Avatar
 Szmoli
#9968
Sziasztok!Segítsègeteket szeretnèm kèrni Multistrada ügyben.Hat èvig St2em volt majd vègül megváltam töle egy bizonyos generator hiba miatt Ami miatt sorra jöttek a gondok,bajok nem akartam már rá költeni...na de mindegy.Nègy èv kihagyás után eljött az idö.Nagyon bejön nekem ez a vonal amit ez a motor nyújtott ezèrt is gondoltam ezres Multistradara.Arra lennèk kiváncsi vannak e tipus hibái.Mit Kell tudni e tèren erröl a mociròl.Sajnos nagyon rosszak a szervîz tapasztalataim.Segitsègeteket elöre is köszönöm.
Valóban Bátran ajánlott típus! Én két évig hajtottam minden gond nélkül egy ilyen típust és imádtam!
Soha nem hagyott cserben a fesz.szabályzó egy jól szellőző helyen van nem szokott megsülni mint egy némelyik monsteren.
Egyedül az üzemanyag szint jelzö érdekes ezeken mert 150 km után jelez és utána még 100 km elmegy simán.
Km órára kell figyelni nem szereti ha magasnyomásúval közelről mosod.

Ha gondolod össze szedem egy hosszabb levélben hogy milyen hibákkal találkoztam és mi a benyomásom a típusról ami egyébként csak pozitív :)
Avatar
 Öcsike
#9969
Köszönöm,szivesen fogadom további tapasztalataitokat a tèmában.Szervizbe hova èrdemes?Èn a Pannonia ringen lèvõ márkaszervîzbe hordtam sajnos átvertek,lehûztak.Volt olyan esetem nagyszervíz után haza felè menet elfojt a hûtô vizem mert egy csavart nem jôl csavartak vissza.Sajnos nem ez az egy eset törtènt velem.
#9970
Sziasztok!Segítsègeteket szeretnèm kèrni Multistrada ügyben.Hat èvig St2em volt majd vègül megváltam töle egy bizonyos generator hiba miatt Ami miatt sorra jöttek a gondok,bajok nem akartam már rá költeni...na de mindegy.Nègy èv kihagyás után eljött az idö.Nagyon bejön nekem ez a vonal amit ez a motor nyújtott ezèrt is gondoltam ezres Multistradara.Arra lennèk kiváncsi vannak e tipus hibái.Mit Kell tudni e tèren erröl a mociròl.Sajnos nagyon rosszak a szervîz tapasztalataim.Segitsègeteket elöre is köszönöm.
Boldog Újévet! Azzal kezdem, hogy én ugyan motorozni nem tudok, ennek ellenére vettem nemrég egy 620-t, ami ugyan nem az ezres, de majdnem. Na jó, majdnem sem, de akkor is. Ennek megfelelően hasznos lesz, amit írok. A multistrada-t szerintem azért találták ki az Olaszok, hogy azok is vegyenek Ducatit, akik nem akarnak hasalva motorozni, esetleg kinőtték, vagy bele sem fogtak a pályamotorozásba. A Totalcar iras is errol szol reszben. Meg kell emelni a 750ss kormanyat, mert nem kényelmes. 50 és körül meg az ember csontváza sem feltétlenül szereti a görnyedést. Amit még én tennék hozzá, és valószínűleg egyetlen sportos motorgyártó sem fog domborítani, hogy egy bizonyos testmagasság fölött nincs kényelmes motorozás. Ezt is kompenzálja valamilyen szinten a multistrada. Kicsit jobban el lehet rajta férni. Nem jól, csak jobban. Pont ezen vevőkör lényegében az, akit én is megtestesítek. Meg lehet, hogy Te is, hiszen 10 évvel idősebb lettél :) A műszaki tartalomra is odafigyeltek, hogy annyira jó legyen, hogy már meg akard venni, de annyira ne legyen drága, hogy az ár elriasszon. Ezért kevésbé highend cuccok is vannak benne. Nem minden porcikája a versenysportból örökölt. Itt ott bazári. Pl. a tank nagyon szépen ki van találva, szép műanyag, spéci öntésű darab, de a tanksapka azért hát, inkább ne nézzük nagyon. A kevésbé kihegyezett alkatrésztömegből és kevésbé földhöz szorított testtartásból adódóan a vásárlóközönség is egy kicsit más. Így, mire egy használt darab hozzád kerül, nem hogy széthajtva nincs, de még az is előfordulhat, hogy szebb, jobb, mint új korában. Én is elmentem az enyémmel tegnap év utolsó napját ünnepelni, de a térdem csak akkor érte a földet, amikor guminyomást ellenőriztem :) Ha mondjuk egy monsteren tettem volna meg ezt a kört, akkor biztosan egész másként alakul. A multinál arra is nagyon figyeltek, hogy a karbantartást ne az útszélén kelljen elvégezni. Nincsenek olyan alkatrészei, amit már vagy ezersokszor ne próbáltak volna ki más Ducatin. A 620 meg még nem is melegszik annyira, mint az 1000-s, így azt azért olajhűtővel is ellátták, aminek vannak hátrányi is, de ennyi belefér. Hogy összességében mennyire lett sikeres az első szériás multi, nem tudom. Szerintem nagyjából olyan, mint a Porschénál a 924 928 944 vonal. Mindenki elfelejtette mára, igazán soha nem szerette senki, csúnyák is lettek, de kihúzták a csávából a céget, ellenben megbízhatóság és bekerülési ár összehasonlításban talán csak 30 évvel az után sikerült valamit megint csinálniuk. Azt mára már a multiról is elmondhatjuk, hogy a későbbi generációt nagyon szeretik a népek. Az első generációs ára is ott van már, hogy nem dönti a kasszát romba.
