Oldal: 4 / 9

 

Elküldve: Tue Dec 01, 2015 4:57 pm
Szerző: ricsi
kibebaszottjól néz ki élőben.

 

Elküldve: Tue Dec 01, 2015 4:03 pm
Szerző: zsolt24
ezt a kiput továbbra se értem.. Súlyelosztás szempontból is jobb volt a régi.. Az esztétikáról nem is beszélve..
Már kapható hozzá a gyári racsing kit! :)
http://www.banggood.com/51mm-Motorcycle ... 98439.html
És az XDiavelnél is megérkezett, na ez a mimimál dizájn :)
http://fncounter.com/2015/12/01/ducati- ... l-muffler/
élőben nagyon jól nézett ki... szerintem ...

kérem kerülni a " mit vágsz fel, hogy Te láttad" kommenteket, de tényleg tetszett ...


 

Elküldve: Tue Dec 01, 2015 2:36 pm
Szerző: NagyGábor
ezt a kiput továbbra se értem.. Súlyelosztás szempontból is jobb volt a régi.. Az esztétikáról nem is beszélve..
Már kapható hozzá a gyári racsing kit! :)
http://www.banggood.com/51mm-Motorcycle ... 98439.html
És az XDiavelnél is megérkezett, na ez a mimimál dizájn :)
http://fncounter.com/2015/12/01/ducati- ... l-muffler/
mi ez? Zuhanyrózsa? :D

 

Elküldve: Tue Dec 01, 2015 2:25 pm
Szerző: G.B.
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/4URGgjCmv3c" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
ezt a kiput továbbra se értem.. Súlyelosztás szempontból is jobb volt a régi.. Az esztétikáról nem is beszélve..
Már kapható hozzá a gyári racsing kit! :)
http://www.banggood.com/51mm-Motorcycle ... 98439.html
És az XDiavelnél is megérkezett, na ez a mimimál dizájn :)
http://fncounter.com/2015/12/01/ducati- ... l-muffler/

 

Elküldve: Tue Dec 01, 2015 2:08 pm
Szerző: zsolt24
ezt a kiput továbbra se értem.. Súlyelosztás szempontból is jobb volt a régi.. Az esztétikáról nem is beszélve..
Már kapható hozzá a gyári racsing kit! :)
http://www.banggood.com/51mm-Motorcycle ... 98439.html
ettől tuti jobb lesz! :) de nekem az előző modell alsó kipu megoldása az visz mindent! Azt nagyon eltalálták. Pláne ha lifeg rajta egy Termignoni felirat is! :)
és persze amerikai szegeny baataink, olyannal vehetik majd...

 

Elküldve: Tue Dec 01, 2015 1:53 pm
Szerző: NagyGábor
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/4URGgjCmv3c" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
ezt a kiput továbbra se értem.. Súlyelosztás szempontból is jobb volt a régi.. Az esztétikáról nem is beszélve..
Már kapható hozzá a gyári racsing kit! :)
http://www.banggood.com/51mm-Motorcycle ... 98439.html
ettől tuti jobb lesz! :) de nekem az előző modell alsó kipu megoldása az visz mindent! Azt nagyon eltalálták. Pláne ha lifeg rajta egy Termignoni felirat is! :)

 

Elküldve: Tue Dec 01, 2015 10:46 am
Szerző: Kajakman
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/4URGgjCmv3c" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
ezt a kiput továbbra se értem.. Súlyelosztás szempontból is jobb volt a régi.. Az esztétikáról nem is beszélve..
Már kapható hozzá a gyári racsing kit! :)
http://www.banggood.com/51mm-Motorcycle ... 98439.html

 

Elküldve: Mon Nov 30, 2015 7:53 pm
Szerző: gizi
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/4URGgjCmv3c" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
ezt a kiput továbbra se értem.. Súlyelosztás szempontból is jobb volt a régi.. Az esztétikáról nem is beszélve..
Köszönet az EU-nak!
Élőben nem olyan vészes...sőt az akra egész tetszetős!

