#14828
Egy valamit áruljatok el,hogy a viharban létezik az,hogy egy 2002-es Monterben 25.000 km van???Senki nem motorozik vele csak dísznek tartja?
Sajnos ebben is van valami: esés és szétszedés miatt, néha kimarad egy-egy szezon...
De egyébként szerintem ez még akár lehet reális is, ha olyan tulajok voltak, akiknek nincs annyi idejük és csak évi 2-4 ezer km-t tudnak menni hobbiból.
Nekem inkább a 10-12 ezer km-es motorok gyanúsak hasonló évjáratból és néha még azok is valósak, csak nem olyan megszállott tulajok voltak mint itt sokan :)
#14826
Sziasztok!

Tegnap voltam megnézni ezt monstert:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... e.-7762894

Még csak tájékozódó jelleggel mentem, de első nekifutásra tetszett.
Valaki ismeri az előéletét esetleg? A mostani tulajnál 1 éve van.
Szia Balázs,

Én konkrétan az előéletét nem ismerem, de a képek alapján:
Ez egy Monster 620 Dark SD - azaz csak az egyik oldalon van féktárcsa elöl. Ez volt a legolcsóbb verzió, de ettől még teljesen jó.
A váz és a felnik fújva vannak, a vázat valaki csak azért fújja át mert megtetszik neki a nagyobb modellek piros váza, DE sokszor akkor fújják át ha volt valami esés, ami esetleg a vázat is érintette (pl. lehorzsolódott a váz), viszont emiatt az egész gépet szét kellett kapni darabjaira. Ez néha jót, néha rosszat jelent, mert sokszor a darabokra szedés közben javítanak addig rejtett hibákat is. Pl. a 620-as egyik széria hibája volt hogy az álló henger talpánál a kent tömítés elöregedett és emiatt olajpára jelent meg, amit elvileg gariban javítottak úgy hogy újra tömítették egy pasztával, szóval akár ekkor is történhetett a vázfestés. Ha egyébként nem javították, akkor sincs komoly probléma, csak néha le kell törölni, ha zavar az olaj nyoma, mert kb. 0,1 deci szivárgott el egy szezon alatt.
Az ülés is át van húzva, ezt is sokan megteszik csak saját kedvükre, de esésnél is ki szokott szakadni...
A dob sem gyári, ez ugyanaz mint az ülés, valaki a hang miatt cseréli, de esésnél tutira sérül...
A tankon a felirat sem eredeti színű, már megint ugyanaz, a design miatt is lehet, de esésnél a tank egyik oldalon 10-ből 9-szer behorpad a kormánytól.
Az esésről még jól szokott árulkodni a Monsternél a fék és kuplung kar, mert szinte mindig törik vagy elhajlik a vége és ezeket sokszor nem a gyári Brembo-val pótolják vagy nem az évjáratnak megfelelővel (meg kell nézni a karon lévő Brembo feliratot, egy idő után már csak a Brembo "B" jelét tették rá).
Egyébként képek alapján egyben van a gép. Nekem külön tetszik, hogy nem vágták le a farokidomot és hogy az indexek is gyáriak, plus van hozzá fejidom, ami úgy tudom hogy ehhez az alapmodellhez nem járt.
Plusz jó pont, hogy magyar okmányos már és az ára is szerintem reálisnak tűnik, ha nem volt komolyabb sérülése.
Nekem volt ugyanilyen típusom, teljesen igénytelen volt, mindig tette a dolgát, akksit 4 évig nem vettem ki belőle és mindig pöccre indult egyetlen töltés nélkül! Én nagyon szerettem!
Mivel ez már injektoros, ezért kevesebb vele a macera földi halandó számára, mint a 600-as karburátoros típussal.
Érdemes megnézni pl. egy szerelővel és ha minden OK, akkor elhozni, mert szerintem ezen az áron hamar el fog kelni.
Remélem tudtam valamennyit segíteni!

Üdv,
rigo
#14825
Szia!

350.000 most is az ara, nem meselt torott eloeletrol, akksi nelkul ki van vonva a forgalombol de azt mondja uzembiztos. Es kituno allapotban van. Peti nyiregyen mondta latta tavaly gurulni, es szerinte jo allapotban van. Gumikrol nem tett emlitest, lehet masik hirdetessel keverjuk. Nemtudom belinkelni :) sajna...
Szerintem egyröl beszélünk,régota árulja már mindig feltünik valamelyik oldalon.Nézzétek meg mindenképp aztán majd eldöntöd!
Kettő 907 Paso volt hirdetve. Az egyik nyíregyházai, a másik debreceni.
Ha jól tudom, az egyiknek (talán a debreceninek) az eleje törve volt és ezért azt hiszem 750 SS villa van benne, viszont ezáltal modernebb a féke.
#14824
Szia!

350.000 most is az ara, nem meselt torott eloeletrol, akksi nelkul ki van vonva a forgalombol de azt mondja uzembiztos. Es kituno allapotban van. Peti nyiregyen mondta latta tavaly gurulni, es szerinte jo allapotban van. Gumikrol nem tett emlitest, lehet masik hirdetessel keverjuk. Nemtudom belinkelni :) sajna...
Szerintem egyröl beszélünk,régota árulja már mindig feltünik valamelyik oldalon.Nézzétek meg mindenképp aztán majd eldöntöd!
Kettő 907 Paso volt hirdetve. Az egyik nyíregyházai, a másik debreceni.

