- 10 years ago
#15328
Üdv mindenkinek!
Régóta olvasgatom a fórumot, azonban tegnaptól én is beléptem a Ducati tulajok táborába, így a regisztráció is elkerülhetetlenné vált![]()
Ebből eredően máris kérdeznem kell: amit sikerült vásárolni gépet, annak a törzskönvy/forgalmiban írt motorszáma nem egyezik a motoron lévővel (vázszám jó). Mivel a dokumentumokban sem a hossza, sem a formátuma nem olyan mint a motoron találhatóé, ezért azt gondoljuk hogy motorkód szerepel azokban (az első kb 5 karakter ok, utána már csak annyi van hogy 2002049, a gyártás éve). Az eladó végtelenül korrekt volt, egyáltalán nem gondolnám hogy bármit is trükközne, sőt ő maga ajánlotta fel hogy ellenőrizzem, innen is derült ki a dolog. (ráadásul odaadta az előző eredetvizsga papírját is ezekkel az adatokkal). Kérdésem, találkozott e már valaki ilyesmivel, vagy egyáltalán ötlet hogy mi lehet ez? hogy ment át az eredetiségvizsgán? vagy még nem? én személy szerint nem biztos, hogy vállalnám a tortúrát ami egy ilyennel jár + benne lenen a zabszem a seggemben hogy "miért"
meg nem voltam vele, tegnap vettem, de ugyanezzel a felallassal mar elottem igen. Az autoimon is mar csak motorkod van, ezert velelmezem hogy itt is ez lehet a helyzet, csak gondolom ti tobbet tudtok
- 10 years ago
#15327
Üdv mindenkinek!
Régóta olvasgatom a fórumot, azonban tegnaptól én is beléptem a Ducati tulajok táborába, így a regisztráció is elkerülhetetlenné vált![]()
Ebből eredően máris kérdeznem kell: amit sikerült vásárolni gépet, annak a törzskönvy/forgalmiban írt motorszáma nem egyezik a motoron lévővel (vázszám jó). Mivel a dokumentumokban sem a hossza, sem a formátuma nem olyan mint a motoron találhatóé, ezért azt gondoljuk hogy motorkód szerepel azokban (az első kb 5 karakter ok, utána már csak annyi van hogy 2002049, a gyártás éve). Az eladó végtelenül korrekt volt, egyáltalán nem gondolnám hogy bármit is trükközne, sőt ő maga ajánlotta fel hogy ellenőrizzem, innen is derült ki a dolog. (ráadásul odaadta az előző eredetvizsga papírját is ezekkel az adatokkal). Kérdésem, találkozott e már valaki ilyesmivel, vagy egyáltalán ötlet hogy mi lehet ez? hogy ment át az eredetiségvizsgán? vagy még nem? én személy szerint nem biztos, hogy vállalnám a tortúrát ami egy ilyennel jár + benne lenen a zabszem a seggemben hogy "miért"
- 10 years ago
#15326
ne törjön... Gyönyörű a te géped is! Megnéztem..
Köszi! Akkor nem hírdetem meg
![]()
![]()
- 10 years ago
#15325
ok.... esetleg tudtok olyan eredetvizsgáló helyet ahol értenek is ahhoz amit csinálnak?
- 10 years ago
#15324
s4 sennahoz kepest igen![]()
ne törjön... Gyönyörű a te géped is! Megnéztem..
Köszi! Akkor nem hírdetem meg
- 10 years ago
#15323
Az s4rs tucatmotor? Most összetört bennem egy álom. s4 sennahoz kepest igen![]()
ne törjön... Gyönyörű a te géped is! Megnéztem..
- 10 years ago
#15322
szerintem gyönyörű a motorod, és valószínű az ára is más volt mint az rs-nek.. Amúgy meg legalább ha elmész egy találkozóra, nem kell a rendszámokat nézegetned hogy melyik a tiéd...Az s4rs tucatmotor? Most összetört bennem egy álom. s4 sennahoz kepest igen
![]()
- 10 years ago
#15321
Igen.......vagy csak szerencsém volt, ki tudja...... nézőpont kérdése, de ma is így döntenék és ez a lényegszerintem gyönyörű a motorod, és valószínű az ára is más volt mint az rs-nek.. Amúgy meg legalább ha elmész egy találkozóra, nem kell a rendszámokat nézegetned hogy melyik a tiéd...
