#14727
@Gonosz - köszi a tippeket, meg a linket is, nem egyedül megyek, ha már egy 5 személyes autóval megyek mustrára, akkor hidd el az tele lesz olyan barátokkal, akik régóta motoroznak és értenek is hozzá, még ha nem is Ducati-juk van ;)
#14726
Helló mindenki!

Az alábbi motor kerül szemrevételezésre a jövőhét elején:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... e.-7497751
Gondolom ezt már többen kérték, de most én is megismétlem: minden infót, tanácsot, segítséget szívesen fogadok mindenkitől, első motor vétel, ahogy a típus is első látásra szerelem volt, különben nem lennék ebben a klubban :D
Ami nagyon sántít, az a futott kilométer, beszéltem az eladóval, nem esküdött meg, hogy annyi van benne, de azt mondta, hogy a csavarok és az alkatrészek állapota alapján meg lehet, persze erről én is megfogok győződni, dehát na, jobb félni mint megijedni... egy szó mint száz, várom a commenteket ;)
Szia!

Ezt én is nézegettem, de épp most (a héten) vettem meg egy másikat, uh friss az élmény..:D:
nekem is első motor, én is zöldfülűként mentem, de vittem magammal egy kollégát, aki ért ezekhez a gépekhez. A km óraállást el is felejtheted, mert hacsak nem újonnan veszed, édesmindegy. Motort nem óra, hanem állapot alapján kell venni, ahogy itt is írták már páran,
Mindenképp figyelj az egyenesfutására, a villákra (száraznak kell lenniük), a hangja jó, ahogy a videón hallani, egyenletesen jár. Kérdezz az előző tulajról, ha lehet, szerezd meg a nevét vagy elérhetőségét, és legyél annyira elvetemült, hogy felhívod, még ha nem is tudsz olaszul....egyik ismerősöm így tudta meg, hogy a gép, amit el akartak neki adni, egyszer már totálkár volt.....:P. Rengeteg dolog van, amire figyelni kell, erre itt egy kis lista, ami hasznos lehet:
http://totalbike.hu/magazin/2011/06/05/ ... lt_motort/

Jah és ha végig mentél mindenen, mentél vele, jól húz, egyenletesen megy, sz egyenesfutását is megnézted (elengeded a kormány és nem húz semerre), kérj rá az eladótól garanciát. Mondd, hogy adjon fél év garanciát arra, hogy semmilyen szerkezeti vagy elektromos hiba nem jön elő a korábbi használatból adódóan. Ha vállalja korrekt a motor. Ha nem, gondold meg. De ez konkrétan elég jól néz ki. Jah és alkudj!! Bátran, de ne pofátlanul.
Érdemes!

Na én kezdetben ennyit tudtam segíteni, de ha valaire szükséged van még, szólj! Én most kezdem majd az okmányirodás herce-hurcát, uh nagyon up-to-date leszek:D

Üdv: g
#14725
Helló mindenki!

Az alábbi motor kerül szemrevételezésre a jövőhét elején:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... e.-7497751
Gondolom ezt már többen kérték, de most én is megismétlem: minden infót, tanácsot, segítséget szívesen fogadok mindenkitől, első motor vétel, ahogy a típus is első látásra szerelem volt, különben nem lennék ebben a klubban :D
Ami nagyon sántít, az a futott kilométer, beszéltem az eladóval, nem esküdött meg, hogy annyi van benne, de azt mondta, hogy a csavarok és az alkatrészek állapota alapján meg lehet, persze erről én is megfogok győződni, dehát na, jobb félni mint megijedni... egy szó mint száz, várom a commenteket ;)
#14724
A régiből létezett Superlight is, és az SS i.e. előtti szériából az utolsókat sorszámozottként, Final Edition (FE) néven árulták, sok gyári karbonnal. Amikor én vettem az enyémet, sokáig hirdettek egy FE-t hahun, de a formával nem tudtam teljesen megbarátkozni. 900e-1m körül volt, ha jól emlékszem. Azóta már simán kéne, akár a nappaliba is:)
Ha jól tudom, még megvan!
#14723
A régiből létezett Superlight is, és az SS i.e. előtti szériából az utolsókat sorszámozottként, Final Edition (FE) néven árulták, sok gyári karbonnal. Amikor én vettem az enyémet, sokáig hirdettek egy FE-t hahun, de a formával nem tudtam teljesen megbarátkozni. 900e-1m körül volt, ha jól emlékszem. Azóta már simán kéne, akár a nappaliba is:)
Csatolmányok:
ducati-900ss-fe-for-sale-600x400.jpg
ducati-900ss-fe-for-sale-600x400.jpg (67.71 KiB) Megtekintve 10596 alkalommal
#14720
Nem csak Supersport létezik?

