a 888-tól a Pangiale-ig minden superbike
Avatar
 76
#8629
Sziasztok, egyik ismerősömnek kellene egy kis segítség 999 teleszkóp, főleg első beállításhoz!
Van valami gyári alapbeállítás?
90 kg az ember.
Köszi!
asszem a gyári 85-90kg van belőle!
Tekerje a gyarira,ha rég volt szervizben a telo akkor szervizeltesse.
A gyárit megtalálod a használatiban.
 angel911
#8628
Sziasztok, egyik ismerősömnek kellene egy kis segítség 999 teleszkóp, főleg első beállításhoz!
Van valami gyári alapbeállítás?
90 kg az ember.
Köszi!
Avatar
 Dalti
#8626
Sziasztok.Kis segítségre lenne szükségem.Hibajelenség:748S/2000 :kb 3-4 hete nem mentem a kicsikével,akkor még rendesen fogott a kuplung(kb.3000km van benne csere óta). Most meg csak az első 2centin működik.Elindulni elég kegyetlen így.Valakinek valami ötlet esetleg?Köszi előre is.
Avatar
 gonzales
#8625
a Hring inkább nagyfék-nagygáz pálya.. ez iknább olyan ledületesebb, de nagyon jó lehet!! Pláne ahol a tenger a panoráma. :) én a helyedbe egyel gyorsabb csoportba lépnék, mert ezek csak feltartanak, kerülgeted őket, nem lehet egy tiszta kört menni.. a gyorsabba kinézel valakit magadnak az meghúz.. attól gyorsulsz.. :)
jo otlet a gyorsabb csoport, tavasszal majd beprobalkozom.
ezen a féltekén tavasz van :D
^^
Avatar
 dino74
#8624
nagyon bejövős, bár messze nem annyira technikás, mint a Hring.
a Hring inkább nagyfék-nagygáz pálya.. ez iknább olyan ledületesebb, de nagyon jó lehet!! Pláne ahol a tenger a panoráma. :) én a helyedbe egyel gyorsabb csoportba lépnék, mert ezek csak feltartanak, kerülgeted őket, nem lehet egy tiszta kört menni.. a gyorsabba kinézel valakit magadnak az meghúz.. attól gyorsulsz.. :)
jo otlet a gyorsabb csoport, tavasszal majd beprobalkozom.
ezen a féltekén tavasz van :D
Avatar
 gonzales
#8623
köszi, öröm volt nézni, remélem egyszer én is eljutok a kenguruk földjére. amúgy neked mennyire jön be a pálya?
nagyon bejövős, bár messze nem annyira technikás, mint a Hring.
a Hring inkább nagyfék-nagygáz pálya.. ez iknább olyan ledületesebb, de nagyon jó lehet!! Pláne ahol a tenger a panoráma. :) én a helyedbe egyel gyorsabb csoportba lépnék, mert ezek csak feltartanak, kerülgeted őket, nem lehet egy tiszta kört menni.. a gyorsabba kinézel valakit magadnak az meghúz.. attól gyorsulsz.. :)
jo otlet a gyorsabb csoport, tavasszal majd beprobalkozom.
Avatar
 NagyGábor
#8622
Egy kis Phillip Island feeling a 848-cal. Tudom, h sokkal tobbre kepes, tolem ennyi telt igy a masodik alkalommal. Sajna az orat takarja a kormany lebngescsillapito de a celegyenes vegen altalaban 240-250 korul vettem fektavot, es 170 korul kezdtem donteni. Gyors palya, na.

köszi, öröm volt nézni, remélem egyszer én is eljutok a kenguruk földjére. amúgy neked mennyire jön be a pálya?
nagyon bejövős, bár messze nem annyira technikás, mint a Hring.
a Hring inkább nagyfék-nagygáz pálya.. ez iknább olyan ledületesebb, de nagyon jó lehet!! Pláne ahol a tenger a panoráma. :) én a helyedbe egyel gyorsabb csoportba lépnék, mert ezek csak feltartanak, kerülgeted őket, nem lehet egy tiszta kört menni.. a gyorsabba kinézel valakit magadnak az meghúz.. attól gyorsulsz.. :)
Avatar
 gonzales
#8621
Egy kis Phillip Island feeling a 848-cal. Tudom, h sokkal tobbre kepes, tolem ennyi telt igy a masodik alkalommal. Sajna az orat takarja a kormany lebngescsillapito de a celegyenes vegen altalaban 240-250 korul vettem fektavot, es 170 korul kezdtem donteni. Gyors palya, na.

