a 888-tól a Pangiale-ig minden superbike
Avatar
 dino74
#8579
Melyik utólagos gyorsváltót ajánlanátok? Itt az Annitori-t nyomják nagyon meg a HM-t. Vélemény?
én nekem a streetfighteren gyári volt https://amsducati.com/ducati-streetfigter-quick-shifter
Ezen kívül a dyno-t ismerem, de sztem nagyjából mindegy, az a lényeg, hogy megszakítsa a gyújtást. Nem baj ha állítható a megszakítás ideje
de ez rápattintható egy 2008-as 848-ra?
nem hiszem, de lehet van ahhoz külön
Avatar
 gonzales
#8578
Melyik utólagos gyorsváltót ajánlanátok? Itt az Annitori-t nyomják nagyon meg a HM-t. Vélemény?
én nekem a streetfighteren gyári volt https://amsducati.com/ducati-streetfigter-quick-shifter
Ezen kívül a dyno-t ismerem, de sztem nagyjából mindegy, az a lényeg, hogy megszakítsa a gyújtást. Nem baj ha állítható a megszakítás ideje
de ez rápattintható egy 2008-as 848-ra?
Avatar
 gonzales
#8574
Jó kis gép ez a 848 de szokni kell. Ja és a gyorsváltó lesz a következő (kötelező) upgrade.
Gyorsgáz: városba szerintem marhaság, de pályára nagyon baba, kb. negyed fordulat már fullgáz, nem kell szarakodni kanyarból kifelé, csak egy apró csuklómozdulat és sutty.
Ezt az oldalt érdemes olvasgatni ha pályázol, rengeteg hasznos tanáccsal lát el!Pályasuli címszó alatt!
http://motoracer.hu/
bakker hogy én mennyi mindent rosszul csinálok :D
Avatar
 gonzales
#8573
Jó kis gép ez a 848 de szokni kell. Ja és a gyorsváltó lesz a következő (kötelező) upgrade.
Gyorsgáz: városba szerintem marhaság, de pályára nagyon baba, kb. negyed fordulat már fullgáz, nem kell szarakodni kanyarból kifelé, csak egy apró csuklómozdulat és sutty.
Akkor nem bántad meg, hogy lecserélted a Rivalét. Gondolom sokkal jobb időket mész vele pályán, de kanyarban az MV is nagyon jó volt.
abszolút, ez sokkal inkább pályára való, mint a Rivale. Az is jó volt, de hát ezzel már az első session alatt, amikor még csak szoktam a gépet 5-6 másodperccel jobb időket mentem, a végére meg már kerek 10-zel.
Avatar
 gonzales
#8572
Jó kis gép ez a 848 de szokni kell. Ja és a gyorsváltó lesz a következő (kötelező) upgrade.
Gyorsgáz: városba szerintem marhaság, de pályára nagyon baba, kb. negyed fordulat már fullgáz, nem kell szarakodni kanyarból kifelé, csak egy apró csuklómozdulat és sutty.
Ezt az oldalt érdemes olvasgatni ha pályázol, rengeteg hasznos tanáccsal lát el!Pályasuli címszó alatt!
http://motoracer.hu/
köszi Gizi megnézem
Avatar
 Kajakman
#8571
Jó kis gép ez a 848 de szokni kell. Ja és a gyorsváltó lesz a következő (kötelező) upgrade.
Gyorsgáz: városba szerintem marhaság, de pályára nagyon baba, kb. negyed fordulat már fullgáz, nem kell szarakodni kanyarból kifelé, csak egy apró csuklómozdulat és sutty.
,,csak egy apró csuklómozdulat és sutty." na ez tényleg így volt nekem is Hring egyesben!
Avatar
 G.B.
#8570
Jó kis gép ez a 848 de szokni kell. Ja és a gyorsváltó lesz a következő (kötelező) upgrade.
Gyorsgáz: városba szerintem marhaság, de pályára nagyon baba, kb. negyed fordulat már fullgáz, nem kell szarakodni kanyarból kifelé, csak egy apró csuklómozdulat és sutty.
Akkor nem bántad meg, hogy lecserélted a Rivalét. Gondolom sokkal jobb időket mész vele pályán, de kanyarban az MV is nagyon jó volt.
