Elküldve: Sat Oct 04, 2014 9:28 am
Nálam ugye szombaton kellett feszszabályzót cserélni, és amikor jó volt 14V felett lehetett mérni. A feszszabályzó pont azt figyeli, hogy a töltés olyan 14-14,3 között legyen.
A 12-13V szerintem csak az akksiról megy, és nincs töltés. A 14-14,3V az jobban hangzik!!! a 999 az aksi feszkót nézi nem a töltést ezért nem írtam 14et mert úgy annyi nem lehet Jogos a két pont!
Elküldve: Sat Oct 04, 2014 8:30 amNálam ugye szombaton kellett feszszabályzót cserélni, és amikor jó volt 14V felett lehetett mérni. A feszszabályzó pont azt figyeli, hogy a töltés olyan 14-14,3 között legyen.
A 12-13V szerintem csak az akksiról megy, és nincs töltés. A 14-14,3V az jobban hangzik!!! a 999 az aksi feszkót nézi nem a töltést ezért nem írtam 14et mert úgy annyi nem lehet
Elküldve: Sat Oct 04, 2014 8:29 amGugli: Töltőfeszültség, amit a jármű feszültségszabályozója állít be 2,3-2,37 V/cella ( 13,8-14,2 V, 27,6-28,4 V ) közötti legyen. ( Ezért készülnek névlegesen 13,8 V-os feszültségre a mobil készülékek ).
Elküldve: Sat Oct 04, 2014 8:18 amNálam ugye szombaton kellett feszszabályzót cserélni, és amikor jó volt 14V felett lehetett mérni. A feszszabályzó pont azt figyeli, hogy a töltés olyan 14-14,3 között legyen.
A 12-13V szerintem csak az akksiról megy, és nincs töltés. A 14-14,3V az jobban hangzik!!!
Elküldve: Sat Oct 04, 2014 7:26 amNálam ugye szombaton kellett feszszabályzót cserélni, és amikor jó volt 14V felett lehetett mérni. A feszszabályzó pont azt figyeli, hogy a töltés olyan 14-14,3 között legyen.
A 12-13V szerintem csak az akksiról megy, és nincs töltés.
Elküldve: Sat Oct 04, 2014 1:34 amSzerintem aksi csere megoldja. Nekem is hasonlót szokott produkálni, amikor meghal az aksi.
Az a tapasztalatom, hogy a 12-15 ezres Banner kb. 2-3 évet bír, ha nem pátyolgatom (csepptöltőzöm stb.) télen, a gyári 26-30 ezres YUASA 4-5 évet. (YUASA-t találsz a Klub/Partnereink között http://motoralkatresz.eu/termekek/Yuasa ... kumulator/ oldalon, pár napja 26 ezerért láttam)
Az olcsóbb aksit is el lehet húzni 3-4 évet, csak akkor 2-3 hét állás után már töltőre kell tenni, különben egyre romlik az állapota.
Ha a műszerfalon gyújtásra már csak 11,9 és 12,1 V körül mutat, akkor már gyengélkedik az aksi tapasztalatom szerint, de még beindítja valahogy (12,2 és 12,5 között mutat erős aksinál). 11,8-nál már be sem indítja. Ha neked a 2005 utáni modell van (az Avatarodból gondolom), akkor még plusz cumi, hogy nem lehet kikapcsolni a világítást gyújtásra, ami még inkább szopatja az aksit az amúgy is "nehéz" indítózás előtt.
Olyan egyébként szokott lenni, hogy magas Volt értéket mutat, de indítófeszültsége már nincs az aksinak és én úgy tudom, hogy a nagy cm3-s két hengeres motoroknál pont ez a lényeg. (Ha sima gyújtásra mutat 13,7-8-at, az nekem soknak tűnik, de ha járó motornál, akkor viszont kevés, mert akkor 14,1 - 14,3 között szokott nekem mutatni és akkor valami nem stimmel a töltéseddel)
Szerintem ki kellene próbálnod egy jó aksival és ha ugyanezt produkálja, akkor lehet hogy valami érintkezési probléma lesz, esetleg töltés (vagy fesz.szabályzó???), de azt majd nálam tapasztaltabbak megmondják. Tegnap megjött az új aksi, könnyen indult, bár próbaútra nem tudtam menni az eső miatt. Melegítéskor 13,6V körül mutatott. Szerintem valami nincs rendben a töltéseddel, meg kellene nézetned. Én úgy tudom, hogy az autók is (és az én 9-esem is), kicsivel 14 V fölött töltenek.