Nem. Létezett Sport is, az volt a csóró verzió. Amit én sem tudtam, hogy 900-asból is létezett, de utánanéztem, és gyártották 2002-ben. Az alap szupersporthoz képest nem volt sok különbség. A kifutó 2002-es modell, mint az enyém is, kapott még néhány finomságot, Öhlins hátul, 5 küllős felnik, szürke szín, piros felnikkel. A Sportoknak elöl nem állítható a teleszkóp, meg van amelyik elöl 1 tárcsás, meg nem állítható a fék- és kuplungkar. Mondjuk ezen a 900-ason, ha jól látom, állítható.
Oké, de az is a Supersport, csak csóró kivitel, mint Monsternél a Dark?

620-750-800-900 Sport néven futottak, nem Supersport. Csak a már leirtakban különböznek. Mint a Dark verziók...
#14719

Szia! Amit linkeltél, egy 900 sport, nem SS. A különbség nem nagy, aluöntvény helyett acélcső hátsó lengővilla, Öhlins helyett Showa rugóstag, elöl nem állítható teleszkópok + a szín. Ja, és 5 küllős helyett 3 küllős felni. A 900SS-t 2002-ig gyártották, a 900S-t talán csak 2002-ben, az SS utódját, az SS 1000DS-t is csak 2005-ig. Tehát ez egy gyakorlatilag új 12 éves motor, masszívan túlárazva, ha forgalomba állítva számolom. Javítsatok ki, ha hülyeséget írtam!
Nem csak Supersport létezik?

Nem. Létezett Sport is, az volt a csóró verzió. Amit én sem tudtam, hogy 900-asból is létezett, de utánanéztem, és gyártották 2002-ben. Az alap szupersporthoz képest nem volt sok különbség. A kifutó 2002-es modell, mint az enyém is, kapott még néhány finomságot, Öhlins hátul, 5 küllős felnik, szürke szín, piros felnikkel. A Sportoknak elöl nem állítható a teleszkóp, meg van amelyik elöl 1 tárcsás, meg nem állítható a fék- és kuplungkar. Mondjuk ezen a 900-ason, ha jól látom, állítható.
Oké, de az is a Supersport, csak csóró kivitel, mint Monsternél a Dark?
#14717
Sziasztok!
Az egyik barátomnak szeretnék segiteni Ducati t szeretne vásárolni magának a 900SS modelt nézte ki magának.Valaki tudna mondani a tipusrol valamit mire kell ennél a tipusnál odafigyelni stb.
Ezt a gépet esetleg ismeri valaki?

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A ... =ZAQGhdrws

Elöre is köszi András

Szia! Amit linkeltél, egy 900 sport, nem SS. A különbség nem nagy, aluöntvény helyett acélcső hátsó lengővilla, Öhlins helyett Showa rugóstag, elöl nem állítható teleszkópok + a szín. Ja, és 5 küllős helyett 3 küllős felni. A 900SS-t 2002-ig gyártották, a 900S-t talán csak 2002-ben, az SS utódját, az SS 1000DS-t is csak 2005-ig. Tehát ez egy gyakorlatilag új 12 éves motor, masszívan túlárazva, ha forgalomba állítva számolom. Javítsatok ki, ha hülyeséget írtam!
Nem csak Supersport létezik?

