Oldal: 6 / 9

 

Elküldve: Tue Feb 10, 2015 5:49 pm
Szerző: RSVRocky
Szeva! És,ha dobnál rá egy ilyet? Szerintem nem rossz és árban sem veszélyes szerintem! +nem lesz karcos a gyári! :D

http://www.jofogas.hu/gyor_moson_sopron ... 826413.htm
Elfogadnám, de sajna ez is a régebbi típushoz van :(

 

Elküldve: Mon Feb 09, 2015 10:55 pm
Szerző: András
Kösz, hogy utánanéztél! Sajnos mind a 4 a régebbi típusra van :(
Szeva! És,ha dobnál rá egy ilyet? Szerintem nem rossz és árban sem veszélyes szerintem! +nem lesz karcos a gyári! :D

http://www.jofogas.hu/gyor_moson_sopron ... 826413.htm

 

Elküldve: Mon Feb 09, 2015 10:32 pm
Szerző: RSVRocky
Kösz, hogy utánanéztél! Sajnos mind a 4 a régebbi típusra van :(

 

Elküldve: Mon Feb 09, 2015 4:48 pm
Szerző: stafford

 

Elküldve: Mon Feb 09, 2015 3:24 pm
Szerző: RSVRocky
Sziasztok!
Még mindig keresek jobb oldali felső idomot.
Ducati 999 piros 2005

 

Elküldve: Fri Jan 09, 2015 9:40 pm
Szerző: rigo
Innen még nem is láttam... azok a plakettek!!!

 

Elküldve: Fri Jan 09, 2015 12:03 pm
Szerző: Warpig
Rigo: 5:54-nél az egy 9es, nem? Van rajta minden mint a búcsúban... Meg az elején van régi Multi is, lefelé menetben... :D
A Mátrában/Bükkben mikor lesznek ilyen utak? :)
A Mátrában lassacskán történnie kell valaminek, mert ami ott van az nem normális. 2030? ;)
Ősszel összefutottam Parádsasvárnál 2 arccal és ők azt mondták, hogy 2015-ben hegyi felfutót akarnak rendezni, ebből gondolták, hogy lesz felújítás. Illetve csinálták sok helyen a vízelvezetést (persze nem elég még így sem). Remélem lesz előlrelépés...

 

Elküldve: Fri Jan 09, 2015 11:43 am
Szerző: NIT
Rigo: 5:54-nél az egy 9es, nem? Van rajta minden mint a búcsúban... Meg az elején van régi Multi is, lefelé menetben... :D
A Mátrában/Bükkben mikor lesznek ilyen utak? :)
A Mátrában lassacskán történnie kell valaminek, mert ami ott van az nem normális. 2030? ;)

 

Elküldve: Fri Jan 09, 2015 8:50 am
Szerző: Warpig
Rigo: 5:54-nél az egy 9es, nem? Van rajta minden mint a búcsúban... Meg az elején van régi Multi is, lefelé menetben... :D
A Mátrában/Bükkben mikor lesznek ilyen utak? :)

 

Elküldve: Thu Jan 08, 2015 10:46 pm
Szerző: rigo
Rigo: 5:54-nél az egy 9es, nem? Van rajta minden mint a búcsúban... Meg az elején van régi Multi is, lefelé menetben... :D
De, az tényleg egy P.I.M.P. tripla 9-es!
Én amúgy 1:22-es stílusban nyomom :D rögtön magamra ismertem!

Azt figyeltem, hogy milyen bitang hangja van a Yamaha R1-nek...

 

Elküldve: Thu Jan 08, 2015 8:59 pm
Szerző: NIT
Rigo: 5:54-nél az egy 9es, nem? Van rajta minden mint a búcsúban... Meg az elején van régi Multi is, lefelé menetben... :D
van MH is 1:45nel meg 996 2:48nal :)
kiégett a szemem a sok Ducattitól, nézd el nekem! ;)

 

Elküldve: Thu Jan 08, 2015 8:22 pm
Szerző: stafford
Rigo: 5:54-nél az egy 9es, nem? Van rajta minden mint a búcsúban... Meg az elején van régi Multi is, lefelé menetben... :D
van MH is 1:45nel meg 996 2:48nal :)

 

Elküldve: Thu Jan 08, 2015 7:50 pm
Szerző: NIT
Rigo: 5:54-nél az egy 9es, nem? Van rajta minden mint a búcsúban... Meg az elején van régi Multi is, lefelé menetben... :D


