Avatar
 dudu
#22527
ÁkosN írta: 4 years ago Én nemrég vettem egy rpha 70et. (A HelloCousteau Forvic szürke csíkos mintával) Agv dark riderem volt előtte de fényévekkel jobb minden szempontból a HJC. nyílván ez új az meg használt volt, de sokkal halkabb, kényelmesebb, jobban fogja a fejem, mintha nagyobb lenne a látószög , sokkal jobb a napszemüvege (itt már le tudom olvasni a kijelzőt is, az agv valami miatt ha le volt húzva nem láttam mi van ráírva). könnyebb is sokkal. Az AGV nek az áll része lentebb ért ami sokszor beleakadt a vállamba kereszteződésekben amikor szát kellett nézni. Nagyon fasza könnyű is. Az AGvben a fülem sose volt jó helyen mindig nyomta a sisak vagy a túra végére lezsibbadt. itt rendesen érzem hogy jó helyen van. Viszont az itthoni árakhoz képest szerintem kint jóval jobbak az árak csak egy tipp. illetve olcsóbb hozzá minden ahogy néztem (plexi, pinlock stb) túrázni jövő héten megyek vele ha érdekel a tapasztalat szólj de én most csak ajánlani tudom.
Köszi szépen! :)
Avatar
 PistaFR
#22526
ÁkosN írta: 4 years ago Én nemrég vettem egy rpha 70et. (A HelloCousteau Forvic szürke csíkos mintával) Agv dark riderem volt előtte de fényévekkel jobb minden szempontból a HJC. nyílván ez új az meg használt volt, de sokkal halkabb, kényelmesebb, jobban fogja a fejem, mintha nagyobb lenne a látószög , sokkal jobb a napszemüvege (itt már le tudom olvasni a kijelzőt is, az agv valami miatt ha le volt húzva nem láttam mi van ráírva). könnyebb is sokkal. Az AGV nek az áll része lentebb ért ami sokszor beleakadt a vállamba kereszteződésekben amikor szát kellett nézni. Nagyon fasza könnyű is. Az AGvben a fülem sose volt jó helyen mindig nyomta a sisak vagy a túra végére lezsibbadt. itt rendesen érzem hogy jó helyen van. Viszont az itthoni árakhoz képest szerintem kint jóval jobbak az árak csak egy tipp. illetve olcsóbb hozzá minden ahogy néztem (plexi, pinlock stb) túrázni jövő héten megyek vele ha érdekel a tapasztalat szólj de én most csak ajánlani tudom.
Az AGV napszemcsije valószínűleg polarizált, azért nem láttad az LCD-n az írást ;) A többi meg nagyrészt kétváltozós dolog, nem csak a sisaktól, a fejformától is függ. Jó, hogy találtál olyat, ami a fejedre ennyivel jobb, használd egészséggel! :)
Avatar
 ÁkosN
#22525
Én nemrég vettem egy rpha 70et. (A HelloCousteau Forvic szürke csíkos mintával) Agv dark riderem volt előtte de fényévekkel jobb minden szempontból a HJC. nyílván ez új az meg használt volt, de sokkal halkabb, kényelmesebb, jobban fogja a fejem, mintha nagyobb lenne a látószög , sokkal jobb a napszemüvege (itt már le tudom olvasni a kijelzőt is, az agv valami miatt ha le volt húzva nem láttam mi van ráírva). könnyebb is sokkal. Az AGV nek az áll része lentebb ért ami sokszor beleakadt a vállamba kereszteződésekben amikor szát kellett nézni. Nagyon fasza könnyű is. Az AGvben a fülem sose volt jó helyen mindig nyomta a sisak vagy a túra végére lezsibbadt. itt rendesen érzem hogy jó helyen van. Viszont az itthoni árakhoz képest szerintem kint jóval jobbak az árak csak egy tipp. illetve olcsóbb hozzá minden ahogy néztem (plexi, pinlock stb) túrázni jövő héten megyek vele ha érdekel a tapasztalat szólj de én most csak ajánlani tudom.
Avatar
 Csöri
#11505
Sziasztok! Scorpion exo-1400air bukósisakkal van valakinek tapasztalata?
Avatar
 XGab
#11504
X-Lite X802RR, brutál könnyű, nekem nagyon kényelmes, viszont zajos, így túrákra mindig motoros füldugót teszek be. Lehet most nem érezzük, hogy károsítja a hallásunkat a szél és motor zaj, de én pl 30 év múlva nem akarok csengő-zúgó hallással élni. :/ Amúgy érezhetően fáradtabban érel haza egy nagyobb motorozásból ha nem teszem be a füldugót.
