Avatar
 iBati
#9615
Sziasztok
"FUEL SENSOR EROR" hibajelzést kapok mostanában többször is
ha nem múlik el magától akkor a következő leállítás beindítás után megint jó hosszabb rövidebb ideig
főleg nagy melegben bár mostanában nincs is más csak kánikula :)
mi lehet a baj és mi a megoldás
1200S 2013
Avatar
 PR
#9614
@PR így szemre nem tűnik soknak.
Mennyi km van a motorban?
28.500KM. Egyébként nem csúszik...bár itt is le lehetne cserélni az olajat, mint a fékeknél, de akkor tényleg nem lesz kész.

Egy olajcsere (olaj le, szűrő le, előszűrő tisztítás, olajhűtőből kifolyat, új szűrő, friss olajjal feltölt) nagyon-nagyon komótosan 3 óra.
www.youtube.com/watch?v=Wfm2LyPSK7Q

Én a fék és kuplung olajra gondoltam....ezt most nem szeretném cserélni...elvileg 2 évente kellene és szerintem már aktuális.
Csak most nagyon szét van burítva a gép és a legszükségesebb dolgokat szeretném megcsinálni. A teló olajat is le akarom cserélni, mert az egyik szár szimeringes...tehát mind1ik szárat fel kell tölteni+szimering csere. A motor olaj csere még nem történt meg de a Motul már megvan...ha bekerülnek a kerekek akkor ez lesz az első. Légszűrő K&N tisztítása...tegnap szereztem a gumigyűrűket az ülés alatt található benzin csatijaihoz...lassan de készülget. :-)
Avatar
 mts
#9613
@PR így szemre nem tűnik soknak.
Mennyi km van a motorban?
28.500KM. Egyébként nem csúszik...bár itt is le lehetne cserélni az olajat, mint a fékeknél, de akkor tényleg nem lesz kész.

Egy olajcsere (olaj le, szűrő le, előszűrő tisztítás, olajhűtőből kifolyat, új szűrő, friss olajjal feltölt) nagyon-nagyon komótosan 3 óra.
www.youtube.com/watch?v=Wfm2LyPSK7Q
Avatar
 PR
#9612
@PR így szemre nem tűnik soknak.
Mennyi km van a motorban?
28.500KM. Egyébként nem csúszik...bár itt is le lehetne cserélni az olajat, mint a fékeknél, de akkor tényleg nem lesz kész.


Avatar
 PR
#9611
Sziasztok!

Tankot levettem a Multiról, az első kerék szerelése miatt (lógatásos technológiával) :-), szóval ott van 2 gyors benzin csatlakozó, amelyen 1-1db szürke és kék O gyűrű. Valaki tudna segíteni, hol lehet ilyen benzinálló gumikat beszerezni...Veszprémben nincs...webáruház?
Olajat ma vettem Motul 5100, szűrőből Mann Filtert. Levegőszűrő az K&N olajos...olvasgattam az előző hozzászólásokat elvileg mosószerrel, valaki féktisztítóval javasolja...féktisztító szerintem erős nem?
Kuplungkosár és lamellák távolságánál 0,6mm gyári értéket adtak meg...most nálam ez ~1,75mm, remélem ez nem sok.
Gumikat holnap kapom meg szerelve Torzsi ajánlására BT16PRO-t lesz...
Még nem készült el a garázs...és a moci sem! :-(
Naked faragás van folyamatban? :)
Nem igazán...de ha nem figyelek akkor kifutok a nyárból...
Avatar
 TorzsiMTS
#9609
Sziasztok!

Tankot levettem a Multiról, az első kerék szerelése miatt (lógatásos technológiával) :-), szóval ott van 2 gyors benzin csatlakozó, amelyen 1-1db szürke és kék O gyűrű. Valaki tudna segíteni, hol lehet ilyen benzinálló gumikat beszerezni...Veszprémben nincs...webáruház?
Olajat ma vettem Motul 5100, szűrőből Mann Filtert. Levegőszűrő az K&N olajos...olvasgattam az előző hozzászólásokat elvileg mosószerrel, valaki féktisztítóval javasolja...féktisztító szerintem erős nem?
Kuplungkosár és lamellák távolságánál 0,6mm gyári értéket adtak meg...most nálam ez ~1,75mm, remélem ez nem sok.
Gumikat holnap kapom meg szerelve Torzsi ajánlására BT16PRO-t lesz...
Még nem készült el a garázs...és a moci sem! :-(
Naked faragás van folyamatban? :)
Avatar
 PR
#9608
Kuplungkosár és lamellák távolságánál 0,6mm gyári értéket adtak meg...most nálam ez ~1,75mm, remélem ez nem sok.

saját videó:
Avatar
 PR
#9607
Sziasztok!