Nem. Létezett Sport is, az volt a csóró verzió. Amit én sem tudtam, hogy 900-asból is létezett, de utánanéztem, és gyártották 2002-ben. Az alap szupersporthoz képest nem volt sok különbség. A kifutó 2002-es modell, mint az enyém is, kapott még néhány finomságot, Öhlins hátul, 5 küllős felnik, szürke szín, piros felnikkel. A Sportoknak elöl nem állítható a teleszkóp, meg van amelyik elöl 1 tárcsás, meg nem állítható a fék- és kuplungkar. Mondjuk ezen a 900-ason, ha jól látom, állítható.
#14716
Sziasztok!
Az egyik barátomnak szeretnék segiteni Ducati t szeretne vásárolni magának a 900SS modelt nézte ki magának.Valaki tudna mondani a tipusrol valamit mire kell ennél a tipusnál odafigyelni stb.
Ezt a gépet esetleg ismeri valaki?

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A ... =ZAQGhdrws

Elöre is köszi András

Szia! Amit linkeltél, egy 900 sport, nem SS. A különbség nem nagy, aluöntvény helyett acélcső hátsó lengővilla, Öhlins helyett Showa rugóstag, elöl nem állítható teleszkópok + a szín. Ja, és 5 küllős helyett 3 küllős felni. A 900SS-t 2002-ig gyártották, a 900S-t talán csak 2002-ben, az SS utódját, az SS 1000DS-t is csak 2005-ig. Tehát ez egy gyakorlatilag új 12 éves motor, masszívan túlárazva, ha forgalomba állítva számolom. Javítsatok ki, ha hülyeséget írtam!
Nem csak Supersport létezik?
#14715
Sziasztok!
Az egyik barátomnak szeretnék segiteni Ducati t szeretne vásárolni magának a 900SS modelt nézte ki magának.Valaki tudna mondani a tipusrol valamit mire kell ennél a tipusnál odafigyelni stb.
Ezt a gépet esetleg ismeri valaki?

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A ... =ZAQGhdrws

Elöre is köszi András

Szia! Amit linkeltél, egy 900 sport, nem SS. A különbség nem nagy, aluöntvény helyett acélcső hátsó lengővilla, Öhlins helyett Showa rugóstag, elöl nem állítható teleszkópok + a szín. Ja, és 5 küllős helyett 3 küllős felni. A 900SS-t 2002-ig gyártották, a 900S-t talán csak 2002-ben, az SS utódját, az SS 1000DS-t is csak 2005-ig. Tehát ez egy gyakorlatilag új 12 éves motor, masszívan túlárazva, ha forgalomba állítva számolom. Javítsatok ki, ha hülyeséget írtam!
#14712
Hát szép kis vita alakult ki ,igaz nem ez volt a cél. Nos ,mivel nemrég felemelték a korhatárt 24 évre a korlátlan jogosítvány letételére így sajnos még egy erős évet várnom kell rá ,de majd remélem annak is eljön az ideje (majd ha lesz rá lehetőségem). Addig úgy gondoltam ,hogy mivel tudom hogy van 35kw alatt lévő monster ,és nem csak papíron ,mert érthetők a felsorolt dolgok ,és nem is szándékozom fojtás nélkül használni ,szívesen vennék magamnak egyet. Gondolom itt is sokan vannak olyan emberek akik buzgók ,és nehezen várnák ki pl még azt a 3 évet mire megszerezhetnék a korlátlan jogsit ,most van rá lehetőségem és szeretnék élni vele ,ezért érdeklődtem ,hogy talán itt több ajánlatot fogok kapni.

Láttam már ezt a hirdetést ,több helyen is ,de az egyik oldalon azt írta az eladó hogy 66.000 km van már benne ,és igaz nem vagyok olyan nagy szakértő ,de sokallottam.

További szép estét!
Van most az apródon egy 620-as, 25 Kw-s papírral...
#14709
Ne km-t nézd, hanem az állapotot. Én 67-ezerrel vettem (igaz utólag kiderült nem a legjobb állapotban, de ez nem ide tartozik) és most 95 ezer van benne, de olyan állapotban van hogy akár 50-60 ezret is letagadhatnák belőle.
Láttam én már olyan 30 ezer körüli Monster-t ami az enyém mellett szörnyen nézett ki.
#14708
Hát szép kis vita alakult ki ,igaz nem ez volt a cél. Nos ,mivel nemrég felemelték a korhatárt 24 évre a korlátlan jogosítvány letételére így sajnos még egy erős évet várnom kell rá ,de majd remélem annak is eljön az ideje (majd ha lesz rá lehetőségem). Addig úgy gondoltam ,hogy mivel tudom hogy van 35kw alatt lévő monster ,és nem csak papíron ,mert érthetők a felsorolt dolgok ,és nem is szándékozom fojtás nélkül használni ,szívesen vennék magamnak egyet. Gondolom itt is sokan vannak olyan emberek akik buzgók ,és nehezen várnák ki pl még azt a 3 évet mire megszerezhetnék a korlátlan jogsit ,most van rá lehetőségem és szeretnék élni vele ,ezért érdeklődtem ,hogy talán itt több ajánlatot fogok kapni.