Igen kellene egy zártabb sisak, meg valami kényelmes, jó füldugó. Amiket eddig próbáltam, 3M szivacsos és a viaszos gyúrható, meg a szilikonos munkavédelmis nem váltak be. Nyáron autópályán siettem éppen és valahogy kiesett az egyik. Áhh, de szar volt, húztam neki éppen, aztán csak egy folyamatos sípolást hallottam. Következő parkolóban félre kellett állnom tátogni.
Alpine füldugó! Én azt használok 2 éve, minden alkalom után megmosod kicsit, hogy ne piszkosan rakd el akkor évekig bírja! Nekem kényelmes, nem zár el a külvilágtól mint egy átlagos füldugó mivel a motor és szél zajt szűri főleg de a beszéd és sziréna hangokat kevésbé és vágható a hossza így magadnak "beállíthatod"! Vegyél worksafe változatot, ugyan azt tudja mint a moto safe verzió erősebb szűrővel csak majdnem a felébe kerül csak!

http://www.hangmester.hu/webaruhaz.php?termek_id=2767
Kipróbálom, jöhetne már a tavasz!
Avatar
 XGab
#11503
X-Lite X802RR, brutál könnyű, nekem nagyon kényelmes, viszont zajos, így túrákra mindig motoros füldugót teszek be. Lehet most nem érezzük, hogy károsítja a hallásunkat a szél és motor zaj, de én pl 30 év múlva nem akarok csengő-zúgó hallással élni. :/ Amúgy érezhetően fáradtabban érel haza egy nagyobb motorozásból ha nem teszem be a füldugót.
Igen kellene egy zártabb sisak, meg valami kényelmes, jó füldugó. Amiket eddig próbáltam, 3M szivacsos és a viaszos gyúrható, meg a szilikonos munkavédelmis nem váltak be. Nyáron autópályán siettem éppen és valahogy kiesett az egyik. Áhh, de szar volt, húztam neki éppen, aztán csak egy folyamatos sípolást hallottam. Következő parkolóban félre kellett állnom tátogni.
https://www.emag.hu/alpine-motosafe-tou ... center_1_1

van belőle "race" is, gondolom az még csendeseb
Köszi
Avatar
 EchoPeti1
#11502
X-Lite X802RR, brutál könnyű, nekem nagyon kényelmes, viszont zajos, így túrákra mindig motoros füldugót teszek be. Lehet most nem érezzük, hogy károsítja a hallásunkat a szél és motor zaj, de én pl 30 év múlva nem akarok csengő-zúgó hallással élni. :/ Amúgy érezhetően fáradtabban érel haza egy nagyobb motorozásból ha nem teszem be a füldugót.
Igen kellene egy zártabb sisak, meg valami kényelmes, jó füldugó. Amiket eddig próbáltam, 3M szivacsos és a viaszos gyúrható, meg a szilikonos munkavédelmis nem váltak be. Nyáron autópályán siettem éppen és valahogy kiesett az egyik. Áhh, de szar volt, húztam neki éppen, aztán csak egy folyamatos sípolást hallottam. Következő parkolóban félre kellett állnom tátogni.
Alpine füldugó! Én azt használok 2 éve, minden alkalom után megmosod kicsit, hogy ne piszkosan rakd el akkor évekig bírja! Nekem kényelmes, nem zár el a külvilágtól mint egy átlagos füldugó mivel a motor és szél zajt szűri főleg de a beszéd és sziréna hangokat kevésbé és vágható a hossza így magadnak "beállíthatod"! Vegyél worksafe változatot, ugyan azt tudja mint a moto safe verzió erősebb szűrővel csak majdnem a felébe kerül csak!

http://www.hangmester.hu/webaruhaz.php?termek_id=2767
Avatar
 Kajakman
#11501
X-Lite X802RR, brutál könnyű, nekem nagyon kényelmes, viszont zajos, így túrákra mindig motoros füldugót teszek be. Lehet most nem érezzük, hogy károsítja a hallásunkat a szél és motor zaj, de én pl 30 év múlva nem akarok csengő-zúgó hallással élni. :/ Amúgy érezhetően fáradtabban érel haza egy nagyobb motorozásból ha nem teszem be a füldugót.