Avatar
 gizi
#8569
Jó kis gép ez a 848 de szokni kell. Ja és a gyorsváltó lesz a következő (kötelező) upgrade.
Gyorsgáz: városba szerintem marhaság, de pályára nagyon baba, kb. negyed fordulat már fullgáz, nem kell szarakodni kanyarból kifelé, csak egy apró csuklómozdulat és sutty.
Ezt az oldalt érdemes olvasgatni ha pályázol, rengeteg hasznos tanáccsal lát el!Pályasuli címszó alatt!
http://motoracer.hu/
Avatar
 gonzales
#8568
Jó kis gép ez a 848 de szokni kell. Ja és a gyorsváltó lesz a következő (kötelező) upgrade.
Gyorsgáz: városba szerintem marhaság, de pályára nagyon baba, kb. negyed fordulat már fullgáz, nem kell szarakodni kanyarból kifelé, csak egy apró csuklómozdulat és sutty.
Csatolmányok:
2301-1_s.jpg
2301-1_s.jpg (1.29 MiB) Megtekintve 11202 alkalommal
Avatar
 76
#8567
Gyerekek nagy a baj!
Nekem még soha nem volt gyors gázam! :D
Rátok nézve ez nem biztos,hogy +! :D
Kötelezővé tennem klubbon belül!
Lelki bébe babletyóhoz járt mindenkinek a gyorsgáz :D
pláne annak aki felment az emeletre!
Avatar
 Kajakman
#8566
Gyerekek nagy a baj!
Nekem még soha nem volt gyors gázam! :D
Rátok nézve ez nem biztos,hogy +! :D
Kötelezővé tennem klubbon belül!
Lelki bébe babletyóhoz járt mindenkinek a gyorsgáz :D
 PETTI
#8565
Gyerekek nagy a baj!
Nekem még soha nem volt gyors gázam! :D
Rátok nézve ez nem biztos,hogy +! :D
Kötelezővé tennem klubbon belül!
a gyorsváltót kihagytad :D
Avatar
 76
#8564
Gyerekek nagy a baj!
Nekem még soha nem volt gyors gázam! :D
Rátok nézve ez nem biztos,hogy +! :D
Kötelezővé tennem klubbon belül!
Avatar
 dino74
#8563
A gyorsgáznál miben változik a motor viselkedése? Csak azért kérdem mert ebayen licitáltam egyre, és postával együtt 5 ezerétz sikerült vennem egy performancet, mert senki nem licitált :) fel is raktam, átalakítás nélkül felmehet, de csak jövőre próbálom ki, mire számíthatok?
Szerintem utcai hasznalatnal hamar vissza fogod cserelni, mert ahogy havernal lattam anno, kb. digitalis lesz a gaz, azaz 0 es 1 :) Keptelen volt tartani a tempot csoportban, vagy lemaradt vagy nagy gazzal elhuzott mindenki mellett. Neki akkor egy 1098-ra volt felpattintva. De en is kivancsi vagyok, hogy mi lesz a tapasztalatod 999-nel
jó az utcan is, inkább városban szar.
Petti csak gyorsítani meg lassítani jó vele, de azt nagyon ;)
 PETTI
#8562
A gyorsgáznál miben változik a motor viselkedése? Csak azért kérdem mert ebayen licitáltam egyre, és postával együtt 5 ezerétz sikerült vennem egy performancet, mert senki nem licitált :) fel is raktam, átalakítás nélkül felmehet, de csak jövőre próbálom ki, mire számíthatok?
Szerintem utcai hasznalatnal hamar vissza fogod cserelni, mert ahogy havernal lattam anno, kb. digitalis lesz a gaz, azaz 0 es 1 :) Keptelen volt tartani a tempot csoportban, vagy lemaradt vagy nagy gazzal elhuzott mindenki mellett. Neki akkor egy 1098-ra volt felpattintva. De en is kivancsi vagyok, hogy mi lesz a tapasztalatod 999-nel
akkor majd megírom milyen :)
Avatar
 rigo
#8561
A gyorsgáznál miben változik a motor viselkedése? Csak azért kérdem mert ebayen licitáltam egyre, és postával együtt 5 ezerétz sikerült vennem egy performancet, mert senki nem licitált :) fel is raktam, átalakítás nélkül felmehet, de csak jövőre próbálom ki, mire számíthatok?
