- 10 years ago
#2061
az elején még túl gyorsak és vakmerőek voltunk, most meg már túl lassúak vagyunk vannak igények, amit nem lehet kielégíteni
Köszi srácok, akkor 620-as marad az elsődleges célpont, csak tarthatnám már a kezemben a kulcsait .
3 éve probálta ki(asszem mindenki kedvence Kishaver vagy hogy hítták az okosat?) az enyém(620),egy 22 kerületi srác motorját(600) és Bélabácsi ét(1000).
Végén ezrest vett,mert pénze volt(esze nem).Első motornak túlzás szerintem,de Ő tudja.
a 600 és 620 között óriási különbséget tapasztalt,utóbbi javára.Én nem tudom,mert 600-al még sose mentem.
50 vagy 60 ló se mindegy!
Féktárcsa:asszem mindkettő szimplával jön ki gyárilag,de úgy van kialakítva,hogy duplára lehet módosítani egyszerűen.Hogy itt mi a különbség,szintén nem tudom,mert szimplatárcsással se mentem még.
Nekem a 620 az Első nagymotor,vásárlás elött itt húztam meg a felső határt,szerintem ésszerű,bár simsonnal is meg lehet halni.
Kawa er 5n-en vizsgáztam,a 620 azután vadbaromállat volt,ha nem lett volna rajtam sisak,szétrepedt volna a fejem a vigyorgástól!!:D
Kezelhető,barátságos.
4 éve van meg,de mai napig imádom.
A kulcs:még nálam van,de lehet Nálad is,asszem aktív még a hirdetésem.
Cső Kishavernek nem az 1000-es volt az első motorja, hanem egy GS500 és már vagy 30000 km-t tett bele balesetmentesen, hatalmas örömmel.! Igaz,de suzuki nem számít:D
Köszi srácok, akkor 620-as marad az elsődleges célpont, csak tarthatnám már a kezemben a kulcsait .
3 éve probálta ki(asszem mindenki kedvence Kishaver vagy hogy hítták az okosat?) az enyém(620),egy 22 kerületi srác motorját(600) és Bélabácsi ét(1000).
Végén ezrest vett,mert pénze volt(esze nem).Első motornak túlzás szerintem,de Ő tudja.
a 600 és 620 között óriási különbséget tapasztalt,utóbbi javára.Én nem tudom,mert 600-al még sose mentem.
50 vagy 60 ló se mindegy!
Féktárcsa:asszem mindkettő szimplával jön ki gyárilag,de úgy van kialakítva,hogy duplára lehet módosítani egyszerűen.Hogy itt mi a különbség,szintén nem tudom,mert szimplatárcsással se mentem még.
Nekem a 620 az Első nagymotor,vásárlás elött itt húztam meg a felső határt,szerintem ésszerű,bár simsonnal is meg lehet halni.
Kawa er 5n-en vizsgáztam,a 620 azután vadbaromállat volt,ha nem lett volna rajtam sisak,szétrepedt volna a fejem a vigyorgástól!!:D
Kezelhető,barátságos.
4 éve van meg,de mai napig imádom.
A kulcs:még nálam van,de lehet Nálad is,asszem aktív még a hirdetésem.
Cső Kishavernek nem az 1000-es volt az első motorja, hanem egy GS500 és már vagy 30000 km-t tett bele balesetmentesen, hatalmas örömmel.!
Köszi srácok, akkor 620-as marad az elsődleges célpont, csak tarthatnám már a kezemben a kulcsait .
3 éve probálta ki(asszem mindenki kedvence Kishaver vagy hogy hítták az okosat?) az enyém(620),egy 22 kerületi srác motorját(600) és Bélabácsi ét(1000).
Végén ezrest vett,mert pénze volt(esze nem).Első motornak túlzás szerintem,de Ő tudja.
a 600 és 620 között óriási különbséget tapasztalt,utóbbi javára.Én nem tudom,mert 600-al még sose mentem.
50 vagy 60 ló se mindegy!
