivattyúra megy? A gyorscsatikra gondolok. Lényeges, hogy melyik a nyomó, illetve visszatérő ág? ha a tankra gondolsz akkor elvileg csak úgy adja ki a cső, legalább is nekem úgy volt. Nekem kiadja fordítva is. Jár a motor fordított bekötéssel is?
Én is próbáltam anno kideríteni hogy van. Rádugtam valahogy azóta úgy járok. Remélem jól. Egyik csövön van egy fehér gumigyűrű, de az az a vízszintes vagy függőleges hengerhez megy az ne tiszta... :S Sárga zöld csövek fel vannak cserélve az egyes képeken képekenCsatolmányok:
s4rs_fuel_hose.jpg (718.77 KiB) Megtekintve 12221 alkalommal
- 6 years ago
#21480
Dino, nem tudod véletlenül, hogy van-e jelentősége a két cső sorrendjének ami a szivattyúra megy? A gyorscsatikra gondolok. Lényeges, hogy melyik a nyomó, illetve visszatérő ág? ha a tankra gondolsz akkor elvileg csak úgy adja ki a cső, legalább is nekem úgy volt.
- 6 years ago
#21479
Dino, nem tudod véletlenül, hogy van-e jelentősége a két cső sorrendjének ami a szivattyúra megy? A gyorscsatikra gondolok. Lényeges, hogy melyik a nyomó, illetve visszatérő ág? fontos!
- 6 years ago
#21478
Dino, nem tudod véletlenül, hogy van-e jelentősége a két cső sorrendjének ami a szivattyúra megy? A gyorscsatikra gondolok. Lényeges, hogy melyik a nyomó, illetve visszatérő ág?
- 6 years ago
#21477
Üdv Urak!
Cegléden a Gál Tamás a szerelő, jól emlékszem?
Igen jól emlékszel Köszönöm.
- 6 years ago
#21474
Healtech QSE 1 gyorsváltót esetleg használ valaki? Ki szeretném próbálni, otthon be lehet állítani rendesen (telefonról)?
http://www.heal-tech.hu/shop/qse/ A közeljövőben fogom beszerelni. Ha kipróbáltam, írok. kiváncsi leszek a tapasztalataidra mert én utánaolvastam nem voltak túl jó véleménnyel külföldi fórumokon. Én az újat néztem amit okostelefonnal lehet beállítani. Nekem is a Bluetooth-os verzió van, a telefonnal beállítható fajta.
- 6 years ago
#21473
Kíváncsiságból ránéztem a kuplungomra én is. Szerencsére sokkal jobban néz ki mint EchoPetié.
A lamellák viszont már kopottak, szóval úgy döntöttem cserélem.
Találtam 9db-os, illetve 8+1 darabos szettet. A képen talán látszik, hogy a külső lamellám vastagabb a többi 8-nál! Ebből arra következtetek, hogy nekem a 8+1es szett kell!
Jól gondolom? Azért az olajos kuplung az más tészta! Egyértelmű!
- 6 years ago
#21472
Healtech QSE 1 gyorsváltót esetleg használ valaki? Ki szeretném próbálni, otthon be lehet állítani rendesen (telefonról)?
http://www.heal-tech.hu/shop/qse/ A közeljövőben fogom beszerelni. Ha kipróbáltam, írok. kiváncsi leszek a tapasztalataidra mert én utánaolvastam nem voltak túl jó véleménnyel külföldi fórumokon. Én az újat néztem amit okostelefonnal lehet beállítani. Az enyém már bluetooth-os, telefonról állítható a jeladó több paramétere. Meglátjuk, csak legyen egy kicsit jobb idő
- 6 years ago
#21471
Kíváncsiságból ránéztem a kuplungomra én is. Szerencsére sokkal jobban néz ki mint EchoPetié.
A lamellák viszont már kopottak, szóval úgy döntöttem cserélem.
Találtam 9db-os, illetve 8+1 darabos szettet. A képen talán látszik, hogy a külső lamellám vastagabb a többi 8-nál! Ebből arra következtetek, hogy nekem a 8+1es szett kell!
Jól gondolom? Azért az olajos kuplung az más tészta!