Láttam már ezt a hirdetést ,több helyen is ,de az egyik oldalon azt írta az eladó hogy 66.000 km van már benne ,és igaz nem vagyok olyan nagy szakértő ,de sokallottam.

További szép estét!
#14707
25 kw-al gumit füstöltek?Biztosan csak egyenesen haladtak vele,azért ilyen a gumi.
Az okmányok meg azért jártak le,mert annyira,de annyira szereti a gazdája,hogy nem akarta elvinni hidegben a motort vizsgára,nehogy megfázzon.
De a Jolly Joker az automata váltó,Kiorály!!
#14706

disszonáns...jelentsen is akármit...mi Imike ? :D :D
Ne használj ilyen "szakszókat" kérlek... :D ,még a végén azt hiszi valaki , hogy káromkodsz... ;)


Amúgy idős nyugdíjas ügyvéd házaspártól , nem dohányzó , kizárólag második járműként használt.. ;)

Karbont általában súlycsökkentés céljából használnak, nem? Többek között. Nem súlynak.
Disszonáns: http://wikiszotar.hu/wiki/magyar_ertelm ... on%C3%A1ns
Lehet, hogy a szemétdombon kötünk ki :)))


Annyira talán nem vagyunk szemetek.... :D

Igen , a meglátás jó Professzor úr , a karbon végsúly kissé paradox állítás... ;) :D

na látod, ez a szó nem jutott eszembe :)
#14705
Karbon kormányvégsúly kissé disszonáns...
A hátsó gumi olyan, mintha füstöltek volna vele, vagy kizárólag egyenesen mentek vele. Nem?

disszonáns...jelentsen is akármit...mi Imike ? :D :D
Ne használj ilyen "szakszókat" kérlek... :D ,még a végén azt hiszi valaki , hogy káromkodsz... ;)


Amúgy idős nyugdíjas ügyvéd házaspártól , nem dohányzó , kizárólag második járműként használt.. ;)

Karbont általában súlycsökkentés céljából használnak, nem? Többek között. Nem súlynak.
Disszonáns: http://wikiszotar.hu/wiki/magyar_ertelm ... on%C3%A1ns
Lehet, hogy a szemétdombon kötünk ki :)))


Annyira talán nem vagyunk szemetek.... :D

Igen , a meglátás jó Professzor úr , a karbon végsúly kissé paradox állítás... ;) :D
#14703
tévedsz, van hivatalosan 25kw változat európában, 600,620,695,750,800,900, és talán még 1000ds is. Attól függ, hogy volt üzembehelyezve elsőre, illetve milyen papirokkal jött külföldről. Én láttam kint németeknél 34le-s gsxr600-at

És gondolod hogy amelyek nálunk ilyen papírokkal eladók azok valóban ebbe a fehér holló kategóriába esnek és ténylegesen bennük van a folytás ?

Ha baleset van és mindent komolyan kivizsgálnak ahogyan MihalyZotya is írja, akkor véged van ha trükkös a motor.
én láttam olyan 600-ast és 620-ast amiben benne volt, méghozzá tök egyszerű a dolog, egy gázmarkolat határoló van benne, amivel kb félgázt tudsz húzni

Ha valóban frankó 25kw -os a motor akkor persze oké, és nyilván elhiszem hogy láttál már ilyet (Mondjuk a gázmarkolat határoló elég nevetséges fojtás), de valahogy nem ez jött le a leendő Ducati "kolléga" írásából, hogy ilyet keresne inkább a papírra ment :)
#14702
Karbon kormányvégsúly kissé disszonáns...
A hátsó gumi olyan, mintha füstöltek volna vele, vagy kizárólag egyenesen mentek vele. Nem?