#14823
Szia!

350.000 most is az ara, nem meselt torott eloeletrol, akksi nelkul ki van vonva a forgalombol de azt mondja uzembiztos. Es kituno allapotban van. Peti nyiregyen mondta latta tavaly gurulni, es szerinte jo allapotban van. Gumikrol nem tett emlitest, lehet masik hirdetessel keverjuk. Nemtudom belinkelni :) sajna...
Szerintem egyröl beszélünk,régota árulja már mindig feltünik valamelyik oldalon.Nézzétek meg mindenképp aztán majd eldöntöd!
#14822
Szia!

350.000 most is az ara, nem meselt torott eloeletrol, akksi nelkul ki van vonva a forgalombol de azt mondja uzembiztos. Es kituno allapotban van. Peti nyiregyen mondta latta tavaly gurulni, es szerinte jo allapotban van. Gumikrol nem tett emlitest, lehet masik hirdetessel keverjuk. Nemtudom belinkelni :) sajna...
#14820
Orulnek ha kiderul, hogy valaki ismeri a vasat. Konnyebben nyilik a penztarca :)
Szeva!

Ha arrol a gépröl van szo ami a hahu n van fent vagy volt akkor az tavaly is fent volt.Akkor törött állorésszel árulták üzemképtelenül és asszem 350000 ért! Azért erre kérdezz rá mindenkép szerintem!És arra is,hogy ki szerelte meg!Mert van rá esély,hogy ismeri itt valaki a szerlöt és akkor sokmindenre fény derülhet!+ a gumiknak darabja amit ir rohadtul nem 50000 darabja nem tudom kit akart ezzel vakitani....

Üdv András
#14813
Koszi urak!

A tulaj elmondasa szerint is komoly raforditasai voltak. Ez latszik a fenyezesen is. Beleelessel magyarazta a 10 eves tortenetet amibol 6-ot allitolag egy baratjanal toltott. Most eladna anyagi es csaladi problemak miatt. Ami kerdeses, kivonva forgalombol - de azt mondta rendezi azonnal ha megallapodunk. Illetve akksija rossz, de kiprobalashoz atteszi a masik motorjabol. Ha tavaly jonak lattatok, akkor pozitivan latom a forg. Kivonast mert azt mondja nem hasznalta :) szval csak nem ment ment tonkre :D valaki keleti forumtars, mondjuk nyiregyi? :)
#14812
Udv mindenkinek!

SOS segitsegre lenne szuksegem. Kineztem egy 91-es evjaratu 907 ie-t. Valaki forumos ismeros, netan szerelo aki jotanaccsal ellat, netan eljonne "alkudni"? ;) nem volnek halatlan! A gond az hogy a motor nyiregyhazan van. hetvegen tervezem hogy megnezem. Elerhetosegek? Tanacsok!?

Koszi elore is!!
szia,
ha szerelőt vinnél magaddal, a moto rossos fiúkat, desmodokit és sárkány pistit tudom ajánlani.
ha csak okos ducatis kell, akkor nézd meg a térképen a taglistában ki lakik arra, és írj neki.
#14811
Udv mindenkinek!

SOS segitsegre lenne szuksegem. Kineztem egy 91-es evjaratu 907 ie-t. Valaki forumos ismeros, netan szerelo aki jotanaccsal ellat, netan eljonne "alkudni"? ;) nem volnek halatlan! A gond az hogy a motor nyiregyhazan van. hetvegen tervezem hogy megnezem. Elerhetosegek? Tanacsok!?

Koszi elore is!!
Én már láttam élőben ezt a motort, nagyon pipec állapotban volt akkor (tavaly)
#14810
Udv mindenkinek!

SOS segitsegre lenne szuksegem. Kineztem egy 91-es evjaratu 907 ie-t. Valaki forumos ismeros, netan szerelo aki jotanaccsal ellat, netan eljonne "alkudni"? ;) nem volnek halatlan! A gond az hogy a motor nyiregyhazan van. hetvegen tervezem hogy megnezem. Elerhetosegek? Tanacsok!?

Koszi elore is!!
#14808
Megnézegettem, és az R felnije ami a két személy gyenge pontja, mert könnyebb felnivel (ötvözettel) jött ki, de ha azt kicseréled egy sima felnire (nem R), akkor lehet biposto a motor, ha lehet...a súlypont meg ugyan úgy változna két fővel, mint a simán két fővel, az ülésmagasság ugyan az.....