Féktárcsa:asszem mindkettő szimplával jön ki gyárilag,de úgy van kialakítva,hogy duplára lehet módosítani egyszerűen.Hogy itt mi a különbség,szintén nem tudom,mert szimplatárcsással se mentem még.
Nekem a 620 az Első nagymotor,vásárlás elött itt húztam meg a felső határt,szerintem ésszerű,bár simsonnal is meg lehet halni.
Kawa er 5n-en vizsgáztam,a 620 azután vadbaromállat volt,ha nem lett volna rajtam sisak,szétrepedt volna a fejem a vigyorgástól!!:D
Kezelhető,barátságos.
4 éve van meg,de mai napig imádom.
A kulcs:még nálam van,de lehet Nálad is,asszem aktív még a hirdetésem.
Cső Bélabának 800 volt, SQ s4r-jét is kipróbálta
Köszi srácok, akkor 620-as marad az elsődleges célpont, csak tarthatnám már a kezemben a kulcsait .
3 éve probálta ki(asszem mindenki kedvence Kishaver vagy hogy hítták az okosat?) az enyém(620),egy 22 kerületi srác motorját(600) és Bélabácsi ét(1000).
Végén ezrest vett,mert pénze volt(esze nem).Első motornak túlzás szerintem,de Ő tudja.
a 600 és 620 között óriási különbséget tapasztalt,utóbbi javára.Én nem tudom,mert 600-al még sose mentem.
50 vagy 60 ló se mindegy!
Féktárcsa:asszem mindkettő szimplával jön ki gyárilag,de úgy van kialakítva,hogy duplára lehet módosítani egyszerűen.Hogy itt mi a különbség,szintén nem tudom,mert szimplatárcsással se mentem még.
Nekem a 620 az Első nagymotor,vásárlás elött itt húztam meg a felső határt,szerintem ésszerű,bár simsonnal is meg lehet halni.
Kawa er 5n-en vizsgáztam,a 620 azután vadbaromállat volt,ha nem lett volna rajtam sisak,szétrepedt volna a fejem a vigyorgástól!!:D
Kezelhető,barátságos.
4 éve van meg,de mai napig imádom.
A kulcs:még nálam van,de lehet Nálad is,asszem aktív még a hirdetésem.
Cső
Nem tudtam hova írjam Kecsónak szól: Ez a sárvédő jó lenne neked? ha a 749r-re kell neki akkor nem, mert nem passzol.
Ez 696 sárvédő nem? Ez Multi sárvédő és már az én motoromon van!
Nem tudtam hova írjam Kecsónak szól: Ez a sárvédő jó lenne neked? ha a 749r-re kell neki akkor nem, mert nem passzol.
Ez 696 sárvédő nem?
Nem tudtam hova írjam Kecsónak szól: Ez a sárvédő jó lenne neked? hát írd az apróhirdetésébe
Köszi srácok, akkor 620-as marad az elsődleges célpont, csak tarthatnám már a kezemben a kulcsait . Én is most vettem kb. 2 hete Monstert. Én 600-as karburátorost vettem, de direkt olyan akartam, nem injektorost. Nekem jobban tetszik a hagyományos karburátoros, meg olcsóbb valamivel a 620-as injektorosnál.
Egyszerűség, és a kevesebb elektronika miatt is jobban tetszik ez.
" a karbis darabosabb, főleg ha nincs rendesen bekarburálva"
Az enyémnek is nehezen adagolható a gáz, nagyon érzékeny rá, főleg egyesben, nem lehet vele lassan óvatosan kanyarodni, mert rángat. 620-assal nem tudom összehasonlítani, mert olyannal még nem mentem.
A 600-as és 620-as Monster között mennyire érezhető a különbség szerintetek? Egyáltalán milyen különbségek vannak? Szeretnék venni egyet és ez lenne az első nagymotorom. Bár haverok japán sor4eseivel mentem már, Monsterral még nem sikerült. Olvasgattam már a különbségekről pl. fékek, futómű stb. de szerintetek kezdőként mennyi jelentősége van ezeknek? A dupla tárcsa elöl mondjuk mindenképp jobban hangzik mint a szimpla. Minden észrevétel jöhet, vagy ha valaki volt hasonló cipőben az még inkább leírhatná a tapasztalatait nekem.
