- 10 years ago
#13947
ha a csizma leér, akkor rosszul ülsz a motoron. annyira fel kell húznod a lábad, gyakorlatilag spiccelni a lábtartón, hogy ha valami leér, az csak a térded legyen. Tréningeken úgy csinálom, viszont itt nem merem, kell, hogy tudjam használni a hátső féket ha szűkíteni kell az ívet. Cseszneken egyetlen kanyar sem belátható, és bármikor lehet a kanyar másik végén egy lerobbant autó, vagy egy gyökér, aki a jobbos kanyarban szembejön és úgy gondolja, hogy átjön a sávodba. Meg elméletben megy minden, gyakorlathoz meg szépen gyűjtöm-gyűjtöm a km-eket, aztán majd alakul. ha elég magas fordulaton használod nem kell hátsó fék, én pont ezért szoktam 7-10ezer közt menni, mert akkor gázzal tudsz korrigálni engem is ezzel a Csehszlovák szarsággal etettél már az S4RS időkben is de ki tud üvöltő motorral GT-zni folyamatosan?
Te figyu: mennyit eszik ilyen üzemmódban az SF? És az S4RS?
- 10 years ago
#13946
ha a csizma leér, akkor rosszul ülsz a motoron. annyira fel kell húznod a lábad, gyakorlatilag spiccelni a lábtartón, hogy ha valami leér, az csak a térded legyen. Tréningeken úgy csinálom, viszont itt nem merem, kell, hogy tudjam használni a hátső féket ha szűkíteni kell az ívet. Cseszneken egyetlen kanyar sem belátható, és bármikor lehet a kanyar másik végén egy lerobbant autó, vagy egy gyökér, aki a jobbos kanyarban szembejön és úgy gondolja, hogy átjön a sávodba. Meg elméletben megy minden, gyakorlathoz meg szépen gyűjtöm-gyűjtöm a km-eket, aztán majd alakul. ha elég magas fordulaton használod nem kell hátsó fék, én pont ezért szoktam 7-10ezer közt menni, mert akkor gázzal tudsz korrigálni
- 10 years ago
#13945
ha a csizma leér, akkor rosszul ülsz a motoron. annyira fel kell húznod a lábad, gyakorlatilag spiccelni a lábtartón, hogy ha valami leér, az csak a térded legyen. Tréningeken úgy csinálom, viszont itt nem merem, kell, hogy tudjam használni a hátső féket ha szűkíteni kell az ívet. Cseszneken egyetlen kanyar sem belátható, és bármikor lehet a kanyar másik végén egy lerobbant autó, vagy egy gyökér, aki a jobbos kanyarban szembejön és úgy gondolja, hogy átjön a sávodba. Meg elméletben megy minden, gyakorlathoz meg szépen gyűjtöm-gyűjtöm a km-eket, aztán majd alakul.
- 10 years ago
#13944
ha a csizma leér, akkor rosszul ülsz a motoron. annyira fel kell húznod a lábad, gyakorlatilag spiccelni a lábtartón, hogy ha valami leér, az csak a térded legyen. én is szoktam spriccelni
- 10 years ago
#13942
Tegnap nem ért rá senki ismerős, így egyedül mentem ki Csesznekre kicsit kanyarogni. Egész jó idő volt, még bőven nem tudtam/mertem lerakni a térdem, viszont csizma széle leért végig, szóval tempósan vettem a kanyarokat. Voltak kint többen sportmotorral, de látva a gumijukat, nem nagyon volt használva egyik rendesen. Odamentem az egyik R1-es sráchoz, hogy van-e kedve pár etapot. Vágott slickje volt, kanyarokban nem ült féktávon össze-vissza csúszkált, azt hittem ott elesik előttem. Visszafelé mentem elől, a lehető legrövidebb féktávokat vettem amiket tudtam, kiültem ahogy kell. A srác úgy lemaradt, h az utolsó hosszú egyenesben sem láttam a lámpáját a kanyar előtt. ))
A parkolóban utána ott mesélte mindenkinek, hogy basszus, azt hitte, hogy ezek a monsterek csak tévézésre, nézelődésre valóak meg villantani, meg hogy ő járt hunároringre, de hogy lemaradt teljesen Ő már aznap nem is ment többet Nyilván itt a fórumon is egy csomóan sokkal gyorsabbak vagytok nálam, nem ezért írtam le, hanem, hogy tegnap ami jó volt, hogy ott volt a sok spídes fasza gyerek a sornyégyekkel, akik lenézték a dukit, és sikerült nem kicsit meglepni őket. Fasza volt!