és ennyi, nem nyúzom tovább ezt a témát én se.... :P
#14807
Német TÜV szerint a mart felni miatt nem lehet bipostoként használni, nem bírja a tengelyterhelést a felni 2 személyel. Az egykarú mart felnik erősebbek állítólag mert azok már úgy lettek tervezve.
Most akkor ha egy 80 kg emberke mögé fel ül pl egy 50 kg leányzó = 130 Kg... tehát nem bír el biztonságosan a motor kb egy 130 kg embert? Mert ugye van aki annyit nyom........?? F1 meg G a forgalmiba megmutatja mit bír
nem tudom, annyit tudok, hogy a 749-999 mart felnit ha boltban veszel rajta van több nyelven is, hogy monoposto use only. Nem mondom, hogy nem bírja el, bár belemehetnénk olyanba, hogy a hátul ülő erőkar hatása faszomtudja, de nincs kedvem magyar suttyóparaszt vs din/iso műzsaki szakértő vitába belemenni. Nyilván van benne annyi tartalék, hogy kibírja, de valamiért mégis kitalálták ;)
Akkor bibostót érdemes venni....
#14806
De az nem úgy van, hogy lehet cserélni a hátulját? Monoposto (egyfő) -biposto (két fő) ??

http://www.ebay.com/itm/DUCATI-oem-749- ... 1027022761
Német TÜV szerint a mart felni miatt nem lehet bipostoként használni, nem bírja a tengelyterhelést a felni 2 személyel. Az egykarú mart felnik erősebbek állítólag mert azok már úgy lettek tervezve.
Most akkor ha egy 80 kg emberke mögé fel ül pl egy 50 kg leányzó = 130 Kg... tehát nem bír el biztonságosan a motor kb egy 130 kg embert? Mert ugye van aki annyit nyom........?? F1 meg G a forgalmiba megmutatja mit bír
nem tudom, annyit tudok, hogy a 749-999 mart felnit ha boltban veszel rajta van több nyelven is, hogy monoposto use only. Nem mondom, hogy nem bírja el, bár belemehetnénk olyanba, hogy a hátul ülő erőkar hatása faszomtudja, de nincs kedvem magyar suttyóparaszt vs din/iso műzsaki szakértő vitába belemenni. Nyilván van benne annyi tartalék, hogy kibírja, de valamiért mégis kitalálták ;)
#14805
De az nem úgy van, hogy lehet cserélni a hátulját? Monoposto (egyfő) -biposto (két fő) ??

http://www.ebay.com/itm/DUCATI-oem-749- ... 1027022761
Német TÜV szerint a mart felni miatt nem lehet bipostoként használni, nem bírja a tengelyterhelést a felni 2 személyel. Az egykarú mart felnik erősebbek állítólag mert azok már úgy lettek tervezve.
Most akkor ha egy 80 kg emberke mögé fel ül pl egy 50 kg leányzó = 130 Kg... tehát nem bír el biztonságosan a motor kb egy 130 kg embert? Mert ugye van aki annyit nyom........?? F1 meg G a forgalmiba megmutatja mit bír
nem bír el, mert nem úgy tervezték. ez nem ugyanaz, mintha 130kg ülne az ülésben, hanem az erőkaron jóval hátrébb ül a plusz súly...
#14804
olasz robogókból, illetve persze, a japánnal is baj van ha az ember rosszat fog ki, de átlagban azoknak a kötelező szervizeléseivel foglalkozik...
Itt most nem is azzal van a gond, hogy elromlik, mert minden elromolhat, hanem azzal ,hogy eddig elég nagy arányban mondják a Ducatira, hogy ha szervizbe akarom hordani akkor azt vegyek, ha motorozni akarok vegyek japánt. Meg van a véleményem a japánról, egy átlag tömegcikk, a Ducati pedig egy műalkotás, Picasso sem tudott volna szebbet festeni... Nálam akkor is a Ducati lesz a csúcs, ha most a japán mellett döntök... Szeretnék ebbe a csapatba tartozni, de sajnos nem merem bekockáztatni ezt a 749S-t... első tulaj, minden kulcs meg van, kódkártya és szervizkönyv nincs, kereskedő nem tudja miért, illetve a fékkarból is le van törve, azt sem tudják miért , és az árából sem engednek ... :) választék a piacon meg nincs, 749R-t megvenném, de sajnos egy üléses ...
De az nem úgy van, hogy lehet cserélni a hátulját? Monoposto (egyfő) -biposto (két fő) ??

http://www.ebay.com/itm/DUCATI-oem-749- ... 1027022761
Német TÜV szerint a mart felni miatt nem lehet bipostoként használni, nem bírja a tengelyterhelést a felni 2 személyel. Az egykarú mart felnik erősebbek állítólag mert azok már úgy lettek tervezve.
Most akkor ha egy 80 kg emberke mögé fel ül pl egy 50 kg leányzó = 130 Kg... tehát nem bír el biztonságosan a motor kb egy 130 kg embert? Mert ugye van aki annyit nyom........?? F1 meg G a forgalmiba megmutatja mit bír
#14803
Hello,azt gondolom van jogom hozzászolni, 3 japán után ültem át Ducatira. Szerintem fordítsuk meg, szóljon aki Ducatiról vissza vagy átült bármilyen japán motorra. Lehet szeretni a japán motort, mindenki elkezdi valahol, sőt mindenkinek joga, hogy szeresse ami épp a szórakozását szolgálja, de olyat még nem hallottam, hogy visszafelé járható az út... Ez egy örök szerelem, jaj csak kedvesem ezt el ne olvassa :-)
es aki angolra ult at? :)))
Vannak akik eltévednek! A tigris idomár elvarásolta mikor a tigris átugrott a tűzkarikán. csak nehogy angol kóros legyen ez a szegény ember :)
#14802
Ha a japánokkal nincs baj, akkor miből él a szerelőd?
olasz robogókból, illetve persze, a japánnal is baj van ha az ember rosszat fog ki, de átlagban azoknak a kötelező szervizeléseivel foglalkozik...
Itt most nem is azzal van a gond, hogy elromlik, mert minden elromolhat, hanem azzal ,hogy eddig elég nagy arányban mondják a Ducatira, hogy ha szervizbe akarom hordani akkor azt vegyek, ha motorozni akarok vegyek japánt. Meg van a véleményem a japánról, egy átlag tömegcikk, a Ducati pedig egy műalkotás, Picasso sem tudott volna szebbet festeni... Nálam akkor is a Ducati lesz a csúcs, ha most a japán mellett döntök... Szeretnék ebbe a csapatba tartozni, de sajnos nem merem bekockáztatni ezt a 749S-t... első tulaj, minden kulcs meg van, kódkártya és szervizkönyv nincs, kereskedő nem tudja miért, illetve a fékkarból is le van törve, azt sem tudják miért , és az árából sem engednek ... :) választék a piacon meg nincs, 749R-t megvenném, de sajnos egy üléses ...
De az nem úgy van, hogy lehet cserélni a hátulját? Monoposto (egyfő) -biposto (két fő) ??

