Oldal: 1 / 19

Re: Nagy multistrada topic

Elküldve: Sun Mar 22, 2020 11:50 am
Szerző: Areteosz
Tènyleg olyan mint ha olajozott vasdarabokat nyomnèk a tárcsához aztán amikor elèg erősen nyomom ès kiszorul az olaj akkor meg satu... Pedig hát ránèzèsre fizikailag megvannak az adottságok a harapós fèkhez.
ricsi írta: 4 years ago nekem 1200-n patika, de a korábbi modelleken valóban eléggé lószart sem ér
Areteosz írta: 4 years ago Sziasztok!

Ti mennyire vagytok elègedettek a hátsó fèkkel? Èn mondhatni kicsit sem. Betètet nem cserèltem mèg ezèrt is kèrdezem, hogy másnak harap-e rendesen, mert akkor csere lesz.

Re: Nagy multistrada topic

Elküldve: Fri Mar 20, 2020 10:04 pm
Szerző: ricsi
nekem 1200-n patika, de a korábbi modelleken valóban eléggé lószart sem ér
Areteosz írta: 4 years ago Sziasztok!

Ti mennyire vagytok elègedettek a hátsó fèkkel? Èn mondhatni kicsit sem. Betètet nem cserèltem mèg ezèrt is kèrdezem, hogy másnak harap-e rendesen, mert akkor csere lesz.

Re: Nagy multistrada topic

Elküldve: Thu Mar 19, 2020 1:20 pm
Szerző: Areteosz
Sziasztok!

Ti mennyire vagytok elègedettek a hátsó fèkkel? Èn mondhatni kicsit sem. Betètet nem cserèltem mèg ezèrt is kèrdezem, hogy másnak harap-e rendesen, mert akkor csere lesz.

Re: Nagy multistrada topic

Elküldve: Sat Jan 25, 2020 5:28 pm
Szerző: ricsi
Roll83 írta: 4 years ago Sziasztok!

Nálam időnként felmerül, hogy szeretnék egy Multistrada 1200-t venni. A költségvetésben csak a facelift elötti darabok férnek be. Ezzel kapcsolatban sajnos olvastam a hengerfejhez kapcsolódó típushibáról. Ha kifogok egyet, amin nem csinálták meg garanciában és nálam előjön a probléma az hány száz ezres mutatvány? Illetve mennyibe kerül a 2 évente esedékes vezérléscsere? Olajfogyasztás mennyire jellemző ezekre a gépekre? Köszi a válaszokat!
szia,

tippre (erős sacc/kb) ilyen 200-300 ezerre lőném be.
a vezérléscsere 100-120 magassága, munkadíjjal.
az enyém 30ezer km és 6 év alatt egyszer sem kért olajat az éves cserék mellett.

Re: Nagy multistrada topic

Elküldve: Wed Jan 22, 2020 11:03 am
Szerző: Roll83
Sziasztok!

Nálam időnként felmerül, hogy szeretnék egy Multistrada 1200-t venni. A költségvetésben csak a facelift elötti darabok férnek be. Ezzel kapcsolatban sajnos olvastam a hengerfejhez kapcsolódó típushibáról. Ha kifogok egyet, amin nem csinálták meg garanciában és nálam előjön a probléma az hány száz ezres mutatvány? Illetve mennyibe kerül a 2 évente esedékes vezérléscsere? Olajfogyasztás mennyire jellemző ezekre a gépekre? Köszi a válaszokat!

Re:  

Elküldve: Thu Jun 13, 2019 5:11 am
Szerző: Areteosz
toltessyzoli írta: 4 years ago Sziasztok ez 1000 Multihoz is jó?
Szia!
Valami lemaradt, vagy a topicra gondolsz? :mrgreen:

Re:  

Elküldve: Mon Jun 03, 2019 2:22 pm
Szerző: toltessyzoli
Sziasztok ez 1000 Multihoz is jó?

Re: Nagy multistrada topic

Elküldve: Tue May 14, 2019 6:22 pm
Szerző: Areteosz
Üdv!
1100-es multistradára szeretnèk venni bontott műszerfalat. Csak a kijelző ès az átvezető szilikon csík állapota számít, ha a többi rèsze sèrült, se problèma. Tippeket is szivesen fogadok, hogy hol keressek.
Köszönöm!