Avatar
 Öcsike
#9971
Buèk mindenkinek!Köszi a válaszokat,vèlemènyeket!Át kell mèg rágnom hogy valójában MIT is vegyek.Csábît a Ducati akinek van vagy volt tudja miröl beszèlek.A csörgô száraz kuplung,a hengerenkènti kèt szelep desmoban....szòval pròbáltam más motorokat is de ettöl nagyon messze vannak.Csak az a fránya szervíz...
Avatar
 PistaFR
#9973
Buèk mindenkinek!Köszi a válaszokat,vèlemènyeket!Át kell mèg rágnom hogy valójában MIT is vegyek.Csábît a Ducati akinek van vagy volt tudja miröl beszèlek.A csörgô száraz kuplung,a hengerenkènti kèt szelep desmoban....szòval pròbáltam más motorokat is de ettöl nagyon messze vannak.Csak az a fránya szervíz...
Szerintem a szervizeltetés miatt ne válassz másik márkát, van még szerelő az országban. Szerintem vannak itt többen is, akik akár több mint 100 km-t utaznak, amikor szervizeltetni viszik a gépet (unokatesóm a Suzukijával is így tesz, pedig ahhoz minden sarkon van szakember), de pl Alfa Romeo téren is hasonló a helyzet. Én pl 1600 km-ről viszem az autót szerelőhöz, és a motorral is hasonló a helyzet, már ami a nagy karbantartásokat illeti. :)
#9974
Buèk mindenkinek!Köszi a válaszokat,vèlemènyeket!Át kell mèg rágnom hogy valójában MIT is vegyek.Csábît a Ducati akinek van vagy volt tudja miröl beszèlek.A csörgô száraz kuplung,a hengerenkènti kèt szelep desmoban....szòval pròbáltam más motorokat is de ettöl nagyon messze vannak.Csak az a fránya szervíz...
szervíz szempontjából semmi extra nincs benne, 6éve hajtom az 1000es Multit. Az olaj, olajszűrő, légszűrő kombó ugyanolyan könnyen cserélhető,mint egy japánon. Egyedül a vezérműszíjhoz szükségeltetik egy kis jártasság, azt 2 évente v 20 000km-nél cserélni kell, valamint a szíj feszítő görgőket 2 szíj után(azért érdemes minden szezon elején csekkolni), de egyik sem rocket science. Még nincs benne a köztudatban, de a 2000-es évek után készült Ducatik szervíz igénye nem nagyobb,mint a japánoknak. Gondosan kell rájuk figyelni, ápolni, de pont ettől ez ami és ezért lesz a rabja,akinek megvan erre a hajlama :)
Avatar
 konika
#9975
Szia öcsike.
Nekem egy 620-as volt 6 évig most 1000-es van.
Típushiba: műszerfal,ha párásodik oda kell figyelni mert kaput.
A 620-asé megdöglött 273ezer az új.
Az ezresé gondolom drágább.
Nekem az ebayen 200 euroért sikerült használtat venni amit 15 ezerért rátanították az imóra
Szeva

#9976
Szia öcsike.
Nekem egy 620-as volt 6 évig most 1000-es van.
Típushiba: műszerfal,ha párásodik oda kell figyelni mert kaput.
A 620-asé megdöglött 273ezer az új.
Az ezresé gondolom drágább.
Nekem az ebayen 200 euroért sikerült használtat venni amit 15 ezerért rátanították az imóra
Szeva
Ezt a muszerfal parasodast egy kicsit elemezzuk. Vagy a km-ora parasodasrol van szo? Szoval melyik? Es mitol van? Csak azert kerdem, mert kicsit folmentem a magasabban fekvo helyekre es lattam, hogy a km-ora-ban nemi parasodas alakult ki, holott tok szaraz ido volt. Na jo, nem volt meleg, az igaz. Magasnyomasuval se mostam elotte. Ennyire szigeteletlen, hogy befuj a szel es kondenzalodik?
Avatar
 PETTI
#9977
Szia öcsike.
Nekem egy 620-as volt 6 évig most 1000-es van.
Típushiba: műszerfal,ha párásodik oda kell figyelni mert kaput.
A 620-asé megdöglött 273ezer az új.
Az ezresé gondolom drágább.
Nekem az ebayen 200 euroért sikerült használtat venni amit 15 ezerért rátanították az imóra
Szeva
Ezt a muszerfal parasodast egy kicsit elemezzuk. Vagy a km-ora parasodasrol van szo? Szoval melyik? Es mitol van? Csak azert kerdem, mert kicsit folmentem a magasabban fekvo helyekre es lattam, hogy a km-ora-ban nemi parasodas alakult ki, holott tok szaraz ido volt. Na jo, nem volt meleg, az igaz. Magasnyomasuval se mostam elotte. Ennyire szigeteletlen, hogy befuj a szel es kondenzalodik?
Gondolom van benne valami szigetelés ami egy idő után elöregszik....csak felújító kittet elfelejtettek gyártani hozzá, kocsiknál is a lámpabúra egy idő után be tud párásodni, azokhoz lehet kapni utólag szigetelést.
Avatar
 konika
#9978
sziasztok
a műszerfal vagy kilóméteróra /egy egység.
Gyárilag egy vékony kb1,5mm átmérőjű gumigyűrű van körben.
Jó olasz szokás szerint aláméretezve.Csak utólagos szigetelés segít.
vagy a gumit kened végig valami tömítő anyaggal,vagy kivül az összeillesztésre teszel valamit/nem túl szép/
A műszerfal egység tulképp egy számítógép nélküle pl csak a duda működik.Ha pára képződik és valahogy a panelra jut vízcseppként zárlatot okoz és kész.
Ha érdekel a hibásról tudok képet küldeni.
Látszik a panelon a víz nyoma /zöldes vízpára kicsapódás/.
A panel egyébként a műszerfal alsó része ahol a processzor,imo ic stb van.
Csá
#9979
sziasztok
a műszerfal vagy kilóméteróra /egy egység.
Gyárilag egy vékony kb1,5mm átmérőjű gumigyűrű van körben.
