Elküldve: Thu Jun 01, 2017 10:49 pm
Sziasztok, egyik ismerősömnek kellene egy kis segítség 999 teleszkóp, főleg első beállításhoz!
Van valami gyári alapbeállítás?
90 kg az ember.
Köszi! asszem a gyári 85-90kg van belőle!
Tekerje a gyarira,ha rég volt szervizben a telo akkor szervizeltesse.
A gyárit megtalálod a használatiban.
Elküldve: Thu Jun 01, 2017 9:56 pm
Sziasztok, egyik ismerősömnek kellene egy kis segítség 999 teleszkóp, főleg első beállításhoz!
Van valami gyári alapbeállítás?
90 kg az ember.
Köszi!
Van valami gyári alapbeállítás?
90 kg az ember.
Köszi!
Elküldve: Thu Jun 01, 2017 9:24 pm
MRA plexit ismeri valaki? Megéri az árát?
Elküldve: Mon May 08, 2017 12:15 pm
Sziasztok.Kis segítségre lenne szükségem.Hibajelenség:748S/2000 :kb 3-4 hete nem mentem a kicsikével,akkor még rendesen fogott a kuplung(kb.3000km van benne csere óta). Most meg csak az első 2centin működik.Elindulni elég kegyetlen így.Valakinek valami ötlet esetleg?Köszi előre is.
Elküldve: Thu Mar 23, 2017 10:38 am
a Hring inkább nagyfék-nagygáz pálya.. ez iknább olyan ledületesebb, de nagyon jó lehet!! Pláne ahol a tenger a panoráma. én a helyedbe egyel gyorsabb csoportba lépnék, mert ezek csak feltartanak, kerülgeted őket, nem lehet egy tiszta kört menni.. a gyorsabba kinézel valakit magadnak az meghúz.. attól gyorsulsz.. jo otlet a gyorsabb csoport, tavasszal majd beprobalkozom. ezen a féltekén tavasz van ^^
Elküldve: Wed Mar 22, 2017 7:34 pmnagyon bejövős, bár messze nem annyira technikás, mint a Hring. a Hring inkább nagyfék-nagygáz pálya.. ez iknább olyan ledületesebb, de nagyon jó lehet!! Pláne ahol a tenger a panoráma. én a helyedbe egyel gyorsabb csoportba lépnék, mert ezek csak feltartanak, kerülgeted őket, nem lehet egy tiszta kört menni.. a gyorsabba kinézel valakit magadnak az meghúz.. attól gyorsulsz.. jo otlet a gyorsabb csoport, tavasszal majd beprobalkozom. ezen a féltekén tavasz van
Elküldve: Wed Mar 22, 2017 4:02 amköszi, öröm volt nézni, remélem egyszer én is eljutok a kenguruk földjére. amúgy neked mennyire jön be a pálya? nagyon bejövős, bár messze nem annyira technikás, mint a Hring. a Hring inkább nagyfék-nagygáz pálya.. ez iknább olyan ledületesebb, de nagyon jó lehet!! Pláne ahol a tenger a panoráma. én a helyedbe egyel gyorsabb csoportba lépnék, mert ezek csak feltartanak, kerülgeted őket, nem lehet egy tiszta kört menni.. a gyorsabba kinézel valakit magadnak az meghúz.. attól gyorsulsz.. jo otlet a gyorsabb csoport, tavasszal majd beprobalkozom.
Elküldve: Tue Mar 21, 2017 8:51 pmEgy kis Phillip Island feeling a 848-cal. Tudom, h sokkal tobbre kepes, tolem ennyi telt igy a masodik alkalommal. Sajna az orat takarja a kormany lebngescsillapito de a celegyenes vegen altalaban 240-250 korul vettem fektavot, es 170 korul kezdtem donteni. Gyors palya, na.
köszi, öröm volt nézni, remélem egyszer én is eljutok a kenguruk földjére. amúgy neked mennyire jön be a pálya? nagyon bejövős, bár messze nem annyira technikás, mint a Hring. a Hring inkább nagyfék-nagygáz pálya.. ez iknább olyan ledületesebb, de nagyon jó lehet!! Pláne ahol a tenger a panoráma. én a helyedbe egyel gyorsabb csoportba lépnék, mert ezek csak feltartanak, kerülgeted őket, nem lehet egy tiszta kört menni.. a gyorsabba kinézel valakit magadnak az meghúz.. attól gyorsulsz..
