a 888-tól a Pangiale-ig minden superbike
Avatar
 RSVRocky
#8429
Szeva! És,ha dobnál rá egy ilyet? Szerintem nem rossz és árban sem veszélyes szerintem! +nem lesz karcos a gyári! :D

http://www.jofogas.hu/gyor_moson_sopron ... 826413.htm
Elfogadnám, de sajna ez is a régebbi típushoz van :(
Avatar
 András
#8428
Kösz, hogy utánanéztél! Sajnos mind a 4 a régebbi típusra van :(
Szeva! És,ha dobnál rá egy ilyet? Szerintem nem rossz és árban sem veszélyes szerintem! +nem lesz karcos a gyári! :D

http://www.jofogas.hu/gyor_moson_sopron ... 826413.htm
Avatar
 RSVRocky
#8425
Sziasztok!
Még mindig keresek jobb oldali felső idomot.
Ducati 999 piros 2005
Csatolmányok:
_35.jpg
_35.jpg (6.66 KiB) Megtekintve 10625 alkalommal
Avatar
 rigo
#8424
Innen még nem is láttam... azok a plakettek!!!
Csatolmányok:
ducati_916_senna.jpg
ducati_916_senna.jpg (77.74 KiB) Megtekintve 10625 alkalommal
Avatar
 Warpig
#8423
Rigo: 5:54-nél az egy 9es, nem? Van rajta minden mint a búcsúban... Meg az elején van régi Multi is, lefelé menetben... :D
A Mátrában/Bükkben mikor lesznek ilyen utak? :)
A Mátrában lassacskán történnie kell valaminek, mert ami ott van az nem normális. 2030? ;)
Ősszel összefutottam Parádsasvárnál 2 arccal és ők azt mondták, hogy 2015-ben hegyi felfutót akarnak rendezni, ebből gondolták, hogy lesz felújítás. Illetve csinálták sok helyen a vízelvezetést (persze nem elég még így sem). Remélem lesz előlrelépés...
Avatar
 NIT
#8422
Rigo: 5:54-nél az egy 9es, nem? Van rajta minden mint a búcsúban... Meg az elején van régi Multi is, lefelé menetben... :D
A Mátrában/Bükkben mikor lesznek ilyen utak? :)
A Mátrában lassacskán történnie kell valaminek, mert ami ott van az nem normális. 2030? ;)
Avatar
 Warpig
#8421
Rigo: 5:54-nél az egy 9es, nem? Van rajta minden mint a búcsúban... Meg az elején van régi Multi is, lefelé menetben... :D
A Mátrában/Bükkben mikor lesznek ilyen utak? :)
Avatar
 rigo
#8420
Rigo: 5:54-nél az egy 9es, nem? Van rajta minden mint a búcsúban... Meg az elején van régi Multi is, lefelé menetben... :D
De, az tényleg egy P.I.M.P. tripla 9-es!
Én amúgy 1:22-es stílusban nyomom :D rögtön magamra ismertem!

Azt figyeltem, hogy milyen bitang hangja van a Yamaha R1-nek...
Avatar
 NIT
#8419
Rigo: 5:54-nél az egy 9es, nem? Van rajta minden mint a búcsúban... Meg az elején van régi Multi is, lefelé menetben... :D
van MH is 1:45nel meg 996 2:48nal :)
kiégett a szemem a sok Ducattitól, nézd el nekem! ;)
Avatar
 stafford
#8418
Rigo: 5:54-nél az egy 9es, nem? Van rajta minden mint a búcsúban... Meg az elején van régi Multi is, lefelé menetben... :D
van MH is 1:45nel meg 996 2:48nal :)
Avatar
 NIT
#8417
Rigo: 5:54-nél az egy 9es, nem? Van rajta minden mint a búcsúban... Meg az elején van régi Multi is, lefelé menetben... :D

Avatar
 dino74
#8416
Na ez már rég fúrja az oldalamat és látva a képed amin ki van takarva a rendszám merészen rá is kérdezek: ez mire jó (mármint mi a lényege)? A Hsználtautón is sok ilyet látok, de vajon ha nem takarom ki annak mi lehet az eredménye? Visszaélés? (mondjuk mivel...?)
Köszi! (remélem hogy meg tudod világítani a problémát)
Egyedi azonosítójel, ami alapján akár másnap megkereshetnék a járművet és már vinnék is. Nem nagy munka letakarni.

