- 10 years ago
#18988
Sziasztok!
Tegnapelőtt a 600-as Monsteremmel amikor jöttem haza akkor nagyon szakadt az eső.
Amikor hazaértem és megálltam, az alapjárat 1100 helyett 5000 volt. Párszor ráindítottam de mindig annyi volt. Tegnap be se akart indulni, gyertyát pucolgattam meg töltöttem az aksit, akkor beindult és olyan 3000 körül volt a fordulat, persze szívató nélkül. Az előbb próbáltam, de megint nem indul be. Van valami ötletetek hogy mit nézzek meg? mi ázhatott be? Eddig 4000 kilómétert mentem vele, de soha nem csinálta ezt. A gáz bovden vagy markolat nem ragadt meg esetleg?
- 10 years ago
#18987
Sziasztok!
Tegnapelőtt a 600-as Monsteremmel amikor jöttem haza akkor nagyon szakadt az eső.
Amikor hazaértem és megálltam, az alapjárat 1100 helyett 5000 volt. Párszor ráindítottam de mindig annyi volt. Tegnap be se akart indulni, gyertyát pucolgattam meg töltöttem az aksit, akkor beindult és olyan 3000 körül volt a fordulat, persze szívató nélkül. Az előbb próbáltam, de megint nem indul be. Van valami ötletetek hogy mit nézzek meg? mi ázhatott be? Eddig 4000 kilómétert mentem vele, de soha nem csinálta ezt.
Tegnapelőtt a 600-as Monsteremmel amikor jöttem haza akkor nagyon szakadt az eső.
Amikor hazaértem és megálltam, az alapjárat 1100 helyett 5000 volt. Párszor ráindítottam de mindig annyi volt. Tegnap be se akart indulni, gyertyát pucolgattam meg töltöttem az aksit, akkor beindult és olyan 3000 körül volt a fordulat, persze szívató nélkül. Az előbb próbáltam, de megint nem indul be. Van valami ötletetek hogy mit nézzek meg? mi ázhatott be? Eddig 4000 kilómétert mentem vele, de soha nem csinálta ezt.
- 10 years ago
#18986
Hello mindenki!
Olyan kerdesem lenne h ki szeretnem venni mind a ket kereket, Ez mennyire maceras, es mire kell figyelni?
Ha valaki mar csinalt otthon ilyet, es megosztana velem a tapasztalatait azt nagyon megköszönnem! Az első keréknél a fékeket le kell szedned, hogy kijöjjön a kerék, arra figyelj hogy egy vékony rongyot rakj a féknyeregre, mert mikor veszed ki a felnihez hozzáér, és a rongynak hála szépen ki fog csúszni. A hátsóval semmi extra nincs. Elől a tengely elég nehezen jön ki, de egy ugyan olyan átmérőjű csővel, és valami rongy vagy gumival, amit aláteszel, hogy ne üsd szét ki lehet kocogtatni, mikor szereled össze lesz egy rövidebb persely, azt ne hagyd ki, majd ha mindent visszaraktál fékezz vagy kettőt és ennyi...
- 10 years ago
#18985
Hello mindenki!
Olyan kerdesem lenne h ki szeretnem venni mind a ket kereket, Ez mennyire maceras, es mire kell figyelni?
Ha valaki mar csinalt otthon ilyet, es megosztana velem a tapasztalatait azt nagyon megköszönnem!
Olyan kerdesem lenne h ki szeretnem venni mind a ket kereket, Ez mennyire maceras, es mire kell figyelni?
Ha valaki mar csinalt otthon ilyet, es megosztana velem a tapasztalatait azt nagyon megköszönnem!
- 10 years ago
#18984
Elkészült az egykarú "home-made" emelő prototípusa
Fater szerszámkészítő, elég jót dobott össze elsőre, a belső csap átmérője változó átmérőjű, ahogy kell. Ha igeny van rá, más is csinálna/csináltatna magának, rakok fel méreteket róla. (V02.00-ba kerül majd 2 keresztmerevítő alulra + a csap alá, de már így is megfelelően tart) Kb 5e Ft az anyagköltsége
Fater szerszámkészítő, elég jót dobott össze elsőre, a belső csap átmérője változó átmérőjű, ahogy kell. Ha igeny van rá, más is csinálna/csináltatna magának, rakok fel méreteket róla. (V02.00-ba kerül majd 2 keresztmerevítő alulra + a csap alá, de már így is megfelelően tart) Kb 5e Ft az anyagköltsége
Csatolmányok:
20140429_164849.jpg (1.38 MiB) Megtekintve 10984 alkalommal
- 10 years ago
#18983
Kedves Fajtársaim!