disszonáns...jelentsen is akármit...mi Imike ? :D :D
Ne használj ilyen "szakszókat" kérlek... :D ,még a végén azt hiszi valaki , hogy káromkodsz... ;)


Amúgy idős nyugdíjas ügyvéd házaspártól , nem dohányzó , kizárólag második járműként használt.. ;)

Karbont általában súlycsökkentés céljából használnak, nem? Többek között. Nem súlynak.
Disszonáns: http://wikiszotar.hu/wiki/magyar_ertelm ... on%C3%A1ns
Lehet, hogy a szemétdombon kötünk ki :)))
#14701
Karbon kormányvégsúly kissé disszonáns...
A hátsó gumi olyan, mintha füstöltek volna vele, vagy kizárólag egyenesen mentek vele. Nem?

disszonáns...jelentsen is akármit...mi Imike ? :D :D
Ne használj ilyen "szakszókat" kérlek... :D ,még a végén azt hiszi valaki , hogy káromkodsz... ;)


Amúgy idős nyugdíjas ügyvéd házaspártól , nem dohányzó , kizárólag második járműként használt.. ;)

...de a második járművel kizárólag stunt-versenyekre jártak, fellépni:D ugye? ...és a km alapján jó messzire!
#14700
Karbon kormányvégsúly kissé disszonáns...
A hátsó gumi olyan, mintha füstöltek volna vele, vagy kizárólag egyenesen mentek vele. Nem?

disszonáns...jelentsen is akármit...mi Imike ? :D :D
Ne használj ilyen "szakszókat" kérlek... :D ,még a végén azt hiszi valaki , hogy káromkodsz... ;)


Amúgy idős nyugdíjas ügyvéd házaspártól , nem dohányzó , kizárólag második járműként használt.. ;)
#14699
Karbon kormányvégsúly kissé disszonáns...
A hátsó gumi olyan, mintha füstöltek volna vele, vagy kizárólag egyenesen mentek vele. Nem?
a lényeg a teljesítmény , a többi nem számít !
#14694

Ezt már írtam másoknak is, én nem értem hogyan mer ilyesmibe belevágni valaki.
Ez nem egy 50 -es robogó amin nincsen rendszám és nincsen forgalmi.
Ducati 620, a rendőr 30mp alatt ellenőrzi hogy hivatalosan nincs olyan 620 -as ami A2 -vel vezethető volna, még a 600 -asból sem volt olyan ha jól tudom.

Okirathamisítás is simán bejácchat valahogy, egy Vizsgán is elkaszálhatnak ha ott utánanéznek, ha bármi biztosítós ügyed van ott is megbukhatsz....stb

Mi van ha belekeveredsz valami balesetbe ami személyi sérüléssel jár, ott aztán tuti kiderül hogy te ezt nem is vezethetted volna, kvázi ott sem kellettél volna hogy legyél, az isten sem ment meg a börtöntől.

Tedd le azt az átkozott A korlátlan jogsit és kész, nem olyan nagy szám.
tévedsz, van hivatalosan 25kw változat európában, 600,620,695,750,800,900, és talán még 1000ds is. Attól függ, hogy volt üzembehelyezve elsőre, illetve milyen papirokkal jött külföldről. Én láttam kint németeknél 34le-s gsxr600-at

És gondolod hogy amelyek nálunk ilyen papírokkal eladók azok valóban ebbe a fehér holló kategóriába esnek és ténylegesen bennük van a folytás ?

Ha baleset van és mindent komolyan kivizsgálnak ahogyan MihalyZotya is írja, akkor véged van ha trükkös a motor.
én láttam olyan 600-ast és 620-ast amiben benne volt, méghozzá tök egyszerű a dolog, egy gázmarkolat határoló van benne, amivel kb félgázt tudsz húzni
#14692
Sosem értettem ezeket a jogsikkal való kinlódásokat.. A rendőröket sem kell teljesen hülyének nézni (nem vagyok az), ez a dolguk nyilván értenek hozzá. Ha meg úgy sincs megfelelő jogsid, minek a 620-as? Vehetsz 1000-est is, ugy is mindegy, nem? Vagy azt hiszed a kissebb csalást majd elengedik? Ha meg nem vagy elég idős a korlátlan jogsihoz, majd pár év múlva lerakod. Addig se maradsz le semmiről. :) na kitartás... :)
#14690
Sziasztok!