Lehet, hogy ez vágta gajra az előző aksidat is vagy az is lehet hogy nincs is baja, csak indítás után nem kapott ugyanígy rendes visszatöltést. 2,2v/cellax6 az 13,2 szerintem, picit felette szabályoz a fesszabalyzo
Elküldve: Fri Oct 03, 2014 4:02 pmSziasztok, SOS!
Ducati 999 mennyire érzékeny az aksira? Immáron 1500 kilométert levezettem, amikor egyszercsak nem akart indulni. Bebikáztuk kocsiról, utána 1-2szer még tekerte, aztán újra semmi. A gond az, hogy el sem kezdi tekerni, csak ilyen sípolás-szerű hang, aztán villog az akufeszültség, vagy reseteli a műszerfalat. Feltöltöttem az aksit, másnap gond nélkül mente, aztán nagyjából 50 kilométer és 5-ödik újraindítás után újra feladta. Bebikáz, gond nélkül hazavezet . . . Zselés aksi van benne döntve, 3 éves, töltést rendben mutatja 13,7-8V-ra. Az aksi biztosan csereérett, hamar esik a feszültsége, csak nekem gyanús hogy nem is próbál tekerni. Volt valakinek ilyesmi tapasztalata? Esetleg tippek? Szerintem aksi csere megoldja. Nekem is hasonlót szokott produkálni, amikor meghal az aksi.
Az a tapasztalatom, hogy a 12-15 ezres Banner kb. 2-3 évet bír, ha nem pátyolgatom (csepptöltőzöm stb.) télen, a gyári 26-30 ezres YUASA 4-5 évet. (YUASA-t találsz a Klub/Partnereink között http://motoralkatresz.eu/termekek/Yuasa ... kumulator/ oldalon, pár napja 26 ezerért láttam)
Az olcsóbb aksit is el lehet húzni 3-4 évet, csak akkor 2-3 hét állás után már töltőre kell tenni, különben egyre romlik az állapota.
Ha a műszerfalon gyújtásra már csak 11,9 és 12,1 V körül mutat, akkor már gyengélkedik az aksi tapasztalatom szerint, de még beindítja valahogy (12,2 és 12,5 között mutat erős aksinál). 11,8-nál már be sem indítja. Ha neked a 2005 utáni modell van (az Avatarodból gondolom), akkor még plusz cumi, hogy nem lehet kikapcsolni a világítást gyújtásra, ami még inkább szopatja az aksit az amúgy is "nehéz" indítózás előtt.
Olyan egyébként szokott lenni, hogy magas Volt értéket mutat, de indítófeszültsége már nincs az aksinak és én úgy tudom, hogy a nagy cm3-s két hengeres motoroknál pont ez a lényeg. (Ha sima gyújtásra mutat 13,7-8-at, az nekem soknak tűnik, de ha járó motornál, akkor viszont kevés, mert akkor 14,1 - 14,3 között szokott nekem mutatni és akkor valami nem stimmel a töltéseddel)
Szerintem ki kellene próbálnod egy jó aksival és ha ugyanezt produkálja, akkor lehet hogy valami érintkezési probléma lesz, esetleg töltés (vagy fesz.szabályzó???), de azt majd nálam tapasztaltabbak megmondják. Tegnap megjött az új aksi, könnyen indult, bár próbaútra nem tudtam menni az eső miatt. Melegítéskor 13,6V körül mutatott. Szerintem valami nincs rendben a töltéseddel, meg kellene nézetned. Én úgy tudom, hogy az autók is (és az én 9-esem is), kicsivel 14 V fölött töltenek.
Lehet, hogy ez vágta gajra az előző aksidat is vagy az is lehet hogy nincs is baja, csak indítás után nem kapott ugyanígy rendes visszatöltést.
Elküldve: Fri Oct 03, 2014 9:11 amSziasztok, SOS!
Ducati 999 mennyire érzékeny az aksira? Immáron 1500 kilométert levezettem, amikor egyszercsak nem akart indulni. Bebikáztuk kocsiról, utána 1-2szer még tekerte, aztán újra semmi. A gond az, hogy el sem kezdi tekerni, csak ilyen sípolás-szerű hang, aztán villog az akufeszültség, vagy reseteli a műszerfalat. Feltöltöttem az aksit, másnap gond nélkül mente, aztán nagyjából 50 kilométer és 5-ödik újraindítás után újra feladta. Bebikáz, gond nélkül hazavezet . . . Zselés aksi van benne döntve, 3 éves, töltést rendben mutatja 13,7-8V-ra. Az aksi biztosan csereérett, hamar esik a feszültsége, csak nekem gyanús hogy nem is próbál tekerni. Volt valakinek ilyesmi tapasztalata? Esetleg tippek? Szerintem aksi csere megoldja. Nekem is hasonlót szokott produkálni, amikor meghal az aksi.