 

Elküldve: Wed Nov 19, 2014 1:15 pm
Szerző: dino74
Na ez már rég fúrja az oldalamat és látva a képed amin ki van takarva a rendszám merészen rá is kérdezek: ez mire jó (mármint mi a lényege)? A Hsználtautón is sok ilyet látok, de vajon ha nem takarom ki annak mi lehet az eredménye? Visszaélés? (mondjuk mivel...?)
Köszi! (remélem hogy meg tudod világítani a problémát)
Egyedi azonosítójel, ami alapján akár másnap megkereshetnék a járművet és már vinnék is. Nem nagy munka letakarni.

kb olyan, mint ha a lakcímed a homlokodra lenne írva :)
szerintem halandó nem tud semmilyen információt kinyerni a rendszámból, különben minden közlekedési nézeteltérést ajtóberúgással intéznénk el :)
Na ez már rég fúrja az oldalamat és látva a képed amin ki van takarva a rendszám merészen rá is kérdezek: ez mire jó (mármint mi a lényege)? A Hsználtautón is sok ilyet látok, de vajon ha nem takarom ki annak mi lehet az eredménye? Visszaélés? (mondjuk mivel...?)
Köszi! (remélem hogy meg tudod világítani a problémát)
saját összeesküvés elméletem alapján a hahu-n azért takarják le, hogy ne tudd lekérdezni szervízben, okmányirodában, rendőr ismerősnél a verdát, mert a) hazudni akar róla b) semmi közöd hozzá, nematiéd c) nem hazudik de megdumál
vagy csak szimplán a kereskedő nem akarja megtudni mi a tulaj neve címe

 

Elküldve: Wed Nov 19, 2014 12:22 pm
Szerző: NIT
Na ez már rég fúrja az oldalamat és látva a képed amin ki van takarva a rendszám merészen rá is kérdezek: ez mire jó (mármint mi a lényege)? A Hsználtautón is sok ilyet látok, de vajon ha nem takarom ki annak mi lehet az eredménye? Visszaélés? (mondjuk mivel...?)
Köszi! (remélem hogy meg tudod világítani a problémát)
Egyedi azonosítójel, ami alapján akár másnap megkereshetnék a járművet és már vinnék is. Nem nagy munka letakarni.

kb olyan, mint ha a lakcímed a homlokodra lenne írva :)
szerintem halandó nem tud semmilyen információt kinyerni a rendszámból, különben minden közlekedési nézeteltérést ajtóberúgással intéznénk el :)
Na ez már rég fúrja az oldalamat és látva a képed amin ki van takarva a rendszám merészen rá is kérdezek: ez mire jó (mármint mi a lényege)? A Hsználtautón is sok ilyet látok, de vajon ha nem takarom ki annak mi lehet az eredménye? Visszaélés? (mondjuk mivel...?)
Köszi! (remélem hogy meg tudod világítani a problémát)
saját összeesküvés elméletem alapján a hahu-n azért takarják le, hogy ne tudd lekérdezni szervízben, okmányirodában, rendőr ismerősnél a verdát, mert a) hazudni akar róla b) semmi közöd hozzá, nematiéd c) nem hazudik de megdumál
Jaja, ebben is lehet valami.

 

Elküldve: Wed Nov 19, 2014 11:49 am
Szerző: ricsi
Na ez már rég fúrja az oldalamat és látva a képed amin ki van takarva a rendszám merészen rá is kérdezek: ez mire jó (mármint mi a lényege)? A Hsználtautón is sok ilyet látok, de vajon ha nem takarom ki annak mi lehet az eredménye? Visszaélés? (mondjuk mivel...?)
Köszi! (remélem hogy meg tudod világítani a problémát)
Egyedi azonosítójel, ami alapján akár másnap megkereshetnék a járművet és már vinnék is. Nem nagy munka letakarni.

kb olyan, mint ha a lakcímed a homlokodra lenne írva :)
szerintem halandó nem tud semmilyen információt kinyerni a rendszámból, különben minden közlekedési nézeteltérést ajtóberúgással intéznénk el :)
Na ez már rég fúrja az oldalamat és látva a képed amin ki van takarva a rendszám merészen rá is kérdezek: ez mire jó (mármint mi a lényege)? A Hsználtautón is sok ilyet látok, de vajon ha nem takarom ki annak mi lehet az eredménye? Visszaélés? (mondjuk mivel...?)
Köszi! (remélem hogy meg tudod világítani a problémát)
saját összeesküvés elméletem alapján a hahu-n azért takarják le, hogy ne tudd lekérdezni szervízben, okmányirodában, rendőr ismerősnél a verdát, mert a) hazudni akar róla b) semmi közöd hozzá, nematiéd c) nem hazudik de megdumál

