- 9 years ago
#10542
meg mielőtt a Sanyi jön, igen kigyulladt a hátsófék mert túl szorosra lett állítva az nem a motor hanem a szakértelem hiányának a hibája volt!
- 9 years ago
#10541
Sziasztok. Ma szembe jött velem egy nagyon szép állapotban lévő 1098 SF, full Termi rendszerrel, de ettől eltekintve teljesen gyári állapotban. Egy dolog aggaszt csak, a 17.500 km. Mennyire sok ez, milyen fő darabok cseréjére kellene számítanom, ha megvenném? Nagyon szép állapotban van, és az egyetlen elérhető nagy SF közel s távol. enyémben 34ezer volt. Én a hajtókarcsapágyat cseréltettem ki biztonságból miután az s4rs beállt 35ezernél meg egy léptetővilla volt megkopva de más semmi. Ezekkel is még bőven elment volna, de nálunk nem hétköznapit kapott. Féktárcsa zörgött, engem idegesített én azt is kicseréltettem, de 15ezernél is zörgött már. Egyszer állt nálam meg a 35ezer alatt, az ac pumpa reléje oxidálódott el és állt meg, ennyi Köszi, azért még nézelődöm, főleg mert most lesz itt is egy nagy motor kiállítás a hónap végén. Mindenesetre megnyugtató, h 34k után csak ennyi gond volt.
- 9 years ago
#10540
meg mielőtt a Sanyi jön, igen kigyulladt a hátsófék mert túl szorosra lett állítva Azt hittem a lángoló fék az NIT mutatványa nit fékje a félelmből gyulladt ki, rókának meg rajságból
- 9 years ago
#10539
meg mielőtt a Sanyi jön, igen kigyulladt a hátsófék mert túl szorosra lett állítva Azt hittem a lángoló fék az NIT mutatványa
- 9 years ago
#10538
meg mielőtt a Sanyi jön, igen kigyulladt a hátsófék mert túl szorosra lett állítva
- 9 years ago
#10537
Sziasztok. Ma szembe jött velem egy nagyon szép állapotban lévő 1098 SF, full Termi rendszerrel, de ettől eltekintve teljesen gyári állapotban. Egy dolog aggaszt csak, a 17.500 km. Mennyire sok ez, milyen fő darabok cseréjére kellene számítanom, ha megvenném? Nagyon szép állapotban van, és az egyetlen elérhető nagy SF közel s távol. enyémben 34ezer volt. Én a hajtókarcsapágyat cseréltettem ki biztonságból miután az s4rs beállt 35ezernél meg egy léptetővilla volt megkopva de más semmi. Ezekkel is még bőven elment volna, de nálunk nem hétköznapit kapott. Féktárcsa zörgött, engem idegesített én azt is kicseréltettem, de 15ezernél is zörgött már. Egyszer állt nálam meg a 35ezer alatt, az ac pumpa reléje oxidálódott el és állt meg, ennyi
- 9 years ago
#10536
Sziasztok. Ma szembe jött velem egy nagyon szép állapotban lévő 1098 SF, full Termi rendszerrel, de ettől eltekintve teljesen gyári állapotban. Egy dolog aggaszt csak, a 17.500 km. Mennyire sok ez, milyen fő darabok cseréjére kellene számítanom, ha megvenném? Nagyon szép állapotban van, és az egyetlen elérhető nagy SF közel s távol.
- 9 years ago
#10535
Hehe buzipapik
A fűvel azért nem állok le, tolok nektek jövőre is egyet, nehogy szomorkodjatok.
Kata a fehér multit szerintem csajoknak gyártották Jövőre a WDW helyett kellene egy osztrák Alpok túra,talán van pár út,amit kihagytunk A peformanszaidra természetesen számítunk tervben van!
Ausztria túra ...
na na na !!!
de ne essen !!!