Azon tisztelet teljes kérdéssel fordulok az igen tisztelt publikumhoz,hogy szeretném kivenni mindkét kereket egy időben , egy térben, fényezés indokán.....namármost.........nincs emelőm , sem hátsó,sem első,sajnos kölcsön kérni sem nagyon tudok és mivel 1-2 hét időtartamra kellene amíg a piktor végez ezért nem hiszem , hogy nélkülözni tudná akárki is....ha lenne is....
Szóval....ötleteket szeretnék kérni igen mély tisztelettel,hogy milyen úton módon lehetne ezt kivitelezni,van e ebben valakinek rutinja,tapasztalata,ötlete....
Én egy valahova spaniferrel fellógatós dologra gondoltam....józan paraszti ésszel , úgy hogy hátul a 2 kapaszkodónál , meg elöl valahol a villánál.....
Nagyon köszönöm a segítséget,ötleteket....
(még annyit,hogy igen az lenne a legjobb,ha tudnék venni , de sajnos arra most nem fussa... ) Mindenek előtt szerezz be egy 46-os dugókulcsot meg szereld le a kipufogót.Lógatással vigyázni a Digók nem tudnak hegeszteni! dugó kulcs....kipufogó.....lógatás.....hegesztés....hmmmm....mindíg ez az átkozott pornó......(szexhirdetésezamúgy?)
Nagyon köszi mindenkinek a segítséget,ötleteket.......azt hiszem marad a lógatás ténye ..... egyéb lehetőség hiányában....
@Imike Köszi barátom......azért nem is zaklattalak ezzel,mert gondoltam , hogy a több napos sztori nem járható...
@PETTI....bakker az a létra akkora,mint az égig érő paszuly..... , de jóóóó
- 10 years ago
#18982
Kedves Fajtársaim!
Azon tisztelet teljes kérdéssel fordulok az igen tisztelt publikumhoz,hogy szeretném kivenni mindkét kereket egy időben , egy térben, fényezés indokán.....namármost.........nincs emelőm , sem hátsó,sem első,sajnos kölcsön kérni sem nagyon tudok és mivel 1-2 hét időtartamra kellene amíg a piktor végez ezért nem hiszem , hogy nélkülözni tudná akárki is....ha lenne is....
Szóval....ötleteket szeretnék kérni igen mély tisztelettel,hogy milyen úton módon lehetne ezt kivitelezni,van e ebben valakinek rutinja,tapasztalata,ötlete....
Én egy valahova spaniferrel fellógatós dologra gondoltam....józan paraszti ésszel , úgy hogy hátul a 2 kapaszkodónál , meg elöl valahol a villánál.....
Nagyon köszönöm a segítséget,ötleteket....
(még annyit,hogy igen az lenne a legjobb,ha tudnék venni , de sajnos arra most nem fussa... )
Hi!
Első emelőt nem sikerült szereznem még. Ha több napra kell, lehet, hogy nem tudják majd odaadni. Majd szólok, hogy mi van.
- 10 years ago
#18981
Kedves Fajtársaim!
Azon tisztelet teljes kérdéssel fordulok az igen tisztelt publikumhoz,hogy szeretném kivenni mindkét kereket egy időben , egy térben, fényezés indokán.....namármost.........nincs emelőm , sem hátsó,sem első,sajnos kölcsön kérni sem nagyon tudok és mivel 1-2 hét időtartamra kellene amíg a piktor végez ezért nem hiszem , hogy nélkülözni tudná akárki is....ha lenne is....
Szóval....ötleteket szeretnék kérni igen mély tisztelettel,hogy milyen úton módon lehetne ezt kivitelezni,van e ebben valakinek rutinja,tapasztalata,ötlete....
Én egy valahova spaniferrel fellógatós dologra gondoltam....józan paraszti ésszel , úgy hogy hátul a 2 kapaszkodónál , meg elöl valahol a villánál.....
Nagyon köszönöm a segítséget,ötleteket....
(még annyit,hogy igen az lenne a legjobb,ha tudnék venni , de sajnos arra most nem fussa... ) Mindenek előtt szerezz be egy 46-os dugókulcsot meg szereld le a kipufogót.Lógatással vigyázni a Digók nem tudnak hegeszteni!
- 10 years ago
#18980
Kedves Fajtársaim!
Azon tisztelet teljes kérdéssel fordulok az igen tisztelt publikumhoz,hogy szeretném kivenni mindkét kereket egy időben , egy térben, fényezés indokán.....namármost.........nincs emelőm , sem hátsó,sem első,sajnos kölcsön kérni sem nagyon tudok és mivel 1-2 hét időtartamra kellene amíg a piktor végez ezért nem hiszem , hogy nélkülözni tudná akárki is....ha lenne is....
Szóval....ötleteket szeretnék kérni igen mély tisztelettel,hogy milyen úton módon lehetne ezt kivitelezni,van e ebben valakinek rutinja,tapasztalata,ötlete....
Én egy valahova spaniferrel fellógatós dologra gondoltam....józan paraszti ésszel , úgy hogy hátul a 2 kapaszkodónál , meg elöl valahol a villánál.....