 

Elküldve: Mon Nov 30, 2015 7:13 pm
Szerző: NagyGábor
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/4URGgjCmv3c" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
ezt a kiput továbbra se értem.. Súlyelosztás szempontból is jobb volt a régi.. Az esztétikáról nem is beszélve..

 

Elküldve: Mon Nov 30, 2015 1:59 pm
Szerző: gizi
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/4URGgjCmv3c" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

 

Elküldve: Mon Nov 23, 2015 9:30 pm
Szerző: 76
Erre gondoltam hozzászólás ügyileg! :)
Nyilván kiütközik az a pár lóerő, ami a 899 és a 1199 között mocorog, de mondjuk egy ezres japánhoz képest mennyit tudhat a 899? Ha most leszámítjuk a "lefosom a bokám ha meglátom a Panigalet" érzést, teljesítményben mit mutat a 899 ? Mert ha őszinték vagyunk, kicsit keserű a szánk íze, ha a brutál kinézetű Panigalénknak lámpánál kifújja az orrát egy japán versenyparipa! :) ( mert szerintem álszentség lenne kijelenteni, hogy egy ilyen motornál NEM a kinézet és a teljesítmény a fő szempont) Vagy szerintetek rosszul gondolom?? :)
?
Az 1000 japánok mind 200Le!
Ha nem kenik el a szád adják el!

 

Elküldve: Thu Nov 19, 2015 6:42 am
Szerző: millerz
Erre gondoltam hozzászólás ügyileg! :)
Nyilván kiütközik az a pár lóerő, ami a 899 és a 1199 között mocorog, de mondjuk egy ezres japánhoz képest mennyit tudhat a 899? Ha most leszámítjuk a "lefosom a bokám ha meglátom a Panigalet" érzést, teljesítményben mit mutat a 899 ? Mert ha őszinték vagyunk, kicsit keserű a szánk íze, ha a brutál kinézetű Panigalénknak lámpánál kifújja az orrát egy japán versenyparipa! :) ( mert szerintem álszentség lenne kijelenteni, hogy egy ilyen motornál NEM a kinézet és a teljesítmény a fő szempont) Vagy szerintetek rosszul gondolom?? :)

 

Elküldve: Wed Nov 18, 2015 10:48 pm
Szerző: Pungi
Üdv. mindenki! Használt már valaki, vagy próbált már 899 panigalet? Érdekelne a tapasztalat, hogy mit tud a gép! ( menetdinamika,kezelhetőség,kényelem,...) a konkurens gépekhez viszonyítva, és a 1199 hez képest! Természetesen elég szubjektív a válasz, de gondolom van egy általános vélemény! Köszii :)
Nekem 899 em van... mint ahogy azt pár hozzászólással előbbre láthatod is .:) Ez az eddigi legkényelmesebb motorom. Pedig volt monster 600, 796, sportclassic, de ez az eddigi csúcs!!! sztem könnyű vele pályán is, és utcán is nagyon kezes. Én direkt nem vettem 1199 -et, mert ezt használhatóbbnak tartottam...a 1299 et nem próbáltam, de inkább nem is akarom egyenlőre :)))))

 

Elküldve: Wed Nov 18, 2015 9:57 pm
Szerző: stafford
Talan a 1299 kezelhetobb volt, nagyobb fordulatszam tartomanyban tudja azt amit a 899 csak 7-8 felett. Igaz mi csak versenypalyan mentunk veluk, varosban, orszaguton nem. Amugy normal hasznalatra szerintem a 899 is kivalo valasztas lehet ha a sportos stilust szereted. Hosszabb tura elott keszitsd fel a csukloidat! Foleg ha viszed a csajodat is :D

 

Elküldve: Wed Nov 18, 2015 9:50 pm
Szerző: ricsi
Üdv. mindenki! Használt már valaki, vagy próbált már 899 panigalet? Érdekelne a tapasztalat, hogy mit tud a gép! ( menetdinamika,kezelhetőség,kényelem,...) a konkurens gépekhez viszonyítva, és a 1199 hez képest! Természetesen elég szubjektív a válasz, de gondolom van egy általános vélemény! Köszii :)
mi staffal voltunk DRE-n, ahol először 899-ekkel aztán 1299-el mehettünk. így összehasonlítva nekem ég és föld a különbség. a 899-et pörgetni kell, a nagy meg megy mindenhol mint a barom. szerintem kényelem és kezelhetőség nagyságrendileg ugyanaz lehet a kettő között, konkurenseket meg nem próbáltam.