- 9 years ago
#10534
a rendszeres Multi az full ratyi! Ezt megbeszéled Andrisunkkal is face-to-face? csak az új, és csak mostantól, Andris pirossal jár és ő keleti, az más Hogy takaróztok,kimagyaráztátok mielőtt utol ér a végzet
- 9 years ago
#10533
Hehe buzipapik
A fűvel azért nem állok le, tolok nektek jövőre is egyet, nehogy szomorkodjatok.
Kata a fehér multit szerintem csajoknak gyártották a rendszeres Multi az full ratyi! Ezt megbeszéled Andrisunkkal is face-to-face? csak az új, és csak mostantól, Andris pirossal jár és ő keleti, az más
- 9 years ago
#10532
Hehe buzipapik
A fűvel azért nem állok le, tolok nektek jövőre is egyet, nehogy szomorkodjatok.
Kata a fehér multit szerintem csajoknak gyártották a rendszeres Multi az full ratyi! Ezt megbeszéled Andrisunkkal is face-to-face? az új fehér multira gondoltam!
- 9 years ago
#10531
Egy fél szezonra elég buzi lettél és még füveztél is...hát izé... Hehe buzipapik
A fűvel azért nem állok le, tolok nektek jövőre is egyet, nehogy szomorkodjatok.
Kata a fehér multit szerintem csajoknak gyártották a rendszeres Multi az full ratyi! Ezt megbeszéled Andrisunkkal is face-to-face?
- 9 years ago
#10530
igen, a multi buziknak való
és az sf-en van rendszer Egy fél szezonra elég buzi lettél és még füveztél is...hát izé... Hehe buzipapik
A fűvel azért nem állok le, tolok nektek jövőre is egyet, nehogy szomorkodjatok.
Kata a fehér multit szerintem csajoknak gyártották a rendszeres Multi az full ratyi!
- 9 years ago
#10529
Egy fél szezonra elég buzi lettél és még füveztél is...hát izé... Hehe buzipapik
A fűvel azért nem állok le, tolok nektek jövőre is egyet, nehogy szomorkodjatok.
Kata a fehér multit szerintem csajoknak gyártották Jövőre a WDW helyett kellene egy osztrák Alpok túra,talán van pár út,amit kihagytunk A peformanszaidra természetesen számítunk tervben van!
- 9 years ago
#10528
igen, a multi buziknak való
és az sf-en van rendszer Egy fél szezonra elég buzi lettél és még füveztél is...hát izé... Hehe buzipapik
A fűvel azért nem állok le, tolok nektek jövőre is egyet, nehogy szomorkodjatok.
Kata a fehér multit szerintem csajoknak gyártották Jövőre a WDW helyett kellene egy osztrák Alpok túra,talán van pár út,amit kihagytunk A peformanszaidra természetesen számítunk
- 9 years ago
#10527
igen, a multi buziknak való
és az sf-en van rendszer Egy fél szezonra elég buzi lettél és még füveztél is...hát izé... Hehe buzipapik
A fűvel azért nem állok le, tolok nektek jövőre is egyet, nehogy szomorkodjatok.
Kata a fehér multit szerintem csajoknak gyártották *mosking*
- 9 years ago
#10525
igen, a multi buziknak való
és az sf-en van rendszer Egy fél szezonra elég buzi lettél és még füveztél is...hát izé... Hehe buzipapik
A fűvel azért nem állok le, tolok nektek jövőre is egyet, nehogy szomorkodjatok.
Kata a fehér multit szerintem csajoknak gyártották mekkora gci!
- 9 years ago
#10524
Ezzel azt akarod mondani hogy most rendszeres ? igen, a multi buziknak való
és az sf-en van rendszer Egy fél szezonra elég buzi lettél és még füveztél is...hát izé... Hehe buzipapik
A fűvel azért nem állok le, tolok nektek jövőre is egyet, nehogy szomorkodjatok.
