Sziasztok! 1000-es Multi (2005 évj.) index visszajelző problémával találkozott már valaki? A műszerfalban éghetett csak ki a visszajelző, vagy valami kontakthiba állhat a dolog mögött? Köszi
Fent a rendszer! Leo + Short Termi + Leo Db Killer a short Termihez. Kicsit rámilyesztettetek korábban , de ebben a kombinációban nagyon fasza hangja van szerintem és nem is hangos. Megkockáztatom, hogy szerintem halkabb a Zsoltiénál. db killerrel az enyém is nyilván SOKKAL halkabb. Nem tudom melyik db killered van, de a képen szereplő, akkor azzal vigyázz, mert mindenhol szidták, hogy elbaszza a gázáramlást, jelentős teljesítménycsökkenést okoz a gyári értékhez képest! Az a jó, ami a sliponba megy bele ez a Leo-s van igen. Eddig erről még nem olvastam , de akkor majd figyelem. Első körben én jobbnak éreztem a motort bár csak városban mentem vele. Ennek a sliponnak gyárilag nincs ugye dbkillere. Vannak utángyártottak ,de még nem láttam melyik ami ér is valamit. Olyan hely amúgy nem lett volna aki remap-et pad segítségével csinálja meg kifejezetten a mocira és nem csak feltölt egy előre megírtat? nincs vagy nem ér rá, stb
Fent a rendszer! Leo + Short Termi + Leo Db Killer a short Termihez. Kicsit rámilyesztettetek korábban , de ebben a kombinációban nagyon fasza hangja van szerintem és nem is hangos. Megkockáztatom, hogy szerintem halkabb a Zsoltiénál. db killerrel az enyém is nyilván SOKKAL halkabb. Nem tudom melyik db killered van, de a képen szereplő, akkor azzal vigyázz, mert mindenhol szidták, hogy elbaszza a gázáramlást, jelentős teljesítménycsökkenést okoz a gyári értékhez képest! Az a jó, ami a sliponba megy bele ez a Leo-s van igen. Eddig erről még nem olvastam , de akkor majd figyelem. Első körben én jobbnak éreztem a motort bár csak városban mentem vele. Ennek a sliponnak gyárilag nincs ugye dbkillere. Vannak utángyártottak ,de még nem láttam melyik ami ér is valamit. Olyan hely amúgy nem lett volna aki remap-et pad segítségével csinálja meg kifejezetten a mocira és nem csak feltölt egy előre megírtat?
Fent a rendszer! Leo + Short Termi + Leo Db Killer a short Termihez. Kicsit rámilyesztettetek korábban , de ebben a kombinációban nagyon fasza hangja van szerintem és nem is hangos. Megkockáztatom, hogy szerintem halkabb a Zsoltiénál. db killerrel az enyém is nyilván SOKKAL halkabb. Nem tudom melyik db killered van, de a képen szereplő, akkor azzal vigyázz, mert mindenhol szidták, hogy elbaszza a gázáramlást, jelentős teljesítménycsökkenést okoz a gyári értékhez képest! Az a jó, ami a sliponba megy bele
Csatolmányok:
s-l300.jpg (39.35 KiB) Megtekintve 20475 alkalommal
Fent a rendszer! Leo + Short Termi + Leo Db Killer a short Termihez. Kicsit rámilyesztettetek korábban , de ebben a kombinációban nagyon fasza hangja van szerintem és nem is hangos. Megkockáztatom, hogy szerintem halkabb a Zsoltiénál.
Sziasztok, nincs valakinek esetleg kozepsztender a Multin (1000/1100)? Segitseget szeretnek kerni, hogy ilyen meretu tengely kell hozza. Az allvanyom megvan, de nincs hozza se csavar semmi.
Elore is koszonom.
a vékonyabbik
Sziasztok, nincs valakinek esetleg kozepsztender a Multin (1000/1100)? Segitseget szeretnek kerni, hogy ilyen meretu tengely kell hozza. Az allvanyom megvan, de nincs hozza se csavar semmi.
Elore is koszonom.
hétfőn Maráczi Zsolti írt Rexxer-el programot, csak azt bánom, hogy nem tettem meg korábban, azóta olyan, amilyennek kezdetektől fogva lennie kellett volna. írt rá egy progit kicsit erős, feltöltött rá egy másik térképet, amit valakik megírtak egy konfighoz jóesetben fékpadon. A Rexxer jó, elég nagy adatbázisuk van Írás alatt úgy értettem, hogy felülírta a gyári térképet, volt asszem 4 lehetőség ami közül lehetett választani. Így akkor nem félreérthető senki számára sem Azóta van már CO mérője? Belőttétek ? Vagy maradt a lambda szonda?
Hát utóbbi "legyártott" cuccot én is láttam szerintem, de az valami nagyon sufni megoldás Andris nem tudnád nekem a topbox platni egyik csavarját kiszedni és lefényképezni esetleg? csak, hogy tudjam nem e valami nagyon nagyon speckó amit itthon nem kapnék mert akkor lerendelem amúgy nem nagyon szeretnék 10.000 et adni 4 csavarért
van fent egy licites decat rendszer GPR véggel ha érdekel esetleg: https://www.ebay.co.uk/itm/multistrada- ... SwT6Va5eJc
orfűre jöttök hétvégén ha jó az idő? Szia estére kiveszem! Egyébként annyiban speciális hogy van egy csapos része ami jóval szélesebb és csak úgy jön a menetes rész illetve süllyesztett fejű
Estére lefényképezem!
