- 7 years ago
#21038
Visszaraktam a gyári farokidomot, ekkor vettem észre, h a féklámpa csak az első fékre világít. ha a hátsó féket nyomom meg se "nyikkan". Kábeleket nem húztam szét a farokidom cseréjekor.
Ma vinném műszakira, ez gondolom automatikus bukta.
Van 5letetek, h hol mi lehet a gubanc?
kapcsolónál keresgetnék, mert:
-a lámpa működik az első fékre
-kábelek rendben, ha nem mozgattad őket
--> csak a kapcsoló marad köszi
biztos ami biztos, a kapcsolótól átnézem az izzóig...
- 7 years ago
#21037
Visszaraktam a gyári farokidomot, ekkor vettem észre, h a féklámpa csak az első fékre világít. ha a hátsó féket nyomom meg se "nyikkan". Kábeleket nem húztam szét a farokidom cseréjekor.
Ma vinném műszakira, ez gondolom automatikus bukta.
Van 5letetek, h hol mi lehet a gubanc?
kapcsolónál keresgetnék, mert:
-a lámpa működik az első fékre
-kábelek rendben, ha nem mozgattad őket
--> csak a kapcsoló marad Vagy izzó.
"a féklámpa csak az első fékre világít. "
- 7 years ago
#21036
Visszaraktam a gyári farokidomot, ekkor vettem észre, h a féklámpa csak az első fékre világít. ha a hátsó féket nyomom meg se "nyikkan". Kábeleket nem húztam szét a farokidom cseréjekor.
Ma vinném műszakira, ez gondolom automatikus bukta.
Van 5letetek, h hol mi lehet a gubanc?
kapcsolónál keresgetnék, mert:
-a lámpa működik az első fékre
-kábelek rendben, ha nem mozgattad őket
--> csak a kapcsoló marad Vagy izzó.
- 7 years ago
#21035
Visszaraktam a gyári farokidomot, ekkor vettem észre, h a féklámpa csak az első fékre világít. ha a hátsó féket nyomom meg se "nyikkan". Kábeleket nem húztam szét a farokidom cseréjekor.
Ma vinném műszakira, ez gondolom automatikus bukta.
Van 5letetek, h hol mi lehet a gubanc?
kapcsolónál keresgetnék, mert:
-a lámpa működik az első fékre
-kábelek rendben, ha nem mozgattad őket
--> csak a kapcsoló marad
- 7 years ago
#21034
Visszaraktam a gyári farokidomot, ekkor vettem észre, h a féklámpa csak az első fékre világít. ha a hátsó féket nyomom meg se "nyikkan". Kábeleket nem húztam szét a farokidom cseréjekor.
Ma vinném műszakira, ez gondolom automatikus bukta.
Van 5letetek, h hol mi lehet a gubanc?
kapcsolónál keresgetnék, mert:
-a lámpa működik az első fékre
-kábelek rendben, ha nem mozgattad őket
--> csak a kapcsoló marad
- 7 years ago
#21033
Visszaraktam a gyári farokidomot, ekkor vettem észre, h a féklámpa csak az első fékre világít. ha a hátsó féket nyomom meg se "nyikkan". Kábeleket nem húztam szét a farokidom cseréjekor.
Ma vinném műszakira, ez gondolom automatikus bukta.
Van 5letetek, h hol mi lehet a gubanc?
Ma vinném műszakira, ez gondolom automatikus bukta.
Van 5letetek, h hol mi lehet a gubanc?
- 7 years ago
#21032
Megtaláltam a garázsban a keretet, elkezdtem felrakni közben persze lejött a segítségem a kislányom, aki viszont le se akart szállni róla ) Szia ez mi? Nem látom, nincs fészbúkom. És nem is lesz.
- 7 years ago
#21031
Megtaláltam a garázsban a keretet, elkezdtem felrakni közben persze lejött a segítségem a kislányom, aki viszont le se akart szállni róla ) te kopi! Ujabban kmpetivel bandazol? Ja . Telepátiával .