- 6 years ago
#21470
A közeljövőben fogom beszerelni. Ha kipróbáltam, írok. kiváncsi leszek a tapasztalataidra mert én utánaolvastam nem voltak túl jó véleménnyel külföldi fórumokon. Én az újat néztem amit okostelefonnal lehet beállítani. akinek nincs problémája az nem írja le.....így szinte mindig csak rosszat olvasunk igen ezt én is tudom
a jeladóra panaszkodtak, hogy nem működik megbízhatóan, volt aki másik jeladót használ hozzá azzal tökéletes. Majd kipróbáljátok
Töröltem a dupla posztot
- 6 years ago
#21469
Healtech QSE 1 gyorsváltót esetleg használ valaki? Ki szeretném próbálni, otthon be lehet állítani rendesen (telefonról)?
http://www.heal-tech.hu/shop/qse/ A közeljövőben fogom beszerelni. Ha kipróbáltam, írok. kiváncsi leszek a tapasztalataidra mert én utánaolvastam nem voltak túl jó véleménnyel külföldi fórumokon. Én az újat néztem amit okostelefonnal lehet beállítani. akinek nincs problémája az nem írja le.....így szinte mindig csak rosszat olvasunk
- 6 years ago
#21468
Healtech QSE 1 gyorsváltót esetleg használ valaki? Ki szeretném próbálni, otthon be lehet állítani rendesen (telefonról)?
http://www.heal-tech.hu/shop/qse/ A közeljövőben fogom beszerelni. Ha kipróbáltam, írok. kiváncsi leszek a tapasztalataidra mert én utánaolvastam nem voltak túl jó véleménnyel külföldi fórumokon. Én az újat néztem amit okostelefonnal lehet beállítani.
- 6 years ago
#21467
Healtech QSE 1 gyorsváltót esetleg használ valaki? Ki szeretném próbálni, otthon be lehet állítani rendesen (telefonról)?
http://www.heal-tech.hu/shop/qse/ Szia! Én a Monster 821-re vettem, nagyon szuper dolog! Egyszerű volt beszerelni, aztán a mobilos applikáción keresztül tudod finomhangolni. Én imádom, tényleg jól működik, megéri az árát! Hova kötötted? Injektor vagy gyertya? Megmondom őszintén már nem tudom mit szakít meg, a gyújtást vagy a befecskendezést. Volt hozzá leírás, egy darab csatlakozót kellett széthúzni és közé iktatni a kapott kábelt (ugyanolyan gyári csatlakozók, nem kellett farigcsálni semmit). Ehhez a kábelhez csatlakozik az elektronika. Lehet más típusoknál máshogy van, a 821-en nagyon egyszerű volt.
- 6 years ago
#21466
Healtech QSE 1 gyorsváltót esetleg használ valaki? Ki szeretném próbálni, otthon be lehet állítani rendesen (telefonról)?
http://www.heal-tech.hu/shop/qse/ Szia! Én a Monster 821-re vettem, nagyon szuper dolog! Egyszerű volt beszerelni, aztán a mobilos applikáción keresztül tudod finomhangolni. Én imádom, tényleg jól működik, megéri az árát! Hova kötötted? Injektor vagy gyertya?
- 6 years ago
#21465
Healtech QSE 1 gyorsváltót esetleg használ valaki? Ki szeretném próbálni, otthon be lehet állítani rendesen (telefonról)?
http://www.heal-tech.hu/shop/qse/ Szia! Én a Monster 821-re vettem, nagyon szuper dolog! Egyszerű volt beszerelni, aztán a mobilos applikáción keresztül tudod finomhangolni. Én imádom, tényleg jól működik, megéri az árát!
- 6 years ago
#21464
Healtech QSE 1 gyorsváltót esetleg használ valaki? Ki szeretném próbálni, otthon be lehet állítani rendesen (telefonról)?
http://www.heal-tech.hu/shop/qse/ A közeljövőben fogom beszerelni. Ha kipróbáltam, írok. Rendben, én még azt nem értem, hogy az ago oldalán QSH-F2D kábelt hoz, mint ami neked is van, de a healtech oldalán QSH-P2E kábelt ír.....mi lehet a különbség? Most hogy jobban megnéztem, az a különbség, hogy a P2E a gyújtótrafó, az F2D pedig az injektor csatlakozójához kerül beépítésre. Így az egyik esetben a gyújtás, a másik esetben a befecskendezés kerül megszakításra.