Kata a fehér multit szerintem csajoknak gyártották
- 9 years ago
#10523
Rendszertelenné vált tőle a nemi életem, de legalább volt motorom Ezzel azt akarod mondani hogy most rendszeres ? igen, a multi buziknak való
és az sf-en van rendszer Egy fél szezonra elég buzi lettél és még füveztél is...hát izé...
- 9 years ago
#10522
Rendszertelenné vált tőle a nemi életem, de legalább volt motorom Ezzel azt akarod mondani hogy most rendszeres ? igen, a multi buziknak való
és az sf-en van rendszer ...és csajoknak
azért én sajnálom nagyon.
- 9 years ago
#10521
khm Na várjál...most akkor a róka SF-jét hajtod? Róka fogta csuka helyett Dino fogta Róka szindróma? Eladtam a multit és vettem egy sf-et, mi ebben a különös? Hogy éppen azt? Nem volt más használt 848 sf eladó
Semmi különös nem történt Nem mondod??!! *shok* Már el is vitték a GT-t? sírok..
- 9 years ago
#10520
Rendszertelenné vált tőle a nemi életem, de legalább volt motorom Ezzel azt akarod mondani hogy most rendszeres ? igen, a multi buziknak való
és az sf-en van rendszer bekaphatod buzikám
- 9 years ago
#10519
Rendszertelenné vált tőle a nemi életem, de legalább volt motorom Ezzel azt akarod mondani hogy most rendszeres ? igen, a multi buziknak való
és az sf-en van rendszer
- 9 years ago
#10518
Rendszertelenné vált tőle a nemi életem, de legalább volt motorom Ezzel azt akarod mondani hogy most rendszeres ?
- 9 years ago
#10517
khm Na várjál...most akkor a róka SF-jét hajtod? Róka fogta csuka helyett Dino fogta Róka szindróma? Eladtam a multit és vettem egy sf-et, mi ebben a különös? Hogy éppen azt? Nem volt más használt 848 sf eladó
Semmi különös nem történt
oh year !!! ))) WROOOOAAMMM !!!!
nem sokat birtál nélküle....
- 9 years ago
#10515
Na várjál...most akkor a róka SF-jét hajtod? Róka fogta csuka helyett Dino fogta Róka szindróma? Eladtam a multit és vettem egy sf-et, mi ebben a különös? Hogy éppen azt? Nem volt más használt 848 sf eladó
Semmi különös nem történt Szar volt a multi, vizes füvön nem működött rajta az elektronika.... Kiforratlan technika... mennie kellett..... nem!
Nem volt rajta rendszer!
- 9 years ago
#10514
khm Na várjál...most akkor a róka SF-jét hajtod? Róka fogta csuka helyett Dino fogta Róka szindróma? Eladtam a multit és vettem egy sf-et, mi ebben a különös? Hogy éppen azt? Nem volt más használt 848 sf eladó
Semmi különös nem történt Szar volt a multi, vizes füvön nem működött rajta az elektronika.... Kiforratlan technika... mennie kellett.....
- 9 years ago
#10513
yes but
WITH
MULTI
!!!!!!!!!!! khm Na várjál...most akkor a róka SF-jét hajtod? Róka fogta csuka helyett Dino fogta Róka szindróma? Eladtam a multit és vettem egy sf-et, mi ebben a különös? Hogy éppen azt? Nem volt más használt 848 sf eladó
Semmi különös nem történt
- 9 years ago
#10512
yes but
WITH
MULTI
!!!!!!!!!!! khm Na várjál...most akkor a róka SF-jét hajtod? Róka fogta csuka helyett Dino fogta Róka szindróma?
- 9 years ago
#10511
Csak sorjában: a büdzsém 18-19k körül van, a ktm 1290 meg 22k körül kezdődik + rego. Ez a baj az S-sel is: egy 2009-es van eladó egész Viktóriában, az is 23k.