Re: Nagy multistrada topic

Elküldve: Wed Apr 10, 2019 10:25 pm
Szerző: ApatiBalint
Sziasztok,

Multistrada blokkot keresek egyben.
Motor Nr: ZDM1198WC005362
Vin: ZDMA200ABAB005348
year: 2010.11.01
Mailban várom az ajánlatokat: apati.balint@gmail.com

Phone: +36308703480

Balint Apati

Re: Nagy multistrada topic

Elküldve: Tue Apr 09, 2019 6:09 pm
Szerző: Areteosz
Sziasztok!

1100-es multistradába hol találok a gyárival megegyező szivacs légszűrőt nem 30 ezerFt-ért? Ezt bevallom, nem fogok érte 30ezret adni :D
Most a gyárit vettem ki belőle elérett a szűrőszivacs teljesen. Ha más nem veszek 2 rétegű táblás szivacsot és azt teszem bele. Szerintem az nem volna egy szar megoldás. Vélemény?

Re: Nagy multistrada topic

Elküldve: Thu Apr 04, 2019 1:02 pm
Szerző: sünbáró
Sziasztok!

Szeretném megcsinálni ennek a folytatását

Multikkal, amihez szereplőket keresek. :)
Kinek volna kedve részt venni benne?

Re: Nagy multistrada topic

Elküldve: Thu Mar 28, 2019 8:44 am
Szerző: dudu
Köszi! Próba szerencse. :)

 

Elküldve: Wed Mar 27, 2019 9:53 am
Szerző: ricsi
Sziasztok! 1000-es Multival próbált már valaki ilyen bójakerülgetős vezetéstechnikai tréningen részt venni? Mennyire "szereti" a léghűtéses blokk illetve a száraz kuplung ezt a fajta terhelést?
én hyperrel voltam, és abszolút semmi para.

 

Elküldve: Wed Mar 27, 2019 9:35 am
Szerző: dudu
Sziasztok! 1000-es Multival próbált már valaki ilyen bójakerülgetős vezetéstechnikai tréningen részt venni? Mennyire "szereti" a léghűtéses blokk illetve a száraz kuplung ezt a fajta terhelést?

 

Elküldve: Sat Mar 23, 2019 7:24 pm
Szerző: pzsolti
Sziasztok!

ULW-636, piros 1200-es Multi. Szentendre felől Megyeri híd aztán M0 most az előbb. Ketten voltak (voltatok).
Szerintem lapos a hátsó kerék!
szia! Köszi :) megnézem :)

 

Elküldve: Fri Mar 22, 2019 8:07 pm
Szerző: Endriju
Sziasztok!

ULW-636, piros 1200-es Multi. Szentendre felől Megyeri híd aztán M0 most az előbb. Ketten voltak (voltatok).
Szerintem lapos a hátsó kerék!

 

Elküldve: Thu Mar 14, 2019 3:04 pm
Szerző: Vendég
Sziasztok!

2003-as Multistrada 1000-hez keresnék hátsó sárvédőt, ami a rugó és a kerék között helyezkedik el!

Valamint a hozzáértőktől érdeklődnék, hogy a műszerfal folyadékkristályos részét javítja-e valaki.

06203342020

Köszi!

Üdv.!

 

Elküldve: Tue Feb 19, 2019 9:04 pm
Szerző: Trade7
A Leo Vince decat + slip onról még nem csináltam videót, ma pótoltam, így most akit érdekel, egy kis képi és hang anyag:
Jó kis videó!

 

Elküldve: Tue Feb 19, 2019 7:50 am
Szerző: Istvánxxx
A Leo Vince decat + slip onról még nem csináltam videót, ma pótoltam, így most akit érdekel, egy kis képi és hang anyag:

Jó lett a videó, csak a stoppie-kat hiányoltam, úgy jobban kijött volna hanghatás! :-)

 

Elküldve: Mon Feb 18, 2019 8:21 pm
Szerző: Kajakman
A Leo Vince decat + slip onról még nem csináltam videót, ma pótoltam, így most akit érdekel, egy kis képi és hang anyag:

 

Elküldve: Fri Feb 08, 2019 8:46 pm
Szerző: Lendvai
Sziasztok! Multistrada 1260S-hez keresek szervizkönyvet (nem a pecsételős fajtát, hanem a javításhoz, karbantartáshoz szükséges kézikönyvet). 1200-hoz megvan, de azért van néhány változás az újabb modellen. Ha valaki tud segíteni azt előre is köszönöm.