http://www.ebay.com/itm/DUCATI-oem-749- ... 1027022761
Német TÜV szerint a mart felni miatt nem lehet bipostoként használni, nem bírja a tengelyterhelést a felni 2 személyel. Az egykarú mart felnik erősebbek állítólag mert azok már úgy lettek tervezve.
#14801
De az nem úgy van, hogy lehet cserélni a hátulját? Monoposto (egyfő) -biposto (két fő) ??

http://www.ebay.com/itm/DUCATI-oem-749- ... 1027022761
plusz vizsgaztatas 2 szemelyre ha el tudja intezni, hogy elfogadjak az atalakitast!
Csak gyári dologról van szó.... én felraknám, biztos meg lehet valahogy magyarázni, hogy még műszakin, vagy valamikor elírták.....ez mindig is két személyes volt.... :P
Probalkozni lehet :) De szerinted mennyire fogjak leszarni a "gyari" szot? :) A motor eredetileg egy szemelyeskent gurult ki a gyarbol, punktum. Ez lesz :) A ket bites csavo nem fog utannajarni... :) Anno agyaltam egy 996SPS-en es akkor is azon ment a hezitalas hogyan lehetne levizsgaztatni 2 szemelyesre... Punccsal persze barmit el lehet intezni! :)
#14800
olasz robogókból, illetve persze, a japánnal is baj van ha az ember rosszat fog ki, de átlagban azoknak a kötelező szervizeléseivel foglalkozik...
Itt most nem is azzal van a gond, hogy elromlik, mert minden elromolhat, hanem azzal ,hogy eddig elég nagy arányban mondják a Ducatira, hogy ha szervizbe akarom hordani akkor azt vegyek, ha motorozni akarok vegyek japánt. Meg van a véleményem a japánról, egy átlag tömegcikk, a Ducati pedig egy műalkotás, Picasso sem tudott volna szebbet festeni... Nálam akkor is a Ducati lesz a csúcs, ha most a japán mellett döntök... Szeretnék ebbe a csapatba tartozni, de sajnos nem merem bekockáztatni ezt a 749S-t... első tulaj, minden kulcs meg van, kódkártya és szervizkönyv nincs, kereskedő nem tudja miért, illetve a fékkarból is le van törve, azt sem tudják miért , és az árából sem engednek ... :) választék a piacon meg nincs, 749R-t megvenném, de sajnos egy üléses ...
De az nem úgy van, hogy lehet cserélni a hátulját? Monoposto (egyfő) -biposto (két fő) ??

http://www.ebay.com/itm/DUCATI-oem-749- ... 1027022761
plusz vizsgaztatas 2 szemelyre ha el tudja intezni, hogy elfogadjak az atalakitast!
Csak gyári dologról van szó.... én felraknám, biztos meg lehet valahogy magyarázni, hogy még műszakin, vagy valamikor elírták.....ez mindig is két személyes volt.... :P
#14799
Ha a japánokkal nincs baj, akkor miből él a szerelőd?
olasz robogókból, illetve persze, a japánnal is baj van ha az ember rosszat fog ki, de átlagban azoknak a kötelező szervizeléseivel foglalkozik...
Itt most nem is azzal van a gond, hogy elromlik, mert minden elromolhat, hanem azzal ,hogy eddig elég nagy arányban mondják a Ducatira, hogy ha szervizbe akarom hordani akkor azt vegyek, ha motorozni akarok vegyek japánt. Meg van a véleményem a japánról, egy átlag tömegcikk, a Ducati pedig egy műalkotás, Picasso sem tudott volna szebbet festeni... Nálam akkor is a Ducati lesz a csúcs, ha most a japán mellett döntök... Szeretnék ebbe a csapatba tartozni, de sajnos nem merem bekockáztatni ezt a 749S-t... első tulaj, minden kulcs meg van, kódkártya és szervizkönyv nincs, kereskedő nem tudja miért, illetve a fékkarból is le van törve, azt sem tudják miért , és az árából sem engednek ... :) választék a piacon meg nincs, 749R-t megvenném, de sajnos egy üléses ...
De az nem úgy van, hogy lehet cserélni a hátulját? Monoposto (egyfő) -biposto (két fő) ??