Elküldve: Tue Mar 21, 2017 7:30 pmEgy kis Phillip Island feeling a 848-cal. Tudom, h sokkal tobbre kepes, tolem ennyi telt igy a masodik alkalommal. Sajna az orat takarja a kormany lebngescsillapito de a celegyenes vegen altalaban 240-250 korul vettem fektavot, es 170 korul kezdtem donteni. Gyors palya, na.
köszi, öröm volt nézni, remélem egyszer én is eljutok a kenguruk földjére. amúgy neked mennyire jön be a pálya? nagyon bejövős, bár messze nem annyira technikás, mint a Hring.
Elküldve: Tue Mar 21, 2017 7:28 pmEgy kis Phillip Island feeling a 848-cal. Tudom, h sokkal tobbre kepes, tolem ennyi telt igy a masodik alkalommal. Sajna az orat takarja a kormany lebngescsillapito de a celegyenes vegen altalaban 240-250 korul vettem fektavot, es 170 korul kezdtem donteni. Gyors palya, na.
nem rossz! Én rövidítenék az áttételen.. amúgy mik ezek a felpörgések? Lyukatváltasz vagy dobálja a fokozatokat? igen, a gyorsváltó baszakodott, állítani kell még az érzékenységét, mert nagy terhelés alatt egész egyszerűen üresbe dobta.
Elküldve: Tue Mar 21, 2017 6:51 pmEgy kis Phillip Island feeling a 848-cal. Tudom, h sokkal tobbre kepes, tolem ennyi telt igy a masodik alkalommal. Sajna az orat takarja a kormany lebngescsillapito de a celegyenes vegen altalaban 240-250 korul vettem fektavot, es 170 korul kezdtem donteni. Gyors palya, na.
nem rossz! Én rövidítenék az áttételen.. amúgy mik ezek a felpörgések? Lyukatváltasz vagy dobálja a fokozatokat?
Elküldve: Tue Mar 21, 2017 6:02 pmEgy kis Phillip Island feeling a 848-cal. Tudom, h sokkal tobbre kepes, tolem ennyi telt igy a masodik alkalommal. Sajna az orat takarja a kormany lebngescsillapito de a celegyenes vegen altalaban 240-250 korul vettem fektavot, es 170 korul kezdtem donteni. Gyors palya, na.
köszi, öröm volt nézni, remélem egyszer én is eljutok a kenguruk földjére. amúgy neked mennyire jön be a pálya?
Elküldve: Tue Mar 21, 2017 12:15 amEgy kis Phillip Island feeling a 848-cal. Tudom, h sokkal tobbre kepes, tolem ennyi telt igy a masodik alkalommal. Sajna az orat takarja a kormany lebngescsillapito de a celegyenes vegen altalaban 240-250 korul vettem fektavot, es 170 korul kezdtem donteni. Gyors palya, na.
Elküldve: Sat Mar 04, 2017 10:11 pmmegoldódott, egy kicsit döntöttem rajta, így a helyén van, és nem feszül sehol, a ledes világítást meg az idom alá rakom valahogy...... arra figyelj, hogy ha kocsiban ülsz nem látszik rendesen, és az egyik srácnak elvették a forgalmiját miatta Kinek vették el a forgalmiját? arminnak
Elküldve: Sat Mar 04, 2017 10:50 ammegvan a problem, az ülés felőli idom áll feljebb egy centivel, alátéttel billentek rajta és a helyén lesz minden megoldódott, egy kicsit döntöttem rajta, így a helyén van, és nem feszül sehol, a ledes világítást meg az idom alá rakom valahogy...... arra figyelj, hogy ha kocsiban ülsz nem látszik rendesen, és az egyik srácnak elvették a forgalmiját miatta Kinek vették el a forgalmiját?