köszi, öröm volt nézni, remélem egyszer én is eljutok a kenguruk földjére. amúgy neked mennyire jön be a pálya?
nagyon bejövős, bár messze nem annyira technikás, mint a Hring.
Avatar
 gonzales
#8620
Egy kis Phillip Island feeling a 848-cal. Tudom, h sokkal tobbre kepes, tolem ennyi telt igy a masodik alkalommal. Sajna az orat takarja a kormany lebngescsillapito de a celegyenes vegen altalaban 240-250 korul vettem fektavot, es 170 korul kezdtem donteni. Gyors palya, na.

nem rossz! Én rövidítenék az áttételen.. amúgy mik ezek a felpörgések? Lyukatváltasz vagy dobálja a fokozatokat?
igen, a gyorsváltó baszakodott, állítani kell még az érzékenységét, mert nagy terhelés alatt egész egyszerűen üresbe dobta.
Avatar
 NagyGábor
#8619
Egy kis Phillip Island feeling a 848-cal. Tudom, h sokkal tobbre kepes, tolem ennyi telt igy a masodik alkalommal. Sajna az orat takarja a kormany lebngescsillapito de a celegyenes vegen altalaban 240-250 korul vettem fektavot, es 170 korul kezdtem donteni. Gyors palya, na.

nem rossz! Én rövidítenék az áttételen.. amúgy mik ezek a felpörgések? Lyukatváltasz vagy dobálja a fokozatokat?
Avatar
 LaciLuciano
#8618
Egy kis Phillip Island feeling a 848-cal. Tudom, h sokkal tobbre kepes, tolem ennyi telt igy a masodik alkalommal. Sajna az orat takarja a kormany lebngescsillapito de a celegyenes vegen altalaban 240-250 korul vettem fektavot, es 170 korul kezdtem donteni. Gyors palya, na.

köszi, öröm volt nézni, remélem egyszer én is eljutok a kenguruk földjére. amúgy neked mennyire jön be a pálya?
Avatar
 gonzales
#8617
Egy kis Phillip Island feeling a 848-cal. Tudom, h sokkal tobbre kepes, tolem ennyi telt igy a masodik alkalommal. Sajna az orat takarja a kormany lebngescsillapito de a celegyenes vegen altalaban 240-250 korul vettem fektavot, es 170 korul kezdtem donteni. Gyors palya, na.

Avatar
 dino74
#8616
megoldódott, egy kicsit döntöttem rajta, így a helyén van, és nem feszül sehol, a ledes világítást meg az idom alá rakom valahogy......
arra figyelj, hogy ha kocsiban ülsz nem látszik rendesen, és az egyik srácnak elvették a forgalmiját miatta
Kinek vették el a forgalmiját?
arminnak
Avatar
 kecsó
#8615
megvan a problem, az ülés felőli idom áll feljebb egy centivel, alátéttel billentek rajta és a helyén lesz minden
megoldódott, egy kicsit döntöttem rajta, így a helyén van, és nem feszül sehol, a ledes világítást meg az idom alá rakom valahogy......
arra figyelj, hogy ha kocsiban ülsz nem látszik rendesen, és az egyik srácnak elvették a forgalmiját miatta
Kinek vették el a forgalmiját?
Avatar
 dino74
#8612
Dino.
Ez talan mar felvenne a versenyt a maserati-eval. Nem?
fel, csak hát a tudás :D neki is ilyen kipper volt rajta
#8605
azt ne felejtsük hogy sztem Peti ausztrál dollárt ír, nekünk a dollár meg a trámpos
Ja, az igaz, de sírnék ha itthon 45000 lenne egy pályanap... :D Az itteni bérekhez..
egy pálya nap díjjal, garázzsal, benzinnel kb. $400-ból jön ki. Ez nekem teljesen átlagos fizuval kb. 5 óra munkadíjam.