kb olyan, mint ha a lakcímed a homlokodra lenne írva :)
szerintem halandó nem tud semmilyen információt kinyerni a rendszámból, különben minden közlekedési nézeteltérést ajtóberúgással intéznénk el :)
Na ez már rég fúrja az oldalamat és látva a képed amin ki van takarva a rendszám merészen rá is kérdezek: ez mire jó (mármint mi a lényege)? A Hsználtautón is sok ilyet látok, de vajon ha nem takarom ki annak mi lehet az eredménye? Visszaélés? (mondjuk mivel...?)
Köszi! (remélem hogy meg tudod világítani a problémát)
saját összeesküvés elméletem alapján a hahu-n azért takarják le, hogy ne tudd lekérdezni szervízben, okmányirodában, rendőr ismerősnél a verdát, mert a) hazudni akar róla b) semmi közöd hozzá, nematiéd c) nem hazudik de megdumál
vagy csak szimplán a kereskedő nem akarja megtudni mi a tulaj neve címe
Avatar
 NIT
#8415
Na ez már rég fúrja az oldalamat és látva a képed amin ki van takarva a rendszám merészen rá is kérdezek: ez mire jó (mármint mi a lényege)? A Hsználtautón is sok ilyet látok, de vajon ha nem takarom ki annak mi lehet az eredménye? Visszaélés? (mondjuk mivel...?)
Köszi! (remélem hogy meg tudod világítani a problémát)
Egyedi azonosítójel, ami alapján akár másnap megkereshetnék a járművet és már vinnék is. Nem nagy munka letakarni.

kb olyan, mint ha a lakcímed a homlokodra lenne írva :)
szerintem halandó nem tud semmilyen információt kinyerni a rendszámból, különben minden közlekedési nézeteltérést ajtóberúgással intéznénk el :)
Na ez már rég fúrja az oldalamat és látva a képed amin ki van takarva a rendszám merészen rá is kérdezek: ez mire jó (mármint mi a lényege)? A Hsználtautón is sok ilyet látok, de vajon ha nem takarom ki annak mi lehet az eredménye? Visszaélés? (mondjuk mivel...?)
Köszi! (remélem hogy meg tudod világítani a problémát)
saját összeesküvés elméletem alapján a hahu-n azért takarják le, hogy ne tudd lekérdezni szervízben, okmányirodában, rendőr ismerősnél a verdát, mert a) hazudni akar róla b) semmi közöd hozzá, nematiéd c) nem hazudik de megdumál
Jaja, ebben is lehet valami.
Avatar
 ricsi
#8414
Na ez már rég fúrja az oldalamat és látva a képed amin ki van takarva a rendszám merészen rá is kérdezek: ez mire jó (mármint mi a lényege)? A Hsználtautón is sok ilyet látok, de vajon ha nem takarom ki annak mi lehet az eredménye? Visszaélés? (mondjuk mivel...?)
Köszi! (remélem hogy meg tudod világítani a problémát)
Egyedi azonosítójel, ami alapján akár másnap megkereshetnék a járművet és már vinnék is. Nem nagy munka letakarni.