Jó olasz szokás szerint aláméretezve.Csak utólagos szigetelés segít.
vagy a gumit kened végig valami tömítő anyaggal,vagy kivül az összeillesztésre teszel valamit/nem túl szép/
A műszerfal egység tulképp egy számítógép nélküle pl csak a duda működik.Ha pára képződik és valahogy a panelra jut vízcseppként zárlatot okoz és kész.
Ha érdekel a hibásról tudok képet küldeni.
Látszik a panelon a víz nyoma /zöldes vízpára kicsapódás/.
A panel egyébként a műszerfal alsó része ahol a processzor,imo ic stb van.
Csá
tudom már mivel fogok legközelebb legózni :) Mennyire melós szétszedni?
Csatolmányok
(632.08 KiB) Még senki sem töltötte le.
Avatar
 konika
#9980
magát az egységet 3db 6-os anya tartja gumituskókon.A szélvédő levétele nélkül is hozzáférsz,majd lehúzod a kb 30-40 pólusú csatlakozót és kezedben van.
összesen 4 kb 2,5-s csavar fogja a hátlapot és ennyi.
Pont ez a négy csavar kevés tulképp csak összetartja,nem fogja össze körbe.
ahhoz legalább 10 csavar kellene
#9981
Kivancsisagbol kerdezem, hogy egy nagyszerviz mennyibe kerul, 2007 elotti Multi eseteben? Van valakinek tapasztalata? Az en motoromra kb. 300 000 Ft-os ajanlatot kaptam. Ez egy eleddig jol karbantartott motornak szamit, semmi extra dolgot nem kell csinalni, csak a "kotelezoket". Ennyiert szerintem mar motort is lehet venni, nem is rosszat :) Nem a szervizvezetokkel gondoltam most vitaba szallni a temaban, csak erdekel, hogy kinek milyen tapasztalatai gyultek ossze. Ér-e ennyit egy pecset a kiskonyvben? Stb.
Csatolmányok
(223.51 KiB) Még senki sem töltötte le.
#9982
Kivancsisagbol kerdezem, hogy egy nagyszerviz mennyibe kerul, 2007 elotti Multi eseteben? Van valakinek tapasztalata? Az en motoromra kb. 300 000 Ft-os ajanlatot kaptam. Ez egy eleddig jol karbantartott motornak szamit, semmi extra dolgot nem kell csinalni, csak a "kotelezoket". Ennyiert szerintem mar motort is lehet venni, nem is rosszat :) Nem a szervizvezetokkel gondoltam most vitaba szallni a temaban, csak erdekel, hogy kinek milyen tapasztalatai gyultek ossze. Ér-e ennyit egy pecset a kiskonyvben? Stb.
200 körül sejtem, talán valamivel alatta, 150-200 között
Avatar
 dino74
#9983
Kivancsisagbol kerdezem, hogy egy nagyszerviz mennyibe kerul, 2007 elotti Multi eseteben? Van valakinek tapasztalata? Az en motoromra kb. 300 000 Ft-os ajanlatot kaptam. Ez egy eleddig jol karbantartott motornak szamit, semmi extra dolgot nem kell csinalni, csak a "kotelezoket". Ennyiert szerintem mar motort is lehet venni, nem is rosszat :) Nem a szervizvezetokkel gondoltam most vitaba szallni a temaban, csak erdekel, hogy kinek milyen tapasztalatai gyultek ossze. Ér-e ennyit egy pecset a kiskonyvben? Stb.
200 körül sejtem, talán valamivel alatta, 150-200 között
a négyszeleps
Avatar
 negga
#9984
Kivancsisagbol kerdezem, hogy egy nagyszerviz mennyibe kerul, 2007 elotti Multi eseteben? Van valakinek tapasztalata? Az en motoromra kb. 300 000 Ft-os ajanlatot kaptam. Ez egy eleddig jol karbantartott motornak szamit, semmi extra dolgot nem kell csinalni, csak a "kotelezoket". Ennyiert szerintem mar motort is lehet venni, nem is rosszat :) Nem a szervizvezetokkel gondoltam most vitaba szallni a temaban, csak erdekel, hogy kinek milyen tapasztalatai gyultek ossze. Ér-e ennyit egy pecset a kiskonyvben? Stb.
Jó kis német/osztrák óradíjak ...
Ebből mennyi az alapanyag? Olaj, szűrő, gyertyák, szíjak? ~80-90?
#9985
Kivancsisagbol kerdezem, hogy egy nagyszerviz mennyibe kerul, 2007 elotti Multi eseteben? Van valakinek tapasztalata? Az en motoromra kb. 300 000 Ft-os ajanlatot kaptam. Ez egy eleddig jol karbantartott motornak szamit, semmi extra dolgot nem kell csinalni, csak a "kotelezoket". Ennyiert szerintem mar motort is lehet venni, nem is rosszat :) Nem a szervizvezetokkel gondoltam most vitaba szallni a temaban, csak erdekel, hogy kinek milyen tapasztalatai gyultek ossze. Ér-e ennyit egy pecset a kiskonyvben? Stb.
Érdemesebb hazajönnöd leszervizeltetni... Ismerőseim akik kint élnek direkt úgy tervezik be, ha jönnek haza látogatóba akkor az autó is megkapja a szervizt.
Avatar
 PistaFR
#9986
Kivancsisagbol kerdezem, hogy egy nagyszerviz mennyibe kerul, 2007 elotti Multi eseteben? Van valakinek tapasztalata? Az en motoromra kb. 300 000 Ft-os ajanlatot kaptam. Ez egy eleddig jol karbantartott motornak szamit, semmi extra dolgot nem kell csinalni, csak a "kotelezoket". Ennyiert szerintem mar motort is lehet venni, nem is rosszat :) Nem a szervizvezetokkel gondoltam most vitaba szallni a temaban, csak erdekel, hogy kinek milyen tapasztalatai gyultek ossze. Ér-e ennyit egy pecset a kiskonyvben? Stb.