Szerintem utcai hasznalatnal hamar vissza fogod cserelni, mert ahogy havernal lattam anno, kb. digitalis lesz a gaz, azaz 0 es 1 :) Keptelen volt tartani a tempot csoportban, vagy lemaradt vagy nagy gazzal elhuzott mindenki mellett. Neki akkor egy 1098-ra volt felpattintva. De en is kivancsi vagyok, hogy mi lesz a tapasztalatod 999-nel
 PETTI
#8560
A gyorsgáznál miben változik a motor viselkedése? Csak azért kérdem mert ebayen licitáltam egyre, és postával együtt 5 ezerétz sikerült vennem egy performancet, mert senki nem licitált :) fel is raktam, átalakítás nélkül felmehet, de csak jövőre próbálom ki, mire számíthatok?
 PETTI
#8559
megvan a problem, az ülés felőli idom áll feljebb egy centivel, alátéttel billentek rajta és a helyén lesz minden
megoldódott, egy kicsit döntöttem rajta, így a helyén van, és nem feszül sehol, a ledes világítást meg az idom alá rakom valahogy......
arra figyelj, hogy ha kocsiban ülsz nem látszik rendesen, és az egyik srácnak elvették a forgalmiját miatta
az szopóka....akkor lehet lerakom..........
Avatar
 dino74
#8558
Az üvegszálassal mindig ez a gond. Az enyém a gyári kippel nem így állt, nézzétek meg a képeket. Az Armin a kipi fölé rakta a lámpát de kocsiból nem látszott már kb 5 méterről csk messzebről.
lapozgass ott van a 749r gyári állapotban is
megvan a problem, az ülés felőli idom áll feljebb egy centivel, alátéttel billentek rajta és a helyén lesz minden
megoldódott, egy kicsit döntöttem rajta, így a helyén van, és nem feszül sehol, a ledes világítást meg az idom alá rakom valahogy......
arra figyelj, hogy ha kocsiban ülsz nem látszik rendesen, és az egyik srácnak elvették a forgalmiját miatta
 PETTI
#8557
fasza, ugyan ilyen amit vettem, annyi, hogy én a kipufogó felé tervezem rakni, meg mégy egy dolog, beszereztem mindent a monopostohoz, vettem egy utángyártott idomot, tegnap megjött a rögzítő pin, ami a vázhoz rögzíti középen, nem próbáltam még bele, de van egy olyan érzésem, hogy feszül az idom amikor a helyén kellene lennie, ez normális? A gyári idom, amikor nincs bepattintva, nagyon eláll a váztól? Feszül mikor a helyén van?
Az üvegszálassal mindig ez a gond. Az enyém a gyári kippel nem így állt, nézzétek meg a képeket. Az Armin a kipi fölé rakta a lámpát de kocsiból nem látszott már kb 5 méterről csk messzebről.
lapozgass ott van a 749r gyári állapotban is
megvan a problem, az ülés felőli idom áll feljebb egy centivel, alátéttel billentek rajta és a helyén lesz minden
megoldódott, egy kicsit döntöttem rajta, így a helyén van, és nem feszül sehol, a ledes világítást meg az idom alá rakom valahogy......
 PETTI
#8556
fasza, ugyan ilyen amit vettem, annyi, hogy én a kipufogó felé tervezem rakni, meg mégy egy dolog, beszereztem mindent a monopostohoz, vettem egy utángyártott idomot, tegnap megjött a rögzítő pin, ami a vázhoz rögzíti középen, nem próbáltam még bele, de van egy olyan érzésem, hogy feszül az idom amikor a helyén kellene lennie, ez normális? A gyári idom, amikor nincs bepattintva, nagyon eláll a váztól? Feszül mikor a helyén van?
Az üvegszálassal mindig ez a gond. Az enyém a gyári kippel nem így állt, nézzétek meg a képeket. Az Armin a kipi fölé rakta a lámpát de kocsiból nem látszott már kb 5 méterről csk messzebről.
lapozgass ott van a 749r gyári állapotban is
megvan a problem, az ülés felőli idom áll feljebb egy centivel, alátéttel billentek rajta és a helyén lesz minden
Avatar
 dino74
#8555
fasza, ugyan ilyen amit vettem, annyi, hogy én a kipufogó felé tervezem rakni, meg mégy egy dolog, beszereztem mindent a monopostohoz, vettem egy utángyártott idomot, tegnap megjött a rögzítő pin, ami a vázhoz rögzíti középen, nem próbáltam még bele, de van egy olyan érzésem, hogy feszül az idom amikor a helyén kellene lennie, ez normális? A gyári idom, amikor nincs bepattintva, nagyon eláll a váztól? Feszül mikor a helyén van?