- 6 years ago
#21463
DUCATI 999 (2003-2005) : F2D DUCATI 999 (2006-2007) : P2E , így hozza az ago oldala, de a healtech oldalán P2E minden évjárathoz, még a te motorodhoz is.... Nem tudom, típus alapján rendeltem, ezt küldték.
- 6 years ago
#21462
Kíváncsiságból ránéztem a kuplungomra én is. Szerencsére sokkal jobban néz ki mint EchoPetié.
A lamellák viszont már kopottak, szóval úgy döntöttem cserélem.
Találtam 9db-os, illetve 8+1 darabos szettet. A képen talán látszik, hogy a külső lamellám vastagabb a többi 8-nál! Ebből arra következtetek, hogy nekem a 8+1es szett kell!
Jól gondolom?
A lamellák viszont már kopottak, szóval úgy döntöttem cserélem.
Találtam 9db-os, illetve 8+1 darabos szettet. A képen talán látszik, hogy a külső lamellám vastagabb a többi 8-nál! Ebből arra következtetek, hogy nekem a 8+1es szett kell!
Jól gondolom?
Csatolmányok:
20180120_112613.jpg (714.51 KiB) Megtekintve 12221 alkalommal
20180120_112608.jpg (687.05 KiB) Megtekintve 12221 alkalommal
- 6 years ago
#21461
DUCATI 999 (2003-2005) : F2D DUCATI 999 (2006-2007) : P2E , így hozza az ago oldala, de a healtech oldalán P2E minden évjárathoz, még a te motorodhoz is....
- 6 years ago
#21460
Healtech QSE 1 gyorsváltót esetleg használ valaki? Ki szeretném próbálni, otthon be lehet állítani rendesen (telefonról)?
http://www.heal-tech.hu/shop/qse/ A közeljövőben fogom beszerelni. Ha kipróbáltam, írok. Rendben, én még azt nem értem, hogy az ago oldalán QSH-F2D kábelt hoz, mint ami neked is van, de a healtech oldalán QSH-P2E kábelt ír.....mi lehet a különbség?
- 6 years ago
#21459
Healtech QSE 1 gyorsváltót esetleg használ valaki? Ki szeretném próbálni, otthon be lehet állítani rendesen (telefonról)?
http://www.heal-tech.hu/shop/qse/ A közeljövőben fogom beszerelni. Ha kipróbáltam, írok. Rendben, én még azt nem értem, hogy az ago oldalán QSH-F2D kábelt hoz, mint ami neked is van, de a healtech oldalán QSH-P2E kábelt ír.....mi lehet a különbség?
- 6 years ago
#21458
Healtech QSE 1 gyorsváltót esetleg használ valaki? Ki szeretném próbálni, otthon be lehet állítani rendesen (telefonról)?
http://www.heal-tech.hu/shop/qse/ A közeljövőben fogom beszerelni. Ha kipróbáltam, írok.Csatolmányok:
b7ba7daa-5543-41ed-8440-9d1886cdb9c1.jpeg (1.36 MiB) Megtekintve 12221 alkalommal
- 6 years ago
#21457
Adott az alábbi kérdésem: Száraz kuplung, eléggé beütődött lamellák, kevésbé beütődött kosár, sosem csúszik a kuplung viszont már nekem túl zajos az egész. 38 ezerért kapok új lamella szettet, viszont ha kosár is kell hozzá akkor rögtön 100 ezer fölött járok. Kérdés az, hogy ha csak a lamella szettet cserélem, a kevésbé beütődött kosár marad akkor sokkal rövidebb lesz az új lamella szett élettartama? Ugyan olyan jól fog működni? Gondolom sokkal csendesebb lesz. Tudom, mindenki azt mondja, ha cserélem cseréljem egyben, de most másra is kéne költenem... próbáltál használtan kosarat? Én 4 éve találtam egy majdnem új állapotút egy huszasért. Szervizeket tárcsázd körbe, hátha van náluk, ha találsz olcsón, akkor cseréld azt is. Egyébként igen, hamarabb ütődnek szét a lamellák karmai, ha be van verődve a kosár. Ilyenkor dobj fel fotót is nyugodtan a kuplungról, h lássuk mi a szitu Úgy néz ki kapok alig használt kosarat és lamellát is bontott motorból. Szerelőmnek az a véleménye, hogy a lamelláim és a kosaram is eléggé be van verődve, de amíg nem csúszik fölösleges cserélni. Én úgy vagyok vele, ha egy nagyon jó állapotú használt szettet kapok akkor cserélem, mert tetszik a csörgés, de ez már inkább mennydörgés. itt aztán már vannak gondok....