(próbáltam a régi oldalon végigolvasni a 122313103124 oldal Monsteres fórumot, de majdnem kifolyt a szemem és elvesztem a rengetegben ) legfontosabb különbség, hogy a 600-as karburátoros, a 620-as injektoros. én csak ez miatt a 620-ast ajánlom.
dupla tárcsa jó ha van, a 600-asból meg létezik még régebbi modell, aminek más a farka, más a hátsó felfüggesztés.
És a karbi-injektor között menetteljesítmény szempontjából érezni különbséget? Vagy a szerviz meg a fogyasztás miatt ajánlod inkább az injektorosat? a karbis darabosabb, főleg ha nincs rendesen bekarburálva
A 600-as és 620-as Monster között mennyire érezhető a különbség szerintetek? Egyáltalán milyen különbségek vannak? Szeretnék venni egyet és ez lenne az első nagymotorom. Bár haverok japán sor4eseivel mentem már, Monsterral még nem sikerült. Olvasgattam már a különbségekről pl. fékek, futómű stb. de szerintetek kezdőként mennyi jelentősége van ezeknek? A dupla tárcsa elöl mondjuk mindenképp jobban hangzik mint a szimpla. Minden észrevétel jöhet, vagy ha valaki volt hasonló cipőben az még inkább leírhatná a tapasztalatait nekem.
(próbáltam a régi oldalon végigolvasni a 122313103124 oldal Monsteres fórumot, de majdnem kifolyt a szemem és elvesztem a rengetegben ) legfontosabb különbség, hogy a 600-as karburátoros, a 620-as injektoros. én csak ez miatt a 620-ast ajánlom.
dupla tárcsa jó ha van, a 600-asból meg létezik még régebbi modell, aminek más a farka, más a hátsó felfüggesztés.
És a karbi-injektor között menetteljesítmény szempontjából érezni különbséget? Vagy a szerviz meg a fogyasztás miatt ajánlod inkább az injektorosat? sose mentem 600-assal, szóval nincs összehasonlítási alapom. karbantartás, szerviz miatt ajánlom + később ha eladnád, könnyebb talán.
A 600-as és 620-as Monster között mennyire érezhető a különbség szerintetek? Egyáltalán milyen különbségek vannak? Szeretnék venni egyet és ez lenne az első nagymotorom. Bár haverok japán sor4eseivel mentem már, Monsterral még nem sikerült. Olvasgattam már a különbségekről pl. fékek, futómű stb. de szerintetek kezdőként mennyi jelentősége van ezeknek? A dupla tárcsa elöl mondjuk mindenképp jobban hangzik mint a szimpla. Minden észrevétel jöhet, vagy ha valaki volt hasonló cipőben az még inkább leírhatná a tapasztalatait nekem.
(próbáltam a régi oldalon végigolvasni a 122313103124 oldal Monsteres fórumot, de majdnem kifolyt a szemem és elvesztem a rengetegben ) legfontosabb különbség, hogy a 600-as karburátoros, a 620-as injektoros. én csak ez miatt a 620-ast ajánlom.
dupla tárcsa jó ha van, a 600-asból meg létezik még régebbi modell, aminek más a farka, más a hátsó felfüggesztés.
És a karbi-injektor között menetteljesítmény szempontjából érezni különbséget? Vagy a szerviz meg a fogyasztás miatt ajánlod inkább az injektorosat?
A 600-as és 620-as Monster között mennyire érezhető a különbség szerintetek? Egyáltalán milyen különbségek vannak? Szeretnék venni egyet és ez lenne az első nagymotorom. Bár haverok japán sor4eseivel mentem már, Monsterral még nem sikerült. Olvasgattam már a különbségekről pl. fékek, futómű stb. de szerintetek kezdőként mennyi jelentősége van ezeknek? A dupla tárcsa elöl mondjuk mindenképp jobban hangzik mint a szimpla. Minden észrevétel jöhet, vagy ha valaki volt hasonló cipőben az még inkább leírhatná a tapasztalatait nekem.