Az üvegszálassal mindig ez a gond. Az enyém a gyári kippel nem így állt, nézzétek meg a képeket. Az Armin a kipi fölé rakta a lámpát de kocsiból nem látszott már kb 5 méterről csk messzebről.
lapozgass ott van a 749r gyári állapotban is
https://www.bikepics.com/members/dino-74/motorcycles
Avatar
 dino74
#8554
fasza, ugyan ilyen amit vettem, annyi, hogy én a kipufogó felé tervezem rakni, meg mégy egy dolog, beszereztem mindent a monopostohoz, vettem egy utángyártott idomot, tegnap megjött a rögzítő pin, ami a vázhoz rögzíti középen, nem próbáltam még bele, de van egy olyan érzésem, hogy feszül az idom amikor a helyén kellene lennie, ez normális? A gyári idom, amikor nincs bepattintva, nagyon eláll a váztól? Feszül mikor a helyén van?
Az üvegszálassal mindig ez a gond. Az enyém a gyári kippel nem így állt, nézzétek meg a képeket. Az Armin a kipi fölé rakta a lámpát de kocsiból nem látszott már kb 5 méterről csk messzebről.
lapozgass ott van a 749r gyári állapotban is
Avatar
 Intrepid
#8553
fasza, ugyan ilyen amit vettem, annyi, hogy én a kipufogó felé tervezem rakni, meg mégy egy dolog, beszereztem mindent a monopostohoz, vettem egy utángyártott idomot, tegnap megjött a rögzítő pin, ami a vázhoz rögzíti középen, nem próbáltam még bele, de van egy olyan érzésem, hogy feszül az idom amikor a helyén kellene lennie, ez normális? A gyári idom, amikor nincs bepattintva, nagyon eláll a váztól? Feszül mikor a helyén van?
nem kellene se elállni,se feszülnie az tuti...nem jó az idom
De pl ezen a képen is van rés, és a helyén van....
ahogy dino motorjának képeit nézegettem..., ott is elég nagy rés van az idom és a kipufogó között, igaz, nem termi dobbal
 PETTI
#8552
fasza, ugyan ilyen amit vettem, annyi, hogy én a kipufogó felé tervezem rakni, meg mégy egy dolog, beszereztem mindent a monopostohoz, vettem egy utángyártott idomot, tegnap megjött a rögzítő pin, ami a vázhoz rögzíti középen, nem próbáltam még bele, de van egy olyan érzésem, hogy feszül az idom amikor a helyén kellene lennie, ez normális? A gyári idom, amikor nincs bepattintva, nagyon eláll a váztól? Feszül mikor a helyén van?
nem kellene se elállni,se feszülnie az tuti...nem jó az idom
De pl ezen a képen is van rés, és a helyén van....
Avatar
 TorzsiMTS
#8551
fasza, ugyan ilyen amit vettem, annyi, hogy én a kipufogó felé tervezem rakni, meg mégy egy dolog, beszereztem mindent a monopostohoz, vettem egy utángyártott idomot, tegnap megjött a rögzítő pin, ami a vázhoz rögzíti középen, nem próbáltam még bele, de van egy olyan érzésem, hogy feszül az idom amikor a helyén kellene lennie, ez normális? A gyári idom, amikor nincs bepattintva, nagyon eláll a váztól? Feszül mikor a helyén van?
nem kellene se elállni,se feszülnie az tuti...nem jó az idom
 PETTI
#8550
fasza, ugyan ilyen amit vettem, annyi, hogy én a kipufogó felé tervezem rakni, meg mégy egy dolog, beszereztem mindent a monopostohoz, vettem egy utángyártott idomot, tegnap megjött a rögzítő pin, ami a vázhoz rögzíti középen, nem próbáltam még bele, de van egy olyan érzésem, hogy feszül az idom amikor a helyén kellene lennie, ez normális? A gyári idom, amikor nincs bepattintva, nagyon eláll a váztól? Feszül mikor a helyén van?
