Oldal: 2 / 9

 

Elküldve: Thu Jun 01, 2017 10:49 pm
Szerző: 76
Sziasztok, egyik ismerősömnek kellene egy kis segítség 999 teleszkóp, főleg első beállításhoz!
Van valami gyári alapbeállítás?
90 kg az ember.
Köszi!
asszem a gyári 85-90kg van belőle!
Tekerje a gyarira,ha rég volt szervizben a telo akkor szervizeltesse.
A gyárit megtalálod a használatiban.

 

Elküldve: Thu Jun 01, 2017 9:56 pm
Szerző: angel911
Sziasztok, egyik ismerősömnek kellene egy kis segítség 999 teleszkóp, főleg első beállításhoz!
Van valami gyári alapbeállítás?
90 kg az ember.
Köszi!

 

Elküldve: Thu Jun 01, 2017 9:24 pm
Szerző: PETTI
MRA plexit ismeri valaki? Megéri az árát?

 

Elküldve: Mon May 08, 2017 12:15 pm
Szerző: Dalti
Sziasztok.Kis segítségre lenne szükségem.Hibajelenség:748S/2000 :kb 3-4 hete nem mentem a kicsikével,akkor még rendesen fogott a kuplung(kb.3000km van benne csere óta). Most meg csak az első 2centin működik.Elindulni elég kegyetlen így.Valakinek valami ötlet esetleg?Köszi előre is.

 

Elküldve: Thu Mar 23, 2017 10:38 am
Szerző: gonzales
a Hring inkább nagyfék-nagygáz pálya.. ez iknább olyan ledületesebb, de nagyon jó lehet!! Pláne ahol a tenger a panoráma. :) én a helyedbe egyel gyorsabb csoportba lépnék, mert ezek csak feltartanak, kerülgeted őket, nem lehet egy tiszta kört menni.. a gyorsabba kinézel valakit magadnak az meghúz.. attól gyorsulsz.. :)
jo otlet a gyorsabb csoport, tavasszal majd beprobalkozom.
ezen a féltekén tavasz van :D
^^

 

Elküldve: Wed Mar 22, 2017 7:34 pm
Szerző: dino74
nagyon bejövős, bár messze nem annyira technikás, mint a Hring.
a Hring inkább nagyfék-nagygáz pálya.. ez iknább olyan ledületesebb, de nagyon jó lehet!! Pláne ahol a tenger a panoráma. :) én a helyedbe egyel gyorsabb csoportba lépnék, mert ezek csak feltartanak, kerülgeted őket, nem lehet egy tiszta kört menni.. a gyorsabba kinézel valakit magadnak az meghúz.. attól gyorsulsz.. :)
jo otlet a gyorsabb csoport, tavasszal majd beprobalkozom.
ezen a féltekén tavasz van :D

 

Elküldve: Wed Mar 22, 2017 4:02 am
Szerző: gonzales
köszi, öröm volt nézni, remélem egyszer én is eljutok a kenguruk földjére. amúgy neked mennyire jön be a pálya?
nagyon bejövős, bár messze nem annyira technikás, mint a Hring.
a Hring inkább nagyfék-nagygáz pálya.. ez iknább olyan ledületesebb, de nagyon jó lehet!! Pláne ahol a tenger a panoráma. :) én a helyedbe egyel gyorsabb csoportba lépnék, mert ezek csak feltartanak, kerülgeted őket, nem lehet egy tiszta kört menni.. a gyorsabba kinézel valakit magadnak az meghúz.. attól gyorsulsz.. :)
jo otlet a gyorsabb csoport, tavasszal majd beprobalkozom.