Igen kellene egy zártabb sisak, meg valami kényelmes, jó füldugó. Amiket eddig próbáltam, 3M szivacsos és a viaszos gyúrható, meg a szilikonos munkavédelmis nem váltak be. Nyáron autópályán siettem éppen és valahogy kiesett az egyik. Áhh, de szar volt, húztam neki éppen, aztán csak egy folyamatos sípolást hallottam. Következő parkolóban félre kellett állnom tátogni.
https://www.emag.hu/alpine-motosafe-tou ... center_1_1

van belőle "race" is, gondolom az még csendeseb
Avatar
 XGab
#11500
X-Lite X802RR, brutál könnyű, nekem nagyon kényelmes, viszont zajos, így túrákra mindig motoros füldugót teszek be. Lehet most nem érezzük, hogy károsítja a hallásunkat a szél és motor zaj, de én pl 30 év múlva nem akarok csengő-zúgó hallással élni. :/ Amúgy érezhetően fáradtabban érel haza egy nagyobb motorozásból ha nem teszem be a füldugót.
Igen kellene egy zártabb sisak, meg valami kényelmes, jó füldugó. Amiket eddig próbáltam, 3M szivacsos és a viaszos gyúrható, meg a szilikonos munkavédelmis nem váltak be. Nyáron autópályán siettem éppen és valahogy kiesett az egyik. Áhh, de szar volt, húztam neki éppen, aztán csak egy folyamatos sípolást hallottam. Következő parkolóban félre kellett állnom tátogni.
Avatar
 EchoPeti1
#11499
X-Lite X802RR, brutál könnyű, nekem nagyon kényelmes, viszont zajos, így túrákra mindig motoros füldugót teszek be. Lehet most nem érezzük, hogy károsítja a hallásunkat a szél és motor zaj, de én pl 30 év múlva nem akarok csengő-zúgó hallással élni. :/ Amúgy érezhetően fáradtabban érel haza egy nagyobb motorozásból ha nem teszem be a füldugót.
Avatar
 dino74
#11498
Hát, biztos remek cucc. :) Tapasztaltabb motoros vagy nálam, tudnod kell, hogy amiről eddig beszéltünk, az szinte csak ízlés és pénztárca kérdése. A sisak jósága ott kezdődik, hogy tökéletesen passzol a fejformádra, és ott folytatódik, hogy aerodinamikailag kompatibilis a motoroddal, nem generál extra turbulenciákat és zajt. Aztán a felhasználás is számít. A csupasz gépekre, túrára szánt sisakok (mint ez is) lefelé adnak nagyobb látóteret, hogy kisebb fejmozgással láthasd a műszereket és a navigációt/térképet, míg a sportsisakok felfelé, hogy a tankon hasalva se keljen kitörnöd a nyakad, hogy lásd az utat. Az integrált kommunikáció jó dolog, ennyi kütyü kell a mindennapokra, és a gyári megoldás mindíg jobb, mint amit utólag szerkeszt be az ember a sisakba.
Pár éve sokat válogattam és az akkor nekem legkényelmesebb Shark S900C-t vettem meg a boltban. Aztán a motorcsere után kiderült, hogy autópályán ez bizony berezonál, nagy a légzaj, vibrálás, zavaró. Füldugót meg utálom. Januárban a leárazáskor meglepem magam egy új sisakkal, aztán kiderül.
kíváncsi vagyok találsz-e olyan sisakot, ami 160-as tempónál több órás autópályázáshoz nem igényel füldugót :) (valószínűleg nem) Amit én látok, hogy hosszabb nagysebességű motorozáshoz füldugózik a Shoei-es, Bell-es, Schubertes, MotoGp-s,mindenki.
én is füldugót használok, hosszabb távon felnyomok egy kúpot is
Avatar
 Ruczak
#11497
Mindkét helyről rendeltem már. Megbízható mindkettő. Raadásul a Motoinen van ilyen Return Lebel lehetőség, amit kb 3000 Ft(megnéztem, 3700Ft). Ennyiért vissza lehet küldeni a terméket, ha nem jó a méret, vagy nem tetszik. Ez azért jó ár sztem, mert en kb 6-7000 ft alatt nem találtam futart, postat stb visszafele.
A francba, most nézem, hogy az FcMoton is van ilyen. Mondjuk ott drágább(13,9€).
Avatar
 Ruczak
#11496
Köszi, megnézem pénteken mit írnak majd ki erre...Most pont ugyanannyi, mint direktben a gyár honlapjáról, de annak más a festése és lehet hozzá füstszínű plexit venni.

Ugy olvastam, hogy 15%-os árkezdvezmény lesz mindenre. A meglévő kedvezményekre is.

FcMoto-n 15% a kedvezmény most mindenre, a már akciós termékekre is. A kód: BLACK15FCM
Nov. 29 délig.

A Motoin-en is 15% a kedvezmény. MOTOINBLACK-et kell beirni. Itt nov 26-ig tart az akció.