Az a tapasztalatom, hogy a 12-15 ezres Banner kb. 2-3 évet bír, ha nem pátyolgatom (csepptöltőzöm stb.) télen, a gyári 26-30 ezres YUASA 4-5 évet. (YUASA-t találsz a Klub/Partnereink között http://motoralkatresz.eu/termekek/Yuasa ... kumulator/ oldalon, pár napja 26 ezerért láttam)
Az olcsóbb aksit is el lehet húzni 3-4 évet, csak akkor 2-3 hét állás után már töltőre kell tenni, különben egyre romlik az állapota.
Ha a műszerfalon gyújtásra már csak 11,9 és 12,1 V körül mutat, akkor már gyengélkedik az aksi tapasztalatom szerint, de még beindítja valahogy (12,2 és 12,5 között mutat erős aksinál). 11,8-nál már be sem indítja. Ha neked a 2005 utáni modell van (az Avatarodból gondolom), akkor még plusz cumi, hogy nem lehet kikapcsolni a világítást gyújtásra, ami még inkább szopatja az aksit az amúgy is "nehéz" indítózás előtt.
Olyan egyébként szokott lenni, hogy magas Volt értéket mutat, de indítófeszültsége már nincs az aksinak és én úgy tudom, hogy a nagy cm3-s két hengeres motoroknál pont ez a lényeg. (Ha sima gyújtásra mutat 13,7-8-at, az nekem soknak tűnik, de ha járó motornál, akkor viszont kevés, mert akkor 14,1 - 14,3 között szokott nekem mutatni és akkor valami nem stimmel a töltéseddel)
Szerintem ki kellene próbálnod egy jó aksival és ha ugyanezt produkálja, akkor lehet hogy valami érintkezési probléma lesz, esetleg töltés (vagy fesz.szabályzó???), de azt majd nálam tapasztaltabbak megmondják. Tegnap megjött az új aksi, könnyen indult, bár próbaútra nem tudtam menni az eső miatt. Melegítéskor 13,6V körül mutatott.
Elküldve: Wed Oct 01, 2014 11:59 amSziasztok, SOS!
Ducati 999 mennyire érzékeny az aksira? Immáron 1500 kilométert levezettem, amikor egyszercsak nem akart indulni. Bebikáztuk kocsiról, utána 1-2szer még tekerte, aztán újra semmi. A gond az, hogy el sem kezdi tekerni, csak ilyen sípolás-szerű hang, aztán villog az akufeszültség, vagy reseteli a műszerfalat. Feltöltöttem az aksit, másnap gond nélkül mente, aztán nagyjából 50 kilométer és 5-ödik újraindítás után újra feladta. Bebikáz, gond nélkül hazavezet . . . Zselés aksi van benne döntve, 3 éves, töltést rendben mutatja 13,7-8V-ra. Az aksi biztosan csereérett, hamar esik a feszültsége, csak nekem gyanús hogy nem is próbál tekerni. Volt valakinek ilyesmi tapasztalata? Esetleg tippek? Szerintem aksi csere megoldja. Nekem is hasonlót szokott produkálni, amikor meghal az aksi.
Az a tapasztalatom, hogy a 12-15 ezres Banner kb. 2-3 évet bír, ha nem pátyolgatom (csepptöltőzöm stb.) télen, a gyári 26-30 ezres YUASA 4-5 évet. (YUASA-t találsz a Klub/Partnereink között http://motoralkatresz.eu/termekek/Yuasa ... kumulator/ oldalon, pár napja 26 ezerért láttam)
Az olcsóbb aksit is el lehet húzni 3-4 évet, csak akkor 2-3 hét állás után már töltőre kell tenni, különben egyre romlik az állapota.
Ha a műszerfalon gyújtásra már csak 11,9 és 12,1 V körül mutat, akkor már gyengélkedik az aksi tapasztalatom szerint, de még beindítja valahogy (12,2 és 12,5 között mutat erős aksinál). 11,8-nál már be sem indítja. Ha neked a 2005 utáni modell van (az Avatarodból gondolom), akkor még plusz cumi, hogy nem lehet kikapcsolni a világítást gyújtásra, ami még inkább szopatja az aksit az amúgy is "nehéz" indítózás előtt.