 

Elküldve: Mon Feb 04, 2019 1:35 pm
Szerző: baseldon
Szerintem jó, de azért valaki hozzáértőbb erősítsen meg.
Ez a konzol ugy jo reg volt, mi is lett a vege?

 

Elküldve: Sun Feb 03, 2019 9:23 pm
Szerző: otCat
Üdv,
Multistrada 1000 DS hez legalább hátsó doboz tartót lehet beszerezni értelmes áron?
Dobozt egyszerű, de a motorspecifikus tartó?

Gondolom az oldalso tartók és dobozok azok fehér holló illetve aranyáron lehetnek?

Más:
Kuplung "nyitása" gondolom nemcsak a nyitott fedél felszerelèsèből áll? Komplett egység kell hozzá ami más mint amikor zárt a fedél?
A nyitott fedèlnèl a sár- homok is bejut... Az nem tud gondot okozni?

Bocsánat ha trivialis dolgokra kérdezek, de nem találtam ezirányú válaszokat még...
Kösz kösz...
Cat

Hali nem ezt kerestem de bele futottam
https://www.ebay.com/itm/Kit-valige-lat ... rk:19:pf:0

pár hirdetéssel lejjebb külön árulja a tartó is hozzá

Nekem egy amerikai cucc van fent anno 3 éve kb 120.000 volt vám és postával mire ide ért itt a link. https://dynamicmotorcycleaccessories.co ... -case-rack

az oldalsó tartók soha nem voltak fent csak próba erejéig a hátsó long doboztartó van fent! Ha érdekel akkor megosztom a tapasztalatom róla vannak előnyei és hátrányai is bár utóbbit két filléres megoldással ki küszöböltem így szerintem kényelmesebb lett mint a gyári
Üdv
Természetesen érdekel minden tapasztalat.
Köszi az infókat.

 

Elküldve: Sat Feb 02, 2019 8:19 pm
Szerző: Szmoli
Üdv,
Multistrada 1000 DS hez legalább hátsó doboz tartót lehet beszerezni értelmes áron?
Dobozt egyszerű, de a motorspecifikus tartó?

Gondolom az oldalso tartók és dobozok azok fehér holló illetve aranyáron lehetnek?

Más:
Kuplung "nyitása" gondolom nemcsak a nyitott fedél felszerelèsèből áll? Komplett egység kell hozzá ami más mint amikor zárt a fedél?
A nyitott fedèlnèl a sár- homok is bejut... Az nem tud gondot okozni?

Bocsánat ha trivialis dolgokra kérdezek, de nem találtam ezirányú válaszokat még...
Kösz kösz...
Cat

Hali nem ezt kerestem de bele futottam
https://www.ebay.com/itm/Kit-valige-lat ... rk:19:pf:0

pár hirdetéssel lejjebb külön árulja a tartó is hozzá

Nekem egy amerikai cucc van fent anno 3 éve kb 120.000 volt vám és postával mire ide ért itt a link. https://dynamicmotorcycleaccessories.co ... -case-rack

az oldalsó tartók soha nem voltak fent csak próba erejéig a hátsó long doboztartó van fent! Ha érdekel akkor megosztom a tapasztalatom róla vannak előnyei és hátrányai is bár utóbbit két filléres megoldással ki küszöböltem így szerintem kényelmesebb lett mint a gyári

 

Elküldve: Sat Feb 02, 2019 7:59 pm
Szerző: Szmoli
Sziasztok!
Multistrada 620 hoz keresek a képen szereplő alkatrészt (ha minden igaz km/hjelzo és szelterelő tarto)
Ha van valakinek jelezze kérem vagy , hogy kit keressek ezügyben .