Avatar
 Ruczak
#11495
pénteken black friday az FC motoban, ha esetleg nem várnál januárig :)
Köszi, megnézem pénteken mit írnak majd ki erre...Most pont ugyanannyi, mint direktben a gyár honlapjáról, de annak más a festése és lehet hozzá füstszínű plexit venni.

Ugy olvastam, hogy 15%-os árkezdvezmény lesz mindenre. A meglévő kedvezményekre is.

FcMoto-n 15% a kedvezmény most mindenre, a már akciós termékekre is. A kód: BLACK15FCM
Nov. 29 délig.
Avatar
 gonosz
#11494
nekem is AGV van, bár K4 Evo, de hosszabb távon kell az a füldugó...plusz még a sportdobok...nem árt az!
 PETTI
#11493
Én sose használtam még füldugót motorozáshoz, nem vészes az a szélzaj....nekem agv van gptech
Avatar
 harpi
#11492
Nekem Schubert , AGV meg egy HJC sisakom van!
Azért a Schubert veri mind a kettőt kényelemben és zajban,de tartós 150km/h-nál már nála is kell a füldugó!
Avatar
 baseldon
#11491
Hát, biztos remek cucc. :) Tapasztaltabb motoros vagy nálam, tudnod kell, hogy amiről eddig beszéltünk, az szinte csak ízlés és pénztárca kérdése. A sisak jósága ott kezdődik, hogy tökéletesen passzol a fejformádra, és ott folytatódik, hogy aerodinamikailag kompatibilis a motoroddal, nem generál extra turbulenciákat és zajt. Aztán a felhasználás is számít. A csupasz gépekre, túrára szánt sisakok (mint ez is) lefelé adnak nagyobb látóteret, hogy kisebb fejmozgással láthasd a műszereket és a navigációt/térképet, míg a sportsisakok felfelé, hogy a tankon hasalva se keljen kitörnöd a nyakad, hogy lásd az utat. Az integrált kommunikáció jó dolog, ennyi kütyü kell a mindennapokra, és a gyári megoldás mindíg jobb, mint amit utólag szerkeszt be az ember a sisakba.
Pár éve sokat válogattam és az akkor nekem legkényelmesebb Shark S900C-t vettem meg a boltban. Aztán a motorcsere után kiderült, hogy autópályán ez bizony berezonál, nagy a légzaj, vibrálás, zavaró. Füldugót meg utálom. Januárban a leárazáskor meglepem magam egy új sisakkal, aztán kiderül.
kíváncsi vagyok találsz-e olyan sisakot, ami 160-as tempónál több órás autópályázáshoz nem igényel füldugót :) (valószínűleg nem) Amit én látok, hogy hosszabb nagysebességű motorozáshoz füldugózik a Shoei-es, Bell-es, Schubertes, MotoGp-s,mindenki.
Vagy elveszi a gàzt :)
Avatar
 Ruczak
#11490
Pár éve sokat válogattam és az akkor nekem legkényelmesebb Shark S900C-t vettem meg a boltban. Aztán a motorcsere után kiderült, hogy autópályán ez bizony berezonál, nagy a légzaj, vibrálás, zavaró. Füldugót meg utálom. Januárban a leárazáskor meglepem magam egy új sisakkal, aztán kiderül.
pénteken black friday az FC motoban, ha esetleg nem várnál januárig :)
Köszi, megnézem pénteken mit írnak majd ki erre...Most pont ugyanannyi, mint direktben a gyár honlapjáról, de annak más a festése és lehet hozzá füstszínű plexit venni.

Ugy olvastam, hogy 15%-os árkezdvezmény lesz mindenre. A meglévő kedvezményekre is.
Avatar
 Kajakman
#11489
És ez a Schuberth milyen? Minőségi, ára is elfogadható, 649Eur, mégse 3000 és karbon, pillekönnyű. Az arany csíkkal meg jól is néz ki szerintem.
https://www.schuberth.com/produkte/moto ... arbon.html
Hát, biztos remek cucc. :) Tapasztaltabb motoros vagy nálam, tudnod kell, hogy amiről eddig beszéltünk, az szinte csak ízlés és pénztárca kérdése. A sisak jósága ott kezdődik, hogy tökéletesen passzol a fejformádra, és ott folytatódik, hogy aerodinamikailag kompatibilis a motoroddal, nem generál extra turbulenciákat és zajt. Aztán a felhasználás is számít. A csupasz gépekre, túrára szánt sisakok (mint ez is) lefelé adnak nagyobb látóteret, hogy kisebb fejmozgással láthasd a műszereket és a navigációt/térképet, míg a sportsisakok felfelé, hogy a tankon hasalva se keljen kitörnöd a nyakad, hogy lásd az utat. Az integrált kommunikáció jó dolog, ennyi kütyü kell a mindennapokra, és a gyári megoldás mindíg jobb, mint amit utólag szerkeszt be az ember a sisakba.