Olyan egyébként szokott lenni, hogy magas Volt értéket mutat, de indítófeszültsége már nincs az aksinak és én úgy tudom, hogy a nagy cm3-s két hengeres motoroknál pont ez a lényeg. (Ha sima gyújtásra mutat 13,7-8-at, az nekem soknak tűnik, de ha járó motornál, akkor viszont kevés, mert akkor 14,1 - 14,3 között szokott nekem mutatni és akkor valami nem stimmel a töltéseddel)
Szerintem ki kellene próbálnod egy jó aksival és ha ugyanezt produkálja, akkor lehet hogy valami érintkezési probléma lesz, esetleg töltés (vagy fesz.szabályzó???), de azt majd nálam tapasztaltabbak megmondják. Kösz Rigo, az új aksit már várom. Mivel csak pár hete vettem a motort, nem tudhatom hogyan bántak az aksival, így azt rögtön megrendeltem a hiba megjelenésekor. A 13,8-at járó motorral gondoltam, e fölé nem szokott menni, kíváncsi vagyok mit mutat majd az új aksival.
Angol fórumokon is eléggé keresett téma, remélem hamar megoldódik . . .
Jól láttad egyébként, 2005-ös modell, világít állandóan
Elküldve: Tue Sep 30, 2014 9:37 pmSziasztok, SOS!
Ducati 999 mennyire érzékeny az aksira? Immáron 1500 kilométert levezettem, amikor egyszercsak nem akart indulni. Bebikáztuk kocsiról, utána 1-2szer még tekerte, aztán újra semmi. A gond az, hogy el sem kezdi tekerni, csak ilyen sípolás-szerű hang, aztán villog az akufeszültség, vagy reseteli a műszerfalat. Feltöltöttem az aksit, másnap gond nélkül mente, aztán nagyjából 50 kilométer és 5-ödik újraindítás után újra feladta. Bebikáz, gond nélkül hazavezet . . . Zselés aksi van benne döntve, 3 éves, töltést rendben mutatja 13,7-8V-ra. Az aksi biztosan csereérett, hamar esik a feszültsége, csak nekem gyanús hogy nem is próbál tekerni. Volt valakinek ilyesmi tapasztalata? Esetleg tippek? Szerintem aksi csere megoldja. Nekem is hasonlót szokott produkálni, amikor meghal az aksi.
Az a tapasztalatom, hogy a 12-15 ezres Banner kb. 2-3 évet bír, ha nem pátyolgatom (csepptöltőzöm stb.) télen, a gyári 26-30 ezres YUASA 4-5 évet. (YUASA-t találsz a Klub/Partnereink között http://motoralkatresz.eu/termekek/Yuasa ... kumulator/ oldalon, pár napja 26 ezerért láttam)
Az olcsóbb aksit is el lehet húzni 3-4 évet, csak akkor 2-3 hét állás után már töltőre kell tenni, különben egyre romlik az állapota.
Ha a műszerfalon gyújtásra már csak 11,9 és 12,1 V körül mutat, akkor már gyengélkedik az aksi tapasztalatom szerint, de még beindítja valahogy (12,2 és 12,5 között mutat erős aksinál). 11,8-nál már be sem indítja. Ha neked a 2005 utáni modell van (az Avatarodból gondolom), akkor még plusz cumi, hogy nem lehet kikapcsolni a világítást gyújtásra, ami még inkább szopatja az aksit az amúgy is "nehéz" indítózás előtt.
Olyan egyébként szokott lenni, hogy magas Volt értéket mutat, de indítófeszültsége már nincs az aksinak és én úgy tudom, hogy a nagy cm3-s két hengeres motoroknál pont ez a lényeg. (Ha sima gyújtásra mutat 13,7-8-at, az nekem soknak tűnik, de ha járó motornál, akkor viszont kevés, mert akkor 14,1 - 14,3 között szokott nekem mutatni és akkor valami nem stimmel a töltéseddel)
Szerintem ki kellene próbálnod egy jó aksival és ha ugyanezt produkálja, akkor lehet hogy valami érintkezési probléma lesz, esetleg töltés (vagy fesz.szabályzó???), de azt majd nálam tapasztaltabbak megmondják.
Elküldve: Tue Sep 30, 2014 12:46 pmSziasztok, SOS!
