- 6 years ago
#16978
10 év alatt egyszer sem foglalkoztam a fogyasztással, ha az lenne a fontos rogobóznék. szerintem a ducati nem erről szól...
Üdv,
A szokásos a problémám ebben a topicban:
Ducati vásárláson gondolkodom.
Egyelőre még nem tudtak elriasztani( drága motor, senki nem ért hozzá, mindig folyik az olaj majd, egyebek).
A nagy Multistrada csípődött be nekem...(Szeretem a hosszú túrákat akár 2 személlyel is, kell a erő és a tárolóhely.
Jó lenne ha a doboz szett is lenne, de elég ritka ahogy látom(vagy drága)...
Esetleg tud valaki valamit az alábbi hirdetett motorokról?
A sorrend egyben az érdeklődési szintem sorrendje is
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-13581713
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-13117914
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-13352936
A top ez lenne, de sajna dupla annyi az ára..
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... a-13755400
Tél közepén, most csak infókat szedem össze, és várom a tavaszt mikor lehet próbálgatni is.
Egyéb kérdésem még:
Mekkora átlagfogyasztást lehet számolni?
Létezik automata olajzó a lánchoz?
Ha általánosan előforduló hiba a üzemanyag szintjelző nem mérése akkor hogy számolható mikortól van tartalékon? van valami jelzés esetleg ilyen esetben?
Egyelőre ennyi a kérdés, majd menetközben a többi...
Köszi
Üdv,
Cat Hali!
Az apró kérdéseidre egy kis segítség saját tapasztalat alapján:
Nekem a Monster S4R nagy átlagban 7 litert fogyaszt 1 és 2 személlyel ugyan úgy, 140-es átlagtempó mellett úgy, hogy nem spórolok a gázzal.
Automata olajzót lazán tudsz rá rakni, egy normális, nem elektromos is kb 30.000 Ft, multin sok helyre elrakható, jó ötlet!
Nekem sem megy az üzemanyag szint jelző, én mindig tele tankolom a motort és lenullázom a napi számlálót, 15 literes tank mellett max 150-200 km-t teszek meg a következő tankolásig, ez az egyetlen megoldás. Egy literrel többet eszik, mint kéne, én 2 személlyel mentem 6 literrel, rendszering a túracsapat eleje tájékán. Nyilván nem a fogyasztás miatt fontos ez, hanem hogy valszeg dús lehet a keveréked, de mondtad is korábban, hogy be kell lövetned még a befecskendezést.
Üdv,
A szokásos a problémám ebben a topicban:
Ducati vásárláson gondolkodom.
Egyelőre még nem tudtak elriasztani( drága motor, senki nem ért hozzá, mindig folyik az olaj majd, egyebek).
A nagy Multistrada csípődött be nekem...(Szeretem a hosszú túrákat akár 2 személlyel is, kell a erő és a tárolóhely.
Jó lenne ha a doboz szett is lenne, de elég ritka ahogy látom(vagy drága)...
Esetleg tud valaki valamit az alábbi hirdetett motorokról?
A sorrend egyben az érdeklődési szintem sorrendje is
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-13581713
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-13117914
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... 0-13352936
A top ez lenne, de sajna dupla annyi az ára..
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... a-13755400
Tél közepén, most csak infókat szedem össze, és várom a tavaszt mikor lehet próbálgatni is.
Egyéb kérdésem még:
Mekkora átlagfogyasztást lehet számolni?
Létezik automata olajzó a lánchoz?
Ha általánosan előforduló hiba a üzemanyag szintjelző nem mérése akkor hogy számolható mikortól van tartalékon? van valami jelzés esetleg ilyen esetben?
Egyelőre ennyi a kérdés, majd menetközben a többi...
Köszi
Üdv,
Cat Hali!
Az apró kérdéseidre egy kis segítség saját tapasztalat alapján:
Nekem a Monster S4R nagy átlagban 7 litert fogyaszt 1 és 2 személlyel ugyan úgy, 140-es átlagtempó mellett úgy, hogy nem spórolok a gázzal.
Automata olajzót lazán tudsz rá rakni, egy normális, nem elektromos is kb 30.000 Ft, multin sok helyre elrakható, jó ötlet!
Nekem sem megy az üzemanyag szint jelző, én mindig tele tankolom a motort és lenullázom a napi számlálót, 15 literes tank mellett max 150-200 km-t teszek meg a következő tankolásig, ez az egyetlen megoldás.
Ez előny vagy hátrány? Nem vagyok képben a Hyperek aktuális árképzésével, csak felhívtam egy "apró" részletre a figyelmet. lehet ez is az is, én inkább hátrányként élem meg de persze érdekes lenne tudni, hogy miért van így Nekem is inkább hátrány. Értékelem a minőségi extra alkatrészeket, kiegeszítőket, de csak akkor, ha megvannak a gyáriak is. Nagyon sokan eladják a gyári alkatrészeket, hogy egy kis pénz visszajöjön, de sokszor golyóra törés miatt nem gyári a gép. Ez pontosan így van, ezért is adok minden gyári cuccot a motoromhoz...Ja, az én motoromnál nyomon követhető a változás/változtatás is.
+ egy gyári elem sincs rajta Ez előny vagy hátrány? Nem vagyok képben a Hyperek aktuális árképzésével, csak felhívtam egy "apró" részletre a figyelmet. lehet ez is az is, én inkább hátrányként élem meg de persze érdekes lenne tudni, hogy miért van így Nekem is inkább hátrány. Értékelem a minőségi extra alkatrészeket, kiegeszítőket, de csak akkor, ha megvannak a gyáriak is. Nagyon sokan eladják a gyári alkatrészeket, hogy egy kis pénz visszajöjön, de sokszor golyóra törés miatt nem gyári a gép.
Plussz magyarországi forgalomba helyezés... + egy gyári elem sincs rajta Ez előny vagy hátrány? Nem vagyok képben a Hyperek aktuális árképzésével, csak felhívtam egy "apró" részletre a figyelmet. lehet ez is az is, én inkább hátrányként élem meg de persze érdekes lenne tudni, hogy miért van így
Sziasztok!
Valaki volt már esetleg megnézni?
Gyanúsan olcsó... SC project dobokkal 1.2...
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... n-13718131
Vagy csak tényleg gyorsan szeretné kipörgetni és paranoid vagyok....
Köszi! Plussz magyarországi forgalomba helyezés... + egy gyári elem sincs rajta Ez előny vagy hátrány? Nem vagyok képben a Hyperek aktuális árképzésével, csak felhívtam egy "apró" részletre a figyelmet.
Sziasztok!
Valaki volt már esetleg megnézni?
Gyanúsan olcsó... SC project dobokkal 1.2...
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... n-13718131
Vagy csak tényleg gyorsan szeretné kipörgetni és paranoid vagyok....
Köszi! Plussz magyarországi forgalomba helyezés... + egy gyári elem sincs rajta
Sziasztok!
Valaki volt már esetleg megnézni?
Gyanúsan olcsó... SC project dobokkal 1.2...
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... n-13718131
Vagy csak tényleg gyorsan szeretné kipörgetni és paranoid vagyok....