Pár éve sokat válogattam és az akkor nekem legkényelmesebb Shark S900C-t vettem meg a boltban. Aztán a motorcsere után kiderült, hogy autópályán ez bizony berezonál, nagy a légzaj, vibrálás, zavaró. Füldugót meg utálom. Januárban a leárazáskor meglepem magam egy új sisakkal, aztán kiderül.
kíváncsi vagyok találsz-e olyan sisakot, ami 160-as tempónál több órás autópályázáshoz nem igényel füldugót :) (valószínűleg nem) Amit én látok, hogy hosszabb nagysebességű motorozáshoz füldugózik a Shoei-es, Bell-es, Schubertes, MotoGp-s,mindenki.
Avatar
 PistaFR
#11488
Pár éve sokat válogattam és az akkor nekem legkényelmesebb Shark S900C-t vettem meg a boltban. Aztán a motorcsere után kiderült, hogy autópályán ez bizony berezonál, nagy a légzaj, vibrálás, zavaró. Füldugót meg utálom. Januárban a leárazáskor meglepem magam egy új sisakkal, aztán kiderül.
pénteken black friday az FC motoban, ha esetleg nem várnál januárig :)
Őőőőhhh, izé, hmmm, ez milyen lehet?
https://www.fc-moto.de/Marken/N/Nolan/N87
Nolant a Motostarnál szerintem tudsz próbálni, aztán ha jó, mehet a netes rendelés ;)
Avatar
 XGab
#11487
Hát, biztos remek cucc. :) Tapasztaltabb motoros vagy nálam, tudnod kell, hogy amiről eddig beszéltünk, az szinte csak ízlés és pénztárca kérdése. A sisak jósága ott kezdődik, hogy tökéletesen passzol a fejformádra, és ott folytatódik, hogy aerodinamikailag kompatibilis a motoroddal, nem generál extra turbulenciákat és zajt. Aztán a felhasználás is számít. A csupasz gépekre, túrára szánt sisakok (mint ez is) lefelé adnak nagyobb látóteret, hogy kisebb fejmozgással láthasd a műszereket és a navigációt/térképet, míg a sportsisakok felfelé, hogy a tankon hasalva se keljen kitörnöd a nyakad, hogy lásd az utat. Az integrált kommunikáció jó dolog, ennyi kütyü kell a mindennapokra, és a gyári megoldás mindíg jobb, mint amit utólag szerkeszt be az ember a sisakba.
Pár éve sokat válogattam és az akkor nekem legkényelmesebb Shark S900C-t vettem meg a boltban. Aztán a motorcsere után kiderült, hogy autópályán ez bizony berezonál, nagy a légzaj, vibrálás, zavaró. Füldugót meg utálom. Januárban a leárazáskor meglepem magam egy új sisakkal, aztán kiderül.
pénteken black friday az FC motoban, ha esetleg nem várnál januárig :)
Köszi, megnézem pénteken mit írnak majd ki erre...Most pont ugyanannyi, mint direktben a gyár honlapjáról, de annak más a festése és lehet hozzá füstszínű plexit venni.
Csatolmányok:
r2_enforcer_yellow-45.jpg
r2_enforcer_yellow-45.jpg (292.68 KiB) Megtekintve 11841 alkalommal
Avatar
 XGab
#11486
Hát, biztos remek cucc. :) Tapasztaltabb motoros vagy nálam, tudnod kell, hogy amiről eddig beszéltünk, az szinte csak ízlés és pénztárca kérdése. A sisak jósága ott kezdődik, hogy tökéletesen passzol a fejformádra, és ott folytatódik, hogy aerodinamikailag kompatibilis a motoroddal, nem generál extra turbulenciákat és zajt. Aztán a felhasználás is számít. A csupasz gépekre, túrára szánt sisakok (mint ez is) lefelé adnak nagyobb látóteret, hogy kisebb fejmozgással láthasd a műszereket és a navigációt/térképet, míg a sportsisakok felfelé, hogy a tankon hasalva se keljen kitörnöd a nyakad, hogy lásd az utat. Az integrált kommunikáció jó dolog, ennyi kütyü kell a mindennapokra, és a gyári megoldás mindíg jobb, mint amit utólag szerkeszt be az ember a sisakba.