(próbáltam a régi oldalon végigolvasni a 122313103124 oldal Monsteres fórumot, de majdnem kifolyt a szemem és elvesztem a rengetegben ) legfontosabb különbség, hogy a 600-as karburátoros, a 620-as injektoros. én csak ez miatt a 620-ast ajánlom.
dupla tárcsa jó ha van, a 600-asból meg létezik még régebbi modell, aminek más a farka, más a hátsó felfüggesztés.
Sziasztok....BÚÉK Mindenkinek!
Nos , lenne egy pár kérdésem,ha triviális , akkor bocsi , de én nem vagyok "agysebész"...
Van egy 2005-ös s4r-em , a mostani első sárvédője nem tetszik(gyanítom hogy ez nem is a gyári sárvédő rajta), valami olyat keresnék rá , ami nem lóg le hátra annyira. Sima egyszerű nem karbon az igény , mert úgy is festve lesz.
-Milyen típusról való jó még hozzá ? Hogy,hol tudok rákeresni , esetleg ha van valakinek ilyen akkor érdekelne....
-Karbon farok idom részt ha repedt mivel lehet javítani házilag(ragasztani...stb) , lehet e egyáltalán ?
-Erre a típusra hasidom szintén sima egyszerű nem karbon....merre érdemes keresgélni , akár használt akár új ..... (szintén ha valaki birtokol ilyet és már nem kell neki akkor érdekelne)..
Kb ennyi lenne első körben....
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv
Dani a 749/999 elso sarvedok jol mutatnak S4R-en! ebay tele van ezekkel.
Köszönöm......igen nézegettem őket , tényleg sok van fent.....nem kell hozzá fúrni faragni?
(Mint mondottam nem vagyok egy agysebész , tehát én a plug & play dolgokat tudom csak abszolválni... ) 848-1098-as első új, üvegszálas sárvédőt tudok küldeni, 5 pénz, plusz posta. Nekem a 2001-es 750 SS ie-n az van.
Nagyon köszönöm a segítséget....utánajárok...!
Esetlegesen a másik két felvetésemre is ha lenne ötlet , megköszönném...!
Nem találom a hozzászólásodat.....
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni, hátha van valakinek valami ötlete a következő problémára!
Monster 696, 2 éves, kb 8500 km, az a problémám, hogy megállás után nem lehet vagy nagyon nehéz üresbe tenni, meg kell hozzá mozgatni a motort.
Először kuplung munkahengert cseréltek rajta, és azt mondták vigyem el próbáljam ki, hát nem segített, így visszavittem, most azt mondták teljes kuplungot cseréltek rajta. Sajnos így sem lett jó.
Már nincs ötletük, így szét fogják szedni a blokkot és a váltót.
Esetleg valaki tapasztalt már hasonlót? Van valami ötlet, hogy mi lehet a gond? Mert kicsit félek ettől, hogy érzésre cserélgetünk dolgokat...
Előre is köszönöm a válaszokat
Iván A következőt próbáljad ki...gyorskötözővel rögzítsed a kuplungkart kiemelt állapotban sebességbe rakva. Ha pár perc múlva nem tudod a hátsókereket elforgatni, akkor a felső munkahengered szivárog, enged. Csere! A tied radiális munkahengeres? Ha igen akkor a felső légtelenítőnél is légtelenítsél.