Érdemesebb hazajönnöd leszervizeltetni... Ismerőseim akik kint élnek direkt úgy tervezik be, ha jönnek haza látogatóba akkor az autó is megkapja a szervizt.
Én is így csinálom, a motorral is hasonló a terv. A kis szervizeket (olajcsere) magam is meg tudom csinálni, a nagyok meg úgyis egybeesnek a műszakival kb. :)
Avatar
 Szmoli
#9987
Kivancsisagbol kerdezem, hogy egy nagyszerviz mennyibe kerul, 2007 elotti Multi eseteben? Van valakinek tapasztalata? Az en motoromra kb. 300 000 Ft-os ajanlatot kaptam. Ez egy eleddig jol karbantartott motornak szamit, semmi extra dolgot nem kell csinalni, csak a "kotelezoket". Ennyiert szerintem mar motort is lehet venni, nem is rosszat :) Nem a szervizvezetokkel gondoltam most vitaba szallni a temaban, csak erdekel, hogy kinek milyen tapasztalatai gyultek ossze. Ér-e ennyit egy pecset a kiskonyvben? Stb.
Most volt a 2003 -as 1000 Multin 140 ezer
Avatar
 PETTI
#9988
Kivancsisagbol kerdezem, hogy egy nagyszerviz mennyibe kerul, 2007 elotti Multi eseteben? Van valakinek tapasztalata? Az en motoromra kb. 300 000 Ft-os ajanlatot kaptam. Ez egy eleddig jol karbantartott motornak szamit, semmi extra dolgot nem kell csinalni, csak a "kotelezoket". Ennyiert szerintem mar motort is lehet venni, nem is rosszat :) Nem a szervizvezetokkel gondoltam most vitaba szallni a temaban, csak erdekel, hogy kinek milyen tapasztalatai gyultek ossze. Ér-e ennyit egy pecset a kiskonyvben? Stb.
Most volt a 2003 -as 1000 Multin 140 ezer
És mi volt benne, meg hol?
Avatar
 Szmoli
#9989
Kivancsisagbol kerdezem, hogy egy nagyszerviz mennyibe kerul, 2007 elotti Multi eseteben? Van valakinek tapasztalata? Az en motoromra kb. 300 000 Ft-os ajanlatot kaptam. Ez egy eleddig jol karbantartott motornak szamit, semmi extra dolgot nem kell csinalni, csak a "kotelezoket". Ennyiert szerintem mar motort is lehet venni, nem is rosszat :) Nem a szervizvezetokkel gondoltam most vitaba szallni a temaban, csak erdekel, hogy kinek milyen tapasztalatai gyultek ossze. Ér-e ennyit egy pecset a kiskonyvben? Stb.
Most volt a 2003 -as 1000 Multin 140 ezer
És mi volt benne, meg hol?
Desmo nagy szerviz. Bár nem biztos hogy pontos ár mivel másik motorhoz vételéhez kialkudott ,ár de azért kb erre lehet számítani mivel 2 évé ugyan ez a szerviz egy másik szervizben is ekörül mozgott
Avatar
 negga
#9990
Írjátok le azt is, hogy volt-e szelephézag állítás is vagy csak ellnörzés. Azok a hézagoló lapkák elég drágák, és munkaórában is sokkal több.
Avatar
 Szmoli
#9991
Írjátok le azt is, hogy volt-e szelephézag állítás is vagy csak ellnörzés. Azok a hézagoló lapkák elég drágák, és munkaórában is sokkal több.
nekem jók voltak! Típustól függően ahogy kajak is irta 150 200 körül kell számolni.
Persze mindez típustól is füg.
#9992
Utnem meg ezt a "szerviz kerdes" vasat egy kicsit. Azt olvasom a szerviz manualban, hogy 20000 km-nel villaolaj csere. Ez mennyire komoly? Tenyleg 20000-kent villaolajcsere? Vagy ranezesre megy? Ha nem folyik jo, ha folyik csere, ha mar ugy is szetszedjuk alapon, km-tol fuggetlenul? Nagyon nem latom beleirva a nagyszerviz listajaba sem. Vagy ez mar az a varazslat kategoria, amit a szakszerviz nem kot a motoros orrara, csak megcsinalja es kesz, mert eljott az ideje?
Csatolmányok
(135.36 KiB) Még senki sem töltötte le.
Avatar
 ricsi
#9993
Utnem meg ezt a "szerviz kerdes" vasat egy kicsit. Azt olvasom a szerviz manualban, hogy 20000 km-nel villaolaj csere. Ez mennyire komoly? Tenyleg 20000-kent villaolajcsere? Vagy ranezesre megy? Ha nem folyik jo, ha folyik csere, ha mar ugy is szetszedjuk alapon, km-tol fuggetlenul? Nagyon nem latom beleirva a nagyszerviz listajaba sem. Vagy ez mar az a varazslat kategoria, amit a szakszerviz nem kot a motoros orrara, csak megcsinalja es kesz, mert eljott az ideje?
ajanlott huszezrenkent, altalaban az emberek telibeszarjak mert penzbe kerul. nem feltetlen megy tönkre, de azert egy ido utan mar erdemes erre is aldozni. km-t nem nagyon lehet mondani, az evek is szamitanak, allas, milyen hasznalat stb
Avatar
 mts
#9994
Utnem meg ezt a "szerviz kerdes" vasat egy kicsit. Azt olvasom a szerviz manualban, hogy 20000 km-nel villaolaj csere. Ez mennyire komoly? Tenyleg 20000-kent villaolajcsere? Vagy ranezesre megy? Ha nem folyik jo, ha folyik csere, ha mar ugy is szetszedjuk alapon, km-tol fuggetlenul? Nagyon nem latom beleirva a nagyszerviz listajaba sem. Vagy ez mar az a varazslat kategoria, amit a szakszerviz nem kot a motoros orrara, csak megcsinalja es kesz, mert eljott az ideje?