- 7 years ago
#21030
Megtaláltam a garázsban a keretet, elkezdtem felrakni közben persze lejött a segítségem a kislányom, aki viszont le se akart szállni róla ) te kopi! Ujabban kmpetivel bandazol? Ja,Peti már hívott,hogy kényelmetlen a doboz!
- 7 years ago
#21029
Megtaláltam a garázsban a keretet, elkezdtem felrakni közben persze lejött a segítségem a kislányom, aki viszont le se akart szállni róla ) te kopi! Ujabban kmpetivel bandazol?
- 7 years ago
#21028
Na, a petróleum tényleg nagyon pöpec cucc. Fogkefével rásegítettem, kicsit túlzásnak tűnhet, de gyönyörű lett a lánc...
- 7 years ago
#21027
Megtaláltam a garázsban a keretet, elkezdtem felrakni közben persze lejött a segítségem a kislányom, aki viszont le se akart szállni róla )
- 7 years ago
#21026
Megtaláltam a garázsban a keretet, elkezdtem felrakni közben persze lejött a segítségem a kislányom, aki viszont le se akart szállni róla ) Mester nem lett az egy kicsit ferde? Viszont bajban vagyok, mert a lányom a 9.szülinapjára sisakot szeretne és menjünk, menjünk, menjünk, a feleségem meg totál ki van akadva. pffff
- 7 years ago
#21025
Megtaláltam a garázsban a keretet, elkezdtem felrakni közben persze lejött a segítségem a kislányom, aki viszont le se akart szállni róla ) Mester nem lett az egy kicsit ferde? Nem így lett rögzítve, csak odatettem az elején
- 7 years ago
#21024
Megtaláltam a garázsban a keretet, elkezdtem felrakni közben persze lejött a segítségem a kislányom, aki viszont le se akart szállni róla ) Mester nem lett az egy kicsit ferde? nem!
Ez tompitott kanyar rendszám tartó!
- 7 years ago
#21023
Megtaláltam a garázsban a keretet, elkezdtem felrakni közben persze lejött a segítségem a kislányom, aki viszont le se akart szállni róla ) Mester nem lett az egy kicsit ferde?
- 7 years ago
#21022
Megtaláltam a garázsban a keretet, elkezdtem felrakni közben persze lejött a segítségem a kislányom, aki viszont le se akart szállni róla )
Csatolmányok:
img_3172.jpg (1.53 MiB) Megtekintve 11271 alkalommal
img_3175.jpg (660.16 KiB) Megtekintve 11271 alkalommal
- 7 years ago
#21021
Ez jól hangzik... Hogy emelted meg a motort?
Így emelt hátuljával változott vmit az egyenes futása a gépnek? köszi kértem kölcsön 1 ilyen láncos csörlőt, egyedül megoldottam....az egyenesfutás szerintem rendben, a magasságváltozást eléggé észrevenni (én pont nem vagyok valami magas) és a keményítés sztem nagyon kellett azért azt tudnod kell, ha megemeld a motort az ülés lábtartó távolság marad, tehát kényelemre ua lesz ja azt vágom, a földre teli talppal mindkét lábbal már nem megy....úgy értettem
- 7 years ago
#21020
szia, én 2 hete csináltam.
A rugóstagot kivettem a helyéről, a kutyacsont felül könnyen meglazult 2 kulccsal, keveset emeltem rajta és jó is lett....(monster 1000 ds)
A gázhoz nem tudok hozzászólni.
Ez jól hangzik... Hogy emelted meg a motort?
Így emelt hátuljával változott vmit az egyenes futása a gépnek? köszi kértem kölcsön 1 ilyen láncos csörlőt, egyedül megoldottam....az egyenesfutás szerintem rendben, a magasságváltozást eléggé észrevenni (én pont nem vagyok valami magas) és a keményítés sztem nagyon kellett azért azt tudnod kell, ha megemeld a motort az ülés lábtartó távolság marad, tehát kényelemre ua lesz
- 7 years ago
#21019
Köszi a válaszokat. Remélem nem lesz gond. Megpróbálom valami kisebb műhelynél.