Hát utóbbi "legyártott" cuccot én is láttam szerintem, de az valami nagyon sufni megoldás Andris nem tudnád nekem a topbox platni egyik csavarját kiszedni és lefényképezni esetleg? csak, hogy tudjam nem e valami nagyon nagyon speckó amit itthon nem kapnék mert akkor lerendelem amúgy nem nagyon szeretnék 10.000 et adni 4 csavarért
van fent egy licites decat rendszer GPR véggel ha érdekel esetleg: https://www.ebay.co.uk/itm/multistrada- ... SwT6Va5eJc
orfűre jöttök hétvégén ha jó az idő?
ha kiábrándultál szólj engem akkor érdekel átveszem!
Meg kell jelenni Meglátjuk milyen lesz mi érdekelne? csak a slipon vagy a decat (elvileg LeoV) vagy mindkettő? jövőhéten szerintem megjön és akkor rápróbálom milyen elsőre is is! Nekem a LeoV decat Termi sort kombo a nyerő! A termi titán rendszerben az a nagy és hosszú végdob nem tetszik.
Decatra kaptam ígéretet hogy lesz majd ahol vettem a motort, előbb utóbb viszont a slipon jöhet ha már hangja nincs legalább vagány legyen
A képek alapján úgy láttam hogy a LeoV decatban van egy kisebb katalizátor vagy fojtás szerűség még pl mivv csak egy sima egyszerű csőnek néz ki képeken legalább is! röviden összefoglalva a legjobbnak a Titanium gyári Termi rendszert dicséri mindenki. (konkrétan a design nekem se jön be , de ahogy néztem lehet vele mit kezdeni: lerövidítheted illetve feketében is láttam már az nem volt rossz) ehhez kapsz egy ecut gyárilag megírva. Ez a legdrágább rendszer ahogy néztem. A 2. legjobb opció amiről mindenki írt az a Leo decat + elvileg valami jó slipon ami hangot csillapít (erről itt is és máshol is sokan azt nyilatkozák, hogy hangos lesz majd meglátjuk mennyire) ehhez is ildomos valami programot feltetetni. Kajakman tud róla nyilatkozni meg ő már írta a véleményét itt korábban, hogy sokkal jobb lett vele (ezt a kinti fórumoko is sokan leírták) ezzel kapcsolatban leveleztem egy tunerrel aki angliában csinált már vagy 150 multit, ő azt nyilatkozta, hogy szerinte ezek az "általános" ecu térképek vagy jók vagy nem. egyedileg kellene a multik esetében állítgatni fékpadon akkora a szórása motorok között. 3. sima decat cső (Danmoto a legolcsóbb) + gyári dob vagy valami slip-on. 4. legyártatod a decat csövet ilyet is láttm , hírdetnek is egyet at ebayen. 50gbp körül (nem biztos, hogy meg merném venni, de létezik)
hétfőn Maráczi Zsolti írt Rexxer-el programot, csak azt bánom, hogy nem tettem meg korábban, azóta olyan, amilyennek kezdetektől fogva lennie kellett volna. írt rá egy progit kicsit erős, feltöltött rá egy másik térképet, amit valakik megírtak egy konfighoz jóesetben fékpadon. A Rexxer jó, elég nagy adatbázisuk van Írás alatt úgy értettem, hogy felülírta a gyári térképet, volt asszem 4 lehetőség ami közül lehetett választani. Így akkor nem félreérthető senki számára sem Leírnád egy kicsit jobban a tapasztalataidat, milyen volt és milyen lett utána a gép? Milyen 4 lehetőség volt? Én is gondolkozok egy ilyen beruházáson.
a decat cső, a gyári slip-onnal (véggel) elég hangos lesz, gyakorlatilag egy rövid üres cső igen tudom , láttam, Zsolt is jelezte együtt (Leo + short Termi) már vettem egy szettet ha nem jó eladom a Termi részét és keresek rá másikat vagy kipróbálom dbkillerrel. Küldtem amúgy privit, láttad? Hol találtad a szettet? Ebay? Én is vadászok kipffot! ezt konkrétan ebay.co.uk , de nézegetem az angol fórumot is oda is szoktak feltenni csak ki kell várni. elvileg úton van. gondolom jövő héten megjön és akkor kiderül mit vettem aki eladta azt se tudta szerintem mit ad el. Először Danmoto-t emlegettet,de képről így Leo-nak lástzik, Zsolti szerint is az, szerintem is az bár van egy angol magángyártás ami hasonló (van benn egy kis katalizátor, AndyW írogatott róla meg van fent videó is youtubeon) Te nem a Mag-os Gt-t vetted meg véletlenül amúgy? Szerintem én Szombat reggel gurulok fel és akkor ott tudunk beszélni majd. (ha véletlenül nem Pénteken mennél szólj) Lenne most egy Termi shorty slipon amit lehet meg lehetne olcsón szerezni. ha valakit érdekel szóljon átküldöm a linket.
ScProjectek jól néznek ki nem kérdés és van egy pár variáció Multira ahogy nézegettem. A Termiből a hosszú Titanium az ami nem annyira adja bár azt mondja mindenki a legjobbnak. (annál láttam most full feketére festett verziót meg olyat amit lerövidített a gazdája és akkor már sportosabban nézett ki. azokat el tudnám a mocin képzelni ) Egyenlőre a decat része jobban érdekel a dolognak mivel a hangot az határozza meg és max később néznék rá slipont. (a gyári meg alapból jól néz ki tehát lehet le se cserélem). Nem próbálta még valaki a régiekre (2010-2014) rámenne dvt stock kipufogója? (a slipon rész) a decat cső, a gyári slip-onnal (véggel) elég hangos lesz, gyakorlatilag egy rövid üres cső igen tudom , láttam, Zsolt is jelezte együtt (Leo + short Termi) már vettem egy szettet ha nem jó eladom a Termi részét és keresek rá másikat vagy kipróbálom dbkillerrel. Küldtem amúgy privit, láttad? Hol találtad a szettet? Ebay? Én is vadászok kipffot!
ha kiábrándultál szólj engem akkor érdekel átveszem!