Az s4rs tucatmotor? Most összetört bennem egy álom. én ezt nem mondtam. Egyij Ducati sem az..
- 10 years ago
#15320
Igen.......vagy csak szerencsém volt, ki tudja...... nézőpont kérdése, de ma is így döntenék és ez a lényegszerintem gyönyörű a motorod, és valószínű az ára is más volt mint az rs-nek.. Amúgy meg legalább ha elmész egy találkozóra, nem kell a rendszámokat nézegetned hogy melyik a tiéd...
Az s4rs tucatmotor? Most összetört bennem egy álom. s4 sennahoz kepest igen
- 10 years ago
#15319
jó sok eszed van![]()
Igen.......vagy csak szerencsém volt, ki tudja...... nézőpont kérdése, de ma is így döntenék és ez a lényegszerintem gyönyörű a motorod, és valószínű az ára is más volt mint az rs-nek.. Amúgy meg legalább ha elmész egy találkozóra, nem kell a rendszámokat nézegetned hogy melyik a tiéd...
Az s4rs tucatmotor? Most összetört bennem egy álom.
- 10 years ago
#15318
jó sok eszed van![]()
Igen.......vagy csak szerencsém volt, ki tudja...... nézőpont kérdése, de ma is így döntenék és ez a lényegszerintem gyönyörű a motorod, és valószínű az ára is más volt mint az rs-nek.. Amúgy meg legalább ha elmész egy találkozóra, nem kell a rendszámokat nézegetned hogy melyik a tiéd...
![]()
Igen más volt, persze ez is számított, de nem ez döntött. Sokkal inkább az, hogy az S4 nekem inkább "old school", mint az S4R vagy RS, én pedig ilyet akartam. Nekem minden tekintetben elég arra amire szántam.... a teljesítménye is
- 10 years ago
#15317
Szerintem én azzal szemeztem egy darabig mielőtt megvettem az enyémet......de valahogy a Senna megfogottjó sok eszed van
![]()
Igen.......vagy csak szerencsém volt, ki tudja...... nézőpont kérdése, de ma is így döntenék és ez a lényegszerintem gyönyörű a motorod, és valószínű az ára is más volt mint az rs-nek.. Amúgy meg legalább ha elmész egy találkozóra, nem kell a rendszámokat nézegetned hogy melyik a tiéd...
- 10 years ago
#15316
Béla S4RS-e nálunk van, kb 2 hónapon keresztül a hahun volt hirdetve, de nem volt rá kapás. Pedig ARROW nagy rendszerrel 1,49 M-ért szezonvégi ár volt. Majd tavasszal újra szerencsét próbálunk vele...
Szerintem én azzal szemeztem egy darabig mielőtt megvettem az enyémet......de valahogy a Senna megfogottjó sok eszed van
![]()
Igen.......vagy csak szerencsém volt, ki tudja...... nézőpont kérdése, de ma is így döntenék és ez a lényeg
- 10 years ago
#15314
Üdv mindenkinek!
Régóta olvasgatom a fórumot, azonban tegnaptól én is beléptem a Ducati tulajok táborába, így a regisztráció is elkerülhetetlenné vált
Ebből eredően máris kérdeznem kell: amit sikerült vásárolni gépet, annak a törzskönvy/forgalmiban írt motorszáma nem egyezik a motoron lévővel (vázszám jó). Mivel a dokumentumokban sem a hossza, sem a formátuma nem olyan mint a motoron találhatóé, ezért azt gondoljuk hogy motorkód szerepel azokban (az első kb 5 karakter ok, utána már csak annyi van hogy 2002049, a gyártás éve). Az eladó végtelenül korrekt volt, egyáltalán nem gondolnám hogy bármit is trükközne, sőt ő maga ajánlotta fel hogy ellenőrizzem, innen is derült ki a dolog. (ráadásul odaadta az előző eredetvizsga papírját is ezekkel az adatokkal). Kérdésem, találkozott e már valaki ilyesmivel, vagy egyáltalán ötlet hogy mi lehet ez?