Nagyon köszönöm a segítséget,ötleteket....
(még annyit,hogy igen az lenne a legjobb,ha tudnék venni , de sajnos arra most nem fussa... ) pl.: a villát vettem ki, alu létra + két spanifer, évekig tudna így lógni szerintem...
Pont ilyen Tescos hátsó emelőm van nekem is )
A Létra K. jó ötlet.
- 10 years ago
#18979
Kedves Fajtársaim!
Azon tisztelet teljes kérdéssel fordulok az igen tisztelt publikumhoz,hogy szeretném kivenni mindkét kereket egy időben , egy térben, fényezés indokán.....namármost.........nincs emelőm , sem hátsó,sem első,sajnos kölcsön kérni sem nagyon tudok és mivel 1-2 hét időtartamra kellene amíg a piktor végez ezért nem hiszem , hogy nélkülözni tudná akárki is....ha lenne is....
Szóval....ötleteket szeretnék kérni igen mély tisztelettel,hogy milyen úton módon lehetne ezt kivitelezni,van e ebben valakinek rutinja,tapasztalata,ötlete....
Én egy valahova spaniferrel fellógatós dologra gondoltam....józan paraszti ésszel , úgy hogy hátul a 2 kapaszkodónál , meg elöl valahol a villánál.....
Nagyon köszönöm a segítséget,ötleteket....
(még annyit,hogy igen az lenne a legjobb,ha tudnék venni , de sajnos arra most nem fussa... ) pl.: a villát vettem ki, alu létra + két spanifer, évekig tudna így lógni szerintem...
- 10 years ago
#18978
Kedves Fajtársaim!
Azon tisztelet teljes kérdéssel fordulok az igen tisztelt publikumhoz,hogy szeretném kivenni mindkét kereket egy időben , egy térben, fényezés indokán.....namármost.........nincs emelőm , sem hátsó,sem első,sajnos kölcsön kérni sem nagyon tudok és mivel 1-2 hét időtartamra kellene amíg a piktor végez ezért nem hiszem , hogy nélkülözni tudná akárki is....ha lenne is....
Szóval....ötleteket szeretnék kérni igen mély tisztelettel,hogy milyen úton módon lehetne ezt kivitelezni,van e ebben valakinek rutinja,tapasztalata,ötlete....
Én egy valahova spaniferrel fellógatós dologra gondoltam....józan paraszti ésszel , úgy hogy hátul a 2 kapaszkodónál , meg elöl valahol a villánál.....
Nagyon köszönöm a segítséget,ötleteket....
(még annyit,hogy igen az lenne a legjobb,ha tudnék venni , de sajnos arra most nem fussa... )
Drága Rokon!
Tavalyelött indultam volna motorozni és ahogy kezdtem kitolni,alig akart gurulni.
Mondom:Mi a geci?
Hátsó kerék defekt(a büdös parasztja a hamut-benne sok kicsi csavarral- az utcai kátyúk feltöltésére használta.Hogy szakadt volna az anyjába a feje
Megoldás(parasztosan,de működött):csörlő és spanifer segítségével felhúztam a motort a cseresznyefára a két oldalsó kapaszkodónál fogva.
Próbáld meg Te is,Drága Testvérem,csak ésszel és óvatosan
- 10 years ago
#18977
Kedves Fajtársaim!
Azon tisztelet teljes kérdéssel fordulok az igen tisztelt publikumhoz,hogy szeretném kivenni mindkét kereket egy időben , egy térben, fényezés indokán.....namármost.........nincs emelőm , sem hátsó,sem első,sajnos kölcsön kérni sem nagyon tudok és mivel 1-2 hét időtartamra kellene amíg a piktor végez ezért nem hiszem , hogy nélkülözni tudná akárki is....ha lenne is....
Szóval....ötleteket szeretnék kérni igen mély tisztelettel,hogy milyen úton módon lehetne ezt kivitelezni,van e ebben valakinek rutinja,tapasztalata,ötlete....
Én egy valahova spaniferrel fellógatós dologra gondoltam....józan paraszti ésszel , úgy hogy hátul a 2 kapaszkodónál , meg elöl valahol a villánál.....
Nagyon köszönöm a segítséget,ötleteket....
(még annyit,hogy igen az lenne a legjobb,ha tudnék venni , de sajnos arra most nem fussa... )
Azon tisztelet teljes kérdéssel fordulok az igen tisztelt publikumhoz,hogy szeretném kivenni mindkét kereket egy időben , egy térben, fényezés indokán.....namármost.........nincs emelőm , sem hátsó,sem első,sajnos kölcsön kérni sem nagyon tudok és mivel 1-2 hét időtartamra kellene amíg a piktor végez ezért nem hiszem , hogy nélkülözni tudná akárki is....ha lenne is....