 

Elküldve: Tue Mar 21, 2017 8:51 pm
Szerző: NagyGábor
Egy kis Phillip Island feeling a 848-cal. Tudom, h sokkal tobbre kepes, tolem ennyi telt igy a masodik alkalommal. Sajna az orat takarja a kormany lebngescsillapito de a celegyenes vegen altalaban 240-250 korul vettem fektavot, es 170 korul kezdtem donteni. Gyors palya, na.

köszi, öröm volt nézni, remélem egyszer én is eljutok a kenguruk földjére. amúgy neked mennyire jön be a pálya?
nagyon bejövős, bár messze nem annyira technikás, mint a Hring.
a Hring inkább nagyfék-nagygáz pálya.. ez iknább olyan ledületesebb, de nagyon jó lehet!! Pláne ahol a tenger a panoráma. :) én a helyedbe egyel gyorsabb csoportba lépnék, mert ezek csak feltartanak, kerülgeted őket, nem lehet egy tiszta kört menni.. a gyorsabba kinézel valakit magadnak az meghúz.. attól gyorsulsz.. :)

 

Elküldve: Tue Mar 21, 2017 7:30 pm
Szerző: gonzales
Egy kis Phillip Island feeling a 848-cal. Tudom, h sokkal tobbre kepes, tolem ennyi telt igy a masodik alkalommal. Sajna az orat takarja a kormany lebngescsillapito de a celegyenes vegen altalaban 240-250 korul vettem fektavot, es 170 korul kezdtem donteni. Gyors palya, na.

köszi, öröm volt nézni, remélem egyszer én is eljutok a kenguruk földjére. amúgy neked mennyire jön be a pálya?
nagyon bejövős, bár messze nem annyira technikás, mint a Hring.

 

Elküldve: Tue Mar 21, 2017 7:28 pm
Szerző: gonzales
Egy kis Phillip Island feeling a 848-cal. Tudom, h sokkal tobbre kepes, tolem ennyi telt igy a masodik alkalommal. Sajna az orat takarja a kormany lebngescsillapito de a celegyenes vegen altalaban 240-250 korul vettem fektavot, es 170 korul kezdtem donteni. Gyors palya, na.

nem rossz! Én rövidítenék az áttételen.. amúgy mik ezek a felpörgések? Lyukatváltasz vagy dobálja a fokozatokat?
igen, a gyorsváltó baszakodott, állítani kell még az érzékenységét, mert nagy terhelés alatt egész egyszerűen üresbe dobta.

 

Elküldve: Tue Mar 21, 2017 6:51 pm
Szerző: NagyGábor
Egy kis Phillip Island feeling a 848-cal. Tudom, h sokkal tobbre kepes, tolem ennyi telt igy a masodik alkalommal. Sajna az orat takarja a kormany lebngescsillapito de a celegyenes vegen altalaban 240-250 korul vettem fektavot, es 170 korul kezdtem donteni. Gyors palya, na.

nem rossz! Én rövidítenék az áttételen.. amúgy mik ezek a felpörgések? Lyukatváltasz vagy dobálja a fokozatokat?

 

Elküldve: Tue Mar 21, 2017 6:02 pm
Szerző: LaciLuciano
Egy kis Phillip Island feeling a 848-cal. Tudom, h sokkal tobbre kepes, tolem ennyi telt igy a masodik alkalommal. Sajna az orat takarja a kormany lebngescsillapito de a celegyenes vegen altalaban 240-250 korul vettem fektavot, es 170 korul kezdtem donteni. Gyors palya, na.

köszi, öröm volt nézni, remélem egyszer én is eljutok a kenguruk földjére. amúgy neked mennyire jön be a pálya?

 

Elküldve: Tue Mar 21, 2017 12:15 am
Szerző: gonzales
Egy kis Phillip Island feeling a 848-cal. Tudom, h sokkal tobbre kepes, tolem ennyi telt igy a masodik alkalommal. Sajna az orat takarja a kormany lebngescsillapito de a celegyenes vegen altalaban 240-250 korul vettem fektavot, es 170 korul kezdtem donteni. Gyors palya, na.


 

Elküldve: Sat Mar 04, 2017 10:11 pm
Szerző: dino74
megoldódott, egy kicsit döntöttem rajta, így a helyén van, és nem feszül sehol, a ledes világítást meg az idom alá rakom valahogy......
arra figyelj, hogy ha kocsiban ülsz nem látszik rendesen, és az egyik srácnak elvették a forgalmiját miatta
Kinek vették el a forgalmiját?
arminnak

 

Elküldve: Sat Mar 04, 2017 10:50 am
Szerző: kecsó
megvan a problem, az ülés felőli idom áll feljebb egy centivel, alátéttel billentek rajta és a helyén lesz minden
megoldódott, egy kicsit döntöttem rajta, így a helyén van, és nem feszül sehol, a ledes világítást meg az idom alá rakom valahogy......
arra figyelj, hogy ha kocsiban ülsz nem látszik rendesen, és az egyik srácnak elvették a forgalmiját miatta
Kinek vették el a forgalmiját?