Egy villaolaj csere felér egy új telóval, főleg ha már oly használt volt.
#9995
Utnem meg ezt a "szerviz kerdes" vasat egy kicsit. Azt olvasom a szerviz manualban, hogy 20000 km-nel villaolaj csere. Ez mennyire komoly? Tenyleg 20000-kent villaolajcsere? Vagy ranezesre megy? Ha nem folyik jo, ha folyik csere, ha mar ugy is szetszedjuk alapon, km-tol fuggetlenul? Nagyon nem latom beleirva a nagyszerviz listajaba sem. Vagy ez mar az a varazslat kategoria, amit a szakszerviz nem kot a motoros orrara, csak megcsinalja es kesz, mert eljott az ideje?
Egy villaolaj csere felér egy új telóval, főleg ha már oly használt volt.
A kerdes ugy kovetkezett be, hogy elvittem az "uj" motoromat szervizbe. Pontosabban van itt egy ember a kornyeken, aki azzal szorakozik, hogy palyamotorozik, es munkaidoben meg ezeket a szarokat javitgatja, es ilyen Ducati gurunak kepzeli magat. Na, szoval miutan mar kemeny 500 km-t motoroztam a szerzemennyel, gondoltam, rafer a szerviz. Es egyebkent is, a gondos gazdinak koszonhetoen papiron pont 2 evvel es 10000 km-el ez eleott latott szerelot a jarmu, aminek tegyuk hozza, ranezesre, meg menesre semmi baja, de en meg ugye a meggondosabb gazda akarok lenni. Kaptam is ajanlatot, vezerszij stb. minden, ami kell meg meg tobb is. Aztan most varom, hogy jobb ido legyen, meg elkeszuljon a motor. De kozben olvasom, hogy villaolaj csere. De en errol nem hallottam a szerelotol semmit. Tehat akkor most vagy o a balfasz, vagy mittudomen, mert hogy pont 20000km van a motorban. Egyebkent a villan en nem lattam egy porszemet sem, nem hogy folyas nyomot. De ertem, erdemes lenne azt is megnezni, ha mar ennyi km. De azt hiszem, ezt majd jovore. Igaz is, azt mondta az elado, amikor vettem, hogy lanckereket es lancot nemreg csereltek, rajta is volt az elozo szervizpapiron. A szerelo nem latta rossznak, ellenben szerinte szarul raktak fol, mert vagy 4mm-t kilog a lanckerek az agybol, vagy ilyesmi, amivel ugyan elmegy, de ferden adja a nyomatekot a lanc es valojaban a gumi pogacsak sem kapaszkodnak rendesen, ha erti valaki, mit akarok mondani. Talan kimaradt egy alatet. Egyelore az a terv, hogy amint jo ido lesz, es a motor is kesz, megtanulok fekezni. Azaz szetfekezem a gumikat rajta, mert a szerelo szerint, aki nagy palyagepesz, a gumik nem ugy szarok, hogy ne lenne jo, csak van sokkal jobban hasznalhato marka/tipus/gumikeverek. Szoval ezt most le kell rola egetnem, hogy legyen indok az ujakra. Aztan lehet, hogy mire ezzel vegzek, szetvagom rajta a kuplungot a sok gyakorlas kozepette. Van annak jelentosege, hogy 100kg vagyok, nem 75, amire ezeket a jarmuveket optimalizaljak? Ugy ertem, hogy nem lattam meg sikeres, 192 magas, 100 kilos palyaversenyzot.
Avatar
 PR
#9996
Utnem meg ezt a "szerviz kerdes" vasat egy kicsit. Azt olvasom a szerviz manualban, hogy 20000 km-nel villaolaj csere. Ez mennyire komoly? Tenyleg 20000-kent villaolajcsere? Vagy ranezesre megy? Ha nem folyik jo, ha folyik csere, ha mar ugy is szetszedjuk alapon, km-tol fuggetlenul? Nagyon nem latom beleirva a nagyszerviz listajaba sem. Vagy ez mar az a varazslat kategoria, amit a szakszerviz nem kot a motoros orrara, csak megcsinalja es kesz, mert eljott az ideje?
Egy villaolaj csere felér egy új telóval, főleg ha már oly használt volt.
A kerdes ugy kovetkezett be, hogy elvittem az "uj" motoromat szervizbe. Pontosabban van itt egy ember a kornyeken, aki azzal szorakozik, hogy palyamotorozik, es munkaidoben meg ezeket a szarokat javitgatja, es ilyen Ducati gurunak kepzeli magat. Na, szoval miutan mar kemeny 500 km-t motoroztam a szerzemennyel, gondoltam, rafer a szerviz. Es egyebkent is, a gondos gazdinak koszonhetoen papiron pont 2 evvel es 10000 km-el ez eleott latott szerelot a jarmu, aminek tegyuk hozza, ranezesre, meg menesre semmi baja, de en meg ugye a meggondosabb gazda akarok lenni. Kaptam is ajanlatot, vezerszij stb. minden, ami kell meg meg tobb is. Aztan most varom, hogy jobb ido legyen, meg elkeszuljon a motor. De kozben olvasom, hogy villaolaj csere. De en errol nem hallottam a szerelotol semmit. Tehat akkor most vagy o a balfasz, vagy mittudomen, mert hogy pont 20000km van a motorban. Egyebkent a villan en nem lattam egy porszemet sem, nem hogy folyas nyomot. De ertem, erdemes lenne azt is megnezni, ha mar ennyi km. De azt hiszem, ezt majd jovore. Igaz is, azt mondta az elado, amikor vettem, hogy lanckereket es lancot nemreg csereltek, rajta is volt az elozo szervizpapiron. A szerelo nem latta rossznak, ellenben szerinte szarul raktak fol, mert vagy 4mm-t kilog a lanckerek az agybol, vagy ilyesmi, amivel ugyan elmegy, de ferden adja a nyomatekot a lanc es valojaban a gumi pogacsak sem kapaszkodnak rendesen, ha erti valaki, mit akarok mondani. Talan kimaradt egy alatet. Egyelore az a terv, hogy amint jo ido lesz, es a motor is kesz, megtanulok fekezni. Azaz szetfekezem a gumikat rajta, mert a szerelo szerint, aki nagy palyagepesz, a gumik nem ugy szarok, hogy ne lenne jo, csak van sokkal jobban hasznalhato marka/tipus/gumikeverek. Szoval ezt most le kell rola egetnem, hogy legyen indok az ujakra. Aztan lehet, hogy mire ezzel vegzek, szetvagom rajta a kuplungot a sok gyakorlas kozepette. Van annak jelentosege, hogy 100kg vagyok, nem 75, amire ezeket a jarmuveket optimalizaljak? Ugy ertem, hogy nem lattam meg sikeres, 192 magas, 100 kilos palyaversenyzot.