Pár éve sokat válogattam és az akkor nekem legkényelmesebb Shark S900C-t vettem meg a boltban. Aztán a motorcsere után kiderült, hogy autópályán ez bizony berezonál, nagy a légzaj, vibrálás, zavaró. Füldugót meg utálom. Januárban a leárazáskor meglepem magam egy új sisakkal, aztán kiderül.
pénteken black friday az FC motoban, ha esetleg nem várnál januárig :)
Őőőőhhh, izé, hmmm, ez milyen lehet?
https://www.fc-moto.de/Marken/N/Nolan/N87
Avatar
 XGab
#11485
Hát, biztos remek cucc. :) Tapasztaltabb motoros vagy nálam, tudnod kell, hogy amiről eddig beszéltünk, az szinte csak ízlés és pénztárca kérdése. A sisak jósága ott kezdődik, hogy tökéletesen passzol a fejformádra, és ott folytatódik, hogy aerodinamikailag kompatibilis a motoroddal, nem generál extra turbulenciákat és zajt. Aztán a felhasználás is számít. A csupasz gépekre, túrára szánt sisakok (mint ez is) lefelé adnak nagyobb látóteret, hogy kisebb fejmozgással láthasd a műszereket és a navigációt/térképet, míg a sportsisakok felfelé, hogy a tankon hasalva se keljen kitörnöd a nyakad, hogy lásd az utat. Az integrált kommunikáció jó dolog, ennyi kütyü kell a mindennapokra, és a gyári megoldás mindíg jobb, mint amit utólag szerkeszt be az ember a sisakba.
Pár éve sokat válogattam és az akkor nekem legkényelmesebb Shark S900C-t vettem meg a boltban. Aztán a motorcsere után kiderült, hogy autópályán ez bizony berezonál, nagy a légzaj, vibrálás, zavaró. Füldugót meg utálom. Januárban a leárazáskor meglepem magam egy új sisakkal, aztán kiderül.
pénteken black friday az FC motoban, ha esetleg nem várnál januárig :)
Nem ismerem, az mi és hol? Netes webáruház? Fel szeretném próbálni a sisakot mindenképp a vétel előtt...
Avatar
 ricsi
#11484
És ez a Schuberth milyen? Minőségi, ára is elfogadható, 649Eur, mégse 3000 és karbon, pillekönnyű. Az arany csíkkal meg jól is néz ki szerintem.
https://www.schuberth.com/produkte/moto ... arbon.html
Hát, biztos remek cucc. :) Tapasztaltabb motoros vagy nálam, tudnod kell, hogy amiről eddig beszéltünk, az szinte csak ízlés és pénztárca kérdése. A sisak jósága ott kezdődik, hogy tökéletesen passzol a fejformádra, és ott folytatódik, hogy aerodinamikailag kompatibilis a motoroddal, nem generál extra turbulenciákat és zajt. Aztán a felhasználás is számít. A csupasz gépekre, túrára szánt sisakok (mint ez is) lefelé adnak nagyobb látóteret, hogy kisebb fejmozgással láthasd a műszereket és a navigációt/térképet, míg a sportsisakok felfelé, hogy a tankon hasalva se keljen kitörnöd a nyakad, hogy lásd az utat. Az integrált kommunikáció jó dolog, ennyi kütyü kell a mindennapokra, és a gyári megoldás mindíg jobb, mint amit utólag szerkeszt be az ember a sisakba.
Pár éve sokat válogattam és az akkor nekem legkényelmesebb Shark S900C-t vettem meg a boltban. Aztán a motorcsere után kiderült, hogy autópályán ez bizony berezonál, nagy a légzaj, vibrálás, zavaró. Füldugót meg utálom. Januárban a leárazáskor meglepem magam egy új sisakkal, aztán kiderül.
pénteken black friday az FC motoban, ha esetleg nem várnál januárig :)
Avatar
 XGab
#11483
Hát, kinek a pap, kinek a papné... Ha a kettő közül kellene választanám, az AGV-t választanám az 1,78 kilós kütyüvel szemben.