Tankot levettem a Multiról, az első kerék szerelése miatt (lógatásos technológiával) :-), szóval ott van 2 gyors benzin csatlakozó, amelyen 1-1db szürke és kék O gyűrű. Valaki tudna segíteni, hol lehet ilyen benzinálló gumikat beszerezni...Veszprémben nincs...webáruház?
Olajat ma vettem Motul 5100, szűrőből Mann Filtert. Levegőszűrő az K&N olajos...olvasgattam az előző hozzászólásokat elvileg mosószerrel, valaki féktisztítóval javasolja...féktisztító szerintem erős nem?
Kuplungkosár és lamellák távolságánál 0,6mm gyári értéket adtak meg...most nálam ez ~1,75mm, remélem ez nem sok.
Gumikat holnap kapom meg szerelve Torzsi ajánlására BT16PRO-t lesz...
Még nem készült el a garázs...és a moci sem! :-(
Csatolmányok:
wp_20150722_19_22_57_pro.jpg
wp_20150722_19_22_57_pro.jpg (621.42 KiB) Megtekintve 10469 alkalommal
wp_20150722_19_22_47_pro.jpg
wp_20150722_19_22_47_pro.jpg (585.77 KiB) Megtekintve 10469 alkalommal
wp_20150722_19_22_34_pro.jpg
wp_20150722_19_22_34_pro.jpg (1.04 MiB) Megtekintve 10469 alkalommal
wp_20150722_19_22_22_pro.jpg
wp_20150722_19_22_22_pro.jpg (583.57 KiB) Megtekintve 10469 alkalommal
wp_20150722_19_22_11_pro.jpg
wp_20150722_19_22_11_pro.jpg (593.44 KiB) Megtekintve 10469 alkalommal
Avatar
 PR
#9604
Sziasztok!

Tankot levettem a Multiról, az első kerék szerelése miatt (lógatásos technológiával) :-), szóval ott van 2 gyors benzin csatlakozó, amelyen 1-1db szürke és kék O gyűrű. Valaki tudna segíteni, hol lehet ilyen benzinálló gumikat beszerezni...Veszprémben nincs...webáruház?
Olajat ma vettem Motul 5100, szűrőből Mann Filtert. Levegőszűrő az K&N olajos...olvasgattam az előző hozzászólásokat elvileg mosószerrel, valaki féktisztítóval javasolja...féktisztító szerintem erős nem?
Kuplungkosár és lamellák távolságánál 0,6mm gyári értéket adtak meg...most nálam ez ~1,75mm, remélem ez nem sok.
Gumikat holnap kapom meg szerelve Torzsi ajánlására BT16PRO-t lesz...
Avatar
 ricsi
#9603
Nekemmeg felveszi a poziciot is csak kiirja mar hogy Des pre load es aztmondtak hogy 1000euro de mas is azt mondta hogy annyi penz ugyhogy most nemtudom de megprobalom a tanacsodat es utana jelentkezek koszonom rendes vagy
ez nem feltétlen jelent fizikai hibát, van rá megoldás, könnyű meggyőződni róla. viszont otthon nem fog menni, DDS kell hozzá.
#9602
Nekemmeg felveszi a poziciot is csak kiirja mar hogy Des pre load es aztmondtak hogy 1000euro de mas is azt mondta hogy annyi penz ugyhogy most nemtudom de megprobalom a tanacsodat es utana jelentkezek koszonom rendes vagy
Javaslom mielőtt elköltesz 1000 eurot, vidd el a MotoRossoba, vagy a sógorokhoz, hogy megtudd mit mond a computer, lehet egy szoftverfrissítés is segíthet, illetve rá tudnak dugni egy másik elektronikát.

Az árak után itt érdeklődj: 06-30-409-9518 http://www.ohlins.hu/
Avatar
 smadar
#9601
Nekemmeg felveszi a poziciot is csak kiirja mar hogy Des pre load es aztmondtak hogy 1000euro de mas is azt mondta hogy annyi penz ugyhogy most nemtudom de megprobalom a tanacsodat es utana jelentkezek koszonom rendes vagy
#9599
Sziasztok segítseget szeretnek tőletek kerni multistrada 1200s-emenn elromlott a hatso lengescsillapitonak a modulja amivel alitom be a vezetesi módokat a gyári alkatrész rendelési száma amit cserélni kellene 38510052C ez tudnatok segiteni légyszi..az uj alkatresz ara 300ezer forint valami belföldi bontót vagy valamit nem tudnatok ajanlani vagy hol tunam ezt az alkatreszt olcsobban meguszni..koszonom segítsegeteket


Szia!

Egyszer nekem is vacakolt a futómű. A hátsó ülés alatti futómű vezérlő elektronika volt a gyanús. Ez az öhlins terméke, amikor érdeklődtem 340 euro volt az ára.
http://www.ohlins.com/2013/04/ohlins-la ... istrada-s/
De nem ez volt a baj. Javaslom először kösd le az aksit, és miután visszakötötted és ráadod a gyújtást, zúgást kell hallanod, mert hátsó rugón elkezd dolgozni a motor. Ha így van, nagy valószínűséggel jó az SCU.
Avatar
 Kele
#9598
Sziasztok segítseget szeretnek tőletek kerni multistrada 1200s-emenn elromlott a hatso lengescsillapitonak a modulja amivel alitom be a vezetesi módokat a gyári alkatrész rendelési száma amit cserélni kellene 38510052C ez tudnatok segiteni légyszi..az uj alkatresz ara 300ezer forint valami belföldi bontót vagy valamit nem tudnatok ajanlani vagy hol tunam ezt az alkatreszt olcsobban meguszni..koszonom segítsegeteket


ez kb feleannyi, de igy is vicces. tuti nem javithato?