A 749/999 sárvédő (elöl és hátul egy-egy csavar) nem jó a Desmoquattro S4R-re, mert ott meg elöl van 2 felfogatás. Ha jól emlékszem a 748-998 SBK széria jó rá. így van, csak az öhlinseshez jó a 749/999, és ha karbon és újabb fajta ami kerek a villánál akkor le kell venni a kereket mert nem enged annyit. Ha jól emlékszem a 998/1098 sem jó rá, csak a sajátja illetve van egy ducati performance diversion ami szoktak utángyártani. Ebayen vagy Desmodoki Eszembe jutott...már tettem fel S4R-re 748-998 első sárvédőt. Az jó rá és így néz ki vele..interneten lőttem a képet tényleg
a 749/999 elso sarvedok jol mutatnak S4R-en! ebay tele van ezekkel. A 749/999 sárvédő (elöl és hátul egy-egy csavar) nem jó a Desmoquattro S4R-re, mert ott meg elöl van 2 felfogatás. Ha jól emlékszem a 748-998 SBK széria jó rá. így van, csak az öhlinseshez jó a 749/999, és ha karbon és újabb fajta ami kerek a villánál akkor le kell venni a kereket mert nem enged annyit. Ha jól emlékszem a 998/1098 sem jó rá, csak a sajátja illetve van egy ducati performance diversion ami szoktak utángyártani. Ebayen vagy Desmodoki Eszembe jutott...már tettem fel S4R-re 748-998 első sárvédőt. Az jó rá és így néz ki vele..interneten lőttem a képetCsatolmányok:
26_210200633947pm.jpg (114.25 KiB) Megtekintve 11120 alkalommal
Sziasztok....BÚÉK Mindenkinek!
Nos , lenne egy pár kérdésem,ha triviális , akkor bocsi , de én nem vagyok "agysebész"...
Van egy 2005-ös s4r-em , a mostani első sárvédője nem tetszik(gyanítom hogy ez nem is a gyári sárvédő rajta), valami olyat keresnék rá , ami nem lóg le hátra annyira. Sima egyszerű nem karbon az igény , mert úgy is festve lesz.
-Milyen típusról való jó még hozzá ? Hogy,hol tudok rákeresni , esetleg ha van valakinek ilyen akkor érdekelne....
-Karbon farok idom részt ha repedt mivel lehet javítani házilag(ragasztani...stb) , lehet e egyáltalán ?
-Erre a típusra hasidom szintén sima egyszerű nem karbon....merre érdemes keresgélni , akár használt akár új ..... (szintén ha valaki birtokol ilyet és már nem kell neki akkor érdekelne)..
Kb ennyi lenne első körben....
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv
Dani a 749/999 elso sarvedok jol mutatnak S4R-en! ebay tele van ezekkel. A 749/999 sárvédő (elöl és hátul egy-egy csavar) nem jó a Desmoquattro S4R-re, mert ott meg elöl van 2 felfogatás. Ha jól emlékszem a 748-998 SBK széria jó rá. így van, csak az öhlinseshez jó a 749/999, és ha karbon és újabb fajta ami kerek a villánál akkor le kell venni a kereket mert nem enged annyit. Ha jól emlékszem a 998/1098 sem jó rá, csak a sajátja illetve van egy ducati performance diversion ami szoktak utángyártani. Ebayen vagy Desmodoki
Üdv!
Valaki segítene abban, hogy hány szemes a 620-as Monster lánca?
Köszi! 106, ha gyári áttétellel használod (15-48)
Köszi,azzal,valami ilyesmi rémlett nekem is!
Üdv!
Valaki segítene abban, hogy hány szemes a 620-as Monster lánca?
Köszi! 106, ha gyári áttétellel használod (15-48)
Sziasztok....BÚÉK Mindenkinek!
Nos , lenne egy pár kérdésem,ha triviális , akkor bocsi , de én nem vagyok "agysebész"...
Van egy 2005-ös s4r-em , a mostani első sárvédője nem tetszik(gyanítom hogy ez nem is a gyári sárvédő rajta), valami olyat keresnék rá , ami nem lóg le hátra annyira. Sima egyszerű nem karbon az igény , mert úgy is festve lesz.
-Milyen típusról való jó még hozzá ? Hogy,hol tudok rákeresni , esetleg ha van valakinek ilyen akkor érdekelne....
-Karbon farok idom részt ha repedt mivel lehet javítani házilag(ragasztani...stb) , lehet e egyáltalán ?
-Erre a típusra hasidom szintén sima egyszerű nem karbon....merre érdemes keresgélni , akár használt akár új ..... (szintén ha valaki birtokol ilyet és már nem kell neki akkor érdekelne)..
Kb ennyi lenne első körben....
