a 888-tól a Pangiale-ig minden superbike
Avatar
 PETTI
#8675
Köszi Petti!
Olyasmire gondolok, hogy nem e tesz kárt a motorban, elszáll a hengerek közti szinkron, vagy ilyesmi.
Nem csinál olyat, a befecskendezést, gyújtást az ecu vezérli, max nem lesz hatékony, nem fog jobban menni, ha nincs utánaállítás a gyújtástérképen.
Ez így nem teljesen igaz, felső fordulatszám tartományban erősödhet, de pl simán lehet, hogy alul vesztesz nem kevés lóerőt, nyomatékot a gyárihoz képest. Utána kell húzni, ez a lényeg, akkor lesz az igazi.
A kérdés az volt, hogy kárt tesz e a motorban, az, hogy ténylegesen mit tesz, egy padozáson derülne ki.
Avatar
 RSVRocky
#22463
Sziasztok, csak felkerültek a Dominator végdobok 8-)
Jól szól, jól néz ki, bár az összekötő csövek és a hátsó lámpa tartó konzol minőségével nem vagyok elégedett. Viszont ez a legolcsóbb nem kínai dob a piacon, szóval valamennyire el lehet neki nézni.
Az elektronika nem lett hozzá állítva, benn maradt az első henger katalizátora is. Egyelőre még tesztelgetem, de most úgy tűnik nem változott a teljesítményleadás, vagy az alapjárat.

Avatar
 dino74
#22464
én azért javaslom, hogy vedd ki a másik csőből is a katalizátort mert így most az egyik hengert fojtod
Avatar
 RSVRocky
#22474
dino74 írta: 6 months ago én azért javaslom, hogy vedd ki a másik csőből is a katalizátort mert így most az egyik hengert fojtod
Heló,
pont ezt kérdeztem anno, ha visszaolvasol kicsit.
Okoz ez bármilyen problémát?
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Itt találsz jó pár dolgot: ht[…]

Nagy Monster topic

Köszi a részletes választ :) […]