Meg kell jelenni Meglátjuk milyen lesz mi érdekelne? csak a slipon vagy a decat (elvileg LeoV) vagy mindkettő? jövőhéten szerintem megjön és akkor rápróbálom milyen elsőre is is! Nekem a LeoV decat Termi sort kombo a nyerő! A termi titán rendszerben az a nagy és hosszú végdob nem tetszik.
Decatra kaptam ígéretet hogy lesz majd ahol vettem a motort, előbb utóbb viszont a slipon jöhet ha már hangja nincs legalább vagány legyen
A képek alapján úgy láttam hogy a LeoV decatban van egy kisebb katalizátor vagy fojtás szerűség még pl mivv csak egy sima egyszerű csőnek néz ki képeken legalább is! de azért azzal ugye egyetértünk, hogy a terminél és az arrownál nem idióták dolgoznak. Gondolom nem viccből hosszabb. Ha pl megnézem a termit még van egy kanyar a csőben, tehát gyakorlatilag még hosszabb mint amilyennek kinéz
köszi. még meg se érkezett, de már kiábrándulok belőle
igaz élőben még nem volt szerencsém hallani , de a videókról nekem ez volt az egyik legjobb ami tetszett.
Az 1200-as monster Termignoni-val hallotta már valaki? Videóról annak nagyon jó hangja van.
van olyan vég ami ezt a hangot tudja decattal?
illetve akkor Dino melyik szerinted a legjobb slipon a decathoz? (aminek a legjobb hangja van szerinted.)
ott leszel a nyitó guruláson? kell valahol jelentkezni ? vagy csak meg kell jelenni? ha kiábrándultál szólj engem akkor érdekel átveszem!
Meg kell jelenni Meglátjuk milyen lesz mi érdekelne? csak a slipon vagy a decat (elvileg LeoV) vagy mindkettő? jövőhéten szerintem megjön és akkor rápróbálom milyen elsőre is is! Nekem a LeoV decat Termi sort kombo a nyerő! A termi titán rendszerben az a nagy és hosszú végdob nem tetszik.
Decatra kaptam ígéretet hogy lesz majd ahol vettem a motort, előbb utóbb viszont a slipon jöhet ha már hangja nincs legalább vagány legyen
A képek alapján úgy láttam hogy a LeoV decatban van egy kisebb katalizátor vagy fojtás szerűség még pl mivv csak egy sima egyszerű csőnek néz ki képeken legalább is!
nekem 3 multim volt, de egyikre sem vettem kipufogót pedig minden más motoron kb az az első. Őszintén szólva én nem szeretem az ilyen félmegoldásokat, ha veszek valamit az legyen jó is és ne csak hangos. Én valami komplett rendszert vennék, mondjuk termit. De ha a kinézet fontosabb mint a performance akkor pl a Leo dob jól néz ki rajta, vagy az SC crt. hétfőn Maráczi Zsolti írt Rexxer-el programot, csak azt bánom, hogy nem tettem meg korábban, azóta olyan, amilyennek kezdetektől fogva lennie kellett volna. írt rá egy progit kicsit erős, feltöltött rá egy másik térképet, amit valakik megírtak egy konfighoz jóesetben fékpadon. A Rexxer jó, elég nagy adatbázisuk van Írás alatt úgy értettem, hogy felülírta a gyári térképet, volt asszem 4 lehetőség ami közül lehetett választani. Így akkor nem félreérthető senki számára sem
szerintem szar hangja van nagyon, amolyan tuning barkas féle nekem 3 multim volt, de egyikre sem vettem kipufogót pedig minden más motoron kb az az első. Őszintén szólva én nem szeretem az ilyen félmegoldásokat, ha veszek valamit az legyen jó is és ne csak hangos. Én valami komplett rendszert vennék, mondjuk termit. De ha a kinézet fontosabb mint a performance akkor pl a Leo dob jól néz ki rajta, vagy az SC crt. hétfőn Maráczi Zsolti írt Rexxer-el programot, csak azt bánom, hogy nem tettem meg korábban, azóta olyan, amilyennek kezdetektől fogva lennie kellett volna. írt rá egy progit kicsit erős, feltöltött rá egy másik térképet, amit valakik megírtak egy konfighoz jóesetben fékpadon. A Rexxer jó, elég nagy adatbázisuk van
ScProjectek jól néznek ki nem kérdés és van egy pár variáció Multira ahogy nézegettem. A Termiből a hosszú Titanium az ami nem annyira adja bár azt mondja mindenki a legjobbnak. (annál láttam most full feketére festett verziót meg olyat amit lerövidített a gazdája és akkor már sportosabban nézett ki. azokat el tudnám a mocin képzelni ) Egyenlőre a decat része jobban érdekel a dolognak mivel a hangot az határozza meg és max később néznék rá slipont. (a gyári meg alapból jól néz ki tehát lehet le se cserélem). Nem próbálta még valaki a régiekre (2010-2014) rámenne dvt stock kipufogója? (a slipon rész) szerintem szar hangja van nagyon, amolyan tuning barkas féle nekem 3 multim volt, de egyikre sem vettem kipufogót pedig minden más motoron kb az az első. Őszintén szólva én nem szeretem az ilyen félmegoldásokat, ha veszek valamit az legyen jó is és ne csak hangos. Én valami komplett rendszert vennék, mondjuk termit. De ha a kinézet fontosabb mint a performance akkor pl a Leo dob jól néz ki rajta, vagy az SC crt. hétfőn Maráczi Zsolti írt Rexxer-el programot, csak azt bánom, hogy nem tettem meg korábban, azóta olyan, amilyennek kezdetektől fogva lennie kellett volna.