 

Elküldve: Wed Nov 19, 2014 9:57 am
Szerző: RSVRocky
Na ez már rég fúrja az oldalamat és látva a képed amin ki van takarva a rendszám merészen rá is kérdezek: ez mire jó (mármint mi a lényege)? A Hsználtautón is sok ilyet látok, de vajon ha nem takarom ki annak mi lehet az eredménye? Visszaélés? (mondjuk mivel...?)
Köszi! (remélem hogy meg tudod világítani a problémát)
Heló!
Nem biztos, hogy vissza lehet élni vele. Számomra ez inkább csak elővigyázatosság, mivel videókat is töltök fel, és nem szeretném ha véletlenül bizonyítékként szolgálna egyszer.

 

Elküldve: Wed Nov 19, 2014 9:41 am
Szerző: Kajakman
Na ez már rég fúrja az oldalamat és látva a képed amin ki van takarva a rendszám merészen rá is kérdezek: ez mire jó (mármint mi a lényege)? A Hsználtautón is sok ilyet látok, de vajon ha nem takarom ki annak mi lehet az eredménye? Visszaélés? (mondjuk mivel...?)
Köszi! (remélem hogy meg tudod világítani a problémát)
Egyedi azonosítójel, ami alapján akár másnap megkereshetnék a járművet és már vinnék is. Nem nagy munka letakarni.

kb olyan, mint ha a lakcímed a homlokodra lenne írva :)

 

Elküldve: Wed Nov 19, 2014 9:34 am
Szerző: NIT
Na ez már rég fúrja az oldalamat és látva a képed amin ki van takarva a rendszám merészen rá is kérdezek: ez mire jó (mármint mi a lényege)? A Hsználtautón is sok ilyet látok, de vajon ha nem takarom ki annak mi lehet az eredménye? Visszaélés? (mondjuk mivel...?)
Köszi! (remélem hogy meg tudod világítani a problémát)

 

Elküldve: Tue Nov 18, 2014 6:41 pm
Szerző: RSVRocky
Telelés

 

Elküldve: Sun Nov 09, 2014 8:04 am
Szerző: 76
Ennyit tud a 2 henger a 4hez képest.
Mondjuk ez az Aprilianal már leesett!

 

Elküldve: Sun Nov 09, 2014 12:17 am
Szerző: Blade
Valaki elmondaná miért kellett a 1299 Panigale,ha úgyis a Panigale R indul majd az SBK bajnokságon? :) Amúgy őrültek az olaszok,de egyben zsenik is, 116mm-es furat az nem pite :)
Egyébként belepréseltek egy kazal elektro kütyüt,már a lefelé váltáshoz sem kell kuplung...:) Az Audi fejleszt rendesen,beindult a német hadi gépezet :D
a 1299 azért kellett, mert a 1199 nyomatékgörbéjében volt egy szakadék, amit nem tudtak máshogy kisimítani, mint a +100ccm-el. az R pedig végre igazi R, nem csak alutankos S verzió.
ha ezzel nem nyerik meg az EVO-t akkor semmivel :)

Nem fogják. Ezzel a két versenyzővel legalábbis...

 

Elküldve: Tue Nov 04, 2014 11:49 pm
Szerző: SQ
Még az nem tiszta nekem,hogy a Panigale R,amivel az SBK-ban mennek majd,az is 1300ccm vagy az 1200? Ha 1300,akkor újabb szabálymódosítás van a géposztályban?
az maradt 1200ccm, ott minden racsing cuccra van cserélve gyérilag (mert ugye jövőre szitne gyári gépekkel fognak menni)
Valami ilyesmit gondoltam,csak nem voltam teljesen biztos benne :) Grazie mille! Érdekes és izgalmas lesz a jövő évi bajnokság!

Jövőre csak EVO mehet az SBK-ban! 1200 ccm a kéthengeres motor!