Avatar
 dino74
#8546
akkor lehet nálam is az volt.. :(
neki csapágyas lett, csak ment vele a ringen egy kört háth elhlgat
Csaba finoman bánik a technikával,vigyáz rá mint egy drága muszerre! :D
jah, te ott voltál, utána megvigyázta a segédvázadat is :D
Avatar
 76
#8545
A Csaba s4rs-én is a szabadonfutó szart be, és abból maradt egy kis forgács az tett neki be később
akkor lehet nálam is az volt.. :(
neki csapágyas lett, csak ment vele a ringen egy kört háth elhlgat
Csaba finoman bánik a technikával,vigyáz rá mint egy drága muszerre! :D
Avatar
 NagyGábor
#8544
neki csapágyas lett, csak ment vele a ringen egy kört háth elhlgat
és elhalgatott? :D
aha a Csaba amikor megkapta a számlát
:D :D
Avatar
 dino74
#8543
akkor lehet nálam is az volt.. :(
neki csapágyas lett, csak ment vele a ringen egy kört háth elhlgat
és elhalgatott? :D
aha a Csaba amikor megkapta a számlát
Avatar
 NagyGábor
#8542
A Csaba s4rs-én is a szabadonfutó szart be, és abból maradt egy kis forgács az tett neki be később
akkor lehet nálam is az volt.. :(
neki csapágyas lett, csak ment vele a ringen egy kört háth elhlgat
és elhalgatott? :D
Avatar
 NagyGábor
#8541
A Csaba s4rs-én is a szabadonfutó szart be, és abból maradt egy kis forgács az tett neki be később
akkor lehet nálam is az volt.. :(
neki csapágyas lett, csak ment vele a ringen egy kört háth elhlgat
és elhalgatott? :D
Avatar
 dino74
#8540
az enyémen a szabadonfutó csattogott előtte nagyon, allig indult ez miatt.. Aztán vagy ebből kifolyólag vagy nem, de ledarált mindent, generátor álló forgó rész, csapágyak, támcsapágy, olaj szivattyu, a hajtókar csapágy nem ment el, de ha má szét volt szedve akkor abbol is új. Meg az összes járulékos alkatrész.. Állitolag a lendkerék is le tud lazulni.. Akkor is rendetrak..
A Csaba s4rs-én is a szabadonfutó szart be, és abból maradt egy kis forgács az tett neki be később
akkor lehet nálam is az volt.. :(
neki csapágyas lett, csak ment vele a ringen egy kört háth elhlgat
Avatar
 NagyGábor
#8539
Felhasználástól függ gondolom. Csabának az s4rs 33ezernél hullott szét, de ott egy korábbi problémára volt visszavezethető, hogy szétment. A Wolfnak pl 55ezernél kotlott meg a nem túl gáyván használt s4r amikor rioban hidegen 10 percig tiltáson üvegelte, Ringunak az s4 elment majdem 100ezret
az enyémen a szabadonfutó csattogott előtte nagyon, allig indult ez miatt.. Aztán vagy ebből kifolyólag vagy nem, de ledarált mindent, generátor álló forgó rész, csapágyak, támcsapágy, olaj szivattyu, a hajtókar csapágy nem ment el, de ha má szét volt szedve akkor abbol is új. Meg az összes járulékos alkatrész.. Állitolag a lendkerék is le tud lazulni.. Akkor is rendetrak..
A Csaba s4rs-én is a szabadonfutó szart be, és abból maradt egy kis forgács az tett neki be később
akkor lehet nálam is az volt.. :(
Avatar
 dino74
#8538
értem. Ezeket érdemes lenne 30-40000körül kicserélni? Ezek szerint.. Az enyémnél 43000nél széthullott magától.. :( kapott mindenből újat.. Meg sok más alkatrészből is.. Elég fájdalmas volt a számla :( viszont most szinte újnak mondható a blokk...