Szia,
Amikor megvettem a Multim, én lecseréltem az olajat, mert a szimeringek szarok voltak...értsd úgy, hogy olajos volt a féktárcsa! Lecseréltem a szimeringet, amelynek volt vagy 1200Ft darabja és az olajat. SOS-ben Fuchs olajat raktam bele...szerintem használd a gépet, én egyenlőre nem erőltetném a cserét. De természetesen ha te úgy gondolod és van rá keret, akkor tegyed rendbe...hozzá teszem, ha a srácnak van beütő szerszáma akkor a szimeringet is cseréltesd, az már nem tétel. Minden réz és gumitömítést cseréltem! Az olaj elég koszos volt... :-(
Csatolmányok
(1.03 MiB) Még senki sem töltötte le.
(999.68 KiB) Még senki sem töltötte le.
(722.17 KiB) Még senki sem töltötte le.
(726.88 KiB) Még senki sem töltötte le.
(1.13 MiB) Még senki sem töltötte le.
(505.24 KiB) Még senki sem töltötte le.
(463.83 KiB) Még senki sem töltötte le.
Avatar
 dino74
#9997
Egy villaolaj csere felér egy új telóval, főleg ha már oly használt volt.
A kerdes ugy kovetkezett be, hogy elvittem az "uj" motoromat szervizbe. Pontosabban van itt egy ember a kornyeken, aki azzal szorakozik, hogy palyamotorozik, es munkaidoben meg ezeket a szarokat javitgatja, es ilyen Ducati gurunak kepzeli magat. Na, szoval miutan mar kemeny 500 km-t motoroztam a szerzemennyel, gondoltam, rafer a szerviz. Es egyebkent is, a gondos gazdinak koszonhetoen papiron pont 2 evvel es 10000 km-el ez eleott latott szerelot a jarmu, aminek tegyuk hozza, ranezesre, meg menesre semmi baja, de en meg ugye a meggondosabb gazda akarok lenni. Kaptam is ajanlatot, vezerszij stb. minden, ami kell meg meg tobb is. Aztan most varom, hogy jobb ido legyen, meg elkeszuljon a motor. De kozben olvasom, hogy villaolaj csere. De en errol nem hallottam a szerelotol semmit. Tehat akkor most vagy o a balfasz, vagy mittudomen, mert hogy pont 20000km van a motorban. Egyebkent a villan en nem lattam egy porszemet sem, nem hogy folyas nyomot. De ertem, erdemes lenne azt is megnezni, ha mar ennyi km. De azt hiszem, ezt majd jovore. Igaz is, azt mondta az elado, amikor vettem, hogy lanckereket es lancot nemreg csereltek, rajta is volt az elozo szervizpapiron. A szerelo nem latta rossznak, ellenben szerinte szarul raktak fol, mert vagy 4mm-t kilog a lanckerek az agybol, vagy ilyesmi, amivel ugyan elmegy, de ferden adja a nyomatekot a lanc es valojaban a gumi pogacsak sem kapaszkodnak rendesen, ha erti valaki, mit akarok mondani. Talan kimaradt egy alatet. Egyelore az a terv, hogy amint jo ido lesz, es a motor is kesz, megtanulok fekezni. Azaz szetfekezem a gumikat rajta, mert a szerelo szerint, aki nagy palyagepesz, a gumik nem ugy szarok, hogy ne lenne jo, csak van sokkal jobban hasznalhato marka/tipus/gumikeverek. Szoval ezt most le kell rola egetnem, hogy legyen indok az ujakra. Aztan lehet, hogy mire ezzel vegzek, szetvagom rajta a kuplungot a sok gyakorlas kozepette. Van annak jelentosege, hogy 100kg vagyok, nem 75, amire ezeket a jarmuveket optimalizaljak? Ugy ertem, hogy nem lattam meg sikeres, 192 magas, 100 kilos palyaversenyzot.