Végre sikerült összegyűjtenem a kis félrerakott pénzemet ,hogy megvehessem álmaim gépét ,amit pár éve láttam ,egy Ducati Monstert ( 620)! Viszont olyan problémával küzdök ,hogy A2 korlátozott jogosítvánnyal rendelkezem ,és így csak max 35kw-os gépek jöhetnek szóba. Nézegetem már november óta a hirdetéseket ,de nem nagyon találok megfelelőt. Szeretném a segítségeteket kérni ,ha esetleg ismernétek valakit akinek lenne eladó sorban lévő gépe (min 620 de lehet ennél nagyobb is) ,ami a korlát alatt van (papíron) ,akkor legyen szíves írjon nekem. Nagyon szépen köszönöm !

Ezt már írtam másoknak is, én nem értem hogyan mer ilyesmibe belevágni valaki.
Ez nem egy 50 -es robogó amin nincsen rendszám és nincsen forgalmi.
Ducati 620, a rendőr 30mp alatt ellenőrzi hogy hivatalosan nincs olyan 620 -as ami A2 -vel vezethető volna, még a 600 -asból sem volt olyan ha jól tudom.

Okirathamisítás is simán bejácchat valahogy, egy Vizsgán is elkaszálhatnak ha ott utánanéznek, ha bármi biztosítós ügyed van ott is megbukhatsz....stb

Mi van ha belekeveredsz valami balesetbe ami személyi sérüléssel jár, ott aztán tuti kiderül hogy te ezt nem is vezethetted volna, kvázi ott sem kellettél volna hogy legyél, az isten sem ment meg a börtöntől.

Tedd le azt az átkozott A korlátlan jogsit és kész, nem olyan nagy szám.
tévedsz, van hivatalosan 25kw változat európában, 600,620,695,750,800,900, és talán még 1000ds is. Attól függ, hogy volt üzembehelyezve elsőre, illetve milyen papirokkal jött külföldről. Én láttam kint németeknél 34le-s gsxr600-at

És gondolod hogy amelyek nálunk ilyen papírokkal eladók azok valóban ebbe a fehér holló kategóriába esnek és ténylegesen bennük van a folytás ?

Ha baleset van és mindent komolyan kivizsgálnak ahogyan MihalyZotya is írja, akkor véged van ha trükkös a motor.
#14688
Sziasztok!

Végre sikerült összegyűjtenem a kis félrerakott pénzemet ,hogy megvehessem álmaim gépét ,amit pár éve láttam ,egy Ducati Monstert ( 620)! Viszont olyan problémával küzdök ,hogy A2 korlátozott jogosítvánnyal rendelkezem ,és így csak max 35kw-os gépek jöhetnek szóba. Nézegetem már november óta a hirdetéseket ,de nem nagyon találok megfelelőt. Szeretném a segítségeteket kérni ,ha esetleg ismernétek valakit akinek lenne eladó sorban lévő gépe (min 620 de lehet ennél nagyobb is) ,ami a korlát alatt van (papíron) ,akkor legyen szíves írjon nekem. Nagyon szépen köszönöm !

Ezt már írtam másoknak is, én nem értem hogyan mer ilyesmibe belevágni valaki.
Ez nem egy 50 -es robogó amin nincsen rendszám és nincsen forgalmi.
Ducati 620, a rendőr 30mp alatt ellenőrzi hogy hivatalosan nincs olyan 620 -as ami A2 -vel vezethető volna, még a 600 -asból sem volt olyan ha jól tudom.

Okirathamisítás is simán bejácchat valahogy, egy Vizsgán is elkaszálhatnak ha ott utánanéznek, ha bármi biztosítós ügyed van ott is megbukhatsz....stb

Mi van ha belekeveredsz valami balesetbe ami személyi sérüléssel jár, ott aztán tuti kiderül hogy te ezt nem is vezethetted volna, kvázi ott sem kellettél volna hogy legyél, az isten sem ment meg a börtöntől.