http://www.ebay.com/itm/DUCATI-oem-749- ... 1027022761
plusz vizsgaztatas 2 szemelyre ha el tudja intezni, hogy elfogadjak az atalakitast!
#14798
Köszönöm az eddigi segítségeket :) 749r az tudtommal egy személyes, nekem fontos, hogy kétszemélyes legyen. Mennyire megbízhatók ezek a motorok? Mert az emberek 90%-a azt mondja, hogy ezeket hetente kell vinni szervizbe, mert úton útfélen lerohad...( azt mondják vegyek japánt...nekem japppppán tömegcikk nem kell.) szerelömmel beszelgetek aki az eddigi motorjaimat szervizelte és ő mondja, hogy olasz hulladékot ne...) szóval nem tudom jelenleg mi legyen... :(
Ha a japánokkal nincs baj, akkor miből él a szerelőd?
olasz robogókból, illetve persze, a japánnal is baj van ha az ember rosszat fog ki, de átlagban azoknak a kötelező szervizeléseivel foglalkozik...
Itt most nem is azzal van a gond, hogy elromlik, mert minden elromolhat, hanem azzal ,hogy eddig elég nagy arányban mondják a Ducatira, hogy ha szervizbe akarom hordani akkor azt vegyek, ha motorozni akarok vegyek japánt. Meg van a véleményem a japánról, egy átlag tömegcikk, a Ducati pedig egy műalkotás, Picasso sem tudott volna szebbet festeni... Nálam akkor is a Ducati lesz a csúcs, ha most a japán mellett döntök... Szeretnék ebbe a csapatba tartozni, de sajnos nem merem bekockáztatni ezt a 749S-t... első tulaj, minden kulcs meg van, kódkártya és szervizkönyv nincs, kereskedő nem tudja miért, illetve a fékkarból is le van törve, azt sem tudják miért , és az árából sem engednek ... :) választék a piacon meg nincs, 749R-t megvenném, de sajnos egy üléses ...
De az nem úgy van, hogy lehet cserélni a hátulját? Monoposto (egyfő) -biposto (két fő) ??

http://www.ebay.com/itm/DUCATI-oem-749- ... 1027022761
#14797
Hello,azt gondolom van jogom hozzászolni, 3 japán után ültem át Ducatira. Szerintem fordítsuk meg, szóljon aki Ducatiról vissza vagy átült bármilyen japán motorra. Lehet szeretni a japán motort, mindenki elkezdi valahol, sőt mindenkinek joga, hogy szeresse ami épp a szórakozását szolgálja, de olyat még nem hallottam, hogy visszafelé járható az út... Ez egy örök szerelem, jaj csak kedvesem ezt el ne olvassa :-)
es aki angolra ult at? :)))
Apa, kezdődik! :)
#14796
Hello,azt gondolom van jogom hozzászolni, 3 japán után ültem át Ducatira. Szerintem fordítsuk meg, szóljon aki Ducatiról vissza vagy átült bármilyen japán motorra. Lehet szeretni a japán motort, mindenki elkezdi valahol, sőt mindenkinek joga, hogy szeresse ami épp a szórakozását szolgálja, de olyat még nem hallottam, hogy visszafelé járható az út... Ez egy örök szerelem, jaj csak kedvesem ezt el ne olvassa :-)
es aki angolra ult at? :)))
#14795
Hello,azt gondolom van jogom hozzászolni, 3 japán után ültem át Ducatira. Szerintem fordítsuk meg, szóljon aki Ducatiról vissza vagy átült bármilyen japán motorra. Lehet szeretni a japán motort, mindenki elkezdi valahol, sőt mindenkinek joga, hogy szeresse ami épp a szórakozását szolgálja, de olyat még nem hallottam, hogy visszafelé járható az út... Ez egy örök szerelem, jaj csak kedvesem ezt el ne olvassa :-)
#14794
Köszönöm az eddigi segítségeket :) 749r az tudtommal egy személyes, nekem fontos, hogy kétszemélyes legyen. Mennyire megbízhatók ezek a motorok? Mert az emberek 90%-a azt mondja, hogy ezeket hetente kell vinni szervizbe, mert úton útfélen lerohad...( azt mondják vegyek japánt...nekem japppppán tömegcikk nem kell.) szerelömmel beszelgetek aki az eddigi motorjaimat szervizelte és ő mondja, hogy olasz hulladékot ne...) szóval nem tudom jelenleg mi legyen... :(
Ha a japánokkal nincs baj, akkor miből él a szerelőd?
olasz robogókból, illetve persze, a japánnal is baj van ha az ember rosszat fog ki, de átlagban azoknak a kötelező szervizeléseivel foglalkozik...
Itt most nem is azzal van a gond, hogy elromlik, mert minden elromolhat, hanem azzal ,hogy eddig elég nagy arányban mondják a Ducatira, hogy ha szervizbe akarom hordani akkor azt vegyek, ha motorozni akarok vegyek japánt. Meg van a véleményem a japánról, egy átlag tömegcikk, a Ducati pedig egy műalkotás, Picasso sem tudott volna szebbet festeni... Nálam akkor is a Ducati lesz a csúcs, ha most a japán mellett döntök... Szeretnék ebbe a csapatba tartozni, de sajnos nem merem bekockáztatni ezt a 749S-t... első tulaj, minden kulcs meg van, kódkártya és szervizkönyv nincs, kereskedő nem tudja miért, illetve a fékkarból is le van törve, azt sem tudják miért , és az árából sem engednek ... :) választék a piacon meg nincs, 749R-t megvenném, de sajnos egy üléses ...
"elég nagy arányban mondják a Ducatira, hogy ha szervizbe akarom hordani akkor azt vegyek, ha motorozni akarok vegyek japánt"