 

Elküldve: Mon Nov 03, 2014 11:28 pm
Szerző: TorzsiMTS
a 1299 azért kellett, mert a 1199 nyomatékgörbéjében volt egy szakadék, amit nem tudtak máshogy kisimítani, mint a +100ccm-el. az R pedig végre igazi R, nem csak alutankos S verzió.
ha ezzel nem nyerik meg az EVO-t akkor semmivel :)
Még az nem tiszta nekem,hogy a Panigale R,amivel az SBK-ban mennek majd,az is 1300ccm vagy az 1200? Ha 1300,akkor újabb szabálymódosítás van a géposztályban?
az maradt 1200ccm, ott minden racsing cuccra van cserélve gyérilag (mert ugye jövőre szitne gyári gépekkel fognak menni)
Valami ilyesmit gondoltam,csak nem voltam teljesen biztos benne :) Grazie mille! Érdekes és izgalmas lesz a jövő évi bajnokság!

 

Elküldve: Mon Nov 03, 2014 11:19 pm
Szerző: ricsi
Valaki elmondaná miért kellett a 1299 Panigale,ha úgyis a Panigale R indul majd az SBK bajnokságon? :) Amúgy őrültek az olaszok,de egyben zsenik is, 116mm-es furat az nem pite :)
Egyébként belepréseltek egy kazal elektro kütyüt,már a lefelé váltáshoz sem kell kuplung...:) Az Audi fejleszt rendesen,beindult a német hadi gépezet :D
a 1299 azért kellett, mert a 1199 nyomatékgörbéjében volt egy szakadék, amit nem tudtak máshogy kisimítani, mint a +100ccm-el. az R pedig végre igazi R, nem csak alutankos S verzió.
ha ezzel nem nyerik meg az EVO-t akkor semmivel :)
Még az nem tiszta nekem,hogy a Panigale R,amivel az SBK-ban mennek majd,az is 1300ccm vagy az 1200? Ha 1300,akkor újabb szabálymódosítás van a géposztályban?
az maradt 1200ccm, ott minden racsing cuccra van cserélve gyérilag (mert ugye jövőre szitne gyári gépekkel fognak menni)

 

Elküldve: Mon Nov 03, 2014 11:08 pm
Szerző: TorzsiMTS
Valaki elmondaná miért kellett a 1299 Panigale,ha úgyis a Panigale R indul majd az SBK bajnokságon? :) Amúgy őrültek az olaszok,de egyben zsenik is, 116mm-es furat az nem pite :)
Egyébként belepréseltek egy kazal elektro kütyüt,már a lefelé váltáshoz sem kell kuplung...:) Az Audi fejleszt rendesen,beindult a német hadi gépezet :D
és erre a rengeteg kütyüre 2-3 szervíz van az országban! :D
Még a végén a sportclassic lesz a befutó nálam. :)
Én pedig maradok az 1000-es Multinál és faragok belőle egy naked-et,bár évek óta mondom,de egyre erősebb a gondolat :D

 

Elküldve: Mon Nov 03, 2014 11:06 pm
Szerző: TorzsiMTS
Valaki elmondaná miért kellett a 1299 Panigale,ha úgyis a Panigale R indul majd az SBK bajnokságon? :) Amúgy őrültek az olaszok,de egyben zsenik is, 116mm-es furat az nem pite :)
Egyébként belepréseltek egy kazal elektro kütyüt,már a lefelé váltáshoz sem kell kuplung...:) Az Audi fejleszt rendesen,beindult a német hadi gépezet :D
a 1299 azért kellett, mert a 1199 nyomatékgörbéjében volt egy szakadék, amit nem tudtak máshogy kisimítani, mint a +100ccm-el. az R pedig végre igazi R, nem csak alutankos S verzió.
ha ezzel nem nyerik meg az EVO-t akkor semmivel :)
Még az nem tiszta nekem,hogy a Panigale R,amivel az SBK-ban mennek majd,az is 1300ccm vagy az 1200? Ha 1300,akkor újabb szabálymódosítás van a géposztályban?