Elküldve: Fri Feb 24, 2017 10:53 pmDino.
Ez talan mar felvenne a versenyt a maserati-eval. Nem? fel, csak hát a tudás neki is ilyen kipper volt rajta
Elküldve: Fri Feb 24, 2017 9:50 pmDino.
Ez talan mar felvenne a versenyt a maserati-eval. Nem?
Elküldve: Fri Feb 24, 2017 9:22 pmEzt vigyetek Phillip Islandra.
http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... asc&page=1 Jó is lenne. Mondjuk ez kicsit drága, itt ugyanennyi csak dollárban. biztos vagy benne? Ez egy RS igaz. Csak a sima R-t néztem. RS itt egy darab sincs.
Elküldve: Fri Feb 24, 2017 10:27 amEzt vigyetek Phillip Islandra.
http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... asc&page=1 Jó is lenne. Mondjuk ez kicsit drága, itt ugyanennyi csak dollárban. biztos vagy benne? Ez egy RS
Elküldve: Fri Feb 24, 2017 7:56 amEzt vigyetek Phillip Islandra.
http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... asc&page=1 Nagyon kéne! Csak tudnám, hol lehet ilyen szivárványos temperafestéket venni...
Elküldve: Fri Feb 24, 2017 5:02 amEzt vigyetek Phillip Islandra.
http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... asc&page=1 Jó is lenne. Mondjuk ez kicsit drága, itt ugyanennyi csak dollárban.
Elküldve: Fri Feb 24, 2017 1:38 amEzt vigyetek Phillip Islandra.
http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... asc&page=1
Elküldve: Tue Feb 21, 2017 10:23 amazt ne felejtsük hogy sztem Peti ausztrál dollárt ír, nekünk a dollár meg a trámpos Ja, az igaz, de sírnék ha itthon 45000 lenne egy pályanap... Az itteni bérekhez.. egy pálya nap díjjal, garázzsal, benzinnel kb. $400-ból jön ki. Ez nekem teljesen átlagos fizuval kb. 5 óra munkadíjam. Ha itthon is ez lenne az arány, akkor mindenki egész pályanapokra járna, nem csak egy-két etapra... Ez lenne a normális... Téged meg már csak a GP pálya miatt is irigyellek.... A 848-ról nem is beszélek.
Elküldve: Mon Feb 20, 2017 8:09 pmazt ne felejtsük hogy sztem Peti ausztrál dollárt ír, nekünk a dollár meg a trámpos Ja, az igaz, de sírnék ha itthon 45000 lenne egy pályanap... Az itteni bérekhez.. egy pálya nap díjjal, garázzsal, benzinnel kb. $400-ból jön ki. Ez nekem teljesen átlagos fizuval kb. 5 óra munkadíjam.
Elküldve: Mon Feb 20, 2017 5:28 pm220 körül van a dollár, akkor kb 55000. Viszont 6futam.. nem kevés, de nem is vészes.. tavaly a Svéd féle Hringes nap 100eur volt, egy box 160eur.. modnjuk az inkább németeknek lett beárazva..
Elküldve: Mon Feb 20, 2017 3:10 pmazt ne felejtsük hogy sztem Peti ausztrál dollárt ír, nekünk a dollár meg a trámpos Ja, az igaz, de sírnék ha itthon 45000 lenne egy pályanap... Az itteni bérekhez..