- 7 years ago
#21018
Sziasztok! Ha levágom a gép farkát, átmegy a vizsgán?
Köszi a választ!
Engem nemrég vágtak ki első körben a műszakiról. Minden baromságba bele kötöttek, (pl.: helyzetjelző izzó, rendszámvilágítás, tükrök, stb.), de a levágott farok baromira nem érdekelte őket.
- 7 years ago
#21017
Sziasztok! Ha levágom a gép farkát, átmegy a vizsgán?
Köszi a választ! Simán. Legtöbb helyen nincsenek képben arról, hogy eredetileg hogyan néz ki a motor.
- 7 years ago
#21016
Sziasztok!
Az S4-emen akartam állítani a hátsó rugóstag keménységén. Az a baj h a körmöskulcsot csak egy irányban tudom rátenni a körmös anyára. Fesziteni nem tudom, mert utban van a gáztartály. (Egyébként rámértem a gáztartályra és 0!! bart mutatott a műszer. Mennyinek kéne lenni? 10-12bár? És nitrogén kell bele v jó a levegő is?)
Szóval hogyan tudnám feszíteni a körmösanyát? Egyébként fehér színű rugó van a rugóstagban a gyári sárga helyett (95-180kg) Én kizárólag csak egyedül motorozok és 92kg vagyok. Be tudom ezt optimálisan állítani h ne pattogjon a hátulja?
Emelni is szeretnék a motor hátulján mert alacsony (én 190cm vagyok)
A kutyacsonton csak kiszerelt állapotban tudok állítani , ezt írtátok már.
Van valaki aki csinált már ilyet konkrétan (kutyacsont ki és vissza) ? Kéne egy kis segítség Az enyémen csinálta Laci (MotoRosso) de úgy hogy teljesen újat csináltattunk... Én 205 cm vagyok..
Hú akkor a válladig se érek
Mármint új kutyacsontot esztergáltattál?
Publikus h ki csinálta és mennyiért? Privátba is jó ha megírod köszi Nem tudom, de megkérdezem a Lacit...
- 7 years ago
#21014
Sziasztok!
Az S4-emen akartam állítani a hátsó rugóstag keménységén. Az a baj h a körmöskulcsot csak egy irányban tudom rátenni a körmös anyára. Fesziteni nem tudom, mert utban van a gáztartály. (Egyébként rámértem a gáztartályra és 0!! bart mutatott a műszer. Mennyinek kéne lenni? 10-12bár? És nitrogén kell bele v jó a levegő is?)
Szóval hogyan tudnám feszíteni a körmösanyát? Egyébként fehér színű rugó van a rugóstagban a gyári sárga helyett (95-180kg) Én kizárólag csak egyedül motorozok és 92kg vagyok. Be tudom ezt optimálisan állítani h ne pattogjon a hátulja?
Emelni is szeretnék a motor hátulján mert alacsony (én 190cm vagyok)
A kutyacsonton csak kiszerelt állapotban tudok állítani , ezt írtátok már.
Van valaki aki csinált már ilyet konkrétan (kutyacsont ki és vissza) ? Kéne egy kis segítség szia, én 2 hete csináltam.
A rugóstagot kivettem a helyéről, a kutyacsont felül könnyen meglazult 2 kulccsal, keveset emeltem rajta és jó is lett....(monster 1000 ds)
A gázhoz nem tudok hozzászólni.
Ez jól hangzik... Hogy emelted meg a motort?
Így emelt hátuljával változott vmit az egyenes futása a gépnek? köszi kértem kölcsön 1 ilyen láncos csörlőt, egyedül megoldottam....az egyenesfutás szerintem rendben, a magasságváltozást eléggé észrevenni (én pont nem vagyok valami magas) és a keményítés sztem nagyon kellettCsatolmányok:
img_1719.re_.jpg (1.68 MiB) Megtekintve 11271 alkalommal
- 7 years ago
#21013
Sziasztok!
