a 888-tól a Pangiale-ig minden superbike
Avatar
 zsolt24
#8528
ezt a kiput továbbra se értem.. Súlyelosztás szempontból is jobb volt a régi.. Az esztétikáról nem is beszélve..
Már kapható hozzá a gyári racsing kit! :)
http://www.banggood.com/51mm-Motorcycle ... 98439.html
És az XDiavelnél is megérkezett, na ez a mimimál dizájn :)
http://fncounter.com/2015/12/01/ducati- ... l-muffler/
élőben nagyon jól nézett ki... szerintem ...

kérem kerülni a " mit vágsz fel, hogy Te láttad" kommenteket, de tényleg tetszett ...

Avatar
 G.B.
#8526
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/4URGgjCmv3c" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
ezt a kiput továbbra se értem.. Súlyelosztás szempontból is jobb volt a régi.. Az esztétikáról nem is beszélve..
Már kapható hozzá a gyári racsing kit! :)
http://www.banggood.com/51mm-Motorcycle ... 98439.html
És az XDiavelnél is megérkezett, na ez a mimimál dizájn :)
http://fncounter.com/2015/12/01/ducati- ... l-muffler/
Avatar
 zsolt24
#8525
ezt a kiput továbbra se értem.. Súlyelosztás szempontból is jobb volt a régi.. Az esztétikáról nem is beszélve..
Már kapható hozzá a gyári racsing kit! :)
http://www.banggood.com/51mm-Motorcycle ... 98439.html
ettől tuti jobb lesz! :) de nekem az előző modell alsó kipu megoldása az visz mindent! Azt nagyon eltalálták. Pláne ha lifeg rajta egy Termignoni felirat is! :)
és persze amerikai szegeny baataink, olyannal vehetik majd...
Avatar
 NagyGábor
#8524
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/4URGgjCmv3c" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
ezt a kiput továbbra se értem.. Súlyelosztás szempontból is jobb volt a régi.. Az esztétikáról nem is beszélve..
Már kapható hozzá a gyári racsing kit! :)
http://www.banggood.com/51mm-Motorcycle ... 98439.html
ettől tuti jobb lesz! :) de nekem az előző modell alsó kipu megoldása az visz mindent! Azt nagyon eltalálták. Pláne ha lifeg rajta egy Termignoni felirat is! :)
Avatar
 gizi
#8522
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/4URGgjCmv3c" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
ezt a kiput továbbra se értem.. Súlyelosztás szempontból is jobb volt a régi.. Az esztétikáról nem is beszélve..
Köszönet az EU-nak!
Élőben nem olyan vészes...sőt az akra egész tetszetős!
Avatar
 76
#8519
Erre gondoltam hozzászólás ügyileg! :)
Nyilván kiütközik az a pár lóerő, ami a 899 és a 1199 között mocorog, de mondjuk egy ezres japánhoz képest mennyit tudhat a 899? Ha most leszámítjuk a "lefosom a bokám ha meglátom a Panigalet" érzést, teljesítményben mit mutat a 899 ? Mert ha őszinték vagyunk, kicsit keserű a szánk íze, ha a brutál kinézetű Panigalénknak lámpánál kifújja az orrát egy japán versenyparipa! :) ( mert szerintem álszentség lenne kijelenteni, hogy egy ilyen motornál NEM a kinézet és a teljesítmény a fő szempont) Vagy szerintetek rosszul gondolom?? :)