Köszi! Plussz magyarországi forgalomba helyezés... mondjuk ez akkor is egy elég alacsony ár. Jól meg kellene néznie valamelyik Hyper-usernek.
Sziasztok!
Valaki volt már esetleg megnézni?
Gyanúsan olcsó... SC project dobokkal 1.2...
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... n-13718131
Vagy csak tényleg gyorsan szeretné kipörgetni és paranoid vagyok....
Köszi! Plussz magyarországi forgalomba helyezés...
Amennyire en erzekelem a dolgokat, az altalad leirt jelenseg, az un. lefingott gepek megvasarlasa inkabb kortunet. Egyreszt a tomegeknek nem all rendelkezesre a szukseges anyagi ero, sem a vasarlaskor, sem pedig a karbantartaskor. Az elet meg csak jon szembe a maga igenyeivel, ha realis, ha nem. Masreszt a legtobb vasarlasnal sem a hozzaertes sem pedig a tapasztalat nem all ossze egy ertekelheto dontesse. Nagyon sok esetben az ehhez hasonlo forumon osztjak meg az emberek, hogy mit is szeretnenek es kerik a velemyet azoknak, akik mar kozelebbrol is lattak bovdent. Emlekszem tavaly osszel, amikor en megvettem a kismultit, en is bekerdeztem. A kulonbseg csak annyi, hogy nem kezdtem el hirdeteseket ide dobni, hogy ki mit gondol, hiszen nem az volt a kerdes szamomra, hogy mitol megy a villamos, hanem csak annyi, hogy van-e olyan, amirol nem tudok. De nem ez dontotte el a vasarlast es attol tartok, nem ez a jellemzo. A fenyre repulunk mindannyian, csak ki nagyobb ki kevesebb szerencsevel es szarnyakkal megaldva.
Ez szep volt Gaben. Valahol olvastam, Lalikám.
Viccen kivul van benne valami, amit leirtak. Másik oldalrol minden modellnek és motornak meg vannak a maga kis trukjei, jo tapasztalatot cseréli olyan márkatársakkal, akik mar megjatrak a rogos utat.
Az olvso motor vételrol meg annyit, hogy Csikos elment turamotrot venni, es egy 750ss el tért haza, ami a magyar piac legolcsobbja vol, egy rendes szervizelés utan meg gurul gond nelkul. Igazából ő végig SS-t akart, és pont 750-est, mert az a legnagyobb teljesítményű és még egész olcsó nedves kuplungos. Az ST-t az esze mondta, de az olyan félgőzős dolog volt, jobb is, hogy nem jött össze. Nem szeretné ennyire, mert kompromisszum lenne.
Én azt hittem, hogy zavarni fog a szaraz kuplung, de szerintem az ugy hozza tartozik egy Ducatihoz, mint diohoz a héja.Engem egyáltalán nem zavar, sot, noveli a feelinget.
Valahol megertem Csikost, hogy vsgyott valamire a szive, mast mondott az esze, nem orvendezett a felesége, de mégis a szivére hallgatott. Masik oldalrol ha egy tokeletes motrot vett volna, mirol irna cikker, amit mi orommel olvasnánk?
Most lehet utálni fognak páran de leírom. Én elég régóta Ducati rajongó vagyok,és az elmúlt 19 évben volt is egy pár Ducatim, amelyik tipus nem volt az viszont volt a közvetlen környezetemben. Én ki merem jelenteni, hogy a Ducati nem egy problémás motor! Igaz, hogy vagy új motort vettem vagy a piac drágább szegmenséből választottam, és sosem spóroltam a szervízen vagy az alkatrészen. Tudatosan kerültem a külföldről behozott és összerakott romokat, vagy az olyan kereskedőket akik köztudottan ebből élnek. Szóval csak azt akartam ebből kihozni, hogy az olcsó motorok álltalában nem hiába olcsók, és aminek megkérik az árát annak meg van az oka. Sajnos a neked a tieddel nem volt szerencséd, és ezzel a Morinivel éppen ugyan azon a lejtőn haladsz tovább ahol a Monstereddel már elindultál. Véleményem szerint vagy tedd rendbe a Monstert, és használd, vagy ha cserélsz akkor ne a "kukában" keresgélj, hidd el a végén pont annyiba, vagy többe lesz, csak éppen nem lesz örömöd benne. Amennyire en erzekelem a dolgokat, az altalad leirt jelenseg, az un. lefingott gepek megvasarlasa inkabb kortunet. Egyreszt a tomegeknek nem all rendelkezesre a szukseges anyagi ero, sem a vasarlaskor, sem pedig a karbantartaskor. Az elet meg csak jon szembe a maga igenyeivel, ha realis, ha nem. Masreszt a legtobb vasarlasnal sem a hozzaertes sem pedig a tapasztalat nem all ossze egy ertekelheto dontesse. Nagyon sok esetben az ehhez hasonlo forumon osztjak meg az emberek, hogy mit is szeretnenek es kerik a velemyet azoknak, akik mar kozelebbrol is lattak bovdent. Emlekszem tavaly osszel, amikor en megvettem a kismultit, en is bekerdeztem. A kulonbseg csak annyi, hogy nem kezdtem el hirdeteseket ide dobni, hogy ki mit gondol, hiszen nem az volt a kerdes szamomra, hogy mitol megy a villamos, hanem csak annyi, hogy van-e olyan, amirol nem tudok. De nem ez dontotte el a vasarlast es attol tartok, nem ez a jellemzo. A fenyre repulunk mindannyian, csak ki nagyobb ki kevesebb szerencsevel es szarnyakkal megaldva.
Ez szep volt Gaben. Valahol olvastam, Lalikám.
Viccen kivul van benne valami, amit leirtak. Másik oldalrol minden modellnek és motornak meg vannak a maga kis trukjei, jo tapasztalatot cseréli olyan márkatársakkal, akik mar megjatrak a rogos utat.
Az olvso motor vételrol meg annyit, hogy Csikos elment turamotrot venni, es egy 750ss el tért haza, ami a magyar piac legolcsobbja vol, egy rendes szervizelés utan meg gurul gond nelkul. Igazából ő végig SS-t akart, és pont 750-est, mert az a legnagyobb teljesítményű és még egész olcsó nedves kuplungos. Az ST-t az esze mondta, de az olyan félgőzős dolog volt, jobb is, hogy nem jött össze. Nem szeretné ennyire, mert kompromisszum lenne.