Az S4-emen akartam állítani a hátsó rugóstag keménységén. Az a baj h a körmöskulcsot csak egy irányban tudom rátenni a körmös anyára. Fesziteni nem tudom, mert utban van a gáztartály. (Egyébként rámértem a gáztartályra és 0!! bart mutatott a műszer. Mennyinek kéne lenni? 10-12bár? És nitrogén kell bele v jó a levegő is?)
Szóval hogyan tudnám feszíteni a körmösanyát? Egyébként fehér színű rugó van a rugóstagban a gyári sárga helyett (95-180kg) Én kizárólag csak egyedül motorozok és 92kg vagyok. Be tudom ezt optimálisan állítani h ne pattogjon a hátulja?
Emelni is szeretnék a motor hátulján mert alacsony (én 190cm vagyok)
A kutyacsonton csak kiszerelt állapotban tudok állítani , ezt írtátok már.
Van valaki aki csinált már ilyet konkrétan (kutyacsont ki és vissza) ? Kéne egy kis segítség szia, én 2 hete csináltam.
A rugóstagot kivettem a helyéről, a kutyacsont felül könnyen meglazult 2 kulccsal, keveset emeltem rajta és jó is lett....(monster 1000 ds)
A gázhoz nem tudok hozzászólni.
Ez jól hangzik... Hogy emelted meg a motort?
Így emelt hátuljával változott vmit az egyenes futása a gépnek? köszi
- 7 years ago
#21012
Sziasztok!
Az S4-emen akartam állítani a hátsó rugóstag keménységén. Az a baj h a körmöskulcsot csak egy irányban tudom rátenni a körmös anyára. Fesziteni nem tudom, mert utban van a gáztartály. (Egyébként rámértem a gáztartályra és 0!! bart mutatott a műszer. Mennyinek kéne lenni? 10-12bár? És nitrogén kell bele v jó a levegő is?)
Szóval hogyan tudnám feszíteni a körmösanyát? Egyébként fehér színű rugó van a rugóstagban a gyári sárga helyett (95-180kg) Én kizárólag csak egyedül motorozok és 92kg vagyok. Be tudom ezt optimálisan állítani h ne pattogjon a hátulja?
Emelni is szeretnék a motor hátulján mert alacsony (én 190cm vagyok)
A kutyacsonton csak kiszerelt állapotban tudok állítani , ezt írtátok már.
Van valaki aki csinált már ilyet konkrétan (kutyacsont ki és vissza) ? Kéne egy kis segítség Az enyémen csinálta Laci (MotoRosso) de úgy hogy teljesen újat csináltattunk... Én 205 cm vagyok..
Hú akkor a válladig se érek
Mármint új kutyacsontot esztergáltattál?
Publikus h ki csinálta és mennyiért? Privátba is jó ha megírod köszi
- 7 years ago
#21011
Sziasztok!
Az S4-emen akartam állítani a hátsó rugóstag keménységén. Az a baj h a körmöskulcsot csak egy irányban tudom rátenni a körmös anyára. Fesziteni nem tudom, mert utban van a gáztartály. (Egyébként rámértem a gáztartályra és 0!! bart mutatott a műszer. Mennyinek kéne lenni? 10-12bár? És nitrogén kell bele v jó a levegő is?)
Szóval hogyan tudnám feszíteni a körmösanyát? Egyébként fehér színű rugó van a rugóstagban a gyári sárga helyett (95-180kg) Én kizárólag csak egyedül motorozok és 92kg vagyok. Be tudom ezt optimálisan állítani h ne pattogjon a hátulja?
Emelni is szeretnék a motor hátulján mert alacsony (én 190cm vagyok)
A kutyacsonton csak kiszerelt állapotban tudok állítani , ezt írtátok már.
Van valaki aki csinált már ilyet konkrétan (kutyacsont ki és vissza) ? Kéne egy kis segítség szia, én 2 hete csináltam.
A rugóstagot kivettem a helyéről, a kutyacsont felül könnyen meglazult 2 kulccsal, keveset emeltem rajta és jó is lett....(monster 1000 ds)
A gázhoz nem tudok hozzászólni.