http://www.ebay.co.uk/itm/DUCATI-MULTIS ... f#viTabs_0
Avatar
 smadar
#9597
Sziasztok segítseget szeretnek tőletek kerni multistrada 1200s-emenn elromlott a hatso lengescsillapitonak a modulja amivel alitom be a vezetesi módokat a gyári alkatrész rendelési száma amit cserélni kellene 38510052C ez tudnatok segiteni légyszi..az uj alkatresz ara 300ezer forint valami belföldi bontót vagy valamit nem tudnatok ajanlani vagy hol tunam ezt az alkatreszt olcsobban meguszni..koszonom segítsegeteket
Avatar
 Doki83
#9596
Köszi Andris! :)
Akkor a hátsó dobba milyen vezeték megy? Azon van egy csati.
Hátsó lámpa és az index :) Ahogy Kele már felvezette
Akkor azt nem fogom kikötni:DD
Avatar
 TorzsiMTS
#9595
Ezresben nincs.
Köszi Andris! :)
Akkor a hátsó dobba milyen vezeték megy? Azon van egy csati.
Hátsó lámpa és az index :) Ahogy Kele már felvezette
Avatar
 Kele
#9594
Ezresben nincs.
Köszi Andris! :)
Akkor a hátsó dobba milyen vezeték megy? Azon van egy csati.
a hatso lampa vezeteke/csatija
Avatar
 Doki83
#9593
A tiéd milyen évjárat? AZ enyém 2006-os és nincs benne gyári lambda szonda.
Egyébként,amelyikben van,az a lenti közösítőben van.
Ezresben nincs.
Köszi Andris! :)
Akkor a hátsó dobba milyen vezeték megy? Azon van egy csati.
Avatar
 TorzsiMTS
#9592
Meg kell néznem, annyira még nem néztem át tüzetesen.

A lambda szonda melyik részen van, lent a közösítőben, vagy fent a dobban? Azt mondják simán ki kell csak kötni és nem lesz gond.
A tiéd milyen évjárat? AZ enyém 2006-os és nincs benne gyári lambda szonda.
Egyébként,amelyikben van,az a lenti közösítőben van.
Ezresben nincs.
Köszi Andris! :)
Avatar
 mts
#9591
Jól hangzik :) Melyik cég a gyártó?
Meg kell néznem, annyira még nem néztem át tüzetesen.

A lambda szonda melyik részen van, lent a közösítőben, vagy fent a dobban? Azt mondják simán ki kell csak kötni és nem lesz gond.
A tiéd milyen évjárat? AZ enyém 2006-os és nincs benne gyári lambda szonda.
Egyébként,amelyikben van,az a lenti közösítőben van.
Ezresben nincs.
Avatar
 TorzsiMTS
#9590
Haveromnak van egy 2006-os S DS, Azon van egy jó rendszer. A hangja az beszarás, és mindíg kevesebbet tankol egy 1,5 literrel mint én.
Azon gondolkodom, hogy lemásoltatom a rendszert valahol.
Jól hangzik :) Melyik cég a gyártó?
Meg kell néznem, annyira még nem néztem át tüzetesen.

A lambda szonda melyik részen van, lent a közösítőben, vagy fent a dobban? Azt mondják simán ki kell csak kötni és nem lesz gond.
A tiéd milyen évjárat? AZ enyém 2006-os és nincs benne gyári lambda szonda.
Egyébként,amelyikben van,az a lenti közösítőben van.
Avatar
 Doki83
#9589
Hát teljes rendszert bármelyik gyártótól veszel,nem úszod meg olcsón.Én gyártattam Debrecenben egy kipufogós szakival,így kijött 90 000-ből.
Ebay-en lehet találni katalizátor kiváltó csövet,amivel az alsó katalizátort ki lehet iktatni (60 000-ért már láttam),plusz a végdob,amit 100 000 alatt még nem láttam.
Haveromnak van egy 2006-os S DS, Azon van egy jó rendszer. A hangja az beszarás, és mindíg kevesebbet tankol egy 1,5 literrel mint én.
Azon gondolkodom, hogy lemásoltatom a rendszert valahol.
Jól hangzik :) Melyik cég a gyártó?
Meg kell néznem, annyira még nem néztem át tüzetesen.

A lambda szonda melyik részen van, lent a közösítőben, vagy fent a dobban? Azt mondják simán ki kell csak kötni és nem lesz gond.
Avatar
 TorzsiMTS
#9588
Sziasztok,

Valami jó hangú, elérhető árú kipufogó rendszert tudtok nekem ajánlani 2003-as 1000-es Multihoz?
A gyári kicsit halk nekem.

Üdv
Doki
Hát teljes rendszert bármelyik gyártótól veszel,nem úszod meg olcsón.Én gyártattam Debrecenben egy kipufogós szakival,így kijött 90 000-ből.
Ebay-en lehet találni katalizátor kiváltó csövet,amivel az alsó katalizátort ki lehet iktatni (60 000-ért már láttam),plusz a végdob,amit 100 000 alatt még nem láttam.
Haveromnak van egy 2006-os S DS, Azon van egy jó rendszer. A hangja az beszarás, és mindíg kevesebbet tankol egy 1,5 literrel mint én.
Azon gondolkodom, hogy lemásoltatom a rendszert valahol.
Jól hangzik :) Melyik cég a gyártó?
Avatar
 Doki83
#9587
Sziasztok,

Valami jó hangú, elérhető árú kipufogó rendszert tudtok nekem ajánlani 2003-as 1000-es Multihoz?
A gyári kicsit halk nekem.

Üdv
Doki
Hát teljes rendszert bármelyik gyártótól veszel,nem úszod meg olcsón.Én gyártattam Debrecenben egy kipufogós szakival,így kijött 90 000-ből.
Ebay-en lehet találni katalizátor kiváltó csövet,amivel az alsó katalizátort ki lehet iktatni (60 000-ért már láttam),plusz a végdob,amit 100 000 alatt még nem láttam.
Haveromnak van egy 2006-os S DS, Azon van egy jó rendszer. A hangja az beszarás, és mindíg kevesebbet tankol egy 1,5 literrel mint én.
Azon gondolkodom, hogy lemásoltatom a rendszert valahol.
Avatar
 TorzsiMTS
#9586
Sziasztok,

Valami jó hangú, elérhető árú kipufogó rendszert tudtok nekem ajánlani 2003-as 1000-es Multihoz?
A gyári kicsit halk nekem.