Ducati 999 mennyire érzékeny az aksira? Immáron 1500 kilométert levezettem, amikor egyszercsak nem akart indulni. Bebikáztuk kocsiról, utána 1-2szer még tekerte, aztán újra semmi. A gond az, hogy el sem kezdi tekerni, csak ilyen sípolás-szerű hang, aztán villog az akufeszültség, vagy reseteli a műszerfalat. Feltöltöttem az aksit, másnap gond nélkül mente, aztán nagyjából 50 kilométer és 5-ödik újraindítás után újra feladta. Bebikáz, gond nélkül hazavezet . . . Zselés aksi van benne döntve, 3 éves, töltést rendben mutatja 13,7-8V-ra. Az aksi biztosan csereérett, hamar esik a feszültsége, csak nekem gyanús hogy nem is próbál tekerni. Volt valakinek ilyesmi tapasztalata? Esetleg tippek?
Elküldve: Tue Aug 12, 2014 9:34 amSajnos nem egy Drag-bike Kettétört a lengőkar... elvileg nem baleset miatt. Állítólag van valamilyen visszahívás (forrás: Facebook).
Elküldve: Mon Jun 30, 2014 12:06 amA villák közötti távolságra... gondolom én... a villák és a kormány nyak közti táv. Valahol egyszer a Gergővel néztúk Az csak a 749R-nél nem stimmel, én is összeraktam a 996 felső kiflit a 999R alsóval okés
Elküldve: Sun Jun 29, 2014 10:49 pmMilyen offset-re gondolsz? A villák közötti távolságra... gondolom én... a villák és a kormány nyak közti táv. Valahol egyszer a Gergővel néztúk Az csak a 749R-nél nem stimmel, én is összeraktam a 996 felső kiflit a 999R alsóval
Elküldve: Sun Jun 29, 2014 10:00 pmErre gondoltam
Elküldve: Sun Jun 29, 2014 9:51 pmr-esnek még talán az offset is más Milyen offset-re gondolsz? A villák közötti távolságra... gondolom én... a villák és a kormány nyak közti táv. Valahol egyszer a Gergővel néztúk
Elküldve: Sun Jun 29, 2014 8:55 pmnem ugyanaz, S és R 56 mm a sima 53 mm r-esnek még talán az offset is más Milyen offset-re gondolsz? A villák közötti távolságra... gondolom én...
Elküldve: Sun Jun 29, 2014 8:50 pmNem igazán ide tartozik, de azt valaki meg tudná mondani, hogy egy 2003-as sima 999-esnek ugyan olyan a villahídja, mint az S vagy R modellnek? Arra gondolok, hogy a teleszkópok mérete ugyanaz, csak Showa helyett Öhlins van a drágábbik modelleken? nem ugyanaz, S és R 56 mm a sima 53 mm r-esnek még talán az offset is más Milyen offset-re gondolsz?
Elküldve: Sun Jun 29, 2014 2:39 pmNem igazán ide tartozik, de azt valaki meg tudná mondani, hogy egy 2003-as sima 999-esnek ugyan olyan a villahídja, mint az S vagy R modellnek? Arra gondolok, hogy a teleszkópok mérete ugyanaz, csak Showa helyett Öhlins van a drágábbik modelleken? nem ugyanaz, S és R 56 mm a sima 53 mm Köszönöm az infót.
Elküldve: Sun Jun 29, 2014 10:45 amNem igazán ide tartozik, de azt valaki meg tudná mondani, hogy egy 2003-as sima 999-esnek ugyan olyan a villahídja, mint az S vagy R modellnek? Arra gondolok, hogy a teleszkópok mérete ugyanaz, csak Showa helyett Öhlins van a drágábbik modelleken? nem ugyanaz, S és R 56 mm a sima 53 mm r-esnek még talán az offset is más
Elküldve: Sun Jun 29, 2014 9:39 amNem igazán ide tartozik, de azt valaki meg tudná mondani, hogy egy 2003-as sima 999-esnek ugyan olyan a villahídja, mint az S vagy R modellnek? Arra gondolok, hogy a teleszkópok mérete ugyanaz, csak Showa helyett Öhlins van a drágábbik modelleken? nem ugyanaz, S és R 56 mm a sima 53 mm
Elküldve: Sat Jun 28, 2014 11:28 pmNem igazán ide tartozik, de azt valaki meg tudná mondani, hogy egy 2003-as sima 999-esnek ugyan olyan a villahídja, mint az S vagy R modellnek? Arra gondolok, hogy a teleszkópok mérete ugyanaz, csak Showa helyett Öhlins van a drágábbik modelleken? ugy tudom ugyanaz, de rigo majd megerosit, o cserelt telokat
Elküldve: Sat Jun 28, 2014 8:39 pmNem igazán ide tartozik, de azt valaki meg tudná mondani, hogy egy 2003-as sima 999-esnek ugyan olyan a villahídja, mint az S vagy R modellnek? Arra gondolok, hogy a teleszkópok mérete ugyanaz, csak Showa helyett Öhlins van a drágábbik modelleken?