- 6 years ago
#21456
Healtech QSE 1 gyorsváltót esetleg használ valaki? Ki szeretném próbálni, otthon be lehet állítani rendesen (telefonról)?
http://www.heal-tech.hu/shop/qse/
http://www.heal-tech.hu/shop/qse/
- 6 years ago
#21455
Adott az alábbi kérdésem: Száraz kuplung, eléggé beütődött lamellák, kevésbé beütődött kosár, sosem csúszik a kuplung viszont már nekem túl zajos az egész. 38 ezerért kapok új lamella szettet, viszont ha kosár is kell hozzá akkor rögtön 100 ezer fölött járok. Kérdés az, hogy ha csak a lamella szettet cserélem, a kevésbé beütődött kosár marad akkor sokkal rövidebb lesz az új lamella szett élettartama? Ugyan olyan jól fog működni? Gondolom sokkal csendesebb lesz. Tudom, mindenki azt mondja, ha cserélem cseréljem egyben, de most másra is kéne költenem... próbáltál használtan kosarat? Én 4 éve találtam egy majdnem új állapotút egy huszasért. Szervizeket tárcsázd körbe, hátha van náluk, ha találsz olcsón, akkor cseréld azt is. Egyébként igen, hamarabb ütődnek szét a lamellák karmai, ha be van verődve a kosár. Ilyenkor dobj fel fotót is nyugodtan a kuplungról, h lássuk mi a szitu Úgy néz ki kapok alig használt kosarat és lamellát is bontott motorból. Szerelőmnek az a véleménye, hogy a lamelláim és a kosaram is eléggé be van verődve, de amíg nem csúszik fölösleges cserélni. Én úgy vagyok vele, ha egy nagyon jó állapotú használt szettet kapok akkor cserélem, mert tetszik a csörgés, de ez már inkább mennydörgés.Csatolmányok:
img_5492.png (346.57 KiB) Megtekintve 12221 alkalommal
- 6 years ago
#21454
Adott az alábbi kérdésem: Száraz kuplung, eléggé beütődött lamellák, kevésbé beütődött kosár, sosem csúszik a kuplung viszont már nekem túl zajos az egész. 38 ezerért kapok új lamella szettet, viszont ha kosár is kell hozzá akkor rögtön 100 ezer fölött járok. Kérdés az, hogy ha csak a lamella szettet cserélem, a kevésbé beütődött kosár marad akkor sokkal rövidebb lesz az új lamella szett élettartama? Ugyan olyan jól fog működni? Gondolom sokkal csendesebb lesz. Tudom, mindenki azt mondja, ha cserélem cseréljem egyben, de most másra is kéne költenem... próbáltál használtan kosarat? Én 4 éve találtam egy majdnem új állapotút egy huszasért. Szervizeket tárcsázd körbe, hátha van náluk, ha találsz olcsón, akkor cseréld azt is. Egyébként igen, hamarabb ütődnek szét a lamellák karmai, ha be van verődve a kosár. Ilyenkor dobj fel fotót is nyugodtan a kuplungról, h lássuk mi a szitu
- 6 years ago
#21453
Adott az alábbi kérdésem: Száraz kuplung, eléggé beütődött lamellák, kevésbé beütődött kosár, sosem csúszik a kuplung viszont már nekem túl zajos az egész. 38 ezerért kapok új lamella szettet, viszont ha kosár is kell hozzá akkor rögtön 100 ezer fölött járok. Kérdés az, hogy ha csak a lamella szettet cserélem, a kevésbé beütődött kosár marad akkor sokkal rövidebb lesz az új lamella szett élettartama? Ugyan olyan jól fog működni? Gondolom sokkal csendesebb lesz. Tudom, mindenki azt mondja, ha cserélem cseréljem egyben, de most másra is kéne költenem...
- 6 years ago
#21452
Uh, de legalább megvan, Hogy javítod? Forrasztás zsugorcsővel szigetelve?
a cégnél elég sűrűn használt, kedvenc megoldásom lesz, hőre zsugorodó toldóhüvely
hatalmas találmány szerintem, ott a forraszanyag a közepén Nem rossz, nem láttam még ilyet. Mivel kell melegíteni, hány fokon folyik meg a forraszanyag?