Szóval....ötleteket szeretnék kérni igen mély tisztelettel,hogy milyen úton módon lehetne ezt kivitelezni,van e ebben valakinek rutinja,tapasztalata,ötlete....
Én egy valahova spaniferrel fellógatós dologra gondoltam....józan paraszti ésszel , úgy hogy hátul a 2 kapaszkodónál , meg elöl valahol a villánál.....
Nagyon köszönöm a segítséget,ötleteket....
(még annyit,hogy igen az lenne a legjobb,ha tudnék venni , de sajnos arra most nem fussa... )
- 10 years ago
#18976
Tegnap kicseréltem a kormánynyak-anyát. A régi teljesen laza volt. Miután az újat az előírt nyomatékkal húztam meg, sokkal stabilabb lett az eleje, de egy személlyel tempós kanyarokban továbbra is beszitál. Utassal teljesen stabil. Visszavettem a villa rugóerejéből és a csillapításból, az is javított a helyzeten, de még mindig nem tökéletes. Mi lehet a probléma? Gumi, de a 36Nm is sok a csapágynak. 30 van előírva Jogos az észrevétel, 30-ra húztam le, a képen írtam el. Szerintem ejtsd is be a telót, legalább a 2. csíkig. Az is sokat fog jelenteni
- 10 years ago
#18975
Nem is tudtam,hogy ennyi futómű specialistával motorozok együtt!
Ezentúl nyugodtabban alszom! Bár én gyárival megyek és max A-ból B-be tekerek! ahogy te is úgy mi is tekergettük annak idején Te Dino! Itt fent az a kép nem a nappalidban készűlt? de igen, viszont a gyerek a tied, le sem tagadhatnád annyira hasonlít rád
- 10 years ago
#18974
Nem is tudtam,hogy ennyi futómű specialistával motorozok együtt!
Ezentúl nyugodtabban alszom! Bár én gyárival megyek és max A-ból B-be tekerek! ahogy te is úgy mi is tekergettük annak idején Te Dino! Itt fent az a kép nem a nappalidban készűlt?
- 10 years ago
#18973
Nem is tudtam,hogy ennyi futómű specialistával motorozok együtt!
Ezentúl nyugodtabban alszom! Bár én gyárival megyek és max A-ból B-be tekerek! ahogy te is úgy mi is tekergettük annak idején
- 10 years ago
#18972
Nem is tudtam,hogy ennyi futómű specialistával motorozok együtt!
Ezentúl nyugodtabban alszom! Bár én gyárival megyek és max A-ból B-be tekerek!
Ezentúl nyugodtabban alszom! Bár én gyárival megyek és max A-ból B-be tekerek!
- 10 years ago
#18971
elméletileg a hátsó teló miatt is rakoncátlankodhat az eleje. esetleg a villaszög túl meredek, ha nem állítható, akkor lehet állították egy fa segítségével?
- 10 years ago
#18970
Tegnap kicseréltem a kormánynyak-anyát. A régi teljesen laza volt. Miután az újat az előírt nyomatékkal húztam meg, sokkal stabilabb lett az eleje, de egy személlyel tempós kanyarokban továbbra is beszitál. Utassal teljesen stabil. Visszavettem a villa rugóerejéből és a csillapításból, az is javított a helyzeten, de még mindig nem tökéletes. Mi lehet a probléma? Nekem hasonlo jelenseg volt tavaly, 150-160 felett mar kezelhetetlenul beszitalt. Pont gumicsere elott alltam es a csere megoldotta a problemat. Nezesd meg az elso kereket centirozonal! ha kagylós az első gumi attól lehet, mennyire szitál be? Mindkét irányba beszitál? Hova van tekerve a gátló? Kirugózás csillapítás?
Nekem a kormányteló 10-11 klikk volt puhától keményig asszem 19 vagy 20 az egész, ha így is csinálja és jó a guma akkor vegyél vissza a kirugózás csillapításából Ertsd ugy, hogy csapkodta a kormanyt, 120 korul csak vibralas de 160 utan mar nem voltam biztos, hogy kezzel meg tudom tartani. Es csak az eleje csinalta, Telok nem voltak beengedve es a gumicsere utan elmult.
- 10 years ago
#18969
Mondjuk nekem meg nem szűnt, de sokkal jobb lett amikor átrugóztattam és átszelepelték elöl hátul, akkor hátul fel lett emelve elöl meg 2 csíkra leengedve. Kanyarba befelé sokkal jobb lett
- 10 years ago
#18968
Nekem hasonlo jelenseg volt tavaly, 150-160 felett mar kezelhetetlenul beszitalt. Pont gumicsere elott alltam es a csere megoldotta a problemat. Nezesd meg az elso kereket centirozonal! ha kagylós az első gumi attól lehet, mennyire szitál be? Mindkét irányba beszitál? Hova van tekerve a gátló? Kirugózás csillapítás?