- 7 years ago
#21010
Sziasztok!
Az S4-emen akartam állítani a hátsó rugóstag keménységén. Az a baj h a körmöskulcsot csak egy irányban tudom rátenni a körmös anyára. Fesziteni nem tudom, mert utban van a gáztartály. (Egyébként rámértem a gáztartályra és 0!! bart mutatott a műszer. Mennyinek kéne lenni? 10-12bár? És nitrogén kell bele v jó a levegő is?)
Szóval hogyan tudnám feszíteni a körmösanyát? Egyébként fehér színű rugó van a rugóstagban a gyári sárga helyett (95-180kg) Én kizárólag csak egyedül motorozok és 92kg vagyok. Be tudom ezt optimálisan állítani h ne pattogjon a hátulja?
Emelni is szeretnék a motor hátulján mert alacsony (én 190cm vagyok)
A kutyacsonton csak kiszerelt állapotban tudok állítani , ezt írtátok már.
Van valaki aki csinált már ilyet konkrétan (kutyacsont ki és vissza) ? Kéne egy kis segítség Az enyémen csinálta Laci (MotoRosso) de úgy hogy teljesen újat csináltattunk... Én 205 cm vagyok..
- 7 years ago
#21009
Sziasztok!
Az S4-emen akartam állítani a hátsó rugóstag keménységén. Az a baj h a körmöskulcsot csak egy irányban tudom rátenni a körmös anyára. Fesziteni nem tudom, mert utban van a gáztartály. (Egyébként rámértem a gáztartályra és 0!! bart mutatott a műszer. Mennyinek kéne lenni? 10-12bár? És nitrogén kell bele v jó a levegő is?)
Szóval hogyan tudnám feszíteni a körmösanyát? Egyébként fehér színű rugó van a rugóstagban a gyári sárga helyett (95-180kg) Én kizárólag csak egyedül motorozok és 92kg vagyok. Be tudom ezt optimálisan állítani h ne pattogjon a hátulja?
Emelni is szeretnék a motor hátulján mert alacsony (én 190cm vagyok)
A kutyacsonton csak kiszerelt állapotban tudok állítani , ezt írtátok már.
Van valaki aki csinált már ilyet konkrétan (kutyacsont ki és vissza) ? Kéne egy kis segítség
Az S4-emen akartam állítani a hátsó rugóstag keménységén. Az a baj h a körmöskulcsot csak egy irányban tudom rátenni a körmös anyára. Fesziteni nem tudom, mert utban van a gáztartály. (Egyébként rámértem a gáztartályra és 0!! bart mutatott a műszer. Mennyinek kéne lenni? 10-12bár? És nitrogén kell bele v jó a levegő is?)
Szóval hogyan tudnám feszíteni a körmösanyát? Egyébként fehér színű rugó van a rugóstagban a gyári sárga helyett (95-180kg) Én kizárólag csak egyedül motorozok és 92kg vagyok. Be tudom ezt optimálisan állítani h ne pattogjon a hátulja?
Emelni is szeretnék a motor hátulján mert alacsony (én 190cm vagyok)
A kutyacsonton csak kiszerelt állapotban tudok állítani , ezt írtátok már.
Van valaki aki csinált már ilyet konkrétan (kutyacsont ki és vissza) ? Kéne egy kis segítség
- 7 years ago
#21008
Sziasztok! Szeretném a sportlégszűrőmet tisztítani és olajozni viszont még nem csináltam ilyet ezért nem tudom hogy megvegyem a gyárit vagy elég egy olcsóbb szett?
Márka: BMC
Ti mivel szoktátok, vagy mit javasoktok?
Köszi a választ: Z Én ezt használom!
BMC-nek van saját tisztító, olajozó cucca. Valahol olvastam, hogy nem szabad keverni a K&N-el. A miérteket nem ecsették, lehet csak marketing...
http://cdn2.bigcommerce.com/server6100/ ... 80.JPG?c=2 Igen a saját oldalukon azt írták mással nem szabad, de gondoltam csak marketingfogás, vagy mégsem.