Felhasználástól függ gondolom. Csabának az s4rs 33ezernél hullott szét, de ott egy korábbi problémára volt visszavezethető, hogy szétment. A Wolfnak pl 55ezernél kotlott meg a nem túl gáyván használt s4r amikor rioban hidegen 10 percig tiltáson üvegelte, Ringunak az s4 elment majdem 100ezret
az enyémen a szabadonfutó csattogott előtte nagyon, allig indult ez miatt.. Aztán vagy ebből kifolyólag vagy nem, de ledarált mindent, generátor álló forgó rész, csapágyak, támcsapágy, olaj szivattyu, a hajtókar csapágy nem ment el, de ha má szét volt szedve akkor abbol is új. Meg az összes járulékos alkatrész.. Állitolag a lendkerék is le tud lazulni.. Akkor is rendetrak..
A Csaba s4rs-én is a szabadonfutó szart be, és abból maradt egy kis forgács az tett neki be később
Avatar
 NagyGábor
#8537
a 2 hajtókart meg a 2 főtengely csapágyat, mi kicseréltük a léptetővillát is, egy volt megkopva egyen csak látható volt kopás, a harmadik teljesen ép volt. Működött nem volt semmi baja egyiknek sem de azt mondta a Laci, ha már szét van szedve cseréljük ki.
értem. Ezeket érdemes lenne 30-40000körül kicserélni? Ezek szerint.. Az enyémnél 43000nél széthullott magától.. :( kapott mindenből újat.. Meg sok más alkatrészből is.. Elég fájdalmas volt a számla :( viszont most szinte újnak mondható a blokk...
Felhasználástól függ gondolom. Csabának az s4rs 33ezernél hullott szét, de ott egy korábbi problémára volt visszavezethető, hogy szétment. A Wolfnak pl 55ezernél kotlott meg a nem túl gáyván használt s4r amikor rioban hidegen 10 percig tiltáson üvegelte, Ringunak az s4 elment majdem 100ezret
az enyémen a szabadonfutó csattogott előtte nagyon, allig indult ez miatt.. Aztán vagy ebből kifolyólag vagy nem, de ledarált mindent, generátor álló forgó rész, csapágyak, támcsapágy, olaj szivattyu, a hajtókar csapágy nem ment el, de ha má szét volt szedve akkor abbol is új. Meg az összes járulékos alkatrész.. Állitolag a lendkerék is le tud lazulni.. Akkor is rendetrak..
Avatar
 dino74
#8536
melyik csapágyat?
a 2 hajtókart meg a 2 főtengely csapágyat, mi kicseréltük a léptetővillát is, egy volt megkopva egyen csak látható volt kopás, a harmadik teljesen ép volt. Működött nem volt semmi baja egyiknek sem de azt mondta a Laci, ha már szét van szedve cseréljük ki.
értem. Ezeket érdemes lenne 30-40000körül kicserélni? Ezek szerint.. Az enyémnél 43000nél széthullott magától.. :( kapott mindenből újat.. Meg sok más alkatrészből is.. Elég fájdalmas volt a számla :( viszont most szinte újnak mondható a blokk...
Felhasználástól függ gondolom. Csabának az s4rs 33ezernél hullott szét, de ott egy korábbi problémára volt visszavezethető, hogy szétment. A Wolfnak pl 55ezernél kotlott meg a nem túl gáyván használt s4r amikor rioban hidegen 10 percig tiltáson üvegelte, Ringunak az s4 elment majdem 100ezret
Avatar
 NagyGábor
#8535
gratulálok jó döntés volt ;)
A típust csak streetfighterként ismerem, soha semmi bajom nem volt vele, elővigyázatosságból 34ezernél csapágyat cseréltünk benne, azóta 50ezer van benne. Én 41ezernél még gyári kuplungal adtam el
melyik csapágyat?
a 2 hajtókart meg a 2 főtengely csapágyat, mi kicseréltük a léptetővillát is, egy volt megkopva egyen csak látható volt kopás, a harmadik teljesen ép volt. Működött nem volt semmi baja egyiknek sem de azt mondta a Laci, ha már szét van szedve cseréljük ki.
értem. Ezeket érdemes lenne 30-40000körül kicserélni? Ezek szerint.. Az enyémnél 43000nél széthullott magától.. :( kapott mindenből újat.. Meg sok más alkatrészből is.. Elég fájdalmas volt a számla :( viszont most szinte újnak mondható a blokk...
Avatar
 dino74
#8534
Sziasztok
Én új vagyok itt az oldalon és a segítségeteket kérném.