Nekem a kormányteló 10-11 klikk volt puhától keményig asszem 19 vagy 20 az egész, ha így is csinálja és jó a guma akkor vegyél vissza a kirugózás csillapításából Gumi kifogástalan, mindkét irányban jelentkezik, kigyorsításkor, 150-160 körül. Ha max-ra tekerem a kormánytelót, az némileg javít a helyzeten. A csillapítást már visszavettem, de még állítok rajta. Mivel két személlyel nem csinálja, még arra gondoltam, hogy esetleg alacsonyabbra engedem a motor hátulját. guminyomás?
- 10 years ago
#18967
Nekem hasonlo jelenseg volt tavaly, 150-160 felett mar kezelhetetlenul beszitalt. Pont gumicsere elott alltam es a csere megoldotta a problemat. Nezesd meg az elso kereket centirozonal! ha kagylós az első gumi attól lehet, mennyire szitál be? Mindkét irányba beszitál? Hova van tekerve a gátló? Kirugózás csillapítás?
Nekem a kormányteló 10-11 klikk volt puhától keményig asszem 19 vagy 20 az egész, ha így is csinálja és jó a guma akkor vegyél vissza a kirugózás csillapításából Gumi kifogástalan, mindkét irányban jelentkezik, kigyorsításkor, 150-160 körül. Ha max-ra tekerem a kormánytelót, az némileg javít a helyzeten. A csillapítást már visszavettem, de még állítok rajta. Mivel két személlyel nem csinálja, még arra gondoltam, hogy esetleg alacsonyabbra engedem a motor hátulját. akkor neked nem szitál, hanem pumpál nem? Volt nekem is ilyen de én úgy éreztem, hogy alattam az egész motor jár. Nem lehet, hogy két személyel finomabban mész? Nekem akkor csinálta amikor nagyon vertem neki.
- 10 years ago
#18966
Tegnap kicseréltem a kormánynyak-anyát. A régi teljesen laza volt. Miután az újat az előírt nyomatékkal húztam meg, sokkal stabilabb lett az eleje, de egy személlyel tempós kanyarokban továbbra is beszitál. Utassal teljesen stabil. Visszavettem a villa rugóerejéből és a csillapításból, az is javított a helyzeten, de még mindig nem tökéletes. Mi lehet a probléma? Nekem hasonlo jelenseg volt tavaly, 150-160 felett mar kezelhetetlenul beszitalt. Pont gumicsere elott alltam es a csere megoldotta a problemat. Nezesd meg az elso kereket centirozonal! ha kagylós az első gumi attól lehet, mennyire szitál be? Mindkét irányba beszitál? Hova van tekerve a gátló? Kirugózás csillapítás?
Nekem a kormányteló 10-11 klikk volt puhától keményig asszem 19 vagy 20 az egész, ha így is csinálja és jó a guma akkor vegyél vissza a kirugózás csillapításából Gumi kifogástalan, mindkét irányban jelentkezik, kigyorsításkor, 150-160 körül. Ha max-ra tekerem a kormánytelót, az némileg javít a helyzeten. A csillapítást már visszavettem, de még állítok rajta. Mivel két személlyel nem csinálja, még arra gondoltam, hogy esetleg alacsonyabbra engedem a motor hátulját.
- 10 years ago
#18965
Tegnap kicseréltem a kormánynyak-anyát. A régi teljesen laza volt. Miután az újat az előírt nyomatékkal húztam meg, sokkal stabilabb lett az eleje, de egy személlyel tempós kanyarokban továbbra is beszitál. Utassal teljesen stabil. Visszavettem a villa rugóerejéből és a csillapításból, az is javított a helyzeten, de még mindig nem tökéletes. Mi lehet a probléma? Gumi, de a 36Nm is sok a csapágynak. 30 van előírva Jogos az észrevétel, 30-ra húztam le, a képen írtam el.
- 10 years ago
#18964
Tegnap kicseréltem a kormánynyak-anyát. A régi teljesen laza volt. Miután az újat az előírt nyomatékkal húztam meg, sokkal stabilabb lett az eleje, de egy személlyel tempós kanyarokban továbbra is beszitál. Utassal teljesen stabil. Visszavettem a villa rugóerejéből és a csillapításból, az is javított a helyzeten, de még mindig nem tökéletes. Mi lehet a probléma? Nekem hasonlo jelenseg volt tavaly, 150-160 felett mar kezelhetetlenul beszitalt. Pont gumicsere elott alltam es a csere megoldotta a problemat. Nezesd meg az elso kereket centirozonal! első-hátsó gumi szinte vadi új. A felszerelésük elott hasonló volt a motor viselkedése. Úgy gondolom a gumi kizárható.