Koszonom
itthon nem igen bontanak Ducati-t Régi Multi meg kb fehér holló köztük szerintem.
Legegyszerűbb e-bay van több is
pl.:
https://www.ebay.co.uk/itm/NEW-GENUINE- ... 1658804746

 

Elküldve: Sun Jan 27, 2019 2:21 pm
Szerző: NagyPetya
Sziasztok!
Multistrada 620 hoz keresek a képen szereplő alkatrészt (ha minden igaz km/hjelzo és szelterelő tarto)
Ha van valakinek jelezze kérem vagy , hogy kit keressek ezügyben .

Koszonom

 

Elküldve: Thu Jan 24, 2019 7:03 am
Szerző: Kajakman
Üdv,
Multistrada 1000 DS hez legalább hátsó doboz tartót lehet beszerezni értelmes áron?
Dobozt egyszerű, de a motorspecifikus tartó?

Gondolom az oldalso tartók és dobozok azok fehér holló illetve aranyáron lehetnek?

Más:
Kuplung "nyitása" gondolom nemcsak a nyitott fedél felszerelèsèből áll? Komplett egység kell hozzá ami más mint amikor zárt a fedél?
A nyitott fedèlnèl a sár- homok is bejut... Az nem tud gondot okozni?

Bocsánat ha trivialis dolgokra kérdezek, de nem találtam ezirányú válaszokat még...
Kösz kösz...
Cat
Szia, kuplung nyitásnál csak fedélt kell cserélned, illetve a gyári nyomólapot valami szebbre cserélni. Ha angol nyelvvel boldogulsz, itt olvashatsz még utána, egyébként meg nyitni kell mindenképpen! :) Pont, hogy tisztább lesz

https://www.ducati.ms/forums/138-street ... con-s.html

 

Elküldve: Wed Jan 23, 2019 9:53 pm
Szerző: otCat
Üdv,
Multistrada 1000 DS hez legalább hátsó doboz tartót lehet beszerezni értelmes áron?
Dobozt egyszerű, de a motorspecifikus tartó?

Gondolom az oldalso tartók és dobozok azok fehér holló illetve aranyáron lehetnek?

Más:
Kuplung "nyitása" gondolom nemcsak a nyitott fedél felszerelèsèből áll? Komplett egység kell hozzá ami más mint amikor zárt a fedél?
A nyitott fedèlnèl a sár- homok is bejut... Az nem tud gondot okozni?

Bocsánat ha trivialis dolgokra kérdezek, de nem találtam ezirányú válaszokat még...
Kösz kösz...
Cat

 

Elküldve: Thu Dec 13, 2018 11:05 pm
Szerző: gindele
Szerintem jó, de azért valaki hozzáértőbb erősítsen meg.

 

Elküldve: Thu Dec 13, 2018 7:13 pm
Szerző: baseldon
Sziasztok, a napokban hozzájuthatok egy Ducati multistrada 1000 ds oldaldoboz tartó konzolhoz (szeretnék megvenni egy szettet de nem adják el csak együt, konzol + dobozok) és érdeklődnék, hogy itt lenne -e rá igény.
Az jo az enyemre? 620-ra? Ha jol ertem, a konzol valik feleslegesse

 

Elküldve: Thu Dec 13, 2018 10:29 am
Szerző: gindele
Sziasztok, a napokban hozzájuthatok egy Ducati multistrada 1000 ds oldaldoboz tartó konzolhoz (szeretnék megvenni egy szettet de nem adják el csak együt, konzol + dobozok) és érdeklődnék, hogy itt lenne -e rá igény.

 

Elküldve: Sun Dec 02, 2018 9:43 pm
Szerző: dino74


Tömören a lényeg:
Nagyon elégedettek a motorral.
Mind motorikusan, mind pedig megbízhatóság szempontjából jelesre vizsgázott a kis Multi. Két "problémát" vettek észre. A hideg motor kemény, nehézkes(ebb) váltást eredményez egészen amíg be nem melegszik. A másik a megnövekedett olajfogyasztás. Mely akár a 4dl/1000km-t is elérte. Persze ezt angol feliratozással ellátva fordítottam, ami nem igazán pontos, de igyekeztem összerakni amilyen hitelesen csak tudtam az infokat.
Jesszus, az a 4 deci 1000-enként nem nagyon sok? :-O
mástól is hallottam, hogy pl DVT nagymulti is szereti az olajat.
enyém is kajálta

 

Elküldve: Thu Nov 29, 2018 2:08 pm
Szerző: nedcoleman


ha valaki tud németül ....