Jövőhéten megyek a monsterrel szervizbe, szerintem rákérdezek hogy ott mit tudnak a Moto-ról. Már csak azért is, mert ollllyyyan hibalistát szedtem össze az enyémhez, hogy az egy munkaóra lesz mire elolvassa a szerelő. Csábító az a -10 és és -20k kilométer. Hátha kevesebb baj lenne vele. Több nem hiszem hogy lehet, nade legyünk pozitívak, most az értő kezek megcsinálják amit meg kell és idén már semmi baj nem lesz vele jó útra tér, így nem gyűlölöm meg végérvényesen, és teszem fel a Hahura. Ámen Most lehet utálni fognak páran de leírom. Én elég régóta Ducati rajongó vagyok,és az elmúlt 19 évben volt is egy pár Ducatim, amelyik tipus nem volt az viszont volt a közvetlen környezetemben. Én ki merem jelenteni, hogy a Ducati nem egy problémás motor! Igaz, hogy vagy új motort vettem vagy a piac drágább szegmenséből választottam, és sosem spóroltam a szervízen vagy az alkatrészen. Tudatosan kerültem a külföldről behozott és összerakott romokat, vagy az olyan kereskedőket akik köztudottan ebből élnek. Szóval csak azt akartam ebből kihozni, hogy az olcsó motorok álltalában nem hiába olcsók, és aminek megkérik az árát annak meg van az oka. Sajnos a neked a tieddel nem volt szerencséd, és ezzel a Morinivel éppen ugyan azon a lejtőn haladsz tovább ahol a Monstereddel már elindultál. Véleményem szerint vagy tedd rendbe a Monstert, és használd, vagy ha cserélsz akkor ne a "kukában" keresgélj, hidd el a végén pont annyiba, vagy többe lesz, csak éppen nem lesz örömöd benne. Amennyire en erzekelem a dolgokat, az altalad leirt jelenseg, az un. lefingott gepek megvasarlasa inkabb kortunet. Egyreszt a tomegeknek nem all rendelkezesre a szukseges anyagi ero, sem a vasarlaskor, sem pedig a karbantartaskor. Az elet meg csak jon szembe a maga igenyeivel, ha realis, ha nem. Masreszt a legtobb vasarlasnal sem a hozzaertes sem pedig a tapasztalat nem all ossze egy ertekelheto dontesse. Nagyon sok esetben az ehhez hasonlo forumon osztjak meg az emberek, hogy mit is szeretnenek es kerik a velemyet azoknak, akik mar kozelebbrol is lattak bovdent. Emlekszem tavaly osszel, amikor en megvettem a kismultit, en is bekerdeztem. A kulonbseg csak annyi, hogy nem kezdtem el hirdeteseket ide dobni, hogy ki mit gondol, hiszen nem az volt a kerdes szamomra, hogy mitol megy a villamos, hanem csak annyi, hogy van-e olyan, amirol nem tudok. De nem ez dontotte el a vasarlast es attol tartok, nem ez a jellemzo. A fenyre repulunk mindannyian, csak ki nagyobb ki kevesebb szerencsevel es szarnyakkal megaldva.
Ez szep volt Gaben. Valahol olvastam, Lalikám.
Viccen kivul van benne valami, amit leirtak. Másik oldalrol minden modellnek és motornak meg vannak a maga kis trukjei, jo tapasztalatot cseréli olyan márkatársakkal, akik mar megjatrak a rogos utat.
Az olvso motor vételrol meg annyit, hogy Csikos elment turamotrot venni, es egy 750ss el tért haza, ami a magyar piac legolcsobbja vol, egy rendes szervizelés utan meg gurul gond nelkul.
nyilván, meg valszeg pár csapágy is szabvány és a fék kuplungkar is jó rá valamiről Jövőhéten megyek a monsterrel szervizbe, szerintem rákérdezek hogy ott mit tudnak a Moto-ról. Már csak azért is, mert ollllyyyan hibalistát szedtem össze az enyémhez, hogy az egy munkaóra lesz mire elolvassa a szerelő. Csábító az a -10 és és -20k kilométer. Hátha kevesebb baj lenne vele. Több nem hiszem hogy lehet, nade legyünk pozitívak, most az értő kezek megcsinálják amit meg kell és idén már semmi baj nem lesz vele jó útra tér, így nem gyűlölöm meg végérvényesen, és teszem fel a Hahura. Ámen Most lehet utálni fognak páran de leírom. Én elég régóta Ducati rajongó vagyok,és az elmúlt 19 évben volt is egy pár Ducatim, amelyik tipus nem volt az viszont volt a közvetlen környezetemben. Én ki merem jelenteni, hogy a Ducati nem egy problémás motor! Igaz, hogy vagy új motort vettem vagy a piac drágább szegmenséből választottam, és sosem spóroltam a szervízen vagy az alkatrészen. Tudatosan kerültem a külföldről behozott és összerakott romokat, vagy az olyan kereskedőket akik köztudottan ebből élnek. Szóval csak azt akartam ebből kihozni, hogy az olcsó motorok álltalában nem hiába olcsók, és aminek megkérik az árát annak meg van az oka. Sajnos a neked a tieddel nem volt szerencséd, és ezzel a Morinivel éppen ugyan azon a lejtőn haladsz tovább ahol a Monstereddel már elindultál. Véleményem szerint vagy tedd rendbe a Monstert, és használd, vagy ha cserélsz akkor ne a "kukában" keresgélj, hidd el a végén pont annyiba, vagy többe lesz, csak éppen nem lesz örömöd benne. Amennyire en erzekelem a dolgokat, az altalad leirt jelenseg, az un. lefingott gepek megvasarlasa inkabb kortunet. Egyreszt a tomegeknek nem all rendelkezesre a szukseges anyagi ero, sem a vasarlaskor, sem pedig a karbantartaskor. Az elet meg csak jon szembe a maga igenyeivel, ha realis, ha nem. Masreszt a legtobb vasarlasnal sem a hozzaertes sem pedig a tapasztalat nem all ossze egy ertekelheto dontesse. Nagyon sok esetben az ehhez hasonlo forumon osztjak meg az emberek, hogy mit is szeretnenek es kerik a velemyet azoknak, akik mar kozelebbrol is lattak bovdent. Emlekszem tavaly osszel, amikor en megvettem a kismultit, en is bekerdeztem. A kulonbseg csak annyi, hogy nem kezdtem el hirdeteseket ide dobni, hogy ki mit gondol, hiszen nem az volt a kerdes szamomra, hogy mitol megy a villamos, hanem csak annyi, hogy van-e olyan, amirol nem tudok. De nem ez dontotte el a vasarlast es attol tartok, nem ez a jellemzo. A fenyre repulunk mindannyian, csak ki nagyobb ki kevesebb szerencsevel es szarnyakkal megaldva.