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv
Dani a 749/999 elso sarvedok jol mutatnak S4R-en! ebay tele van ezekkel. A 749/999 sárvédő (elöl és hátul egy-egy csavar) nem jó a Desmoquattro S4R-re, mert ott meg elöl van 2 felfogatás. Ha jól emlékszem a 748-998 SBK széria jó rá.
Sziasztok....BÚÉK Mindenkinek!
Nos , lenne egy pár kérdésem,ha triviális , akkor bocsi , de én nem vagyok "agysebész"...
Van egy 2005-ös s4r-em , a mostani első sárvédője nem tetszik(gyanítom hogy ez nem is a gyári sárvédő rajta), valami olyat keresnék rá , ami nem lóg le hátra annyira. Sima egyszerű nem karbon az igény , mert úgy is festve lesz.
-Milyen típusról való jó még hozzá ? Hogy,hol tudok rákeresni , esetleg ha van valakinek ilyen akkor érdekelne....
-Karbon farok idom részt ha repedt mivel lehet javítani házilag(ragasztani...stb) , lehet e egyáltalán ?
-Erre a típusra hasidom szintén sima egyszerű nem karbon....merre érdemes keresgélni , akár használt akár új ..... (szintén ha valaki birtokol ilyet és már nem kell neki akkor érdekelne)..
Kb ennyi lenne első körben....
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv
Dani a 749/999 elso sarvedok jol mutatnak S4R-en! ebay tele van ezekkel.
Köszönöm......igen nézegettem őket , tényleg sok van fent.....nem kell hozzá fúrni faragni?
(Mint mondottam nem vagyok egy agysebész , tehát én a plug & play dolgokat tudom csak abszolválni... ) Ha jol tudom nem kell faragni semmit. Dino regebben emlitette, hogy S4RS-nel maceras volt a ki/be szereles, de majd ha feljon az oldalra biztos okosit
Sziasztok....BÚÉK Mindenkinek!
Nos , lenne egy pár kérdésem,ha triviális , akkor bocsi , de én nem vagyok "agysebész"...
Van egy 2005-ös s4r-em , a mostani első sárvédője nem tetszik(gyanítom hogy ez nem is a gyári sárvédő rajta), valami olyat keresnék rá , ami nem lóg le hátra annyira. Sima egyszerű nem karbon az igény , mert úgy is festve lesz.
-Milyen típusról való jó még hozzá ? Hogy,hol tudok rákeresni , esetleg ha van valakinek ilyen akkor érdekelne....
-Karbon farok idom részt ha repedt mivel lehet javítani házilag(ragasztani...stb) , lehet e egyáltalán ?
-Erre a típusra hasidom szintén sima egyszerű nem karbon....merre érdemes keresgélni , akár használt akár új ..... (szintén ha valaki birtokol ilyet és már nem kell neki akkor érdekelne)..
Kb ennyi lenne első körben....
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv
Dani a 749/999 elso sarvedok jol mutatnak S4R-en! ebay tele van ezekkel.
Köszönöm......igen nézegettem őket , tényleg sok van fent.....nem kell hozzá fúrni faragni?
(Mint mondottam nem vagyok egy agysebész , tehát én a plug & play dolgokat tudom csak abszolválni... )
Sziasztok....BÚÉK Mindenkinek!
Nos , lenne egy pár kérdésem,ha triviális , akkor bocsi , de én nem vagyok "agysebész"...
Van egy 2005-ös s4r-em , a mostani első sárvédője nem tetszik(gyanítom hogy ez nem is a gyári sárvédő rajta), valami olyat keresnék rá , ami nem lóg le hátra annyira. Sima egyszerű nem karbon az igény , mert úgy is festve lesz.
-Milyen típusról való jó még hozzá ? Hogy,hol tudok rákeresni , esetleg ha van valakinek ilyen akkor érdekelne....
-Karbon farok idom részt ha repedt mivel lehet javítani házilag(ragasztani...stb) , lehet e egyáltalán ?
-Erre a típusra hasidom szintén sima egyszerű nem karbon....merre érdemes keresgélni , akár használt akár új ..... (szintén ha valaki birtokol ilyet és már nem kell neki akkor érdekelne)..