240 fok elég neki, ilyen hőmérsékleten pont elszalad az ón és a zsugorcső is összemegy
egyszerű vihargyújtós öngyújtóval szoktam rámelegiteni
a pici szerszámos szütyőmben is van pár darab mindig, ha sos kellene kábelt javítni
pár száz forint, jó ha van otthon
https://shop.traconelectric.com/categor ... vely-onnal
- 6 years ago
#21451
a kis büdös, jól vissza kellett fejtenem a kábelköteget Uh, de legalább megvan, Hogy javítod? Forrasztás zsugorcsővel szigetelve?
a cégnél elég sűrűn használt, kedvenc megoldásom lesz, hőre zsugorodó toldóhüvely
hatalmas találmány szerintem, ott a forraszanyag a közepén Nem rossz, nem láttam még ilyet. Mivel kell melegíteni, hány fokon folyik meg a forraszanyag?
- 6 years ago
#21450
a lényeg, hogy megvan a hiba
a kis büdös, jól vissza kellett fejtenem a kábelköteget Uh, de legalább megvan, Hogy javítod? Forrasztás zsugorcsővel szigetelve?
a cégnél elég sűrűn használt, kedvenc megoldásom lesz, hőre zsugorodó toldóhüvely
hatalmas találmány szerintem, ott a forraszanyag a közepénCsatolmányok:
zsugor.jpg (56.25 KiB) Megtekintve 12221 alkalommal
- 6 years ago
#21449
sajnos nem, kicsit lejjebb tört meg a vezeték, jövő héten orvosolni fogom a lényeg, hogy megvan a hiba
a kis büdös, jól vissza kellett fejtenem a kábelköteget Uh, de legalább megvan, Hogy javítod? Forrasztás zsugorcsővel szigetelve?
- 6 years ago
#21448
ha szerencséd van, csak a gyorscsatlakozójával van probléma a lámpa mögött
sajnos nem, kicsit lejjebb tört meg a vezeték, jövő héten orvosolni fogom a lényeg, hogy megvan a hiba
a kis büdös, jól vissza kellett fejtenem a kábelkötegetCsatolmányok:
img_0761.jpg (765.17 KiB) Megtekintve 12221 alkalommal
- 6 years ago
#21447
Köszi a hozzászólásokat!
Pár percre elindítani nem szoktam, akkor már gurulok is vele. Holnap megnézem belefújok, meg el is billentem hogy jön e a másikból is. Remélem csak az van amit írtatok, köszi még egyszer!
üdv! Indítsd be, menj vele, üzem melegen állítsd le és indítsd újra, és látni fogod, hogy már a füstnek nyoma sincs. Az már meg volt, melegen oké, de másnapra megint volt 'füst' ... ezért kezdtem rosszra gondolni.
- 6 years ago
#21446
Köszi a hozzászólásokat!
Pár percre elindítani nem szoktam, akkor már gurulok is vele. Holnap megnézem belefújok, meg el is billentem hogy jön e a másikból is. Remélem csak az van amit írtatok, köszi még egyszer!
üdv! Indítsd be, menj vele, üzem melegen állítsd le és indítsd újra, és látni fogod, hogy már a füstnek nyoma sincs.
- 6 years ago
#21445
Köszi a hozzászólásokat!
Pár percre elindítani nem szoktam, akkor már gurulok is vele. Holnap megnézem belefújok, meg el is billentem hogy jön e a másikból is. Remélem csak az van amit írtatok, köszi még egyszer!
üdv!
Pár percre elindítani nem szoktam, akkor már gurulok is vele. Holnap megnézem belefújok, meg el is billentem hogy jön e a másikból is. Remélem csak az van amit írtatok, köszi még egyszer!
üdv!
- 6 years ago
#21444
az pont az a pára ami lecsapódik a felesleges járatás meg hidegindítás miatt. Azért csak az egyik oldalon gözölög, mert úgy van huzat, ha belefújsz akkor a másikon fog kijönni Erdekes megfigyeles. Meg igaz is lehet. Hacsak nincsen szaga a paranak. ez nem megfigyelés hanem tény, de eszmefuttatásnak is kézenfekvőbb mint a hegesztési varrat körül kialakuló viharfelhő Jol van, mea kulpa, nem gondoltam a gozre, mert nekem innen a video kek fustnek tunt, nem goznek, de keszseggel elhiszem a gozt is. Hogy oszinte legyek, az meg sem fordult a fejemben, hogy ha valaki ott all a motorja mellett es goz jon ki a kipujan, akkor azt nem goznek titulalja. De tenyleg, nem csinalok ebbol presztizskerdest. Legyen goz, ammen. Sot, majd ha az enyemnek goz jon ki a vegen, majd rakok fel egy videot vezeklesul. Ha eszre veszem egyaltalan.