- 7 years ago
#21007
Sziasztok! Szeretném a sportlégszűrőmet tisztítani és olajozni viszont még nem csináltam ilyet ezért nem tudom hogy megvegyem a gyárit vagy elég egy olcsóbb szett?
Márka: BMC
Ti mivel szoktátok, vagy mit javasoktok?
Köszi a választ: Z Én ezt használom!
BMC-nek van saját tisztító, olajozó cucca. Valahol olvastam, hogy nem szabad keverni a K&N-el. A miérteket nem ecsették, lehet csak marketing...
http://cdn2.bigcommerce.com/server6100/ ... 80.JPG?c=2
- 7 years ago
#21005
Sziasztok! Szeretném a sportlégszűrőmet tisztítani és olajozni viszont még nem csináltam ilyet ezért nem tudom hogy megvegyem a gyárit vagy elég egy olcsóbb szett?
Márka: BMC
Ti mivel szoktátok, vagy mit javasoktok?
Köszi a választ: Z Én ezt használom!Csatolmányok:
img_7654.jpg (221.78 KiB) Megtekintve 11271 alkalommal
- 7 years ago
#21004
Sziasztok! Szeretném a sportlégszűrőmet tisztítani és olajozni viszont még nem csináltam ilyet ezért nem tudom hogy megvegyem a gyárit vagy elég egy olcsóbb szett?
Márka: BMC
Ti mivel szoktátok, vagy mit javasoktok?
Köszi a választ: Z
Márka: BMC
Ti mivel szoktátok, vagy mit javasoktok?
Köszi a választ: Z
- 7 years ago
#21003
Brigéciol van, petróleumot gondolom lehetne venni, na de kerozint? https://osz-car.hu/webaruhaz/htmls/cikk ... 706558-AML
Rágugliztam, a "white spirit" és a kerozin nem tűnik ugyanannak, de egy próbát megér. Használtam ilyet (inkább ilyesmit, arra rendesen kerozin volt írva), de nem láncmosásra, amúgy elég jó anyag. Valóban lehet kapni!
Azt hiszem petróleummal kezdek, aztán meglátjuk...
- 7 years ago
#21002
Brigéciol van, petróleumot gondolom lehetne venni, na de kerozint? https://osz-car.hu/webaruhaz/htmls/cikk ... 706558-AML
Rágugliztam, a "white spirit" és a kerozin nem tűnik ugyanannak, de egy próbát megér. Használtam ilyet (inkább ilyesmit, arra rendesen kerozin volt írva), de nem láncmosásra, amúgy elég jó anyag. Ez a kerozinos dolog jó mert mindenhonnan leszedi a zsírt a koszt még ami rá van égve azt is csak sok ember túlzásban esik és sajnos a gyűrűk közül is kimossa a zsírt, én anno egy ruhadarabra öntöttem és úgy törölgetem a láncot
- 7 years ago
#21001
Brigéciol van, petróleumot gondolom lehetne venni, na de kerozint? https://osz-car.hu/webaruhaz/htmls/cikk ... 706558-AML
Rágugliztam, a "white spirit" és a kerozin nem tűnik ugyanannak, de egy próbát megér. Használtam ilyet (inkább ilyesmit, arra rendesen kerozin volt írva), de nem láncmosásra, amúgy elég jó anyag.
- 7 years ago
#21000
Ez lehozza a dzsuvát mindenhonnan? Láncnál utána láncspray?
Hogy használod? Részletezd kicsit légyszíves!
Petróleum elvileg van az obiban... A láncot befújom WD 40 hagyom kicsit állni és jól átdörzsölöm ruha darabbal majd befújom MOTUL c2 + fehér láncspry-vel, a felnit is ezzel tisztítom szépen leszedi a rácsöppenő láncspry-t, egy finom ruha darabra fújok wd 40t és törlöm vele a motort mindenhol a bogarakat is leszedi a villát is bekenem vele lehet Egyiptomba is wd40 használtak! Ott a szkarabeusz bogár szar volt a menő
- 7 years ago
#20999
Az egyszerű WD 40
http://www.ebay.com/itm/WD40-APPLICATOR ... Swol5Y1TRF Ez lehozza a dzsuvát mindenhonnan? Láncnál utána láncspray?