Üdv
Doki
Hát teljes rendszert bármelyik gyártótól veszel,nem úszod meg olcsón.Én gyártattam Debrecenben egy kipufogós szakival,így kijött 90 000-ből.
Ebay-en lehet találni katalizátor kiváltó csövet,amivel az alsó katalizátort ki lehet iktatni (60 000-ért már láttam),plusz a végdob,amit 100 000 alatt még nem láttam.
Avatar
 Doki83
#9585
Sziasztok,

Valami jó hangú, elérhető árú kipufogó rendszert tudtok nekem ajánlani 2003-as 1000-es Multihoz?
A gyári kicsit halk nekem.

Üdv
Doki
Avatar
 PR
#9584
Nekem sosem volt benne Shell,így nem tudok nyilatkozni az ügyben.
Van egy 600 oldalas manual-om,angolul,de abban aztán minden benne van.Ha küldesz egy e-mail címet,akkor azt el tudom küldeni,
A szimering cserét egy valamire való szerelő megoldja.A kuplungról majd küldj képet,de 28 000nél még nem hiszem,h annyira vészes lenne,én 50 000-nél cseréltem.
A kar behúzáskor a nyikorgás normális,az enyém is csinálja,a rugót nyekeregnek. Ha a blokk nem szivárog az mindig öröm :)
A gyári túra enduro gumiból jött ki újabb verzió az 1200-es Multihoz,a legújabbhoz szintén,abból lehet választani,ha Pirelli párti vagy,de 100 körül lesz a szett,az tuti.
Mennyire akarod terepen használni?

Ha átküldöd , azt megköszönöm: papprobinak@gmail.com
A Shell-t csak azért kérdem, mert eddig nem nagyon figyeltem, de ez a matrica a kuplungnál szembetűnt. Motul-t teszek bele Én is...
100 ezret nem szeretnék most gumira kiadni, csak olyan bejövős a bütykös enduro gumi. Inkább utcai használatra tervezem a gépet ezért valami mást nézek...
Google Drive-ban megosztottam veled és Doki kollegával is.
A gumira visszatérve,én melegen ajánlom a BT016Pro-t,4 szettet nyúztam el belőle a Multin,nem éppen nyomatékszegény tartományban és a hátsó kibírt 6-7000-et,az első pedig 2 hátsót. Ár-érték arányban szerintem a legjobb,tapadsa nagyon meggyőző,esőben is jól viselkedik.
Most váltottam S20 EVO-ra,na azzal meg főleg lehet lapon fordulni :D
http://www.r17.hu/977-bridgestone-motor ... ban-olcso/

Köszi a cuccost...elvileg ma megrendelem a BT gumikat...
Avatar
 TorzsiMTS
#9582
Köszönöm az infókat és a segítséget...az olajnál a gyári shell advance milyen?
Viszont egy magyar kézikönyv az jól jönne...ha esetleg valakinek van elektronikus formában az átlőhetné...

Nézegetem folyamatosan a gépet és amit már most látok, hogy az bal első teló szimeringes...szivárog az olaj. Ezt is szeretném orvosolni...
Visszább olvasgattam és a kuplungom mintha kicsit hangos lenne...kicsit be van rágva a kosár...majd csatolok képeket. A kar behúzásakor pedig nyikorgó hangot hallok (ha nem jár a moci)...elképzelhető, hogy a rudazat produkál ilyent?
Egyébként szép száraz a motorja, sehol nem folyik csepeg az olaj. :-)
2010-ben számlával igazolva volt szíjcserén a ducatidiboscoban...

Azért majd elviszem egy szervizbe...

Most gumikat kell rá néznem, hátul kopott, de Én elől is kicserélem, az a tuti.
Nekem sosem volt benne Shell,így nem tudok nyilatkozni az ügyben.
Van egy 600 oldalas manual-om,angolul,de abban aztán minden benne van.Ha küldesz egy e-mail címet,akkor azt el tudom küldeni,
A szimering cserét egy valamire való szerelő megoldja.A kuplungról majd küldj képet,de 28 000nél még nem hiszem,h annyira vészes lenne,én 50 000-nél cseréltem.
A kar behúzáskor a nyikorgás normális,az enyém is csinálja,a rugót nyekeregnek. Ha a blokk nem szivárog az mindig öröm :)
A gyári túra enduro gumiból jött ki újabb verzió az 1200-es Multihoz,a legújabbhoz szintén,abból lehet választani,ha Pirelli párti vagy,de 100 körül lesz a szett,az tuti.
Mennyire akarod terepen használni?

Ha átküldöd , azt megköszönöm: papprobinak@gmail.com
A Shell-t csak azért kérdem, mert eddig nem nagyon figyeltem, de ez a matrica a kuplungnál szembetűnt. Motul-t teszek bele Én is...
100 ezret nem szeretnék most gumira kiadni, csak olyan bejövős a bütykös enduro gumi. Inkább utcai használatra tervezem a gépet ezért valami mást nézek...
Google Drive-ban megosztottam veled és Doki kollegával is.
A gumira visszatérve,én melegen ajánlom a BT016Pro-t,4 szettet nyúztam el belőle a Multin,nem éppen nyomatékszegény tartományban és a hátsó kibírt 6-7000-et,az első pedig 2 hátsót. Ár-érték arányban szerintem a legjobb,tapadsa nagyon meggyőző,esőben is jól viselkedik.
Most váltottam S20 EVO-ra,na azzal meg főleg lehet lapon fordulni :D
http://www.r17.hu/977-bridgestone-motor ... ban-olcso/
Avatar
 Kele
#9581
Sziasztok,

Érdeklődnék, hogy 1000 ds-hez hol érdemes vezérműszíjat venni.