ha nem tetszik a termi nézz rá scproject-et ScProjectek jól néznek ki nem kérdés és van egy pár variáció Multira ahogy nézegettem. A Termiből a hosszú Titanium az ami nem annyira adja bár azt mondja mindenki a legjobbnak. (annál láttam most full feketére festett verziót meg olyat amit lerövidített a gazdája és akkor már sportosabban nézett ki. azokat el tudnám a mocin képzelni ) Egyenlőre a decat része jobban érdekel a dolognak mivel a hangot az határozza meg és max később néznék rá slipont. (a gyári meg alapból jól néz ki tehát lehet le se cserélem). Nem próbálta még valaki a régiekre (2010-2014) rámenne dvt stock kipufogója? (a slipon rész) szerintem szar hangja van nagyon, amolyan tuning barkas féle nekem 3 multim volt, de egyikre sem vettem kipufogót pedig minden más motoron kb az az első. Őszintén szólva én nem szeretem az ilyen félmegoldásokat, ha veszek valamit az legyen jó is és ne csak hangos. Én valami komplett rendszert vennék, mondjuk termit. De ha a kinézet fontosabb mint a performance akkor pl a Leo dob jól néz ki rajta, vagy az SC crt.
szerintem szar hangja van nagyon, amolyan tuning barkas féle köszi. még meg se érkezett, de már kiábrándulok belőle
igaz élőben még nem volt szerencsém hallani , de a videókról nekem ez volt az egyik legjobb ami tetszett.
Az 1200-as monster Termignoni-val hallotta már valaki? Videóról annak nagyon jó hangja van.
van olyan vég ami ezt a hangot tudja decattal?
illetve akkor Dino melyik szerinted a legjobb slipon a decathoz? (aminek a legjobb hangja van szerinted.)
ott leszel a nyitó guruláson? kell valahol jelentkezni ? vagy csak meg kell jelenni? ha kiábrándultál szólj engem akkor érdekel átveszem!
Meg kell jelenni Meglátjuk milyen lesz mi érdekelne? csak a slipon vagy a decat (elvileg LeoV) vagy mindkettő? jövőhéten szerintem megjön és akkor rápróbálom milyen elsőre
hátsó állványa nincs valakinek eladó esetleg? esetleg bármi más amitől megszabadulna
vagy ha tud valaki jó árban honnan lehet itthon beszerezni az is jó lehet motorgumizala.hu itt kapsz szép és jó emelőket, akár az első kerékhez is.
ScProjectek jól néznek ki nem kérdés és van egy pár variáció Multira ahogy nézegettem. A Termiből a hosszú Titanium az ami nem annyira adja bár azt mondja mindenki a legjobbnak. (annál láttam most full feketére festett verziót meg olyat amit lerövidített a gazdája és akkor már sportosabban nézett ki. azokat el tudnám a mocin képzelni ) Egyenlőre a decat része jobban érdekel a dolognak mivel a hangot az határozza meg és max később néznék rá slipont. (a gyári meg alapból jól néz ki tehát lehet le se cserélem). Nem próbálta még valaki a régiekre (2010-2014) rámenne dvt stock kipufogója? (a slipon rész) szerintem szar hangja van nagyon, amolyan tuning barkas féle köszi. még meg se érkezett, de már kiábrándulok belőle
igaz élőben még nem volt szerencsém hallani , de a videókról nekem ez volt az egyik legjobb ami tetszett.
Az 1200-as monster Termignoni-val hallotta már valaki? Videóról annak nagyon jó hangja van.
van olyan vég ami ezt a hangot tudja decattal?
illetve akkor Dino melyik szerinted a legjobb slipon a decathoz? (aminek a legjobb hangja van szerinted.)
ott leszel a nyitó guruláson? kell valahol jelentkezni ? vagy csak meg kell jelenni? ha kiábrándultál szólj engem akkor érdekel átveszem!
hátsó állványa nincs valakinek eladó esetleg? esetleg bármi más amitől megszabadulna
vagy ha tud valaki jó árban honnan lehet itthon beszerezni az is jó lehet
ha nem tetszik a termi nézz rá scproject-et ScProjectek jól néznek ki nem kérdés és van egy pár variáció Multira ahogy nézegettem. A Termiből a hosszú Titanium az ami nem annyira adja bár azt mondja mindenki a legjobbnak. (annál láttam most full feketére festett verziót meg olyat amit lerövidített a gazdája és akkor már sportosabban nézett ki. azokat el tudnám a mocin képzelni ) Egyenlőre a decat része jobban érdekel a dolognak mivel a hangot az határozza meg és max később néznék rá slipont. (a gyári meg alapból jól néz ki tehát lehet le se cserélem). Nem próbálta még valaki a régiekre (2010-2014) rámenne dvt stock kipufogója? (a slipon rész) szerintem szar hangja van nagyon, amolyan tuning barkas féle köszi. még meg se érkezett, de már kiábrándulok belőle
igaz élőben még nem volt szerencsém hallani , de a videókról nekem ez volt az egyik legjobb ami tetszett.