A parkolóban utána ott mesélte mindenkinek, hogy basszus, azt hitte, hogy ezek a monsterek csak tévézésre, nézelődésre valóak meg villantani, meg hogy ő járt hunároringre, de hogy lemaradt teljesen Ő már aznap nem is ment többet Nyilván itt a fórumon is egy csomóan sokkal gyorsabbak vagytok nálam, nem ezért írtam le, hanem, hogy tegnap ami jó volt, hogy ott volt a sok spídes fasza gyerek a sornyégyekkel, akik lenézték a dukit, és sikerült nem kicsit meglepni őket. Fasza volt!
- 10 years ago
#13941
Ricsi,mikor látunk már képet az új verdáról? hogy jon ez ide
Egyebkent kulfoldon senyvedek egy nyugdijjascsoporttal, alom csak a motorozas
Ringu: csak az 1100 az s4r nem lesz tul nagy ujdonsag. Vagy a kis sf ahogy dino mondja És hogy mennek a termékbemutatók? Ekkora árrés van a vasalókon, hogy ki tudod már vinni őket külföldre is? egyedul elveszettek, nem tudnak semmilyen idegen nyelven, ugy foglalnak hajoutat hogy van hozza turavezeto, aki elmondja mit es mikor es hogyan. A mult heti turnust en nyertem meg, en voltam a szerencses baszogathato
- 10 years ago
#13940
Ricsi,mikor látunk már képet az új verdáról? hogy jon ez ide
Egyebkent kulfoldon senyvedek egy nyugdijjascsoporttal, alom csak a motorozas
Ringu: csak az 1100 az s4r nem lesz tul nagy ujdonsag. Vagy a kis sf ahogy dino mondja És hogy mennek a termékbemutatók? Ekkora árrés van a vasalókon, hogy ki tudod már vinni őket külföldre is?
- 10 years ago
#13939
Ricsi,mikor látunk már képet az új verdáról? hogy jon ez ide
Egyebkent kulfoldon senyvedek egy nyugdijjascsoporttal, alom csak a motorozas
Ringu: csak az 1100 az s4r nem lesz tul nagy ujdonsag. Vagy a kis sf ahogy dino mondja csak eszembe jutott,a profilodon már ki van írva De akkor az még csak teaser? Kitartás a nyuggerekhez teaserelem magam basszameg par kmt mentem meg csak de imadom lesz kep is ha lovok valami vallalhatot rola.
- 10 years ago
#13938
Mivel itt az oldalon sokan sokféle Ducati-val motoroztak, és motoroznak a mai napig, és a stílusok is keverednek ezért úgy gondoltam bedobok egy kis közvélemény-kutatás szerűséget:
998 Testastretta VS. 1100 Desmoduo
Pro és kontra, kinek mi a véleménye, tapasztalata?
És mielőtt kérdeznétek, igen a motorvásárlás miatt érdekel a dolog. NEMendurót próbáltál már? Szégyen és gyalázat, de hiába tudom azt, hogy a Multi egy marhajó motor, a régi nem tetszik, az 1200-ra meg nincs keret. Bocsánat helyesbíteném az előző megjegyzésemet. Azt nem mondanám, hogy a régi Multi nem tetszik, mert több is van ami igenis jól néz ki, inkább, hogy nem nagyon tudom magamat elképzelni ilyesmi motoron.