 

Elküldve: Wed Nov 18, 2015 7:38 pm
Szerző: millerz
Üdv. mindenki! Használt már valaki, vagy próbált már 899 panigalet? Érdekelne a tapasztalat, hogy mit tud a gép! ( menetdinamika,kezelhetőség,kényelem,...) a konkurens gépekhez viszonyítva, és a 1199 hez képest! Természetesen elég szubjektív a válasz, de gondolom van egy általános vélemény! Köszii :)

 

Elküldve: Wed Nov 18, 2015 1:28 pm
Szerző: dino74
ezen van egy hátsó lámpa...nem vitték túlzásba de van :D

ezen van egy 4 mp-nyi hang... 0:40től,de elég keveset hallat magából :)
szerintem tök faszság ha már a motor alatt van minek felhúzni?
1, súlypont a legszerencsétlenebb helyre kerül
2, bután is néz ki (bár ez szubjektív)
Van benne valami,de középtartományban hoztak +23Le-t (6500-as fordulat), a súlypontnak lehet nem a legszerencsésebb,de a titán és karbon olyan nagyon nem kavar be.
A kinézet mindenkinek saját szíve ügye,neked már rajta van a nagy Termi Pannikán,azóta is cseng a fülemben,ahogy felváltottál mellettem előzéskor és majd leestem ijedtemben :D
amikor te előztél vagy amikor én? :P

 

Elküldve: Wed Nov 18, 2015 12:47 pm
Szerző: TorzsiMTS

Ez qva jól néz ki+hogy szólhat,ismerve a zardokat...!
De hol lehet a hátsólámpája?
ezen van egy hátsó lámpa...nem vitték túlzásba de van :D

ezen van egy 4 mp-nyi hang... 0:40től,de elég keveset hallat magából :)
szerintem tök faszság ha már a motor alatt van minek felhúzni?
1, súlypont a legszerencsétlenebb helyre kerül
2, bután is néz ki (bár ez szubjektív)
Van benne valami,de középtartományban hoztak +23Le-t (6500-as fordulat), a súlypontnak lehet nem a legszerencsésebb,de a titán és karbon olyan nagyon nem kavar be.
A kinézet mindenkinek saját szíve ügye,neked már rajta van a nagy Termi Pannikán,azóta is cseng a fülemben,ahogy felváltottál mellettem előzéskor és majd leestem ijedtemben :D

 

Elküldve: Wed Nov 18, 2015 11:21 am
Szerző: dino74
Rá kell dobni a Zard ülés aló húzott rendszerét és lesz minden...Dinonak teljesítmény és forma mindenkinek :D

Ez qva jól néz ki+hogy szólhat,ismerve a zardokat...!
De hol lehet a hátsólámpája?
ezen van egy hátsó lámpa...nem vitték túlzásba de van :D

ezen van egy 4 mp-nyi hang... 0:40től,de elég keveset hallat magából :)
szerintem tök faszság ha már a motor alatt van minek felhúzni?
1, súlypont a legszerencsétlenebb helyre kerül
2, bután is néz ki (bár ez szubjektív)

 

Elküldve: Wed Nov 18, 2015 10:49 am
Szerző: TorzsiMTS
kíváncsi lennék arra, hogy ha nem robbant volna ki a VW botrány, akkor is ilyen ocsmány kipufogót kapott volna ez a motor?
Rá kell dobni a Zard ülés aló húzott rendszerét és lesz minden...Dinonak teljesítmény és forma mindenkinek :D

Ez qva jól néz ki+hogy szólhat,ismerve a zardokat...!
De hol lehet a hátsólámpája?
ezen van egy hátsó lámpa...nem vitték túlzásba de van :D

ezen van egy 4 mp-nyi hang... 0:40től,de elég keveset hallat magából :)

 

Elküldve: Tue Nov 17, 2015 5:54 pm
Szerző: kecsó
kíváncsi lennék arra, hogy ha nem robbant volna ki a VW botrány, akkor is ilyen ocsmány kipufogót kapott volna ez a motor?
Rá kell dobni a Zard ülés aló húzott rendszerét és lesz minden...Dinonak teljesítmény és forma mindenkinek :D

Ez qva jól néz ki+hogy szólhat,ismerve a zardokat...!
De hol lehet a hátsólámpája?