 

Elküldve: Sun Feb 26, 2017 5:34 pm
Szerző: angel911

 

Elküldve: Fri Feb 24, 2017 11:03 pm
Szerző: G.B.

 

Elküldve: Fri Feb 24, 2017 10:53 pm
Szerző: dino74
Dino.
Ez talan mar felvenne a versenyt a maserati-eval. Nem?
fel, csak hát a tudás :D neki is ilyen kipper volt rajta

 

Elküldve: Fri Feb 24, 2017 9:50 pm
Szerző: Laky 749
Dino.
Ez talan mar felvenne a versenyt a maserati-eval. Nem?

 

Elküldve: Fri Feb 24, 2017 9:22 pm
Szerző: gonzales
Jó is lenne. Mondjuk ez kicsit drága, itt ugyanennyi csak dollárban.
biztos vagy benne? Ez egy RS
igaz. Csak a sima R-t néztem. RS itt egy darab sincs.

 

Elküldve: Fri Feb 24, 2017 10:27 am
Szerző: dino74
Jó is lenne. Mondjuk ez kicsit drága, itt ugyanennyi csak dollárban.
biztos vagy benne? Ez egy RS

 

Elküldve: Fri Feb 24, 2017 7:56 am
Szerző: Kajakman
Nagyon kéne! Csak tudnám, hol lehet ilyen szivárványos temperafestéket venni...

 

Elküldve: Fri Feb 24, 2017 5:02 am
Szerző: gonzales
Jó is lenne. Mondjuk ez kicsit drága, itt ugyanennyi csak dollárban.

 

Elküldve: Fri Feb 24, 2017 1:38 am
Szerző: Laky 749

 

Elküldve: Tue Feb 21, 2017 10:23 am
Szerző: wolvesmonster93
azt ne felejtsük hogy sztem Peti ausztrál dollárt ír, nekünk a dollár meg a trámpos
Ja, az igaz, de sírnék ha itthon 45000 lenne egy pályanap... :D Az itteni bérekhez..
egy pálya nap díjjal, garázzsal, benzinnel kb. $400-ból jön ki. Ez nekem teljesen átlagos fizuval kb. 5 óra munkadíjam.
Ha itthon is ez lenne az arány, akkor mindenki egész pályanapokra járna, nem csak egy-két etapra... :( Ez lenne a normális... Téged meg már csak a GP pálya miatt is irigyellek.... :) A 848-ról nem is beszélek.

 

Elküldve: Mon Feb 20, 2017 8:09 pm
Szerző: gonzales
azt ne felejtsük hogy sztem Peti ausztrál dollárt ír, nekünk a dollár meg a trámpos
Ja, az igaz, de sírnék ha itthon 45000 lenne egy pályanap... :D Az itteni bérekhez..
egy pálya nap díjjal, garázzsal, benzinnel kb. $400-ból jön ki. Ez nekem teljesen átlagos fizuval kb. 5 óra munkadíjam.

 

Elküldve: Mon Feb 20, 2017 5:28 pm
Szerző: NagyGábor
220 körül van a dollár, akkor kb 55000. Viszont 6futam.. nem kevés, de nem is vészes.. tavaly a Svéd féle Hringes nap 100eur volt, egy box 160eur.. modnjuk az inkább németeknek lett beárazva..

 

Elküldve: Mon Feb 20, 2017 3:10 pm
Szerző: wolvesmonster93
azt ne felejtsük hogy sztem Peti ausztrál dollárt ír, nekünk a dollár meg a trámpos
Ja, az igaz, de sírnék ha itthon 45000 lenne egy pályanap... :D Az itteni bérekhez..