Jövőhéten megyek a monsterrel szervizbe, szerintem rákérdezek hogy ott mit tudnak a Moto-ról. Már csak azért is, mert ollllyyyan hibalistát szedtem össze az enyémhez, hogy az egy munkaóra lesz mire elolvassa a szerelő. Csábító az a -10 és és -20k kilométer. Hátha kevesebb baj lenne vele. Több nem hiszem hogy lehet, nade legyünk pozitívak, most az értő kezek megcsinálják amit meg kell és idén már semmi baj nem lesz vele jó útra tér, így nem gyűlölöm meg végérvényesen, és teszem fel a Hahura. Ámen Most lehet utálni fognak páran de leírom. Én elég régóta Ducati rajongó vagyok,és az elmúlt 19 évben volt is egy pár Ducatim, amelyik tipus nem volt az viszont volt a közvetlen környezetemben. Én ki merem jelenteni, hogy a Ducati nem egy problémás motor! Igaz, hogy vagy új motort vettem vagy a piac drágább szegmenséből választottam, és sosem spóroltam a szervízen vagy az alkatrészen. Tudatosan kerültem a külföldről behozott és összerakott romokat, vagy az olyan kereskedőket akik köztudottan ebből élnek. Szóval csak azt akartam ebből kihozni, hogy az olcsó motorok álltalában nem hiába olcsók, és aminek megkérik az árát annak meg van az oka. Sajnos a neked a tieddel nem volt szerencséd, és ezzel a Morinivel éppen ugyan azon a lejtőn haladsz tovább ahol a Monstereddel már elindultál. Véleményem szerint vagy tedd rendbe a Monstert, és használd, vagy ha cserélsz akkor ne a "kukában" keresgélj, hidd el a végén pont annyiba, vagy többe lesz, csak éppen nem lesz örömöd benne. Egy ideje nem jártam a motort vennék topikban, mert elengedtem a Morini témát, hasonló gondolatmeneten, mint amit ti levezettetek. Gyakorlatilag a gondolat megszületése után rögtön. Ritka, és olcsó, ez a kombó nekem azt jelenti felejtsem el nagy ívben. Azért köszönöm, hogy próbáltok megóvni még egy szívósorozattól. A ducatit nem bántam meg, sajnos a tárolás miatti lehetőségeim, és a munkám miatti ritka motorozási lehetőség miatt nem jártam volna jobban egy szalon géppel sem. És le kell szögezni, hogy nagyon sok örömteli pillanat volt ebben a motorban. Most is Ducatikat nézegetek, általában jól választok használt járművet, ebbe kicsit belenyúltam na:)
De egyre inkább a rendbetétel felé tekintgetek, sőt... de azért várjuk meg mire jut a szerviz a vassal, szerdán viszem.
Zárójelben megjegyzem eddig, még soha nem spóroltam, olajon, szíjon vagy bármi fontos alkatrészen, és közel sem ez volt a piac legolcsóbbika, vagy 6-ot megnéztem, ez volt egyben a legjobban. Mosolygósgyilkos... Aki meg ránézésre megmondja, hogy el fog szakadni a gázbovden, vagy érzi, hogy tönkremegy az akku, esetleg a feszszabályzó, azt legközelebb viszem magammal motort venni . Szóval előbb vagy utóbb összeáll az, meg kell hálálnia a rendszeres és értő kezelgetést. nem állítottam, hogy te spoóroltál a szervízen, hanem azt, hogy sokan spórolnak a szervízen. Inkább olcsóbban adják mint hogí megcsináltassák tiszteségesen. A te motorodat nem ismerem, a Moriniről beszéltem, hogy a kuka alja
nyilván, meg valszeg pár csapágy is szabvány és a fék kuplungkar is jó rá valamiről Jövőhéten megyek a monsterrel szervizbe, szerintem rákérdezek hogy ott mit tudnak a Moto-ról. Már csak azért is, mert ollllyyyan hibalistát szedtem össze az enyémhez, hogy az egy munkaóra lesz mire elolvassa a szerelő. Csábító az a -10 és és -20k kilométer. Hátha kevesebb baj lenne vele. Több nem hiszem hogy lehet, nade legyünk pozitívak, most az értő kezek megcsinálják amit meg kell és idén már semmi baj nem lesz vele jó útra tér, így nem gyűlölöm meg végérvényesen, és teszem fel a Hahura. Ámen Most lehet utálni fognak páran de leírom. Én elég régóta Ducati rajongó vagyok,és az elmúlt 19 évben volt is egy pár Ducatim, amelyik tipus nem volt az viszont volt a közvetlen környezetemben. Én ki merem jelenteni, hogy a Ducati nem egy problémás motor! Igaz, hogy vagy új motort vettem vagy a piac drágább szegmenséből választottam, és sosem spóroltam a szervízen vagy az alkatrészen. Tudatosan kerültem a külföldről behozott és összerakott romokat, vagy az olyan kereskedőket akik köztudottan ebből élnek. Szóval csak azt akartam ebből kihozni, hogy az olcsó motorok álltalában nem hiába olcsók, és aminek megkérik az árát annak meg van az oka. Sajnos a neked a tieddel nem volt szerencséd, és ezzel a Morinivel éppen ugyan azon a lejtőn haladsz tovább ahol a Monstereddel már elindultál. Véleményem szerint vagy tedd rendbe a Monstert, és használd, vagy ha cserélsz akkor ne a "kukában" keresgélj, hidd el a végén pont annyiba, vagy többe lesz, csak éppen nem lesz örömöd benne. Egy ideje nem jártam a motort vennék topikban, mert elengedtem a Morini témát, hasonló gondolatmeneten, mint amit ti levezettetek. Gyakorlatilag a gondolat megszületése után rögtön. Ritka, és olcsó, ez a kombó nekem azt jelenti felejtsem el nagy ívben. Azért köszönöm, hogy próbáltok megóvni még egy szívósorozattól. A ducatit nem bántam meg, sajnos a tárolás miatti lehetőségeim, és a munkám miatti ritka motorozási lehetőség miatt nem jártam volna jobban egy szalon géppel sem. És le kell szögezni, hogy nagyon sok örömteli pillanat volt ebben a motorban. Most is Ducatikat nézegetek, általában jól választok használt járművet, ebbe kicsit belenyúltam na:)
De egyre inkább a rendbetétel felé tekintgetek, sőt... de azért várjuk meg mire jut a szerviz a vassal, szerdán viszem.
Zárójelben megjegyzem eddig, még soha nem spóroltam, olajon, szíjon vagy bármi fontos alkatrészen, és közel sem ez volt a piac legolcsóbbika, vagy 6-ot megnéztem, ez volt egyben a legjobban. Mosolygósgyilkos... Aki meg ránézésre megmondja, hogy el fog szakadni a gázbovden, vagy érzi, hogy tönkremegy az akku, esetleg a feszszabályzó, azt legközelebb viszem magammal motort venni . Szóval előbb vagy utóbb összeáll az, meg kell hálálnia a rendszeres és értő kezelgetést.