kb olyan, mint ha a lakcímed a homlokodra lenne írva :)
szerintem halandó nem tud semmilyen információt kinyerni a rendszámból, különben minden közlekedési nézeteltérést ajtóberúgással intéznénk el :)
Na ez már rég fúrja az oldalamat és látva a képed amin ki van takarva a rendszám merészen rá is kérdezek: ez mire jó (mármint mi a lényege)? A Hsználtautón is sok ilyet látok, de vajon ha nem takarom ki annak mi lehet az eredménye? Visszaélés? (mondjuk mivel...?)
Köszi! (remélem hogy meg tudod világítani a problémát)
saját összeesküvés elméletem alapján a hahu-n azért takarják le, hogy ne tudd lekérdezni szervízben, okmányirodában, rendőr ismerősnél a verdát, mert a) hazudni akar róla b) semmi közöd hozzá, nematiéd c) nem hazudik de megdumál
Avatar
 RSVRocky
#8413
Na ez már rég fúrja az oldalamat és látva a képed amin ki van takarva a rendszám merészen rá is kérdezek: ez mire jó (mármint mi a lényege)? A Hsználtautón is sok ilyet látok, de vajon ha nem takarom ki annak mi lehet az eredménye? Visszaélés? (mondjuk mivel...?)
Köszi! (remélem hogy meg tudod világítani a problémát)
Heló!
Nem biztos, hogy vissza lehet élni vele. Számomra ez inkább csak elővigyázatosság, mivel videókat is töltök fel, és nem szeretném ha véletlenül bizonyítékként szolgálna egyszer.
Avatar
 Kajakman
#8412
Na ez már rég fúrja az oldalamat és látva a képed amin ki van takarva a rendszám merészen rá is kérdezek: ez mire jó (mármint mi a lényege)? A Hsználtautón is sok ilyet látok, de vajon ha nem takarom ki annak mi lehet az eredménye? Visszaélés? (mondjuk mivel...?)
Köszi! (remélem hogy meg tudod világítani a problémát)
Egyedi azonosítójel, ami alapján akár másnap megkereshetnék a járművet és már vinnék is. Nem nagy munka letakarni.

kb olyan, mint ha a lakcímed a homlokodra lenne írva :)
Avatar
 NIT
#8411
Na ez már rég fúrja az oldalamat és látva a képed amin ki van takarva a rendszám merészen rá is kérdezek: ez mire jó (mármint mi a lényege)? A Hsználtautón is sok ilyet látok, de vajon ha nem takarom ki annak mi lehet az eredménye? Visszaélés? (mondjuk mivel...?)
Köszi! (remélem hogy meg tudod világítani a problémát)
Avatar
 Blade
#8408
Valaki elmondaná miért kellett a 1299 Panigale,ha úgyis a Panigale R indul majd az SBK bajnokságon? :) Amúgy őrültek az olaszok,de egyben zsenik is, 116mm-es furat az nem pite :)
Egyébként belepréseltek egy kazal elektro kütyüt,már a lefelé váltáshoz sem kell kuplung...:) Az Audi fejleszt rendesen,beindult a német hadi gépezet :D
a 1299 azért kellett, mert a 1199 nyomatékgörbéjében volt egy szakadék, amit nem tudtak máshogy kisimítani, mint a +100ccm-el. az R pedig végre igazi R, nem csak alutankos S verzió.
ha ezzel nem nyerik meg az EVO-t akkor semmivel :)

Nem fogják. Ezzel a két versenyzővel legalábbis...
Avatar
 SQ
#8407
Még az nem tiszta nekem,hogy a Panigale R,amivel az SBK-ban mennek majd,az is 1300ccm vagy az 1200? Ha 1300,akkor újabb szabálymódosítás van a géposztályban?
az maradt 1200ccm, ott minden racsing cuccra van cserélve gyérilag (mert ugye jövőre szitne gyári gépekkel fognak menni)
Valami ilyesmit gondoltam,csak nem voltam teljesen biztos benne :) Grazie mille! Érdekes és izgalmas lesz a jövő évi bajnokság!