 

Elküldve: Mon Feb 20, 2017 12:06 pm
Szerző: ricsi
azt ne felejtsük hogy sztem Peti ausztrál dollárt ír, nekünk a dollár meg a trámpos

 

Elküldve: Mon Feb 20, 2017 3:31 am
Szerző: gonzales
mike wohner fele nyilt napok kb. ilyenek a pancsi ringen mint amit gonzales leirt. Szoval nem kell nagyon messzire menni :)
A magyar szervezésű napokra gondoltam.
Ja elsőre én is ledobbentem mennyire rámennek itt a biztonságra. Alapból négy csoport van képesség-körido szerint, ha először vagy itt akkor tudastol függetlenül leglassabb csoportba tesznek. Mindenkin van kis matrica időmérő, és ha adott session-ön nagyságrendekkel lassabb vagy gyorsabb vagy mint a csoport átlag, akkor simán attesznek másik csoportba.

 

Elküldve: Sun Feb 19, 2017 9:19 pm
Szerző: NagyGábor
értem. És ott amúgy mibe kerül egy pályanap? És mikor vagy mennyi van belőle?
huh. 250 dollar 1 nap plusz 15 dollár a garázs-hely. Egy nap 6 session-t mehetsz, egy session 20 perc és 4 csoport van köridő alapján elosztva. Itt októbertől júniusig tart a szezon, nagyjából kéthetente van 2-3 nap egy héten. Reggel 7- kor indul a nap, először a motor meg a ruhád ellenőrzik nagyon aprólékosan, hogy megfelel-e. Aztán jön a rövid eligazítás, milyen idő van, mire lehet számítani a nap folyamán, kinek milyen guminyomást ajánlanak, ilyenek. Aztán az abszolút kezdőket, vagy akik először vannak itt egy oktato végig viszi a pályán, majd indul a buli a többi csoportnak is.
Valahogy ezt az eligazítást és ellenőrzést kicsit mintha hanyagolnák a magyar pályanapokon! :)
a Bucsik féle napok a "legszigorúbbak"... lassúk a gyorsba, gyorsak a lassúba.. némelyik motor majd széthullik már a boxból kifele.. sisak, ruha, stb minenmindegy.. na de legalább ez van.. kispénz kisfoci.. :D

 

Elküldve: Sun Feb 19, 2017 6:57 pm
Szerző: NagyGábor
az itteni superbike iskola oktatói mennek 1:38 körüli időket, a rekordot Lorenzo tartja 1:27-tel.
értem. És ott amúgy mibe kerül egy pályanap? És mikor vagy mennyi van belőle?
huh. 250 dollar 1 nap plusz 15 dollár a garázs-hely. Egy nap 6 session-t mehetsz, egy session 20 perc és 4 csoport van köridő alapján elosztva. Itt októbertől júniusig tart a szezon, nagyjából kéthetente van 2-3 nap egy héten. Reggel 7- kor indul a nap, először a motor meg a ruhád ellenőrzik nagyon aprólékosan, hogy megfelel-e. Aztán jön a rövid eligazítás, milyen idő van, mire lehet számítani a nap folyamán, kinek milyen guminyomást ajánlanak, ilyenek. Aztán az abszolút kezdőket, vagy akik először vannak itt egy oktato végig viszi a pályán, majd indul a buli a többi csoportnak is.
a garázshely az korrekt, a napidíj egy kicsit erős, de ott az életszinvonal is magasabb gondolom mint itt. :D amúgy korrektül hangzik.. a Fönix napok is hasonlók a Pannonián..

 

Elküldve: Sun Feb 19, 2017 12:39 pm
Szerző: gizi
mike wohner fele nyilt napok kb. ilyenek a pancsi ringen mint amit gonzales leirt. Szoval nem kell nagyon messzire menni :)
A magyar szervezésű napokra gondoltam.