Az 1200-as monster Termignoni-val hallotta már valaki? Videóról annak nagyon jó hangja van.
van olyan vég ami ezt a hangot tudja decattal?
illetve akkor Dino melyik szerinted a legjobb slipon a decathoz? (aminek a legjobb hangja van szerinted.)
ott leszel a nyitó guruláson? kell valahol jelentkezni ? vagy csak meg kell jelenni?
rendben köszi. igazából már körbejártam a témát csak még élőben nem hallottam. a full termi nem tetszik max ha le van rövidítve. decat cső ha lesz valami alkalmi vétel akkor majd veszek egyet egyenlőre elszórakozni jó az alap is. a rendőröket meg csak azért kérdeztem mert eddig én se hallottam , hogy vacakoltak volna vele , de egy barátomat ezzel "zaklatták" múlt héten az ecut mennyiért írják vagy ez titok? ha nem tetszik a termi nézz rá scproject-et ScProjectek jól néznek ki nem kérdés és van egy pár variáció Multira ahogy nézegettem. A Termiből a hosszú Titanium az ami nem annyira adja bár azt mondja mindenki a legjobbnak. (annál láttam most full feketére festett verziót meg olyat amit lerövidített a gazdája és akkor már sportosabban nézett ki. azokat el tudnám a mocin képzelni ) Egyenlőre a decat része jobban érdekel a dolognak mivel a hangot az határozza meg és max később néznék rá slipont. (a gyári meg alapból jól néz ki tehát lehet le se cserélem). Nem próbálta még valaki a régiekre (2010-2014) rámenne dvt stock kipufogója? (a slipon rész) szerintem szar hangja van nagyon, amolyan tuning barkas féle
ha nem tetszik a termi nézz rá scproject-et ScProjectek jól néznek ki nem kérdés és van egy pár variáció Multira ahogy nézegettem. A Termiből a hosszú Titanium az ami nem annyira adja bár azt mondja mindenki a legjobbnak. (annál láttam most full feketére festett verziót meg olyat amit lerövidített a gazdája és akkor már sportosabban nézett ki. azokat el tudnám a mocin képzelni ) Egyenlőre a decat része jobban érdekel a dolognak mivel a hangot az határozza meg és max később néznék rá slipont. (a gyári meg alapból jól néz ki tehát lehet le se cserélem). Nem próbálta még valaki a régiekre (2010-2014) rámenne dvt stock kipufogója? (a slipon rész) a decat cső, a gyári slip-onnal (véggel) elég hangos lesz, gyakorlatilag egy rövid üres cső igen tudom , láttam, Zsolt is jelezte együtt (Leo + short Termi) már vettem egy szettet ha nem jó eladom a Termi részét és keresek rá másikat vagy kipróbálom dbkillerrel. Küldtem amúgy privit, láttad?
rendben köszi. igazából már körbejártam a témát csak még élőben nem hallottam. a full termi nem tetszik max ha le van rövidítve. decat cső ha lesz valami alkalmi vétel akkor majd veszek egyet egyenlőre elszórakozni jó az alap is. a rendőröket meg csak azért kérdeztem mert eddig én se hallottam , hogy vacakoltak volna vele , de egy barátomat ezzel "zaklatták" múlt héten az ecut mennyiért írják vagy ez titok? ha nem tetszik a termi nézz rá scproject-et ScProjectek jól néznek ki nem kérdés és van egy pár variáció Multira ahogy nézegettem. A Termiből a hosszú Titanium az ami nem annyira adja bár azt mondja mindenki a legjobbnak. (annál láttam most full feketére festett verziót meg olyat amit lerövidített a gazdája és akkor már sportosabban nézett ki. azokat el tudnám a mocin képzelni ) Egyenlőre a decat része jobban érdekel a dolognak mivel a hangot az határozza meg és max később néznék rá slipont. (a gyári meg alapból jól néz ki tehát lehet le se cserélem). Nem próbálta még valaki a régiekre (2010-2014) rámenne dvt stock kipufogója? (a slipon rész) a decat cső, a gyári slip-onnal (véggel) elég hangos lesz, gyakorlatilag egy rövid üres cső
Rendőrökkel nekem sosem volt bajom, még Svájcba is kimentünk így, de ez nem jelenti azt, hogy Neked nem lesz problémád. Nem tudom mi a célod. Sokáig el lehet vele szórakozni, szerintem úgyis akarsz majd rá rakni végdobot is, meg ECU-t írni. Nekem olyan 300-ban áll majd meg a dolog, mire "tökéletes" lesz, de sokat olvasgattam utána. Kurva sokat tudnék erről mesélni, igazából előtted az internet, járj utána Ha szeretsz pöcsölni vele akkor elindulsz egy decat csővel aztán alakítgatod az egészet hogy mit akarsz, ha hamar túl akarsz lenni rajta, akkor egyből rendszert vegyél hozzál való ecu-val, légyszűrővel. A Termit időnként 400körül meg lehet kapni ebayen, és a 300-hoz képest már nem sokkal drágább, csak izgalmasabb Hajrá!
rendben köszi. igazából már körbejártam a témát csak még élőben nem hallottam. a full termi nem tetszik max ha le van rövidítve. decat cső ha lesz valami alkalmi vétel akkor majd veszek egyet egyenlőre elszórakozni jó az alap is. a rendőröket meg csak azért kérdeztem mert eddig én se hallottam , hogy vacakoltak volna vele , de egy barátomat ezzel "zaklatták" múlt héten az ecut mennyiért írják vagy ez titok? ha nem tetszik a termi nézz rá scproject-et ScProjectek jól néznek ki nem kérdés és van egy pár variáció Multira ahogy nézegettem. A Termiből a hosszú Titanium az ami nem annyira adja bár azt mondja mindenki a legjobbnak. (annál láttam most full feketére festett verziót meg olyat amit lerövidített a gazdája és akkor már sportosabban nézett ki. azokat el tudnám a mocin képzelni ) Egyenlőre a decat része jobban érdekel a dolognak mivel a hangot az határozza meg és max később néznék rá slipont. (a gyári meg alapból jól néz ki tehát lehet le se cserélem). Nem próbálta még valaki a régiekre (2010-2014) rámenne dvt stock kipufogója? (a slipon rész)
Sziasztok !