Tömören a lényeg:
Nagyon elégedettek a motorral.
Mind motorikusan, mind pedig megbízhatóság szempontjából jelesre vizsgázott a kis Multi. Két "problémát" vettek észre. A hideg motor kemény, nehézkes(ebb) váltást eredményez egészen amíg be nem melegszik. A másik a megnövekedett olajfogyasztás. Mely akár a 4dl/1000km-t is elérte. Persze ezt angol feliratozással ellátva fordítottam, ami nem igazán pontos, de igyekeztem összerakni amilyen hitelesen csak tudtam az infokat.


tudok németül ;)

csak érdekességképpen linkeltem be

Csak azért írtam meg röviden a lényeget, hátha valaki nem tud németül, mint én :)
Apropó
Ha már tudsz németül...

Amit leírtam az teljesen fedi a valóságot vagy volt más említésreméltó is? Bevallom nehéz volt az idióta autófordító után magyarítanom a szöveget.

 

Elküldve: Thu Nov 29, 2018 10:00 am
Szerző: Kajakman


ha valaki tud németül ....


Tömören a lényeg:
Nagyon elégedettek a motorral.
Mind motorikusan, mind pedig megbízhatóság szempontjából jelesre vizsgázott a kis Multi. Két "problémát" vettek észre. A hideg motor kemény, nehézkes(ebb) váltást eredményez egészen amíg be nem melegszik. A másik a megnövekedett olajfogyasztás. Mely akár a 4dl/1000km-t is elérte. Persze ezt angol feliratozással ellátva fordítottam, ami nem igazán pontos, de igyekeztem összerakni amilyen hitelesen csak tudtam az infokat.
Jesszus, az a 4 deci 1000-enként nem nagyon sok? :-O
mástól is hallottam, hogy pl DVT nagymulti is szereti az olajat.

 

Elküldve: Wed Nov 28, 2018 9:23 pm
Szerző: Dani


ha valaki tud németül ....


Tömören a lényeg:
Nagyon elégedettek a motorral.
Mind motorikusan, mind pedig megbízhatóság szempontjából jelesre vizsgázott a kis Multi. Két "problémát" vettek észre. A hideg motor kemény, nehézkes(ebb) váltást eredményez egészen amíg be nem melegszik. A másik a megnövekedett olajfogyasztás. Mely akár a 4dl/1000km-t is elérte. Persze ezt angol feliratozással ellátva fordítottam, ami nem igazán pontos, de igyekeztem összerakni amilyen hitelesen csak tudtam az infokat.


tudok németül ;)

csak érdekességképpen linkeltem be

 

Elküldve: Wed Nov 28, 2018 8:11 pm
Szerző: PistaFR


ha valaki tud németül ....


Tömören a lényeg:
Nagyon elégedettek a motorral.
Mind motorikusan, mind pedig megbízhatóság szempontjából jelesre vizsgázott a kis Multi. Két "problémát" vettek észre. A hideg motor kemény, nehézkes(ebb) váltást eredményez egészen amíg be nem melegszik. A másik a megnövekedett olajfogyasztás. Mely akár a 4dl/1000km-t is elérte. Persze ezt angol feliratozással ellátva fordítottam, ami nem igazán pontos, de igyekeztem összerakni amilyen hitelesen csak tudtam az infokat.
Jesszus, az a 4 deci 1000-enként nem nagyon sok? :-O

 

Elküldve: Wed Nov 28, 2018 10:05 am
Szerző: nedcoleman


ha valaki tud németül ....


Tömören a lényeg:
Nagyon elégedettek a motorral.
Mind motorikusan, mind pedig megbízhatóság szempontjából jelesre vizsgázott a kis Multi. Két "problémát" vettek észre. A hideg motor kemény, nehézkes(ebb) váltást eredményez egészen amíg be nem melegszik. A másik a megnövekedett olajfogyasztás. Mely akár a 4dl/1000km-t is elérte. Persze ezt angol feliratozással ellátva fordítottam, ami nem igazán pontos, de igyekeztem összerakni amilyen hitelesen csak tudtam az infokat.