Olaj és benzinszűrő van utángyártottban. nyilván, meg valszeg pár csapágy is szabvány és a fék kuplungkar is jó rá valamiről Jövőhéten megyek a monsterrel szervizbe, szerintem rákérdezek hogy ott mit tudnak a Moto-ról. Már csak azért is, mert ollllyyyan hibalistát szedtem össze az enyémhez, hogy az egy munkaóra lesz mire elolvassa a szerelő. Csábító az a -10 és és -20k kilométer. Hátha kevesebb baj lenne vele. Több nem hiszem hogy lehet, nade legyünk pozitívak, most az értő kezek megcsinálják amit meg kell és idén már semmi baj nem lesz vele jó útra tér, így nem gyűlölöm meg végérvényesen, és teszem fel a Hahura. Ámen Most lehet utálni fognak páran de leírom. Én elég régóta Ducati rajongó vagyok,és az elmúlt 19 évben volt is egy pár Ducatim, amelyik tipus nem volt az viszont volt a közvetlen környezetemben. Én ki merem jelenteni, hogy a Ducati nem egy problémás motor! Igaz, hogy vagy új motort vettem vagy a piac drágább szegmenséből választottam, és sosem spóroltam a szervízen vagy az alkatrészen. Tudatosan kerültem a külföldről behozott és összerakott romokat, vagy az olyan kereskedőket akik köztudottan ebből élnek. Szóval csak azt akartam ebből kihozni, hogy az olcsó motorok álltalában nem hiába olcsók, és aminek megkérik az árát annak meg van az oka. Sajnos a neked a tieddel nem volt szerencséd, és ezzel a Morinivel éppen ugyan azon a lejtőn haladsz tovább ahol a Monstereddel már elindultál. Véleményem szerint vagy tedd rendbe a Monstert, és használd, vagy ha cserélsz akkor ne a "kukában" keresgélj, hidd el a végén pont annyiba, vagy többe lesz, csak éppen nem lesz örömöd benne.timothy liked this
nyilván, meg valszeg pár csapágy is szabvány és a fék kuplungkar is jó rá valamiről Jövőhéten megyek a monsterrel szervizbe, szerintem rákérdezek hogy ott mit tudnak a Moto-ról. Már csak azért is, mert ollllyyyan hibalistát szedtem össze az enyémhez, hogy az egy munkaóra lesz mire elolvassa a szerelő. Csábító az a -10 és és -20k kilométer. Hátha kevesebb baj lenne vele. Több nem hiszem hogy lehet, nade legyünk pozitívak, most az értő kezek megcsinálják amit meg kell és idén már semmi baj nem lesz vele jó útra tér, így nem gyűlölöm meg végérvényesen, és teszem fel a Hahura. Ámen Gál Tominál láttam egy morinit, valamit szerelt rajta! No hát nem nagyon dicsérte! Laciék is szereltek egyet amit előtte talán a Wolfék csináltak,na ott sem voltak elragattatva
Olaj és benzinszűrő van utángyártottban. nyilván, meg valszeg pár csapágy is szabvány és a fék kuplungkar is jó rá valamiről Jövőhéten megyek a monsterrel szervizbe, szerintem rákérdezek hogy ott mit tudnak a Moto-ról. Már csak azért is, mert ollllyyyan hibalistát szedtem össze az enyémhez, hogy az egy munkaóra lesz mire elolvassa a szerelő. Csábító az a -10 és és -20k kilométer. Hátha kevesebb baj lenne vele. Több nem hiszem hogy lehet, nade legyünk pozitívak, most az értő kezek megcsinálják amit meg kell és idén már semmi baj nem lesz vele jó útra tér, így nem gyűlölöm meg végérvényesen, és teszem fel a Hahura. Ámen Gál Tominál láttam egy morinit, valamit szerelt rajta! No hát nem nagyon dicsérte!
utángyártott nincs hozzá semmiOlaj és benzinszűrő van utángyártottban. nyilván, meg valszeg pár csapágy is szabvány és a fék kuplungkar is jó rá valamiről Jövőhéten megyek a monsterrel szervizbe, szerintem rákérdezek hogy ott mit tudnak a Moto-ról. Már csak azért is, mert ollllyyyan hibalistát szedtem össze az enyémhez, hogy az egy munkaóra lesz mire elolvassa a szerelő. Csábító az a -10 és és -20k kilométer. Hátha kevesebb baj lenne vele. Több nem hiszem hogy lehet, nade legyünk pozitívak, most az értő kezek megcsinálják amit meg kell és idén már semmi baj nem lesz vele jó útra tér, így nem gyűlölöm meg végérvényesen, és teszem fel a Hahura. Ámen
Az talán annyira nem is zavarna, kétlem, hogy kitudnám motorozni a 140-et. A szerviz háttér, és az alkatrész ellátás jobban aggaszt. Ha valami ritka az többnyire drága, jó esetben, rosszabb esetben beszerezhetetlen. Közben megtaláltam, hogy a gyár már csak egyedi megrendeléseket teljesít, szinte csődbe ment. Után gyártott alkatrészek, ebay és berhelés, ez lenne a jövőm. Szerintem gyorsan el is felejtem, maradok a Ducatinál, fórum, közösség nélkül amúgy se ér semmit a MotoMorini. utángyártott nincs hozzá semmiOlaj és benzinszűrő van utángyártottban. nyilván, meg valszeg pár csapágy is szabvány és a fék kuplungkar is jó rá valamiről
én egyszer kipróbáltam egyet egy veolce-t de nekem nem jött le a 140le Az talán annyira nem is zavarna, kétlem, hogy kitudnám motorozni a 140-et. A szerviz háttér, és az alkatrész ellátás jobban aggaszt. Ha valami ritka az többnyire drága, jó esetben, rosszabb esetben beszerezhetetlen. Közben megtaláltam, hogy a gyár már csak egyedi megrendeléseket teljesít, szinte csődbe ment. Után gyártott alkatrészek, ebay és berhelés, ez lenne a jövőm. Szerintem gyorsan el is felejtem, maradok a Ducatinál, fórum, közösség nélkül amúgy se ér semmit a MotoMorini. utángyártott nincs hozzá semmiOlaj és benzinszűrő van utángyártottban.
Kicsit Off a téma, mert nem Ducati, és nem is tervezem komolyan a motorvásárlást, de a Hahu-n belefutottam egy Moto Morini Corsaroba. Kissé rokonnak tűnik az alapkoncepció a Monsterrel, pár darab van belőle, de két teszten kívül semmit nem találok hozzá. Se szervízt, se alkatrészt, se népítéletet, tapasztalatot, még fórumot sem. A teszt nagyon pozitív, az árérték arány jónak tűnik. Van valakinek ezzel a géppel tapasztalata? Állítólag Motorossónál tudják szervizelni, 15-20k futásteljesítményű, 2008-as évjáratú gépek, viszonylagosan korszerűek, és 140 lóval, komoly futóművel úgy tűnnek, hogy bőven van bennük bugi. 1-2 misi között vannak. én egyszer kipróbáltam egyet egy veolce-t de nekem nem jött le a 140le Az talán annyira nem is zavarna, kétlem, hogy kitudnám motorozni a 140-et. A szerviz háttér, és az alkatrész ellátás jobban aggaszt. Ha valami ritka az többnyire drága, jó esetben, rosszabb esetben beszerezhetetlen. Közben megtaláltam, hogy a gyár már csak egyedi megrendeléseket teljesít, szinte csődbe ment. Után gyártott alkatrészek, ebay és berhelés, ez lenne a jövőm. Szerintem gyorsan el is felejtem, maradok a Ducatinál, fórum, közösség nélkül amúgy se ér semmit a MotoMorini. utángyártott nincs hozzá semmi
Kicsit Off a téma, mert nem Ducati, és nem is tervezem komolyan a motorvásárlást, de a Hahu-n belefutottam egy Moto Morini Corsaroba. Kissé rokonnak tűnik az alapkoncepció a Monsterrel, pár darab van belőle, de két teszten kívül semmit nem találok hozzá. Se szervízt, se alkatrészt, se népítéletet, tapasztalatot, még fórumot sem. A teszt nagyon pozitív, az árérték arány jónak tűnik. Van valakinek ezzel a géppel tapasztalata? Állítólag Motorossónál tudják szervizelni, 15-20k futásteljesítményű, 2008-as évjáratú gépek, viszonylagosan korszerűek, és 140 lóval, komoly futóművel úgy tűnnek, hogy bőven van bennük bugi. 1-2 misi között vannak. én egyszer kipróbáltam egyet egy veolce-t de nekem nem jött le a 140le Az talán annyira nem is zavarna, kétlem, hogy kitudnám motorozni a 140-et. A szerviz háttér, és az alkatrész ellátás jobban aggaszt. Ha valami ritka az többnyire drága, jó esetben, rosszabb esetben beszerezhetetlen. Közben megtaláltam, hogy a gyár már csak egyedi megrendeléseket teljesít, szinte csődbe ment. Után gyártott alkatrészek, ebay és berhelés, ez lenne a jövőm. Szerintem gyorsan el is felejtem, maradok a Ducatinál, fórum, közösség nélkül amúgy se ér semmit a MotoMorini.