Ami meg az ausztrál utakat illeti: itt 500 méterenként van fix traffipax, meg kamerás rendőr elfogó autó, és 300 dollártól indul a büntetés, ami már 5%-os sebesség túllépésért jár. Úgyhogy itt még a motorosok is betartják a sebesség határt. Szépen haladnak a forgalommal 60-nal, 70-nel, ahogy kell.
Cserébe viszont van több kicsi pálya a városban, és kb 1 óra innen Philip Island meg a motogp pálya, ott lehet húzni neki. még a végén kiderül,hogy nálunk kolbászból van a kerítés! Azért annyira nem gaz, cserébe a közlekedési helyzet sokkal kulturáltabb itt: mindenki indexel, ha indexelsz, akkor beengednek, nem furakodnak, nem tolnak le, stb.
Meg itt van a great ocean road kb. 250 km-keresztül az ocean partján, szinte egyenes szakasz nélkül, meg a jo kis motoros meg gokart pályák.
- 9 years ago
#10510
ma Bp.re mentem Mts-el és láttam 1 szép piros streetfighter a Bah csomó pont után !
Ki volt az a csíkos kabátos pilóta ?
Ki volt az a csíkos kabátos pilóta ?
- 9 years ago
#10509
És ha 848 veszel akkor vegyel ra rendszer mert olyat durrog,hogy a mögötted jövő elelvez!
Ha van ra lehetőséged szerintem a superduke 1290 is megérne egy próbát! durrog mint a kurva annya
- 9 years ago
#10508
Csak sorjában: a büdzsém 18-19k körül van, a ktm 1290 meg 22k körül kezdődik + rego. Ez a baj az S-sel is: egy 2009-es van eladó egész Viktóriában, az is 23k.
Ami meg az ausztrál utakat illeti: itt 500 méterenként van fix traffipax, meg kamerás rendőr elfogó autó, és 300 dollártól indul a büntetés, ami már 5%-os sebesség túllépésért jár. Úgyhogy itt még a motorosok is betartják a sebesség határt. Szépen haladnak a forgalommal 60-nal, 70-nel, ahogy kell.
Cserébe viszont van több kicsi pálya a városban, és kb 1 óra innen Philip Island meg a motogp pálya, ott lehet húzni neki.
azt a... akkor Vespával vagy biciklivel közlekedjél !!!
viccen kívül
vegyél 1 pálya gépet !
SFS ennyi traffipaxszal nem ajánlott a 1098-as....
sajnállak.............
- 9 years ago
#10507
Csak sorjában: a büdzsém 18-19k körül van, a ktm 1290 meg 22k körül kezdődik + rego. Ez a baj az S-sel is: egy 2009-es van eladó egész Viktóriában, az is 23k.
Ami meg az ausztrál utakat illeti: itt 500 méterenként van fix traffipax, meg kamerás rendőr elfogó autó, és 300 dollártól indul a büntetés, ami már 5%-os sebesség túllépésért jár. Úgyhogy itt még a motorosok is betartják a sebesség határt. Szépen haladnak a forgalommal 60-nal, 70-nel, ahogy kell.
Cserébe viszont van több kicsi pálya a városban, és kb 1 óra innen Philip Island meg a motogp pálya, ott lehet húzni neki. még a végén kiderül,hogy nálunk kolbászból van a kerítés!
- 9 years ago
#10506
Csak sorjában: a büdzsém 18-19k körül van, a ktm 1290 meg 22k körül kezdődik + rego. Ez a baj az S-sel is: egy 2009-es van eladó egész Viktóriában, az is 23k.
Ami meg az ausztrál utakat illeti: itt 500 méterenként van fix traffipax, meg kamerás rendőr elfogó autó, és 300 dollártól indul a büntetés, ami már 5%-os sebesség túllépésért jár. Úgyhogy itt még a motorosok is betartják a sebesség határt. Szépen haladnak a forgalommal 60-nal, 70-nel, ahogy kell.
Cserébe viszont van több kicsi pálya a városban, és kb 1 óra innen Philip Island meg a motogp pálya, ott lehet húzni neki.