De basszus nézd már meg, hogy ezt kik mondják...ezeknek az embereknek a büdös életben nem volt Ducati a seggük alatt..tudom mert minket is folyamatosan bombáztak a f@szságokkal. Gusztustalan.....
#14793
Köszönöm az eddigi segítségeket :) 749r az tudtommal egy személyes, nekem fontos, hogy kétszemélyes legyen. Mennyire megbízhatók ezek a motorok? Mert az emberek 90%-a azt mondja, hogy ezeket hetente kell vinni szervizbe, mert úton útfélen lerohad...( azt mondják vegyek japánt...nekem japppppán tömegcikk nem kell.) szerelömmel beszelgetek aki az eddigi motorjaimat szervizelte és ő mondja, hogy olasz hulladékot ne...) szóval nem tudom jelenleg mi legyen... :(
Ha a japánokkal nincs baj, akkor miből él a szerelőd?
olasz robogókból, illetve persze, a japánnal is baj van ha az ember rosszat fog ki, de átlagban azoknak a kötelező szervizeléseivel foglalkozik...
Itt most nem is azzal van a gond, hogy elromlik, mert minden elromolhat, hanem azzal ,hogy eddig elég nagy arányban mondják a Ducatira, hogy ha szervizbe akarom hordani akkor azt vegyek, ha motorozni akarok vegyek japánt. Meg van a véleményem a japánról, egy átlag tömegcikk, a Ducati pedig egy műalkotás, Picasso sem tudott volna szebbet festeni... Nálam akkor is a Ducati lesz a csúcs, ha most a japán mellett döntök... Szeretnék ebbe a csapatba tartozni, de sajnos nem merem bekockáztatni ezt a 749S-t... első tulaj, minden kulcs meg van, kódkártya és szervizkönyv nincs, kereskedő nem tudja miért, illetve a fékkarból is le van törve, azt sem tudják miért , és az árából sem engednek ... :) választék a piacon meg nincs, 749R-t megvenném, de sajnos egy üléses ...
én három japán után váltottam Ducatira, és egy szezon alatt mentem vele annyit, mint a másik hárommal összesen. Nem lehet leírni, visszaadni azt a filinget, amit a Duci ad, és a legtöbb ember ezért motorozik: a fílingért.