- 10 years ago
#18963
Tegnap kicseréltem a kormánynyak-anyát. A régi teljesen laza volt. Miután az újat az előírt nyomatékkal húztam meg, sokkal stabilabb lett az eleje, de egy személlyel tempós kanyarokban továbbra is beszitál. Utassal teljesen stabil. Visszavettem a villa rugóerejéből és a csillapításból, az is javított a helyzeten, de még mindig nem tökéletes. Mi lehet a probléma? Gumi, de a 36Nm is sok a csapágynak. 30 van előírva
- 10 years ago
#18962
Tegnap kicseréltem a kormánynyak-anyát. A régi teljesen laza volt. Miután az újat az előírt nyomatékkal húztam meg, sokkal stabilabb lett az eleje, de egy személlyel tempós kanyarokban továbbra is beszitál. Utassal teljesen stabil. Visszavettem a villa rugóerejéből és a csillapításból, az is javított a helyzeten, de még mindig nem tökéletes. Mi lehet a probléma? Nekem hasonlo jelenseg volt tavaly, 150-160 felett mar kezelhetetlenul beszitalt. Pont gumicsere elott alltam es a csere megoldotta a problemat. Nezesd meg az elso kereket centirozonal! ha kagylós az első gumi attól lehet, mennyire szitál be? Mindkét irányba beszitál? Hova van tekerve a gátló? Kirugózás csillapítás?
Nekem a kormányteló 10-11 klikk volt puhától keményig asszem 19 vagy 20 az egész, ha így is csinálja és jó a guma akkor vegyél vissza a kirugózás csillapításából
- 10 years ago
#18961
Tegnap kicseréltem a kormánynyak-anyát. A régi teljesen laza volt. Miután az újat az előírt nyomatékkal húztam meg, sokkal stabilabb lett az eleje, de egy személlyel tempós kanyarokban továbbra is beszitál. Utassal teljesen stabil. Visszavettem a villa rugóerejéből és a csillapításból, az is javított a helyzeten, de még mindig nem tökéletes. Mi lehet a probléma? Nekem hasonlo jelenseg volt tavaly, 150-160 felett mar kezelhetetlenul beszitalt. Pont gumicsere elott alltam es a csere megoldotta a problemat. Nezesd meg az elso kereket centirozonal!
- 10 years ago
#18960
Tegnap kicseréltem a kormánynyak-anyát. A régi teljesen laza volt. Miután az újat az előírt nyomatékkal húztam meg, sokkal stabilabb lett az eleje, de egy személlyel tempós kanyarokban továbbra is beszitál. Utassal teljesen stabil. Visszavettem a villa rugóerejéből és a csillapításból, az is javított a helyzeten, de még mindig nem tökéletes. Mi lehet a probléma?
Csatolmányok:
dscf3639.jpg (1.13 MiB) Megtekintve 10984 alkalommal
dscf3632_1.jpg (1.12 MiB) Megtekintve 10984 alkalommal
dscf3630.jpg (1.15 MiB) Megtekintve 10984 alkalommal
- 10 years ago
#18959
halkan jegyzem meg, hogy a róka otthon mosógépet szerel persze,mert mossa a pénzt!
- 10 years ago
#18951
Köszönöm a linkeket! A házi karburátor szinkronizálást én is néztem már valahol, de nem tudtam mennyire megbízható. Lehet majd ha ráérek megpróbálom én is.
Igen, ha lenne egy 2-3 milliós gépem, akkor biztos nem nyúlnék bele annyira itthon. Főleg hogy azok tele vannak elektronikával meg mindennel, ezt meg ahhoz képest egy egyszerű és átlátható gép.
Igen, ha lenne egy 2-3 milliós gépem, akkor biztos nem nyúlnék bele annyira itthon. Főleg hogy azok tele vannak elektronikával meg mindennel, ezt meg ahhoz képest egy egyszerű és átlátható gép.
- 10 years ago
#18950
Azt hozzá szeretném tenni,hogy ha a Tamás888-nak nem "csak"egy 600 -as karburátoros monstere van hanem egy "komolyabb"technikájú gépe ami kerül 2-3millióba akkor szerintem nem otthon szerelgetné a komolyabb dolgokat rajta már!Szerintem,de lehet,hogy tévedek!
Nekem is amikor volt egy régi amerikai autóm senkit nem tudtam aki megtudta volna szerelni és nekem kellett pedig életemben nem láttam még v8-s motort!Igaz azóta ismerek embereket erre felé,de akkor senkit nem ismertem.De addig olvastam,kérdeztem,próbálgattam az elején sok káromkodással,de sikerült a benzinpumpám,szűrőket,benzin tankot kicserélnem!Volt szerviz csak Pesten ami 250km-r és innen feltrélerezni meg vissza plusz a szerviz költség nagyon drága lett volna!
A szükség nagy úr ne felejtsük el!
Ezt nem vitatja senki Tamás888 is írta még a Monster topicban, hogy többek között ezért is vette a 600 -ast mert hogy egyszerű és sokmindent meg tud csinálni maga.