Ha itthon is ez lenne az arány, akkor mindenki egész pályanapokra járna, nem csak egy-két etapra... :( Ez lenne a normális... Téged meg már csak a GP pálya miatt is irigyellek.... :) A 848-ról nem is beszélek.
Avatar
 gonzales
#8604
azt ne felejtsük hogy sztem Peti ausztrál dollárt ír, nekünk a dollár meg a trámpos
Ja, az igaz, de sírnék ha itthon 45000 lenne egy pályanap... :D Az itteni bérekhez..
egy pálya nap díjjal, garázzsal, benzinnel kb. $400-ból jön ki. Ez nekem teljesen átlagos fizuval kb. 5 óra munkadíjam.
Avatar
 NagyGábor
#8603
220 körül van a dollár, akkor kb 55000. Viszont 6futam.. nem kevés, de nem is vészes.. tavaly a Svéd féle Hringes nap 100eur volt, egy box 160eur.. modnjuk az inkább németeknek lett beárazva..
#8602
azt ne felejtsük hogy sztem Peti ausztrál dollárt ír, nekünk a dollár meg a trámpos
Ja, az igaz, de sírnék ha itthon 45000 lenne egy pályanap... :D Az itteni bérekhez..
Avatar
 gonzales
#8600
mike wohner fele nyilt napok kb. ilyenek a pancsi ringen mint amit gonzales leirt. Szoval nem kell nagyon messzire menni :)
A magyar szervezésű napokra gondoltam.
Ja elsőre én is ledobbentem mennyire rámennek itt a biztonságra. Alapból négy csoport van képesség-körido szerint, ha először vagy itt akkor tudastol függetlenül leglassabb csoportba tesznek. Mindenkin van kis matrica időmérő, és ha adott session-ön nagyságrendekkel lassabb vagy gyorsabb vagy mint a csoport átlag, akkor simán attesznek másik csoportba.
Avatar
 NagyGábor
#8599
értem. És ott amúgy mibe kerül egy pályanap? És mikor vagy mennyi van belőle?
huh. 250 dollar 1 nap plusz 15 dollár a garázs-hely. Egy nap 6 session-t mehetsz, egy session 20 perc és 4 csoport van köridő alapján elosztva. Itt októbertől júniusig tart a szezon, nagyjából kéthetente van 2-3 nap egy héten. Reggel 7- kor indul a nap, először a motor meg a ruhád ellenőrzik nagyon aprólékosan, hogy megfelel-e. Aztán jön a rövid eligazítás, milyen idő van, mire lehet számítani a nap folyamán, kinek milyen guminyomást ajánlanak, ilyenek. Aztán az abszolút kezdőket, vagy akik először vannak itt egy oktato végig viszi a pályán, majd indul a buli a többi csoportnak is.
Valahogy ezt az eligazítást és ellenőrzést kicsit mintha hanyagolnák a magyar pályanapokon! :)
a Bucsik féle napok a "legszigorúbbak"... lassúk a gyorsba, gyorsak a lassúba.. némelyik motor majd széthullik már a boxból kifele.. sisak, ruha, stb minenmindegy.. na de legalább ez van.. kispénz kisfoci.. :D
Avatar
 NagyGábor
#8598
az itteni superbike iskola oktatói mennek 1:38 körüli időket, a rekordot Lorenzo tartja 1:27-tel.
értem. És ott amúgy mibe kerül egy pályanap? És mikor vagy mennyi van belőle?
huh. 250 dollar 1 nap plusz 15 dollár a garázs-hely. Egy nap 6 session-t mehetsz, egy session 20 perc és 4 csoport van köridő alapján elosztva. Itt októbertől júniusig tart a szezon, nagyjából kéthetente van 2-3 nap egy héten. Reggel 7- kor indul a nap, először a motor meg a ruhád ellenőrzik nagyon aprólékosan, hogy megfelel-e. Aztán jön a rövid eligazítás, milyen idő van, mire lehet számítani a nap folyamán, kinek milyen guminyomást ajánlanak, ilyenek. Aztán az abszolút kezdőket, vagy akik először vannak itt egy oktato végig viszi a pályán, majd indul a buli a többi csoportnak is.
a garázshely az korrekt, a napidíj egy kicsit erős, de ott az életszinvonal is magasabb gondolom mint itt. :D amúgy korrektül hangzik.. a Fönix napok is hasonlók a Pannonián..