Elküldve: Mon Feb 20, 2017 12:06 pmazt ne felejtsük hogy sztem Peti ausztrál dollárt ír, nekünk a dollár meg a trámpos
Elküldve: Mon Feb 20, 2017 3:31 ammike wohner fele nyilt napok kb. ilyenek a pancsi ringen mint amit gonzales leirt. Szoval nem kell nagyon messzire menni A magyar szervezésű napokra gondoltam. Ja elsőre én is ledobbentem mennyire rámennek itt a biztonságra. Alapból négy csoport van képesség-körido szerint, ha először vagy itt akkor tudastol függetlenül leglassabb csoportba tesznek. Mindenkin van kis matrica időmérő, és ha adott session-ön nagyságrendekkel lassabb vagy gyorsabb vagy mint a csoport átlag, akkor simán attesznek másik csoportba.
Elküldve: Sun Feb 19, 2017 9:19 pmértem. És ott amúgy mibe kerül egy pályanap? És mikor vagy mennyi van belőle? huh. 250 dollar 1 nap plusz 15 dollár a garázs-hely. Egy nap 6 session-t mehetsz, egy session 20 perc és 4 csoport van köridő alapján elosztva. Itt októbertől júniusig tart a szezon, nagyjából kéthetente van 2-3 nap egy héten. Reggel 7- kor indul a nap, először a motor meg a ruhád ellenőrzik nagyon aprólékosan, hogy megfelel-e. Aztán jön a rövid eligazítás, milyen idő van, mire lehet számítani a nap folyamán, kinek milyen guminyomást ajánlanak, ilyenek. Aztán az abszolút kezdőket, vagy akik először vannak itt egy oktato végig viszi a pályán, majd indul a buli a többi csoportnak is. Valahogy ezt az eligazítást és ellenőrzést kicsit mintha hanyagolnák a magyar pályanapokon! a Bucsik féle napok a "legszigorúbbak"... lassúk a gyorsba, gyorsak a lassúba.. némelyik motor majd széthullik már a boxból kifele.. sisak, ruha, stb minenmindegy.. na de legalább ez van.. kispénz kisfoci..
Elküldve: Sun Feb 19, 2017 6:57 pmaz itteni superbike iskola oktatói mennek 1:38 körüli időket, a rekordot Lorenzo tartja 1:27-tel. értem. És ott amúgy mibe kerül egy pályanap? És mikor vagy mennyi van belőle? huh. 250 dollar 1 nap plusz 15 dollár a garázs-hely. Egy nap 6 session-t mehetsz, egy session 20 perc és 4 csoport van köridő alapján elosztva. Itt októbertől júniusig tart a szezon, nagyjából kéthetente van 2-3 nap egy héten. Reggel 7- kor indul a nap, először a motor meg a ruhád ellenőrzik nagyon aprólékosan, hogy megfelel-e. Aztán jön a rövid eligazítás, milyen idő van, mire lehet számítani a nap folyamán, kinek milyen guminyomást ajánlanak, ilyenek. Aztán az abszolút kezdőket, vagy akik először vannak itt egy oktato végig viszi a pályán, majd indul a buli a többi csoportnak is. a garázshely az korrekt, a napidíj egy kicsit erős, de ott az életszinvonal is magasabb gondolom mint itt. amúgy korrektül hangzik.. a Fönix napok is hasonlók a Pannonián..
Elküldve: Sun Feb 19, 2017 12:39 pmmike wohner fele nyilt napok kb. ilyenek a pancsi ringen mint amit gonzales leirt. Szoval nem kell nagyon messzire menni A magyar szervezésű napokra gondoltam.