Régóta olvasgatom a fórumot, azonban tegnaptól én is beléptem a Ducati tulajok táborába, így a regisztráció is elkerülhetetlenné vált

Ebből eredően máris kérdeznem kell: amit sikerült vásárolni gépet, annak a törzskönvy/forgalmiban írt motorszáma nem egyezik a motoron lévővel (vázszám jó). Mivel a dokumentumokban sem a hossza, sem a formátuma nem olyan mint a motoron találhatóé, ezért azt gondoljuk hogy motorkód szerepel azokban (az első kb 5 karakter ok, utána már csak annyi van hogy 2002049, a gyártás éve). Az eladó végtelenül korrekt volt, egyáltalán nem gondolnám hogy bármit is trükközne, sőt ő maga ajánlotta fel hogy ellenőrizzem, innen is derült ki a dolog. (ráadásul odaadta az előző eredetvizsga papírját is ezekkel az adatokkal). Kérdésem, találkozott e már valaki ilyesmivel, vagy egyáltalán ötlet hogy mi lehet ez?
- 10 years ago
#15313
Szerintem én azzal szemeztem egy darabig mielőtt megvettem az enyémet......de valahogy a Senna megfogottjó sok eszed van
Izlések és pofonok!
Én pl nem értem,hogy némelyek miért buknak a sárga motorokra.Pedig köztünk is van ilyen aberrált:az a kis tökmag,aki össze-vissza kóvályog,tudjátok!
Biztos valami gyermekkori trauma érte...(pl cukrosbácsi):D
Egyszer talán kigyógyul belőle,de ha nem,akkor is kedveljük (Sárga motor:
Asszony is akar magának motort... Sárga Monstert! Mert az milyen szép...
Nem mondom hogy csúnya, de nekem spec nem a favorit...)
- 10 years ago
#15312
Béla S4RS-e nálunk van, kb 2 hónapon keresztül a hahun volt hirdetve, de nem volt rá kapás. Pedig ARROW nagy rendszerrel 1,49 M-ért szezonvégi ár volt. Majd tavasszal újra szerencsét próbálunk vele...
Szerintem én azzal szemeztem egy darabig mielőtt megvettem az enyémet......de valahogy a Senna megfogottjó sok eszed van
Izlések és pofonok!
Én pl nem értem,hogy némelyek miért buknak a sárga motorokra.Pedig köztünk is van ilyen aberrált:az a kis tökmag,aki össze-vissza kóvályog,tudjátok!
Biztos valami gyermekkori trauma érte...(pl cukrosbácsi):D
Egyszer talán kigyógyul belőle,de ha nem,akkor is kedveljük
- 10 years ago
#15311
Béla S4RS-e nálunk van, kb 2 hónapon keresztül a hahun volt hirdetve, de nem volt rá kapás. Pedig ARROW nagy rendszerrel 1,49 M-ért szezonvégi ár volt. Majd tavasszal újra szerencsét próbálunk vele...
Szerintem én azzal szemeztem egy darabig mielőtt megvettem az enyémet......de valahogy a Senna megfogottjó sok eszed van
- 10 years ago
#15310
Béla S4RS-e nálunk van, kb 2 hónapon keresztül a hahun volt hirdetve, de nem volt rá kapás. Pedig ARROW nagy rendszerrel 1,49 M-ért szezonvégi ár volt. Majd tavasszal újra szerencsét próbálunk vele...
Szerintem én azzal szemeztem egy darabig mielőtt megvettem az enyémet......de valahogy a Senna megfogott
- 10 years ago
#15309
Béla S4RS-e nálunk van, kb 2 hónapon keresztül a hahun volt hirdetve, de nem volt rá kapás. Pedig ARROW nagy rendszerrel 1,49 M-ért szezonvégi ár volt. Majd tavasszal újra szerencsét próbálunk vele...