És ez a Schuberth milyen? Minőségi, ára is elfogadható, 649Eur, mégse 3000 és karbon, pillekönnyű. Az arany csíkkal meg jól is néz ki szerintem.
https://www.schuberth.com/produkte/moto ... arbon.html
Hát, biztos remek cucc. :) Tapasztaltabb motoros vagy nálam, tudnod kell, hogy amiről eddig beszéltünk, az szinte csak ízlés és pénztárca kérdése. A sisak jósága ott kezdődik, hogy tökéletesen passzol a fejformádra, és ott folytatódik, hogy aerodinamikailag kompatibilis a motoroddal, nem generál extra turbulenciákat és zajt. Aztán a felhasználás is számít. A csupasz gépekre, túrára szánt sisakok (mint ez is) lefelé adnak nagyobb látóteret, hogy kisebb fejmozgással láthasd a műszereket és a navigációt/térképet, míg a sportsisakok felfelé, hogy a tankon hasalva se keljen kitörnöd a nyakad, hogy lásd az utat. Az integrált kommunikáció jó dolog, ennyi kütyü kell a mindennapokra, és a gyári megoldás mindíg jobb, mint amit utólag szerkeszt be az ember a sisakba.
Pár éve sokat válogattam és az akkor nekem legkényelmesebb Shark S900C-t vettem meg a boltban. Aztán a motorcsere után kiderült, hogy autópályán ez bizony berezonál, nagy a légzaj, vibrálás, zavaró. Füldugót meg utálom. Januárban a leárazáskor meglepem magam egy új sisakkal, aztán kiderül.
Avatar
 PistaFR
#11482
amúgy nem a súly a lényeg, az arai pl nem a legkönnyebbb, de a súly úgy oszlik el, hogy nem érzed
GT Airt próbáltam, egyszer tavalyelőtt, egyszer idén (nem tudom, hogy változott-e közben), de nyomja az agyamat, úgyhogy nem tudom meg soha, hogy milyen a súlyelosztása. X-lite X-702-t lett volna lehetőségem motoron is kipróbálni, de az is elvérzett az első próbán, úgyhogy nem tudtam meg, milyen jó sisak. Nem próbáltam eddig túl sok sisakot, menet közben pedig csak a sajátommal van tapasztalatom, de majd alakul :)
a shoei nekem is nyomja a fejemet, volt sok sisakom, de nekem az arai volt a legkényelmesebb, most is 2 araim van, meg egy nolan vagy xlite 801-em az is jó
AGV K5-öm van, ez jó nekem. K3-at próbáltam először, de az se volt jó, úgyhogy nem írom le egyik márkát sem. Egyelőre AGV Veloce GT a kiszemelt következőnek, de majd még próbálgatok. Ez volt az első szezonja a K5-nek, és ez is csonka szezon volt, úgyhogy pár évem van megtalálni az utódot ;)
Avatar
 dino74
#11481
Hát, kinek a pap, kinek a papné... Ha a kettő közül kellene választanám, az AGV-t választanám az 1,78 kilós kütyüvel szemben.
amúgy nem a súly a lényeg, az arai pl nem a legkönnyebbb, de a súly úgy oszlik el, hogy nem érzed
GT Airt próbáltam, egyszer tavalyelőtt, egyszer idén (nem tudom, hogy változott-e közben), de nyomja az agyamat, úgyhogy nem tudom meg soha, hogy milyen a súlyelosztása. X-lite X-702-t lett volna lehetőségem motoron is kipróbálni, de az is elvérzett az első próbán, úgyhogy nem tudtam meg, milyen jó sisak. Nem próbáltam eddig túl sok sisakot, menet közben pedig csak a sajátommal van tapasztalatom, de majd alakul :)
a shoei nekem is nyomja a fejemet, volt sok sisakom, de nekem az arai volt a legkényelmesebb, most is 2 araim van, meg egy nolan vagy xlite 801-em az is jó
Avatar
 PistaFR
#11480
Akkor inkább egy ilyent, ebben legalább benne van a 360 fokos head-up display meg telefon, GPS, stb,..
Hát, kinek a pap, kinek a papné... Ha a kettő közül kellene választanám, az AGV-t választanám az 1,78 kilós kütyüvel szemben.
amúgy nem a súly a lényeg, az arai pl nem a legkönnyebbb, de a súly úgy oszlik el, hogy nem érzed
GT Airt próbáltam, egyszer tavalyelőtt, egyszer idén (nem tudom, hogy változott-e közben), de nyomja az agyamat, úgyhogy nem tudom meg soha, hogy milyen a súlyelosztása. X-lite X-702-t lett volna lehetőségem motoron is kipróbálni, de az is elvérzett az első próbán, úgyhogy nem tudtam meg, milyen jó sisak. Nem próbáltam eddig túl sok sisakot, menet közben pedig csak a sajátommal van tapasztalatom, de majd alakul :)
Avatar
 dino74
#11479
Hát, 340e forint a sima GP Carbon is, szóval nem vészes :P
Akkor inkább egy ilyent, ebben legalább benne van a 360 fokos head-up display meg telefon, GPS, stb,..