Tedd le azt az átkozott A korlátlan jogsit és kész, nem olyan nagy szám.
tévedsz, van hivatalosan 25kw változat európában, 600,620,695,750,800,900, és talán még 1000ds is. Attól függ, hogy volt üzembehelyezve elsőre, illetve milyen papirokkal jött külföldről. Én láttam kint németeknél 34le-s gsxr600-at
Nem tartom kizártnak amit írsz(sőt Neked hiszek Zsolti),
de amikor müszaki vizsga után kiszedik a fojtást,akkor az már nem legális.
És ne adj Isten,ha tényleg beüt a krach,és bevizsgálják egy baleset után a motort,akkor jön a szopóroller.
Bár nekem se volt motorra jogsim,mikor elhatároztam,hogy motorozni fogok,de koromnál fogva egyből a korlátlanra mentem,de lehet,hogy a srác még túl fiatal ahhoz
#14687
Sziasztok,

azt kéne tudni , hány éves a fiatalember , hogy egyáltalán meg tudná e csinálni a korlátlant , még mielőtt elküldjük , hogy csinálja meg....de izibe... :D

(én személy szerint , de nem tudom Ti hogy vagytok vagy voltatok vele , amikor kitaláltam ,hogy motort akarok , még jogsim sem volt , igaz még akkor nem ez a jogsi rendszer volt , meg én már elég idős voltam.....egy szó mint száz , ha az ember be van sózva....akkor megy neki a falnak fejjel....)

Igazán , ha lehetne ebben tanácsot adni , én is azt javasolnám , hogy és amennyiben lehetséges az életkora miatt , először a jogsi....aztán egy olyan ducati ami igazán a szíve csücske lesz... ;)

Remélem nagy hülyeségeket nem mondtam.. :)
#14685
Sziasztok!

Végre sikerült összegyűjtenem a kis félrerakott pénzemet ,hogy megvehessem álmaim gépét ,amit pár éve láttam ,egy Ducati Monstert ( 620)! Viszont olyan problémával küzdök ,hogy A2 korlátozott jogosítvánnyal rendelkezem ,és így csak max 35kw-os gépek jöhetnek szóba. Nézegetem már november óta a hirdetéseket ,de nem nagyon találok megfelelőt. Szeretném a segítségeteket kérni ,ha esetleg ismernétek valakit akinek lenne eladó sorban lévő gépe (min 620 de lehet ennél nagyobb is) ,ami a korlát alatt van (papíron) ,akkor legyen szíves írjon nekem. Nagyon szépen köszönöm !

Ezt már írtam másoknak is, én nem értem hogyan mer ilyesmibe belevágni valaki.
Ez nem egy 50 -es robogó amin nincsen rendszám és nincsen forgalmi.
Ducati 620, a rendőr 30mp alatt ellenőrzi hogy hivatalosan nincs olyan 620 -as ami A2 -vel vezethető volna, még a 600 -asból sem volt olyan ha jól tudom.

Okirathamisítás is simán bejácchat valahogy, egy Vizsgán is elkaszálhatnak ha ott utánanéznek, ha bármi biztosítós ügyed van ott is megbukhatsz....stb

Mi van ha belekeveredsz valami balesetbe ami személyi sérüléssel jár, ott aztán tuti kiderül hogy te ezt nem is vezethetted volna, kvázi ott sem kellettél volna hogy legyél, az isten sem ment meg a börtöntől.

Tedd le azt az átkozott A korlátlan jogsit és kész, nem olyan nagy szám.
tévedsz, van hivatalosan 25kw változat európában, 600,620,695,750,800,900, és talán még 1000ds is. Attól függ, hogy volt üzembehelyezve elsőre, illetve milyen papirokkal jött külföldről. Én láttam kint németeknél 34le-s gsxr600-at
#14684
Sziasztok!

Végre sikerült összegyűjtenem a kis félrerakott pénzemet ,hogy megvehessem álmaim gépét ,amit pár éve láttam ,egy Ducati Monstert ( 620)! Viszont olyan problémával küzdök ,hogy A2 korlátozott jogosítvánnyal rendelkezem ,és így csak max 35kw-os gépek jöhetnek szóba. Nézegetem már november óta a hirdetéseket ,de nem nagyon találok megfelelőt. Szeretném a segítségeteket kérni ,ha esetleg ismernétek valakit akinek lenne eladó sorban lévő gépe (min 620 de lehet ennél nagyobb is) ,ami a korlát alatt van (papíron) ,akkor legyen szíves írjon nekem. Nagyon szépen köszönöm !