Minden használt motor lutri: oda kell figyelni, és jó eséllyel tudsz venni egy olyat, ami kiszolgal.
És az elégedett vásárló: én eladtam a Ducit, de amint megalapoztam a következő helyét, megint azt fogok venni. Hacsak el nem csábulok az MV felé, mert az új Rivale bitang jól néz ki ;)
#14792
Köszönöm az eddigi segítségeket :) 749r az tudtommal egy személyes, nekem fontos, hogy kétszemélyes legyen. Mennyire megbízhatók ezek a motorok? Mert az emberek 90%-a azt mondja, hogy ezeket hetente kell vinni szervizbe, mert úton útfélen lerohad...( azt mondják vegyek japánt...nekem japppppán tömegcikk nem kell.) szerelömmel beszelgetek aki az eddigi motorjaimat szervizelte és ő mondja, hogy olasz hulladékot ne...) szóval nem tudom jelenleg mi legyen... :(
Ha a japánokkal nincs baj, akkor miből él a szerelőd?
olasz robogókból, illetve persze, a japánnal is baj van ha az ember rosszat fog ki, de átlagban azoknak a kötelező szervizeléseivel foglalkozik...
Itt most nem is azzal van a gond, hogy elromlik, mert minden elromolhat, hanem azzal ,hogy eddig elég nagy arányban mondják a Ducatira, hogy ha szervizbe akarom hordani akkor azt vegyek, ha motorozni akarok vegyek japánt. Meg van a véleményem a japánról, egy átlag tömegcikk, a Ducati pedig egy műalkotás, Picasso sem tudott volna szebbet festeni... Nálam akkor is a Ducati lesz a csúcs, ha most a japán mellett döntök... Szeretnék ebbe a csapatba tartozni, de sajnos nem merem bekockáztatni ezt a 749S-t... első tulaj, minden kulcs meg van, kódkártya és szervizkönyv nincs, kereskedő nem tudja miért, illetve a fékkarból is le van törve, azt sem tudják miért , és az árából sem engednek ... :) választék a piacon meg nincs, 749R-t megvenném, de sajnos egy üléses ...
Na meg az oldal ebben a formában a téli szezonban indult el, a szezon meg csak éppen most kezdődött, de a Goooooo! topikban már most több hozzászólás van mint a Szerviz tapasztalatok topikban.
Itt sokan többet gurulnak egy évben a Ducati-jukkal mint egyes japán motorosok akik csak látatlanban ócsárolják a márkát, mert még életükben nem ültek egy Ducati-n sem.
#14791
Köszönöm az eddigi segítségeket :) 749r az tudtommal egy személyes, nekem fontos, hogy kétszemélyes legyen. Mennyire megbízhatók ezek a motorok? Mert az emberek 90%-a azt mondja, hogy ezeket hetente kell vinni szervizbe, mert úton útfélen lerohad...( azt mondják vegyek japánt...nekem japppppán tömegcikk nem kell.) szerelömmel beszelgetek aki az eddigi motorjaimat szervizelte és ő mondja, hogy olasz hulladékot ne...) szóval nem tudom jelenleg mi legyen... :(
Ha a japánokkal nincs baj, akkor miből él a szerelőd?
olasz robogókból, illetve persze, a japánnal is baj van ha az ember rosszat fog ki, de átlagban azoknak a kötelező szervizeléseivel foglalkozik...
Itt most nem is azzal van a gond, hogy elromlik, mert minden elromolhat, hanem azzal ,hogy eddig elég nagy arányban mondják a Ducatira, hogy ha szervizbe akarom hordani akkor azt vegyek, ha motorozni akarok vegyek japánt. Meg van a véleményem a japánról, egy átlag tömegcikk, a Ducati pedig egy műalkotás, Picasso sem tudott volna szebbet festeni... Nálam akkor is a Ducati lesz a csúcs, ha most a japán mellett döntök... Szeretnék ebbe a csapatba tartozni, de sajnos nem merem bekockáztatni ezt a 749S-t... első tulaj, minden kulcs meg van, kódkártya és szervizkönyv nincs, kereskedő nem tudja miért, illetve a fékkarból is le van törve, azt sem tudják miért , és az árából sem engednek ... :) választék a piacon meg nincs, 749R-t megvenném, de sajnos egy üléses ...
Amellett, hogy a Ducati egy műalkotás tud ugyanolyan megbízható is lenni mint egy japán gép. Azt hogy megbízhatatlan, és állandóan szervizbe kell hordani csak a tudatlanok, és a hozzá nem értők állítják.
Egy Ducati hozzáértő szerelőt igényel, mert sok mindent másképp kell megcsinálni rajta mint egy japán motoron, de ezt a sok hülye nem tudja (meg sokszor nem is akarja tudni), megveszi a gépet elviszi a haver szerelőhöz aki persze már látott Ducati-t az újságban. Elkezdi szerelni, de tuti, hogy elbassza a gépet, és utána szerencsétlen tulajnak meg azt mondja, hogy ez van, ezek az olasz gépek ilyen szarok, vegyen inkább egy jó japánt.
Sajnos nem sok jó Ducati szerelő van az országban, de itt az oldalon szinte mindet meg lehet találni, és ha valamelyiküknél szervizelteted majd a Ducati-dat, akkor csak a kötelezően előírt intervallumokban kell majd csak motorodat elvinni hozzájuk.
#14790
Köszönöm az eddigi segítségeket :) 749r az tudtommal egy személyes, nekem fontos, hogy kétszemélyes legyen. Mennyire megbízhatók ezek a motorok? Mert az emberek 90%-a azt mondja, hogy ezeket hetente kell vinni szervizbe, mert úton útfélen lerohad...( azt mondják vegyek japánt...nekem japppppán tömegcikk nem kell.) szerelömmel beszelgetek aki az eddigi motorjaimat szervizelte és ő mondja, hogy olasz hulladékot ne...) szóval nem tudom jelenleg mi legyen... :(
Ha a japánokkal nincs baj, akkor miből él a szerelőd?
olasz robogókból, illetve persze, a japánnal is baj van ha az ember rosszat fog ki, de átlagban azoknak a kötelező szervizeléseivel foglalkozik...
