Szia!
Pont én is egy hornet-et cseréltem egy ilyen gépre kb egy hónapja.
Egyszer indult nehezen, mikor viszonylag üres tankkal kitámasztva indítottam.
Egyébként szerintem is aksi gondod van.
Lehet megpróbálom az Aksi cserét, Nagyjából a fél motort kell csak lebontani hozzá... Bár ha 2hét múlva szerviz... Addis kihhzzuk.
Amúgy milyen a Hornet után? Egyszer a Hornettel hazajöttem gyakorlatilag szétszakadt kuplung bowdennel Szlovéniából. Minden pirosnál betolás, 1-es... Na a 796-ossal inkább megnézem túra előtt nem-e szőrös. Itt vége a betologatásoknak...
Mint már előttem írták, itt már gyárilag szakadt a kuplungbovden.
Vmi vacak olajjal helyettesítették, be is fújtam wd40-el az olajat hogy jobban csússzon és ne kopjon:-DDD
Amiben több mint a hornet:
- Olajos kuplung:-D
- ABS
- Komolyabb fék BREMBO
- Nyomatékos
- Hang
- Kinézet, alkatrészek kidolgozottsága pl egy oldalú lengőkar, feni , váznyúlvány..stb.sorolhatnám.
- Ez meglepett de a váltó is pontosabb
- Fokozatkijelző (na jó ez maszek cucc)
- Nincs benzincsap (utáltam a hornetben)
- Nincs szivató (az is utáltam)
- Kitett sztendernél nem áll le ha be van húzva a kuplung.
- Nekem könnyebben indul, mint a honda.
- Állítható karok fék, kuplung....
- Megszabadultam a karbi szinkrontól.
- Műanyag tank (nem kezdi ki a benzin úgy mint a fémet).
- Erősebb lámpák.
- Végére a Legfontosabb L motor.
Ami nem:
- Kevesen értenek hozzá, bár ha egyszer megtalálod akihez hord ez is pipa.
- Aksi helye
- Ülés alatt semmi hely nincs.
- Dobozt nem tudsz rá tenni, vagy nem jó szívvel na jó ez egy plusz egy mínusz:-D
Igen, meglett a kuplung bowden hűlt helye nálam is..
Nekem már egy ABS-es Hornetem volt, a mostani Monster 796-os is az, minden motorom az lesz a jövőben remélhetőleg, jó dolog.
A felfüggesztés is más, mint a Hornet, ez sokkal többet elfed az úttest hibáiból, de épp ezért kényelmesebb is, kezdem megszeretni.
Szeretem én is ezt a blokkot, egyedül azt nem hogy sorok között képtelenség lassan araszolni, 20alatt csak kuplunggal, de megszokható.
Lánccserénél berendeltem egy foggal kisebb lánckereket.
Jövőhéten szervíz, remélem helyreteszik ezt a nemindulás dolgot, aztán jöhet az 1600km olasz-osztrák túra. Remélem ott összerázódunk.
1988-ban már jártam ki a Hungaroringre még MZ-vel Ducatit hallgatni, ideje volt már, hogy legyen egy, na...