- 10 years ago
#15307
talán ez: http://www.ducatidibosco.hu/hasznalt?id=1_666839
(szerintem bődületesen drága)
(szerintem bődületesen drága)
- 10 years ago
#15306
nem igazán sajnos, talán egy tesrtastretta de az rs lenne a tuti. Bélabácsi motorját majdnem sikerült megvenni csak nem igazán lehetett adni a szavára! rendesen bekezdtél földim!motorral? vagy mivel? volt már monsterem
itt vagyok egy ideje csak én inkább olvasgatom a fórumot
az előző weboldalon aktívabb voltam
én bélabácsi lenullázására gondoltam,de jót röhögötem rajta.
- 10 years ago
#15305
szeretem az olasz vasakat mint itt mindenki de sajna van egy Benelli TNT 1130R em ami szép meg jó meg minden de nem Ducati... és egy megbízhatatlak sz@r XD csak azért kérdeztem mert a felsoroltaknál még az s4r is jobb. Az rs csak az öhlinsben meg egy két karbonban különbözik, desmoquattrom nem volt
- 10 years ago
#15304
szeretem az olasz vasakat mint itt mindenki de sajna van egy Benelli TNT 1130R em ami szép meg jó meg minden de nem Ducati... és egy megbízhatatlak sz@r XD
- 10 years ago
#15303
nem igazán sajnos, talán egy tesrtastretta de az rs lenne a tuti. Bélabácsi motorját majdnem sikerült megvenni csak nem igazán lehetett adni a szavára! rendesen bekezdtél földim!motorral? vagy mivel? volt már monsterem
itt vagyok egy ideje csak én inkább olvasgatom a fórumot
az előző weboldalon aktívabb voltam
- 10 years ago
#15302
nem igazán sajnos, talán egy tesrtastretta de az rs lenne a tuti. Bélabácsi motorját majdnem sikerült megvenni csak nem igazán lehetett adni a szavára! rendesen bekezdtél földim!
- 10 years ago
#15301
nem igazán sajnos, talán egy tesrtastretta de az rs lenne a tuti. Bélabácsi motorját majdnem sikerült megvenni csak nem igazán lehetett adni a szavára!
- 10 years ago
#15300
Sziasztok , első sorban kellemes ünnepeket kívánok mindenkinek!
Másod sorban nem tud valaki teljesen véletlen egy jó áron eladó Monster RS-t? Mert a hahu nem nagyon büszkélkedik velük sajnos... És nem szeretnék CB-t vagy MT01est venni Ducati helyett! XD s4r nem teszi meg?
- 10 years ago
#15299
Sziasztok , első sorban kellemes ünnepeket kívánok mindenkinek!
Másod sorban nem tud valaki teljesen véletlen egy jó áron eladó Monster RS-t? Mert a hahu nem nagyon büszkélkedik velük sajnos... És nem szeretnék CB-t vagy MT01est venni Ducati helyett! XD
Másod sorban nem tud valaki teljesen véletlen egy jó áron eladó Monster RS-t? Mert a hahu nem nagyon büszkélkedik velük sajnos... És nem szeretnék CB-t vagy MT01est venni Ducati helyett! XD
- 10 years ago
#15297
Köszönöm szepen a válaszokat!! Biztos lesznek még hülye kérdéseim de szeretnék jó kapcsolatot a motorral!! De egyenlőre nem otthon fogok hangolninyugodtan,ezt itt a gyűjtő!
Ricsi jot szót! Én még lecserlélném a fék olajat és ha már szerelőnel van a szerepeket is beall. Akkor nagyjából nyugodtan aludhatsz.![]()
Valami ilyesmire gondoltam én is! Egy óriás szervizre.... Csak maszkban megyek a bankba a pénzért szerintem![]()
- 10 years ago
#15296
Köszönöm szepen a válaszokat!! Biztos lesznek még hülye kérdéseim de szeretnék jó kapcsolatot a motorral!! De egyenlőre nem otthon fogok hangolninyugodtan,ezt itt a gyűjtő!
Ricsi jot szót! Én még lecserlélném a fék olajat és ha már szerelőnel van a szerepeket is beall. Akkor nagyjából nyugodtan aludhatsz.