?
Az 1000 japánok mind 200Le!
Ha nem kenik el a szád adják el!
Avatar
 millerz
#8518
Erre gondoltam hozzászólás ügyileg! :)
Nyilván kiütközik az a pár lóerő, ami a 899 és a 1199 között mocorog, de mondjuk egy ezres japánhoz képest mennyit tudhat a 899? Ha most leszámítjuk a "lefosom a bokám ha meglátom a Panigalet" érzést, teljesítményben mit mutat a 899 ? Mert ha őszinték vagyunk, kicsit keserű a szánk íze, ha a brutál kinézetű Panigalénknak lámpánál kifújja az orrát egy japán versenyparipa! :) ( mert szerintem álszentség lenne kijelenteni, hogy egy ilyen motornál NEM a kinézet és a teljesítmény a fő szempont) Vagy szerintetek rosszul gondolom?? :)
Avatar
 Pungi
#8517
Üdv. mindenki! Használt már valaki, vagy próbált már 899 panigalet? Érdekelne a tapasztalat, hogy mit tud a gép! ( menetdinamika,kezelhetőség,kényelem,...) a konkurens gépekhez viszonyítva, és a 1199 hez képest! Természetesen elég szubjektív a válasz, de gondolom van egy általános vélemény! Köszii :)
Nekem 899 em van... mint ahogy azt pár hozzászólással előbbre láthatod is .:) Ez az eddigi legkényelmesebb motorom. Pedig volt monster 600, 796, sportclassic, de ez az eddigi csúcs!!! sztem könnyű vele pályán is, és utcán is nagyon kezes. Én direkt nem vettem 1199 -et, mert ezt használhatóbbnak tartottam...a 1299 et nem próbáltam, de inkább nem is akarom egyenlőre :)))))
Avatar
 stafford
#8516
Talan a 1299 kezelhetobb volt, nagyobb fordulatszam tartomanyban tudja azt amit a 899 csak 7-8 felett. Igaz mi csak versenypalyan mentunk veluk, varosban, orszaguton nem. Amugy normal hasznalatra szerintem a 899 is kivalo valasztas lehet ha a sportos stilust szereted. Hosszabb tura elott keszitsd fel a csukloidat! Foleg ha viszed a csajodat is :D
Avatar
 ricsi
#8515
Üdv. mindenki! Használt már valaki, vagy próbált már 899 panigalet? Érdekelne a tapasztalat, hogy mit tud a gép! ( menetdinamika,kezelhetőség,kényelem,...) a konkurens gépekhez viszonyítva, és a 1199 hez képest! Természetesen elég szubjektív a válasz, de gondolom van egy általános vélemény! Köszii :)
mi staffal voltunk DRE-n, ahol először 899-ekkel aztán 1299-el mehettünk. így összehasonlítva nekem ég és föld a különbség. a 899-et pörgetni kell, a nagy meg megy mindenhol mint a barom. szerintem kényelem és kezelhetőség nagyságrendileg ugyanaz lehet a kettő között, konkurenseket meg nem próbáltam.
Avatar
 millerz
#8514
Üdv. mindenki! Használt már valaki, vagy próbált már 899 panigalet? Érdekelne a tapasztalat, hogy mit tud a gép! ( menetdinamika,kezelhetőség,kényelem,...) a konkurens gépekhez viszonyítva, és a 1199 hez képest! Természetesen elég szubjektív a válasz, de gondolom van egy általános vélemény! Köszii :)
Avatar
 dino74
#8513
ezen van egy hátsó lámpa...nem vitték túlzásba de van :D