Szeretném megkérdezni tőletek hogy a Ducati Multistrada 1200S-nél ( 2017 ) hány fokos hűtővíznél kellene bekapcsolni a ventilátoroknak?
Ma rám ijesztett a vas, amikor 105 C foknál még nem mentek a ventilátorok.
Előre is köszönöm!
Üdv.: M.R. Szia, azt hiszem 106-nál pont. Nem kell megijedni, bírja Nekem egyébként 20.000 km alatt 2x ha bekapcsolt, úton 65-70 fok körül szokott lenni városon kívül, ami szintén meglepő lehet, de normális.
Sziasztok !
Szeretném megkérdezni tőletek hogy a Ducati Multistrada 1200S-nél ( 2017 ) hány fokos hűtővíznél kellene bekapcsolni a ventilátoroknak?
Ma rám ijesztett a vas, amikor 105 C foknál még nem mentek a ventilátorok.
Előre is köszönöm!
Üdv.: M.R.
Forumokat olvasgatva nekem is a Leo verziója tűnt sok szempontból a leg elfogadhatóbbnak bár mindegyiknél erősen javasolják az ecu írását sőt ha lehet akkor a padon való hangolást gondolom az a legoptimalizáltabb verzió amit lehet csinálni. Amit neked írnak az valami letöltött más által írt szoftver ha jól gondolom? vagy konkrétan a te motorodra lesz szabva? (árban hogy alakul?) Gyakorlatban mik a tapasztalatok azon kívül , hogy gondolom nagyon jó a hangja? Sokan panaszkodtak ahogy néztem , hogy túl hangos és visszatették a gyárit. Rendőr nálunk mennyire szól? Rendőrökkel nekem sosem volt bajom, még Svájcba is kimentünk így, de ez nem jelenti azt, hogy Neked nem lesz problémád. Nem tudom mi a célod. Sokáig el lehet vele szórakozni, szerintem úgyis akarsz majd rá rakni végdobot is, meg ECU-t írni. Nekem olyan 300-ban áll majd meg a dolog, mire "tökéletes" lesz, de sokat olvasgattam utána. Kurva sokat tudnék erről mesélni, igazából előtted az internet, járj utána Ha szeretsz pöcsölni vele akkor elindulsz egy decat csővel aztán alakítgatod az egészet hogy mit akarsz, ha hamar túl akarsz lenni rajta, akkor egyből rendszert vegyél hozzál való ecu-val, légyszűrővel. A Termit időnként 400körül meg lehet kapni ebayen, és a 300-hoz képest már nem sokkal drágább, csak izgalmasabb Hajrá!
rendben köszi. igazából már körbejártam a témát csak még élőben nem hallottam. a full termi nem tetszik max ha le van rövidítve. decat cső ha lesz valami alkalmi vétel akkor majd veszek egyet egyenlőre elszórakozni jó az alap is. a rendőröket meg csak azért kérdeztem mert eddig én se hallottam , hogy vacakoltak volna vele , de egy barátomat ezzel "zaklatták" múlt héten az ecut mennyiért írják vagy ez titok? ha nem tetszik a termi nézz rá scproject-et
Sziasztok. Friss Multistrada 1200 (2010) tulajként kérdeznék ha lehet. Fatduc-ot használ esetleg valaki illetve decat csővel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? (esetleg eladó) Debrecen és környékén ha lenne valaki (esetleg csapat) akihez lehet csatlakozni motorozni , beszélgetni szívesen mennék Bükk felé elég gyakran megy MTS (András) és Füzi márkatárs és én is szoktam csatlakozni. Én is most vettem 1200es Multit, Andrisnak is az van, Füzinek Caponord.
Torzsa Krisztián debreceni és tegnap óta ugyanebben a cipőben van, mint Te! Én anno körbejártam a témát, Leo Vince decat cső volt a legjobb választás, kapsz hozzá egy fém alkatrészt amit rárakhatsz a servo motorra, így azt vígan dolgozhat tovább, hibakódot nem produkál. Igazából gyári térképpel is elfogadhatóan fut, a lambda szenzor miatt. Pont most akarom hangolni az üzemanyagellátást, Fatduc helyett én most inkább performance ecu irányban gondolkodom, abban tudok segíteni, hogy ki írja. Fotóim között találsz képet a leo decatról és végdobról, itt pedig egy videó, milyen hangja van a leo vince-nek gyári dobbal:
Forumokat olvasgatva nekem is a Leo verziója tűnt sok szempontból a leg elfogadhatóbbnak bár mindegyiknél erősen javasolják az ecu írását sőt ha lehet akkor a padon való hangolást gondolom az a legoptimalizáltabb verzió amit lehet csinálni. Amit neked írnak az valami letöltött más által írt szoftver ha jól gondolom? vagy konkrétan a te motorodra lesz szabva? (árban hogy alakul?) Gyakorlatban mik a tapasztalatok azon kívül , hogy gondolom nagyon jó a hangja? Sokan panaszkodtak ahogy néztem , hogy túl hangos és visszatették a gyárit. Rendőr nálunk mennyire szól? Rendőrökkel nekem sosem volt bajom, még Svájcba is kimentünk így, de ez nem jelenti azt, hogy Neked nem lesz problémád. Nem tudom mi a célod. Sokáig el lehet vele szórakozni, szerintem úgyis akarsz majd rá rakni végdobot is, meg ECU-t írni. Nekem olyan 300-ban áll majd meg a dolog, mire "tökéletes" lesz, de sokat olvasgattam utána. Kurva sokat tudnék erről mesélni, igazából előtted az internet, járj utána Ha szeretsz pöcsölni vele akkor elindulsz egy decat csővel aztán alakítgatod az egészet hogy mit akarsz, ha hamar túl akarsz lenni rajta, akkor egyből rendszert vegyél hozzál való ecu-val, légyszűrővel. A Termit időnként 400körül meg lehet kapni ebayen, és a 300-hoz képest már nem sokkal drágább, csak izgalmasabb Hajrá!