Elküldve: Sun Feb 19, 2017 12:34 pmmike wohner fele nyilt napok kb. ilyenek a pancsi ringen mint amit gonzales leirt. Szoval nem kell nagyon messzire menni
Elküldve: Sun Feb 19, 2017 12:07 pmaz itteni superbike iskola oktatói mennek 1:38 körüli időket, a rekordot Lorenzo tartja 1:27-tel. értem. És ott amúgy mibe kerül egy pályanap? És mikor vagy mennyi van belőle? huh. 250 dollar 1 nap plusz 15 dollár a garázs-hely. Egy nap 6 session-t mehetsz, egy session 20 perc és 4 csoport van köridő alapján elosztva. Itt októbertől júniusig tart a szezon, nagyjából kéthetente van 2-3 nap egy héten. Reggel 7- kor indul a nap, először a motor meg a ruhád ellenőrzik nagyon aprólékosan, hogy megfelel-e. Aztán jön a rövid eligazítás, milyen idő van, mire lehet számítani a nap folyamán, kinek milyen guminyomást ajánlanak, ilyenek. Aztán az abszolút kezdőket, vagy akik először vannak itt egy oktato végig viszi a pályán, majd indul a buli a többi csoportnak is. Valahogy ezt az eligazítást és ellenőrzést kicsit mintha hanyagolnák a magyar pályanapokon!
Elküldve: Sun Feb 19, 2017 11:42 amaz jó.. és mennyit mennek a nagyok? Mármint köridőt.. az itteni superbike iskola oktatói mennek 1:38 körüli időket, a rekordot Lorenzo tartja 1:27-tel. értem. És ott amúgy mibe kerül egy pályanap? És mikor vagy mennyi van belőle? huh. 250 dollar 1 nap plusz 15 dollár a garázs-hely. Egy nap 6 session-t mehetsz, egy session 20 perc és 4 csoport van köridő alapján elosztva. Itt októbertől júniusig tart a szezon, nagyjából kéthetente van 2-3 nap egy héten. Reggel 7- kor indul a nap, először a motor meg a ruhád ellenőrzik nagyon aprólékosan, hogy megfelel-e. Aztán jön a rövid eligazítás, milyen idő van, mire lehet számítani a nap folyamán, kinek milyen guminyomást ajánlanak, ilyenek. Aztán az abszolút kezdőket, vagy akik először vannak itt egy oktato végig viszi a pályán, majd indul a buli a többi csoportnak is.
Elküldve: Sat Feb 18, 2017 10:27 pmgondoltam Jó gép a 848 ráadásul ez asszem az egyik (ha nem A) leggyorsabb Motogp pálya, iszonyatot lehet itt tépni, pl célegyenes utáni kanyart a profik 210 körül veszik, nekem a 170 körüli már megy, félelmetes élmény. Ez a csaj se tolja gyengén az jó.. és mennyit mennek a nagyok? Mármint köridőt.. az itteni superbike iskola oktatói mennek 1:38 körüli időket, a rekordot Lorenzo tartja 1:27-tel. értem. És ott amúgy mibe kerül egy pályanap? És mikor vagy mennyi van belőle?
Elküldve: Sat Feb 18, 2017 10:07 pmjaa, most nézem a profilod, látom Ausztrália.. én meg a magyar pályákra gondoltam.. mindenesetre nagy élmény lehet ott menni! És 848 pedig jó választás lehet, nagy kanyarsebesség, rövid féktáv, könnyű motor lehet.. a kigyorsításhoz meg jól le kell áttételezni, és egy élmény lesz.. gondoltam Jó gép a 848 ráadásul ez asszem az egyik (ha nem A) leggyorsabb Motogp pálya, iszonyatot lehet itt tépni, pl célegyenes utáni kanyart a profik 210 körül veszik, nekem a 170 körüli már megy, félelmetes élmény. Ez a csaj se tolja gyengén az jó.. és mennyit mennek a nagyok? Mármint köridőt.. az itteni superbike iskola oktatói mennek 1:38 körüli időket, a rekordot Lorenzo tartja 1:27-tel.