 

Elküldve: Wed Nov 14, 2018 9:09 pm
Szerző: Dani


ha valaki tud németül ....

 

Elküldve: Wed Nov 14, 2018 1:20 pm
Szerző: nedcoleman


Ráadásul egy decat beépítése akár gyári kipufogó mellett is eltérő map feltöltését eredményezi. Jól gondolom?

Arrow decatról egy kis hanganyag:
Fogalmam sincs mennyire tud kompenzálni a gyári szoftver. Mi arról beszéltünk, hogy a katalizátor mögötti kipufogóban lévő csappantyút átemelnénk, tehát a decatban is benne lenne. Igazándiból ez az egész egy hosszú játék, gondolom a 30. verzió lesz majd minden szempontból jó.
ha visszalapoztok ebben a topikban sokat írtunk a decat, remap témában.

Röviden:
-ha decatot raksz be, kell remap is. (mentem remap nélkül is sokat, de ég és föld, ajánlom egyből a remapot)
-ha cat mögé bármilyen slipont is beraksz, hangban nem sokat fogsz érzékelni, mert a csillapítás nagy részét a cat. végzi.
-decathoz kell sportszűrő is.
-decat mögé olyan dobot érdemes rakni amiben van db killer.

Igen, igazad van - Köszönöm!
Már tegnap elkezdtem visszalapozni és átnézten, illetve "ezer" fórumot meglátogattam és minél többet olvasok annál ellentmondóbb dolgokba űtközöm.
Sok helyen azt írják semmi szükség remapre, sport szűrőt sem írják... Ennek ellenére az emberkék másik fele alapból írja, hogy mindaz amit Te is soroltál szükséges.
Arra gondoltam, hogy ezt szerzem be:

Azt írják viszont erre a de-cat ra, hogy 250E Ft. Picit soknak tartom...

A decat mellé meghagyom a gyári kipufogót szépen.

Ezt követően már csak a remap kérdéses, hogy hol, kinél.

 

Elküldve: Wed Nov 14, 2018 10:17 am
Szerző: Kajakman


Német oldalakon több helyen is belefutottam, hogy olyan tulaj akinek ez van a motorján az cserélné Termignonira.
Gondolom ez nem véletlen.
Nem olcsó a gyári Termignoni, de az Akra se 2 fillér, szerintem a különbözetet érdemes alapból közé tenni és akkor később nem azon jár az agyad hogyan tudnád tovább cserélni.
Egyébként hangban nem számottevő a különbség a gyárihoz képest, nekem a 950-esen Termignoni volt, aztán tovább vándorolt az Endurora. Épp ma voltam a Sima műveknél, hogy tudunk e decat témában gondolkozni. Krisztián azt mondta simán meg lehet oldani.
Igazándiból az a gríz, hogy szerintem utána viszont ultra durva lenne a hangja, külföldön szerintem lelőnének vele.


Ráadásul egy decat beépítése akár gyári kipufogó mellett is eltérő map feltöltését eredményezi. Jól gondolom?

Arrow decatról egy kis hanganyag:
Fogalmam sincs mennyire tud kompenzálni a gyári szoftver. Mi arról beszéltünk, hogy a katalizátor mögötti kipufogóban lévő csappantyút átemelnénk, tehát a decatban is benne lenne. Igazándiból ez az egész egy hosszú játék, gondolom a 30. verzió lesz majd minden szempontból jó.
ha visszalapoztok ebben a topikban sokat írtunk a decat, remap témában.

Röviden:
-ha decatot raksz be, kell remap is. (mentem remap nélkül is sokat, de ég és föld, ajánlom egyből a remapot)
-ha cat mögé bármilyen slipont is beraksz, hangban nem sokat fogsz érzékelni, mert a csillapítás nagy részét a cat. végzi.
-decathoz kell sportszűrő is.
-decat mögé olyan dobot érdemes rakni amiben van db killer.