Elküldve: Tue May 27, 2014 9:49 pmFogarty így nyomja... Fúúúú, ez nagyon bejön! Stílusos a festés
Elküldve: Tue May 27, 2014 4:21 pmFogarty így nyomja...
Elküldve: Sat May 24, 2014 12:21 pm<div id="fb-root"></div> <script>(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "//connect.facebook.net/hu_HU/all.js#xfbml=1"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'facebook-jssdk'));</script>
<div class="fb-post" data-href="" data-width="466"><div class="fb-xfbml-parse-ignore"><a href=" href="https://www.facebook.com/MotoCorsa">MotoCorsa</a> által</div></div>
Elküldve: Thu May 22, 2014 9:11 pm<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/ftBiXgZWci4" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> Most már tényleg el kell kezdenem lottózni, másképp úgyse tudnék ilyen motort szerezni.
Elküldve: Thu May 22, 2014 11:25 am<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/ftBiXgZWci4" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> a havert a munkája ÉS a motorozási tudása miatt is irigylem, de nagyon checa motorjat megpengetni, fasza elmeny lehetett
Elküldve: Thu May 22, 2014 12:03 amElso kerek fustoles ala Troy
Elküldve: Wed May 21, 2014 11:28 pm<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/ftBiXgZWci4" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Elküldve: Sun May 11, 2014 10:11 pmEz vajon igaz lehet?!
http://www.jofogas.hu/budapest/Ez_ujsze ... 278489.htm ez a kecsó 749 testvere volt asszem, a barbiéknál állt Ha az akkor ezzel valaki nagyon jol fog járni!
Elküldve: Sun May 11, 2014 8:21 pmEz vajon igaz lehet?!
http://www.jofogas.hu/budapest/Ez_ujsze ... 278489.htm ez a kecsó 749 testvere volt asszem, a barbiéknál állt
Elküldve: Sun May 11, 2014 6:14 pm
Elküldve: Thu May 08, 2014 7:35 pmaz sf finoman mondva is skat csal gps néztem.
asszem 180=164-el!
de akkor már a Nit sehol sincs!
Pedig a hétvégén azt hallottam,hogy tartja az Andrást!
András és Füzi(de leginkább Füzi) lakott területen 60-al megy!Tehát van benne igazság! Tartom hogy tartom, de nem volt ott hogy meddig. Mondjuk 1 kanyar?
A viccet félretéve a múltkori autópályás gyorsulás alatt a tigris 224-et ment max (óra szerint) és akkor Dino nagyon, Rigo meg alig rosszabbul elment nekem még gyorsulni. Asszem ott is valami 290feletti tempót mondott a kopasz.
Az M7en próbáltam estefelé az 1000es Multit és a kiforgatva minden fokozatot az ment óra szerint 218-222 között, de 180 felett mint a lassított felvétel. Mivel az tudom hogy nagyon csal így jóindulattal tudhatott 195öt. hosszú nekifutással. Nyilván ha törpe lennék meg ha be lenne teljesen eresztve és ha hozzá pucsítanék talán több lenne, mondjuk 200...? Óra szerint 234-et mentem egyszer a rendszer segitett, az biztos!
Elküldve: Thu May 08, 2014 4:22 pmaz sf finoman mondva is skat csal gps néztem.
asszem 180=164-el!
de akkor már a Nit sehol sincs!
Pedig a hétvégén azt hallottam,hogy tartja az Andrást!
András és Füzi(de leginkább Füzi) lakott területen 60-al megy!Tehát van benne igazság! Tartom hogy tartom, de nem volt ott hogy meddig. Mondjuk 1 kanyar?
A viccet félretéve a múltkori autópályás gyorsulás alatt a tigris 224-et ment max (óra szerint) és akkor Dino nagyon, Rigo meg alig rosszabbul elment nekem még gyorsulni. Asszem ott is valami 290feletti tempót mondott a kopasz.