Jövőre csak EVO mehet az SBK-ban! 1200 ccm a kéthengeres motor!
Avatar
 TorzsiMTS
#8406
a 1299 azért kellett, mert a 1199 nyomatékgörbéjében volt egy szakadék, amit nem tudtak máshogy kisimítani, mint a +100ccm-el. az R pedig végre igazi R, nem csak alutankos S verzió.
ha ezzel nem nyerik meg az EVO-t akkor semmivel :)
Még az nem tiszta nekem,hogy a Panigale R,amivel az SBK-ban mennek majd,az is 1300ccm vagy az 1200? Ha 1300,akkor újabb szabálymódosítás van a géposztályban?
az maradt 1200ccm, ott minden racsing cuccra van cserélve gyérilag (mert ugye jövőre szitne gyári gépekkel fognak menni)
Valami ilyesmit gondoltam,csak nem voltam teljesen biztos benne :) Grazie mille! Érdekes és izgalmas lesz a jövő évi bajnokság!
Avatar
 ricsi
#8405
Valaki elmondaná miért kellett a 1299 Panigale,ha úgyis a Panigale R indul majd az SBK bajnokságon? :) Amúgy őrültek az olaszok,de egyben zsenik is, 116mm-es furat az nem pite :)
Egyébként belepréseltek egy kazal elektro kütyüt,már a lefelé váltáshoz sem kell kuplung...:) Az Audi fejleszt rendesen,beindult a német hadi gépezet :D
a 1299 azért kellett, mert a 1199 nyomatékgörbéjében volt egy szakadék, amit nem tudtak máshogy kisimítani, mint a +100ccm-el. az R pedig végre igazi R, nem csak alutankos S verzió.
ha ezzel nem nyerik meg az EVO-t akkor semmivel :)
Még az nem tiszta nekem,hogy a Panigale R,amivel az SBK-ban mennek majd,az is 1300ccm vagy az 1200? Ha 1300,akkor újabb szabálymódosítás van a géposztályban?
az maradt 1200ccm, ott minden racsing cuccra van cserélve gyérilag (mert ugye jövőre szitne gyári gépekkel fognak menni)
Avatar
 TorzsiMTS
#8404
Valaki elmondaná miért kellett a 1299 Panigale,ha úgyis a Panigale R indul majd az SBK bajnokságon? :) Amúgy őrültek az olaszok,de egyben zsenik is, 116mm-es furat az nem pite :)
Egyébként belepréseltek egy kazal elektro kütyüt,már a lefelé váltáshoz sem kell kuplung...:) Az Audi fejleszt rendesen,beindult a német hadi gépezet :D
és erre a rengeteg kütyüre 2-3 szervíz van az országban! :D
Még a végén a sportclassic lesz a befutó nálam. :)
Én pedig maradok az 1000-es Multinál és faragok belőle egy naked-et,bár évek óta mondom,de egyre erősebb a gondolat :D
Avatar
 TorzsiMTS
#8403
Valaki elmondaná miért kellett a 1299 Panigale,ha úgyis a Panigale R indul majd az SBK bajnokságon? :) Amúgy őrültek az olaszok,de egyben zsenik is, 116mm-es furat az nem pite :)
Egyébként belepréseltek egy kazal elektro kütyüt,már a lefelé váltáshoz sem kell kuplung...:) Az Audi fejleszt rendesen,beindult a német hadi gépezet :D
a 1299 azért kellett, mert a 1199 nyomatékgörbéjében volt egy szakadék, amit nem tudtak máshogy kisimítani, mint a +100ccm-el. az R pedig végre igazi R, nem csak alutankos S verzió.
ha ezzel nem nyerik meg az EVO-t akkor semmivel :)
Még az nem tiszta nekem,hogy a Panigale R,amivel az SBK-ban mennek majd,az is 1300ccm vagy az 1200? Ha 1300,akkor újabb szabálymódosítás van a géposztályban?
Avatar
 ricsi
#8402
Valaki elmondaná miért kellett a 1299 Panigale,ha úgyis a Panigale R indul majd az SBK bajnokságon? :) Amúgy őrültek az olaszok,de egyben zsenik is, 116mm-es furat az nem pite :)
Egyébként belepréseltek egy kazal elektro kütyüt,már a lefelé váltáshoz sem kell kuplung...:) Az Audi fejleszt rendesen,beindult a német hadi gépezet :D
a 1299 azért kellett, mert a 1199 nyomatékgörbéjében volt egy szakadék, amit nem tudtak máshogy kisimítani, mint a +100ccm-el. az R pedig végre igazi R, nem csak alutankos S verzió.
ha ezzel nem nyerik meg az EVO-t akkor semmivel :)
Avatar
 76
#8401
Valaki elmondaná miért kellett a 1299 Panigale,ha úgyis a Panigale R indul majd az SBK bajnokságon? :) Amúgy őrültek az olaszok,de egyben zsenik is, 116mm-es furat az nem pite :)
Egyébként belepréseltek egy kazal elektro kütyüt,már a lefelé váltáshoz sem kell kuplung...:) Az Audi fejleszt rendesen,beindult a német hadi gépezet :D
és erre a rengeteg kütyüre 2-3 szervíz van az országban! :D
Még a végén a sportclassic lesz a befutó nálam. :)
Avatar
 TorzsiMTS
#8400
Valaki elmondaná miért kellett a 1299 Panigale,ha úgyis a Panigale R indul majd az SBK bajnokságon? :) Amúgy őrültek az olaszok,de egyben zsenik is, 116mm-es furat az nem pite :)
Egyébként belepréseltek egy kazal elektro kütyüt,már a lefelé váltáshoz sem kell kuplung...:) Az Audi fejleszt rendesen,beindult a német hadi gépezet :D
Avatar
 RSVRocky
#8399
http://resources.worldsbk.com/files/res ... ifying.pdf
A tegnapi szabadedzésen GIUGLIANO volt a leggyorsabb a Panigale R-rel :) VB-t már nem fog nyerni,de a holnap utolsó futamon bízzunk benne,hogy legalább az Apriliás Guintoli nyeri a VB-t,nem a Kawasaki :)
El sem hiszem, de Guintoli behúzta :)
Be,jó futam volt a 2.,az első is,de a 2-ban volt egy-két zseniális előzés :) Szép volt,ahogy Guintoli motorozott,megérdemelte!
Azért amikor Melandri bevetődött Sykesnak az első futamon megijedtem, hogy piszkos trükkök lesznek, de szerencsére nem volt rá szükség :)