Avatar
 gizi
#8597
mike wohner fele nyilt napok kb. ilyenek a pancsi ringen mint amit gonzales leirt. Szoval nem kell nagyon messzire menni :)
A magyar szervezésű napokra gondoltam.
Avatar
 stafford
#8596
mike wohner fele nyilt napok kb. ilyenek a pancsi ringen mint amit gonzales leirt. Szoval nem kell nagyon messzire menni :)
Avatar
 gizi
#8595
az itteni superbike iskola oktatói mennek 1:38 körüli időket, a rekordot Lorenzo tartja 1:27-tel.
értem. És ott amúgy mibe kerül egy pályanap? És mikor vagy mennyi van belőle?
huh. 250 dollar 1 nap plusz 15 dollár a garázs-hely. Egy nap 6 session-t mehetsz, egy session 20 perc és 4 csoport van köridő alapján elosztva. Itt októbertől júniusig tart a szezon, nagyjából kéthetente van 2-3 nap egy héten. Reggel 7- kor indul a nap, először a motor meg a ruhád ellenőrzik nagyon aprólékosan, hogy megfelel-e. Aztán jön a rövid eligazítás, milyen idő van, mire lehet számítani a nap folyamán, kinek milyen guminyomást ajánlanak, ilyenek. Aztán az abszolút kezdőket, vagy akik először vannak itt egy oktato végig viszi a pályán, majd indul a buli a többi csoportnak is.
Valahogy ezt az eligazítást és ellenőrzést kicsit mintha hanyagolnák a magyar pályanapokon! :)
Avatar
 gonzales
#8594
az jó.. és mennyit mennek a nagyok? Mármint köridőt..
az itteni superbike iskola oktatói mennek 1:38 körüli időket, a rekordot Lorenzo tartja 1:27-tel.
értem. És ott amúgy mibe kerül egy pályanap? És mikor vagy mennyi van belőle?
huh. 250 dollar 1 nap plusz 15 dollár a garázs-hely. Egy nap 6 session-t mehetsz, egy session 20 perc és 4 csoport van köridő alapján elosztva. Itt októbertől júniusig tart a szezon, nagyjából kéthetente van 2-3 nap egy héten. Reggel 7- kor indul a nap, először a motor meg a ruhád ellenőrzik nagyon aprólékosan, hogy megfelel-e. Aztán jön a rövid eligazítás, milyen idő van, mire lehet számítani a nap folyamán, kinek milyen guminyomást ajánlanak, ilyenek. Aztán az abszolút kezdőket, vagy akik először vannak itt egy oktato végig viszi a pályán, majd indul a buli a többi csoportnak is.
Avatar
 NagyGábor
#8593
gondoltam :D Jó gép a 848 ráadásul ez asszem az egyik (ha nem A) leggyorsabb Motogp pálya, iszonyatot lehet itt tépni, pl célegyenes utáni kanyart a profik 210 körül veszik, nekem a 170 körüli már megy, félelmetes élmény. Ez a csaj se tolja gyengén
az jó.. és mennyit mennek a nagyok? Mármint köridőt..
az itteni superbike iskola oktatói mennek 1:38 körüli időket, a rekordot Lorenzo tartja 1:27-tel.
értem. És ott amúgy mibe kerül egy pályanap? És mikor vagy mennyi van belőle?
Avatar
 gonzales
#8592
:) jaa, most nézem a profilod, látom Ausztrália.. :D én meg a magyar pályákra gondoltam.. mindenesetre nagy élmény lehet ott menni! És 848 pedig jó választás lehet, nagy kanyarsebesség, rövid féktáv, könnyű motor lehet.. a kigyorsításhoz meg jól le kell áttételezni, és egy élmény lesz..
gondoltam :D Jó gép a 848 ráadásul ez asszem az egyik (ha nem A) leggyorsabb Motogp pálya, iszonyatot lehet itt tépni, pl célegyenes utáni kanyart a profik 210 körül veszik, nekem a 170 körüli már megy, félelmetes élmény. Ez a csaj se tolja gyengén
az jó.. és mennyit mennek a nagyok? Mármint köridőt..
az itteni superbike iskola oktatói mennek 1:38 körüli időket, a rekordot Lorenzo tartja 1:27-tel.