Az M7en próbáltam estefelé az 1000es Multit és a kiforgatva minden fokozatot az ment óra szerint 218-222 között, de 180 felett mint a lassított felvétel. Mivel az tudom hogy nagyon csal így jóindulattal tudhatott 195öt. hosszú nekifutással. Nyilván ha törpe lennék meg ha be lenne teljesen eresztve és ha hozzá pucsítanék talán több lenne, mondjuk 200...? Óra szerint 234-et mentem egyszer
Elküldve: Thu May 08, 2014 4:20 pmamugy miert is lett most hirtelen fontos a vegsebesseg? dinon kivul kit erdekel? ) Torzsi volt szomorú, mert hazafelé Debrecenbe lemaradt nagyon. Siettünk, egyszer majdnem 150-el is mentünk! Persze...Ábel nem ezt mondta Inkább tartós 200ról volt szó Ott ketté vált a csapat 100Le alatti levegős blokkosok (én,Peti és Kalász Krisztián)
Meg ti a vizes blokkos rettenetekkel (Ábel az XX-szel,te,Misi az RSV4-gyel és Menyus a Morinivel )
Elküldve: Thu May 08, 2014 3:30 pmaz sf finoman mondva is skat csal gps néztem.
asszem 180=164-el!
de akkor már a Nit sehol sincs!
Pedig a hétvégén azt hallottam,hogy tartja az Andrást!
András és Füzi(de leginkább Füzi) lakott területen 60-al megy!Tehát van benne igazság! Tartom hogy tartom, de nem volt ott hogy meddig. Mondjuk 1 kanyar?
A viccet félretéve a múltkori autópályás gyorsulás alatt a tigris 224-et ment max (óra szerint) és akkor Dino nagyon, Rigo meg alig rosszabbul elment nekem még gyorsulni. Asszem ott is valami 290feletti tempót mondott a kopasz.
Az M7en próbáltam estefelé az 1000es Multit és a kiforgatva minden fokozatot az ment óra szerint 218-222 között, de 180 felett mint a lassított felvétel. Mivel az tudom hogy nagyon csal így jóindulattal tudhatott 195öt. hosszú nekifutással. Nyilván ha törpe lennék meg ha be lenne teljesen eresztve és ha hozzá pucsítanék talán több lenne, mondjuk 200...? De Te így is pucsítasz! De csak neked! (mert ott jössz mindig mögöttem... )
Elküldve: Thu May 08, 2014 3:10 pmaz sf finoman mondva is skat csal gps néztem.
asszem 180=164-el!
de akkor már a Nit sehol sincs!
Pedig a hétvégén azt hallottam,hogy tartja az Andrást!
András és Füzi(de leginkább Füzi) lakott területen 60-al megy!Tehát van benne igazság! Tartom hogy tartom, de nem volt ott hogy meddig. Mondjuk 1 kanyar?
A viccet félretéve a múltkori autópályás gyorsulás alatt a tigris 224-et ment max (óra szerint) és akkor Dino nagyon, Rigo meg alig rosszabbul elment nekem még gyorsulni. Asszem ott is valami 290feletti tempót mondott a kopasz.
Az M7en próbáltam estefelé az 1000es Multit és a kiforgatva minden fokozatot az ment óra szerint 218-222 között, de 180 felett mint a lassított felvétel. Mivel az tudom hogy nagyon csal így jóindulattal tudhatott 195öt. hosszú nekifutással. Nyilván ha törpe lennék meg ha be lenne teljesen eresztve és ha hozzá pucsítanék talán több lenne, mondjuk 200...? De Te így is pucsítasz!
Elküldve: Thu May 08, 2014 2:49 pmaz sf finoman mondva is skat csal gps néztem.
asszem 180=164-el!
de akkor már a Nit sehol sincs!
Pedig a hétvégén azt hallottam,hogy tartja az Andrást!
András és Füzi(de leginkább Füzi) lakott területen 60-al megy!Tehát van benne igazság! Tartom hogy tartom, de nem volt ott hogy meddig. Mondjuk 1 kanyar?
A viccet félretéve a múltkori autópályás gyorsulás alatt a tigris 224-et ment max (óra szerint) és akkor Dino nagyon, Rigo meg alig rosszabbul elment nekem még gyorsulni. Asszem ott is valami 290feletti tempót mondott a kopasz.
Az M7en próbáltam estefelé az 1000es Multit és a kiforgatva minden fokozatot az ment óra szerint 218-222 között, de 180 felett mint a lassított felvétel. Mivel az tudom hogy nagyon csal így jóindulattal tudhatott 195öt. hosszú nekifutással. Nyilván ha törpe lennék meg ha be lenne teljesen eresztve és ha hozzá pucsítanék talán több lenne, mondjuk 200...?
Elküldve: Thu May 08, 2014 1:56 pmaz sf finoman mondva is skat csal gps néztem.
asszem 180=164-el!
de akkor már a Nit sehol sincs!