Anno Fabrizio kivágta Spiest a csapatutasításnak eleget téve, mégsem lett Haga bajnok :D
Avatar
 TorzsiMTS
#8398
http://resources.worldsbk.com/files/res ... ifying.pdf
A tegnapi szabadedzésen GIUGLIANO volt a leggyorsabb a Panigale R-rel :) VB-t már nem fog nyerni,de a holnap utolsó futamon bízzunk benne,hogy legalább az Apriliás Guintoli nyeri a VB-t,nem a Kawasaki :)
El sem hiszem, de Guintoli behúzta :)
Be,jó futam volt a 2.,az első is,de a 2-ban volt egy-két zseniális előzés :) Szép volt,ahogy Guintoli motorozott,megérdemelte!
Avatar
 RSVRocky
#8392
Még mindig keresek jobb oldali felső idomot :)
Szia Rocky,
Próbáltad az "Otthoni szerelők" topicban legutóbb megadott alkatrészes srácot?
Elég sok minden van neki a képek alapján.
Ezenkívül elég sokszor van a Képes motoron és az OLX-en 749-999 idom hirdetve.
Köszi Rigo, sajnos ők sem tudtak segíteni.
Még mailt írtam nekik pár hete, aztán kínáltak indítórelét, de addigra már megrendeltem az újat.
Avatar
 rigo
#8391
Még mindig keresek jobb oldali felső idomot :)
Szia Rocky,
Próbáltad az "Otthoni szerelők" topicban legutóbb megadott alkatrészes srácot?
Elég sok minden van neki a képek alapján.
Ezenkívül elég sokszor van a Képes motoron és az OLX-en 749-999 idom hirdetve.
Avatar
 RSVRocky
#8389
Fura, hogy a Sportmotor.hu-n jön válasz itt pedig nem . . .
Ennyi probléma után talán el kellene vinni egy szerelőhöz,mondjuk a MotoRosso-ba,hogy nézzék át.
A sportmotor.hu- csak önjelölt "okosok" vannak,akiknek nem indulnék ki a véleményéből.
Bármilyen ötlet jobb, mintha nincs ötlet.
Avatar
 RSVRocky
#8388
Folytatódik a pechsorozat . . .
Szombat:
Csupán leállításkor vettem észre, hogy az önindító jár (minden bizonnyal menet közben is járt, csak nem hallottam), és nem állt meg még a kulcs kivétele után sem, sőt a sebesség berakása és az oldaltámasz letétele után sem. Mivel nem voltak nálam szerszámok, nem tudtam lekötni az önindítót, vagy az akkumulátort, így addig tekerte, amíg ki nem lehelte az aksi lelkét. Másnapra feltöltöttem az akkumulátort, átnéztem a kábeleket, és újra összeraktam. Gond nélkül indult, semmilyen hiba nem lépett fel. Vajon az önindító reléje a probléma és letapadt? Találkoztatok már ilyen hibával?

Vasárnap:
Több repedés is van az idomokon, melyeket csak belülről foltoztak össze az előző tulaj/ok. Gondoltam kitartanak egy darabig, de tegnap az egyik oldalidomom elszállt. Ahogy utánanéztem rengetegen használnak kínai utángyártott idomokat. Találkoztak már ilyenekkel? El fognak ütni az üzemanyag tartály színétől? Mivel elég költséges beavatkozásról van szó, szívesen fogadom ötleteiteket!