 

Elküldve: Mon Nov 03, 2014 9:59 pm
Szerző: ricsi
Valaki elmondaná miért kellett a 1299 Panigale,ha úgyis a Panigale R indul majd az SBK bajnokságon? :) Amúgy őrültek az olaszok,de egyben zsenik is, 116mm-es furat az nem pite :)
Egyébként belepréseltek egy kazal elektro kütyüt,már a lefelé váltáshoz sem kell kuplung...:) Az Audi fejleszt rendesen,beindult a német hadi gépezet :D
a 1299 azért kellett, mert a 1199 nyomatékgörbéjében volt egy szakadék, amit nem tudtak máshogy kisimítani, mint a +100ccm-el. az R pedig végre igazi R, nem csak alutankos S verzió.
ha ezzel nem nyerik meg az EVO-t akkor semmivel :)

 

Elküldve: Mon Nov 03, 2014 9:56 pm
Szerző: 76
Valaki elmondaná miért kellett a 1299 Panigale,ha úgyis a Panigale R indul majd az SBK bajnokságon? :) Amúgy őrültek az olaszok,de egyben zsenik is, 116mm-es furat az nem pite :)
Egyébként belepréseltek egy kazal elektro kütyüt,már a lefelé váltáshoz sem kell kuplung...:) Az Audi fejleszt rendesen,beindult a német hadi gépezet :D
és erre a rengeteg kütyüre 2-3 szervíz van az országban! :D
Még a végén a sportclassic lesz a befutó nálam. :)

 

Elküldve: Mon Nov 03, 2014 9:39 pm
Szerző: TorzsiMTS
Valaki elmondaná miért kellett a 1299 Panigale,ha úgyis a Panigale R indul majd az SBK bajnokságon? :) Amúgy őrültek az olaszok,de egyben zsenik is, 116mm-es furat az nem pite :)
Egyébként belepréseltek egy kazal elektro kütyüt,már a lefelé váltáshoz sem kell kuplung...:) Az Audi fejleszt rendesen,beindult a német hadi gépezet :D

 

Elküldve: Mon Nov 03, 2014 8:32 pm
Szerző: RSVRocky
http://resources.worldsbk.com/files/res ... ifying.pdf
A tegnapi szabadedzésen GIUGLIANO volt a leggyorsabb a Panigale R-rel :) VB-t már nem fog nyerni,de a holnap utolsó futamon bízzunk benne,hogy legalább az Apriliás Guintoli nyeri a VB-t,nem a Kawasaki :)
El sem hiszem, de Guintoli behúzta :)
Be,jó futam volt a 2.,az első is,de a 2-ban volt egy-két zseniális előzés :) Szép volt,ahogy Guintoli motorozott,megérdemelte!
Azért amikor Melandri bevetődött Sykesnak az első futamon megijedtem, hogy piszkos trükkök lesznek, de szerencsére nem volt rá szükség :)

Anno Fabrizio kivágta Spiest a csapatutasításnak eleget téve, mégsem lett Haga bajnok :D

 

Elküldve: Mon Nov 03, 2014 5:04 pm
Szerző: TorzsiMTS
http://resources.worldsbk.com/files/res ... ifying.pdf
A tegnapi szabadedzésen GIUGLIANO volt a leggyorsabb a Panigale R-rel :) VB-t már nem fog nyerni,de a holnap utolsó futamon bízzunk benne,hogy legalább az Apriliás Guintoli nyeri a VB-t,nem a Kawasaki :)
El sem hiszem, de Guintoli behúzta :)
Be,jó futam volt a 2.,az első is,de a 2-ban volt egy-két zseniális előzés :) Szép volt,ahogy Guintoli motorozott,megérdemelte!

 

Elküldve: Mon Nov 03, 2014 7:59 am
Szerző: RSVRocky
http://resources.worldsbk.com/files/res ... ifying.pdf
A tegnapi szabadedzésen GIUGLIANO volt a leggyorsabb a Panigale R-rel :) VB-t már nem fog nyerni,de a holnap utolsó futamon bízzunk benne,hogy legalább az Apriliás Guintoli nyeri a VB-t,nem a Kawasaki :)
El sem hiszem, de Guintoli behúzta :)

 

Elküldve: Sat Nov 01, 2014 11:45 am
Szerző: TorzsiMTS
http://resources.worldsbk.com/files/res ... ifying.pdf
A tegnapi szabadedzésen GIUGLIANO volt a leggyorsabb a Panigale R-rel :) VB-t már nem fog nyerni,de a holnap utolsó futamon bízzunk benne,hogy legalább az Apriliás Guintoli nyeri a VB-t,nem a Kawasaki :)
es Canepa is elso lett! (EVO)
Őt nem is figyeltem most :) Jó hír!