Hogy használod? Részletezd kicsit légyszíves!
Petróleum elvileg van az obiban... A láncot befújom WD 40 hagyom kicsit állni és jól átdörzsölöm ruha darabbal majd befújom MOTUL c2 + fehér láncspry-vel, a felnit is ezzel tisztítom szépen leszedi a rácsöppenő láncspry-t, egy finom ruha darabra fújok wd 40t és törlöm vele a motort mindenhol a bogarakat is leszedi a villát is bekenem vele lehet Egyiptomba is wd40 használtak!
- 7 years ago
#20998
Pontosan melyik wd termék? Az egyszerű WD 40
http://www.ebay.com/itm/WD40-APPLICATOR ... Swol5Y1TRF Ez lehozza a dzsuvát mindenhonnan? Láncnál utána láncspray?
Hogy használod? Részletezd kicsit légyszíves!
Petróleum elvileg van az obiban... A láncot befújom WD 40 hagyom kicsit állni és jól átdörzsölöm ruha darabbal majd befújom MOTUL c2 + fehér láncspry-vel, a felnit is ezzel tisztítom szépen leszedi a rácsöppenő láncspry-t, egy finom ruha darabra fújok wd 40t és törlöm vele a motort mindenhol a bogarakat is leszedi a villát is bekenem vele
- 7 years ago
#20997
én 30 euróért vetem 5L az egész motort ezzel tisztítom Pontosan melyik wd termék? Az egyszerű WD 40
http://www.ebay.com/itm/WD40-APPLICATOR ... Swol5Y1TRF Ez lehozza a dzsuvát mindenhonnan? Láncnál utána láncspray?
Hogy használod? Részletezd kicsit légyszíves!
Petróleum elvileg van az obiban...
- 7 years ago
#20996
igen de abból annyi 100ml mint a petroleumbol 1L,és valszeg petroleum van benne. én 30 euróért vetem 5L az egész motort ezzel tisztítom Pontosan melyik wd termék? Az egyszerű WD 40
http://www.ebay.com/itm/WD40-APPLICATOR ... Swol5Y1TRF
- 7 years ago
#20995
Hello, 848 olajleeresztő csavarnál az a kis tömités (oil crush washer) mekkora méretű?
- 7 years ago
#20994
WD 40 a legjobb és még a gumigyűrűket sem bántja igen de abból annyi 100ml mint a petroleumbol 1L,és valszeg petroleum van benne. én 30 euróért vetem 5L az egész motort ezzel tisztítom Pontosan melyik wd termék?
- 7 years ago
#20993
WD 40 a legjobb és még a gumigyűrűket sem bántja igen de abból annyi 100ml mint a petroleumbol 1L,és valszeg petroleum van benne. én 30 euróért vetem 5L az egész motort ezzel tisztítom
- 7 years ago
#20992
WD 40 a legjobb és még a gumigyűrűket sem bántja igen de abból annyi 100ml mint a petroleumbol 1L,és valszeg petroleum van benne.
- 7 years ago
#20989
azt lehet tudni mennyi van a láncban? Km?
Valvoline,motult szoktam használni,ha lehet melegen fújd. Biztosan nem, de az eladó szerint kb 5000km.. Motorosso Laci szerint teljesen rendben van. akkor valszeg még nem nyírtad ki!
Csak egy tipp,én egy rongyra szoktam petroleumot vagy brigeciolt locsolni és azzal törlöm át,utána befujom.kb az egész művelet állványon 10perc. a kerozin állítólag a legkirályabb erre a célra, már ha hozzá tudsz férni. Amerikában nem probéma, ott ajánlják ezt mindig
World Cup betting analysis is one of the most belo[…]
The World Cup is one of the biggest football tourn[…]