 

Elküldve: Sun Feb 19, 2017 12:34 pm
Szerző: stafford
mike wohner fele nyilt napok kb. ilyenek a pancsi ringen mint amit gonzales leirt. Szoval nem kell nagyon messzire menni :)

 

Elküldve: Sun Feb 19, 2017 12:07 pm
Szerző: gizi
az itteni superbike iskola oktatói mennek 1:38 körüli időket, a rekordot Lorenzo tartja 1:27-tel.
értem. És ott amúgy mibe kerül egy pályanap? És mikor vagy mennyi van belőle?
huh. 250 dollar 1 nap plusz 15 dollár a garázs-hely. Egy nap 6 session-t mehetsz, egy session 20 perc és 4 csoport van köridő alapján elosztva. Itt októbertől júniusig tart a szezon, nagyjából kéthetente van 2-3 nap egy héten. Reggel 7- kor indul a nap, először a motor meg a ruhád ellenőrzik nagyon aprólékosan, hogy megfelel-e. Aztán jön a rövid eligazítás, milyen idő van, mire lehet számítani a nap folyamán, kinek milyen guminyomást ajánlanak, ilyenek. Aztán az abszolút kezdőket, vagy akik először vannak itt egy oktato végig viszi a pályán, majd indul a buli a többi csoportnak is.
Valahogy ezt az eligazítást és ellenőrzést kicsit mintha hanyagolnák a magyar pályanapokon! :)

 

Elküldve: Sun Feb 19, 2017 11:42 am
Szerző: gonzales
az jó.. és mennyit mennek a nagyok? Mármint köridőt..
az itteni superbike iskola oktatói mennek 1:38 körüli időket, a rekordot Lorenzo tartja 1:27-tel.
értem. És ott amúgy mibe kerül egy pályanap? És mikor vagy mennyi van belőle?
huh. 250 dollar 1 nap plusz 15 dollár a garázs-hely. Egy nap 6 session-t mehetsz, egy session 20 perc és 4 csoport van köridő alapján elosztva. Itt októbertől júniusig tart a szezon, nagyjából kéthetente van 2-3 nap egy héten. Reggel 7- kor indul a nap, először a motor meg a ruhád ellenőrzik nagyon aprólékosan, hogy megfelel-e. Aztán jön a rövid eligazítás, milyen idő van, mire lehet számítani a nap folyamán, kinek milyen guminyomást ajánlanak, ilyenek. Aztán az abszolút kezdőket, vagy akik először vannak itt egy oktato végig viszi a pályán, majd indul a buli a többi csoportnak is.

 

Elküldve: Sat Feb 18, 2017 10:27 pm
Szerző: NagyGábor
gondoltam :D Jó gép a 848 ráadásul ez asszem az egyik (ha nem A) leggyorsabb Motogp pálya, iszonyatot lehet itt tépni, pl célegyenes utáni kanyart a profik 210 körül veszik, nekem a 170 körüli már megy, félelmetes élmény. Ez a csaj se tolja gyengén
az jó.. és mennyit mennek a nagyok? Mármint köridőt..
az itteni superbike iskola oktatói mennek 1:38 körüli időket, a rekordot Lorenzo tartja 1:27-tel.
értem. És ott amúgy mibe kerül egy pályanap? És mikor vagy mennyi van belőle?

 

Elküldve: Sat Feb 18, 2017 10:07 pm
Szerző: gonzales
:) jaa, most nézem a profilod, látom Ausztrália.. :D én meg a magyar pályákra gondoltam.. mindenesetre nagy élmény lehet ott menni! És 848 pedig jó választás lehet, nagy kanyarsebesség, rövid féktáv, könnyű motor lehet.. a kigyorsításhoz meg jól le kell áttételezni, és egy élmény lesz..
gondoltam :D Jó gép a 848 ráadásul ez asszem az egyik (ha nem A) leggyorsabb Motogp pálya, iszonyatot lehet itt tépni, pl célegyenes utáni kanyart a profik 210 körül veszik, nekem a 170 körüli már megy, félelmetes élmény. Ez a csaj se tolja gyengén
az jó.. és mennyit mennek a nagyok? Mármint köridőt..
az itteni superbike iskola oktatói mennek 1:38 körüli időket, a rekordot Lorenzo tartja 1:27-tel.