Pedig a hétvégén azt hallottam,hogy tartja az Andrást!
András és Füzi(de leginkább Füzi) lakott területen 60-al megy!Tehát van benne igazság!
Elküldve: Thu May 08, 2014 10:30 amamugy miert is lett most hirtelen fontos a vegsebesseg? dinon kivul kit erdekel? ) az egy nagyon fontos dolog, ne becsüld alá a fontosságát kérlek
én mentem az sf-el 293at óra szerint este sötét plexiben en meg a Hringen mentem 1:53-at a rajtracs feletti ora szerint! ))
Elküldve: Thu May 08, 2014 10:27 amamugy miert is lett most hirtelen fontos a vegsebesseg? dinon kivul kit erdekel? ) az egy nagyon fontos dolog, ne becsüld alá a fontosságát kérlek
én mentem az sf-el 293at óra szerint este sötét plexiben
Elküldve: Thu May 08, 2014 8:42 amamugy miert is lett most hirtelen fontos a vegsebesseg? dinon kivul kit erdekel? ) Torzsi volt szomorú, mert hazafelé Debrecenbe lemaradt nagyon. Siettünk, egyszer majdnem 150-el is mentünk!
Elküldve: Thu May 08, 2014 8:40 amamugy miert is lett most hirtelen fontos a vegsebesseg? dinon kivul kit erdekel? )
Elküldve: Thu May 08, 2014 7:25 amAzért fizikából nem vagyok lemaradva srácok de tisztességes,hogy leszámítva a légellenállást,mire képes Leszámítva a légellenállást, én országútival metsző szembeszélben is negyvennel megyek, csak kurvára nem tudom leszámítani a légellenállást
Fékpadon a 600-as is megy nécccázzal is, csak tegyél előre hátra 10-es 10-es lánckereket
Elméletben lehet szimulálni a légellenállást fékpadon, exponenciálisan növelve a görgő ellenállását, csak pontosan belőni minden motorra az alaki tényezős légellenállási értéket mindenfajta turbulenciával... hát sok sikert. Akkora sebességnél már az is k sokat számít, hogy hány centi széles a térded, hátad, sisak, hány bubis a plexid, stb
Elküldve: Wed May 07, 2014 10:49 pmAzért fizikából nem vagyok lemaradva srácok de tisztességes,hogy leszámítva a légellenállást,mire képes
Elküldve: Wed May 07, 2014 9:01 pmTittadili, Kopi, na pont ezért volt olyan gyanús az a Hondás történet.
És nyugi, nem felejtettem el a légellenállást, Monster-em van, nagyon is számolok vele. Rendesen menet közben a Panigale-ról is azt még elhiszem, hogy el lehet érni a 300-at, de sokkal fölé tuti nem tud menni.
Elküldve: Wed May 07, 2014 8:46 pmFinomság Erről a videóról az jut az eszembe, hogy ma beszélgettem két érettségiző sráccal (az egyik most vett egy 600-as Monster-t) és azt kezdi el nekem magyarázni természetesen nem a Monster-es, hogy az apjának van egy 600-as Hondája, és múltkor 300-zal ment vele, de már nyomta neki 340-nel is. Inkább nem mondtam semmit.
Egy Panigale-ról még elhiszem, de egy 600-as Honda-ról már nem. Próbapadon vagy minek nevezzem menetszél nincs ezt nem szabad elfelejteni .
Elküldve: Wed May 07, 2014 8:43 pmFinomság Erről a videóról az jut az eszembe, hogy ma beszélgettem két érettségiző sráccal (az egyik most vett egy 600-as Monster-t) és azt kezdi el nekem magyarázni természetesen nem a Monster-es, hogy az apjának van egy 600-as Hondája, és múltkor 300-zal ment vele, de már nyomta neki 340-nel is. Inkább nem mondtam semmit.
Egy Panigale-ról még elhiszem, de egy 600-as Honda-ról már nem. Mondjuk a fékpadon nem nő a légellenállás a sebesség négyzetével...
Elküldve: Wed May 07, 2014 8:39 pmFinomság Erről a videóról az jut az eszembe, hogy ma beszélgettem két érettségiző sráccal (az egyik most vett egy 600-as Monster-t) és azt kezdi el nekem magyarázni természetesen nem a Monster-es, hogy az apjának van egy 600-as Hondája, és múltkor 300-zal ment vele, de már nyomta neki 340-nel is. Inkább nem mondtam semmit.
Egy Panigale-ról még elhiszem, de egy 600-as Honda-ról már nem.