rendben köszi. igazából már körbejártam a témát csak még élőben nem hallottam. a full termi nem tetszik max ha le van rövidítve. decat cső ha lesz valami alkalmi vétel akkor majd veszek egyet egyenlőre elszórakozni jó az alap is. a rendőröket meg csak azért kérdeztem mert eddig én se hallottam , hogy vacakoltak volna vele , de egy barátomat ezzel "zaklatták" múlt héten az ecut mennyiért írják vagy ez titok?
Sziasztok. Friss Multistrada 1200 (2010) tulajként kérdeznék ha lehet. Fatduc-ot használ esetleg valaki illetve decat csővel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? (esetleg eladó) Debrecen és környékén ha lenne valaki (esetleg csapat) akihez lehet csatlakozni motorozni , beszélgetni szívesen mennék Torzsa Krisztián debreceni és tegnap óta ugyanebben a cipőben van, mint Te! Én anno körbejártam a témát, Leo Vince decat cső volt a legjobb választás, kapsz hozzá egy fém alkatrészt amit rárakhatsz a servo motorra, így azt vígan dolgozhat tovább, hibakódot nem produkál. Igazából gyári térképpel is elfogadhatóan fut, a lambda szenzor miatt. Pont most akarom hangolni az üzemanyagellátást, Fatduc helyett én most inkább performance ecu irányban gondolkodom, abban tudok segíteni, hogy ki írja. Fotóim között találsz képet a leo decatról és végdobról, itt pedig egy videó, milyen hangja van a leo vince-nek gyári dobbal:
Forumokat olvasgatva nekem is a Leo verziója tűnt sok szempontból a leg elfogadhatóbbnak bár mindegyiknél erősen javasolják az ecu írását sőt ha lehet akkor a padon való hangolást gondolom az a legoptimalizáltabb verzió amit lehet csinálni. Amit neked írnak az valami letöltött más által írt szoftver ha jól gondolom? vagy konkrétan a te motorodra lesz szabva? (árban hogy alakul?) Gyakorlatban mik a tapasztalatok azon kívül , hogy gondolom nagyon jó a hangja? Sokan panaszkodtak ahogy néztem , hogy túl hangos és visszatették a gyárit. Rendőr nálunk mennyire szól? Rendőrökkel nekem sosem volt bajom, még Svájcba is kimentünk így, de ez nem jelenti azt, hogy Neked nem lesz problémád. Nem tudom mi a célod. Sokáig el lehet vele szórakozni, szerintem úgyis akarsz majd rá rakni végdobot is, meg ECU-t írni. Nekem olyan 300-ban áll majd meg a dolog, mire "tökéletes" lesz, de sokat olvasgattam utána. Kurva sokat tudnék erről mesélni, igazából előtted az internet, járj utána Ha szeretsz pöcsölni vele akkor elindulsz egy decat csővel aztán alakítgatod az egészet hogy mit akarsz, ha hamar túl akarsz lenni rajta, akkor egyből rendszert vegyél hozzál való ecu-val, légyszűrővel. A Termit időnként 400körül meg lehet kapni ebayen, és a 300-hoz képest már nem sokkal drágább, csak izgalmasabb Hajrá!
Sziasztok. Friss Multistrada 1200 (2010) tulajként kérdeznék ha lehet. Fatduc-ot használ esetleg valaki illetve decat csővel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? (esetleg eladó) Debrecen és környékén ha lenne valaki (esetleg csapat) akihez lehet csatlakozni motorozni , beszélgetni szívesen mennék Vagyunk egy páran a városban, van, hogy a környéken, van, hogy a Mátrában motorozunk, ha van kedved majd csatlakozz! Szia Peti. Szívesen megyek bármerre. Cseréljünk elérhetőséget és egyeztetünk mikor és hol lesz találkozó.
Sziasztok. Friss Multistrada 1200 (2010) tulajként kérdeznék ha lehet. Fatduc-ot használ esetleg valaki illetve decat csővel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? (esetleg eladó) Debrecen és környékén ha lenne valaki (esetleg csapat) akihez lehet csatlakozni motorozni , beszélgetni szívesen mennék Torzsa Krisztián debreceni és tegnap óta ugyanebben a cipőben van, mint Te! Én anno körbejártam a témát, Leo Vince decat cső volt a legjobb választás, kapsz hozzá egy fém alkatrészt amit rárakhatsz a servo motorra, így azt vígan dolgozhat tovább, hibakódot nem produkál. Igazából gyári térképpel is elfogadhatóan fut, a lambda szenzor miatt. Pont most akarom hangolni az üzemanyagellátást, Fatduc helyett én most inkább performance ecu irányban gondolkodom, abban tudok segíteni, hogy ki írja. Fotóim között találsz képet a leo decatról és végdobról, itt pedig egy videó, milyen hangja van a leo vince-nek gyári dobbal:
Forumokat olvasgatva nekem is a Leo verziója tűnt sok szempontból a leg elfogadhatóbbnak bár mindegyiknél erősen javasolják az ecu írását sőt ha lehet akkor a padon való hangolást gondolom az a legoptimalizáltabb verzió amit lehet csinálni. Amit neked írnak az valami letöltött más által írt szoftver ha jól gondolom? vagy konkrétan a te motorodra lesz szabva? (árban hogy alakul?) Gyakorlatban mik a tapasztalatok azon kívül , hogy gondolom nagyon jó a hangja? Sokan panaszkodtak ahogy néztem , hogy túl hangos és visszatették a gyárit. Rendőr nálunk mennyire szól?