 

Elküldve: Sat Nov 01, 2014 11:08 am
Szerző: angel911
http://resources.worldsbk.com/files/res ... ifying.pdf
A tegnapi szabadedzésen GIUGLIANO volt a leggyorsabb a Panigale R-rel :) VB-t már nem fog nyerni,de a holnap utolsó futamon bízzunk benne,hogy legalább az Apriliás Guintoli nyeri a VB-t,nem a Kawasaki :)
hát nem sikerült....

 

Elküldve: Sat Nov 01, 2014 10:55 am
Szerző: stafford
http://resources.worldsbk.com/files/res ... ifying.pdf
A tegnapi szabadedzésen GIUGLIANO volt a leggyorsabb a Panigale R-rel :) VB-t már nem fog nyerni,de a holnap utolsó futamon bízzunk benne,hogy legalább az Apriliás Guintoli nyeri a VB-t,nem a Kawasaki :)
es Canepa is elso lett! (EVO)

 

Elküldve: Sat Nov 01, 2014 10:51 am
Szerző: TorzsiMTS
http://resources.worldsbk.com/files/res ... ifying.pdf
A tegnapi szabadedzésen GIUGLIANO volt a leggyorsabb a Panigale R-rel :) VB-t már nem fog nyerni,de a holnap utolsó futamon bízzunk benne,hogy legalább az Apriliás Guintoli nyeri a VB-t,nem a Kawasaki :)

 

Elküldve: Sat Nov 01, 2014 9:48 am
Szerző: RSVRocky
Még mindig keresek jobb oldali felső idomot :)
Szia Rocky,
Próbáltad az "Otthoni szerelők" topicban legutóbb megadott alkatrészes srácot?
Elég sok minden van neki a képek alapján.
Ezenkívül elég sokszor van a Képes motoron és az OLX-en 749-999 idom hirdetve.
Köszi Rigo, sajnos ők sem tudtak segíteni.
Még mailt írtam nekik pár hete, aztán kínáltak indítórelét, de addigra már megrendeltem az újat.

 

Elküldve: Fri Oct 31, 2014 6:40 pm
Szerző: rigo
Még mindig keresek jobb oldali felső idomot :)
Szia Rocky,
Próbáltad az "Otthoni szerelők" topicban legutóbb megadott alkatrészes srácot?
Elég sok minden van neki a képek alapján.
Ezenkívül elég sokszor van a Képes motoron és az OLX-en 749-999 idom hirdetve.

 

Elküldve: Fri Oct 31, 2014 5:47 pm
Szerző: RSVRocky
Még mindig keresek jobb oldali felső idomot :)

 

Elküldve: Fri Oct 17, 2014 1:52 pm
Szerző: RSVRocky
Fura, hogy a Sportmotor.hu-n jön válasz itt pedig nem . . .
Ennyi probléma után talán el kellene vinni egy szerelőhöz,mondjuk a MotoRosso-ba,hogy nézzék át.
A sportmotor.hu- csak önjelölt "okosok" vannak,akiknek nem indulnék ki a véleményéből.
Bármilyen ötlet jobb, mintha nincs ötlet.

 

Elküldve: Fri Oct 17, 2014 1:51 pm
Szerző: RSVRocky
Folytatódik a pechsorozat . . .
Szombat:
Csupán leállításkor vettem észre, hogy az önindító jár (minden bizonnyal menet közben is járt, csak nem hallottam), és nem állt meg még a kulcs kivétele után sem, sőt a sebesség berakása és az oldaltámasz letétele után sem. Mivel nem voltak nálam szerszámok, nem tudtam lekötni az önindítót, vagy az akkumulátort, így addig tekerte, amíg ki nem lehelte az aksi lelkét. Másnapra feltöltöttem az akkumulátort, átnéztem a kábeleket, és újra összeraktam. Gond nélkül indult, semmilyen hiba nem lépett fel. Vajon az önindító reléje a probléma és letapadt? Találkoztatok már ilyen hibával?

Vasárnap:
Több repedés is van az idomokon, melyeket csak belülről foltoztak össze az előző tulaj/ok. Gondoltam kitartanak egy darabig, de tegnap az egyik oldalidomom elszállt. Ahogy utánanéztem rengetegen használnak kínai utángyártott idomokat. Találkoztak már ilyenekkel? El fognak ütni az üzemanyag tartály színétől? Mivel elég költséges beavatkozásról van szó, szívesen fogadom ötleteiteket!