Szia,
Amikor megvettem a Multim, én lecseréltem az olajat, mert a szimeringek szarok voltak...értsd úgy, hogy olajos volt a féktárcsa! Lecseréltem a szimeringet, amelynek volt vagy 1200Ft darabja és az olajat. SOS-ben Fuchs olajat raktam bele...szerintem használd a gépet, én egyenlőre nem erőltetném a cserét. De természetesen ha te úgy gondolod és van rá keret, akkor tegyed rendbe...hozzá teszem, ha a srácnak van beütő szerszáma akkor a szimeringet is cseréltesd, az már nem tétel. Minden réz és gumitömítést cseréltem! Az olaj elég koszos volt... :-(
Dászíp az a hátsóállvány :D
Avatar
 PR
#9998
A kerdes ugy kovetkezett be, hogy elvittem az "uj" motoromat szervizbe. Pontosabban van itt egy ember a kornyeken, aki azzal szorakozik, hogy palyamotorozik, es munkaidoben meg ezeket a szarokat javitgatja, es ilyen Ducati gurunak kepzeli magat. Na, szoval miutan mar kemeny 500 km-t motoroztam a szerzemennyel, gondoltam, rafer a szerviz. Es egyebkent is, a gondos gazdinak koszonhetoen papiron pont 2 evvel es 10000 km-el ez eleott latott szerelot a jarmu, aminek tegyuk hozza, ranezesre, meg menesre semmi baja, de en meg ugye a meggondosabb gazda akarok lenni. Kaptam is ajanlatot, vezerszij stb. minden, ami kell meg meg tobb is. Aztan most varom, hogy jobb ido legyen, meg elkeszuljon a motor. De kozben olvasom, hogy villaolaj csere. De en errol nem hallottam a szerelotol semmit. Tehat akkor most vagy o a balfasz, vagy mittudomen, mert hogy pont 20000km van a motorban. Egyebkent a villan en nem lattam egy porszemet sem, nem hogy folyas nyomot. De ertem, erdemes lenne azt is megnezni, ha mar ennyi km. De azt hiszem, ezt majd jovore. Igaz is, azt mondta az elado, amikor vettem, hogy lanckereket es lancot nemreg csereltek, rajta is volt az elozo szervizpapiron. A szerelo nem latta rossznak, ellenben szerinte szarul raktak fol, mert vagy 4mm-t kilog a lanckerek az agybol, vagy ilyesmi, amivel ugyan elmegy, de ferden adja a nyomatekot a lanc es valojaban a gumi pogacsak sem kapaszkodnak rendesen, ha erti valaki, mit akarok mondani. Talan kimaradt egy alatet. Egyelore az a terv, hogy amint jo ido lesz, es a motor is kesz, megtanulok fekezni. Azaz szetfekezem a gumikat rajta, mert a szerelo szerint, aki nagy palyagepesz, a gumik nem ugy szarok, hogy ne lenne jo, csak van sokkal jobban hasznalhato marka/tipus/gumikeverek. Szoval ezt most le kell rola egetnem, hogy legyen indok az ujakra. Aztan lehet, hogy mire ezzel vegzek, szetvagom rajta a kuplungot a sok gyakorlas kozepette. Van annak jelentosege, hogy 100kg vagyok, nem 75, amire ezeket a jarmuveket optimalizaljak? Ugy ertem, hogy nem lattam meg sikeres, 192 magas, 100 kilos palyaversenyzot.

Szia,
Amikor megvettem a Multim, én lecseréltem az olajat, mert a szimeringek szarok voltak...értsd úgy, hogy olajos volt a féktárcsa! Lecseréltem a szimeringet, amelynek volt vagy 1200Ft darabja és az olajat. SOS-ben Fuchs olajat raktam bele...szerintem használd a gépet, én egyenlőre nem erőltetném a cserét. De természetesen ha te úgy gondolod és van rá keret, akkor tegyed rendbe...hozzá teszem, ha a srácnak van beütő szerszáma akkor a szimeringet is cseréltesd, az már nem tétel. Minden réz és gumitömítést cseréltem! Az olaj elég koszos volt... :-(
Dászíp az a hátsóállvány :D

Szegény ember vízzel főz...és akkor még betonozva sem volt a garázs!
Viszont azóta már vannak BikeLife állványaim...amelyen sajnos egyre hosszabb ideje áll a vas. :-(
#9999

Szia,
Amikor megvettem a Multim, én lecseréltem az olajat, mert a szimeringek szarok voltak...értsd úgy, hogy olajos volt a féktárcsa! Lecseréltem a szimeringet, amelynek volt vagy 1200Ft darabja és az olajat. SOS-ben Fuchs olajat raktam bele...szerintem használd a gépet, én egyenlőre nem erőltetném a cserét. De természetesen ha te úgy gondolod és van rá keret, akkor tegyed rendbe...hozzá teszem, ha a srácnak van beütő szerszáma akkor a szimeringet is cseréltesd, az már nem tétel. Minden réz és gumitömítést cseréltem! Az olaj elég koszos volt... :-(
Dászíp az a hátsóállvány :D

Szegény ember vízzel főz...és akkor még betonozva sem volt a garázs!
Viszont azóta már vannak BikeLife állványaim...amelyen sajnos egyre hosszabb ideje áll a vas. :-(
Irigykedem, hogy van hol csinalnod ezeket a szerelos kepeket :) ha tehetnem, en is szetszednem az enyemet, mint a fene. Hajra! A villaolajat meg kivarom, hogy eszebe jut-e az embernek, mikozben szerelget, és ha nem, majd rákérdezek, hogy nincs-e kedve hozzá. Szerintem a környék összes Ducatija ott telel ki, a muhelyeben, volt ott vagy 20, amikor ott jartam. Meg mas csodak is ott varakoztak. Ja, es tud motorozni is az ember, olyan teszkort levagott, csak pislogtam. De lehet, hogy ez a marketing resze. Egyelore bizom benne.
#10002
Sziasztok! Meg új vagyok a témában de szeretnek kérdezni pár dolgot.
2004 körüli Multistrada 1000 vásárlását tervezem. Most találtam olyat is amihez nincs piros kulcs és kód kártya, ami csak részben gond mert van kontaktom kulcs klónozással. Mi lehet az amire érdemes ezeknél odafigyelni. Viszont mi meg kérdés számomra egy egyszerű 10 és 20 ezres szerviz költségei nagyságrendileg mibe fájnak?
Mivel eddig japán típusokbl volt néhány ez nekem kicsit új terület.
Avatar
 Szmoli
#10003
Sziasztok! Meg új vagyok a témában de szeretnek kérdezni pár dolgot.
2004 körüli Multistrada 1000 vásárlását tervezem. Most találtam olyat is amihez nincs piros kulcs és kód kártya, ami csak részben gond mert van kontaktom kulcs klónozással. Mi lehet az amire érdemes ezeknél odafigyelni. Viszont mi meg kérdés számomra egy egyszerű 10 és 20 ezres szerviz költségei nagyságrendileg mibe fájnak?