 

Elküldve: Tue Nov 13, 2018 9:13 pm
Szerző: Endriju
Amúgy a múltkori témára picit visszakanyarodva, úgy néz ki az elmélet fasza volt, találtam egy fotót róla:

 

Elküldve: Tue Nov 13, 2018 9:05 pm
Szerző: Endriju
Erről a slip-onról bárkinek van véleménye?
https://www.akrapovic.com/en/moto/produ ... earId=4857

Bevallom számomra szép darab bár a hangját egy youtubeos videó nem adná vissza...

(Egyelőre decat nélkül kizárólag a slip-ont tenném majd fel aztán későbbikben max decat meg a többi ami ezzel jár...)


Német oldalakon több helyen is belefutottam, hogy olyan tulaj akinek ez van a motorján az cserélné Termignonira.
Gondolom ez nem véletlen.
Nem olcsó a gyári Termignoni, de az Akra se 2 fillér, szerintem a különbözetet érdemes alapból közé tenni és akkor később nem azon jár az agyad hogyan tudnád tovább cserélni.
Egyébként hangban nem számottevő a különbség a gyárihoz képest, nekem a 950-esen Termignoni volt, aztán tovább vándorolt az Endurora. Épp ma voltam a Sima műveknél, hogy tudunk e decat témában gondolkozni. Krisztián azt mondta simán meg lehet oldani.
Igazándiból az a gríz, hogy szerintem utána viszont ultra durva lenne a hangja, külföldön szerintem lelőnének vele.


Ráadásul egy decat beépítése akár gyári kipufogó mellett is eltérő map feltöltését eredményezi. Jól gondolom?

Arrow decatról egy kis hanganyag:
Fogalmam sincs mennyire tud kompenzálni a gyári szoftver. Mi arról beszéltünk, hogy a katalizátor mögötti kipufogóban lévő csappantyút átemelnénk, tehát a decatban is benne lenne. Igazándiból ez az egész egy hosszú játék, gondolom a 30. verzió lesz majd minden szempontból jó.

 

Elküldve: Tue Nov 13, 2018 6:43 pm
Szerző: nedcoleman
Erről a slip-onról bárkinek van véleménye?
https://www.akrapovic.com/en/moto/produ ... earId=4857

Bevallom számomra szép darab bár a hangját egy youtubeos videó nem adná vissza...

(Egyelőre decat nélkül kizárólag a slip-ont tenném majd fel aztán későbbikben max decat meg a többi ami ezzel jár...)


Német oldalakon több helyen is belefutottam, hogy olyan tulaj akinek ez van a motorján az cserélné Termignonira.
Gondolom ez nem véletlen.
Nem olcsó a gyári Termignoni, de az Akra se 2 fillér, szerintem a különbözetet érdemes alapból közé tenni és akkor később nem azon jár az agyad hogyan tudnád tovább cserélni.
Egyébként hangban nem számottevő a különbség a gyárihoz képest, nekem a 950-esen Termignoni volt, aztán tovább vándorolt az Endurora. Épp ma voltam a Sima műveknél, hogy tudunk e decat témában gondolkozni. Krisztián azt mondta simán meg lehet oldani.
Igazándiból az a gríz, hogy szerintem utána viszont ultra durva lenne a hangja, külföldön szerintem lelőnének vele.


Ráadásul egy decat beépítése akár gyári kipufogó mellett is eltérő map feltöltését eredményezi. Jól gondolom?

Arrow decatról egy kis hanganyag:

 

Elküldve: Tue Nov 13, 2018 6:08 pm
Szerző: Endriju
Erről a slip-onról bárkinek van véleménye?
https://www.akrapovic.com/en/moto/produ ... earId=4857

Bevallom számomra szép darab bár a hangját egy youtubeos videó nem adná vissza...

(Egyelőre decat nélkül kizárólag a slip-ont tenném majd fel aztán későbbikben max decat meg a többi ami ezzel jár...)