 

Elküldve: Sat Feb 18, 2017 6:32 pm
Szerző: NagyGábor
nem titok. Phillip Island-en az MV-vel 2:03 volt az all time best idom 219 km/h-val az egyenes végén. A 848-cal rögtön első alkalommal mentem 1:50 körüli időket és 226-nál kezdtem fékezni az egyenes végén (laptimer app szerinti adatok). Más pályát még nem próbáltam itt.
:) jaa, most nézem a profilod, látom Ausztrália.. :D én meg a magyar pályákra gondoltam.. mindenesetre nagy élmény lehet ott menni! És 848 pedig jó választás lehet, nagy kanyarsebesség, rövid féktáv, könnyű motor lehet.. a kigyorsításhoz meg jól le kell áttételezni, és egy élmény lesz..
gondoltam :D Jó gép a 848 ráadásul ez asszem az egyik (ha nem A) leggyorsabb Motogp pálya, iszonyatot lehet itt tépni, pl célegyenes utáni kanyart a profik 210 körül veszik, nekem a 170 körüli már megy, félelmetes élmény. Ez a csaj se tolja gyengén
az jó.. és mennyit mennek a nagyok? Mármint köridőt..

 

Elküldve: Fri Feb 17, 2017 1:33 pm
Szerző: gonzales
ha nem titok melyik pályán mennyiket mész?
nem titok. Phillip Island-en az MV-vel 2:03 volt az all time best idom 219 km/h-val az egyenes végén. A 848-cal rögtön első alkalommal mentem 1:50 körüli időket és 226-nál kezdtem fékezni az egyenes végén (laptimer app szerinti adatok). Más pályát még nem próbáltam itt.
:) jaa, most nézem a profilod, látom Ausztrália.. :D én meg a magyar pályákra gondoltam.. mindenesetre nagy élmény lehet ott menni! És 848 pedig jó választás lehet, nagy kanyarsebesség, rövid féktáv, könnyű motor lehet.. a kigyorsításhoz meg jól le kell áttételezni, és egy élmény lesz..
gondoltam :D Jó gép a 848 ráadásul ez asszem az egyik (ha nem A) leggyorsabb Motogp pálya, iszonyatot lehet itt tépni, pl célegyenes utáni kanyart a profik 210 körül veszik, nekem a 170 körüli már megy, félelmetes élmény. Ez a csaj se tolja gyengén

 

Elküldve: Fri Feb 17, 2017 6:51 am
Szerző: NagyGábor
abszolút, ez sokkal inkább pályára való, mint a Rivale. Az is jó volt, de hát ezzel már az első session alatt, amikor még csak szoktam a gépet 5-6 másodperccel jobb időket mentem, a végére meg már kerek 10-zel.
ha nem titok melyik pályán mennyiket mész?
nem titok. Phillip Island-en az MV-vel 2:03 volt az all time best idom 219 km/h-val az egyenes végén. A 848-cal rögtön első alkalommal mentem 1:50 körüli időket és 226-nál kezdtem fékezni az egyenes végén (laptimer app szerinti adatok). Más pályát még nem próbáltam itt.
:) jaa, most nézem a profilod, látom Ausztrália.. :D én meg a magyar pályákra gondoltam.. mindenesetre nagy élmény lehet ott menni! És 848 pedig jó választás lehet, nagy kanyarsebesség, rövid féktáv, könnyű motor lehet.. a kigyorsításhoz meg jól le kell áttételezni, és egy élmény lesz..

 

Elküldve: Thu Feb 16, 2017 10:50 pm
Szerző: gonzales
Akkor nem bántad meg, hogy lecserélted a Rivalét. Gondolom sokkal jobb időket mész vele pályán, de kanyarban az MV is nagyon jó volt.
abszolút, ez sokkal inkább pályára való, mint a Rivale. Az is jó volt, de hát ezzel már az első session alatt, amikor még csak szoktam a gépet 5-6 másodperccel jobb időket mentem, a végére meg már kerek 10-zel.
ha nem titok melyik pályán mennyiket mész?
nem titok. Phillip Island-en az MV-vel 2:03 volt az all time best idom 219 km/h-val az egyenes végén. A 848-cal rögtön első alkalommal mentem 1:50 körüli időket és 226-nál kezdtem fékezni az egyenes végén (laptimer app szerinti adatok). Más pályát még nem próbáltam itt.