Mivel eddig japán típusokbl volt néhány ez nekem kicsit új terület.
2 éve van meg a Multi csak a 3 kulcs volt meg a kódkártya nem volt és nem éreztem hiányát! :D
Viszont sok pici véletlen folytán így két év elteltével megtalálták (szervizben) és most hozzám került. Bár a szerepével nem vagyok tisztában, (de majd hozzáértők biztosan felvilágosítanak!) gondolom az immo. miatt könnyebb a kulcs pótlás!

Nekem autónál immos kulcsot simán csináltak másikat véleményem szerint nem olyan nagy gond ha nincs meg föle g 10 15 éves motornál a simán elakadhatott valamelyik ex tulajnál.
Avatar
 negga
#10004
Utnem meg ezt a "szerviz kerdes" vasat egy kicsit. Azt olvasom a szerviz manualban, hogy 20000 km-nel villaolaj csere. Ez mennyire komoly? Tenyleg 20000-kent villaolajcsere? Vagy ranezesre megy? Ha nem folyik jo, ha folyik csere, ha mar ugy is szetszedjuk alapon, km-tol fuggetlenul? Nagyon nem latom beleirva a nagyszerviz listajaba sem. Vagy ez mar az a varazslat kategoria, amit a szakszerviz nem kot a motoros orrara, csak megcsinalja es kesz, mert eljott az ideje?
Nekem 10 ezrenként cserélni kell a villaolajat meg szimmeringet. Déczi azt mondta ez így normális... Legutóbb fél kiló szúnyogot polírozott le a villaszárról...
Avatar
 dino74
#10005
Utnem meg ezt a "szerviz kerdes" vasat egy kicsit. Azt olvasom a szerviz manualban, hogy 20000 km-nel villaolaj csere. Ez mennyire komoly? Tenyleg 20000-kent villaolajcsere? Vagy ranezesre megy? Ha nem folyik jo, ha folyik csere, ha mar ugy is szetszedjuk alapon, km-tol fuggetlenul? Nagyon nem latom beleirva a nagyszerviz listajaba sem. Vagy ez mar az a varazslat kategoria, amit a szakszerviz nem kot a motoros orrara, csak megcsinalja es kesz, mert eljott az ideje?
Nekem 10 ezrenként cserélni kell a villaolajat meg szimmeringet. Déczi azt mondta ez így normális... Legutóbb fél kiló szúnyogot polírozott le a villaszárról...
nincs neked rajta sárvédő? Nekem az s4rs-en 7 év alat 1 sf1098s-en 5 év alatt 0 alkalommal kellett szimmeringet cserélni az öhlinsen
#10006
Utnem meg ezt a "szerviz kerdes" vasat egy kicsit. Azt olvasom a szerviz manualban, hogy 20000 km-nel villaolaj csere. Ez mennyire komoly? Tenyleg 20000-kent villaolajcsere? Vagy ranezesre megy? Ha nem folyik jo, ha folyik csere, ha mar ugy is szetszedjuk alapon, km-tol fuggetlenul? Nagyon nem latom beleirva a nagyszerviz listajaba sem. Vagy ez mar az a varazslat kategoria, amit a szakszerviz nem kot a motoros orrara, csak megcsinalja es kesz, mert eljott az ideje?
Nekem 10 ezrenként cserélni kell a villaolajat meg szimmeringet. Déczi azt mondta ez így normális... Legutóbb fél kiló szúnyogot polírozott le a villaszárról...
nincs neked rajta sárvédő? Nekem az s4rs-en 7 év alat 1 sf1098s-en 5 év alatt 0 alkalommal kellett szimmeringet cserélni az öhlinsen
más nem ilyen szerencsés, mint ahogy én sem.
#10007
Utnem meg ezt a "szerviz kerdes" vasat egy kicsit. Azt olvasom a szerviz manualban, hogy 20000 km-nel villaolaj csere. Ez mennyire komoly? Tenyleg 20000-kent villaolajcsere? Vagy ranezesre megy? Ha nem folyik jo, ha folyik csere, ha mar ugy is szetszedjuk alapon, km-tol fuggetlenul? Nagyon nem latom beleirva a nagyszerviz listajaba sem. Vagy ez mar az a varazslat kategoria, amit a szakszerviz nem kot a motoros orrara, csak megcsinalja es kesz, mert eljott az ideje?
Nekem 10 ezrenként cserélni kell a villaolajat meg szimmeringet. Déczi azt mondta ez így normális... Legutóbb fél kiló szúnyogot polírozott le a villaszárról...
Öööö...hat, itten nincsen szunyog :) és most, ugynevezett penztarcakimelesi szempontbol elmarad a villaolaj csere, hacsak a "mester" maskent nem iteli meg a helyzetet. Mivel mar 3 hete ott van nala a motor, akar melyik nap jelentkezhet, hogy kesz. Ez a penztarcakimeles azonban lehet, hogy pont az ellenkezojere fog vezetni igy... :(
#10013
Sziasztok!
Ha tudtok esetleg elado 25 kw-os papiros multistradat-t, irjatok légyszi!
Vegyel egy rendeset es odaadom hozza a "leszabalyozo szettet". Azt hiszem egy csavarbol es egy darab fem izebol all. Az egesz egy kis muanyag zacskoban van, all inkluziv.
#10015
@baseldon Köszi, lehet hogy úgy lesz, de ha nem muszáj nem járnám végig a kálváriát az NKH-nál.
fullos jogsi abszolút nem pálya?
#10016
@baseldon Köszi, lehet hogy úgy lesz, de ha nem muszáj nem járnám végig a kálváriát az NKH-nál.
Kajakman azt akarta mondani, hogy vegyel egybol 1000-eset, de abbol nincs 25kw stb. ... :)
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 19

Köszönöm. :D

Nagy Monster topic

Köszi a részletes választ :) […]