- 10 years ago
#18949
Azt hozzá szeretném tenni,hogy ha a Tamás888-nak nem "csak"egy 600 -as karburátoros monstere van hanem egy "komolyabb"technikájú gépe ami kerül 2-3millióba akkor szerintem nem otthon szerelgetné a komolyabb dolgokat rajta már!Szerintem,de lehet,hogy tévedek!
Nekem is amikor volt egy régi amerikai autóm senkit nem tudtam aki megtudta volna szerelni és nekem kellett pedig életemben nem láttam még v8-s motort!Igaz azóta ismerek embereket erre felé,de akkor senkit nem ismertem.De addig olvastam,kérdeztem,próbálgattam az elején sok káromkodással,de sikerült a benzinpumpám,szűrőket,benzin tankot kicserélnem!Volt szerviz csak Pesten ami 250km-r és innen feltrélerezni meg vissza plusz a szerviz költség nagyon drága lett volna!
A szükség nagy úr ne felejtsük el!
Nekem is amikor volt egy régi amerikai autóm senkit nem tudtam aki megtudta volna szerelni és nekem kellett pedig életemben nem láttam még v8-s motort!Igaz azóta ismerek embereket erre felé,de akkor senkit nem ismertem.De addig olvastam,kérdeztem,próbálgattam az elején sok káromkodással,de sikerült a benzinpumpám,szűrőket,benzin tankot kicserélnem!Volt szerviz csak Pesten ami 250km-r és innen feltrélerezni meg vissza plusz a szerviz költség nagyon drága lett volna!
A szükség nagy úr ne felejtsük el!
- 10 years ago
#18948
Ezen az oldalon is vannak jó dolgok szépen leírva, a monster hozzászólásokban linkelte valaki....
A karbi szinkron is ott van...
Padawannak is 600 monstere van, mi egy KTM bolt-szervizbe vittük, ott simán megcsinálták a szelephézag-szinkron állítást, kb. 10 e. huf ba került.......lehet még annyi se.........
http://www.torig.hu/index.html/index.ph ... szij-csere
A karbi szinkron is ott van...
Padawannak is 600 monstere van, mi egy KTM bolt-szervizbe vittük, ott simán megcsinálták a szelephézag-szinkron állítást, kb. 10 e. huf ba került.......lehet még annyi se.........
http://www.torig.hu/index.html/index.ph ... szij-csere
- 10 years ago
#18947
Köszönöm az infókat!
Hát ha már lábon tudom vinni a motort, mert lesz rendszám, meg jobban lesz pénzem, akkor nagyobb eséllyel viszem szervizbe, de egyenlőre most mindent meg tudok még csinálni. Majd megnézetem a szelephézagot meg a karburátor szinkront.
Én még a Ducati előtti korszakomban építettem egy olajos Karbiszinkron "gépet", jobban beállítottam vele a karbikat mint ahogyan a gyári Szervízben csinálták 14.000 Ft-ért.
Egyszerű és nagyszerű megoldás.
Innen leshetsz tippet a dologhoz:
http://www.virago.ro/2010/03/21/yamaha- ... iszinkron/
- 10 years ago
#18946
Köszönöm az infókat!
Hát ha már lábon tudom vinni a motort, mert lesz rendszám, meg jobban lesz pénzem, akkor nagyobb eséllyel viszem szervizbe, de egyenlőre most mindent meg tudok még csinálni. Majd megnézetem a szelephézagot meg a karburátor szinkront.
Hát ha már lábon tudom vinni a motort, mert lesz rendszám, meg jobban lesz pénzem, akkor nagyobb eséllyel viszem szervizbe, de egyenlőre most mindent meg tudok még csinálni. Majd megnézetem a szelephézagot meg a karburátor szinkront.
- 10 years ago
#18945
Köszönöm a segítséget!
látszik az előző szíj száma: 737.4007.2A
Nem tudom gyári szíj, vagy cserélték már.
Rendeltem innen egyet, ez megegyezik fog profilra is, fogak számába, meg méretbe is.
http://italmondo.hu/shop/27-motorikus-a ... -fogu.html
Amit előtte vettem, azt meg visszaveszi a bolt, szóval nincs gond.
Maráczi Zsoltnál kicsit olcsóbban megúsztad volna:
http://maleducati.viltor.hu/?mod=termeklap&id=68843 Na fasza... Most már nem mondom vissza, lehet fel is adta már, először 15 ezerért találtam utána láttam meg 12 ért ezt. Na látod Tamás, egyszer már bizonyított a kluboldal... még néhányszor belépsz ide és lelkesen fogod szervizbe is vinni a motorodat
- 10 years ago
#18944
Maráczi Zsoltnál kicsit olcsóbban megúsztad volna:
http://maleducati.viltor.hu/?mod=termeklap&id=68843 Na fasza... Most már nem mondom vissza, lehet fel is adta már, először 15 ezerért találtam utána láttam meg 12 ért ezt.