Avatar
 NagyGábor
#8591
nem titok. Phillip Island-en az MV-vel 2:03 volt az all time best idom 219 km/h-val az egyenes végén. A 848-cal rögtön első alkalommal mentem 1:50 körüli időket és 226-nál kezdtem fékezni az egyenes végén (laptimer app szerinti adatok). Más pályát még nem próbáltam itt.
:) jaa, most nézem a profilod, látom Ausztrália.. :D én meg a magyar pályákra gondoltam.. mindenesetre nagy élmény lehet ott menni! És 848 pedig jó választás lehet, nagy kanyarsebesség, rövid féktáv, könnyű motor lehet.. a kigyorsításhoz meg jól le kell áttételezni, és egy élmény lesz..
gondoltam :D Jó gép a 848 ráadásul ez asszem az egyik (ha nem A) leggyorsabb Motogp pálya, iszonyatot lehet itt tépni, pl célegyenes utáni kanyart a profik 210 körül veszik, nekem a 170 körüli már megy, félelmetes élmény. Ez a csaj se tolja gyengén
az jó.. és mennyit mennek a nagyok? Mármint köridőt..
Avatar
 gonzales
#8590
ha nem titok melyik pályán mennyiket mész?
nem titok. Phillip Island-en az MV-vel 2:03 volt az all time best idom 219 km/h-val az egyenes végén. A 848-cal rögtön első alkalommal mentem 1:50 körüli időket és 226-nál kezdtem fékezni az egyenes végén (laptimer app szerinti adatok). Más pályát még nem próbáltam itt.
:) jaa, most nézem a profilod, látom Ausztrália.. :D én meg a magyar pályákra gondoltam.. mindenesetre nagy élmény lehet ott menni! És 848 pedig jó választás lehet, nagy kanyarsebesség, rövid féktáv, könnyű motor lehet.. a kigyorsításhoz meg jól le kell áttételezni, és egy élmény lesz..
gondoltam :D Jó gép a 848 ráadásul ez asszem az egyik (ha nem A) leggyorsabb Motogp pálya, iszonyatot lehet itt tépni, pl célegyenes utáni kanyart a profik 210 körül veszik, nekem a 170 körüli már megy, félelmetes élmény. Ez a csaj se tolja gyengén
Avatar
 NagyGábor
#8589
abszolút, ez sokkal inkább pályára való, mint a Rivale. Az is jó volt, de hát ezzel már az első session alatt, amikor még csak szoktam a gépet 5-6 másodperccel jobb időket mentem, a végére meg már kerek 10-zel.
ha nem titok melyik pályán mennyiket mész?
nem titok. Phillip Island-en az MV-vel 2:03 volt az all time best idom 219 km/h-val az egyenes végén. A 848-cal rögtön első alkalommal mentem 1:50 körüli időket és 226-nál kezdtem fékezni az egyenes végén (laptimer app szerinti adatok). Más pályát még nem próbáltam itt.
:) jaa, most nézem a profilod, látom Ausztrália.. :D én meg a magyar pályákra gondoltam.. mindenesetre nagy élmény lehet ott menni! És 848 pedig jó választás lehet, nagy kanyarsebesség, rövid féktáv, könnyű motor lehet.. a kigyorsításhoz meg jól le kell áttételezni, és egy élmény lesz..
Avatar
 gonzales
#8588
Akkor nem bántad meg, hogy lecserélted a Rivalét. Gondolom sokkal jobb időket mész vele pályán, de kanyarban az MV is nagyon jó volt.
abszolút, ez sokkal inkább pályára való, mint a Rivale. Az is jó volt, de hát ezzel már az első session alatt, amikor még csak szoktam a gépet 5-6 másodperccel jobb időket mentem, a végére meg már kerek 10-zel.
ha nem titok melyik pályán mennyiket mész?
nem titok. Phillip Island-en az MV-vel 2:03 volt az all time best idom 219 km/h-val az egyenes végén. A 848-cal rögtön első alkalommal mentem 1:50 körüli időket és 226-nál kezdtem fékezni az egyenes végén (laptimer app szerinti adatok). Más pályát még nem próbáltam itt.