Találtam Magyarországon is idomokat, ismeri netán valaki a tulajt? Ráírtam, de nekem konkrétan kétüléses kellene, bár ha meg tudunk egyezni ezt is elhoznám:
http://www.kepesmotor.hu/idomok_plexi/p ... cati%20999
szerintem önindító relé ragadt meg, de vidd szervízbe.
minden bizonnyal az, szerdán már meg is rendeltem.

 

Elküldve: Fri Oct 17, 2014 1:50 pm
Szerző: dino74
Folytatódik a pechsorozat . . .
Szombat:
Csupán leállításkor vettem észre, hogy az önindító jár (minden bizonnyal menet közben is járt, csak nem hallottam), és nem állt meg még a kulcs kivétele után sem, sőt a sebesség berakása és az oldaltámasz letétele után sem. Mivel nem voltak nálam szerszámok, nem tudtam lekötni az önindítót, vagy az akkumulátort, így addig tekerte, amíg ki nem lehelte az aksi lelkét. Másnapra feltöltöttem az akkumulátort, átnéztem a kábeleket, és újra összeraktam. Gond nélkül indult, semmilyen hiba nem lépett fel. Vajon az önindító reléje a probléma és letapadt? Találkoztatok már ilyen hibával?

Vasárnap:
Több repedés is van az idomokon, melyeket csak belülről foltoztak össze az előző tulaj/ok. Gondoltam kitartanak egy darabig, de tegnap az egyik oldalidomom elszállt. Ahogy utánanéztem rengetegen használnak kínai utángyártott idomokat. Találkoztak már ilyenekkel? El fognak ütni az üzemanyag tartály színétől? Mivel elég költséges beavatkozásról van szó, szívesen fogadom ötleteiteket!

Találtam Magyarországon is idomokat, ismeri netán valaki a tulajt? Ráírtam, de nekem konkrétan kétüléses kellene, bár ha meg tudunk egyezni ezt is elhoznám:
http://www.kepesmotor.hu/idomok_plexi/p ... cati%20999
szerintem önindító relé ragadt meg, de vidd szervízbe.

 

Elküldve: Fri Oct 17, 2014 1:44 pm
Szerző: TorzsiMTS
Fura, hogy a Sportmotor.hu-n jön válasz itt pedig nem . . .
Ennyi probléma után talán el kellene vinni egy szerelőhöz,mondjuk a MotoRosso-ba,hogy nézzék át.
A sportmotor.hu- csak önjelölt "okosok" vannak,akiknek nem indulnék ki a véleményéből.

 

Elküldve: Fri Oct 17, 2014 1:32 pm
Szerző: RSVRocky
Fura, hogy a Sportmotor.hu-n jön válasz itt pedig nem . . .

 

Elküldve: Mon Oct 13, 2014 2:30 pm
Szerző: RSVRocky
Folytatódik a pechsorozat . . .
Szombat:
Csupán leállításkor vettem észre, hogy az önindító jár (minden bizonnyal menet közben is járt, csak nem hallottam), és nem állt meg még a kulcs kivétele után sem, sőt a sebesség berakása és az oldaltámasz letétele után sem. Mivel nem voltak nálam szerszámok, nem tudtam lekötni az önindítót, vagy az akkumulátort, így addig tekerte, amíg ki nem lehelte az aksi lelkét. Másnapra feltöltöttem az akkumulátort, átnéztem a kábeleket, és újra összeraktam. Gond nélkül indult, semmilyen hiba nem lépett fel. Vajon az önindító reléje a probléma és letapadt? Találkoztatok már ilyen hibával?

Vasárnap:
Több repedés is van az idomokon, melyeket csak belülről foltoztak össze az előző tulaj/ok. Gondoltam kitartanak egy darabig, de tegnap az egyik oldalidomom elszállt. Ahogy utánanéztem rengetegen használnak kínai utángyártott idomokat. Találkoztak már ilyenekkel? El fognak ütni az üzemanyag tartály színétől? Mivel elég költséges beavatkozásról van szó, szívesen fogadom ötleteiteket!