Ezt már írtam másoknak is, én nem értem hogyan mer ilyesmibe belevágni valaki.
Ez nem egy 50 -es robogó amin nincsen rendszám és nincsen forgalmi.
Ducati 620, a rendőr 30mp alatt ellenőrzi hogy hivatalosan nincs olyan 620 -as ami A2 -vel vezethető volna, még a 600 -asból sem volt olyan ha jól tudom.

Okirathamisítás is simán bejácchat valahogy, egy Vizsgán is elkaszálhatnak ha ott utánanéznek, ha bármi biztosítós ügyed van ott is megbukhatsz....stb

Mi van ha belekeveredsz valami balesetbe ami személyi sérüléssel jár, ott aztán tuti kiderül hogy te ezt nem is vezethetted volna, kvázi ott sem kellettél volna hogy legyél, az isten sem ment meg a börtöntől.

Tedd le azt az átkozott A korlátlan jogsit és kész, nem olyan nagy szám.
#14683
Sziasztok!

Végre sikerült összegyűjtenem a kis félrerakott pénzemet ,hogy megvehessem álmaim gépét ,amit pár éve láttam ,egy Ducati Monstert ( 620)! Viszont olyan problémával küzdök ,hogy A2 korlátozott jogosítvánnyal rendelkezem ,és így csak max 35kw-os gépek jöhetnek szóba. Nézegetem már november óta a hirdetéseket ,de nem nagyon találok megfelelőt. Szeretném a segítségeteket kérni ,ha esetleg ismernétek valakit akinek lenne eladó sorban lévő gépe (min 620 de lehet ennél nagyobb is) ,ami a korlát alatt van (papíron) ,akkor legyen szíves írjon nekem. Nagyon szépen köszönöm !
Szia!
Az enyém eladó (620 Dark),de a forgalmiban 44kw van.
Hogy akarnál nagyobb teljesítményű motort venni a 620-nál,ha hivatalosan már azt sem vezethetnéd?
Nem nagyon fogsz találni 800-ast 25 kw papírral,
van 620 25kw-al, de az új A2vel már több, talzán 35kw
#14682
Sziasztok!

Végre sikerült összegyűjtenem a kis félrerakott pénzemet ,hogy megvehessem álmaim gépét ,amit pár éve láttam ,egy Ducati Monstert ( 620)! Viszont olyan problémával küzdök ,hogy A2 korlátozott jogosítvánnyal rendelkezem ,és így csak max 35kw-os gépek jöhetnek szóba. Nézegetem már november óta a hirdetéseket ,de nem nagyon találok megfelelőt. Szeretném a segítségeteket kérni ,ha esetleg ismernétek valakit akinek lenne eladó sorban lévő gépe (min 620 de lehet ennél nagyobb is) ,ami a korlát alatt van (papíron) ,akkor legyen szíves írjon nekem. Nagyon szépen köszönöm !
Szia!
Az enyém eladó (620 Dark),de a forgalmiban 44kw van.
Hogy akarnál nagyobb teljesítményű motort venni a 620-nál,ha hivatalosan már azt sem vezethetnéd?
Nem nagyon fogsz találni 800-ast 25 kw papírral,
#14681
Sziasztok!

Végre sikerült összegyűjtenem a kis félrerakott pénzemet ,hogy megvehessem álmaim gépét ,amit pár éve láttam ,egy Ducati Monstert ( 620)! Viszont olyan problémával küzdök ,hogy A2 korlátozott jogosítvánnyal rendelkezem ,és így csak max 35kw-os gépek jöhetnek szóba. Nézegetem már november óta a hirdetéseket ,de nem nagyon találok megfelelőt. Szeretném a segítségeteket kérni ,ha esetleg ismernétek valakit akinek lenne eladó sorban lévő gépe (min 620 de lehet ennél nagyobb is) ,ami a korlát alatt van (papíron) ,akkor legyen szíves írjon nekem. Nagyon szépen köszönöm !
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]