ezen van egy 4 mp-nyi hang... 0:40től,de elég keveset hallat magából :)
szerintem tök faszság ha már a motor alatt van minek felhúzni?
1, súlypont a legszerencsétlenebb helyre kerül
2, bután is néz ki (bár ez szubjektív)
Van benne valami,de középtartományban hoztak +23Le-t (6500-as fordulat), a súlypontnak lehet nem a legszerencsésebb,de a titán és karbon olyan nagyon nem kavar be.
A kinézet mindenkinek saját szíve ügye,neked már rajta van a nagy Termi Pannikán,azóta is cseng a fülemben,ahogy felváltottál mellettem előzéskor és majd leestem ijedtemben :D
amikor te előztél vagy amikor én? :P
Avatar
 TorzsiMTS
#8512

Ez qva jól néz ki+hogy szólhat,ismerve a zardokat...!
De hol lehet a hátsólámpája?
ezen van egy hátsó lámpa...nem vitték túlzásba de van :D

ezen van egy 4 mp-nyi hang... 0:40től,de elég keveset hallat magából :)
szerintem tök faszság ha már a motor alatt van minek felhúzni?
1, súlypont a legszerencsétlenebb helyre kerül
2, bután is néz ki (bár ez szubjektív)
Van benne valami,de középtartományban hoztak +23Le-t (6500-as fordulat), a súlypontnak lehet nem a legszerencsésebb,de a titán és karbon olyan nagyon nem kavar be.
A kinézet mindenkinek saját szíve ügye,neked már rajta van a nagy Termi Pannikán,azóta is cseng a fülemben,ahogy felváltottál mellettem előzéskor és majd leestem ijedtemben :D
Avatar
 dino74
#8511
Rá kell dobni a Zard ülés aló húzott rendszerét és lesz minden...Dinonak teljesítmény és forma mindenkinek :D

Ez qva jól néz ki+hogy szólhat,ismerve a zardokat...!
De hol lehet a hátsólámpája?
ezen van egy hátsó lámpa...nem vitték túlzásba de van :D

ezen van egy 4 mp-nyi hang... 0:40től,de elég keveset hallat magából :)
szerintem tök faszság ha már a motor alatt van minek felhúzni?
1, súlypont a legszerencsétlenebb helyre kerül
2, bután is néz ki (bár ez szubjektív)
Avatar
 TorzsiMTS
#8510
kíváncsi lennék arra, hogy ha nem robbant volna ki a VW botrány, akkor is ilyen ocsmány kipufogót kapott volna ez a motor?
Rá kell dobni a Zard ülés aló húzott rendszerét és lesz minden...Dinonak teljesítmény és forma mindenkinek :D

Ez qva jól néz ki+hogy szólhat,ismerve a zardokat...!
De hol lehet a hátsólámpája?
ezen van egy hátsó lámpa...nem vitték túlzásba de van :D

ezen van egy 4 mp-nyi hang... 0:40től,de elég keveset hallat magából :)
Avatar
 kecsó
#8509
kíváncsi lennék arra, hogy ha nem robbant volna ki a VW botrány, akkor is ilyen ocsmány kipufogót kapott volna ez a motor?
Rá kell dobni a Zard ülés aló húzott rendszerét és lesz minden...Dinonak teljesítmény és forma mindenkinek :D

Ez qva jól néz ki+hogy szólhat,ismerve a zardokat...!
De hol lehet a hátsólámpája?
Avatar
 Dani
#8508
kíváncsi lennék arra, hogy ha nem robbant volna ki a VW botrány, akkor is ilyen ocsmány kipufogót kapott volna ez a motor?
ez motor már jóval korábban elkezdett terveződni, mint a VW botrány. jelenleg a ducati 3 évvel előre dolgozik és 5évre előre megvan a terv


azt elhiszem/ tudom, hogy nem öt perc alatt fejlesztenek,
csak ez elég furcsán sikerült, főleg úgy, hogy eddig az alulra húzott kipufogók iszonyat jól nézte ki, ez meg olyan, mintha hirtelen rádobták volna
Avatar
 ricsi
#8507
kíváncsi lennék arra, hogy ha nem robbant volna ki a VW botrány, akkor is ilyen ocsmány kipufogót kapott volna ez a motor?
ez motor már jóval korábban elkezdett terveződni, mint a VW botrány. jelenleg a ducati 3 évvel előre dolgozik és 5évre előre megvan a terv
Avatar
 TorzsiMTS
#8506
kíváncsi lennék arra, hogy ha nem robbant volna ki a VW botrány, akkor is ilyen ocsmány kipufogót kapott volna ez a motor?
Rá kell dobni a Zard ülés aló húzott rendszerét és lesz minden...Dinonak teljesítmény és forma mindenkinek :D
Csatolmányok:
zard-panigale-1199.jpg
zard-panigale-1199.jpg (382.5 KiB) Megtekintve 9220 alkalommal
Avatar
 dino74
#8505
kíváncsi lennék arra, hogy ha nem robbant volna ki a VW botrány, akkor is ilyen ocsmány kipufogót kapott volna ez a motor?
sztem nincs teljesítmény az alsó csővel

nem azt mondták, hogy bizonyos országokban marad az alsó cső?
Mexikó, Kanada, USA?