- 10 years ago
#15295
Köszönöm szepen a válaszokat!! Biztos lesznek még hülye kérdéseim de szeretnék jó kapcsolatot a motorral!! De egyenlőre nem otthon fogok hangolni

- 10 years ago
#15294
szerintem első körben mindenképp vidd szervizbe, aztán lehet otthon a kisebbeket. Amit ajánlok, és sokan elfelejtenek/nem vesznek komolyan, az a telók állapotfelmérése, szükség esetén felújítása. NEm egy horror összeg, és nagyon nagy változást tudsz vele elérni. mindenképpen nézesd meg őket, ha szervizbe mész. egyetértek torzsi-vel, javaslom a téli "holt" szezonban felvinni a motorossoba, akkor van idő, nem a tavaszi roham alatt kell várnod, hogy szezonra legyen motorod.
- 10 years ago
#15293
Köszönöm srácok! Én is e körül gondoltam! Most mindent meg szeretnék csináltatni rajta! Nem szeretnem egy kis bagatell hiba miatt kukába dobni ezt a gyönyörűséget!!otthon szoktatok olajat vagy gyertyát cserelni? Gondolom a vezérléssel mindenki szervizbe megy....
Olajat,gyertyát,légszűrőt könnyedén lehet otthon is
A szíjat pedig ki hogy cseréli/cserélteti,ebből mindig jó párbeszédek indulnak,de a szerviz a biztos
- 10 years ago
#15292
Köszönöm srácok! Én is e körül gondoltam! Most mindent meg szeretnék csináltatni rajta! Nem szeretnem egy kis bagatell hiba miatt kukába dobni ezt a gyönyörűséget!!otthon szoktatok olajat vagy gyertyát cserelni? Gondolom a vezérléssel mindenki szervizbe megy....
nem mindenki,aki járt szolfézsre az otthon hangol!
- 10 years ago
#15291
Sziasztok! Most vettem egy 2003 999et ami egyelőre a szívem csücske! Viszont semmit nem tudok a szervizrol! 18000 km van benne szóval 20e kilométernél nagy Szerviz! Ezt szerelőre bízom! Nagyságrendileg mekkora összegre számíthatok? jó lenne tudni, hogy Milyen olaj vált be másnak, gyertyák, fékbetét stb... Illetve én békés megyében lakom szóval minden szerviztől fényévekre! Ha valaki tud esetleg erre felé megbizható, jó szerelőt az kérem szóljon! Szép estét mindenkinek Először is gratulálok a motorhoz!
Ha nem ismert teljes bizonyossággal a motor előélete és még a gyári vezérműszíj van rajta,akkor érdemes a tél folyamán egy előrehozott nagy szervizt csinálni.
Kérdés volt-e cserélve már fék,teleszkópolaj,hűtőfolyadék,egyúttal a blokkban is olajcsere és akkor nyugodt lélekkel szelheted a kilométereket a szezonban
Érdemes lenne felvinni trélerrel Pestre a MotoRosso szervízbe,Töki és Laci (motorosso.hu) és ők átnézik a motort és megcsinálnak mindent,amit kell
Összeget nem mondanék,azt majd a szakik,de kb 100 000HUF-ra saccolok.
Köszönöm a gratulációt!! Remelem sok öröm lesz vele
- 10 years ago
#15290
Köszönöm srácok! Én is e körül gondoltam! Most mindent meg szeretnék csináltatni rajta! Nem szeretnem egy kis bagatell hiba miatt kukába dobni ezt a gyönyörűséget!!
otthon szoktatok olajat vagy gyertyát cserelni? Gondolom a vezérléssel mindenki szervizbe megy.... 


- 10 years ago
#15289
Sziasztok! Most vettem egy 2003 999et ami egyelőre a szívem csücske! Viszont semmit nem tudok a szervizrol! 18000 km van benne szóval 20e kilométernél nagy Szerviz! Ezt szerelőre bízom! Nagyságrendileg mekkora összegre számíthatok? jó lenne tudni, hogy Milyen olaj vált be másnak, gyertyák, fékbetét stb... Illetve én békés megyében lakom szóval minden szerviztől fényévekre! Ha valaki tud esetleg erre felé megbizható, jó szerelőt az kérem szóljon! Szép estét mindenkinek Először is gratulálok a motorhoz!