 

Elküldve: Tue Nov 17, 2015 4:11 pm
Szerző: Dani
kíváncsi lennék arra, hogy ha nem robbant volna ki a VW botrány, akkor is ilyen ocsmány kipufogót kapott volna ez a motor?
ez motor már jóval korábban elkezdett terveződni, mint a VW botrány. jelenleg a ducati 3 évvel előre dolgozik és 5évre előre megvan a terv


azt elhiszem/ tudom, hogy nem öt perc alatt fejlesztenek,
csak ez elég furcsán sikerült, főleg úgy, hogy eddig az alulra húzott kipufogók iszonyat jól nézte ki, ez meg olyan, mintha hirtelen rádobták volna

 

Elküldve: Tue Nov 17, 2015 2:00 pm
Szerző: ricsi
kíváncsi lennék arra, hogy ha nem robbant volna ki a VW botrány, akkor is ilyen ocsmány kipufogót kapott volna ez a motor?
ez motor már jóval korábban elkezdett terveződni, mint a VW botrány. jelenleg a ducati 3 évvel előre dolgozik és 5évre előre megvan a terv

 

Elküldve: Tue Nov 17, 2015 8:53 am
Szerző: TorzsiMTS
kíváncsi lennék arra, hogy ha nem robbant volna ki a VW botrány, akkor is ilyen ocsmány kipufogót kapott volna ez a motor?
Rá kell dobni a Zard ülés aló húzott rendszerét és lesz minden...Dinonak teljesítmény és forma mindenkinek :D

 

Elküldve: Tue Nov 17, 2015 8:16 am
Szerző: dino74
kíváncsi lennék arra, hogy ha nem robbant volna ki a VW botrány, akkor is ilyen ocsmány kipufogót kapott volna ez a motor?
sztem nincs teljesítmény az alsó csővel

nem azt mondták, hogy bizonyos országokban marad az alsó cső?
Mexikó, Kanada, USA?

Ebből én mégiscsak a szigorúbb környezetvédelmi normákra következtetek.
lehet de ha a sbk-ból indulok ki ahol sztem nincs norma ott is hosszabb csövet használnak

 

Elküldve: Mon Nov 16, 2015 10:03 pm
Szerző: Dani
kíváncsi lennék arra, hogy ha nem robbant volna ki a VW botrány, akkor is ilyen ocsmány kipufogót kapott volna ez a motor?
sztem nincs teljesítmény az alsó csővel

nem azt mondták, hogy bizonyos országokban marad az alsó cső?
Mexikó, Kanada, USA?

Ebből én mégiscsak a szigorúbb környezetvédelmi normákra következtetek.

 

Elküldve: Mon Nov 16, 2015 9:27 pm
Szerző: dino74
kíváncsi lennék arra, hogy ha nem robbant volna ki a VW botrány, akkor is ilyen ocsmány kipufogót kapott volna ez a motor?
sztem nincs teljesítmény az alsó csővel

 

Elküldve: Mon Nov 16, 2015 8:54 pm
Szerző: stafford
Nem kell aggodni, tuti jonnek majd a kulonfele verziok, amikkel ezt a borzalmat le lehet cserelni :D

 

Elküldve: Mon Nov 16, 2015 8:43 pm
Szerző: rigo
kíváncsi lennék arra, hogy ha nem robbant volna ki a VW botrány, akkor is ilyen ocsmány kipufogót kapott volna ez a motor?
Ja, ennyi erővel akár vissza is tehetnék a két csövet az ülés alá, már az is jobban nézne ki!

 

Elküldve: Mon Nov 16, 2015 7:15 pm
Szerző: Dani
kíváncsi lennék arra, hogy ha nem robbant volna ki a VW botrány, akkor is ilyen ocsmány kipufogót kapott volna ez a motor?