Itt most nem is azzal van a gond, hogy elromlik, mert minden elromolhat, hanem azzal ,hogy eddig elég nagy arányban mondják a Ducatira, hogy ha szervizbe akarom hordani akkor azt vegyek, ha motorozni akarok vegyek japánt. Meg van a véleményem a japánról, egy átlag tömegcikk, a Ducati pedig egy műalkotás, Picasso sem tudott volna szebbet festeni... Nálam akkor is a Ducati lesz a csúcs, ha most a japán mellett döntök... Szeretnék ebbe a csapatba tartozni, de sajnos nem merem bekockáztatni ezt a 749S-t... első tulaj, minden kulcs meg van, kódkártya és szervizkönyv nincs, kereskedő nem tudja miért, illetve a fékkarból is le van törve, azt sem tudják miért , és az árából sem engednek ... :) választék a piacon meg nincs, 749R-t megvenném, de sajnos egy üléses ...
#14789
Köszönöm az eddigi segítségeket :) 749r az tudtommal egy személyes, nekem fontos, hogy kétszemélyes legyen. Mennyire megbízhatók ezek a motorok? Mert az emberek 90%-a azt mondja, hogy ezeket hetente kell vinni szervizbe, mert úton útfélen lerohad...( azt mondják vegyek japánt...nekem japppppán tömegcikk nem kell.) szerelömmel beszelgetek aki az eddigi motorjaimat szervizelte és ő mondja, hogy olasz hulladékot ne...) szóval nem tudom jelenleg mi legyen... :(
Ha a japánokkal nincs baj, akkor miből él a szerelőd?
#14786
Köszönöm az eddigi segítségeket :) 749r az tudtommal egy személyes, nekem fontos, hogy kétszemélyes legyen. Mennyire megbízhatók ezek a motorok? Mert az emberek 90%-a azt mondja, hogy ezeket hetente kell vinni szervizbe, mert úton útfélen lerohad...( azt mondják vegyek japánt...nekem japppppán tömegcikk nem kell.) szerelömmel beszelgetek aki az eddigi motorjaimat szervizelte és ő mondja, hogy olasz hulladékot ne...) szóval nem tudom jelenleg mi legyen... :(
Például egy ilyen szerelőben tuti megbízhatsz :)
Csatolmányok:
1376512_315856651872932_1171298655_n.jpg
1376512_315856651872932_1171298655_n.jpg (80.32 KiB) Megtekintve 10906 alkalommal
#14785
Köszönöm az eddigi segítségeket :) 749r az tudtommal egy személyes, nekem fontos, hogy kétszemélyes legyen. Mennyire megbízhatók ezek a motorok? Mert az emberek 90%-a azt mondja, hogy ezeket hetente kell vinni szervizbe, mert úton útfélen lerohad...( azt mondják vegyek japánt...nekem japppppán tömegcikk nem kell.) szerelömmel beszelgetek aki az eddigi motorjaimat szervizelte és ő mondja, hogy olasz hulladékot ne...) szóval nem tudom jelenleg mi legyen... :(
Én is elsőnek azt ajánlom amit Staff, válts szerelőt. Aki ilyet mond szerelő létére az csak azért mondja, mert egyrészről fasz, másrészről halvány fingja nincs az olasz motorokhoz, de ezt természetesen sose ismerné be.
#14784
Köszönöm az eddigi segítségeket :) 749r az tudtommal egy személyes, nekem fontos, hogy kétszemélyes legyen. Mennyire megbízhatók ezek a motorok? Mert az emberek 90%-a azt mondja, hogy ezeket hetente kell vinni szervizbe, mert úton útfélen lerohad...( azt mondják vegyek japánt...nekem japppppán tömegcikk nem kell.) szerelömmel beszelgetek aki az eddigi motorjaimat szervizelte és ő mondja, hogy olasz hulladékot ne...) szóval nem tudom jelenleg mi legyen... :(
Elso korben valts szerelot :)
#14783
Köszönöm az eddigi segítségeket :) 749r az tudtommal egy személyes, nekem fontos, hogy kétszemélyes legyen. Mennyire megbízhatók ezek a motorok? Mert az emberek 90%-a azt mondja, hogy ezeket hetente kell vinni szervizbe, mert úton útfélen lerohad...( azt mondják vegyek japánt...nekem japppppán tömegcikk nem kell.) szerelömmel beszelgetek aki az eddigi motorjaimat szervizelte és ő mondja, hogy olasz hulladékot ne...) szóval nem tudom jelenleg mi legyen... :(
#14781
bocsi, kepzeletben mar motorozok vele... Hat, hogy jo vetel-e, esetleg ismeri-e valaki a motor eletet, hogy hogyan volt hasznalva.
Egyetértek Dinoval, a Kecsó által hirdetett motort szerintem mindenképp nézd meg....
igaz ehhez nincs szervizkönyv, nem is sérülésmentes, viszont szervizelt, és tudjuk az előéletét úgy ca újkorától fogva, nem is beszélve arról, hogy újabb és sorszámozott példány.
Hát akkor eldőlt!Mármint,hogy melyiket érdemes megvenni.
Én is azt javaslom,hogy innen,az oldalról vegyél.Ennek oka roppant egyszerű:összejárós fajta vagyunk(találkozók,közös gurulások,nyílt napok,stb),és senki nem akarja égetni a pofáját,hogy átbaszott valakit azzal,hogy elhallgatott valami súlyos problémát a motorral kapcsolatban.Arról nem beszélve,hogy itt tudjuk, a legtöbb motorral történt-e valami karambol féle..
#14780
bocsi, kepzeletben mar motorozok vele... Hat, hogy jo vetel-e, esetleg ismeri-e valaki a motor eletet, hogy hogyan volt hasznalva.
Egyetértek Dinoval, a Kecsó által hirdetett motort szerintem mindenképp nézd meg....
igaz ehhez nincs szervizkönyv, nem is sérülésmentes, viszont szervizelt, és tudjuk az előéletét úgy ca újkorától fogva, nem is beszélve arról, hogy újabb és sorszámozott példány.
Igen, tudom a részleteket, azért írtam hogy mindenképp megér egy ránézést....:D
#14779
hali, milyen segítséget vársz pontosan? mert kérdés nem volt :)
a fékkarból akkor szokott letörni egy darab, amikor elesel vele .
bocsi, kepzeletben mar motorozok vele... Hat, hogy jo vetel-e, esetleg ismeri-e valaki a motor eletet, hogy hogyan volt hasznalva.
Egyetértek Dinoval, a Kecsó által hirdetett motort szerintem mindenképp nézd meg....
igaz ehhez nincs szervizkönyv, nem is sérülésmentes, viszont szervizelt, és tudjuk az előéletét úgy ca újkorától fogva, nem is beszélve arról, hogy újabb és sorszámozott példány.
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]