Ha nem ismert teljes bizonyossággal a motor előélete és még a gyári vezérműszíj van rajta,akkor érdemes a tél folyamán egy előrehozott nagy szervizt csinálni.
Kérdés volt-e cserélve már fék,teleszkópolaj,hűtőfolyadék,egyúttal a blokkban is olajcsere és akkor nyugodt lélekkel szelheted a kilométereket a szezonban
Érdemes lenne felvinni trélerrel Pestre a MotoRosso szervízbe,Töki és Laci (motorosso.hu) és ők átnézik a motort és megcsinálnak mindent,amit kell
Összeget nem mondanék,azt majd a szakik,de kb 100 000HUF-ra saccolok. szíjcserével inkább 120-180 az a szervíz
- 10 years ago
#15288
Sziasztok! Most vettem egy 2003 999et ami egyelőre a szívem csücske! Viszont semmit nem tudok a szervizrol! 18000 km van benne szóval 20e kilométernél nagy Szerviz! Ezt szerelőre bízom! Nagyságrendileg mekkora összegre számíthatok? jó lenne tudni, hogy Milyen olaj vált be másnak, gyertyák, fékbetét stb... Illetve én békés megyében lakom szóval minden szerviztől fényévekre! Ha valaki tud esetleg erre felé megbizható, jó szerelőt az kérem szóljon! Szép estét mindenkinek Először is gratulálok a motorhoz!
Ha nem ismert teljes bizonyossággal a motor előélete és még a gyári vezérműszíj van rajta,akkor érdemes a tél folyamán egy előrehozott nagy szervizt csinálni.
Kérdés volt-e cserélve már fék,teleszkópolaj,hűtőfolyadék,egyúttal a blokkban is olajcsere és akkor nyugodt lélekkel szelheted a kilométereket a szezonban
Érdemes lenne felvinni trélerrel Pestre a MotoRosso szervízbe,Töki és Laci (motorosso.hu) és ők átnézik a motort és megcsinálnak mindent,amit kell
Összeget nem mondanék,azt majd a szakik,de kb 100 000HUF-ra saccolok.
- 10 years ago
#15287
Sziasztok! Most vettem egy 2003 999et ami egyelőre a szívem csücske! Viszont semmit nem tudok a szervizrol! 18000 km van benne szóval 20e kilométernél nagy Szerviz! Ezt szerelőre bízom! Nagyságrendileg mekkora összegre számíthatok? jó lenne tudni, hogy Milyen olaj vált be másnak, gyertyák, fékbetét stb... Illetve én békés megyében lakom szóval minden szerviztől fényévekre! Ha valaki tud esetleg erre felé megbizható, jó szerelőt az kérem szóljon! Szép estét mindenkinek Úgy tudtam Szeged Csongrád megyében van . Ezt nagyon jól tudod! Kétlaki vagyok! Bár a kérdésem nem pont földrajzi jellegű volt! Szegedet mindenki ismeri így nem kell mindig magyarázni, hogy tudod ott mellette-alatta... De, hogy ne érje szó a ház elejét, kijavítottam!
- 10 years ago
#15286
Sziasztok! Most vettem egy 2003 999et ami egyelőre a szívem csücske! Viszont semmit nem tudok a szervizrol! 18000 km van benne szóval 20e kilométernél nagy Szerviz! Ezt szerelőre bízom! Nagyságrendileg mekkora összegre számíthatok? jó lenne tudni, hogy Milyen olaj vált be másnak, gyertyák, fékbetét stb... Illetve én békés megyében lakom szóval minden szerviztől fényévekre! Ha valaki tud esetleg erre felé megbizható, jó szerelőt az kérem szóljon! Szép estét mindenkinek Úgy tudtam Szeged Csongrád megyében van .