Kicsit Off a téma, mert nem Ducati, és nem is tervezem komolyan a motorvásárlást, de a Hahu-n belefutottam egy Moto Morini Corsaroba. Kissé rokonnak tűnik az alapkoncepció a Monsterrel, pár darab van belőle, de két teszten kívül semmit nem találok hozzá. Se szervízt, se alkatrészt, se népítéletet, tapasztalatot, még fórumot sem. A teszt nagyon pozitív, az árérték arány jónak tűnik. Van valakinek ezzel a géppel tapasztalata? Állítólag Motorossónál tudják szervizelni, 15-20k futásteljesítményű, 2008-as évjáratú gépek, viszonylagosan korszerűek, és 140 lóval, komoly futóművel úgy tűnnek, hogy bőven van bennük bugi. 1-2 misi között vannak. én egyszer kipróbáltam egyet egy veolce-t de nekem nem jött le a 140le
Ok köszi . Akkor figyelni fogom a km számlálót. Tegnap sikeresen hazaértünk ,semmi gond nem volt.A motor tökéletesen jár,de majd pár dolgot meg kell csinálni/cserélni kell rajta.De nagyon tetszik a gép.
Jol néz ki! Ebben a 916 motorja duzuzsol, ha jol tudom.996 os mar felkaru, en azt nezegettem, csak nem volt eredeti allapotban,
Szerintem ez egy 750-es Monster, nem?
A lámpát felejtsd el...sztem új korában sem működött rendesen a visszajelző a km számolás a biztos Ok köszi . Akkor figyelni fogom a km számlálót. Tegnap sikeresen hazaértünk ,semmi gond nem volt.A motor tökéletesen jár,de majd pár dolgot meg kell csinálni/cserélni kell rajta.De nagyon tetszik a gép.
Jol néz ki! Ebben a 916 motorja duzuzsol, ha jol tudom.996 os mar felkaru, en azt nezegettem, csak nem volt eredeti allapotban,
Köszönöm,majd akkor figyelek hogy a karburátorok jól legyenek beállítva.Egy másik 750-t még néztem előtte,az se volt túl messze tőlem.De annak volt egy kis horpadás a tankban meg csúszásra utaló nyomok.Így azt hagytam.
Tovább olvasva a régi kommenteket,el is felejtettem megnézni,hogy üzemel e rendesen a kifogyó benzinre figyelmeztető lámpa .Ahogy olvastam párnak nem működött és tolás lett a vége. A lámpát felejtsd el...sztem új korában sem működött rendesen a visszajelző a km számolás a biztos Ok köszi . Akkor figyelni fogom a km számlálót. Tegnap sikeresen hazaértünk ,semmi gond nem volt.A motor tökéletesen jár,de majd pár dolgot meg kell csinálni/cserélni kell rajta.De nagyon tetszik a gép.Csatolmányok:
dsc_0496.jpg (1.42 MiB) Megtekintve 139056 alkalommal
Erről mi a véleményetek? Esetleg valaki ismeri a motort?
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... r-13059800 Nekem is S4r van, ez kb a reális ára mivel nincs rajta semmi komolyabb kiegészítő. A km-el nem foglalkoznék, lehet, hogy reális, de azért 15 év alatt 20 ezer km kb az elég kevésnek hangzik. (nem azt mondtam, hogy nincs rá esély) Számolj utána, hogy egy laza hétvégi motorozás is mennyi km... Vétel után úgyis az az első, hogy az összes olajat, szűrőt és a vezérlést ledobod róla.
Erről mi a véleményetek? Esetleg valaki ismeri a motort?
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... r-13059800
a motort nem ismerem scak a hirdetes alapjan irom:
1/ jo az ar
2/ keves a KM (neked sporolta meg -mint vevönek )
3/ egal azaz mindegy hany eves
4/ keves dolgot epitett at - (mindig az eredeti allapotot ertekeli a vevö)
Privat: nekem nem tetszene a nyitott örült zajos Kupplung, a giccses csikozas, a feher fellni , a nem eredeti Kipuff.
Ha mindez teged nem zavar vedd meg , ez majdnem egy ritkasag
nem elfelejteni :
egy vevö mindig a szemevel vesz !!
Amikor tavaly vettem én is a Monsteremet, megnéztem 5-öt, kocsikáztam kb. 1000 km-t, de nem sok értelme volt, mivel végül a tőlem 50 km-re lévőt vettem meg.
Az injektorra visszatérve, én nem emlékszem olyan esetre, hogy valaki injektor hibáról írt volna, a karbis gépekkel viszont szoktak problémák lenni.
Szokták javasolni, hogy vásárlás után nem nagyon kell a hirdetéseket nézegetni, mindig utána bukkan fel valami jobbnak tűnő.
Sok sikert az új gépedhez!
Köszönöm,majd akkor figyelek hogy a karburátorok jól legyenek beállítva.Egy másik 750-t még néztem előtte,az se volt túl messze tőlem.De annak volt egy kis horpadás a tankban meg csúszásra utaló nyomok.Így azt hagytam.
Tovább olvasva a régi kommenteket,el is felejtettem megnézni,hogy üzemel e rendesen a kifogyó benzinre figyelmeztető lámpa .Ahogy olvastam párnak nem működött és tolás lett a vége. A lámpát felejtsd el...sztem új korában sem működött rendesen a visszajelző a km számolás a biztos Ok köszi . Akkor figyelni fogom a km számlálót.
Nem veszem annak .Igazad is van,de míg a 750-s kb. 100 km-re volt tőlem addig a 800-s majdnem 400.Három hét múlva leszek egy hét szabin,talán akkor sikerült volna elmennem megnézni.A 750-s gépet most délelőttös héten sikerült megnézni.Meg olvasom hátulról előre a Monster fórumot és többször is olvastam,hogy inkább karbis mint befecskendezős,mert az egy gonddal több csak.Meg a 800-s csak egy kulccsal rendelkezett,nálam az is mínusz pont .Meg akkor nem is írom hogy egy nappal,hogy letettem a foglalót,18 km-l odébb egy másik kereskedésben meghirdettek egy 98-s 750-s Monstert,ami névre írva 650 lett volna.És lett volna mellé 3 hónap motorikus gari is.Na viszont ezt a gépet így szintén érdemes lett volna megnézni.De nem agyalok rajta,megírtuk a papírokat és szerdán jövök haza a géppel .