 

Elküldve: Thu Feb 16, 2017 2:58 pm
Szerző: NagyGábor
Jó kis gép ez a 848 de szokni kell. Ja és a gyorsváltó lesz a következő (kötelező) upgrade.
Gyorsgáz: városba szerintem marhaság, de pályára nagyon baba, kb. negyed fordulat már fullgáz, nem kell szarakodni kanyarból kifelé, csak egy apró csuklómozdulat és sutty.
Akkor nem bántad meg, hogy lecserélted a Rivalét. Gondolom sokkal jobb időket mész vele pályán, de kanyarban az MV is nagyon jó volt.
abszolút, ez sokkal inkább pályára való, mint a Rivale. Az is jó volt, de hát ezzel már az első session alatt, amikor még csak szoktam a gépet 5-6 másodperccel jobb időket mentem, a végére meg már kerek 10-zel.
ha nem titok melyik pályán mennyiket mész?

 

Elküldve: Sat Feb 11, 2017 8:57 pm
Szerző: Laky 749
Meg csak nezelodom, meg a fene se tudja.
Azt sem tudom hogy megmarad-e vagy nem.

 

Elküldve: Sat Feb 11, 2017 9:25 am
Szerző: TorzsiMTS
Johogy nem szerelem be.
En a motorhoz hazilag csak az akkuhoz nyulok meg max viz meg olaj csere.
Csak azt nem ertem miert olyan rohadt draga.
Amcsi ebayen lattam atszamitva 1600-1800 £.
De egy 1098-as blokk meg kb 1500-tol van.
Na mindegy majd kiforr.
Vagy nem.
Nem eltbe vago hal Isten.
Csak nem építenél valami zsiványságot a 749ből? :D

 

Elküldve: Sat Feb 11, 2017 8:38 am
Szerző: Laky 749
Johogy nem szerelem be.
En a motorhoz hazilag csak az akkuhoz nyulok meg max viz meg olaj csere.
Csak azt nem ertem miert olyan rohadt draga.
Amcsi ebayen lattam atszamitva 1600-1800 £.
De egy 1098-as blokk meg kb 1500-tol van.
Na mindegy majd kiforr.
Vagy nem.
Nem eltbe vago hal Isten.

 

Elküldve: Sat Feb 11, 2017 7:22 am
Szerző: dino74
Csa.
Van valkinek tapasztalata vagy velemenye arrol, hogy talaltam szettet 749-hez amivel fel lehet epitteni a blokkot 940-50 ccm korulire.
Ami a furcsa hogy olyan horror az ara hogy azon lazan kikerul egy 999-es blokk vagy akar egy 1098-as blokk.
????
új henger vagy megmunkált, új dugó simán 1500€, ha van hozzá vezérműtengely (ami nem kötelező) meg ecu (ami viszont kell), hama 3000€
és remélem vágod, hogy ezt otthon nem szereled be :D

 

Elküldve: Sat Feb 11, 2017 7:20 am
Szerző: dino74
Csa.
Van valkinek tapasztalata vagy velemenye arrol, hogy talaltam szettet 749-hez amivel fel lehet epitteni a blokkot 940-50 ccm korulire.
Ami a furcsa hogy olyan horror az ara hogy azon lazan kikerul egy 999-es blokk vagy akar egy 1098-as blokk.
????
új henger vagy megmunkált, új dugó simán 1500€, ha van hozzá vezérműtengely (ami nem kötelező) meg ecu (ami viszont kell), hama 3000€

 

Elküldve: Sat Feb 11, 2017 12:16 am
Szerző: Laky 749
Csa.
Van valkinek tapasztalata vagy velemenye arrol, hogy talaltam szettet 749-hez amivel fel lehet epitteni a blokkot 940-50 ccm korulire.
Ami a furcsa hogy olyan horror az ara hogy azon lazan kikerul egy 999-es blokk vagy akar egy 1098-as blokk.
????

 

Elküldve: Sat Feb 04, 2017 7:15 am
Szerző: gonzales
én nekem a streetfighteren gyári volt https://amsducati.com/ducati-streetfigter-quick-shifter
Ezen kívül a dyno-t ismerem, de sztem nagyjából mindegy, az a lényeg, hogy megszakítsa a gyújtást. Nem baj ha állítható a megszakítás ideje
de ez rápattintható egy 2008-as 848-ra?
nem hiszem, de lehet van ahhoz külön
csak aftermarket cuccok. Nanembaj kicsit utána olvasok.