Ebből én mégiscsak a szigorúbb környezetvédelmi normákra következtetek.
lehet de ha a sbk-ból indulok ki ahol sztem nincs norma ott is hosszabb csövet használnak
Avatar
 Dani
#8504
kíváncsi lennék arra, hogy ha nem robbant volna ki a VW botrány, akkor is ilyen ocsmány kipufogót kapott volna ez a motor?
sztem nincs teljesítmény az alsó csővel

nem azt mondták, hogy bizonyos országokban marad az alsó cső?
Mexikó, Kanada, USA?

Ebből én mégiscsak a szigorúbb környezetvédelmi normákra következtetek.
Avatar
 dino74
#8503
kíváncsi lennék arra, hogy ha nem robbant volna ki a VW botrány, akkor is ilyen ocsmány kipufogót kapott volna ez a motor?
sztem nincs teljesítmény az alsó csővel
Avatar
 rigo
#8501
kíváncsi lennék arra, hogy ha nem robbant volna ki a VW botrány, akkor is ilyen ocsmány kipufogót kapott volna ez a motor?
Ja, ennyi erővel akár vissza is tehetnék a két csövet az ülés alá, már az is jobban nézne ki!
Avatar
 Dani
#8500
kíváncsi lennék arra, hogy ha nem robbant volna ki a VW botrány, akkor is ilyen ocsmány kipufogót kapott volna ez a motor?
Csatolmányok:
191_eicma-2015_ducati-959-panigale_1024.png.4600956.png
191_eicma-2015_ducati-959-panigale_1024.png.4600956.png (218.36 KiB) Megtekintve 9220 alkalommal
Avatar
 Pungi
#8499
ha valakit érdekel az SC-Project a panigalen.... élőben kicsit dúrvább :) eddig is mosolyogtam motorozás közben, de most....
Avatar
 Colos
#8496
Sziasztok! Most regisztráltam ide. Nem volt még Ducatim. Sok pozitív és legalább annyi negatív vélemény után szeretnék érdeklődni, hátha találok valóban jártas embert a témában. Ducati 996, esetleg 998-as motor érdekelne. Amatőr pályahasználatra. Nagyvonalakban ismerem a típust,dehát nem merek lépni egyelőre, arról nem is beszélve, hogy eladó sincs idehaza. Szóval, akinek bármilyen tapasztalata van velük, ne tartsa magába. Köszönöm.
Avatar
 Másszi
#8495
959