Sziasztok. Friss Multistrada 1200 (2010) tulajként kérdeznék ha lehet. Fatduc-ot használ esetleg valaki illetve decat csővel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? (esetleg eladó) Debrecen és környékén ha lenne valaki (esetleg csapat) akihez lehet csatlakozni motorozni , beszélgetni szívesen mennék Vagyunk egy páran a városban, van, hogy a környéken, van, hogy a Mátrában motorozunk, ha van kedved majd csatlakozz!
Sziasztok. Friss Multistrada 1200 (2010) tulajként kérdeznék ha lehet. Fatduc-ot használ esetleg valaki illetve decat csővel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? (esetleg eladó) Debrecen és környékén ha lenne valaki (esetleg csapat) akihez lehet csatlakozni motorozni , beszélgetni szívesen mennék Torzsa Krisztián debreceni és tegnap óta ugyanebben a cipőben van, mint Te! Én anno körbejártam a témát, Leo Vince decat cső volt a legjobb választás, kapsz hozzá egy fém alkatrészt amit rárakhatsz a servo motorra, így azt vígan dolgozhat tovább, hibakódot nem produkál. Igazából gyári térképpel is elfogadhatóan fut, a lambda szenzor miatt. Pont most akarom hangolni az üzemanyagellátást, Fatduc helyett én most inkább performance ecu irányban gondolkodom, abban tudok segíteni, hogy ki írja. Fotóim között találsz képet a leo decatról és végdobról, itt pedig egy videó, milyen hangja van a leo vince-nek gyári dobbal:
Sziasztok. Friss Multistrada 1200 (2010) tulajként kérdeznék ha lehet. Fatduc-ot használ esetleg valaki illetve decat csővel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? (esetleg eladó) Debrecen és környékén ha lenne valaki (esetleg csapat) akihez lehet csatlakozni motorozni , beszélgetni szívesen mennék
Szia!
Nagyon tökös hangja van, élmény így vele menni, főleg a motorféken durrogás komoly. Egyébként nem érzem különösen hangosabbnak más motorokhoz viszonyítva, amiken sportkémények vannak. Kösz a tippet, nekem is eszembe jutott a DB killer, a témát nézegetve úgy is azt látom fontosnak az ellenőrzésnél, hogy a zajérték átlépi-e a határértéket. Lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de azt esetleg tudod, hogy a DB killer utólagos beépítéséhez kell-e motorvezérlést hangolni?
Üdv Rövid válasz a kérdésre: nem.
Józan paraszti ésszel gondolkodva minden olyan jellegű módosítás után, ahol a szívó/kipufogó áramlás módosul kéne elvileg, de ha csak néha használod (Ausztria), akkor azért szinte megoldhatatlan, h állandóan hangolgatod
Én egyelőre még keresem a megoldást az ECU írásra a multira, de egyelőre nem találtam még 100e Ft alatt megfelő opciót, így gyári térkép van, és lambda szondával elfogadhatóan megy. Előtte persze kurvasok munkaóra elment külföldi oldalakon olvasgatással, h milyen hatása lesz ennek a rendszernek, tapasztalatok, stb. Tökéletes persze majd akkor lesz, ha hozzá lesz állítva, talán most majd Rosso Laci tud segíteni, várom a visszajelzést.
Szia!
Nagyon tökös hangja van, élmény így vele menni, főleg a motorféken durrogás komoly. Egyébként nem érzem különösen hangosabbnak más motorokhoz viszonyítva, amiken sportkémények vannak. Kösz a tippet, nekem is eszembe jutott a DB killer, a témát nézegetve úgy is azt látom fontosnak az ellenőrzésnél, hogy a zajérték átlépi-e a határértéket. Lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de azt esetleg tudod, hogy a DB killer utólagos beépítéséhez kell-e motorvezérlést hangolni?
Üdv
Sziasztok!
Az 1000-es Multimon gyári Termignoni sportkipufogó rendszer+ECU van és felmerült bennem a kérdés, ha egyszer megkérdezné egy rendőr, pl. Ausztriában, hogy ez utcai használatra engedélyezett-e, akkor mit mondanék. Beütött E jelölést nem találok, és a neten sem semmi használható infót ehhez. Van egyáltalán ennek a típusnak utcai homologizációja, E tanúsítványa, vagy ez verseny rendszernek számít? Ha valakinek van erről infója, kérem ossza meg velem!
Köszönöm! Hali! Csak még 1 vélemény, ha tetszik így a motor hangja, akkor hagyd így nyugodtan, én még ausztriába is mennék (mentem) így, ha nagyon aggódsz, akkor első körben egy db killert tennék be osztrák utak előtt. https://www.google.hu/search?q=multistr ... 6rBt1Lx2BM:
Neten találtam is ilyet, aztán ha megállít a rendőr, még mindig eljátszhatod a tudatlant. Gravíroztathatsz is bele e számot, ugyanazt mint a gyári termiken van. Én az első büntetésig hagynám így, lehet h az sosem fog elkövetkezni.