- 10 years ago
#15285
Sziasztok! Most vettem egy 2003 999et ami egyelőre a szívem csücske! Viszont semmit nem tudok a szervizrol! 18000 km van benne szóval 20e kilométernél nagy Szerviz! Ezt szerelőre bízom! Nagyságrendileg mekkora összegre számíthatok? jó lenne tudni, hogy Milyen olaj vált be másnak, gyertyák, fékbetét stb... Illetve én békés megyében lakom szóval minden szerviztől fényévekre! Ha valaki tud esetleg erre felé megbizható, jó szerelőt az kérem szóljon! Szép estét mindenkinek
- 10 years ago
#15284
Sziasztok
Segítségeteket szeretném kérni motor vásárlással kapcsolatban. Már nagyon régóta vágyom egy Monsterre. Végre lehetőségem nyíllak vásárolni is egyet. Nem akarom elsietni a dolgot, leghamarabb úgy is tavasszal lesz belőle valami. A keret durván 1misi Nézegettem Monster 750, 900 illetve az S2 de már egy ideje kacsingatok az S4R felé is. Tudom drágább de annyit talán még kibírok. Melyikről mi a véleményetek? Illetve eddig csak japán motorom volt, mire kell odafigyelni a szokásos dolgokon kívül ezeken a típusokon?
Válaszotokat előre is köszönöm! kezd az S4r-el, az a biztos! Ha van rá pénzed, akkor az öregebbeket hagyd ki szerintem. Városba kicsit rángatós lesz a nagy nyomaték miatt, de kinn jó! Nekem 695 van. Az egy arany középút, én kicsit erősebbre vágyom..jó motorok! De japán után más lesz...
- 10 years ago
#15283
Sziasztok
Segítségeteket szeretném kérni motor vásárlással kapcsolatban. Már nagyon régóta vágyom egy Monsterre. Végre lehetőségem nyíllak vásárolni is egyet. Nem akarom elsietni a dolgot, leghamarabb úgy is tavasszal lesz belőle valami. A keret durván 1misi Nézegettem Monster 750, 900 illetve az S2 de már egy ideje kacsingatok az S4R felé is. Tudom drágább de annyit talán még kibírok. Melyikről mi a véleményetek? Illetve eddig csak japán motorom volt, mire kell odafigyelni a szokásos dolgokon kívül ezeken a típusokon?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Segítségeteket szeretném kérni motor vásárlással kapcsolatban. Már nagyon régóta vágyom egy Monsterre. Végre lehetőségem nyíllak vásárolni is egyet. Nem akarom elsietni a dolgot, leghamarabb úgy is tavasszal lesz belőle valami. A keret durván 1misi Nézegettem Monster 750, 900 illetve az S2 de már egy ideje kacsingatok az S4R felé is. Tudom drágább de annyit talán még kibírok. Melyikről mi a véleményetek? Illetve eddig csak japán motorom volt, mire kell odafigyelni a szokásos dolgokon kívül ezeken a típusokon?
Válaszotokat előre is köszönöm!
- 10 years ago
#15281
Szia! Köszönöm de nem szívesen mennék 2005 alá monsternél tipuson belül szinte mindegy az évjárat, leginkább az az állapot a lényeg. Kevesebb "gányolás" és ismert előélet többet ér pár évnél a forgalmiban pont az állapot és az ismert előélet miatt kerdezlek titeket de a 2005-hoz ragaszkodom más okból kifolyólag
Az enyém 2005-ös...
- 10 years ago
#15280
Szia,
2002, 620? Szia! Köszönöm de nem szívesen mennék 2005 alá monsternél tipuson belül szinte mindegy az évjárat, leginkább az az állapot a lényeg. Kevesebb "gányolás" és ismert előélet többet ér pár évnél a forgalmiban pont az állapot és az ismert előélet miatt kerdezlek titeket de a 2005-hoz ragaszkodom más okból kifolyólag
- 10 years ago
#15279
Tiedet 14. Nézem meg de készítem a B tervet idén még kell a motor![]()
Szia,
2002, 620? Szia! Köszönöm de nem szívesen mennék 2005 alá monsternél tipuson belül szinte mindegy az évjárat, leginkább az az állapot a lényeg. Kevesebb "gányolás" és ismert előélet többet ér pár évnél a forgalmiban