 

Elküldve: Sun Nov 15, 2015 5:59 pm
Szerző: Pungi
ha valakit érdekel az SC-Project a panigalen.... élőben kicsit dúrvább :) eddig is mosolyogtam motorozás közben, de most....

 

Elküldve: Wed Nov 11, 2015 8:46 pm
Szerző: Pungi
készülget.... :)

 

Elküldve: Fri Oct 30, 2015 4:34 pm
Szerző: Laky 749
Nem tudom ki latta a hetvegi futamot.
De ez nagyon jo.


 

Elküldve: Mon Oct 19, 2015 6:16 am
Szerző: Colos
Sziasztok! Most regisztráltam ide. Nem volt még Ducatim. Sok pozitív és legalább annyi negatív vélemény után szeretnék érdeklődni, hátha találok valóban jártas embert a témában. Ducati 996, esetleg 998-as motor érdekelne. Amatőr pályahasználatra. Nagyvonalakban ismerem a típust,dehát nem merek lépni egyelőre, arról nem is beszélve, hogy eladó sincs idehaza. Szóval, akinek bármilyen tapasztalata van velük, ne tartsa magába. Köszönöm.

 

Elküldve: Tue Oct 06, 2015 7:35 pm
Szerző: Másszi
959

a kipu jobboldalon lett !!! Nem motorblokk alatt,olyan mint a Streetfighteren
és ügy néz ki mint a Monstere... elég 1szerű fekete csövek.....

 

Elküldve: Mon Oct 05, 2015 5:02 pm
Szerző: angel911
Akkor csak egy kérésem van.
Légyszi szerdán küldj ez üzenetet itt az oldalon hogy ne felejtsem el.
Ok?
Rendben!

 

Elküldve: Mon Oct 05, 2015 4:55 pm
Szerző: Laky 749
Akkor csak egy kérésem van.
Légyszi szerdán küldj ez üzenetet itt az oldalon hogy ne felejtsem el.
Ok?

 

Elküldve: Mon Oct 05, 2015 2:56 pm
Szerző: stafford
959

 

Elküldve: Mon Oct 05, 2015 10:29 am
Szerző: angel911
Szia.
Holnap megyek vissza Angliába, ott van egy srác aki csak Ducatikat bomt. Megkérdezzem?
Szia!Megköszönném!

 

Elküldve: Mon Oct 05, 2015 7:59 am
Szerző: Laky 749
Szia.
Holnap megyek vissza Angliába, ott van egy srác aki csak Ducatikat bomt. Megkérdezzem?

 

Elküldve: Sat Oct 03, 2015 3:55 pm
Szerző: angel911
Sziasztok!
Haverom 2000-es évjáratú 996s-hez keres vízpumpát.
Valakinek elfekvőben, ötlet beszerzéshez lenne?
Köszi előre is.

 

Elküldve: Tue Sep 15, 2015 10:02 pm
Szerző: Másszi
elvileg az új 899 955kcm lesz.........

 

Elküldve: Sun Sep 06, 2015 10:58 am
Szerző: Krisz76
Sziasztok!
Van vkinek a mociján number plate/shield?
Olyan amit esetleg ő tetetett rá.
Motografix csinál ilyet, de nem fillér, ezért gondoltam ha van valakinek tapasztalata azt megoszthatná.
Köszönöm.
Üdv.

 

Elküldve: Sun Sep 06, 2015 9:06 am
Szerző: rigo
Köszi mindenkinek a válaszokat.
Rigo, a gurulás közben Erzsébet hídon hangtalanul suhanva, keresve az üreset a buszsávban majd a gyújtást ráadva továbbgurulni mintha a Ducin lenne ECO mode Start/Stop már megvolt :)
Egyébként ritkán fordul elő de az alapjáratot picit akkor felemeltetem.
Na itt a baj :D Ilyenkor nem kell uresbe tenned, sem gyujtast ujbol raadnod elvileg! (Legalabbis 9-esnel) Mivel mar gyujtason van, csak behuzod a kuplungot es akkor sebessegben is be kell indulnia es mar huzhatod is tovabb a gazt! ;)

 

Elküldve: Sat Sep 05, 2015 10:40 pm
Szerző: Bálint
Köszi mindenkinek a válaszokat.
Rigo, a gurulás közben Erzsébet hídon hangtalanul suhanva, keresve az üreset a buszsávban majd a gyújtást ráadva továbbgurulni mintha a Ducin lenne ECO mode Start/Stop már megvolt :)
Egyébként ritkán fordul elő de az alapjáratot picit akkor felemeltetem.