Köszi
Szia! nincs sok lehetoseged. gyari Ducati barmelyik kereskedesben vagy CA Cycleworks. Nemtom van-e europai disztri. Angliaban tuti van.
Avatar
 PR
#9580
Köszönöm az infókat és a segítséget...az olajnál a gyári shell advance milyen?
Viszont egy magyar kézikönyv az jól jönne...ha esetleg valakinek van elektronikus formában az átlőhetné...

Nézegetem folyamatosan a gépet és amit már most látok, hogy az bal első teló szimeringes...szivárog az olaj. Ezt is szeretném orvosolni...
Visszább olvasgattam és a kuplungom mintha kicsit hangos lenne...kicsit be van rágva a kosár...majd csatolok képeket. A kar behúzásakor pedig nyikorgó hangot hallok (ha nem jár a moci)...elképzelhető, hogy a rudazat produkál ilyent?
Egyébként szép száraz a motorja, sehol nem folyik csepeg az olaj. :-)
2010-ben számlával igazolva volt szíjcserén a ducatidiboscoban...

Azért majd elviszem egy szervizbe...

Most gumikat kell rá néznem, hátul kopott, de Én elől is kicserélem, az a tuti.
Szia!
Először is,grat a paripához! Sok balesetmentes km-t kívánok hozzá! Pár fotót feldobhatsz,hogy néz ki jelen állapotban az átalakított verzió :)
Milyen átalakításokra gondolsz?
A szervízről mennyire van biztos háttér info? Szíjat elvileg cserélni kellett 20 000km-nél. Ha le volt cserélve,akkor 40 000-ig kitart a jelenlegi.
Olaj,olajszűrő cserét érdemes elvégezni,hacsak arról sincs megfelelő infód. (Én Motul 5100 10W-40-t teszek bele egy jó pár csereperiódus óta és rendben van. 5000-enként,max 6nál le szoktam cserélni,mivel levegő olaj hűtés van és hűtőközegként is szolgál,ezért érdemes,hosszú távon meghálálja)
Érdemes lenne a motorosso-ba vagy egy közeli DUCATI szervízbe elvinni átnézetni,ha nem vagy biztos a dolgodban.
Ha kérdésed van,fel is hívhatsz.Számom az adatlapomon :)
Gumi ügyben,hacsak nem mész sokat terepen,én nem ajánlanám amit linkeltél,közúton nem fog annyit,amennyit kellene.Akkor inkább ezeket kérdezném,megfelelő méretben:

Bridgestone Battlax A40

Continental Contitrail Attack

Metzeler Tourance NEXT

Pirelli Scorpion Trail 2
Nekem sosem volt benne Shell,így nem tudok nyilatkozni az ügyben.
Van egy 600 oldalas manual-om,angolul,de abban aztán minden benne van.Ha küldesz egy e-mail címet,akkor azt el tudom küldeni,
A szimering cserét egy valamire való szerelő megoldja.A kuplungról majd küldj képet,de 28 000nél még nem hiszem,h annyira vészes lenne,én 50 000-nél cseréltem.
A kar behúzáskor a nyikorgás normális,az enyém is csinálja,a rugót nyekeregnek. Ha a blokk nem szivárog az mindig öröm :)
A gyári túra enduro gumiból jött ki újabb verzió az 1200-es Multihoz,a legújabbhoz szintén,abból lehet választani,ha Pirelli párti vagy,de 100 körül lesz a szett,az tuti.
Mennyire akarod terepen használni?

Ha átküldöd , azt megköszönöm: papprobinak@gmail.com
A Shell-t csak azért kérdem, mert eddig nem nagyon figyeltem, de ez a matrica a kuplungnál szembetűnt. Motul-t teszek bele Én is...
100 ezret nem szeretnék most gumira kiadni, csak olyan bejövős a bütykös enduro gumi. Inkább utcai használatra tervezem a gépet ezért valami mást nézek...
Avatar
 PR
#9579
Köszönöm az infókat és a segítséget...az olajnál a gyári shell advance milyen?
Viszont egy magyar kézikönyv az jól jönne...ha esetleg valakinek van elektronikus formában az átlőhetné...

Nézegetem folyamatosan a gépet és amit már most látok, hogy az bal első teló szimeringes...szivárog az olaj. Ezt is szeretném orvosolni...
Visszább olvasgattam és a kuplungom mintha kicsit hangos lenne...kicsit be van rágva a kosár...majd csatolok képeket. A kar behúzásakor pedig nyikorgó hangot hallok (ha nem jár a moci)...elképzelhető, hogy a rudazat produkál ilyent?
Egyébként szép száraz a motorja, sehol nem folyik csepeg az olaj. :-)
2010-ben számlával igazolva volt szíjcserén a ducatidiboscoban...

Azért majd elviszem egy szervizbe...