Az én világom pillanatnyilag a csupaszmotorok, Monster, Streetfighter és társaik. Azt hogy ebből a szekcióból mit fogok választani az már csak a türelmemen, és a pénztárcámon (de inkább a tárcámon. ) múlik.
- 10 years ago
#13937
Mivel itt az oldalon sokan sokféle Ducati-val motoroztak, és motoroznak a mai napig, és a stílusok is keverednek ezért úgy gondoltam bedobok egy kis közvélemény-kutatás szerűséget:
998 Testastretta VS. 1100 Desmoduo
Pro és kontra, kinek mi a véleménye, tapasztalata?
És mielőtt kérdeznétek, igen a motorvásárlás miatt érdekel a dolog. NEMendurót próbáltál már? Szégyen és gyalázat, de hiába tudom azt, hogy a Multi egy marhajó motor, a régi nem tetszik, az 1200-ra meg nincs keret. kár,pedig az baromi penge!!
- 10 years ago
#13936
Mivel itt az oldalon sokan sokféle Ducati-val motoroztak, és motoroznak a mai napig, és a stílusok is keverednek ezért úgy gondoltam bedobok egy kis közvélemény-kutatás szerűséget:
998 Testastretta VS. 1100 Desmoduo
Pro és kontra, kinek mi a véleménye, tapasztalata?
És mielőtt kérdeznétek, igen a motorvásárlás miatt érdekel a dolog. NEMendurót próbáltál már? Szégyen és gyalázat, de hiába tudom azt, hogy a Multi egy marhajó motor, a régi nem tetszik, az 1200-ra meg nincs keret.
- 10 years ago
#13935
Ricsi,mikor látunk már képet az új verdáról? hogy jon ez ide
Egyebkent kulfoldon senyvedek egy nyugdijjascsoporttal, alom csak a motorozas
Ringu: csak az 1100 az s4r nem lesz tul nagy ujdonsag. Vagy a kis sf ahogy dino mondja csak eszembe jutott,a profilodon már ki van írva De akkor az még csak teaser? Kitartás a nyuggerekhez
- 10 years ago
#13934
Ricsi,mikor látunk már képet az új verdáról? hogy jon ez ide
Egyebkent kulfoldon senyvedek egy nyugdijjascsoporttal, alom csak a motorozas
Ringu: csak az 1100 az s4r nem lesz tul nagy ujdonsag. Vagy a kis sf ahogy dino mondja
- 10 years ago
#13932
Mivel itt az oldalon sokan sokféle Ducati-val motoroztak, és motoroznak a mai napig, és a stílusok is keverednek ezért úgy gondoltam bedobok egy kis közvélemény-kutatás szerűséget:
998 Testastretta VS. 1100 Desmoduo
Pro és kontra, kinek mi a véleménye, tapasztalata?
És mielőtt kérdeznétek, igen a motorvásárlás miatt érdekel a dolog. NEMendurót próbáltál már?
- 10 years ago
#13931
Mivel itt az oldalon sokan sokféle Ducati-val motoroztak, és motoroznak a mai napig, és a stílusok is keverednek ezért úgy gondoltam bedobok egy kis közvélemény-kutatás szerűséget:
998 Testastretta VS. 1100 Desmoduo
Pro és kontra, kinek mi a véleménye, tapasztalata?
És mielőtt kérdeznétek, igen a motorvásárlás miatt érdekel a dolog. szerintem próbáld ki az sf-et, enyémet majd a rókáét, soha többet nem akarsz mást csak 848as sf-et. Érdekes, hogy a sima 848ban az a motor egy gyenge szarnak tűnt. A desmoduoban szvsz nincs jövő
- 10 years ago
#13930
Mivel itt az oldalon sokan sokféle Ducati-val motoroztak, és motoroznak a mai napig, és a stílusok is keverednek ezért úgy gondoltam bedobok egy kis közvélemény-kutatás szerűséget:
998 Testastretta VS. 1100 Desmoduo
Pro és kontra, kinek mi a véleménye, tapasztalata?