Elküldve: Sat Feb 18, 2017 6:32 pmnem titok. Phillip Island-en az MV-vel 2:03 volt az all time best idom 219 km/h-val az egyenes végén. A 848-cal rögtön első alkalommal mentem 1:50 körüli időket és 226-nál kezdtem fékezni az egyenes végén (laptimer app szerinti adatok). Más pályát még nem próbáltam itt. jaa, most nézem a profilod, látom Ausztrália.. én meg a magyar pályákra gondoltam.. mindenesetre nagy élmény lehet ott menni! És 848 pedig jó választás lehet, nagy kanyarsebesség, rövid féktáv, könnyű motor lehet.. a kigyorsításhoz meg jól le kell áttételezni, és egy élmény lesz.. gondoltam Jó gép a 848 ráadásul ez asszem az egyik (ha nem A) leggyorsabb Motogp pálya, iszonyatot lehet itt tépni, pl célegyenes utáni kanyart a profik 210 körül veszik, nekem a 170 körüli már megy, félelmetes élmény. Ez a csaj se tolja gyengén az jó.. és mennyit mennek a nagyok? Mármint köridőt..
Elküldve: Fri Feb 17, 2017 1:33 pmha nem titok melyik pályán mennyiket mész? nem titok. Phillip Island-en az MV-vel 2:03 volt az all time best idom 219 km/h-val az egyenes végén. A 848-cal rögtön első alkalommal mentem 1:50 körüli időket és 226-nál kezdtem fékezni az egyenes végén (laptimer app szerinti adatok). Más pályát még nem próbáltam itt. jaa, most nézem a profilod, látom Ausztrália.. én meg a magyar pályákra gondoltam.. mindenesetre nagy élmény lehet ott menni! És 848 pedig jó választás lehet, nagy kanyarsebesség, rövid féktáv, könnyű motor lehet.. a kigyorsításhoz meg jól le kell áttételezni, és egy élmény lesz.. gondoltam Jó gép a 848 ráadásul ez asszem az egyik (ha nem A) leggyorsabb Motogp pálya, iszonyatot lehet itt tépni, pl célegyenes utáni kanyart a profik 210 körül veszik, nekem a 170 körüli már megy, félelmetes élmény. Ez a csaj se tolja gyengén
Elküldve: Fri Feb 17, 2017 6:51 amabszolút, ez sokkal inkább pályára való, mint a Rivale. Az is jó volt, de hát ezzel már az első session alatt, amikor még csak szoktam a gépet 5-6 másodperccel jobb időket mentem, a végére meg már kerek 10-zel. ha nem titok melyik pályán mennyiket mész? nem titok. Phillip Island-en az MV-vel 2:03 volt az all time best idom 219 km/h-val az egyenes végén. A 848-cal rögtön első alkalommal mentem 1:50 körüli időket és 226-nál kezdtem fékezni az egyenes végén (laptimer app szerinti adatok). Más pályát még nem próbáltam itt. jaa, most nézem a profilod, látom Ausztrália.. én meg a magyar pályákra gondoltam.. mindenesetre nagy élmény lehet ott menni! És 848 pedig jó választás lehet, nagy kanyarsebesség, rövid féktáv, könnyű motor lehet.. a kigyorsításhoz meg jól le kell áttételezni, és egy élmény lesz..
Elküldve: Thu Feb 16, 2017 10:50 pmAkkor nem bántad meg, hogy lecserélted a Rivalét. Gondolom sokkal jobb időket mész vele pályán, de kanyarban az MV is nagyon jó volt. abszolút, ez sokkal inkább pályára való, mint a Rivale. Az is jó volt, de hát ezzel már az első session alatt, amikor még csak szoktam a gépet 5-6 másodperccel jobb időket mentem, a végére meg már kerek 10-zel. ha nem titok melyik pályán mennyiket mész? nem titok. Phillip Island-en az MV-vel 2:03 volt az all time best idom 219 km/h-val az egyenes végén. A 848-cal rögtön első alkalommal mentem 1:50 körüli időket és 226-nál kezdtem fékezni az egyenes végén (laptimer app szerinti adatok). Más pályát még nem próbáltam itt.
Elküldve: Thu Feb 16, 2017 2:58 pmJó kis gép ez a 848 de szokni kell. Ja és a gyorsváltó lesz a következő (kötelező) upgrade.