 

Elküldve: Sat Sep 05, 2015 10:32 am
Szerző: Norba
Sziasztok,
1098-nál volt másnak is problémája azzal, hogy nagyon melegben főleg városi döcögésnél kikuplungolásnál lefullad a motor? Eddig csak úgy fordult elő hogy kb 100-110 fokos volt a motor és egy piros lámpához vagy körforgalomhoz közeledve leállt, amikor visszaváltottam. Szerencsére csak úgy hogy a kuplungkart épp behúztam, tehát nem blokkolt a kerék, de picit zavar a dolog.
2008-as a motor, tehát nem a kezdeti 2007-es problémák lehetnek. Full Termi rendszer, ECU átírva.
Köszönöm,
Bálint
Hi! Nekem a 999 csinálta ezt, de miután feljebb toltuk kicsit az alapjáratot egyszer sem fordult elő
Nálam is megvolt a jelenség,alapjáratemeléssel megszűnt...

 

Elküldve: Fri Sep 04, 2015 9:08 pm
Szerző: RSVRocky
Sziasztok,
1098-nál volt másnak is problémája azzal, hogy nagyon melegben főleg városi döcögésnél kikuplungolásnál lefullad a motor? Eddig csak úgy fordult elő hogy kb 100-110 fokos volt a motor és egy piros lámpához vagy körforgalomhoz közeledve leállt, amikor visszaváltottam. Szerencsére csak úgy hogy a kuplungkart épp behúztam, tehát nem blokkolt a kerék, de picit zavar a dolog.
2008-as a motor, tehát nem a kezdeti 2007-es problémák lehetnek. Full Termi rendszer, ECU átírva.
Köszönöm,
Bálint
Hi! Nekem a 999 csinálta ezt, de miután feljebb toltuk kicsit az alapjáratot egyszer sem fordult elő

 

Elküldve: Fri Sep 04, 2015 5:29 pm
Szerző: rigo
Szia Balint
En ugy tudom, hogy 999-nel es 1098-nal elo szokott ez fordulni neha, foleg ahogy neked is, varosban, 100 fok feletti motornal es leginkabb nyitott rendszernel. Tobbunknek elofordult mar itt a forumon is 999-nel. Olyanrol meg nem hallottam hogy valakinek kiengedett kuplungnal tortent volna, altalaban visszavaltasnal vagy lampanal allva szokott elofordulni, de kb. egy evben 1-2-szer. Szoval azt mondom ha nalad is csak egyedi jelenseg, akkor ne foglalkozz vele, de ha napjaban tobbszor is elofordul akkor nezesd meg, pl. lehet kicsit sok benyat kap, de majd nalam hozzaertobbek megmondjak. Addig meg gyakorold a gurulas kozbeni ujrainditast, ugy hogy minel menobbnek nezzen ki kivulrol :D Udv, rigo

 

Elküldve: Fri Sep 04, 2015 3:02 pm
Szerző: Bálint
Sziasztok,
1098-nál volt másnak is problémája azzal, hogy nagyon melegben főleg városi döcögésnél kikuplungolásnál lefullad a motor? Eddig csak úgy fordult elő hogy kb 100-110 fokos volt a motor és egy piros lámpához vagy körforgalomhoz közeledve leállt, amikor visszaváltottam. Szerencsére csak úgy hogy a kuplungkart épp behúztam, tehát nem blokkolt a kerék, de picit zavar a dolog.
2008-as a motor, tehát nem a kezdeti 2007-es problémák lehetnek. Full Termi rendszer, ECU átírva.
Köszönöm,
Bálint

 

Elküldve: Mon Aug 10, 2015 10:05 pm
Szerző: kecsó