Ami meg az ausztrál utakat illeti: itt 500 méterenként van fix traffipax, meg kamerás rendőr elfogó autó, és 300 dollártól indul a büntetés, ami már 5%-os sebesség túllépésért jár. Úgyhogy itt még a motorosok is betartják a sebesség határt. Szépen haladnak a forgalommal 60-nal, 70-nel, ahogy kell.
Cserébe viszont van több kicsi pálya a városban, és kb 1 óra innen Philip Island meg a motogp pálya, ott lehet húzni neki.
- 9 years ago
#10505
Sziasztok. A monsterem után most fontolgatom, hogy SF-re váltok, és tanácsra, véleményre lenne szükségem. Mármint arról, hogy a 1098 vagy a 848. Alapból a 1098 fele hajlok a nyersessége és ereje, na meg a száraz kuplung miatt, de a 848- t meg a könnyedsége miatt ajánlják, és mert barátságosabb, mint a nagy testvére.
Az sem mellékes, hogy egy 2010-es nagy SF itt kb olyan árban van, mint egy új, vagy max 1 éves 848. Itt most jön a szezon, úgyhogy ki fogom próbálni a 848-at (meg a B800 dragstert, na az egy állat gép még), de hosszú távú tapasztalat érdekelne. Köszi! a 848 jobban használható, nem tudod kihasználni azt a +20 lóerőt viszont ha még nem volt olyan erős motorod, egyszer kell egy, úgy hogy én azt mondom 1098at vegyél. Mentem elég sokat mindkettővel, a 848 nagyobb bizalmat ad igen, ilyesmi dolgok pörögnek az én fejemben is. Sajnos itt minden ötödik 848-ra jut egy 1098, és alapvetően a Ducati itt még ritkább madár, mint Európában.
Van valami különleges dolog, amire oda kell figyelnem vásárlás közben, mármint a szokásos intő jeleken kívül?
ha "tudsz" 1098 S-est vegyél !
Ausztrália elég nagy...vannak hosszú utak ...tudsz rendesen gyorsulni vele ...
- 9 years ago
#10504
És ha 848 veszel akkor vegyel ra rendszer mert olyat durrog,hogy a mögötted jövő elelvez!
Ha van ra lehetőséged szerintem a superduke 1290 is megérne egy próbát!
Ha van ra lehetőséged szerintem a superduke 1290 is megérne egy próbát!
- 9 years ago
#10503
Sziasztok. A monsterem után most fontolgatom, hogy SF-re váltok, és tanácsra, véleményre lenne szükségem. Mármint arról, hogy a 1098 vagy a 848. Alapból a 1098 fele hajlok a nyersessége és ereje, na meg a száraz kuplung miatt, de a 848- t meg a könnyedsége miatt ajánlják, és mert barátságosabb, mint a nagy testvére.
Az sem mellékes, hogy egy 2010-es nagy SF itt kb olyan árban van, mint egy új, vagy max 1 éves 848. Itt most jön a szezon, úgyhogy ki fogom próbálni a 848-at (meg a B800 dragstert, na az egy állat gép még), de hosszú távú tapasztalat érdekelne. Köszi! a 848 jobban használható, nem tudod kihasználni azt a +20 lóerőt viszont ha még nem volt olyan erős motorod, egyszer kell egy, úgy hogy én azt mondom 1098at vegyél. Mentem elég sokat mindkettővel, a 848 nagyobb bizalmat ad igen, ilyesmi dolgok pörögnek az én fejemben is. Sajnos itt minden ötödik 848-ra jut egy 1098, és alapvetően a Ducati itt még ritkább madár, mint Európában.