Azért,szerintem,van értelme tanácsot adni.A hozzá nem értő lehet anélkül képes lenne venni olyan gépet,ami bár olajos kuplungos de olyan hangja van mint ha száraz kuplungos lenne.De persze itt is az van hogy meglátni és megszeretni.És nem biztos,hogy mindig abba,amit a többiek ajánlottak.
Amikor tavaly vettem én is a Monsteremet, megnéztem 5-öt, kocsikáztam kb. 1000 km-t, de nem sok értelme volt, mivel végül a tőlem 50 km-re lévőt vettem meg.
Az injektorra visszatérve, én nem emlékszem olyan esetre, hogy valaki injektor hibáról írt volna, a karbis gépekkel viszont szoktak problémák lenni.
Szokták javasolni, hogy vásárlás után nem nagyon kell a hirdetéseket nézegetni, mindig utána bukkan fel valami jobbnak tűnő.
Sok sikert az új gépedhez!
Köszönöm,majd akkor figyelek hogy a karburátorok jól legyenek beállítva.Egy másik 750-t még néztem előtte,az se volt túl messze tőlem.De annak volt egy kis horpadás a tankban meg csúszásra utaló nyomok.Így azt hagytam.
Tovább olvasva a régi kommenteket,el is felejtettem megnézni,hogy üzemel e rendesen a kifogyó benzinre figyelmeztető lámpa .Ahogy olvastam párnak nem működött és tolás lett a vége. A lámpát felejtsd el...sztem új korában sem működött rendesen a visszajelző a km számolás a biztos
Sziasztok! S4R-t vennék. Ha tudtok eladót, akkor kérem, hogy jelezzétek! Köszönöm! http://www.ducatiklub.hu/aprohirdetes/d ... stastretta Láttam a hirdetést, köszönöm. De valamivel kevesebb a keret, így pár évvel regebbi típusban gondolkodom.
Sziasztok! S4R-t vennék. Ha tudtok eladót, akkor kérem, hogy jelezzétek! Köszönöm! http://www.ducatiklub.hu/aprohirdetes/d ... stastretta
Sziasztok!
Vegre eljott az ido, hogy az almom beteljesitsem es a nyar vegen megvegyem a Hercegnom
Egy cafe racert szeretnek csinalni, vagy egy 848 bol vagy egy 749bol, amennyiben tudtok segiteni, barmilyen szegmensvol es szempontbol szivesem fogadnam a meglatasokat, elore is koszonom Szia itt van egy eladó apróhirdetések között! A hirdetésben még egy cikk is van róla azt hiszem nézd meg.
http://www.ducatiklub.hu/aprohirdetes/d ... adova-valt Koszonom, ezt mar elolvastam meg megneztem, de en szeretnem megcsinalni a sajatomat, erzelem meg romantika....
Sziasztok!
Vegre eljott az ido, hogy az almom beteljesitsem es a nyar vegen megvegyem a Hercegnom
Egy cafe racert szeretnek csinalni, vagy egy 848 bol vagy egy 749bol, amennyiben tudtok segiteni, barmilyen szegmensvol es szempontbol szivesem fogadnam a meglatasokat, elore is koszonom Szia itt van egy eladó apróhirdetések között! A hirdetésben még egy cikk is van róla azt hiszem nézd meg.
http://www.ducatiklub.hu/aprohirdetes/d ... adova-valt
Nem kötekedésből írom, de...
Regadóra 18.000 Ft-ot írnak a 800-asnál, szóval kb. 750 lett volna névre írva.
De te inkább a 750-est vetted, ami nem injektoros, gyengébb 10 Le-vel, 4-5 évvel idősebb és drágább volt kb. 100 ezer Ft-tal.
Ezért nincs sok értelme vásárláshoz tanácsot adni, úgyis mindenki azt veszi, amibe beleszeret.
Nem veszem annak .Igazad is van,de míg a 750-s kb. 100 km-re volt tőlem addig a 800-s majdnem 400.Három hét múlva leszek egy hét szabin,talán akkor sikerült volna elmennem megnézni.A 750-s gépet most délelőttös héten sikerült megnézni.Meg olvasom hátulról előre a Monster fórumot és többször is olvastam,hogy inkább karbis mint befecskendezős,mert az egy gonddal több csak.Meg a 800-s csak egy kulccsal rendelkezett,nálam az is mínusz pont .Meg akkor nem is írom hogy egy nappal,hogy letettem a foglalót,18 km-l odébb egy másik kereskedésben meghirdettek egy 98-s 750-s Monstert,ami névre írva 650 lett volna.És lett volna mellé 3 hónap motorikus gari is.Na viszont ezt a gépet így szintén érdemes lett volna megnézni.De nem agyalok rajta,megírtuk a papírokat és szerdán jövök haza a géppel .
Azért,szerintem,van értelme tanácsot adni.A hozzá nem értő lehet anélkül képes lenne venni olyan gépet,ami bár olajos kuplungos de olyan hangja van mint ha száraz kuplungos lenne.De persze itt is az van hogy meglátni és megszeretni.És nem biztos,hogy mindig abba,amit a többiek ajánlottak.
Amikor tavaly vettem én is a Monsteremet, megnéztem 5-öt, kocsikáztam kb. 1000 km-t, de nem sok értelme volt, mivel végül a tőlem 50 km-re lévőt vettem meg.
Az injektorra visszatérve, én nem emlékszem olyan esetre, hogy valaki injektor hibáról írt volna, a karbis gépekkel viszont szoktak problémák lenni.
Szokták javasolni, hogy vásárlás után nem nagyon kell a hirdetéseket nézegetni, mindig utána bukkan fel valami jobbnak tűnő.
Sok sikert az új gépedhez!
Köszönöm,majd akkor figyelek hogy a karburátorok jól legyenek beállítva.Egy másik 750-t még néztem előtte,az se volt túl messze tőlem.De annak volt egy kis horpadás a tankban meg csúszásra utaló nyomok.Így azt hagytam.
Tovább olvasva a régi kommenteket,el is felejtettem megnézni,hogy üzemel e rendesen a kifogyó benzinre figyelmeztető lámpa .Ahogy olvastam párnak nem működött és tolás lett a vége.
A 750-s névre írva 860 lesz.Az az 1 db. 800ie meg 690,de csak külföldi papírok vannak.Honosítva az is kb. ugyan annyi lett volna.Sokat gondolkodtam rajta,de mivel a 750-s közelebb volt és a "klasszikus" piros Monster jobban tetszik,arra esett a választás.
Nem kötekedésből írom, de...
Regadóra 18.000 Ft-ot írnak a 800-asnál, szóval kb. 750 lett volna névre írva.
De te inkább a 750-est vetted, ami nem injektoros, gyengébb 10 Le-vel, 4-5 évvel idősebb és drágább volt kb. 100 ezer Ft-tal.
Ezért nincs sok értelme vásárláshoz tanácsot adni, úgyis mindenki azt veszi, amibe beleszeret.