Most gumikat kell rá néznem, hátul kopott, de Én elől is kicserélem, az a tuti.
Szia!
Először is,grat a paripához! Sok balesetmentes km-t kívánok hozzá! Pár fotót feldobhatsz,hogy néz ki jelen állapotban az átalakított verzió :)
Milyen átalakításokra gondolsz?
A szervízről mennyire van biztos háttér info? Szíjat elvileg cserélni kellett 20 000km-nél. Ha le volt cserélve,akkor 40 000-ig kitart a jelenlegi.
Olaj,olajszűrő cserét érdemes elvégezni,hacsak arról sincs megfelelő infód. (Én Motul 5100 10W-40-t teszek bele egy jó pár csereperiódus óta és rendben van. 5000-enként,max 6nál le szoktam cserélni,mivel levegő olaj hűtés van és hűtőközegként is szolgál,ezért érdemes,hosszú távon meghálálja)
Érdemes lenne a motorosso-ba vagy egy közeli DUCATI szervízbe elvinni átnézetni,ha nem vagy biztos a dolgodban.
Ha kérdésed van,fel is hívhatsz.Számom az adatlapomon :)
Gumi ügyben,hacsak nem mész sokat terepen,én nem ajánlanám amit linkeltél,közúton nem fog annyit,amennyit kellene.Akkor inkább ezeket kérdezném,megfelelő méretben:

Bridgestone Battlax A40

Continental Contitrail Attack

Metzeler Tourance NEXT

Pirelli Scorpion Trail 2
Téged láthattalak szombaton Veszprémben Szürke 1000DS multival? Körforgóból jöttem ki piros S4R-el, mire visszafordultam, már elszeleltetek.

Nem, még otthon pihiztetem...egyébként még piros, de szeretném fekete idomok-piros vázra átdolgozni.
Most, hogy gumit kell cserélni így célszerű lenne egy kalappal a felniket is feketére porfesteni...Veszprém környékén tud(sz) céget, aki ezzel foglalkozik?
Avatar
 TorzsiMTS
#9576
Köszönöm az infókat és a segítséget...az olajnál a gyári shell advance milyen?
Viszont egy magyar kézikönyv az jól jönne...ha esetleg valakinek van elektronikus formában az átlőhetné...

Nézegetem folyamatosan a gépet és amit már most látok, hogy az bal első teló szimeringes...szivárog az olaj. Ezt is szeretném orvosolni...
Visszább olvasgattam és a kuplungom mintha kicsit hangos lenne...kicsit be van rágva a kosár...majd csatolok képeket. A kar behúzásakor pedig nyikorgó hangot hallok (ha nem jár a moci)...elképzelhető, hogy a rudazat produkál ilyent?
Egyébként szép száraz a motorja, sehol nem folyik csepeg az olaj. :-)
2010-ben számlával igazolva volt szíjcserén a ducatidiboscoban...

Azért majd elviszem egy szervizbe...

Most gumikat kell rá néznem, hátul kopott, de Én elől is kicserélem, az a tuti.
Sziasztok!

Több éve (2010) beregisztráltam hozzátok és mindig kacérkodtam a gondolattal, hogy veszek a 600-as Fazer után egy Ducati-t. A mai napon sikerült (5év után) és megvettem az első Ducatim (Multi 1000DS). Árban jó volt, remélem nem bukom be vele. :-)
Kicsit át van alakítva, de Én is így szerettem volna átépíteni...sőt még majd szeretném alakítgatni.
28.500 km van a paripában...milyen szervizt lenne érdemes elvégezni? Szíj, olaj..stb.
Gumit szeretnék rá vásárolni, amolyan endurost...mit szóltok ehhez:
http://www.motorgumishop.hu/motorgumi/e ... 00240000-p
Szia!
Először is,grat a paripához! Sok balesetmentes km-t kívánok hozzá! Pár fotót feldobhatsz,hogy néz ki jelen állapotban az átalakított verzió :)
Milyen átalakításokra gondolsz?
A szervízről mennyire van biztos háttér info? Szíjat elvileg cserélni kellett 20 000km-nél. Ha le volt cserélve,akkor 40 000-ig kitart a jelenlegi.
Olaj,olajszűrő cserét érdemes elvégezni,hacsak arról sincs megfelelő infód. (Én Motul 5100 10W-40-t teszek bele egy jó pár csereperiódus óta és rendben van. 5000-enként,max 6nál le szoktam cserélni,mivel levegő olaj hűtés van és hűtőközegként is szolgál,ezért érdemes,hosszú távon meghálálja)
Érdemes lenne a motorosso-ba vagy egy közeli DUCATI szervízbe elvinni átnézetni,ha nem vagy biztos a dolgodban.
Ha kérdésed van,fel is hívhatsz.Számom az adatlapomon :)
Gumi ügyben,hacsak nem mész sokat terepen,én nem ajánlanám amit linkeltél,közúton nem fog annyit,amennyit kellene.Akkor inkább ezeket kérdezném,megfelelő méretben:

Bridgestone Battlax A40

Continental Contitrail Attack

Metzeler Tourance NEXT

Pirelli Scorpion Trail 2
Nekem sosem volt benne Shell,így nem tudok nyilatkozni az ügyben.
Van egy 600 oldalas manual-om,angolul,de abban aztán minden benne van.Ha küldesz egy e-mail címet,akkor azt el tudom küldeni,
A szimering cserét egy valamire való szerelő megoldja.A kuplungról majd küldj képet,de 28 000nél még nem hiszem,h annyira vészes lenne,én 50 000-nél cseréltem.
A kar behúzáskor a nyikorgás normális,az enyém is csinálja,a rugót nyekeregnek. Ha a blokk nem szivárog az mindig öröm :)
A gyári túra enduro gumiból jött ki újabb verzió az 1200-es Multihoz,a legújabbhoz szintén,abból lehet választani,ha Pirelli párti vagy,de 100 körül lesz a szett,az tuti.
Mennyire akarod terepen használni?
Avatar
 ricsi
#9574
lol
Csatolmányok:
11703082_1460492757584233_8130194940688984697_n.jpg
11703082_1460492757584233_8130194940688984697_n.jpg (200.33 KiB) Megtekintve 10469 alkalommal
11692793_1460492707584238_1888283337770086518_n.jpg
11692793_1460492707584238_1888283337770086518_n.jpg (183.25 KiB) Megtekintve 10469 alkalommal
Avatar
 Kajakman
#9573
Köszönöm az infókat és a segítséget...az olajnál a gyári shell advance milyen?
Viszont egy magyar kézikönyv az jól jönne...ha esetleg valakinek van elektronikus formában az átlőhetné...

Nézegetem folyamatosan a gépet és amit már most látok, hogy az bal első teló szimeringes...szivárog az olaj. Ezt is szeretném orvosolni...
Visszább olvasgattam és a kuplungom mintha kicsit hangos lenne...kicsit be van rágva a kosár...majd csatolok képeket. A kar behúzásakor pedig nyikorgó hangot hallok (ha nem jár a moci)...elképzelhető, hogy a rudazat produkál ilyent?
Egyébként szép száraz a motorja, sehol nem folyik csepeg az olaj. :-)
2010-ben számlával igazolva volt szíjcserén a ducatidiboscoban...

Azért majd elviszem egy szervizbe...

Most gumikat kell rá néznem, hátul kopott, de Én elől is kicserélem, az a tuti.
Sziasztok!

Több éve (2010) beregisztráltam hozzátok és mindig kacérkodtam a gondolattal, hogy veszek a 600-as Fazer után egy Ducati-t. A mai napon sikerült (5év után) és megvettem az első Ducatim (Multi 1000DS). Árban jó volt, remélem nem bukom be vele. :-)
Kicsit át van alakítva, de Én is így szerettem volna átépíteni...sőt még majd szeretném alakítgatni.
28.500 km van a paripában...milyen szervizt lenne érdemes elvégezni? Szíj, olaj..stb.
Gumit szeretnék rá vásárolni, amolyan endurost...mit szóltok ehhez:
http://www.motorgumishop.hu/motorgumi/e ... 00240000-p
Szia!
Először is,grat a paripához! Sok balesetmentes km-t kívánok hozzá! Pár fotót feldobhatsz,hogy néz ki jelen állapotban az átalakított verzió :)
Milyen átalakításokra gondolsz?
A szervízről mennyire van biztos háttér info? Szíjat elvileg cserélni kellett 20 000km-nél. Ha le volt cserélve,akkor 40 000-ig kitart a jelenlegi.
Olaj,olajszűrő cserét érdemes elvégezni,hacsak arról sincs megfelelő infód. (Én Motul 5100 10W-40-t teszek bele egy jó pár csereperiódus óta és rendben van. 5000-enként,max 6nál le szoktam cserélni,mivel levegő olaj hűtés van és hűtőközegként is szolgál,ezért érdemes,hosszú távon meghálálja)
Érdemes lenne a motorosso-ba vagy egy közeli DUCATI szervízbe elvinni átnézetni,ha nem vagy biztos a dolgodban.
Ha kérdésed van,fel is hívhatsz.Számom az adatlapomon :)
Gumi ügyben,hacsak nem mész sokat terepen,én nem ajánlanám amit linkeltél,közúton nem fog annyit,amennyit kellene.Akkor inkább ezeket kérdezném,megfelelő méretben:

Bridgestone Battlax A40

Continental Contitrail Attack

Metzeler Tourance NEXT

Pirelli Scorpion Trail 2
Téged láthattalak szombaton Veszprémben Szürke 1000DS multival? Körforgóból jöttem ki piros S4R-el, mire visszafordultam, már elszeleltetek.
Avatar
 PR
#9572
Köszönöm az infókat és a segítséget...az olajnál a gyári shell advance milyen?
Viszont egy magyar kézikönyv az jól jönne...ha esetleg valakinek van elektronikus formában az átlőhetné...

Nézegetem folyamatosan a gépet és amit már most látok, hogy az bal első teló szimeringes...szivárog az olaj. Ezt is szeretném orvosolni...
Visszább olvasgattam és a kuplungom mintha kicsit hangos lenne...kicsit be van rágva a kosár...majd csatolok képeket. A kar behúzásakor pedig nyikorgó hangot hallok (ha nem jár a moci)...elképzelhető, hogy a rudazat produkál ilyent?
Egyébként szép száraz a motorja, sehol nem folyik csepeg az olaj. :-)
2010-ben számlával igazolva volt szíjcserén a ducatidiboscoban...

Azért majd elviszem egy szervizbe...

Most gumikat kell rá néznem, hátul kopott, de Én elől is kicserélem, az a tuti.
Sziasztok!