Van valami különleges dolog, amire oda kell figyelnem vásárlás közben, mármint a szokásos intő jeleken kívül? láttunk már pár sf-et semmi külölgese betegsége nincs, úgyhogy a szokásos
- 9 years ago
#10502
Sziasztok. A monsterem után most fontolgatom, hogy SF-re váltok, és tanácsra, véleményre lenne szükségem. Mármint arról, hogy a 1098 vagy a 848. Alapból a 1098 fele hajlok a nyersessége és ereje, na meg a száraz kuplung miatt, de a 848- t meg a könnyedsége miatt ajánlják, és mert barátságosabb, mint a nagy testvére.
Az sem mellékes, hogy egy 2010-es nagy SF itt kb olyan árban van, mint egy új, vagy max 1 éves 848. Itt most jön a szezon, úgyhogy ki fogom próbálni a 848-at (meg a B800 dragstert, na az egy állat gép még), de hosszú távú tapasztalat érdekelne. Köszi! a 848 jobban használható, nem tudod kihasználni azt a +20 lóerőt viszont ha még nem volt olyan erős motorod, egyszer kell egy, úgy hogy én azt mondom 1098at vegyél. Mentem elég sokat mindkettővel, a 848 nagyobb bizalmat ad igen, ilyesmi dolgok pörögnek az én fejemben is. Sajnos itt minden ötödik 848-ra jut egy 1098, és alapvetően a Ducati itt még ritkább madár, mint Európában.
Van valami különleges dolog, amire oda kell figyelnem vásárlás közben, mármint a szokásos intő jeleken kívül?
- 9 years ago
#10501
Sziasztok. A monsterem után most fontolgatom, hogy SF-re váltok, és tanácsra, véleményre lenne szükségem. Mármint arról, hogy a 1098 vagy a 848. Alapból a 1098 fele hajlok a nyersessége és ereje, na meg a száraz kuplung miatt, de a 848- t meg a könnyedsége miatt ajánlják, és mert barátságosabb, mint a nagy testvére.
Az sem mellékes, hogy egy 2010-es nagy SF itt kb olyan árban van, mint egy új, vagy max 1 éves 848. Itt most jön a szezon, úgyhogy ki fogom próbálni a 848-at (meg a B800 dragstert, na az egy állat gép még), de hosszú távú tapasztalat érdekelne. Köszi! a 848 jobban használható, nem tudod kihasználni azt a +20 lóerőt viszont ha még nem volt olyan erős motorod, egyszer kell egy, úgy hogy én azt mondom 1098at vegyél. Mentem elég sokat mindkettővel, a 848 nagyobb bizalmat ad
- 9 years ago
#10500
Én a 1098 vennem ha választanom kene! Az olyan mit egy DÖG és életed végéig emlékezetes marad! Megbízhatóságára szerintem mindkettő egykutya.
- 9 years ago
#10498
Sziasztok. A monsterem után most fontolgatom, hogy SF-re váltok, és tanácsra, véleményre lenne szükségem. Mármint arról, hogy a 1098 vagy a 848. Alapból a 1098 fele hajlok a nyersessége és ereje, na meg a száraz kuplung miatt, de a 848- t meg a könnyedsége miatt ajánlják, és mert barátságosabb, mint a nagy testvére.
Az sem mellékes, hogy egy 2010-es nagy SF itt kb olyan árban van, mint egy új, vagy max 1 éves 848. Itt most jön a szezon, úgyhogy ki fogom próbálni a 848-at (meg a B800 dragstert, na az egy állat gép még), de hosszú távú tapasztalat érdekelne. Köszi!
Az sem mellékes, hogy egy 2010-es nagy SF itt kb olyan árban van, mint egy új, vagy max 1 éves 848. Itt most jön a szezon, úgyhogy ki fogom próbálni a 848-at (meg a B800 dragstert, na az egy állat gép még), de hosszú távú tapasztalat érdekelne. Köszi!
- 9 years ago
#10497
yes but
WITH
MULTI
!!!!!!!!!!! khmCsatolmányok:
image.jpg (1.01 MiB) Megtekintve 9235 alkalommal
The World Cup is one of the biggest football tourn[…]
Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]