Kivettem a befecskendezes biztositekat betettem egy 30asat helyette es azzal beindult. Azutan visszatettem a regit es azzal is ment, lehet ki volt mozdulva, bar eleg nehezen jott ki elsore
Most tényleg nem hivalkodni szeretnék, csak mivel látatlanban eltaláltam (elektromos AC vezérlése), elég jó távgyógyító lenne belőlem
Sajnos ma megint nem indult, ugyhogy valami kontaktos lesz vagy hasonlo dolog
En azzal kezdenem, hogy az osszes ide vonatkozo biztositekot kivennem, a helyet befujnam kontaktsprevel. Aztan az osszes csatlakozot szethuznam, ugyszintek kontaktspre es parszor szet ossze dugni. Azert annyira nem vagyok okos, hogy fejbol megmondjam, hol vannak ezek a csatlakozok, de azert hagynek neked is gondolkodni valot. A fotengely vagy vezertengely jeladoja (valamelyik vagy mindketto van) is ossze van kotve a vezerlessel. Azt is megkontaktolnam. Minden olyan lathato, vagy konnyen hozzaferhetot, amihez a viz sar por motor melege szinten konnyen bejut. Aztan, de ez mar melyebb elemzes targya, hogy meg tudjuk-e nezni, hogy a hibatarolo milyen hibakodot dob. Na, ehhez mar nem vagyok elegge ducatisti, de majd belejovok. Ja, es meg egy, az akkut megneznem, hogy mennyi feszkot ejt el, miutan inditottad. Elotte feszmeres es utana is. Az is tud beszedes lenni. Most ennyi jutott eszembe.