Gyorsgáz: városba szerintem marhaság, de pályára nagyon baba, kb. negyed fordulat már fullgáz, nem kell szarakodni kanyarból kifelé, csak egy apró csuklómozdulat és sutty. Akkor nem bántad meg, hogy lecserélted a Rivalét. Gondolom sokkal jobb időket mész vele pályán, de kanyarban az MV is nagyon jó volt. abszolút, ez sokkal inkább pályára való, mint a Rivale. Az is jó volt, de hát ezzel már az első session alatt, amikor még csak szoktam a gépet 5-6 másodperccel jobb időket mentem, a végére meg már kerek 10-zel. ha nem titok melyik pályán mennyiket mész?
Elküldve: Sat Feb 11, 2017 8:57 pmMeg csak nezelodom, meg a fene se tudja.
Azt sem tudom hogy megmarad-e vagy nem.
Elküldve: Sat Feb 11, 2017 9:25 amJohogy nem szerelem be.
En a motorhoz hazilag csak az akkuhoz nyulok meg max viz meg olaj csere.
Csak azt nem ertem miert olyan rohadt draga.
Amcsi ebayen lattam atszamitva 1600-1800 £.
De egy 1098-as blokk meg kb 1500-tol van.
Na mindegy majd kiforr.
Vagy nem.
Nem eltbe vago hal Isten. Csak nem építenél valami zsiványságot a 749ből?
Elküldve: Sat Feb 11, 2017 8:38 amJohogy nem szerelem be.
En a motorhoz hazilag csak az akkuhoz nyulok meg max viz meg olaj csere.
Csak azt nem ertem miert olyan rohadt draga.
Amcsi ebayen lattam atszamitva 1600-1800 £.
De egy 1098-as blokk meg kb 1500-tol van.
Na mindegy majd kiforr.
Vagy nem.
Nem eltbe vago hal Isten.
Elküldve: Sat Feb 11, 2017 7:22 amCsa.
Van valkinek tapasztalata vagy velemenye arrol, hogy talaltam szettet 749-hez amivel fel lehet epitteni a blokkot 940-50 ccm korulire.
Ami a furcsa hogy olyan horror az ara hogy azon lazan kikerul egy 999-es blokk vagy akar egy 1098-as blokk.
???? új henger vagy megmunkált, új dugó simán 1500€, ha van hozzá vezérműtengely (ami nem kötelező) meg ecu (ami viszont kell), hama 3000€ és remélem vágod, hogy ezt otthon nem szereled be
Elküldve: Sat Feb 11, 2017 7:20 amCsa.
Van valkinek tapasztalata vagy velemenye arrol, hogy talaltam szettet 749-hez amivel fel lehet epitteni a blokkot 940-50 ccm korulire.
Ami a furcsa hogy olyan horror az ara hogy azon lazan kikerul egy 999-es blokk vagy akar egy 1098-as blokk.
???? új henger vagy megmunkált, új dugó simán 1500€, ha van hozzá vezérműtengely (ami nem kötelező) meg ecu (ami viszont kell), hama 3000€
Elküldve: Sat Feb 11, 2017 12:16 amCsa.
Van valkinek tapasztalata vagy velemenye arrol, hogy talaltam szettet 749-hez amivel fel lehet epitteni a blokkot 940-50 ccm korulire.
Ami a furcsa hogy olyan horror az ara hogy azon lazan kikerul egy 999-es blokk vagy akar egy 1098-as blokk.
????
Elküldve: Sat Feb 04, 2017 7:15 amén nekem a streetfighteren gyári volt https://amsducati.com/ducati-streetfigter-quick-shifter
Ezen kívül a dyno-t ismerem, de sztem nagyjából mindegy, az a lényeg, hogy megszakítsa a gyújtást. Nem baj ha állítható a megszakítás ideje de ez rápattintható egy 2008-as 848-ra? nem hiszem, de lehet van ahhoz külön csak aftermarket cuccok. Nanembaj kicsit utána olvasok.