Német oldalakon több helyen is belefutottam, hogy olyan tulaj akinek ez van a motorján az cserélné Termignonira.
Gondolom ez nem véletlen.
Nem olcsó a gyári Termignoni, de az Akra se 2 fillér, szerintem a különbözetet érdemes alapból közé tenni és akkor később nem azon jár az agyad hogyan tudnád tovább cserélni.
Egyébként hangban nem számottevő a különbség a gyárihoz képest, nekem a 950-esen Termignoni volt, aztán tovább vándorolt az Endurora. Épp ma voltam a Sima műveknél, hogy tudunk e decat témában gondolkozni. Krisztián azt mondta simán meg lehet oldani.
Igazándiból az a gríz, hogy szerintem utána viszont ultra durva lenne a hangja, külföldön szerintem lelőnének vele.

 

Elküldve: Tue Nov 13, 2018 5:19 pm
Szerző: nedcoleman
Erről a slip-onról bárkinek van véleménye?
https://www.akrapovic.com/en/moto/produ ... earId=4857

Bevallom számomra szép darab bár a hangját egy youtubeos videó nem adná vissza...

(Egyelőre decat nélkül kizárólag a slip-ont tenném majd fel aztán későbbikben max decat meg a többi ami ezzel jár...)

 

Elküldve: Mon Nov 12, 2018 7:59 am
Szerző: ricsi
Lenne még kérdésem...

Kültéri motorponyvára (csak szimplán dobozok nélkül)
Ti mit használtok/ajánlotok?
én egy primkó homasitást vettem, teljesen jól szolgált évekig, kiégettem kipufogóval meg fújta a szél mindenhova, de egész jó állapotban van még mindig.

 

Elküldve: Fri Nov 09, 2018 4:54 pm
Szerző: nedcoleman
Lenne még kérdésem...

Kültéri motorponyvára (csak szimplán dobozok nélkül)
Ti mit használtok/ajánlotok?


 

Elküldve: Thu Nov 08, 2018 11:54 am
Szerző: nedcoleman
És ez a felső pozíció, a gyáriak ezt szánták enduro mozgáshoz, amikor elvileg állva motorozol. Én utcán is így használom.


Úgy látom pont ilyenre lesz szükségem.
Korrekt
-Köszönöm mégegyszer!


Néha kompletten is elérhető:
https://www.ebay.de/itm/Ducati-Multistr ... rk:13:pf:0

Amúgy meg ha jól emlékszem Te is Dunakeszin vagy, ha megjön a motorod szólj rám és akkor összenézheted az enyémmel nehogy valami elkefélés legyen.


Keresni foglak mindenképpen.
Köszönöm előre is!

 

Elküldve: Thu Nov 08, 2018 10:39 am
Szerző: Endriju

Ezt találtam:

https://www.ducatiomaha.com/products/96280251a

Állítólag mindegyik Multihoz jó és mivel állítható lehet nyerő a dolog.
Te is erre gondoltál?
És ez a felső pozíció, a gyáriak ezt szánták enduro mozgáshoz, amikor elvileg állva motorozol. Én utcán is így használom.


Úgy látom pont ilyenre lesz szükségem.
Korrekt
-Köszönöm mégegyszer!


Néha kompletten is elérhető:
https://www.ebay.de/itm/Ducati-Multistr ... rk:13:pf:0

Amúgy meg ha jól emlékszem Te is Dunakeszin vagy, ha megjön a motorod szólj rám és akkor összenézheted az enyémmel nehogy valami elkefélés legyen.

 

Elküldve: Thu Nov 08, 2018 10:28 am
Szerző: nedcoleman

Csao! Ugyanez volt a problémám a fékpedállal mint Neked. Megrendeltem hozzá az 1200 Enduro fékpedálját, elvileg ahogy néztük egy az egyben cserélhető. Ez a pedál már önmagában normálisabb pozícióban áll emellett a taposó rész magassága egy mp alatt átfordítható 2 magasság között.
Ülés témáról nem tudok nyilatkozni, max. annyit, hogy volt 700km fölötti napom és nem volt gáz.

Ezt találtam:

https://www.ducatiomaha.com/products/96280251a

Állítólag mindegyik Multihoz jó és mivel állítható lehet nyerő a dolog.
Te is erre gondoltál?
És ez a felső pozíció, a gyáriak ezt szánták enduro mozgáshoz, amikor elvileg állva motorozol. Én utcán is így használom.


Úgy látom pont ilyenre lesz szükségem.
Korrekt
-Köszönöm mégegyszer!