Több éve (2010) beregisztráltam hozzátok és mindig kacérkodtam a gondolattal, hogy veszek a 600-as Fazer után egy Ducati-t. A mai napon sikerült (5év után) és megvettem az első Ducatim (Multi 1000DS). Árban jó volt, remélem nem bukom be vele. :-)
Kicsit át van alakítva, de Én is így szerettem volna átépíteni...sőt még majd szeretném alakítgatni.
28.500 km van a paripában...milyen szervizt lenne érdemes elvégezni? Szíj, olaj..stb.
Gumit szeretnék rá vásárolni, amolyan endurost...mit szóltok ehhez:
http://www.motorgumishop.hu/motorgumi/e ... 00240000-p
Szia!
Először is,grat a paripához! Sok balesetmentes km-t kívánok hozzá! Pár fotót feldobhatsz,hogy néz ki jelen állapotban az átalakított verzió :)
Milyen átalakításokra gondolsz?
A szervízről mennyire van biztos háttér info? Szíjat elvileg cserélni kellett 20 000km-nél. Ha le volt cserélve,akkor 40 000-ig kitart a jelenlegi.
Olaj,olajszűrő cserét érdemes elvégezni,hacsak arról sincs megfelelő infód. (Én Motul 5100 10W-40-t teszek bele egy jó pár csereperiódus óta és rendben van. 5000-enként,max 6nál le szoktam cserélni,mivel levegő olaj hűtés van és hűtőközegként is szolgál,ezért érdemes,hosszú távon meghálálja)
Érdemes lenne a motorosso-ba vagy egy közeli DUCATI szervízbe elvinni átnézetni,ha nem vagy biztos a dolgodban.
Ha kérdésed van,fel is hívhatsz.Számom az adatlapomon :)
Gumi ügyben,hacsak nem mész sokat terepen,én nem ajánlanám amit linkeltél,közúton nem fog annyit,amennyit kellene.Akkor inkább ezeket kérdezném,megfelelő méretben:

Bridgestone Battlax A40

Continental Contitrail Attack

Metzeler Tourance NEXT

Pirelli Scorpion Trail 2
Avatar
 TorzsiMTS
#9571
Sziasztok!

Több éve (2010) beregisztráltam hozzátok és mindig kacérkodtam a gondolattal, hogy veszek a 600-as Fazer után egy Ducati-t. A mai napon sikerült (5év után) és megvettem az első Ducatim (Multi 1000DS). Árban jó volt, remélem nem bukom be vele. :-)
Kicsit át van alakítva, de Én is így szerettem volna átépíteni...sőt még majd szeretném alakítgatni.
28.500 km van a paripában...milyen szervizt lenne érdemes elvégezni? Szíj, olaj..stb.
Gumit szeretnék rá vásárolni, amolyan endurost...mit szóltok ehhez:
http://www.motorgumishop.hu/motorgumi/e ... 00240000-p
Szia!
Először is,grat a paripához! Sok balesetmentes km-t kívánok hozzá! Pár fotót feldobhatsz,hogy néz ki jelen állapotban az átalakított verzió :)
Milyen átalakításokra gondolsz?
A szervízről mennyire van biztos háttér info? Szíjat elvileg cserélni kellett 20 000km-nél. Ha le volt cserélve,akkor 40 000-ig kitart a jelenlegi.
Olaj,olajszűrő cserét érdemes elvégezni,hacsak arról sincs megfelelő infód. (Én Motul 5100 10W-40-t teszek bele egy jó pár csereperiódus óta és rendben van. 5000-enként,max 6nál le szoktam cserélni,mivel levegő olaj hűtés van és hűtőközegként is szolgál,ezért érdemes,hosszú távon meghálálja)
Érdemes lenne a motorosso-ba vagy egy közeli DUCATI szervízbe elvinni átnézetni,ha nem vagy biztos a dolgodban.
Ha kérdésed van,fel is hívhatsz.Számom az adatlapomon :)
Gumi ügyben,hacsak nem mész sokat terepen,én nem ajánlanám amit linkeltél,közúton nem fog annyit,amennyit kellene.Akkor inkább ezeket kérdezném,megfelelő méretben:

Bridgestone Battlax A40

Continental Contitrail Attack

Metzeler Tourance NEXT

Pirelli Scorpion Trail 2

Avatar
 PR
#9570
Sziasztok!

Több éve (2010) beregisztráltam hozzátok és mindig kacérkodtam a gondolattal, hogy veszek a 600-as Fazer után egy Ducati-t. A mai napon sikerült (5év után) és megvettem az első Ducatim (Multi 1000DS). Árban jó volt, remélem nem bukom be vele. :-)
Kicsit át van alakítva, de Én is így szerettem volna átépíteni...sőt még majd szeretném alakítgatni.
28.500 km van a paripában...milyen szervizt lenne érdemes elvégezni? Szíj, olaj..stb.
Gumit szeretnék rá vásárolni, amolyan endurost...mit szóltok ehhez:
http://www.motorgumishop.hu/motorgumi/e ... 00240000-p
Avatar
 kopi
#9568
Hi!
169 cm alacsony vagyok!A multistrada 1200 lehet számomra opció?
ha nem akarsz vele soha megállni akkor igen :D
Én 180 vagyok elég hosszú a lában de nekem sem ért le a sarkam
Nincs is sarkad .
Avatar
 ricsi
#9567
Hi!
Köszi a válaszokat!
Úgy néz ki,hogy hét végén elmegyek Ceglédre vagy B.Boglárra,és felpróbálok egyet....
De szerelemből lábat nyújtatni nem lehet.
melyik multi? ha a "régi" 1200-es, akkor az neccesebb, az "új" már állítható üléses, szóval az esélyesebb. ha Budapest fele jársz, nyugodtan csörögj rám, és megülheted az enyémet.
Avatar
 Pityke
#9566
Hi!
Köszi a válaszokat!
Úgy néz ki,hogy hét végén elmegyek Ceglédre vagy B.Boglárra,és felpróbálok egyet....
De szerelemből lábat nyújtatni nem lehet.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 19

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]