Találtam Magyarországon is idomokat, ismeri netán valaki a tulajt? Ráírtam, de nekem konkrétan kétüléses kellene, bár ha meg tudunk egyezni ezt is elhoznám:
http://www.kepesmotor.hu/idomok_plexi/p ... cati%20999
szerintem önindító relé ragadt meg, de vidd szervízbe.
minden bizonnyal az, szerdán már meg is rendeltem.
Avatar
 dino74
#8387
Folytatódik a pechsorozat . . .
Szombat:
Csupán leállításkor vettem észre, hogy az önindító jár (minden bizonnyal menet közben is járt, csak nem hallottam), és nem állt meg még a kulcs kivétele után sem, sőt a sebesség berakása és az oldaltámasz letétele után sem. Mivel nem voltak nálam szerszámok, nem tudtam lekötni az önindítót, vagy az akkumulátort, így addig tekerte, amíg ki nem lehelte az aksi lelkét. Másnapra feltöltöttem az akkumulátort, átnéztem a kábeleket, és újra összeraktam. Gond nélkül indult, semmilyen hiba nem lépett fel. Vajon az önindító reléje a probléma és letapadt? Találkoztatok már ilyen hibával?

Vasárnap:
Több repedés is van az idomokon, melyeket csak belülről foltoztak össze az előző tulaj/ok. Gondoltam kitartanak egy darabig, de tegnap az egyik oldalidomom elszállt. Ahogy utánanéztem rengetegen használnak kínai utángyártott idomokat. Találkoztak már ilyenekkel? El fognak ütni az üzemanyag tartály színétől? Mivel elég költséges beavatkozásról van szó, szívesen fogadom ötleteiteket!

Találtam Magyarországon is idomokat, ismeri netán valaki a tulajt? Ráírtam, de nekem konkrétan kétüléses kellene, bár ha meg tudunk egyezni ezt is elhoznám:
http://www.kepesmotor.hu/idomok_plexi/p ... cati%20999
szerintem önindító relé ragadt meg, de vidd szervízbe.
Avatar
 TorzsiMTS
#8386
Fura, hogy a Sportmotor.hu-n jön válasz itt pedig nem . . .
Ennyi probléma után talán el kellene vinni egy szerelőhöz,mondjuk a MotoRosso-ba,hogy nézzék át.
A sportmotor.hu- csak önjelölt "okosok" vannak,akiknek nem indulnék ki a véleményéből.
Avatar
 RSVRocky
#8384
Folytatódik a pechsorozat . . .
Szombat:
Csupán leállításkor vettem észre, hogy az önindító jár (minden bizonnyal menet közben is járt, csak nem hallottam), és nem állt meg még a kulcs kivétele után sem, sőt a sebesség berakása és az oldaltámasz letétele után sem. Mivel nem voltak nálam szerszámok, nem tudtam lekötni az önindítót, vagy az akkumulátort, így addig tekerte, amíg ki nem lehelte az aksi lelkét. Másnapra feltöltöttem az akkumulátort, átnéztem a kábeleket, és újra összeraktam. Gond nélkül indult, semmilyen hiba nem lépett fel. Vajon az önindító reléje a probléma és letapadt? Találkoztatok már ilyen hibával?

Vasárnap:
Több repedés is van az idomokon, melyeket csak belülről foltoztak össze az előző tulaj/ok. Gondoltam kitartanak egy darabig, de tegnap az egyik oldalidomom elszállt. Ahogy utánanéztem rengetegen használnak kínai utángyártott idomokat. Találkoztak már ilyenekkel? El fognak ütni az üzemanyag tartály színétől? Mivel elég költséges beavatkozásról van szó, szívesen fogadom ötleteiteket!