Nem veszem annak .Igazad is van,de míg a 750-s kb. 100 km-re volt tőlem addig a 800-s majdnem 400.Három hét múlva leszek egy hét szabin,talán akkor sikerült volna elmennem megnézni.A 750-s gépet most délelőttös héten sikerült megnézni.Meg olvasom hátulról előre a Monster fórumot és többször is olvastam,hogy inkább karbis mint befecskendezős,mert az egy gonddal több csak.Meg a 800-s csak egy kulccsal rendelkezett,nálam az is mínusz pont .Meg akkor nem is írom hogy egy nappal,hogy letettem a foglalót,18 km-l odébb egy másik kereskedésben meghirdettek egy 98-s 750-s Monstert,ami névre írva 650 lett volna.És lett volna mellé 3 hónap motorikus gari is.Na viszont ezt a gépet így szintén érdemes lett volna megnézni.De nem agyalok rajta,megírtuk a papírokat és szerdán jövök haza a géppel .
Azért,szerintem,van értelme tanácsot adni.A hozzá nem értő lehet anélkül képes lenne venni olyan gépet,ami bár olajos kuplungos de olyan hangja van mint ha száraz kuplungos lenne.De persze itt is az van hogy meglátni és megszeretni.És nem biztos,hogy mindig abba,amit a többiek ajánlottak.
Amikor tavaly vettem én is a Monsteremet, megnéztem 5-öt, kocsikáztam kb. 1000 km-t, de nem sok értelme volt, mivel végül a tőlem 50 km-re lévőt vettem meg.
Az injektorra visszatérve, én nem emlékszem olyan esetre, hogy valaki injektor hibáról írt volna, a karbis gépekkel viszont szoktak problémák lenni.
Szokták javasolni, hogy vásárlás után nem nagyon kell a hirdetéseket nézegetni, mindig utána bukkan fel valami jobbnak tűnő.
Sok sikert az új gépedhez!
mennyi volt árban a difi a 800hoz képest?
A 750-s névre írva 860 lesz.Az az 1 db. 800ie meg 690,de csak külföldi papírok vannak.Honosítva az is kb. ugyan annyi lett volna.Sokat gondolkodtam rajta,de mivel a 750-s közelebb volt és a "klasszikus" piros Monster jobban tetszik,arra esett a választás.
Nem kötekedésből írom, de...
Regadóra 18.000 Ft-ot írnak a 800-asnál, szóval kb. 750 lett volna névre írva.
De te inkább a 750-est vetted, ami nem injektoros, gyengébb 10 Le-vel, 4-5 évvel idősebb és drágább volt kb. 100 ezer Ft-tal.
Ezért nincs sok értelme vásárláshoz tanácsot adni, úgyis mindenki azt veszi, amibe beleszeret.
Nem veszem annak .Igazad is van,de míg a 750-s kb. 100 km-re volt tőlem addig a 800-s majdnem 400.Három hét múlva leszek egy hét szabin,talán akkor sikerült volna elmennem megnézni.A 750-s gépet most délelőttös héten sikerült megnézni.Meg olvasom hátulról előre a Monster fórumot és többször is olvastam,hogy inkább karbis mint befecskendezős,mert az egy gonddal több csak.Meg a 800-s csak egy kulccsal rendelkezett,nálam az is mínusz pont .Meg akkor nem is írom hogy egy nappal,hogy letettem a foglalót,18 km-l odébb egy másik kereskedésben meghirdettek egy 98-s 750-s Monstert,ami névre írva 650 lett volna.És lett volna mellé 3 hónap motorikus gari is.Na viszont ezt a gépet így szintén érdemes lett volna megnézni.De nem agyalok rajta,megírtuk a papírokat és szerdán jövök haza a géppel .
Azért,szerintem,van értelme tanácsot adni.A hozzá nem értő lehet anélkül képes lenne venni olyan gépet,ami bár olajos kuplungos de olyan hangja van mint ha száraz kuplungos lenne.De persze itt is az van hogy meglátni és megszeretni.És nem biztos,hogy mindig abba,amit a többiek ajánlottak.
Hirdetések átnézése után erre a 750-s Monsterre esett a választás .Elvoltam megnézni és mivel tetszett amit láttam,letettem a foglalót és elvileg jövő szerdán megyek is érte.Amit észrevettem
-kicsi olajfolt volt a blokk alatt.De ahogy utánanéztem/olvastam,egy 18 éves Ducatinál ha nincs ilyen,akkor az már furcsa lenne.De azért majd ránézek.Viszont nem fekete olaj volt hanem friss olaj.Szval azt tényleg cserélték
-21000km van az órában és bár szép állapotban van a gép,de biztos nem ennyi.Én olyan 50-re tippelek.
-beszámították a gépet egy másik motorba.Így nem volt infó mikor volt vezérlés cserélve.Felírtam két vezérműszíjat
-a váz nem mutatta nyomát esésnek.Lábtartók,segédváz,villanyak ok volt.
-első tárcsák kicsit már vállasak,de szvsz még jó
-telószárszimering kuka,kicsit már engedte az olajat
-gumik sem voltak annyira bíztatóak,sztem még idén kukázom őket
-nehézkesen indult,de lehet azért mert üres volt a tank és hosszabb ideje állhatott.Na meg mert karburátoros.De miután elindult szépen járt,nem hallottam semmi gyanús zörgést.
-vagy csak azért nem hallottam mert nem a gyári dob van rajta hanem ez a karbon(mintás?) dob.Logó nincs az oldalán,de a végébe bele van ütve az E betü meg pár szám meg a Termignoni szó.De hogy tényleg ők csinálták e nem tudom,nem láttam Termignoni dobot oldalt logó nélkül.De lehet régen volt ilyen
-akksi se tűnt ezeréves darabnak,bírta a többszörös indítózást.
-kell egy láncfeszítés,de sztem még nem sos.
Szóval ami így elsőre kell,az két vezérműszíj (esetleg itt még kell valamit ezen kívül cserélni?),két telószár-szimering,esetleg egy karburátor tisztítás és beállítás.Nem tudni,az is mikor volt és hogy mióta áll a gép.A hátsó központi rúgó nehezen bírja a 110 kg testsúlyomat ,majd azzal is kell valamit csinálni.Nem tűnt kényelmetlennek,ültem már egy 748 nyergében,na az borzasztó volt.Mindent összevetve már várom a gépet . mennyi volt árban a difi a 800hoz képest?
A 750-s névre írva 860 lesz.Az az 1 db. 800ie meg 690,de csak külföldi papírok vannak.Honosítva az is kb. ugyan annyi lett volna.Sokat gondolkodtam rajta,de mivel a 750-s közelebb volt és a "klasszikus" piros Monster jobban tetszik,arra esett a választás.
Nem kötekedésből írom, de...
Regadóra 18.000 Ft-ot írnak a 800-asnál, szóval kb. 750 lett volna névre írva.
De te inkább a 750-est vetted, ami nem injektoros, gyengébb 10 Le-vel, 4-5 évvel idősebb és drágább volt kb. 100 ezer Ft-tal.
Ezért nincs sok értelme vásárláshoz tanácsot adni, úgyis mindenki azt veszi, amibe beleszeret.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]