Kb ennyi lenne első körben....
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv
Dani a 749/999 elso sarvedok jol mutatnak S4R-en! ebay tele van ezekkel.
Esetleg van valakinek Monster 600 szervízkönyve, vagy valami leírása ami magyar nyelvű?
Néztem rendes dokumentumokat, de egyik se volt magyar, angolból meg nem értek sok mindent.
Néztem web áruházban is könyveket, összes Ducatiról volt szinte, de a Monsterről semmi.
Magyarul szinte semmit nem találok.
Előre is köszönöm! ha jól tudom, 2005-2007 környékén kezdtek el magyarított kézikönyveket gyártani. a 600-ashoz nagy valószínűséggel nem fogsz találni Értem, köszönöm a választ!
Már az is segítség lenne ha találnék valami magyar nyelvű általános leírást, fékolaj csere, fékbetét csere meg ilyesmikről, ami az újabb Ducatin is nagyjából ugyanaz. Csak úgy nem akarok nekiállni semminek se, lehet rájönnék, de az is lehet hogy csak rosszabb lenne. Vannak oktató videók is, de azokban se magyarul beszélnek. Torig!
Esetleg van valakinek Monster 600 szervízkönyve, vagy valami leírása ami magyar nyelvű?
Néztem rendes dokumentumokat, de egyik se volt magyar, angolból meg nem értek sok mindent.
Néztem web áruházban is könyveket, összes Ducatiról volt szinte, de a Monsterről semmi.
Magyarul szinte semmit nem találok.
Előre is köszönöm! ha jól tudom, 2005-2007 környékén kezdtek el magyarított kézikönyveket gyártani. a 600-ashoz nagy valószínűséggel nem fogsz találni Értem, köszönöm a választ!
Már az is segítség lenne ha találnék valami magyar nyelvű általános leírást, fékolaj csere, fékbetét csere meg ilyesmikről, ami az újabb Ducatin is nagyjából ugyanaz. Csak úgy nem akarok nekiállni semminek se, lehet rájönnék, de az is lehet hogy csak rosszabb lenne. Vannak oktató videók is, de azokban se magyarul beszélnek.
Esetleg van valakinek Monster 600 szervízkönyve, vagy valami leírása ami magyar nyelvű?
Néztem rendes dokumentumokat, de egyik se volt magyar, angolból meg nem értek sok mindent.
Néztem web áruházban is könyveket, összes Ducatiról volt szinte, de a Monsterről semmi.
Magyarul szinte semmit nem találok.
Előre is köszönöm! ha jól tudom, 2005-2007 környékén kezdtek el magyarított kézikönyveket gyártani. a 600-ashoz nagy valószínűséggel nem fogsz találni
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni, hátha van valakinek valami ötlete a következő problémára!
Monster 696, 2 éves, kb 8500 km, az a problémám, hogy megállás után nem lehet vagy nagyon nehéz üresbe tenni, meg kell hozzá mozgatni a motort.
Először kuplung munkahengert cseréltek rajta, és azt mondták vigyem el próbáljam ki, hát nem segített, így visszavittem, most azt mondták teljes kuplungot cseréltek rajta. Sajnos így sem lett jó.
Már nincs ötletük, így szét fogják szedni a blokkot és a váltót.
Esetleg valaki tapasztalt már hasonlót? Van valami ötlet, hogy mi lehet a gond? Mert kicsit félek ettől, hogy érzésre cserélgetünk dolgokat...
Előre is köszönöm a válaszokat
Iván Győriek,Pap úr mesélt egy 696-ról ami 6000 km után nem vette be csak az egyest,olajat cseréltek benne és megoldodott a probléma.Castrol volt benne.Olajat cseréltetek?Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni, hátha van valakinek valami ötlete a következő problémára!
Monster 696, 2 éves, kb 8500 km, az a problémám, hogy megállás után nem lehet vagy nagyon nehéz üresbe tenni, meg kell hozzá mozgatni a motort.