- 6 years ago
#21443
Sziasztok!
Adott a videóban látható jelenség. Tegnap vettem észre, hogy leállítás után gőzölög a jobbos dob, csak a jobbos. Gurultam kb 30km-t leállítottam úgy semmi. Vártam 3 órát újból indítottam, megint semmi.
Majd ma indítottam, pár perc múlva leállítottam és megint csinálta. Eddig ilyen nem volt!
Valaki tapasztalt már hasonlót, mi lehet a tünet okozója? (monster 600 karbis)
Köszi előre is, üdv! az pont az a pára ami lecsapódik a felesleges járatás meg hidegindítás miatt. Azért csak az egyik oldalon gözölög, mert úgy van huzat, ha belefújsz akkor a másikon fog kijönni Erdekes megfigyeles. Meg igaz is lehet. Hacsak nincsen szaga a paranak. ez nem megfigyelés hanem tény, de eszmefuttatásnak is kézenfekvőbb mint a hegesztési varrat körül kialakuló viharfelhő
- 6 years ago
#21442
Sziasztok!
Adott a videóban látható jelenség. Tegnap vettem észre, hogy leállítás után gőzölög a jobbos dob, csak a jobbos. Gurultam kb 30km-t leállítottam úgy semmi. Vártam 3 órát újból indítottam, megint semmi.
Majd ma indítottam, pár perc múlva leállítottam és megint csinálta. Eddig ilyen nem volt!
Valaki tapasztalt már hasonlót, mi lehet a tünet okozója? (monster 600 karbis)
Köszi előre is, üdv! az pont az a pára ami lecsapódik a felesleges járatás meg hidegindítás miatt. Azért csak az egyik oldalon gözölög, mert úgy van huzat, ha belefújsz akkor a másikon fog kijönni Jól mondja Dino, ha egy bizonyos fok alatt indítod, a kipufogóban addig lecsapódott pára jön ki ilyenkor, aggodalomra semmi ok!
- 6 years ago
#21441
Sziasztok!
Adott a videóban látható jelenség. Tegnap vettem észre, hogy leállítás után gőzölög a jobbos dob, csak a jobbos. Gurultam kb 30km-t leállítottam úgy semmi. Vártam 3 órát újból indítottam, megint semmi.
Majd ma indítottam, pár perc múlva leállítottam és megint csinálta. Eddig ilyen nem volt!
Valaki tapasztalt már hasonlót, mi lehet a tünet okozója? (monster 600 karbis)
Köszi előre is, üdv! az pont az a pára ami lecsapódik a felesleges járatás meg hidegindítás miatt. Azért csak az egyik oldalon gözölög, mert úgy van huzat, ha belefújsz akkor a másikon fog kijönni Erdekes megfigyeles. Meg igaz is lehet. Hacsak nincsen szaga a paranak.
- 6 years ago
#21440
Sziasztok!
Adott a videóban látható jelenség. Tegnap vettem észre, hogy leállítás után gőzölög a jobbos dob, csak a jobbos. Gurultam kb 30km-t leállítottam úgy semmi. Vártam 3 órát újból indítottam, megint semmi.
Majd ma indítottam, pár perc múlva leállítottam és megint csinálta. Eddig ilyen nem volt!
Valaki tapasztalt már hasonlót, mi lehet a tünet okozója? (monster 600 karbis)
Köszi előre is, üdv! az pont az a pára ami lecsapódik a felesleges járatás meg hidegindítás miatt. Azért csak az egyik oldalon gözölög, mert úgy van huzat, ha belefújsz akkor a másikon fog kijönni
- 6 years ago
#21439
Hali! Gondoltam megírom, akinek nincs még.....a Lidlben a mai naptól akciós a akkutöltő 5499,- Ft és a gencsi-akku teszter 999,- Ft ez utóbbi lehet engemet is érdekelne...ha olyan minőségű mint az akkutöltő, akkor jó kis cucc lehet.
The World Cup is one of the biggest football tourn[…]