Találtam Magyarországon is idomokat, ismeri netán valaki a tulajt? Ráírtam, de nekem konkrétan kétüléses kellene, bár ha meg tudunk egyezni ezt is elhoznám:
http://www.kepesmotor.hu/idomok_plexi/p ... cati%20999
Avatar
 RSVRocky
#8383
2,2v/cellax6 az 13,2 szerintem, picit felette szabályoz a fesszabalyzo
Lehet, hogy igazad van, de nekem eddig az összes autóm és most a 999 is, ami jelezte a töltést 14V vagy afelett mutatott menet közben. És valami miatt az emlékeimben is ez élt, hogy töltés esetén 14 felett van rendben a generátor.
Ha igazad van, akkor Rocky-nak ezt követően nem lesz gondja, de ha kis idő múlva megint rendetlenkedik a vadi új aksi, akkor szerintem ez a 13,7-8V lesz a kevés.
nem mentem annyit 9-essel mint te, de nekem az rémlik, hogy nem volt 14 a feszültség sosem
Nem változott az elektronika a ráncfelvarráskor esetleg? Az nem okozhatott különbséget?
Avatar
 dino74
#8382
Szerintem valami nincs rendben a töltéseddel, meg kellene nézetned. Én úgy tudom, hogy az autók is (és az én 9-esem is), kicsivel 14 V fölött töltenek.
Lehet, hogy ez vágta gajra az előző aksidat is vagy az is lehet hogy nincs is baja, csak indítás után nem kapott ugyanígy rendes visszatöltést.
2,2v/cellax6 az 13,2 szerintem, picit felette szabályoz a fesszabalyzo
Lehet, hogy igazad van, de nekem eddig az összes autóm és most a 999 is, ami jelezte a töltést 14V vagy afelett mutatott menet közben. És valami miatt az emlékeimben is ez élt, hogy töltés esetén 14 felett van rendben a generátor.
Ha igazad van, akkor Rocky-nak ezt követően nem lesz gondja, de ha kis idő múlva megint rendetlenkedik a vadi új aksi, akkor szerintem ez a 13,7-8V lesz a kevés.
nem mentem annyit 9-essel mint te, de nekem az rémlik, hogy nem volt 14 a feszültség sosem
Avatar
 RSVRocky
#8381
Szerintem valami nincs rendben a töltéseddel, meg kellene nézetned. Én úgy tudom, hogy az autók is (és az én 9-esem is), kicsivel 14 V fölött töltenek.
Lehet, hogy ez vágta gajra az előző aksidat is vagy az is lehet hogy nincs is baja, csak indítás után nem kapott ugyanígy rendes visszatöltést.
2,2v/cellax6 az 13,2 szerintem, picit felette szabályoz a fesszabalyzo
Lehet, hogy igazad van, de nekem eddig az összes autóm és most a 999 is, ami jelezte a töltést 14V vagy afelett mutatott menet közben. És valami miatt az emlékeimben is ez élt, hogy töltés esetén 14 felett van rendben a generátor.
Ha igazad van, akkor Rocky-nak ezt követően nem lesz gondja, de ha kis idő múlva megint rendetlenkedik a vadi új aksi, akkor szerintem ez a 13,7-8V lesz a kevés.
köszi a véleményeket! Ma sikerült levezetnem pár kilométert, a motor mindig szepen indult. Az akufeszultseg az indítás pillanatában először 12,1 volt, utana 12,5 és 12,6V. Járó motornal maradt a 13,7-13,8V. Tavasszal készülök szervizbe vinni, majd rakerdezek.
Avatar
 rigo
#8380
Tegnap megjött az új aksi, könnyen indult, bár próbaútra nem tudtam menni az eső miatt. Melegítéskor 13,6V körül mutatott.
Szerintem valami nincs rendben a töltéseddel, meg kellene nézetned. Én úgy tudom, hogy az autók is (és az én 9-esem is), kicsivel 14 V fölött töltenek.
Lehet, hogy ez vágta gajra az előző aksidat is vagy az is lehet hogy nincs is baja, csak indítás után nem kapott ugyanígy rendes visszatöltést.
2,2v/cellax6 az 13,2 szerintem, picit felette szabályoz a fesszabalyzo
Lehet, hogy igazad van, de nekem eddig az összes autóm és most a 999 is, ami jelezte a töltést 14V vagy afelett mutatott menet közben. És valami miatt az emlékeimben is ez élt, hogy töltés esetén 14 felett van rendben a generátor.
Ha igazad van, akkor Rocky-nak ezt követően nem lesz gondja, de ha kis idő múlva megint rendetlenkedik a vadi új aksi, akkor szerintem ez a 13,7-8V lesz a kevés.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]