Találtam Magyarországon is idomokat, ismeri netán valaki a tulajt? Ráírtam, de nekem konkrétan kétüléses kellene, bár ha meg tudunk egyezni ezt is elhoznám:
http://www.kepesmotor.hu/idomok_plexi/p ... cati%20999

 

Elküldve: Mon Oct 06, 2014 1:27 pm
Szerző: RSVRocky
2,2v/cellax6 az 13,2 szerintem, picit felette szabályoz a fesszabalyzo
Lehet, hogy igazad van, de nekem eddig az összes autóm és most a 999 is, ami jelezte a töltést 14V vagy afelett mutatott menet közben. És valami miatt az emlékeimben is ez élt, hogy töltés esetén 14 felett van rendben a generátor.
Ha igazad van, akkor Rocky-nak ezt követően nem lesz gondja, de ha kis idő múlva megint rendetlenkedik a vadi új aksi, akkor szerintem ez a 13,7-8V lesz a kevés.
nem mentem annyit 9-essel mint te, de nekem az rémlik, hogy nem volt 14 a feszültség sosem
Nem változott az elektronika a ráncfelvarráskor esetleg? Az nem okozhatott különbséget?

 

Elküldve: Mon Oct 06, 2014 11:26 am
Szerző: dino74
Szerintem valami nincs rendben a töltéseddel, meg kellene nézetned. Én úgy tudom, hogy az autók is (és az én 9-esem is), kicsivel 14 V fölött töltenek.
Lehet, hogy ez vágta gajra az előző aksidat is vagy az is lehet hogy nincs is baja, csak indítás után nem kapott ugyanígy rendes visszatöltést.
2,2v/cellax6 az 13,2 szerintem, picit felette szabályoz a fesszabalyzo
Lehet, hogy igazad van, de nekem eddig az összes autóm és most a 999 is, ami jelezte a töltést 14V vagy afelett mutatott menet közben. És valami miatt az emlékeimben is ez élt, hogy töltés esetén 14 felett van rendben a generátor.
Ha igazad van, akkor Rocky-nak ezt követően nem lesz gondja, de ha kis idő múlva megint rendetlenkedik a vadi új aksi, akkor szerintem ez a 13,7-8V lesz a kevés.
nem mentem annyit 9-essel mint te, de nekem az rémlik, hogy nem volt 14 a feszültség sosem

 

Elküldve: Sun Oct 05, 2014 8:42 pm
Szerző: RSVRocky
Szerintem valami nincs rendben a töltéseddel, meg kellene nézetned. Én úgy tudom, hogy az autók is (és az én 9-esem is), kicsivel 14 V fölött töltenek.
Lehet, hogy ez vágta gajra az előző aksidat is vagy az is lehet hogy nincs is baja, csak indítás után nem kapott ugyanígy rendes visszatöltést.
2,2v/cellax6 az 13,2 szerintem, picit felette szabályoz a fesszabalyzo
Lehet, hogy igazad van, de nekem eddig az összes autóm és most a 999 is, ami jelezte a töltést 14V vagy afelett mutatott menet közben. És valami miatt az emlékeimben is ez élt, hogy töltés esetén 14 felett van rendben a generátor.
Ha igazad van, akkor Rocky-nak ezt követően nem lesz gondja, de ha kis idő múlva megint rendetlenkedik a vadi új aksi, akkor szerintem ez a 13,7-8V lesz a kevés.
köszi a véleményeket! Ma sikerült levezetnem pár kilométert, a motor mindig szepen indult. Az akufeszultseg az indítás pillanatában először 12,1 volt, utana 12,5 és 12,6V. Járó motornal maradt a 13,7-13,8V. Tavasszal készülök szervizbe vinni, majd rakerdezek.

 

Elküldve: Sun Oct 05, 2014 12:07 pm
Szerző: rigo
Tegnap megjött az új aksi, könnyen indult, bár próbaútra nem tudtam menni az eső miatt. Melegítéskor 13,6V körül mutatott.
Szerintem valami nincs rendben a töltéseddel, meg kellene nézetned. Én úgy tudom, hogy az autók is (és az én 9-esem is), kicsivel 14 V fölött töltenek.
Lehet, hogy ez vágta gajra az előző aksidat is vagy az is lehet hogy nincs is baja, csak indítás után nem kapott ugyanígy rendes visszatöltést.
2,2v/cellax6 az 13,2 szerintem, picit felette szabályoz a fesszabalyzo
Lehet, hogy igazad van, de nekem eddig az összes autóm és most a 999 is, ami jelezte a töltést 14V vagy afelett mutatott menet közben. És valami miatt az emlékeimben is ez élt, hogy töltés esetén 14 felett van rendben a generátor.
Ha igazad van, akkor Rocky-nak ezt követően nem lesz gondja, de ha kis idő múlva megint rendetlenkedik a vadi új aksi, akkor szerintem ez a 13,7-8V lesz a kevés.