Maleducati -nal nézd meg mindig,
Zsolt nagyon rendes, levélben akármilyen kérdésre válaszol, bármit megszerez és tuti forrás.
Ha esetleg hülyeséget akarnál rendelni (mint pl. az előző szíjad) akkor is szólna mivel ért a Ducatikhoz.
Nézd át az oldalon a Partnereink rovatot aki ott van az mind megbízható forrás. Szerintem is a Zsolti a legkorrektebb ember és mindig rendelkezésre áll,ha szüksége van az embernek valamire!
- 10 years ago
#18943
Köszönöm a segítséget!
látszik az előző szíj száma: 737.4007.2A
Nem tudom gyári szíj, vagy cserélték már.
Rendeltem innen egyet, ez megegyezik fog profilra is, fogak számába, meg méretbe is.
http://italmondo.hu/shop/27-motorikus-a ... -fogu.html
Amit előtte vettem, azt meg visszaveszi a bolt, szóval nincs gond.
Maráczi Zsoltnál kicsit olcsóbban megúsztad volna:
http://maleducati.viltor.hu/?mod=termeklap&id=68843 Na fasza... Most már nem mondom vissza, lehet fel is adta már, először 15 ezerért találtam utána láttam meg 12 ért ezt.
Maleducati -nal nézd meg mindig,
Zsolt nagyon rendes, levélben akármilyen kérdésre válaszol, bármit megszerez és tuti forrás.
Ha esetleg hülyeséget akarnál rendelni (mint pl. az előző szíjad) akkor is szólna mivel ért a Ducatikhoz.
Nézd át az oldalon a Partnereink rovatot aki ott van az mind megbízható forrás.
- 10 years ago
#18942
Tamás888,megkérdeztem egy angol fórumon ahol fent vagyok,hogy melyik szíj kell a tiedére,ha esetleg nem lenne meg a cikkszáma!
Make sure you were given the correct cambelts as the earlier (93-97) 600's had square tooth profiles.
The number you want is 73710021A for 2000.
Nem tudom,hogy a tied melyik évjárat,de ebből megtudod!Remélem ez valamit tudott segíteni!
Köszönöm a segítséget!
látszik az előző szíj száma: 737.4007.2A
Nem tudom gyári szíj, vagy cserélték már.
Rendeltem innen egyet, ez megegyezik fog profilra is, fogak számába, meg méretbe is.
http://italmondo.hu/shop/27-motorikus-a ... -fogu.html
Amit előtte vettem, azt meg visszaveszi a bolt, szóval nincs gond.
Maráczi Zsoltnál kicsit olcsóbban megúsztad volna:
http://maleducati.viltor.hu/?mod=termeklap&id=68843 Na fasza... Most már nem mondom vissza, lehet fel is adta már, először 15 ezerért találtam utána láttam meg 12 ért ezt.
- 10 years ago
#18941
Tamás888,megkérdeztem egy angol fórumon ahol fent vagyok,hogy melyik szíj kell a tiedére,ha esetleg nem lenne meg a cikkszáma!
Make sure you were given the correct cambelts as the earlier (93-97) 600's had square tooth profiles.
The number you want is 73710021A for 2000.
Nem tudom,hogy a tied melyik évjárat,de ebből megtudod!Remélem ez valamit tudott segíteni!
Köszönöm a segítséget!
látszik az előző szíj száma: 737.4007.2A
Nem tudom gyári szíj, vagy cserélték már.
Rendeltem innen egyet, ez megegyezik fog profilra is, fogak számába, meg méretbe is.
http://italmondo.hu/shop/27-motorikus-a ... -fogu.html
Amit előtte vettem, azt meg visszaveszi a bolt, szóval nincs gond.
Maráczi Zsoltnál kicsit olcsóbban megúsztad volna:
http://maleducati.viltor.hu/?mod=termeklap&id=68843
- 10 years ago
#18940
Elméletileg 1998 tól váltottak . Igen, én szerintem is, mert ezen az oldalon erre a szíjra azt írják, hogy 1998-2001-ig, most az rendben van, hogy 98-tól, de azt nem értem, hogy miért 2001-ig. Ez a motor 2002-es, és pedig ugyanaz a szíj kell rá. Felhívtam a boltost bediktáltam a szíj kódját, neki se volt tiszta, azt mondta vannak keveredések a listában is...
Ja amúgy megvan a szíj félre járásának az oka, lehúztam a feszítőről a két csapágyat, és a külső totál kopott volt, ahogy ráztam elég durván csörögtek benne a golyók, kicsit a belsőben is. Ahogy fent voltak a tengelyen úgy nem tűnt fel nagyon, mert összeértek, így egymásba támaszkodtak.
The World Cup is one of the biggest football tourn[…]