Avatar
 NagyGábor
#8587
Jó kis gép ez a 848 de szokni kell. Ja és a gyorsváltó lesz a következő (kötelező) upgrade.
Gyorsgáz: városba szerintem marhaság, de pályára nagyon baba, kb. negyed fordulat már fullgáz, nem kell szarakodni kanyarból kifelé, csak egy apró csuklómozdulat és sutty.
Akkor nem bántad meg, hogy lecserélted a Rivalét. Gondolom sokkal jobb időket mész vele pályán, de kanyarban az MV is nagyon jó volt.
abszolút, ez sokkal inkább pályára való, mint a Rivale. Az is jó volt, de hát ezzel már az első session alatt, amikor még csak szoktam a gépet 5-6 másodperccel jobb időket mentem, a végére meg már kerek 10-zel.
ha nem titok melyik pályán mennyiket mész?
Avatar
 TorzsiMTS
#8585
Johogy nem szerelem be.
En a motorhoz hazilag csak az akkuhoz nyulok meg max viz meg olaj csere.
Csak azt nem ertem miert olyan rohadt draga.
Amcsi ebayen lattam atszamitva 1600-1800 £.
De egy 1098-as blokk meg kb 1500-tol van.
Na mindegy majd kiforr.
Vagy nem.
Nem eltbe vago hal Isten.
Csak nem építenél valami zsiványságot a 749ből? :D
Avatar
 Laky 749
#8584
Johogy nem szerelem be.
En a motorhoz hazilag csak az akkuhoz nyulok meg max viz meg olaj csere.
Csak azt nem ertem miert olyan rohadt draga.
Amcsi ebayen lattam atszamitva 1600-1800 £.
De egy 1098-as blokk meg kb 1500-tol van.
Na mindegy majd kiforr.
Vagy nem.
Nem eltbe vago hal Isten.
Avatar
 dino74
#8583
Csa.
Van valkinek tapasztalata vagy velemenye arrol, hogy talaltam szettet 749-hez amivel fel lehet epitteni a blokkot 940-50 ccm korulire.
Ami a furcsa hogy olyan horror az ara hogy azon lazan kikerul egy 999-es blokk vagy akar egy 1098-as blokk.
????
új henger vagy megmunkált, új dugó simán 1500€, ha van hozzá vezérműtengely (ami nem kötelező) meg ecu (ami viszont kell), hama 3000€
és remélem vágod, hogy ezt otthon nem szereled be :D
Avatar
 dino74
#8582
Csa.
Van valkinek tapasztalata vagy velemenye arrol, hogy talaltam szettet 749-hez amivel fel lehet epitteni a blokkot 940-50 ccm korulire.
Ami a furcsa hogy olyan horror az ara hogy azon lazan kikerul egy 999-es blokk vagy akar egy 1098-as blokk.
????
új henger vagy megmunkált, új dugó simán 1500€, ha van hozzá vezérműtengely (ami nem kötelező) meg ecu (ami viszont kell), hama 3000€
Avatar
 Laky 749
#8581
Csa.
Van valkinek tapasztalata vagy velemenye arrol, hogy talaltam szettet 749-hez amivel fel lehet epitteni a blokkot 940-50 ccm korulire.
Ami a furcsa hogy olyan horror az ara hogy azon lazan kikerul egy 999-es blokk vagy akar egy 1098-as blokk.
????
Avatar
 gonzales
#8580
én nekem a streetfighteren gyári volt https://amsducati.com/ducati-streetfigter-quick-shifter
Ezen kívül a dyno-t ismerem, de sztem nagyjából mindegy, az a lényeg, hogy megszakítsa a gyújtást. Nem baj ha állítható a megszakítás ideje
de ez rápattintható egy 2008-as 848-ra?
nem hiszem, de lehet van ahhoz külön
csak aftermarket cuccok. Nanembaj kicsit utána olvasok.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]