És mielőtt kérdeznétek, igen a motorvásárlás miatt érdekel a dolog. Ringu,
Nekem az 1000 DS blokkal van összehasonlítási alapom, amit Guru Multijában próbáltam. Az tetszik nagyon, hogy érzésre mennyivel könnyebb a levegős blokkal szerelt motor a vizeshez képest. Erőben persze a Testastretta többet tud valamennyivel, de nekem még mindig az egyik kedvencem az 1000-es léghűtéses Monster. Ha mindkettőt Monsterben terveznéd, akkor én az 1100-es Monstert választanám, hogy egy kicsit változatosabb legyen az S4 után.
- 10 years ago
#13929
Mivel itt az oldalon sokan sokféle Ducati-val motoroztak, és motoroznak a mai napig, és a stílusok is keverednek ezért úgy gondoltam bedobok egy kis közvélemény-kutatás szerűséget:
998 Testastretta VS. 1100 Desmoduo
Pro és kontra, kinek mi a véleménye, tapasztalata?
És mielőtt kérdeznétek, igen a motorvásárlás miatt érdekel a dolog.
998 Testastretta VS. 1100 Desmoduo
Pro és kontra, kinek mi a véleménye, tapasztalata?
És mielőtt kérdeznétek, igen a motorvásárlás miatt érdekel a dolog.
- 10 years ago
#13927
Sziasztok!
Valaki karbon javitásra nem tud valakit nem horror áron? de balassagyarmaton Nincs is messze!Azt hittem! Tudnál adni valami elérhetöséget?
Köszi!
- 10 years ago
#13926
Sziasztok!
Valaki karbon javitásra nem tud valakit nem horror áron? de balassagyarmaton Közelebb?
- 10 years ago
#13925
Sziasztok!
Valaki karbon javitásra nem tud valakit nem horror áron? de balassagyarmaton
- 10 years ago
#13923
Sziasztok!
Ezen volt már valamelyikőtök? Van valami tapasztalat?
http://trening.tesztmotor.hu/
üdv: g. Egy Duki volt csak....
http://vezetestechnika.tommot.hu/kep-ga ... 2013-04-20
- 10 years ago
#13922
Sziasztok!
Ezen volt már valamelyikőtök? Van valami tapasztalat?
http://trening.tesztmotor.hu/
üdv: g. Én a Tommot térningjén voltam már kétszer, ottalvós, kétnapos full, az nagyon hasznos és jó volt. Szintén Kakucs ring.
http://vezetestechnika.tommot.hu/hu/
- 10 years ago
#13920
Sziasztok!
Ezen volt már valamelyikőtök? Van valami tapasztalat?
http://trening.tesztmotor.hu/
üdv: g.
Ezen volt már valamelyikőtök? Van valami tapasztalat?
http://trening.tesztmotor.hu/
üdv: g.
- 10 years ago
#13919
- 10 years ago
#13918
meg van 1 honapod,használd ki! nem biztos, hogy nem ő lesz megint a pápa! Vagy számítasz a posztra? verfrissites kell!:D
A papa nem szavazhat! dehogyisnem, az Ő szavazata dupla!
- 10 years ago
#13917
meg van 1 honapod,használd ki! nem biztos, hogy nem ő lesz megint a pápa! Vagy számítasz a posztra? verfrissites kell!:D
A papa nem szavazhat! Annyival kevesebb gond.
- 10 years ago
#13916
Asszem az égiek tényleg vigyáznak a Pápa-mobilra, mert másképp nem tudom megmagyarázni, hogy ma az otthoni benzinkút előtt olyan 500 m-rel fogyott ki a nafta. Szépen lendületből pont begurultam a kútra. meg van 1 honapod,használd ki! nem biztos, hogy nem ő lesz megint a pápa! Vagy számítasz a posztra? verfrissites kell!:D
A papa nem szavazhat!