Nem olyan rég, kb 3 hónapja 7 év után megvalósult az egyik álmom vettem egy Ducati 1098-ast.
Szeretném ha megosztanátok velem minden tapasztalatot ami ezzel a típussal kapcsolatos (Hibák,Tanácsok,Stb. A motoromról pár dolog:
17000km van benne , az alsó hasidom megolvadt (nem vészes így vettem) ,Termignoni karbon kipufogórendszer a hozzá tartozó elektronikával. száraz kuplungos 12000km-nél cserélve volt.
Szóval szívesen fogadok minden tanácsot és tapasztalatot stb.
Előre is köszönöm :)
gratulálok jó döntés volt ;)
A típust csak streetfighterként ismerem, soha semmi bajom nem volt vele, elővigyázatosságból 34ezernél csapágyat cseréltünk benne, azóta 50ezer van benne. Én 41ezernél még gyári kuplungal adtam el
melyik csapágyat?
a 2 hajtókart meg a 2 főtengely csapágyat, mi kicseréltük a léptetővillát is, egy volt megkopva egyen csak látható volt kopás, a harmadik teljesen ép volt. Működött nem volt semmi baja egyiknek sem de azt mondta a Laci, ha már szét van szedve cseréljük ki.
Avatar
 NagyGábor
#8533
Sziasztok
Én új vagyok itt az oldalon és a segítségeteket kérném.
Nem olyan rég, kb 3 hónapja 7 év után megvalósult az egyik álmom vettem egy Ducati 1098-ast.
Szeretném ha megosztanátok velem minden tapasztalatot ami ezzel a típussal kapcsolatos (Hibák,Tanácsok,Stb. A motoromról pár dolog:
17000km van benne , az alsó hasidom megolvadt (nem vészes így vettem) ,Termignoni karbon kipufogórendszer a hozzá tartozó elektronikával. száraz kuplungos 12000km-nél cserélve volt.
Szóval szívesen fogadok minden tanácsot és tapasztalatot stb.
Előre is köszönöm :)
gratulálok jó döntés volt ;)
A típust csak streetfighterként ismerem, soha semmi bajom nem volt vele, elővigyázatosságból 34ezernél csapágyat cseréltünk benne, azóta 50ezer van benne. Én 41ezernél még gyári kuplungal adtam el
melyik csapágyat?
Avatar
 dino74
#8532
Sziasztok
Én új vagyok itt az oldalon és a segítségeteket kérném.
Nem olyan rég, kb 3 hónapja 7 év után megvalósult az egyik álmom vettem egy Ducati 1098-ast.
Szeretném ha megosztanátok velem minden tapasztalatot ami ezzel a típussal kapcsolatos (Hibák,Tanácsok,Stb. A motoromról pár dolog:
17000km van benne , az alsó hasidom megolvadt (nem vészes így vettem) ,Termignoni karbon kipufogórendszer a hozzá tartozó elektronikával. száraz kuplungos 12000km-nél cserélve volt.
Szóval szívesen fogadok minden tanácsot és tapasztalatot stb.
Előre is köszönöm :)
gratulálok jó döntés volt ;)
A típust csak streetfighterként ismerem, soha semmi bajom nem volt vele, elővigyázatosságból 34ezernél csapágyat cseréltünk benne, azóta 50ezer van benne. Én 41ezernél még gyári kuplungal adtam el
Avatar
 BJI1098
#8531
Sziasztok
Én új vagyok itt az oldalon és a segítségeteket kérném.
Nem olyan rég, kb 3 hónapja 7 év után megvalósult az egyik álmom vettem egy Ducati 1098-ast.
Szeretném ha megosztanátok velem minden tapasztalatot ami ezzel a típussal kapcsolatos (Hibák,Tanácsok,Stb. A motoromról pár dolog:
17000km van benne , az alsó hasidom megolvadt (nem vészes így vettem) ,Termignoni karbon kipufogórendszer a hozzá tartozó elektronikával. száraz kuplungos 12000km-nél cserélve volt.
Szóval szívesen fogadok minden tanácsot és tapasztalatot stb.
Előre is köszönöm :)

Csatolmányok:
12004731_1075220005829030_5558439177186035691_n.jpg
12004731_1075220005829030_5558439177186035691_n.jpg (443.81 KiB) Megtekintve 11202 alkalommal
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]