Először kuplung munkahengert cseréltek rajta, és azt mondták vigyem el próbáljam ki, hát nem segített, így visszavittem, most azt mondták teljes kuplungot cseréltek rajta. Sajnos így sem lett jó.
Már nincs ötletük, így szét fogják szedni a blokkot és a váltót.
Esetleg valaki tapasztalt már hasonlót? Van valami ötlet, hogy mi lehet a gond? Mert kicsit félek ettől, hogy érzésre cserélgetünk dolgokat...
Előre is köszönöm a válaszokat
Iván hól csináltattad? Légtelenítve volt? Köszi srácok. Olajcsere nem volt, akkor azt kérem elsőnek, hátha.
A légtelenítést nem tudom, nem értek hozzá, remélem csinálták! Mit kell légteleníteni?:)
Budaörsön a diBosco csinálta, még garisan jött elő a probléma.
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni, hátha van valakinek valami ötlete a következő problémára!
Monster 696, 2 éves, kb 8500 km, az a problémám, hogy megállás után nem lehet vagy nagyon nehéz üresbe tenni, meg kell hozzá mozgatni a motort.
Először kuplung munkahengert cseréltek rajta, és azt mondták vigyem el próbáljam ki, hát nem segített, így visszavittem, most azt mondták teljes kuplungot cseréltek rajta. Sajnos így sem lett jó.
Már nincs ötletük, így szét fogják szedni a blokkot és a váltót.
Esetleg valaki tapasztalt már hasonlót? Van valami ötlet, hogy mi lehet a gond? Mert kicsit félek ettől, hogy érzésre cserélgetünk dolgokat...
Előre is köszönöm a válaszokat
Iván hól csináltattad? Légtelenítve volt?
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni, hátha van valakinek valami ötlete a következő problémára!
Monster 696, 2 éves, kb 8500 km, az a problémám, hogy megállás után nem lehet vagy nagyon nehéz üresbe tenni, meg kell hozzá mozgatni a motort.
Először kuplung munkahengert cseréltek rajta, és azt mondták vigyem el próbáljam ki, hát nem segített, így visszavittem, most azt mondták teljes kuplungot cseréltek rajta. Sajnos így sem lett jó.
Már nincs ötletük, így szét fogják szedni a blokkot és a váltót.
Esetleg valaki tapasztalt már hasonlót? Van valami ötlet, hogy mi lehet a gond? Mert kicsit félek ettől, hogy érzésre cserélgetünk dolgokat...
Előre is köszönöm a válaszokat
Iván Győriek,Pap úr mesélt egy 696-ról ami 6000 km után nem vette be csak az egyest,olajat cseréltek benne és megoldodott a probléma.Castrol volt benne.Olajat cseréltetek?
Sziasztok. Az lenne a kérdésem :bele lehet e tenni a 900-as blokkot a 600-as monsterbe
eggyeznek e a felfogatási pontok,meg ijesmi, ha lehet ne találgassatok,csak olyan válaszoljon
aki biztos az állításában.
Köszönöm bele lehet. biztosan. nem plug'and'play, de meglehet.
Semmi esetben sem indítsd be amíg nem orvosoltad a hibát mert ha átugrik a vezérlés nagy gondok lesznek !!! Vidd szerelőhöz aki ért hozzá ! Lehetőleg cseréltesd ki a vezérműszíjakat . Értem, hát kénytelen leszek, csak nem értem hogy mért van ez az egész hogy le akar menni a szíj a görgőkről meg a bordás kerékről. Hosszútávon se lenne ez jó mert elkoptatja a fedelet.
Egyébként a szíjnak nincs semmi baja, nincs elöregedve vagy megkopva, csak simán annyi hogy nem rendesen a görgőn meg a keréken fut, hanem le akar róla futni, csak a műanyag fedél nem engedi, így azon súrlódik a szíj széle és koptatja a fedelet. Nem gondolnám hogy ez miatt átugrana, inkább csak tönkreteszi a műanyagot... Másnál nem fordult még elő ilyen probléma?
The World Cup is one of the biggest football tourn[…]
Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]