- 10 years ago
#13915
Asszem az égiek tényleg vigyáznak a Pápa-mobilra, mert másképp nem tudom megmagyarázni, hogy ma az otthoni benzinkút előtt olyan 500 m-rel fogyott ki a nafta. Szépen lendületből pont begurultam a kútra. meg van 1 honapod,használd ki! nem biztos, hogy nem ő lesz megint a pápa! Vagy számítasz a posztra? Nem tudom az én szavam mennyit ér, de azért lesz majd egy-két személy akiket támogatnék a következő Pápa-választáson.
Természetesen egyik se én vagyok.
- 10 years ago
#13914
Asszem az égiek tényleg vigyáznak a Pápa-mobilra, mert másképp nem tudom megmagyarázni, hogy ma az otthoni benzinkút előtt olyan 500 m-rel fogyott ki a nafta. Szépen lendületből pont begurultam a kútra. meg van 1 honapod,használd ki! nem biztos, hogy nem ő lesz megint a pápa! Vagy számítasz a posztra?
- 10 years ago
#13913
Asszem az égiek tényleg vigyáznak a Pápa-mobilra, mert másképp nem tudom megmagyarázni, hogy ma az otthoni benzinkút előtt olyan 500 m-rel fogyott ki a nafta. Szépen lendületből pont begurultam a kútra. meg van 1 honapod,használd ki!
- 10 years ago
#13911
Mondjuk ez azért nem lett rossz promo-film:
nagyon fasza, csak a gumifustolest hagyhattak volna ki, nem illett a hangulathoz Ugyan már... Valahogy Dino-nak is el kell adni ezt a motort )
- 10 years ago
#13910
Mondjuk ez azért nem lett rossz promo-film:
nagyon fasza, csak a gumifustolest hagyhattak volna ki, nem illett a hangulathoz
- 10 years ago
#13908
Csabi! Voltál már itt?!
http://hvg.hu/pr_cikkek/20140416_Az_eur ... Sas_utcaba
Biztosan, hiszen te lehetsz a reklámarca a helynek szted? Nagyon jó!!!!
- 10 years ago
#13907
Csabi! Voltál már itt?!
http://hvg.hu/pr_cikkek/20140416_Az_eur ... Sas_utcaba
Biztosan, hiszen te lehetsz a reklámarca a helynek Természetesen!
- 10 years ago
#13906
Csabi! Voltál már itt?!
http://hvg.hu/pr_cikkek/20140416_Az_eur ... Sas_utcaba
Biztosan, hiszen te lehetsz a reklámarca a helynek Csaba most átadta magág az ázsiai ízeknek, most sishizik meg sakezikCsatolmányok:
image.jpg (970.57 KiB) Megtekintve 10816 alkalommalimage.jpg (1.02 MiB) Megtekintve 10816 alkalommal
- 10 years ago
#13905
Csabi! Voltál már itt?!
http://hvg.hu/pr_cikkek/20140416_Az_eur ... Sas_utcaba
Biztosan, hiszen te lehetsz a reklámarca a helynek szted?Csatolmányok:
image.jpg (639.79 KiB) Megtekintve 10816 alkalommalimage.jpg (690.03 KiB) Megtekintve 10816 alkalommalimage.jpg (954.59 KiB) Megtekintve 10816 alkalommal
- 10 years ago
#13904
Csabi! Voltál már itt?!
http://hvg.hu/pr_cikkek/20140416_Az_eur ... Sas_utcaba
Biztosan, hiszen te lehetsz a reklámarca a helynek
http://hvg.hu/pr_cikkek/20140416_Az_eur ... Sas_utcaba
Biztosan, hiszen te lehetsz a reklámarca a helynek
- 10 years ago
#13899
Na ki a 76-os csirkék? Akkor én előrébb vagyok a rangsorban, mert én a 0071-est kaptam.
The World Cup is one of the biggest football tourn[…]