Hát, kinek a pap, kinek a papné... Ha a kettő közül kellene választanám, az AGV-t választanám az 1,78 kilós kütyüvel szemben.
amúgy nem a súly a lényeg, az arai pl nem a legkönnyebbb, de a súly úgy oszlik el, hogy nem érzed
Avatar
 ricsi
#11478
Ez az AGV nem semmi...
Ára sem kutya
https://www.revzilla.com/motorcycle/agv ... rio-helmet
Hát, 340e forint a sima GP Carbon is, szóval nem vészes :P
Akkor inkább egy ilyent, ebben legalább benne van a 360 fokos head-up display meg telefon, GPS, stb,..
ez is tipikus kickstarteres projekt, begyűjtenek sok pénzt, aztán jön az ígérgetés... most épp: SHIPPING EARLY 2019
Avatar
 PistaFR
#11477
Akkor inkább egy ilyent, ebben legalább benne van a 360 fokos head-up display meg telefon, GPS, stb,..
Hát, kinek a pap, kinek a papné... Ha a kettő közül kellene választanám, az AGV-t választanám az 1,78 kilós kütyüvel szemben.
És ez a Schuberth milyen? Minőségi, ára is elfogadható, 649Eur, mégse 3000 és karbon, pillekönnyű. Az arany csíkkal meg jól is néz ki szerintem.
https://www.schuberth.com/produkte/moto ... arbon.html
Hát, biztos remek cucc. :) Tapasztaltabb motoros vagy nálam, tudnod kell, hogy amiről eddig beszéltünk, az szinte csak ízlés és pénztárca kérdése. A sisak jósága ott kezdődik, hogy tökéletesen passzol a fejformádra, és ott folytatódik, hogy aerodinamikailag kompatibilis a motoroddal, nem generál extra turbulenciákat és zajt. Aztán a felhasználás is számít. A csupasz gépekre, túrára szánt sisakok (mint ez is) lefelé adnak nagyobb látóteret, hogy kisebb fejmozgással láthasd a műszereket és a navigációt/térképet, míg a sportsisakok felfelé, hogy a tankon hasalva se keljen kitörnöd a nyakad, hogy lásd az utat. Az integrált kommunikáció jó dolog, ennyi kütyü kell a mindennapokra, és a gyári megoldás mindíg jobb, mint amit utólag szerkeszt be az ember a sisakba.
Avatar
 XGab
#11476
Hát, 340e forint a sima GP Carbon is, szóval nem vészes :P
Akkor inkább egy ilyent, ebben legalább benne van a 360 fokos head-up display meg telefon, GPS, stb,..
Hát, kinek a pap, kinek a papné... Ha a kettő közül kellene választanám, az AGV-t választanám az 1,78 kilós kütyüvel szemben.
És ez a Schuberth milyen? Minőségi, ára is elfogadható, 649Eur, mégse 3000 és karbon, pillekönnyű. Az arany csíkkal meg jól is néz ki szerintem.
https://www.schuberth.com/produkte/moto ... arbon.html
Csatolmányok:
csm_r2carbon-stroke-gold-90_e264b99fe5.png
csm_r2carbon-stroke-gold-90_e264b99fe5.png (428.38 KiB) Megtekintve 11841 alkalommal
Avatar
 PistaFR
#11475
Ez az AGV nem semmi...
Ára sem kutya
https://www.revzilla.com/motorcycle/agv ... rio-helmet
Hát, 340e forint a sima GP Carbon is, szóval nem vészes :P
Akkor inkább egy ilyent, ebben legalább benne van a 360 fokos head-up display meg telefon, GPS, stb,..
Hát, kinek a pap, kinek a papné... Ha a kettő közül kellene választanám, az AGV-t választanám az 1,78 kilós kütyüvel szemben.
Avatar
 dino74
#11474
Hát, 340e forint a sima GP Carbon is, szóval nem vészes :P
az arai rc carbon meg 2500€, a ducati arai rc carbon meg 3699€
Na ezek már tényleg nem kutya árak :)
de legalább ritka ;)
Avatar
 gonosz
#11462
Sziasztok! Azon agyalok, hogy honnan tudnék komplett belsőt/bélést rendelni az AGV K4 Evo sisakomhoz. Igen, átnyálaztam a honlapjukat, de nem lelem a megoldást...esetleg valaki rendelt már hasonlót? Előre is köszi a segítséget!
Üdv: g.
Avatar
 Mushi8905
#11461
Pedig az első gondolatom ez volt hogy milyen praktikusak. Topik tüzetesebb végig olvasása utána jöttem rá hogy nem az egyetlen szempont egy sisak vásárlásánál :D Talán majd egyszer...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]