a kipu jobboldalon lett !!! Nem motorblokk alatt,olyan mint a Streetfighteren
és ügy néz ki mint a Monstere... elég 1szerű fekete csövek.....
 angel911
#8494
Akkor csak egy kérésem van.
Légyszi szerdán küldj ez üzenetet itt az oldalon hogy ne felejtsem el.
Ok?
Rendben!
 angel911
#8491
Szia.
Holnap megyek vissza Angliába, ott van egy srác aki csak Ducatikat bomt. Megkérdezzem?
Szia!Megköszönném!
 angel911
#8489
Sziasztok!
Haverom 2000-es évjáratú 996s-hez keres vízpumpát.
Valakinek elfekvőben, ötlet beszerzéshez lenne?
Köszi előre is.
Avatar
 Krisz76
#8487
Sziasztok!
Van vkinek a mociján number plate/shield?
Olyan amit esetleg ő tetetett rá.
Motografix csinál ilyet, de nem fillér, ezért gondoltam ha van valakinek tapasztalata azt megoszthatná.
Köszönöm.
Üdv.
Csatolmányok:
image.jpg
image.jpg (383.59 KiB) Megtekintve 9220 alkalommal
Avatar
 rigo
#8486
Köszi mindenkinek a válaszokat.
Rigo, a gurulás közben Erzsébet hídon hangtalanul suhanva, keresve az üreset a buszsávban majd a gyújtást ráadva továbbgurulni mintha a Ducin lenne ECO mode Start/Stop már megvolt :)
Egyébként ritkán fordul elő de az alapjáratot picit akkor felemeltetem.
Na itt a baj :D Ilyenkor nem kell uresbe tenned, sem gyujtast ujbol raadnod elvileg! (Legalabbis 9-esnel) Mivel mar gyujtason van, csak behuzod a kuplungot es akkor sebessegben is be kell indulnia es mar huzhatod is tovabb a gazt! ;)
Avatar
 Bálint
#8485
Köszi mindenkinek a válaszokat.
Rigo, a gurulás közben Erzsébet hídon hangtalanul suhanva, keresve az üreset a buszsávban majd a gyújtást ráadva továbbgurulni mintha a Ducin lenne ECO mode Start/Stop már megvolt :)
Egyébként ritkán fordul elő de az alapjáratot picit akkor felemeltetem.
Avatar
 Norba
#8484
Sziasztok,
1098-nál volt másnak is problémája azzal, hogy nagyon melegben főleg városi döcögésnél kikuplungolásnál lefullad a motor? Eddig csak úgy fordult elő hogy kb 100-110 fokos volt a motor és egy piros lámpához vagy körforgalomhoz közeledve leállt, amikor visszaváltottam. Szerencsére csak úgy hogy a kuplungkart épp behúztam, tehát nem blokkolt a kerék, de picit zavar a dolog.
2008-as a motor, tehát nem a kezdeti 2007-es problémák lehetnek. Full Termi rendszer, ECU átírva.
Köszönöm,
Bálint
Hi! Nekem a 999 csinálta ezt, de miután feljebb toltuk kicsit az alapjáratot egyszer sem fordult elő
Nálam is megvolt a jelenség,alapjáratemeléssel megszűnt...
Avatar
 RSVRocky
#8483
Sziasztok,
1098-nál volt másnak is problémája azzal, hogy nagyon melegben főleg városi döcögésnél kikuplungolásnál lefullad a motor? Eddig csak úgy fordult elő hogy kb 100-110 fokos volt a motor és egy piros lámpához vagy körforgalomhoz közeledve leállt, amikor visszaváltottam. Szerencsére csak úgy hogy a kuplungkart épp behúztam, tehát nem blokkolt a kerék, de picit zavar a dolog.
2008-as a motor, tehát nem a kezdeti 2007-es problémák lehetnek. Full Termi rendszer, ECU átírva.
Köszönöm,
Bálint
Hi! Nekem a 999 csinálta ezt, de miután feljebb toltuk kicsit az alapjáratot egyszer sem fordult elő
Avatar
 rigo
#8482
Szia Balint
En ugy tudom, hogy 999-nel es 1098-nal elo szokott ez fordulni neha, foleg ahogy neked is, varosban, 100 fok feletti motornal es leginkabb nyitott rendszernel. Tobbunknek elofordult mar itt a forumon is 999-nel. Olyanrol meg nem hallottam hogy valakinek kiengedett kuplungnal tortent volna, altalaban visszavaltasnal vagy lampanal allva szokott elofordulni, de kb. egy evben 1-2-szer. Szoval azt mondom ha nalad is csak egyedi jelenseg, akkor ne foglalkozz vele, de ha napjaban tobbszor is elofordul akkor nezesd meg, pl. lehet kicsit sok benyat kap, de majd nalam hozzaertobbek megmondjak. Addig meg gyakorold a gurulas kozbeni ujrainditast, ugy hogy minel menobbnek nezzen ki kivulrol :D Udv, rigo
Avatar
 Bálint
#8481
Sziasztok,
1098-nál volt másnak is problémája azzal, hogy nagyon melegben főleg városi döcögésnél kikuplungolásnál lefullad a motor? Eddig csak úgy fordult elő hogy kb 100-110 fokos volt a motor és egy piros lámpához vagy körforgalomhoz közeledve leállt, amikor visszaváltottam. Szerencsére csak úgy hogy a kuplungkart épp behúztam, tehát nem blokkolt a kerék, de picit zavar a dolog.
2008-as a motor, tehát nem a kezdeti 2007-es problémák lehetnek. Full Termi rendszer, ECU átírva.
Köszönöm,
Bálint
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]